| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 21:49
|
|
|
|
GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. geurt863 18. susannah475 ??? 19. henduk927 ??? 20. willemijn410 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 24 november 2010, 21:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 21:53
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Imke ik ga er niet dieper op in. NWO=nieuw wereld order= Amerika die als een arend over deze wereld heen zweeft om macht tot zich winnen. Amerika heeft de arend als symbool. |
En dus is het symbool meteen occult/satanisch of wat dan ook? Beetje bizarre redenatie. Neem nu eens het swastika-teken: een positief symbool dat door 1 mens ooit gebruikt is om anderen te verdelgen...maakt dit het teken verkeerd? Of, om dichterbij ons christelijke huis te blijven: het kruis is een martelwerktuig, is het daarom een verkeerd teken om je band met Jezus weer te geven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 22:39
|
|
|
|
|
Wat vinden jullie van mannen of vrouwen die niet durven te ontmoeten ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 22:49
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Blijf trouw aan jezelf, met je fouten, je krachten je eenzaamheid soms, je emoties, je moed Aan dàt wat alleen maar in jou uit kon groeien in wisselend klimaat met wat kwaad is en wat goed. Blijf trouw aan je denken, verlangen en voelen, aan uiten, aan warmte, aan stilte en muziek. Want jij bent een mens als geen ander op aarde in jou is de wereld bijzonder uniek.
Blijf trouw aan jezelf, aan je lachen, je zingen, je vallen en opstaan, je inzet, je pijn Aan dat wat bij jou hoort, je warmte en verlangen waardoor je in alles herkenbaar zult zijn. Blijf trouw aan je denken, je zwakte, je aarzelen je hoop en je waarde, je angst, je muziek want jij bent een mens die gewoon van belang is in zijn en bestaan, zo verrassend uniek.
Blijf trouw aan jezelf, bouw een hut in de wereld waarin je kunt wonen, kunt schuilen voor 't kwaad kunt warmen en wapenen in hoop en begrijpen wanneer men je pijn doet in liefde en haat. Blijf trouw aan je wezen, aan zwakte en krachten en speel heel alleen voor jezelf wat muziek want jij bent een mens om veel van te houden in jou is de wereld bijzonder uniek.
Kreeg dit gedicht eens onder ogen en was geraakt door wat erin stond. Zo herkenbaar en toch hoopgevend. Weet niet wie het gedicht gemaakt heeft, maar wilde jullie het niet onthouden, vandaar. |
Heel mooi en een heel goed advies!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 22:56
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En dan hebben we het noch niet over het oude forum.............. |
Dan had ik helemaal meelij gehad met degene die mij getrokken heeft! Aan de andere kant, ben iig wel een open boek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 22:58
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jij bent ook PIETER649 niet he
GrP!! |
En wij maar ons best doen om uit te leggen waarom die andere mensen verzuipen! Tis zo erg dat Zinga der zelfs van gaat stotteren 
Btw; Grace bedankt voor de link waar we wél wat mee kunnen...zal uk vast gebruik van gaan maken
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 24 november 2010, 22:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:00
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat vinden jullie van mannen of vrouwen die niet durven te ontmoeten ? |
horen hier (nog niet) echt thuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:06
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Wat vinden jullie van mannen of vrouwen die niet durven te ontmoeten ? |
Durven ze niet of hebben ze er gewoon geen zin? Dat kan natuurlijk ook nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dan had ik helemaal meelij gehad met degene die mij getrokken heeft! Aan de andere kant, ben iig wel een open boek  |
Dan zal ik wel een gesloten boek zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:20
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | En wij maar ons best doen om uit te leggen waarom die andere mensen verzuipen! Tis zo erg dat Zinga der zelfs van gaat stotteren Btw; Grace bedankt voor de link waar we wél wat mee kunnen...zal uk vast gebruik van gaan maken  |
Laat dat nou maar aan de experts over ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:28
|
|
|
|
Voel je je eenzaam Roep dan Jezus naam Jezus zal er zijn voor jou
Altijd, wat je ook doen zou Hij ziet jou dag en nacht En Hij fluister zacht
Hoor wat Hij te zeggen heeft Dat Hij ook voor jou leeft Dat Hij van je houdt Hij warmt je,heb je het koud
Hij vergeeft je al je zonden Hij hoort alles uit onze monden Alle verkeerde dingen die wij zeggen Waar wij ons zo snel bij neerleggen
Alsof dat nou eenmaal bij ons mensen hoort Dat is wat de duivel in onze gedachten hoort Leef naar God toe Ook al ben je moe Ga toch naar God
Bid voor je naasten,dat is een gebod Help anderen zoveel je kan Al vind je iemand niet aardig,ook dan God zal jou gezelschap houden
Je kunt op Hem bouwen Al je verdriet Dat is ook wat God ziet Hij zal Zijn arm om jou leggen
Hij zal jou zeggen Je bent een wonder Je bent bijzonder?
Door al je tranen heen Hij laat jou nooit alleen Hij wil als een Vader voor je zijn In al jouw angst en pijn!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:35
|
|
|
|
Sorry voor de late reactie, maar ik was een week met vakantie in Israel! Heb weer echt genoten! En sorry voor the misunderstanding! Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je als humanistisch christen God misschien als een andere manier invult! Ik geloof in de eerste plaats in de mens, in zijn goede hoedanigheden en mijn God komt wat dat betreft op de tweede plek! Dat is toch niet zo moeilijk? Ik kan niet zonder mijn God, maar ik heb mijn God niet nodig om het goede in mij naar boven te halen! De mens wordt toch door zijn God aangespoord om goede daden te doen? Ik doe dat gewoon op mijn manier en daarom snap ik de tegenstand van bepaalde personen niet! Sorry als ik niet zo snel reageer, maar komend weekend heb ik een verjaardag in Israel! Voor nu: slaap en droom lekker voor iedereen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:39
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | Humanisme en christendom hebben een verschillende bron. Een christen vind zijn drive in God/Chistus en zal vandaar uit humanistische trekken, liefde tot de naaste hebben. Een humanist heeft een andere bron; zichzelf. Dat is van nature een vervuilde bron. En dat het humanisme een verkeerde basis heeft bewijst wel het humanistisch verbond in haar radiospot; zonder het humanisme is de mensheid oid aan de goden overgeleverd. |
Dat is een leuke veronderstelling! Ik vind mijn drive in mezelf en daarna in mijn God! Maar geloof ik daarom in de "verkeerde God" ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:02
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Imke ik ga er niet dieper op in. NWO=nieuw wereld order= Amerika die als een arend over deze wereld heen zweeft om macht tot zich winnen. Amerika heeft de arend als symbool. |
En zo heeft iedereen een denkbeeld .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:06
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid.  |
Jaja, je kunt ons natuurlijk niet missen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:26
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Dus in december blijf ik in ieder geval lid.  |
Goed zo!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:28
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | daar kun je wel es groot gelijk mee hebben.. en...... misschien al dat mensen ook gelijk denken dat het gelijk "de ware "en door "God" geleid is. |
Volgens mij is ieder mens op je pad door God gegeven en ik geloof dat God alles leidt. Hij is, was en komt en heeft alles geschapen. Als je hoteldebotel bent van iemand is diegene 'de ware' op dat moment, een Godsgeschenk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 00:37
|
|
|
|
Sommige mensen hebben meer tijd nodig dan anderen. Ik denk dat je dat moet respecteren. (Nog) niet willen daten is vaak een teken van wantrouwen en / of zelf bescherming denk ik. En als je juist die ene wel ziet zitten...neem de tijd, soms is het het wachten waard.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 08:06
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Dat is een leuke veronderstelling! Ik vind mijn drive in mezelf en daarna in mijn God! Maar geloof ik daarom in de "verkeerde God" ? |
t Is in ieder geval niet de God van de Bijbel; je weet wel: begint met Genesis 1 en eindigt met Openbaringen waarin ernstig wordt gewaarschuwd om er niets aan toe of van af te doen.
Als je denkt dat het christendom bestaat uit het doen van goede daden en het vinden van het 'goede' in jezelf heb je er m.i. niets van begrepen. Christenen moeten zichzelf juist 'verliezen' ("Een ieder die zijn leven zal willen behouden die zal het verliezen").
Jezus is gestorven voor zondaren niet voor mensen die uit zichzelf al goed kunnen doen. Feitelijk betekent dit dat ofwel jij Jezus Christus niet nodig hebt, ofwel Hij voor niets is gestorven.
Btw; waarom ga je niet in op mijn vorige reaktie? Is dat te lastig?
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 08:08
|
|
|
|
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 09:54
|
|
|
|
Ik blijf het vreemd vinden dat je een symbool, dat God zelf geeft in de Bijbel (zie o.a. de teksten die Cross gaf) hier zomaar aan de kant schuift.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 09:56
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. geurt863 18. susannah475 ??? 19. henduk927 ??? 20. willemijn410 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens |
Beste Grace.
Als iemand geband is door CM vanwege onbehoorlijk gedrag, vind je dan dat hij/zij welkom is op het feestje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 10:10
|
|
|
|
volgens mij heeft Duitsland ook een arend in zijn Wapen (ik meen zelfs twéé)
ik meen me te herinneren dat de Swastika een oud joods teken is. daar heeft meneer H. indertijd niet echt goed over nagedacht...ik heb de Swatika eens een keer ergens in een kerk in mozaïeken gezien. die kerk was ruim vóór de periode van Adolf H. gebouwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 10:47
|
|
|
|
GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8 .rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman388 11. mary656 ? 12. alous961 13 .sofie807 (onder voorbehoud) 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 ??? 18. henduyk927 ?// 19. willemijn410 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 25 november 2010, 21:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 10:56
|
|
|
|
chat je reactie is al geregeld en idd mensen die zich niet weten te gedragen en dus geband worden zijn de 18e er zeker niet bij.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 25 november 2010, 11:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 11:00
|
|
|
|
| 2 Tim 3 schreef: | | Weet wel, dat er in de laatste dagen zware tijden zullen komen: 2 want de mensen zullen zelfzuchtig zijn, geldgierig, pochers, vermetel, kwaadsprekers, aan hun ouders ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig, 3 liefdeloos, trouweloos, lasteraars, onmatig, onhandelbaar, afkerig van het goede, 4 verraderlijk, roekeloos, opgeblazen, met meer liefde voor genot dan voor God, 5 die met een schijn van godsvrucht de kracht daarvan verloochend hebben; houd ook dezen op een afstand. |
Punt 1: de laatste dagen: dit gaat dus niet om de periode van de apostelen maar om de huidige tijd.
Punt 2: kwaadsprekerij staat in hetzelfde lijstje als trouweloos, onhandelbaar. Dus dit geeft weer dat je dat soort mensen ook op een afstand moet houden.
Punt 3: schijn van godsvrucht. Het klinkt vroom wat deze mensen zeggen, maar hun hart is vol bitterheid en wrok en ze spreken niet uit liefde voor de Heer, maar vanuit haat tegenover hun medegelovigen.
Punt 4: de kracht ervan verloochenen. Dit is precies wat er gebeurt. Mensen ontkennen de kracht van God in deze tijd. Ze vallen anderen aan die wel in die kracht geloven.
Punt 5: ga hun uit de weg. Ze bouwen nl. je geloof niet op. Ze breken je af en leggen je de verdrukking van de wet op.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 25 november 2010, 13:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 11:43
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Sinds ik vanaf oktober ook een pamperdrager in huis heb, ga ik ook op andere dingen letten.
Misschien is het een leuk idee om dingen met elkaar te wisselen waar kinderen iets aan kunnen hebben. 
Zo kwam ik deze kleurplaat-met-boodschap tegen:
 |
Kijk dit is nou de andere kant van Pieter ,
een keertje geen harde zakenman.
Ik wist het......wat een klein lief meisje toch kan doe heh. hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 11:46
|
|
|
|
Daar kan een emotioneel verhaal achter zitten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 13:42
|
|
|
|
| CLEO478 schreef: | Hoi ik ben zelf alleenstaande moeder met 4 kinderen tussen de 11 en de 16 jaar. Door werk en de zorg voor de kinderen hou je zo weinig vrije tijd over om vrienden te maken en om af en toe leuke dingen te doen. Maar via CM hoop ik andere singles met kinderen te leren kennen die zin hebben om af en toe iets leuks samen met de kids te willen gaan doen.
Maak niet uit hoe oud de kinderen zijn. De kinderen kunnen zich prima vermaken en misschien dingen met elkaar delen die je alleen met kinderen kan delen die uit een eenoudergezin komen. En wij als ouders kunnen tijdens het genot van een kopje koffie/thee ook onze harten luchten maar waar het om gaat is dat we een gezellige dag met elkaar zullen hebben! Denk aan pretpark, zwemmen, bowlen, midgetgolfen, picknicken, bbqen, dagje strand, je huis openstellen om te connecten etc etc. Als je een idee heb plaats het op het Forum en ik weet zeker dat er moeders/vaders en zeker kinderen zijn die graag mee willen.
Tot horens en tot ziens !!!!! |
Ik zou willen zeggen leg hier eens een concreet voorstel neer dan stromen vast de reacties binnen Succes ermee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 16:02