| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:12
|
|
|
|
| INKA401 schreef: | sorry panter, maar weet je nu echt niets beters?
oké, een lolletje mág, en daar is een ánder topic voor hoor ... ik ben hier al 5 jaar lid , jammer genoeg zie ik het nivó behoorlijk naar beneden gaan, dus plssss ... gein ff op een ander topic? |
Wat maak je je nou druk? Je hoeft dit topic toch niet perse te lezen, als je op nivo wilt blijven?!
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op woensdag 20 oktober 2010, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:14
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Wat maak je je nou druk? Je hoeft dit topic toch niet perse te lezen, als je op nivo wilt blijven?!
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:21
|
|
|
|
Hallo Christianmatchvrienden:
Wij bidden voor jou: Wij bidden voor jou, dat hoorde ik zeggen. Wij denken aan jou, de woorden soms zacht. Wij zullen gaan bidden, het waren de woorden, van mensen van wie ik het nooit had verwacht.
Dat zij zouden bidden voor andere mensen, Gods aangezicht zoeken, voor mensen in nood. Maar door hun gebed en simpele woorden, voel ik weer genade en liefde zo groot.
Ook ik kan weer bidden, weer bidden voor velen, die zitten in zorgen, verdrukking en pijn, want ik weet dat Jezus hen liefde wil geven. Dat Hij in het duister hun helper wil zijn.
Het is weer tijd voor de Gebedsroom, allemensen, wat is er veel achterdocht, jaloezie en roddels in de wereld, laten we elkaar eens wat meer respecteren en in eigenwaarde laten, daar gaan we zeker voor bidden en danken GOD ook dat HIJ ons daarvan gaat genezen.
We danken dat er een bruidspaar op deze site is, maar we vragen GOD ook of HIJ de juiste partner voor ons heeft, èèn die HEM dient, waarin wij verder in ons geloof mogen groeien, ons kleingeloof groot maken en alles wat gezaaid is, een mooie oogst mag worden.
Wil je eens meebidden kom gewoon naar de chat, even rechtsonderin klikken, dan zie je de Gebedsroom
We zijn er van 20.00 uur - tot 21.00 uur tot ziens!!
Warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 20 oktober 2010, 23:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb even de reacties gelezen op deze topic en het verbaasde me dat er het best wel leuke en interessante reacties zijn. Ook de getuigenissen van sommige leden liegen er inderdaad niet om dat er toch "iets" bestaat wat nog niet helemaal verklaard kan worden. Niet elk mysterie hoeft immers nu verklaard te worden. Anders is het geen mysterie meer en is de spanning van de grote ondekking, wanneer onze tijd daar is, er helemaal af.
Ik heb ook wel een grote interesse in de Bijna Dood Ervaring en in het leven na de dood. De dood is meer dan niet-meer-leven. We gaan dan de rust, vrede en liefde binnen. Theresia van Lisieux zei op haar sterfbed dat ze het "leven" zou binnengaan. Misschien is dat ook wel zo. Zou de dood de intocht zijn? De geboorte is dan de uittocht en het leven dat we nu leiden is de doortocht. De dood kan dan niet anders dan de intocht zijn. Paulus zei toch ook dat de hemel ons Vaderland is. Misschien worden we op zondag 7 november iets wijzer. Dan is er op televisie een uitzending over BDE.
Deze link kreeg ik van iemand: [url]www.eindeloosbewustzijndefilm.nl. [/url]
Frank |
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=0&oq=eindeloos+bewustzijn+de+fil&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_nl___NL389&q=eindeloos+bewustzijn+de+film
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:37
|
|
|
|
God wil ook jouw Vader wezen Hij sloot jouw naam in Zijn hart. Als Zijn kind je 't liefst omarmen als jij komt met vreugde en smart. Vaders hart staat voor jou open waaruit steeds Zijn liefde welt. Die blijkt gratis,niet te kopen, wordt je graag ter hand gesteld.
God is een barmhartig Vader die graag intens medeleeft. Die je toespreekt:kom maar nader, jou als Zijn kind 't beste geeft. Ik weet dat door veel mensenkinderen Vader God niet is aanvaard. Toegang tot Hem hen blijft hinderen doordat hun hart is bezwaard.
In hun leven vroeg ervaren werd geschonden 't vaderbeeld. Dat hun hart nog blijft bezwaren en vaak nog niet is geheeld. velen dragen nog de wonden van een vreugdeloze jeugd. Harde slagen,grote monden weinig dat hen heeft verheugd.
Daarom hebben vele mensen moeite met Gods Vaderbeeld. God geeft echter andere wensen en die hen ook meegedeeld. Ik ben een Vader die wil zorgen en er voor elk kind wil zijn. Wie tot mij komt is geborgen mag vertellen van zijn pijn.
Wie tot God vlucht in Zijn armen van verdriet en nood verteld. Die zal voelen Gods erbarmen als elk woord is opgeweld. Laat God 't beeld maar restaureren van 't geschade vaderbeeld. Dat Gods liefde om laat keren tot een beeld dat is geheeld.
Hij als God je Hemelvader is bewogen met je lot. Hij roept tot je: kom maar nader dan haal Ik je hart van 't slot. Bittere pijn zal Ik genezen alle wonden die er zijn. Nieuwe schepping zul je wezen door Gods liefde als medeicijn
God Hij leert opnieuw te leven schenkt weer nieuwe hoop en kracht. 't Is de Almachtige Zijn streven dat Zijn hulp en troost verzacht. God leert ook vooruit te kijken niet meer naar wat vroeger was. Maar wat Hij in liefd' laat blijken je in Zijn Vaderogen las
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:39
|
|
|
|
het valt me op dat je bij een hele rij emoticons, een heel verhaal kunt bedenken. het vergt alleen iets van een creative geest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:02
|
|
|
|
Of hij nou helemaal christelijk verantwoord is hmmmm Maar ik heb me wel helemaal rot gelachen en kijk dit soort films dus graag. Heb ook nooit idee gehad dat het niet goed was. gr Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:06
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | het valt me op dat je bij een hele rij emoticons, een heel verhaal kunt bedenken. het vergt alleen iets van een creative geest |
die bezit ik dus niet, ben blondtdtdt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:27
|
|
|
|
| BENNY340 schreef: | | je weet niet wat je mist mafkees |
weet heel goed wat ik mis benny.nix dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:34
|
|
|
|
Het klopte bijvoorbaad al niet, het Cda wordt alleen gedoogd door de PVV, en wij gedogen mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 00:34
|
|
|
|
Het komt inderdaad goed Grace...waarheen ik moet weet ik niet...hihi...maar er zijn al 3 dames die mij zouden willen afhalen van eh...ja van waar? Zo zie je maar weer he...CM (heb ik al meer gezegd) ben er zo blij mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 08:23
|
|
|
|
Lieve Hendrika
Ik heb je gedichten nog eens nagelezen,er klinkt zoveel verdriet,gemis en pijn uit........ik hoop dat je ooit die hand voelt die je troost zal geven zodat je verder kunt gaan terwijl je alle liefde van je ouders mag blijven voelen.Verwerken is niet hetzelfde als vergeten,een stukje pijn mag je houden,dat getuigt van je eeuwige liefde voor ze.Verwerken is het klaarmaken van een stukje van je hart waarin je voor altijd je gevoelens voor ze bewaard. Neem alle tijd die je nodig hebt.Ik wens je heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 09:16
|
|
|
|
Wat heerlijk, Tess, dat je huis een Thuis geworden is. Als ik in de buurt ben kom ik weer een bakkie halen om het eindresultaat te bewonderen hoor 
Groetjes aan uk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:01
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | | weet heel goed wat ik mis benny.nix dus |
Henduk....ga toch gezellig mee wandelen.... je weet niet wat je mist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:01
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | (Je bent vast niet blij met mn topic maar het moet nu onderhand wel meid )
Op 15-10--2010 getrouwd!!!!!!!! Renske & Bull Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Jullie waren zoooooooo mooi en zoooooooo verliefd Mijn dank voor het feit dat ik een rol mocht spelen.........toen Renske als schitterende bruid aan de hand van haar zoontje de kerk in kwam kwamen de tranen..........
En jaaaaaaaaaa Bull,het feest was mooi en tof,hoef je geen 100x te vragen
Heel veel geluk en liefde gewenst!(en ieniemienie kleertjes )
PS:sorry moest de tekst 2x schrijven,het was eeeeerrug laat vannacht  |
zo zal nu ook maar even reageren
waarom moest het onderhand wel? ik was net 24 uur getrouwd en jij moet alweer een topic openen ik was nog niet eens wakker muts
maar bedankt allemaal voor jullie lieve reacties
en een speciaal bedankje voor leanne die ons overal veilig heen heeft gebracht en zo lief was ook haar handtekening te willen zetten als mijn getuige ahhhhh en wel heel schattig dat je om mij moest huilen maar je was blijkbaar niet de enige die in de kerk een traantje heeft gelaten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:21
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Henduk....ga toch gezellig mee wandelen.... je weet niet wat je mist  |
het is inderdaad niet niks wat-ie mist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIRJAM056
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:26
|
|
|
|
Ja het wordt dus Bubbles and Blessings in Bilthoven midden in het centrum is dat. Dichtbij het station. Voor degenen die met de trein willen komen. Drie minuutjes lopen vanaf het station. Zullen we zeggen 6 uur? Het is Vinkenlaan 25 voor degenen die met de auto (tomtom) komen.
Laatst aangepast door
|
MIRJAM056
|
op donderdag 21 oktober 2010, 13:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 11:25
|
|
|
|
In Frankrijk ligt het hele sociale leven plat, omdat alles islam gelegd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 11:33
|
|
|
|
Iedereen weer blij Islammetje geboren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 12:56
|
|
|
|
ja mensen opgeven maar enne niet zo dringen zeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 13:19
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | en een speciaal bedankje voor leanne die ons overal veilig heen heeft gebracht en dat bijna zonder de weg kwijt te raken
en zo lief was ook haar handtekening te willen zetten als mijn getuige 3x!!!!!! het was een grote eer!
ahhhhh en wel heel schattig dat je om mij moest huilen maar je was blijkbaar niet de enige die in de kerk een traantje heeft gelaten alleen in de kerk? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOEY284
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 14:42
|
|
|
|
heel aparte discussie hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PANTER584
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 14:55
|
|
|
|
stille wateren diepe gronden he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 14:56
|
|
|
|
| PANTER584 schreef: | stille wateren diepe gronden he |
vertel eens... hoe diep?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN658
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 18:06
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Even de animo peilen: wie heeft er zin in een swingend hardrock kerstfeest dit jaar??
GrZ! | dat lijkt me nu wel wat! Hoe en waar moet ik me dat voorstellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 18:22
|
|
|
|
Zal er in de hemel door de engelen ook hardrock gehouden worden wanneer de Here Jezus jarig is
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 21 oktober 2010, 18:22
|
|
| Naar boven |
|
|