| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:10
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Het kennen van de Heilige Geest
Om te wandelen in Gods plan voor ons leven. Om te groeien in de vruchten van de Geest en te functioneren in de gaven en kracht van de Geest. Om te groeien in liefde, geloof en autoriteit. Om de juiste beslissingen te nemen. Om Gods vijand te verslaan. Om de zieken te genezen, wijsheid te spreken, demonen uit te drijven, Gods Koninkrijk te zien baanbreken in je leven en leefomgeving.
Ik wil je voorstellen aan een persoon die mij daarbij enorm heeft geholpen. Hij verlangt er heel erg naar dat je Hem, zijn Persoon, persoonlijkheid, zijn werkingen en kracht, leert kennen. Hij verlangt ernaar om je bij de hand te pakken en je mee te nemen in Gods plan voor jou.
De Heilige Geest voor Jezus
In mijn zoektocht om God beter te leren kennen, hoorde ik predikers spreken over de Heilige Geest. Hoe belangrijk de Heilige Geest wel niet was in hun leven. Er kwam een grote honger in mijn hart. “Wie is Hij?” De eerste jaren van mijn bekering ben ik enorm van Jezus gaan houden. Hij is echt helemaal geweldig. Ook leerde ik in die periode Gods Vaderhart kennen. Wat een zegen om de Vader te kennen! Maar wie is de Heilige Geest? Ik begon Gods woord te onderzoeken. Ik stelde mezelf vragen als: “Wat heeft Gods woord mij te vertellen over de Heilige Geest. Hoe belangrijk was de Heilige Geest eigenlijk voor Jezus?” Vooral deze laatste vraag boeide mij enorm. Wie is de Heilige Geest voor Jezus? Want wie Hij voor Jezus is, wil Hij ook zijn voor mij. De Heilige Geest heeft Jezus verwekt (Lucas 1:35). De Heilige Geest heeft Jezus vervuld (Matt. 4: 1, 14). Hij was de bron van kracht door wie Jezus wonderen en tekenen kon doen op aarde (Hand. 10: 38).
Jezus erkende Hem als zijn gids, coach, mentor en raadgever (Matt. 4:1). Vlak voor zijn dood heeft Jezus veel over de Heilige Geest gesproken met zijn beste vrienden (Joh. 14, 15, 16). Hij heeft Jezus uit de dood doen opstaan (Rom. 8:11). Hij geeft zijn discipelen een duidelijke, heldere opdracht om te wachten op de Heilige Geest voordat ze met de Grote Opdracht kunnen beginnen (Luc. 24: 49: Hand. 1:4). Jezus kende de Heilige Geest, net zoals Hij zijn hemelse Vader kende. Wat een zegen was de Heilige Geest voor Jezus.
De Heilige Geest persoonlijk leren kennen
In Joh. 14: 17 vertelt de Here Jezus zijn discipelen dat zij de Heilige Geest kennen! Deze tekst heb ik vele malen overpeinsd en geproclameerd. Een aantal jaren geleden sprak de Heer de volgende indringende woorden tot mij: “Vele christenen hebben de Heilige Geest ontvangen, maar niet velen kennen Hem. Tranen biggelden over mijn wangen. Ik riep uit naar de Heer: “Heer, ik wil de Heilige Geest kennen, zoals Jezus de Vader en de Geest kent.” Als ik terugkijk dan merk ik dat ik de Heilige Geest steeds beter leer kennen. Hij openbaart mij Gods vaderliefde en het wonder van Gods verlossingsplan in Jezus. Hij helpt mij bij het bidden en Bijbellezen en geeft mij instructies en praktische tips voor de dag en voor de (nabije) toekomst.
Wie is de Heilige Geest voor mij?
Voor mij is de Heilige Geest geen ding, geen onpersoonlijk kracht of een het. Hij is niet slechts de tegenwoordigheid, invloed of houding van God. Hij is niet een mist, een wind, een vuur, water, regen, olie of een witte duif. Dit zijn metaforen die bepaalde aspecten van zijn persoonlijkheid benadrukken en omschrijven. Hij is een Persoon die denkt, spreekt, voelt, plannen maakt, een wil heeft en gewoonweg briljant is. Hij is God! De alomtegenwoordigheid van God is in de Persoon van de Heilige Geest. De Vader en de Zoon zijn in de hemel, de Heilige Geest is hier op aarde, woont in en rust op mij. Door de Heilige Geest heb ik voortdurend gemeenschap met de Vader en de Zoon.
De Heilige Geest heeft mij gemaakt...
“De Geest Gods heeft mij gemaakt en de adem des Almachtigen doet mij leven” (Job 33:). Deze tekst heeft diepe genezing in mijn ziel gebracht. Mijn geest, ziel, persoonlijkheid en lichaam, ja alles wie ik ben, is het ontwerp van de Heilige Geest (Ps. 139:14). Mijn lichaam is Zijn tempel (1Kor 6: 19). Hij kent mij door en door. Hij kent mij veel beter dan ik mezelf ken. Hij weet precies wat er tijdens de conceptie, mijn geboorte, kinder-, tiener- en jeugdjaren met mij is gebeurd. Hij kent al mijn pijn, verdriet, trauma’s en ook de leugens waarin ik ben gaan geloven. In mijn dagelijkse wandel met de Heer giet de Geest de genezing van het volbrachte werk van Jezus uit in mijn ziel. Hij helpt me worden wie ik al ben in Jezus. Er is geen betere therapeut, psycholoog en psychiater.
door Gerard de Groot in Charisma (verkorte versie) |
Heel mooi, dank je wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Wat bedoel je nu te zeggen? Ik begrijp je niet? |
Moet ik nou uitleggen wat het grapje was ? Nou ja ergens zit er ook een kern van waarheid in want ik geloof ergens dat leeftijd niet altijd zegt dat je dingen geleerd hebt... daarom is iemand van 88 niet automatisch wijzer omdat hij ouder is... En jij had het over een "gevoelige snaar"... ik heb geen idee hoe je daar nu aan komt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:40
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Leanne, het moet geen wedstrijd worden. Maar in dit geval vind ik de reacties van Tess en Zinga behoorlijk overtrokken.
Je kunt ervaring hebben met jongeren vanuit werk, toch is het een groot verschil. Ouders kennen hun kind, en de kinderen kennen de ouders. (reageren dus heel anders) Professionals, kennen kinderen, maar de kinderen kennen de professionals niet. (vaak is het reageren totaal anders dan in de (t)huis situatie)
Dus ik kan me Willemijn heel goed indenken als ze zegt tegen Tess, meer levenservaring te hebben op gebied van haar eigen kinderen. Haar kinderen zijn de tienerleeftijd/pubertijd al door. En wat dat betreft heeft ze dus gelijk met haar opmerking qua levenervaring....  |
Toch lijkt me dat lastig te zeggen van een afstand als je elkaar amper kent.
Bovendien vind ik dat een mens heel veel kan leren van zijn eigen ervaringen. Neem mezelf... veel, heel veel meegemaakt... als ik die ervaring nu niet had gehad had ik er héél anders in gestaan en bij lange na niet geweten hoe het is als een kind de verkeerde richting uit dreigt te gaan. Ik ervoer als geen ander (en ja, hier ben ik helaas echt niet de enige) hoe het is als een 'opvoeding' helemaal niet leidt tot het gewenste resultaat... als 'ouders' gewoon maar doorgaan en niet aan de bel te trekken omdat ze zelf denken het goed te kunnen...
Maar het gaat hier om een hele andere situatie. Het gaat hier niet om mij... het gaat hier om Inka's zoon die helaas al op jonge leeftijd zijn geliefde moeder moest verliezen... dat is vreselijk... !! ...en het leven gaat door en je moet zonder verder... Als het dan niet goed gaat met een kind moet je dat niet negeren... daarom vind ik het ook heel goed van Inka dat hij dat naar buiten brengt... al twijfel ik of je dat op 't forum moet doen. Inka... ga nog eens praten met iemand die je goed kent, bijv. met die psychotherapeute... zij kent misschien wel als geen ander jouw situatie... misschien is dat een begin... Je kunt er beter te vroeg bij zijn dan te laat... mijn mening !
Succes !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 10 oktober 2010, 21:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:55
|
|
|
|
|
Pieter en Annette , Gefeliciteerd met dit grote geschenk , annet veel sterkte verder en hoop dat je snel mag herstellen , geniet van jullie dochter Esther . geniet als gezin van jullie dochter en zusje . heel veel geluk en gezonde jaren toegewenst .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 21:59
|
|
|
|
Ha Pieter en Annette,
Eindelijk.... Ze is er! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Esther(Mooie naam) Heel veel geluk met haar.
Annette: We hopen dat je er snel bovenop bent. Pieter: Veel succes met kraamvaderen.
Geniet van je kleine hummel !
Groetjes Willie & Jolan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Toch even een reactie van mijn kant: als ik niet op jouw reacties inga is dat om dat ik daar geen enkele reden toe zie. Je bied mij niet zoveel om op te reageren want het wordt dan een welles nietes spelletje en daar heb ik geen behoefte aan.......
Ik heb je tot nu toe altijd inhoudelijke commentaren geleverd. Ik verlaag mij niet tot een welles-nietes spelletje. Je draait de zaken weer om.
Verder is het jammer dat het weergeven van feiten zoals leeftijd en ervaring al een punt van discussie zijn bij sommige mensen, gelijk voelt men zich aangevallen terwijl dat helemaal niet de bedoeling is..
Dan moet het weergeven van feiten wel juist gebeuren. Het koppelen van levenservaring aan leeftijd is een conclusie: geen feit.
En jij doet daar nog een schepje bovenop terwijl jouw naam helemaal niet genoemd wordt.
Nee, maar ik mag ook reageren als ik het ergens niet mee eens ben. Jammer voor jou.
Er zijn hier volwassen mensen lid die vast en zeker hun eigen verweer kunnen schrijven of vertellen. En dat ik neerbuigend en arrogant doe? Mag je vinden kan ik verder niet zoveel mee. Maar ik ben het met je eens dat iedereen op het forum zijn mening hier neer mag zetten, ook ik.......
Tuurlijk mag jij ook je mening geven. Ik zou het alleen erg waarderen als dat op een faire en inhoudelijke manier gebeurt. Omdraaien van feiten, conclusies als feiten verkopen en op de man spelen vind ik niet fair. En dat mag ik vinden.
Jouw mening is net zo waardevol als die van Tess. Het was helemaal niet nodig geweest om er op zo'n manier extra gewicht aan te geven. Dat bedoel ik.
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:04
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje... Heel veel geluk gewenst liefs van ons allemaal...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:04
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | hoi ...
gezien jullie reaktie's, leeft dit probleem enorm ... en ben ik niet de enige die daar mee worsteld ... nou ja, ik moet ook niet overdrijven hoor, mijn pubertje is voor 95% wel lief, alleen het probleem dat hij op gezette tijden alleen thuis is ... ja en wat doe je dan als de hormonen door je lijf gieren en sommige dingen nogal spannend kunnen zijn? idd ... de grenzen opzoeken, waar pa niet blij van word. in het bericht van mieke staat érg veel ... veel om als vent van te leren, maar nu komt het ... inka klinkt nu stront eigenwijs , maar al deze goéd bedoelde adviezen zijn bij mij al bekend ... graag leg ik dit even uit ... ik woon in een super klein, saamhorig dorp ... we kennen hier elkaar bijna alemaal, en na het overlijden van mijn vrouw was er ook gelijk iemand die de problemen van toen op zich nam ... iemand die elke morgen om 7 uur hier was om mijn zoontje opweg te helpen naar school ... halen, brengen, halen brengen, jullie moeders kennen dit wel ... ik was er erg blij mee, en de spiraal ging omhoog ... dit duurde van januarie tort oktober ... en toén ging het mis ... als toen mijn opppas zei van hé, eet je brood eens op, zei mijn zoontje ( toen nog maar 6 jaar oud) van uuuh maar JIJ bent mijn moeder niet? ... en ik zag dat het niet langer leuk was voor mijn zoontje en dacht na ... ik kon het niét verkroppen dat de spiraal nu weer naar beneden ging, en besloot om een jáár lang thuis te blijven voor mijn zoontje ... en heb in die tijd, de moedertaak heel goed leren kennen ... pffffffffffff mensenkennis heb ik opgedaan doordat ik een buurvrouw heb, die psychotherpeute is ... ons lot trok haar enórm aan, kwam hier élke dag om ons te begelijden, en nóg komt ze onverwachts nog wel een binnen lopen om te vragen hoe het met ons gaat ... jullie snap? een kind heeft nou eenmaal aandacht nodg ... en vooral de opvang na school ... iemand die er voor hem is ... zijn verhaal aan hoord ... en hem het gevoel geeft dat digene waanzinnig om hem geeft, als je dít uitstraalt naar je kind, dan krijg je er alles van terug van wat je verwacht. complimentjes geven .... jááá ... daar groeien kids van ... en de uitwerking is enorm ... maar uuuh ... dit gaat hier in huis niet op hé ... pappa gaat om 6 uur de deur uit, en komt er om half zes weer ín ... en zoontje lief mist hierdoor zóóveel ... dat kattekwaad niet uit blijft ... zucht, zucht zucht ...
groetjes inka |
Veel sterkte, Inka, blijf hem al het goede geven dat je hebt. Je staat er niet alleen voor. Opvoedtips haalde ik uit de boeken van Gordon, die kun je invlechten in jouw eigen manier van opvoeden. Hij heeft ook boeken geschreven om volwassenen communicatietrainingen te geven. Heel boeiend allemaal, ook voor je eigen ontwikkeling. Blijf genieten, ook van deze jongeling en veel succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:06
|
|
|
|
Annette en Pieter Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOOST764
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:17
|
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 22:23
|
|
|
|
|
Waar zit je middenin? Smulpotje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:01
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | | Waar zit je middenin? Smulpotje? |
In zo een soort relatie... ehhh ex relatie, zij woont beneden en ik boven...en dat is voor ons alletwee best moeilijk...kijk ik hou van haar...maar zij is er mee gestopt...dus zal het voor mij zwaarder zijn om met mijn gevoelens om te gaan
Laatst aangepast door
|
SMULPOTJE144
|
op maandag 11 oktober 2010, 21:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:03
|
|
|
|
| RIANNE544 schreef: | Om thuis te oefenen. Koop een zak banananenschuimpjes, en een biertje. Merk maakt niet uit Stop zoveel mogelijk bananenschuimpjes in je mond (op zich al een uitdaging) kauw deze fijn zodat de kleverig zoete smaak doordringt tot diep in je smaakpapillen. Maar slik dit niet door.
Neem nu een slok bier en geniet! Dat is bananenbier... TOCH?
Alleen de kokosnoot om uit te drinken ontbreekt.  |
Komt aardig in de buurt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:05
|
|
|
|
Lieve mensen,
Ook van mij de hartelijke felicitaties! Weer een Godswonder op deze wereld erbij!
Geniet er van!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:11
|
|
|
|
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven. Geniet van haar.
En Pieter, ik hoor wel wanneer ik beschuiten moet komen smeren hè. Dan moet ik even een snipperdag aanvragen, maar dat gaat me zeker lukken.
Liefs, Marijan
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 10 oktober 2010, 23:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven. Geniet van haar.
En Pieter, ik hoor wel wanneer ik beschuiten moet komen smeren hè. Dan moet ik even een snipperdag aanvragen, maar dat gaat me zeker lukken.
Liefs, Marijan |
Kan ik ook goed Marijan, en ik kan ook nog wel een beetje zorgen , dus kunnen we samen gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:37
|
|
|
|
Verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 12 oktober 2010, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:39
|
|
|
|
Verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 12 oktober 2010, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENS512
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:41
|
|
|
|
Op 30 oktober is er een spetterend optreden van Shirchadasj en Band in de Schuilplaats in Ede. Samer met Gerald Troost en Trinity wordt beloofd het een geweldige avond te worden!
Voor meer info zie;
www.shirchadasj.nl
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:42
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Voor het avondje uit op 11 December gaan mee:
Anita Anoniem
Vul je naam erbij op de lijst.
Shalom, |
Anoniem.... mooie naam...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:46
|
|
|
|
Verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 12 oktober 2010, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:48
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Mijn zus wil haar naam niet graag hier bekend hebben is logisch.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Broeders en zusters allemaal van harte welkom.
Shalom, |
Okay...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:58
|
|
|
|
He Pieter en Annette,
Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter. fijn dat het nu voorbij is, hoop dat jullie nu kunnen genieten van jullie gezinnetje. Maar boven al Gods zegen in het opvoeden.
En Pieter je had gelijk hoor het is 10-10-10 geworden een mooie datum.
Liefs Erika.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANID014
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:59
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd! Geweldig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 23:59
|
|
|
|
Pieter en Annette
Gefeliciteerd met jullie koningin Esther een mooiere datum kan je je niet voorstellen makkelijk te onthouden. Ik wens jullie een gelukkigen en leuke tijd toe. En Gods liefdevolle en genadige zegen.
groetjes Marco
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 00:25
|
|
|
|
Zondag 10 oktober:
EEN KINDERHAND!
Dierbare Heer, wij klemmen ons aan U vast.
Ja, klem je maar vast, je geloof zal beloond worden. Weet je niet, wat het betekent een handje te voelen, dat vol vertrouwen in jouw hand is gelegd, te weten, dat een kind je vertrouwt? Wekt dat niet de liefde bij je op en het verlangen om te beschermen en te verzorgen? denk eens in, wat er in MIJN hart omgaat, wanneer je hulpeloos tot MIJ komt, je aan MIJ vast klemt en naar MIJN liefde en bescherming verlangt. Zou je dat kind in de steek laten, terwijl je zelf zo gebrekkig en zwak bent? Zou ik jou in de steek kunnen laten? Weet, dat dit gewoonweg niet mogelijk is. Weet, dat alles wel is, daar moet je niet aan twijfelen. je moet er zeker van zijn. Er is geen wonder, dat IK niet kan doen, er is niets, wat IK niet tot stand kan brengen. Er is geen redding ter elfder ure, die IK niet zou kunnen volbrengen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 00:40
|
|
|
|
Maar het gaat hier om een hele andere situatie. Het gaat hier niet om mij... het gaat hier om Inka's zoon die helaas al op jonge leeftijd zijn geliefde moeder moest verliezen... dat is vreselijk... !! ...en het leven gaat door en je moet zonder verder... Als het dan niet goed gaat met een kind moet je dat niet negeren... daarom vind ik het ook heel goed van Inka dat hij dat naar buiten brengt... al twijfel ik of je dat op 't forum moet doen. Inka... ga nog eens praten met iemand die je goed kent, bijv. met die psychotherapeute... zij kent misschien wel als geen ander jouw situatie... misschien is dat een begin... Je kunt er beter te vroeg bij zijn dan te laat... mijn mening !
allemaal hoi ...
na een heerlijk weekend bij mijn vriendin anneke doorgebracht te hebben, lees ik jullie reaktie's ...
om als eerst op jou reaktie te reageren sus ... je hebt helemaal gelijk ... ik hou mij idd vast aan die lieve buurvrouw die psychotherapeute is ... dat jij zegt dat je het vreemd vind om mijn probleem op het forum te plaatsen, is jou probleem ... klinkt ff zakenlijk ... maar trek het je niet aan, mij ging het erom om maar één waardevolle reaktie te krijgen waar ik mee verder kan ... thats it ...
zakenlijk? ... ja in mijn werk ... hier op cm? ... néé wil ik niet ... maar jullie dwingen mij daar toe wél ... ik acepteer dan ook géén discussie's over hoeveel levenservaring iedereen dan wel heeft, sorry lieverds, maar open dan een nieuw topic op het forum betreft levens ervaring ... veel suxes ... het gaat hier om míjn aangegeven probleem ... méér niet ... na het openen van mijn sores, lees ik echt wel goéde adviezen ... dus dank daar voor, ga vooral verder ... maar wel ontopic blijven aub ... het idée om voor de 2 keer mijn werk neer te leggen is geen optie ... de situatie in de bouw is op dit moment héél anders dan toén ... ik moet sinds een jaar véél meer mijn best doen om aan het werk te blijven ... en ben dankbaar lieverds, dat dat idd ook lukt ... over mijn pubertje? ... op dit moment gaat het gelukkig goed ... straks gaat hij in de hefstvakantie weer een paar dagen logeren bij mijn dochter beertje ... jullie snap? ...
dank julie wel voor jullie bijdragen, maar hou aub op met bekvechten ... plsssssssssssssssssssssssssssss ....
liefs inka
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op maandag 11 oktober 2010, 01:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 02:19
|
|
|
|
Het blijft altijd een wonder een kind volmaakt en klein Gods schepping zo bijzonder dat er geen woorden voor zijn
Heel veel geluk met jullie kleine prinsesje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 07:50
|
|
|
|
Ik dacht zelf om op 20 November te gaan!
Wel even onder voorbehoud want ook ik moet even kijken of ik oppas kan regelen...
Laten we ff een lijstje maken, vul je eigen naam even in als je mee wilt:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Josina022 (onder voorbehoud) Rinske773
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 08:22
|
|
|
|
Dit is toch de ideale prijs;
Op kraambezoek bij Esther én een dubbeldate 
Mario & Anita.....héel veel plezier en jullie houden ons wel op de hoogte, hé!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |