ChristianMatch

Forum

hoe voel jij je nu je er alleen voor staat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SJOUKE879

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:24

Een vraag... dat iedereen zich wel eens afvraagt. We worden dagelijks plat gegooid met omstandigheden om ons heen. En krijgen we daardoor nog wel eens de tijd om na te denken over alles? Ik ben zelf sindskort op een rare teleurstellende wijze in de steek gelaten. Ik heb twee weken lang gedacht, ik kan het wel aan, valt wel mee. Ik leefde vrolijk en blij verder. Maar na 2 weken begon ik mijn ex-vriendin te missen.

Het probleem wat wij vaak overzien is dit. We hebben misschien veel vrienden en/of familie waar je terecht kunt. In het begin stadium voelt het goed, en kun je je woorden kwijt. uiteindelijk na 2 of meerdere weken begin je langzamerhand toch iets te missen. Je probeert het niet toe te geven, want ach in die twee weken liet ik ook niks merken, dus wat zou het raar zijn dat ik er nu pas mee aan kom zetten dat ik haar nu pas begin te missen, andere woorden, je stoerder of harder voordoen. Maar het breekt jezelf, eerst zie je het niet, maar naarmate je langer alleen bent begin je een gemis te ervaren. Door de vriendschappen die we hebben, door de activiteiten naast ons werk(beroep) vullen vaak wel zaken in, maar juist daardoor krijg je weinig tijd om na te denken en te verwerken wat je net geleden is overkomen. Alles moet verwerkt kunnen worden, net zoals een computer dat doet. Een pc kun je misschien met extra geheugen aandringen om alles sneller en beter te kunnen verwerken, maar bij een mens is dat anders.

Ik heb zelf ervaren dat ik mijn exvriendin na 2 weken zo erg begon te missen, vooral haar kleine meid waar ik een goeie band mee had. Ik had eindelijk het gevoel dat ik eindelijk een eigen gezegend gezin zou krijgen. Helaas is die droom ingestort, en van wat er over is, zijn stoffen en wolken vol met herinneringen. Je ziet de wolken van de instorting om je heen zien waaien, je ziet de mooie en slechte momenten. Juist dan op dat moment begin je zo goed in te zien dat zelfs de slechte momenten juist de mooie momenten ingevuld hebben. Ja, ik mis haar soms nog wel wat. Maar ja... dan is de vraag aan ons, wat gunnen wij ons zelf dan, zodra we er alleen voorstaan? Gaan we verder met feesten met vrienden, en etc. of geven we ook ons zelf de tijd om de herinneringen te verwerken en het een plaats te geven in je hart, zodat je de gebrokenheid een plaats kunt geven, want dan pas kunnen we verder zien in ons leven.

Zo denk ik erover, en de pijn doet soms zo zeer, zo zeer dat je knielend op je bed zit, knielend om vergeving, knielend om je Heere aan te roepen, knielend om Hem je tranen te laten tonen, knielend om die last aan Hem te kunnen geven. Helaas zal onze Heere de last nooit wegnemen, heeft ie ook niet gezegd dat Hij dat zou doen, Hij zal het met zich mee dragen in ons leven, om op die weg een relatie met ons verder op te kunnen bouwen, en zo leren we Zijn weg ook beter kennen, denk ik. Hij draagt ons lijden, zodat we in een route de tijd kunnen nemen om Hem nog beter te leren kennen. Stel dat Hij onze pijn en strijdt meteen weg zou nemen, wat blijft er dan nog over? Wat heb je dan geleerd? Niks, je hebt niks geleerd. Juist je lijden samen met Hem te delen leer je Zijn macht van liefde kennen, alleen zal dit gaan met struikelingen.

Dat zijn mijn ervaringen wat ik in de loop der jaren heb door gemaakt.... wat betreft, relaties.

Sjouke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:31

CHATULIEM619 schreef:
Een genezingsdienst is altijd goed. Maar spreekt Edgar Holder zelf???

Hallo Chat,

Edgar Holder preekt zelf bij de genezingsdiensten.

Groeten van Katja.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:41

WILLEMIJN232 schreef:
Ik voel me toch wel een beetje oud nu......
ik kom nog uit het Dave Berry en het Monkees tijdperk......(toen was ik rond de twaalf) die staan niet eens op You tube........ Twijfelende smiley

tja.....toen jij 12 was ..... was ik er nog niet eens
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:46

Hallo Ginkelse heide fans.

Misschien komt Katja ook aanwaaien op een oud stekkie.
Katja komt eraan (onder voorbehoud).
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:48

PEACEDOVE820 schreef:
Hey Katja,

Effe een tip voor volgende keer als je weer eens een gedicht hebt kan die het beste bij de andere gedichten plaatsen ipv bij vriendschap en relaties!

Gods zegen,
Peacedove

bedankt Peacedove was per abuis daar gaan schrijven. Volgende keer beter. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:50

JONATHAN890 schreef:
Zoiets gaat het ook worden hoor, tijd voor God, gebed, Bijbel lezen en iets van soberheid.
De bbq gaat in ieder geval niet mee, en ook geen kratten vol bier.
De nadruk van de discussie lag naar mijn idee op het vasten, vandaar mijn reactie.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:57

WILLEMIJN232 schreef:
Ik voel me toch wel een beetje oud nu......
ik kom nog uit het Dave Berry en het Monkees tijdperk......(toen was ik rond de twaalf) die staan niet eens op You tube........ Twijfelende smiley

Tja Willemijn, Mario zou je zoon geweest kunnen zijn. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KABEE354

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:07

Bedankt Sjouke. Treffend verwoord vind ik.
En gaaf dat je wijst op de enige echte toevlucht die Zich altijd laat vinden, Jezus Christus. Dat Hij ons bijstaat en laat leren...!
De Geest heeft Hij ons nagelaten, halleluja!
Ik mag het ook zo ervaren. Ik prober mijn last bij Hem te brengen en te Laten.. Me over te geven aan Hem, omdat Hij niet weggaat, leigt of bedriegt. Hij laat zich kennen zoals Hij is, vol van genade en waarheid.
Sterkte ermee en Gods zegen!

SJOUKE879 schreef:
Zo denk ik erover, en de pijn doet soms zo zeer, zo zeer dat je knielend op je bed zit, knielend om vergeving, knielend om je Heere aan te roepen, knielend om Hem je tranen te laten tonen, knielend om die last aan Hem te kunnen geven. Helaas zal onze Heere de last nooit wegnemen, heeft ie ook niet gezegd dat Hij dat zou doen, Hij zal het met zich mee dragen in ons leven, om op die weg een relatie met ons verder op te kunnen bouwen, en zo leren we Zijn weg ook beter kennen, denk ik. Hij draagt ons lijden, zodat we in een route de tijd kunnen nemen om Hem nog beter te leren kennen. Stel dat Hij onze pijn en strijdt meteen weg zou nemen, wat blijft er dan nog over? Wat heb je dan geleerd? Niks, je hebt niks geleerd. Juist je lijden samen met Hem te delen leer je Zijn macht van liefde kennen, alleen zal dit gaan met struikelingen.

Dat zijn mijn ervaringen wat ik in de loop der jaren heb door gemaakt.... wat betreft, relaties.

Sjouke
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:08

MARIAN519 schreef:
Chatuliem,

Wat een duidelijke verwoording van het scheppingsverhaal.
Je hebt prachtig en vol vuur omschreven wat God gevoeld moet hebben toen Hij dit alles schiep en hoe de schepping de status van een mens verhoogt tot een evenbeeld van God.
Ik denk dan aan een kunstenaar die ook vol vreugde aan een "schepping" begint en daar een stukje van zichzelf in wil leggen..
en zo heeft God het gewild ..Zijn evenbeeld in ons mensen.

Mooi uitgelegd Chat Knipoog smiley Dank jewel.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:09

Woensdag 1 September:

HOE RIJK JE BENT!

IK zal U geenszins begeven,
IK zal U geenszins verlaten. Hebr. 13:5.

MIJN kinderen, dat woord is onfeilbaar waar, door alle eeuwen heen hebben duizenden ervaren, dat IK nooit verander.
En dat IK het nooit opgeef en dat MIJN liefde nooit faalt.
Geenszins begeven.
Geenszins verlaten, dit betekent niet allèèn, dat IK tegenwoordig ben, maar........

MIJN liefde zal je nooit verlaten, MIJN liefdevol begrijpen zal je nooit verlaten, MIJN kracht zal je nooit verlaten.
Bedenk toch wat IK allemaal ben:
Liefde - dan ben je eeuwig verzekerd van liefde.
Kracht- dan kun je eeuwig verzekerd zijn van kracht, in elke moelijkheid en in ieder gevaar.
Geduld- dan is er altijd èèn, die het nooit kan opgeven.
Begrip - dan zul je altijd begrepen worden.

Kun je de toekomst vrezen, als deze je zoveel te bieden heeft?
Geliefden, zet je hart op de dingen, die boven zijn, (de hogere, geestelijke dingen) en niet op de dingen die van de aarde zijn, ( de lagere, tijdelijke dingen) en je zult ontdekken hoe rijk je bent.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:14

MARIJAN072 schreef:
Tja Willemijn, Mario zou je zoon geweest kunnen zijn. Knipoog smiley

Leg de vinger nog maar eens even op de zere plek.........
Mijn dochter vertelde mij eens: je geest is nog wel jong maar je lijf wordt wat ouder......ook zo'n opsteker........ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:16

WILLEMIJN232 schreef:
Leg de vinger nog maar eens even op de zere plek.........
Mijn dochter vertelde mij eens: je geest is nog wel jong maar je lijf wordt wat ouder......ook zo'n opsteker........ Boze smiley

Ach, de rijpere vrouw heeft ook zo haar charmes. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

Eh....of begin ik daar ook al bij te horen Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:21

MARIJAN072 schreef:
Ach, de rijpere vrouw heeft ook zo haar charmes. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

Eh....of begin ik daar ook al bij te horen Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Je bent een beetje off topic Marijan......komt me geloof ik wel goed uit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:26

Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.

Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.

Een paar opmerkingen, niet om te veroordelen, maar om te bespreken...
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:27

BEHAPPY332 schreef:
... mijn eigen reflex... zucht...

op internet is bijna niets wat goed uitleg geeft over voetreflex in het Nederlands...
en ik heb de Engelse, Duitse, Franse vertaling nog niet opgezocht...
en dat boekje is uitverkocht...

Zieke smiley

oh ja, er waren de links van o.a. stg. promise aan het begin van dit topic!

gevonden, via vertaalprogramma!
http://en.wikipedia.org/wiki/Reflexology
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:28

CHATULIEM619 schreef:
Ik geef je gewoon een hand terug...

Geweldig, goed antwoord. Moest er om lachen!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:42

CHATULIEM619 schreef:
Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.

Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.

Denk zeker dat er goed gekeken moet worden waar het geld naar toe gaat. Laat de hulp aub ook daar komen waar het nodig is, en niet ongecontroleerd gaan helpen met geld. Geef m.i. alleen hulpgoederen, en ja dat daar dan misschien een aanhanger van Al Qaida tussen zit, die daar ook van mee profiteert, dat is denk ik niet te voorkomen.

Maar hoe vind je de gedachte dat hier voor het christendom een kans ligt door naastenliefde te betuigen aan hen die het heel moeilijk hebben ?? Het zijn toch de "christenhonden" (zo worden christenen genoemd door de islam) die de helpende hand bieden daar waar nodig ??

Zelf geef ik geld aan een kleine organisatie, die reeds bestaande contacten heeft in Pakistan. Zij hebben inzicht in de situatie ter plaatse en geven ook elk jaar een keurige verantwoording voor de besteede gelden aldaar.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:51

EVA685 schreef:
Woensdag 1 September:

HOE RIJK JE BENT!

IK zal U geenszins begeven,
IK zal U geenszins verlaten. Hebr. 13:5.

MIJN kinderen, dat woord is onfeilbaar waar, door alle eeuwen heen hebben duizenden ervaren, dat IK nooit verander.
En dat IK het nooit opgeef en dat MIJN liefde nooit faalt.
Geenszins begeven.
Geenszins verlaten, dit betekent niet allèèn, dat IK tegenwoordig ben, maar........

MIJN liefde zal je nooit verlaten, MIJN liefdevol begrijpen zal je nooit verlaten, MIJN kracht zal je nooit verlaten.
Bedenk toch wat IK allemaal ben:
Liefde - dan ben je eeuwig verzekerd van liefde.
Kracht- dan kun je eeuwig verzekerd zijn van kracht, in elke moelijkheid en in ieder gevaar.
Geduld- dan is er altijd èèn, die het nooit kan opgeven.
Begrip - dan zul je altijd begrepen worden.

Kun je de toekomst vrezen, als deze je zoveel te bieden heeft?
Geliefden, zet je hart op de dingen, die boven zijn, (de hogere, geestelijke dingen) en niet op de dingen die van de aarde zijn, ( de lagere, tijdelijke dingen) en je zult ontdekken hoe rijk je bent.

Dank je wel Eva, dit had ik net nodig!

Vanavond op Bijbelkring hebben we het o.a. hierover gehad, was, voor mij, best een heftige avond.
Ik vind het moeilijk om mijzelf zo over te geven aan God, hou graag zelf de touwtjes in handen. Om echt mijn volledige hart aan God te geven, vol vertrouwen dat God het wel goed zal maken.

Groet, José
Naar boven

Auteur Bericht
SJOUKE879

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:56

@KABEE

Inderdaad, broeder. Maar ook haakt het bij mij wel van alle kanten. Ik weet dat ik de toevlucht tot Hem moet nemen. Ik heb het te weinig gedaan, om mijn toevlucht tot Hem, mijn Jezus en Heere, te zoeken. En ik doe het nog steeds te weinig. Maar toch weet ik dat het zo hoort, en hoe het moet, dus daarom dat ik het deel met mensen die het misschien we kunnen en alleen een aanwijzing nodig hebben. Het is moeilijk, mijn waarde broerder, moeilijk, je zoekt toevluchten tot dingen die nergens naar toe leiden, dat zijn juist de kenmerken van teleurstellingen. Keer op keer werd ik teleurgesteld in relaties, behalve in relatie en dat was met die van Jezus, Hij haalt me steeds weer aan, elke keer weer. Het is soms moeilijk, mijn waarde broeder. Ik heb de laatste tijd weinig goeds gedaan, helaas. En ik voel me soms zo radeloos, want het voelt alsof je er alleen voor staat, ook al staat mijn almachtige Heere naast me. Ook al heb je nog zoveel vrienden, pijn en verdriet kun je enkel overgeven aan je Heer, daar kan een aardse vriend niet tegenop, helaas. Dat is de werkelijkheid.
Naar boven

Auteur Bericht
SJOUKE879

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:01

@KABEE

P.S.

Ik zie nu ook pas dat je genoeg hebt mee gemaakt, broeder. Je eigen vrouwtje dat je heeft verlaten. Om wat voor reden het ook moge zijn, ik zie aan je foto dat je genoeg strijdt hebt doorstaan. Laat je niet naar beneden slaan omdat mensen een oordeel trekken op je uitstraling, zo kwaad ben je beslist niet. Mensen begrijpen vaak niet waarom sommige mensen een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben, maar uiteindelijk als mensen je persoonlijk leren kennen, zullen ze het anders gaan inzien. Je bent een goeie man die zichzelf is en probeert te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CHANDLER627

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:05

Uiterlijk <-> innerlijk...
Mag ik er "uitstraling & instraling" van maken:

Uitstraling: wat je uitstraalt aan levenslust, energie, zelfvertrouwen, stabiliteit en wat je 'geeft', en alles daarvan wordt door je hele lichaam bevestigt door je houding, oogopslag, hoe je staat of loopt (heupwiegt?), en hoe je naar me kijkt.

Instraling: onbewust laat je merken waarvoor je openstaat, of er 'ruimte' is voor die ander of dat je al vol zit van jezelf, of je verleden je hard heeft gemaakt of dat je nog zacht van hart bent, open bent of gesloten, of je mee vooruit wilt kijken of terug blijft denken.

En: behalve liefde op het eerste gezicht, bestaat liefde op het eerste geschrift ook!
(Nah, "liefde"... verliefdheid)

Laatst aangepast door
CHANDLER627
op donderdag 2 september 2010, 00:06
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:21

CHATULIEM619 schreef:
De nadruk van de discussie lag naar mijn idee op het vasten, vandaar mijn reactie.

Hiermee is dan toch een stukje onduidelijkheid weggenomen.
He, negatieve formulering... dat moet ik anders opschrijven.

Goede vraag en goed antwoord, want dit leefde nog bij mij.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MYSELF295

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:22

CHANDLER627 schreef:
Uiterlijk <-> innerlijk...
Mag ik er "uitstraling & instraling" van maken:

Uitstraling: wat je uitstraalt aan levenslust, energie, zelfvertrouwen, stabiliteit en wat je 'geeft', en alles daarvan wordt door je hele lichaam bevestigt door je houding, oogopslag, hoe je staat of loopt (heupwiegt?), en hoe je naar me kijkt.

Instraling: onbewust laat je merken waarvoor je openstaat, of er 'ruimte' is voor die ander of dat je al vol zit van jezelf, of je verleden je hard heeft gemaakt of dat je nog zacht van hart bent, open bent of gesloten, of je mee vooruit wilt kijken of terug blijft denken.

En: behalve liefde op het eerste gezicht, bestaat liefde op het eerste geschrift ook!
(Nah, "liefde"... verliefdheid)

Mooi omschreven.

groetjess
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 00:35

CHATULIEM619 schreef:

Om eerlijk te zijn, overal zit er kaf onder het koren, en bij deze groepering weinig koren, maar er zijn als je de beelden ziet een hoop onschuldige kinderen.
Maar ook veel oude bejaarden, en om die nu de dupe te laten worden door een stelletje teroristen, vind ik te ver gaan.
En dan voel ik me net zo slecht, maar om nu masaal aan 555 tegeven, daar heb ik ook mijn twijfels over.
Dan hoef je alleen maar te kijken wat er resentelijk bij de vorige rampen daadwerkelijk bij de gewone burgers terecht is gekomen.
Dan heb ik gegeten en gedronken tergelijke tijd, trouwens er is ook gezegt voor er al so wie so spraken was van internationale hulp, zij er voor zouden zorgen dat Christenen geboycot zouden worden.
Dus ik heb mijn twijfels.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 01:12

WILLEMIJN232 schreef:
Is het ook Frank, het gevoel van knielen of buigen is soms zo moeilijk te maken, vaak ervaren mensen het als vernedering en willen dat niet meer......
Maar eigenlijk is het een daad van grootsheid......

Hoe kan ik verder leven, hoe moet ik verder gaan.
Kan ik ooit vergeven, wat mij is aangedaan.
De woorden in mijn ziel, de haat en bitterheid,
lijken niet te helen niet door woorden, niet door tijd.

Maar als er vergeving is, kan er genezing zijn
van de pijn en het verdriet diep van binnen.
Als er vergeving is, kan er genezing zijn
en de weg van herstel kan beginnen.

O God , ik heb U nodig, ik kan het zelf niet.
Ik lijk haast te verstikken, in angst en in verdriet.
Hoe kan ik ooit vergeven, zoals U mij vergeeft,
dwars door alles heen wat mij beschadigd heeft.

Maar als er vergeving is, kan er genezing zijn
van de pijn en het verdriet diep van binnen.
Als er vergeving is, kan er genezing zijn

Geef mij de kracht van Uw liefde om verder te gaan,
ook al zal er een litteken blijven bestaan.
Want is Uw liefde niet sterker dan de dood,
en Uw vergeving niet dieper dan mijn nood?

Want waar Uw vergeving is zal genezing zijn
van de pijn en het verdriet diep van binnen,
waar Uw vergeving is zal genezing zijn
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 06:41

JONATHAN890 schreef:
jou onder de duim houden...????? kan dat ??? Clown smiley

Wel als je een strijkijzer op mn hoofd plaatst Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 07:36

CHATULIEM619 schreef:

Jammer, want een heel stuk terug heb ik zelf al uitgelegd dat er andere ideeen bestonden bij het geheel..
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 07:44

CARIN303 schreef:
Wel als je een strijkijzer op mn hoofd plaatst Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

het beste is dan om dat strijkijzer een bietje snel op dat hoofd te plaatsen... met een flinke zwaai dus! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 08:28

voorlopig hebben zich opgegeven voor de picknick op 25 september:

Hannah810 37 jaar met pleegdochter
Erika129 34 jaar
Grace 585 54 jaar
Muischje 05 jaar
Susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
Hecha020 48 jaar
Katja065 51 jaar (onder voorbehoud)

Billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15
Wim727 42 jaar met 2 kids ondervoorbehoud
Herman388 zoekt passagiers
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: donderdag 2 september 2010, 09:00

JONATHAN890 schreef:
ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen
en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons

dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p

www.bungalows.nl is een leuke site.

Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan.
dus in 1e instantie 8 personen
en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken

wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:

1. carin303
2. jonathan890
3. .willie400 o. v heb rooster nog niet van november ;)
4. ..............
5. ..............
6. ..............
7. ..............
8. ..............

en vul maar aan.

Voor de tijd dat ik definitief boek stuur ik diegene een mail maken we het rond.

Laatst aangepast door
WILLIE400
op donderdag 2 september 2010, 09:00
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 ... 6194 Volgende
Pagina 1168 van 6194