| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 23:16
|
|
|
|
Maandag 30 augustus:
VREUGDE BETUIGING!
Zing MIJ toe met een blij hart, zing en loof MIJN Heilige Naam, loven en prijzen is de vreugdebetuging die de mens MIJ brengt en als je looft en prijst gaan er golven van vreugde door je heen en je verstaat iets van de blijdschap van de hemelse heerscharen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 23:44
|
|
|
|
| JOELLE246 schreef: | Hoi Asanti
Het is idd moeilijk om overal van te weten uit welke hoek de therapieën komen. Het is de geest van de tijd waardoor er allerlei occulte zaken zich aan ons opdringen vaak in verborgen jasjes, zodat ze niet herkent worden. De voetreflextherapie komt uit de zelfde hoek als de acupuntuur. Het heeft met energie banen te maken. Voor mezelf heb ik dan al zoiets dan hoeft het voor mij niet, ik wil mijn energie halen uit mijn verbondenheid met Christus.
Een paar jaar geleden heb ik een boekje gelezen over allerlei soorten therapieën, en waar die vandaan kwamen. Het heeft mij veel licht gebracht op bepaalde therapieën en hun achtergronden, het is goed onderbouwd. Het boekje heet Tovenaars van de twintigste eeuw. Uitgegeven door Gideon, auteur Gerard Felller Misschien dat dit boekje kan helpen om de juiste keuzes te maken. Groetjes Joëlle |
Ha Joelle, hierbij link naar boek. ... is wel uitverkocht...
http://www.postorderboekhandel.nl/object/9789060676172/Tovenaars_van_de_20ste_eeuw/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 00:02
|
|
|
|
Heeft er misschien iemand zin om een keer te gaan bowlen (in Utrecht of directe omgeving)?
Groet, José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 00:08
|
|
|
|
Jammer dat het is uitverkocht. Misschien nog in een enkele gewone boekhandel te koop.
Ik weet dat er bibliotheken zijn die het uitlenen, op die manier heb ik het toen zelf ook gelezen.
Er is nog wel een ander boekje op je markt dat heet: Occult zakwoordenboek Het occulte tegen het licht ISBN 90-5798-204-8
Dit boekje is alleen niet zo uitgebreid in de uitleg en dat vind ik jammer maar het is tenminste wel wat!
Laatst aangepast door
|
JOELLE246
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 00:29
|
|
|
|
495 euro voor huis met 4 slaapkamers en 10 bedden. omgerekend 5 tientjes de man. Denk dat je ook niet veel goedkoper zal vinden of moet wachten op last minute. Is voor 3 nachten. In het altijd gezellige Zeeland. Eind rijden maar ja Gr Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIM727
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 00:53
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ja laat ik ook eens lekker klagen; daar heb ik nou echt zin in!! ik moest vandaag twee vuilcontainers vullen; dus tussen twee regenbuien door, hup, laarzen aan en naar buiten toe; de dode rozentakken nu eindelijk eens weghalen. t zijn van die wilde, (ramblers genoemd) die zulke prettig lange weerhaak-stekels hebben, je kent ze wel. maar na een druk en gezellig weekend, wil er niet veel zoals ik het wil, dus ik had een lange tak losgeknipt (eh... dacht die losgeknipt te hebben) en geef er een sjor aan; swiep, tak gaf pas na een paar rukken goed mee; en kwam midden op mn voorhoofd terecht; dus overal bloed in mn gezicht, het liep er met flinke stralen uit. ik naar binnen, alles eronder natuurlijk, en ben maar even in de douche gaan zitten; dat ruimt het gemakkelijkst op!! overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam, maar................... mn heerlijkste moment vandaag is, dat de meisjes lekker spelen.........zodat ik even kan bijkomen van de schrik!!
rozen houden van mensen weet je; ze kussen je zo maar ongevraagd op je voorhoofd, maar ik vind het stekelige vervelende dingen! ze geuren alleen zo heerlijk als ze in bloei staan!! dus toch maar een paar nieuwe kopen denk ik........... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GEHOLI202
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 01:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ja laat ik ook eens lekker klagen; daar heb ik nou echt zin in!! ik moest vandaag twee vuilcontainers vullen; dus tussen twee regenbuien door, hup, laarzen aan en naar buiten toe; de dode rozentakken nu eindelijk eens weghalen. t zijn van die wilde, (ramblers genoemd) die zulke prettig lange weerhaak-stekels hebben, je kent ze wel. maar na een druk en gezellig weekend, wil er niet veel zoals ik het wil, dus ik had een lange tak losgeknipt (eh... dacht die losgeknipt te hebben) en geef er een sjor aan; swiep, tak gaf pas na een paar rukken goed mee; en kwam midden op mn voorhoofd terecht; dus overal bloed in mn gezicht, het liep er met flinke stralen uit. ik naar binnen, alles eronder natuurlijk, en ben maar even in de douche gaan zitten; dat ruimt het gemakkelijkst op!! overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam, maar................... mn heerlijkste moment vandaag is, dat de meisjes lekker spelen.........zodat ik even kan bijkomen van de schrik!!
rozen houden van mensen weet je; ze kussen je zo maar ongevraagd op je voorhoofd, maar ik vind het stekelige vervelende dingen! ze geuren alleen zo heerlijk als ze in bloei staan!! dus toch maar een paar nieuwe kopen denk ik........... |
Blijf dan ook gewoon bij ORCHIDEEEN...........die hebben geen dorens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIM727
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 02:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar (onder voorbehoud) billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50 MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15 hechas020 48 jaar |
wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
Laatst aangepast door
|
WIM727
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 02:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 04:30
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | en misschien doe ik ze dan wel in de aanbieding..... gegadigden zijn er toch wel
dan ben ik toch een loverboy ??  |
allicht dat er iemand langs komt die een roze wolk kan gebruiken, dat kan maar zo.
nee, zover ben ik (nog?) niet
overigens geheel off-topic
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 04:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:09
|
|
|
|
ik wil wel graag normaal kunnen lopen op mijn bruiloft thanks [/quote]
Gefeliciteerd
Vertel Renske...wanneer is jullie grote dag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:12
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | allicht dat er iemand langs komt die een roze wolk kan gebruiken, dat kan maar zo.
nee, zover ben ik (nog?) niet
overigens geheel off-topic  |
Volgens mij, Griffin, wil je ons iets leuks gaan vertellen  Is er iemand in het bijzonder? Ik beloof dat ik het niet verder zal vertellen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:32
|
|
|
|
Afgelopen weekend startersweekend gehad met de tieners in een oud scouting gebouw in Maassluis. Tegenwoordig Kampeerboerderij "de dijk" ... weliswaar ietwat sober, maar wel een perfecte locatie. Wellicht is dat wat?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 07:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:35
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Afgelopen weekend startersweekend gehad met de tieners in een oud scouting gebouw in Maassluis. Tegenwoordig Kampeerboerderij "de dijk" ... weliswaar ietwat sober, maar wel een perfecte locatie. Wellicht is dat wat? |
wat zijn daar de kosten van ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:35
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | Volgens mij, Griffin, wil je ons iets leuks gaan vertellen  Is er iemand in het bijzonder? Ik beloof dat ik het niet verder zal vertellen!  |
Volgens mij had ie dat al verteld...maar hoe ze heet? Tis toch wat...dalijk het hele forum vol met loverboys
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:37
|
|
|
|
Eh...wat is een wigged game  Net zoiets als een wicked game?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:39
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | wat zijn daar de kosten van ?? |
Sja...geen idee dus! Kan het even navragen...
Overigens is mijn deelname onder voorbehoud want ws. kan ik dat weekend niet..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 07:47
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja...geen idee dus! Kan het even navragen...
Overigens is mijn deelname onder voorbehoud want ws. kan ik dat weekend niet.. |
http://members.chello.nl/g.heijster/reseveren.html.htm Lijkt goedkoop maar er moet voor minimaal 25 personen betaald worden(excl. stookkosten)dus 300 euro ++
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 08:08
|
|
|
|
Ik heb ook even zitten surfen maar groepsaccomodaties zijn duuuuuuur..........
Dan is een 8-persoons huisje misschien een betere optie,dan kom je excl. eten ongeveer op 45 euro pp,niet gek voor 3 dagen toch?Ik denk dat je niet goedkoper kunt. http://www.bungalows.nl
Een echtpaar uit onze kerkgemeenschap verhuurd hun voormalige boerderij(zeer eenvoudig onderkomen)wel eens maar dat is in Friesland,beetje te ver weg denk ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 08:59
|
|
|
|
Als het anders voor mensen te duur word en ze willen wel graag bidden en vasten, Herman Boon doet het 4 keer per jaar begeleiden en duur is dan 10 dagen. Kosten 25 euro op verschillende locaties door het land. Voordeel is dat het samen met anderen gaat en onder leiding van mensen die het al jaren doen. Is heel wat anders dan weekendje sober leven maar wie weet is iemand hier wel in geinterreseert. Ik ga dit jaar weer heen Gr. Willie P.s http://www.biddenenvasten.nl/
Laatst aangepast door
|
WILLIE400
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 09:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 09:33
|
|
|
|
Mijn moeder maakt er blijkbaar een jaarlijkse traditie van. Vorig jaar in oktober viel ze van een laddertje en brak haar knie en werden haar dingesbanden (ben de naam vergeten) verwijderd. Vandaag belde mijn vader dat moeder gisteren viel en haar elleboog en heup brak. Terwijl ze wacht op een operatie heeft nu natuurlijk erge pijn. Arme moeder toch.
Wanneer ik kan nu eens eindelijk een mooi moment met jullie delen?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 09:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn moeder maakt er blijkbaar een jaarlijkse traditie van. Vorig jaar in oktober viel ze van een laddertje en brak haar knie en werden haar dingesbanden (ben de naam vergeten) verwijderd. Vandaag belde mijn vader dat moeder gisteren viel en haar elleboog en heup brak. Terwijl ze wacht op een operatie heeft nu natuurlijk erge pijn. Arme moeder toch.
Frank |
Wat naar voor je moeder Frank. Heel veel sterkte voor jullie. (mooi moment delen heb je al gedaan, door 2 fijne liederen te plaatsen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 09:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn moeder maakt er blijkbaar een jaarlijkse traditie van. Vorig jaar in oktober viel ze van een laddertje en brak haar knie en werden haar dingesbanden (ben de naam vergeten) verwijderd. Vandaag belde mijn vader dat moeder gisteren viel en haar elleboog en heup brak. Terwijl ze wacht op een operatie heeft nu natuurlijk erge pijn. Arme moeder toch.
Frank |
Is het niet een mooi moment om te delen dat je je moeder nog hebt ook al heeft ze een gebroken heup en elleboog???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 10:02
|
|
|
|
| CARIN303 schreef: | ik wil wel graag normaal kunnen lopen op mijn bruiloft thanks  |
Gefeliciteerd
Vertel Renske...wanneer is jullie grote dag?[/quote]
ergens in oktober de datum hou ik nog even voor me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 10:43
|
|
|
|
Aangezien ik vandaag in een melancholische bui ben (nog tot 1130u) plaats ik de Canon van Johan Pachelbel er ook maar op.
http://www.youtube.com/watch?v=JvNQLJ1_HQ0&feature=related
Pfff, het moet wel fijn zijn als zo mooi een instrument kan bespelen. Ik speel zelfs nog vals op een triangel...
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 10:51
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Tja... dat krijg je ervan als vrouwen niet mogen reageren...   |
jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies? als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............ we houden ons stil........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 augustus 2010, 10:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 11:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Aangezien ik vandaag in een melancholische bui ben (nog tot 1130u) plaats ik de Canon van Johan Pachelbel er ook maar op.
http://www.youtube.com/watch?v=JvNQLJ1_HQ0&feature=related
Pfff, het moet wel fijn zijn als zo mooi een instrument kan bespelen. Ik speel zelfs nog vals op een triangel...
Frank |
Nou je mag vaker in een melancholische bui zijn hoor....thx 'k heb er van genoten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 12:31
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | jeuken jouw handen ook zo, om te typen lies? als we nou groen licht kregen om te reageren, dan was het dekbed-klussie zo gepiept he, maar ja............ we houden ons stil........
. |
Als je nou van Hannah Hannes maakt is het probleem opgelost!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 12:58
|
|
|
|
[quote=MIEKE364]
Dank je voor je mooie woorden. Het blijft toch wel heel moeilijk om je leven in Zijn handen te leggen. Want als ik denk dat God mij dingen op mn pad brengt en ook weer dingen afneemt, dan hoor ik ook dat God ons een eigen mening heeft gegeven. Dat mensen ook dingen moeten ondernemen en dat je niet alles vann God moet laten afhangen. Toen ik aan het begin van mijn geloofsovertuiging was, geloofde ik werkelijk als een kind. Echt overtuigt van alle kracht die van God afkomstig is. Nu ik zoveel gelezen, geleerd en meer verdieping heb twijfel ik veel meer en wordt alles zo ingewikkelt en moeilijk. Soms verlang ik terug naar die warmte van 8 jaar geleden. Niet denken alleen voelen en ervaren. Nu lopen de teksten uit de bijbel door mn hoofd heen en twijfel aan mezelf. Het voelt als ondankbaar om nog meer van God te vragen dan ik al gekregen heb. Ook al voel ik me ellendig. Dan lijkt t of ik t verdient heb.
|
|
| Naar boven |
|
|