Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 14:11
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | én Leanne bleek de afslag juist niet gemist te hebben, maar werd niet als haarzelf herkend.. (sorrie meis voor mn blunder ) |
Ik vond het wel geinig,had ik me netjes voorgesteld......hoor ik 10 minuten later:"Leanne zou toch ook komen???"" die waster al maar reageerde zo slecht op die naam Ik was tenminste netjes op tijd,daar kunnen die westerlingen een voorbeeld aan nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 14:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vond het wel geinig,had ik me netjes voorgesteld......hoor ik 10 minuten later:"Leanne zou toch ook komen???"" die waster al maar reageerde zo slecht op die naam Ik was tenminste netjes op tijd,daar kunnen die westerlingen een voorbeeld aan nemen  |
tuh tuh tuh..... ik was er eerder dan jij, met nog een westerling bij mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 15:54
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nou Marijan, van boven zie je dat niet zo duidelijk. Ik dacht jou telkens in gezelschap te zien van een kalende man met een baard en pijpje in de mond. Maar misschien was het gewoon een ander. Who can tell?
Een kalende man Marijan? Ik wist niet dat onze mailvriend er ook was .
 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 16:52
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Een kalende man Marijan? Ik wist niet dat onze mailvriend er ook was . |
Heeft hij inmiddels een baard Rookt hij een pijp? Misschien kun jij dat even uitzoeken, Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 16:58
|
|
|
zijn net goed en wel thuis uit het ziekenhuis de val van mijn dochter tijdens de picknik heeft haar toch een gebroken arm opgeleverd ze zit nu vanaf haar hand t/m bovenarm in de gips dat wordt dus geen fietsexamen doen a.s. woensdag ,waar ze dus stevig van baalt maar niet mee te hoeven gymen heeft ze geen probleem mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:07
|
|
|
GRACE585 schreef: | zijn net goed en wel thuis uit het ziekenhuis de val van mijn dochter tijdens de picknik heeft haar toch een gebroken arm opgeleverd ze zit nu vanaf haar hand t/m bovenarm in de gips dat wordt dus geen fietsexamen doen a.s. woensdag ,waar ze dus stevig van baalt maar niet mee te hoeven gymen heeft ze geen probleem mee  |
Wat vervelend voor haar Grace en ook voor jou natuurlijk. Hopen dat het weer snel mag genezen!
Sterkte.
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:07
|
|
|
GRACE585 schreef: | zijn net goed en wel thuis uit het ziekenhuis de val van mijn dochter tijdens de picknik heeft haar toch een gebroken arm opgeleverd ze zit nu vanaf haar hand t/m bovenarm in de gips dat wordt dus geen fietsexamen doen a.s. woensdag ,waar ze dus stevig van baalt maar niet mee te hoeven gymen heeft ze geen probleem mee  |
Tjonge Grace,
Zo ernstig zag het er op de hei niet uit he, niet dik en/of blauw, en ze kon al haar vinger nog goed bewegen.
Wens haar veel sterkte van me.
En als je me jullie (email) adres even prive laat weten zal ik even een kaartje voor haar maken en versturen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben nu pas thuis.......
Ik vond het eeeeeeeeeeeerg gezellig!Zalig weertje,niks moeten,lekker blijven zitten en kletsen! Na afloop konden we met ons drietjes(m,m en l) aanschuiven aan tafel bij een oud-lid,heerlijk gegeten!Daarna de degelijke rok verruild voor een ouwe spijkerbroek en lekker wezen stappen,zo leer je die dames ook van een andere kant kennen Ik heb me uiteraard heel netjes gedragen Het was al licht toen de oogjes dicht gingen Ik ga nu naar een verjaardag en een etentje en dan wil ik 24 uur slapen .........  |
Was wel heel gezellig he, wat vermoeiend maar O zo leuk. Moeten we vaker doen. En ja Leanne we hebben ons keurig gedragen, zeer cm waardig, de bestuurder en bijrijder van de regelmatig langsrijdende politie busjes konden alleen zeer goedkeurend knikken, naar 4 zulke lieve dames dus ook 's-avonds geen spuitende brandweerauto's, of landmijnen nodig gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:17
|
|
|
LEANNE226 schreef:
Quote: | Ik was tenminste netjes op tijd,daar kunnen die westerlingen een voorbeeld aan nemen |
JONATHAN890 schreef: | tuh tuh tuh..... ik was er eerder dan jij, met nog een westerling bij mij. |
Wat hij zei
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 23 mei 2010, 17:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:19
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heeft hij inmiddels een baard Rookt hij een pijp? Misschien kun jij dat even uitzoeken, Carien.  |
Ow...ik las alleen dat hij een beetje kaal was. Ik zal nog ff voor de zekerheid zijn profiel bekijken. Zou kunnen dat hij nu een baard heeft en pijp rookt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:19
|
|
|
Ahh toch?
Jeutje! Nou, heel veel beterschap met je meisje, bah!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tuh tuh tuh..... ik was er eerder dan jij, met nog een westerling bij mij. |
Hoho,jij hebt zoveel complimentjes van de dames gehad,jouw weekend was al goed,niet meer zeuren nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:47
|
|
|
Nee toch!!!!Wens haar veel sterkte,het arme kind!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:49
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | En ja Leanne we hebben ons keurig gedragen, zeer cm waardig, de bestuurder en bijrijder van de regelmatig langsrijdende politie busjes konden alleen zeer goedkeurend knikken, naar 4 zulke lieve dames  |
Rijdt er altijd zoveel politie rond in Zwolle of........... Ik kan me nog 1 liedje herinneren,iets met schudden.....en rokjes? 
Ik heb de afgelopen dagen bijna 600 km gereden,ik geef me nu over.....
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 23 mei 2010, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:53
|
|
|
Wow, balen zeg voor haar! Ik leef mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:55
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Luitjes,
Vond het erg gezellig en heerlijk dat ik af en toe effe mn handen vrij had!
Heb echt genoten en de kids ook liggen allemaal heerlijk op 1 oor te slapen.
Greets, Peacedove |
Zoals ik gister al in de chat zei peace, het waren schatjes! vooral je jongste En dat we er steeds achteraan moesten zorgde alleen maar voor een betere band onderling. Zo konden we allemaal onszelf zijn! En dát maakte het denk ik nóg gezelliger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 19:47
|
|
|
ow..das minder Grace! Wens haar beterschap en jij ook succes ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 21:36
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | vanmorgen was de dag begonnen op naar de mooie hei in ede daar gaan we lekker picknicken en zonnen neemt iedereen zijn spullen mede?
Aangekomen bij t restaurant en de hei gevonden de weg af en het pad af langs de schaapskooi Hé Peace... volgende keer al die kinderspullen vastgebonden onderweg tjonge jonge vonden we al die hele zooi
Hannah liep vooraan, zoals een leider hoort te doen Tjonge pfff toen vonden we weer een schoen De verdere dag lag t grut van peace nog steeds op t pad En maar smullen die kids van t zand...ach er ligt zat
In t gras, onder de bomen aten we onze broodjes Door de zon werd iedereen langzaam aan wat roodjes Gepraat, serieus, maar ook lekker vrij Kwebbelend en gelachen... Ja zo zaten wij
Mensen zagen elkaar voor t eerst of weer Iedereen dacht later.... dit doen we nog een keer Aan t eind van de middag gingen we er vandaan en is ieder zijn eigen kant weer op gegaan |
heey super jonathan je hebt het weer geweldig onder woorden gebracht!! het was een gezellige dag, waar we met veel plezier aan terug kunnen denken.. Voor herhaling vatbaar..dacht ik zo....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 23 mei 2010, 22:22
|
|
|
He de arme wens der heel veel beterschap en ook jou een dikke knuf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOUWRENS662
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 01:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | heey super jonathan je hebt het weer geweldig onder woorden gebracht!! het was een gezellige dag, waar we met veel plezier aan terug kunnen denken.. Voor herhaling vatbaar..dacht ik zo.... |
ja als jullie denken dat ik daar geen gedicht over kan maken , en t dan nog een soort van verwachten doe ik dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 01:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoho,jij hebt zoveel complimentjes van de dames gehad,jouw weekend was al goed,niet meer zeuren nu  |
zoveel complimentjes.... alleen maar dat ene marian.... dacht dat ik kaal was. en dat t eigenlijk mee viel...hahha.. bijna alles staat er nog.
T enige andere compliment was dat ik zo makkelijk met kinderen was. Soort roeping van mij...kinderen zijn altijd rustig bij mij. hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN040
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 08:12
|
|
|
Ha luitjes,,
Het was een leuke middag zo en ook leuk om eens terug te kijken hier op t forum naar alle leuke reacties...
Ik wil graag de Grace en haar dochter suc6 wensen..
Groetjes Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN040
|
op maandag 24 mei 2010, 08:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:10
|
|
|
Dat was dan zeker fikkie stoken met vertraging?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:24
|
|
|
Het was een gedenkwaardige dag....
Jammer, dat ik er de volgende keer 'wéér niet bij kan zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:26
|
|
|
Ik heb begrepen dat er geen picknick plaatsvind op 3 juli.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb begrepen dat er geen picknick plaatsvind op 3 juli. |
Waar is onze Hannah toch?
Ik heb na vrijdag niets meer van haar gehoord.
Jullie hebben haar toch niet op die grote stille heide gelaten?
Ik zit er wel mee hoor, ze heeft zo goed haar best gedaan om alles netjes te organiseren, en nu is ze spoorloos verdwenen.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 24 mei 2010, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:56
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waar is onze Hannah toch?
Ik zit er wel mee hoor, ze heeft zo goed haar best gedaan om alles netjes te organiseren, en nu is ze spoorloos verdwenen.  |
ik denk dat Hannah: 1. moet bijkomen (...) van de pick-nick 2. druk bezig is op haar zoldertje...ik hoorde namelijk iets van 'tapijt leggen'?
ze loopt vast niet in 7 sloten tegelijk. ze komt vanzelf wel weer langswaaien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 11:03
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waar is onze Hannah toch?
Ik zit er wel mee hoor, ze heeft zo goed haar best gedaan om alles netjes te organiseren, en nu is ze spoorloos verdwenen.  |
Ik heb haar gisterenochtend nog even online gezien hoor, dus die komt vanzelf weer langs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: maandag 24 mei 2010, 11:42
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | zoveel complimentjes.... alleen maar dat ene marian.... dacht dat ik kaal was. en dat t eigenlijk mee viel...hahha.. bijna alles staat er nog.
T enige andere compliment was dat ik zo makkelijk met kinderen was. Soort roeping van mij...kinderen zijn altijd rustig bij mij. hahaha |
Marian dacht volgens mij dat je kaler zou zijn. Niet dat je helemaal kaal was!
Leuk he dat andere compliment krijgen Maar je deed het echt heel makkelijk hoor! Zijn je eigen kids ook zo makkelijk bij jou dan?
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op maandag 24 mei 2010, 11:42
|
|
Naar boven |
|
|