ChristianMatch

Forum

Retraite
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:53

MIEKE364 schreef:
Hieruit blijkt dat jij uit mijn antwoord wel eens even zal opmaken of ik wel gerechtvaardigd ben te leven teneinde mijn geloof aan een keuring te onderwerpen. Het moet toch niet gekker worden.... Verraste, verbaasde smiley
Je vraag zou moeten zijn geloof je in God?
Een aanmatigende vraag overigens, ken je God. Dat is een zaak tussen Hem en mij en daar heb jij niets te maken, Chatuliem.

Oeps... pak dan maar snel een schaartje en knip 1 Petrus 3:15 uit je Bijbel:

"Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, ..."

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:54

CHATULIEM619 schreef:
Kun je inhoudelijk ingaan op de vraag of wil je alleen maar persoonlijk bezig zijn?Je kent me niet, dus ga niet teveel van dingen uit. Wat zo lijkt in jouw ogen, hoeft in de werkelijkheid niet zo te zijn.

Ik ken je niet maar lees wel je topics.........en nu citeer je wat ik altijd schrijf.......jammer.....
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:57

Als ik 's avonds verlang naar de nacht
Als ik moe ben van 't vragen om kracht
Komt de stem van de Heer
Leg je zorgen toch neer
Want Ik draag ze, 'K heb alles volbracht

Kom bij Mij, kom bij Mij, zegt Jezus
Als je moe bent en uitgeblust
Kom bij Mij met je last
'K heb een juk dat je past
Kom en volg Mij en Ik geef je rust

Is de last van je leven te zwaar
Je gedachten vermoeid en verward
Kom dan bij Mij en kniel
Ik geef rust voor je zile
Kom en leer van Mij: 'K ben nederig van hart

Kom bij Mij, kom bij Mij, zegt Jezus
Als je moe bent en uitgeblust
Kom bij Mij met je last
'K Heb een juk dat je past
Kom en volg Mij en Ik geef je rust
Want mijn juk is zacht
En mijn last is licht

Elly en Rikkert.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:05

TESSYBEAR731 schreef:
Nee, das ook best moeilijk als je het niet weet! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Niet zo bijdehand op de late avond...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:09

WILLEMIJN232 schreef:
Niet zo bijdehand op de late avond...... Knipoog smiley

Engeltje smiley

ben het op de vroege ochtend ook

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 17 augustus 2010, 23:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:10

TESSYBEAR731 schreef:
Engeltje smiley

ben het op de vroege ochtend ook

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:18

JONATHAN890 schreef:
Door alle pijn, verdriet, tegenslag en kwaad heen, laat God mooie dingen gebeuren, achteraf zien we de weg die God gegaan is. God heeft ons gedragen en een richting op gemanoeuvreerd. De keuze van ja/nee blijft bij ons liggen of we naar God's weg willen.
Door alles heen blijft God een liefdevolle vader die het beste met ons voorheeft. Ook al zien wij soms alleen het kwaad wat geschiedt.

Ook Job kreeg allerlei zegen achteraf, maar de pijn en verdriet van alle verlies hiervoor wordt niet weggeveegd. Die wonden blijven bestaan. Zijn kinderen, personeel enz. kwam niet terug.

Er zit wellicht een les in het feit dat Job van zijn bezittingen het dubbele van God terug kreeg, maar niet van zijn kinderen. Dit betekent dat Job zijn eerste kinderen niet kwijt was; zij waren hem voorgegaan naar het huis van de Vader.

Wij zijn nog zo geneigd om onze ogen op dit aardse leven gericht te houden. Ik denk dat God meer dan ons denkt en handelt vanuit eeuwigheidsperspectief.

Wat dat bidden betreft; dat ben ik helemaal met je eens. Het gebed van een rechtvaardige vermag veel. En dat is dan het wonderlijke, dat, hoewel Gods plan met deze wereld al gemaakt is, wij hierin met Hem mogen samenwerken. Hoe al deze dingen in logisch verband samenhangen is misschien iets dat ons aan de 'andere kant' pas duidelijk wordt.

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA637

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:18

Ik denk dat ik me wel mag vergelijken met job ,
maar weet zeker ook door alles heen is GOD nabij
GOD straft wel maar met liefde en als we die liefde gaan zien
Dan heeft HIJ gewonnen daar gaat het hem om dat we ons omkeren naar HEM en ons volovergave aan HEM geven
Maar er is nog een straf de srtraf van de boze die denk ik GOD toelaat tot dat jij je bekeerd en HIJ met je gaat kneden tot die ene mooie vaas zoals HIJ je wil hebben .
ik heb lang geleefd met de Boze en weet nu dat ik mij radicaal naar mijn GOD HEER en MEESTER moet wenden in alle dingen
ook tegenslagen kon het vroeger niet maar heb onlangs veel te verwerken gehad En de GROTE VADERHAND daar in gezien en gevoeld
GOD is almachtig heb dan gee tsoenami meegemaakt en mag leven
GOD heeft me wel gered van de dood op mijn ziek bed
Ik weet zeker nu ik ben door stormen gegaan net als de vissers ook met ongeloof
Maar nu kan ik zeggen van uit mijn hart ik geloof ben bekeerd dat is wat bij god telt
Dat is wat hem welgevallig is
GOD gaat mee er is geen ding onmogelijk bij hem als je maar je hand in de zijen legt

prijs de HEER HIJ doet nog steeds wonderen en ik mag er van vertellen ben mijn VADER dankbaar in alle dingen ook de stormen van mijn leven want juist daarin is genezing mogelijk

VADER U BENT GROOT EN ZEER TE PRIJZEN

AMEN
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:32

ZINGA672 schreef:
Er zit wellicht een les in het feit dat Job van zijn bezittingen het dubbele van God terug kreeg, maar niet van zijn kinderen. Dit betekent dat Job zijn eerste kinderen niet kwijt was; zij waren hem voorgegaan naar het huis van de Vader.

Wij zijn nog zo geneigd om onze ogen op dit aardse leven gericht te houden. Ik denk dat God meer dan ons denkt en handelt vanuit eeuwigheidsperspectief.

Wat dat bidden betreft; dat ben ik helemaal met je eens. Het gebed van een rechtvaardige vermag veel. En dat is dan het wonderlijke, dat, hoewel Gods plan met deze wereld al gemaakt is, wij hierin met Hem mogen samenwerken. Hoe al deze dingen in logisch verband samenhangen is misschien iets dat ons aan de 'andere kant' pas duidelijk wordt.

GrZing!

Ja ik ben dit met je eens, dat wij vaak zo aards denken.

Maar wat mij vooral raakt is dat Jezus, weende om doden, die hij opwekte. Vooraf was hij met ontferming bewogen. Het leed van ons mensen raakt Hem ook.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:43

ZINGA672 schreef:
Oeps... pak dan maar snel een schaartje en knip 1 Petrus 3:15 uit je Bijbel:

"Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, ..."

GrZ!

Dat is vanuit een andere invalshoek. Het gaat hier niet om rekenschap vragen van de hoop die in mij is, dat lijkt me duidelijk. Het is proberen mij uit te lokken en negatief neer te zetten, mijn woorden in twijfel te trekken en te laten zien dat de eeuwige wijsheid van chatuliem heerst en dat ieder ander uit de nek kletst en met zo een 'broeder' ga ik de discussie niet aan, dank je feestelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:45

MIEKE364 schreef:
Dat is vanuit een andere invalshoek. Het gaat hier niet om rekenschap vragen van de hoop die in mij is, dat lijkt me duidelijk. Het is proberen mij uit te lokken en negatief neer te zetten, mijn woorden in twijfel te trekken en te laten zien dat de eeuwige wijsheid van chatuliem heerst en dat ieder ander uit de nek kletst en met zo een 'broeder' ga ik de discussie niet aan, dank je feestelijk.
Je bekijkt het wel erg suggestief hoor, het is een gewone vraag.....
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:45

ZIVAATJE309 schreef:
He Mieke,
Las dit topic net pas, alsnog van harte gefeliciteerd met deze stap.
Echt een keuze voor God. Mooi

Dank voor je vriendelijke woorden, Ziva. Het was een van de meest intense belevenissen die ik heb meegemaakt. Heel feestelijk en blij was het ook.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:47

CHATULIEM619 schreef:
Je bekijkt het wel erg suggestief hoor, het is een gewone vraag.....

Ach, de beledigde onschuld, dat heb je toch over jezelf afgeroepen, hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:49

origineel niet te vinden...maar hierbij een heel mooie cover van
Leslie (of Sam)Phillips - Your Kindness

Van haar CD the Turning.....wat een moeilijke diepe teksten van iemand, die balanceert op een randje , maar waar God haar in de hand houdt

http://www.youtube.com/watch?v=A7Z5JV5cZec&feature=related

I will carry you
http://www.youtube.com/watch?v=x7D_tZDr6QM&feature=related

The Turning
http://www.youtube.com/watch?v=P1ZdtS_F8W8&feature=related

en het nummer Libera me....jee dan moet je diep zitten hoor als dit soort teksten in je hoofd spelen

http://www.youtube.com/watch?v=-UwrF7VT0JY&feature=related

Dreams that I can't trace
pull my heart away
from love I long to taste.
Why do I run away
when I come face to face
with anything I need?

I am so afraid
if i keep hoping
there will come a day
when my heart is open
that you will walk away
like you were never there.

And I don't know all the truth from the lying
but I know that I need you 'cause I am dying
from bein' held by hell
in this cell of blinding fear.

Oh, oh, oh, oh.
Libera, libere, liberame
from this dark dream
to a life stream.
Libera, libera, liberame
from this bruised soul
living half whole.
Libera, libera, liberame.

I know there is a place free from no borders
before I turn this grace into disorder
I've got to find a way
out of this chaos.
And I don't know all the truth from the lying
but I know that I need you 'cause I am dying
from being held by hell
in this cell of blinding fear.

Oh, oh, oh, oh.
Libera, libera, liberame
from this dark dream to a life stream.
Libera, libera, liberame
from this bruised soul living half whole.
Libera, libera, liberame
let the truth break what my fears make.
Libera, libera, liberame
from this dark dream to a life stream.
Libera, libera, liberame.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:53

MIEKE364 schreef:
Ach, de beledigde onschuld, dat heb je toch over jezelf afgeroepen, hoor.
Wanneer hou je nu zelf een op met zo te katten op een ander en ga je ergens inhoudelijk op in?
Diverse mensen hebben nu al een sneer van je gekregen, terwijl ze heel normaal ingingen op datgene wat je schreef. Ik heb geen zin in dat gescheld, ik heb jou niks verweten, terwijl jouw verwijten hier over de toonbank heen vliegen. Ik heb je alleen een hele normale vraag gesteld, en na een aantal bijdragen heb ik daar nog steeds geen antwoord op gekregen.
mijn voorstel is of je gaat zinvol in op mijn vraag of je antwoordt hem niet. Maar dit gescheld heeft echt geen zin...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 17 augustus 2010, 23:54
Naar boven

Auteur Bericht
LIEZL353

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:59

LIESBETH326 schreef:
Leuk dat je even een reactie geeft over de BZJ dag! Ik was er zelf niet en ben dus wel benieuwd hoe zo'n dag er ongeveer uitziet en voor welke activiteit jij zelf gekozen hebt...

Ha Liesbeth,
Nou eerlijk gezegd wist ik ook nooit zo goed wat ik ervan moest verwachten. We waren nu met 4 meiden dus dat scheelt ook. al koos wel ieder een eigen activiteit. Ik ben zelf wezen boogschieten. Vooraf had ik best een beeld van, daar loopt iedereen echt rond met nou moet ik er een zien te strikken.. Nou gelukkig was naar mijn idee die sfeer er absoluut niet. We hebben gewoon enorm veel lol gehad met elkaar en doordat je actief bent leer je elkaar meteen in een ontspannen setting kennen. We zijn zelfs daarna nog met een groepje ergens wat wezen drinken. T was ook goed georganiseerd hoor!! Ook leuk omdat je na die tijd ook weer makkelijker op de site contacten legt. ok ben ik zowiezo iem die meer houdt van live contact dan via internet, is toch echter.
Nou ja heeeeeeeeel verhaal..maarre ik zou zeggen, volgende keer gewoon meegaan. de meesten waren er overigens alleen gekomen dus daar hoef je t niet voor te laten Lachende smiley

doeg Liezl
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:02

CHATULIEM619 schreef:
Wanneer hou je nu zelf een op met zo te katten op een ander en ga je ergens inhoudelijk op in?
Diverse mensen hebben nu al een sneer van je gekregen, terwijl ze heel normaal ingingen op datgene wat je schreef. Ik heb geen zin in dat gescheld, ik heb jou niks verweten, terwijl jouw verwijten hier over de toonbank heen vliegen. Ik heb je alleen een hele normale vraag gesteld, en na een aantal bijdragen heb ik daar nog steeds geen antwoord op gekregen.
mijn voorstel is of je gaat zinvol in op mijn vraag of je antwoordt hem niet. Maar dit gescheld heeft echt geen zin...

Mij kan je schelden niet verwijten, ik jou wel. Je hebt meerdere malen naar mij toe gesneerd en me voor van alles en nog wat uitgemaakt. Je hebt een suggestieve vraag gesteld met nog meer suggestieve toevoegingen. Je denkt toch niet echt dat ik daarop inga? Ik ben jou overigens niets verschuldigd. Het staat mij vrij een vraag al dan niet te beantwoorden. Ik beantwoord jouw suggestieve vraag niet om hierboven omschreven redenen. Punt.
Naar boven

Auteur Bericht
LIEZL353

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:04

LIESBETH326 schreef:
BZJ-dag staat volgens mij voor de boer-zoekt-jou dag. Deze singlesdag is begin juli door CM georganiseerd in de Alblasserwaard. Toch Liesl?

jep Boer(in) Zoekt Jou dag In Alblasserwaard Goudriaan in dit geval.
Je kon kiezen uit Wandelen, de boer op, solex rijden, fietsen, of boogschieten, ondanks een flinke bui een succes dag Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:09

MARIEKE897 schreef:
ook mijn kinderen wensen het mij toe!! En natuurlijk hou je rekening met je kinderen...maar hun mening is niet doorslaggevend en dat is denk ik wat Willemijn bedoelde!
Kinderen worden groter en gaan steeds meer hun eigen weg, en natuurlijk kun je er voor kiezen je leven opzij te zetten voor je kids (dat heb ik zelf de afgelopen 4 jaar ook gedaan), maar ik denk dan dat het zeker niet reeel is om dan 'op zoek te gaan" naar een partner...
Behalve moeder/vader ben je zeker ook mens, man of vrouw! En ook dat gevoel mag hoog op de lijst staan, je kunt 80 worden....moet je nagaan wat je dan opgeeft als je kinderen tegen een nieuwe partner zijn!!

Wat ik in mijn hele naaste omgeving wel gezien heb, is dat een moeder heel lang heeft gewacht, en dat toen zij dacht dat de kinderen er eindelijk aan toe waren ze juist NIET meer aan het idee konden wennen om mams te delen!

Ik heb een heerlijk leven gehad zonder partner, hoor. Ik heb mooie vriendschappen opgebouwd en veel leuke en interessante dingen gedaan waar ik erg gelukkig door ben geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
GOUDELSJE426

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:32

Macht bij het kwaad of macht bij God.

Volgens mij leven we in een wereld waar het oorlog is. Satan heeft de bedoeling het hele menselijke ras kapot te maken, en dan vooral degenen die niet in zijn macht zijn. Degenen die kinderen van God zijn. (Job is daar een goed voorbeeld van) Daarom is er ook zo veel leed, zo veel gebrokenheid.
In de geestelijke wereld wordt enorm om ons gestreden. En wij merken dat aan alle kanten. En daarom leven wij ook in een toestand van oorlog.
Dus heel veel leed komt hieruit voort.
En het grote gevaar is dat satan zich vaak laat zien als een engel van het licht. Met het doel de mens bij God weg te krijgen.

We moeten de wedloop lopen. De overwinning is al behaald door Christus. Satan is verslagen. Hij krijgt echter nog even de tijd om als briesende leeuw rond te gaan. Maar wij mensen hebben de eindstreep nog niet gehaald. We staan nog niet op het 'podium' met de beker van de overwinning in de hand. En zoals dat voor elke sportman/-vrouw geldt, gaat dat gepaard met pijn, doorzettingsvermogen, vorming van karakter en volharding.

Volgens mij ligt alle macht in hemel en aarde bij God. Alle gebrokenheid en ellende in de wereld wordt veroorzaakt door satan die als een razende rondgaat over de wereld.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:33

WILLEMIJN232 schreef:
Luisteren

Als ik je vraag naar mij te luisteren
en jij begint me adviezen te geven
dan doe je niet wat ik vraag.

en jij begint me te vertellen
waarom ik iets niet zo moet voelen
dan neem je mijn gevoelens niet serieus

en jij denkt dat je iets moet doen
om mijn problemen op te lossen
dan laat je mij in de steek
hoe vreemd dat ook moge lijken

Misschien is dat de reden
waarom voor sommige mensen bidden werkt
Omdat God niets terug zegt en geen advies geeft
Hij luistert alleen maar
Pas daarna wil zijn betekenis ervaren zijn

Dus, alsjeblieft:
Luister alleen maar naar me
en probeer me te begrijpen
En als jij wilt praten, wacht even
ik beloof je dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren

Hij is sterk, Willemijn, en iedereen zou 'm met enige regelmaat moeten lezen en luisteren naar wat er staat. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 00:37

BEDTIJD Slapende smiley

SLAAP LEKKR Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 01:02

SUSANNAH475 schreef:
6 weken vakantie gehad, maar ben blij dat ie voorbij zijn... Engeltje smiley

Nou dat gevoel ken ik niet zo.

Thomas, zeven weken vakantie... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 18 augustus 2010, 01:06
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 01:05

..

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 18 augustus 2010, 01:06
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 01:13

SUSANNAH475 schreef:
6 weken vakantie gehad, maar ben blij dat ie voorbij zijn... Engeltje smiley

jammer dat je dat zo ervaart, 'k vind vakanties altijd te kort... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 04:15

WILLEMIJN232 schreef:
rare reactie, je begrijpt geloof ik niet helemaal waar het over gaat.......

.... ik heb betaald voor een dating c.q. vrienden site, niet voor een politieke debatgroep...

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op woensdag 18 augustus 2010, 10:16
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 04:21

LIESBETH326 schreef:
Mee eens... Ik dacht, een typisch voorbeeld van (typende) vingers die met gedachten op de loop gaan... Knipoog smiley

De kwaliteit van een datingsite, wordt afgemeten aan het aantal relaties dat ontstaat en partners die elkaar vinden.

De kwaliteit van een datingsite wordt niet afgemeten aan de politieke debatvaardigheid van haar leden.

En ik doe hierbij gééén knipoog, want ik vind dit géén grapje.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 07:40

BEHAPPY332 schreef:

Wil je de zaak echter toch door analyseren via een openbaar forum, wat voor de hele wereld leesbaar is, dan mag je die wens uitdrukkelijk kenbaar maken en gaan we openbaar verder. Dan wordt het echter een politiek debat en daar zal ik met de grootste tegenzin zo professioneel mogelijk uitvoering aan geven.

Wanneer het echter een politiek debat wordt en ook nog openbaar, dan zullen we elkaars foutieve denk- en zienswijzen volledig bloot moeten gaan leggen. Dan wordt dat zonder aanziens des persoons en dat hoeft dan dus helemaal niet meer vriendschappelijk te zijn, in tegendeel. Dat is echter compleet in tegenstelling met waarom ik hier betaald lid ben.

Goedendag en Werk ze!

En wat nu als de rest van de forumbezoekers daar helemaal geen trek in hebben?
Je hebt hier geen dialoog Behappy, er zijn ook nog andere mensen die dit lezen en zich behoorlijk ergeren aan verhalen die iedere keer een eigen leven gaan leiden. Blijf liever ontopic, zodat het ook een beetje overzichtelijk blijft!

Maar goed, das mijn mening...die wellicht niet iedereen deelt.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 07:42

LIEZL353 schreef:
jep Boer(in) Zoekt Jou dag In Alblasserwaard Goudriaan in dit geval.
Je kon kiezen uit Wandelen, de boer op, solex rijden, fietsen, of boogschieten, ondanks een flinke bui een succes dag Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 07:44

ANNETTE050 schreef:
jammer dat je dat zo ervaart, 'k vind vakanties altijd te kort... Verlegen lachende smiley

Moet me toch bij Sus aansluiten..
6 weken is behoorlijk lang als je snel uit je ritme bent, zeker wanneer je nét in dat ritme terecht gekomen was!
Dus ook ik ben blij dat de vakantie er weer op zit en ik weer wat kan gaan doen Knipoog smiley

Al zal die wekker toch weer even wennen worden!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 ... 6194 Volgende
Pagina 1090 van 6194