| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:15
|
|
|
|
@DennisS Ieder mens kan zijn behoudenis verliezen als gevolg van eigen keuzes. Maar het aanbod dat God vanaf het allereerste levensbegin doet, blijft gelden, elke dag van ons leven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:18
|
|
|
|
| HENRIETTE365 schreef: | Tja ik lees een hele discussie over erfzonde enz. Misschien kan exodus 20 nog wat aanvulling geven: Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten ,en ook het derde en vierde geslacht wanneer ze mij haten. Maar als ze mij liefhebben en mijn geboden onderhouden, zal ik hen liefhebben tot in het duizendste geslacht. Wat ik hieruit haal is dat schuld ook kan betekenen erfelijke factoren en foute manieren van opvoeden of leven. Onschuldige kinderen zijn wel de klos als hun ouders roken. Wellicht wat kort door de bocht. Anyway, laten we vooral vasthouden aan dat liefhebben tot in het duizendste geslacht! |
Hey Henriette! Daar hadden we afgelopen zondag een mooie preek over, n.a.v. het "opdragen" van kinderen bij ons in de dienst. In ik meen Jeremia 31:21+22staat: In die dagen zullen zij niet meer zeggen: De vaders hebben onrijpe druiven gegeten, en der kinderen tanden zijn stomp geworden. Maar een ieder zal om zijn ongerechtigheid sterven; een ieder mens die de onrijpe druiven eet, zijn tanden zullen stomp worden. Laten we nu van die vloek over ons nageslacht bevrijd zijn in Jezus? Immers: 1.Johannes1:9b Hij is getrouw en rechtvaardig om ons de zonden te vergeven EN ONS TE REINIGEN VAN ALLE ONGERECHTIGHEID. Op basis van geloof in Jezus zijn we vergeven en gereinigd, en treft ons de generatie-vloek niet langer. Als nieuwe schepping in Christus ben je trouwens hoe dan ook nieuw, met God als Vader En God heeft geen slechte eigenschappen of slechte genen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:22
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | @DennisS Ieder mens kan zijn behoudenis verliezen als gevolg van eigen keuzes. Maar het aanbod dat God vanaf het allereerste levensbegin doet, blijft gelden, elke dag van ons leven! |
Henk, zou je iets meer willen toelichten? Behoudenis verliezen op basis van keuzes.. zou je dit willen concretiseren of aangeven vanuit welk bijbelgedeelte je dit stelt? Ik begrijp nu namelijk niet goed of je dit schrijft in reactie op (erf-)zonde, doop, vergeving of misschien iets anders?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:22
|
|
|
|
Age is a matter of mind, if you don't mind, it does not matter.
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:36
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | yep, ik heb 'mijn" boer gevonden, of liever hij vond mij eerst hihihi. Sooooooooooooooooooooooooooooooo happy
groetjes majaro |
oke dan. Was nieuw voor mij dat de boer ook op C.M. gezeten heeft (dat las ik er niet uit ). En ik wist ook niet of het een 'onbekende' boer was of dat ie zich bijv. eerder al opgegeven had voor BZV, maar dat laatste hoeft natuurlijk helemaal niet. In elk geval van harte gefeliciteerd Majaro !! Leuk voor je !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:37
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | @DennisS Ieder mens kan zijn behoudenis verliezen als gevolg van eigen keuzes. Maar het aanbod dat God vanaf het allereerste levensbegin doet, blijft gelden, elke dag van ons leven! | Dan ga je ervan uit dat mensen hun behoudenis al hebben verkregen....Paulus beschrijft iets heel anders, nl. het volgende: bij een kind speelt behoudenis geen rol. Want behoudenis krijgt pas haar echte betekenis als er gevaar dreigt. En het gevaar, nl veroordeling door zonde bestaat voor een kind niet, omdat de wet nog niet geldt. Pas als het gebod groeit, komt behoudenis om de hoek kijken.... Dat ritueeel is in mijn ogen volslagen zinloos, omdat het dingen toeeigent die naar mijn idee er niet bij horen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 8 februari 2011, 11:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:41
|
|
|
|
|
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:42
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | yep, ik heb 'mijn" boer gevonden, of liever hij vond mij eerst hihihi. Sooooooooooooooooooooooooooooooo happy
groetjes majaro |
En het is je zo gegund...!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Stel Sus, je ontmoet de man van je dromen, helaas woont hij op Texel. Denk je dan dat je twee keer per maand naar hem toe zou kunnen? Hoe heb je dat voor ogen? |
Geen idee Chat, dat zie ik dan wel weer. Tot nu toe heeft me dat geen problemen opgeleverd, al was dat wat gemakkelijker daar hij zijn kinderen had en het daarom niet 2 keer per maand maar 1 keer per maand (reizen) zou zijn. Ik vind het dan wel zo eerlijk dat je de afspraken afwisselt. (Uiteindelijk zie je elkaar dan 2 keer per maand). 1 oplosssing zou zijn wachten tot nov. 2012 haha... en bovendien zou ik hem dan spontaan tegen moeten komen, want het echte daten doe ik niet meer. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me er geen zorgen over maak.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 7 februari 2011, 22:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Griff, verklaar je nader . Ik kan je niet volgen. Eerst zeg je dat je ingelogd moet zijn om het forum te kunnen lezen en dan jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn .
Visser, de ziw. |
Visser, even goed lezen. Griff stelt dat de oplossing is dat je ingelogd moet zijn om het forum te lezen. Lijkt me minimaal per vandaag ingevoerd te moeten worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 22:57
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | - Het is beter dan God.
- Het is erger dan de duivel.
- De armen hebben het.
- De rijken hebben het nodig.
- Als je het eet, ga je dood.
Wat is het?  |
Pado's? LSD? XTC......? O wacht, je bent er een vergeten: Het is beter dan sex.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:02
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | | wat mis je op dit moment ? bijv: sex, liefde , knuffel , iemand om mee te praten enz |
Ik zoek God. Waar vind ik hem?
Laatst aangepast door
|
LAURENS814
|
op maandag 7 februari 2011, 23:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:09
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | Visser, even goed lezen. Griff stelt dat de oplossing is dat je ingelogd moet zijn om het forum te lezen. Lijkt me minimaal per vandaag ingevoerd te moeten worden. |
voilà. zo cryptisch was het toch niet, Vissertje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk vind ik dat je daar zelf ook een grote hand in hebt. Er zijn maar enkelen in mijn omgeving, die weten dat ik op de site zit. Ik denk dat het daar al begint. Bovendien zouden die enkelen ook nog moeten weten dat er een mogelijkheid bestaat het forum te bekijken zonder ingelogd te zijn. Wie geeft hun die info allemaal? Volgens mij is dit alleen bekend bij mensen die al contact hebben gehad met CM. Anders vraag ik me af hoe ze aan die info komen. Het zou toch wel erg naief zijn als je dat eerst vertelt aan ze en dat je daarna klaagt dat ze even gaan kijken. Ik heb de proef op de som genomen en Thomas gegoogeled. Helaas, je kwam in de eerste lijst niet voor. Pas bij Thomas968 werden resultaten zichtbaar. Dus mensen moeten niet alleen je naam weten, maar ook je nickname. Als je zelf die info geeft, dan kun je verwachten dat de mensen gaan kijken. Mijn advies: geef gewoon je nickname niet, en vertel de mensen niet in je omgeving van die mogelijkheid. Dat scheelt al een hele hoop.
Ten tweede vind ik weinig pv op een site waar 2300 mensen zijn, en waarbij veel mensen zich ook nog kunnen aanmelden.
En tenslotte zou ik wel eens willen weten van mensen, die er echt last van gehad hebben in de praktijk. In mijn ogen is dit een storm in een glas water. |
Kies eens bij Google: Thomas Christianmatch En dan meer resultaten....
Dat geldt echt voor alle bijdragen die mensen hier leveren.
Het gaat om het principe.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 7 februari 2011, 23:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:13
|
|
|
|
| LAURENS814 schreef: | Die laatste opvatting deel ik niet volledig. Waarom zou een christen of ander vroom mens niet bezeten kunnen worden/zijn ? Satan kan denk ik wel invloed hebben op zelfs de meest vrome mensen en christen. Zelfs wanneer die persoon zich nog nooit bewust met het ' occulte' heeft beziggehouden. ( overigens, wat versta je precies onder 'occult'? ). Denk bijvoorbeeld maar aan Jezus die Petrus een satan noemde op het moment dat hij hem ervan probeerde te overtuigen hen niet te verlaten.
Natuurlijk is demonische beinvloeding nog geen bezetenheid, daar komen veel meer dingen bij kijken. Maar om te stellen dat satan geen greep kan krijgen op iemand die christen is of alleen een persoon die zich met occulte dingen bezighoudt, vind ik een beetje naief. Satan is zeer machtig ( ja, God is machtiger ), hij is ook een meester in het verleiden en misleiden. Hij ontziet zelfs de onschuldigen kinderen niet. In de bijbel lezen we ook dat Jezus demonen uit jonge mensen dreef. Ook in de christelijke geschiedenis zijn de verhalen over bezeten kinderen talrijk. Zouden die allemaal 'occultisten' zijn geweest?
satan moet je niet onderschatten, maar ook zeker niet overschatten. Het lijkt mij niet veilig om zomaar aan te nemen dat bijvoorbeeld een christen nooit bezeten kan worden. Daar tegenover moet ik wel stellen dat bezetenheid relatief zeldzaam is. Psychische aandoeningen en demonische bezetenheid moeten daarom niet met elkaar verward worden. Bij vermoedelijke tekenen van psychische problemen hebben wetenschappelijke en medische onderzoeken prioriteit. Pas wanneer de patient na intensief onderzoek geen blijk geeft van verbetering, kan op diens verzoek een onderzoek naar bezetenheid worden gestart. Daarbij is het van belang om iemand in te schakelen die verstand van zaken heeft en, ook zeer belangrijk, praktische ervaring. Een priester of voorganger die gewijd is tot exorcist kan dan uitkomst bieden. |
Wat versta jij onder christen en ander vroom mens, beetje een rare vergelijking met name om ervan uit te gaan dat een ware Christen toch bezeten kan raken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:16
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Kies eens bij Google: Thomas Christianmatch En dan meer resultaten....
Dat geldt echt voor alle bijdragen hier.
Het gaat om het principe.
Thomas. |
Is het nou ineens een probleem Thomas...misschien heb je nog fans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:16
|
|
|
|
| LAURENS814 schreef: | | Ik zoek God. Waar vind ik hem? |
Heb je het gevoel Laurens dat Hij er niet is ? Mail me anders ff... dan wil ik daar graag op ingaan met je, als je dat wat lijkt. Als je met God praat (bidt), Hij luistert altijd !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:18
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | In de geestelijke gezondheidszorg heeft men veel problemen met mensen die vinden dat iemand die aan psychoses lijdt demonisch gebonden is. Is een psychose satanisch of is het gewoon een ziekte in de hersenen?
Zelf ben ik van mening, dat alleen mensen die zich bewust bezig houden met het occulte, demonische bezeten kunnen zijn. Is dat niet het geval, dan kunnen ze ook niet bezeten zijn... |
Allereerst is een psychose een ziekte in de hersenen. Een ziekte die ons allemaal kan overkomen. Het lijntje tussen gezond en niet gezond is erg dun. Er zijn diverse oorzaken zowel psychisch als lichamelijk die een psychose kunnen veroorzaken. Het geeft mensen die het overkomt een enorme angst die niet met woorden te omschrijven is. Je moet je eens indenken wat er gebeurt als je zintuigen je totaal in de steek laten. Dat je dingen ruikt, voelt, hoort, waarneemt en denkt die totaal niets met de realiteit van doen hebben.
Dat men binnen de GGZ problemen heeft met mensen die vinden dat iemand die aan psychoses lijdt demonisch gebonden is valt reuze mee hoor. Waar men wel problemen mee heeft is manier van benaderen, vanuit de gedachte dat iemand demonisch gebonden is, van iemand die een psychose heeft. Denk ook eens aan de onterechte stigma die het geeft aan mensen met een psychose. Bepaalde geloofsrichtingen denken, hoe goed bedoelt ook, tijdens het bezoekuur zomaar aan de slag te kunnen gaan met hun broeders of zusters, zonder zich bewust te zijn van de consequenties en angst die het geeft bij diegene met een psychose. Ja, de consequenties voor de patiënt, daar heeft men binnen de GGZ inderdaad wat problemen mee.
Laatst aangepast door
|
KATHY142
|
op maandag 7 februari 2011, 23:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gefeliciteerd!!!!!!! Ik hoop dat jullie samen wat moois mogen opbouwen!
Ik doe een gokje.......Noord nederland.......boer.........Bioboer????
heb ik gelijk? heb ik gelijk? heb ik gelijk?  |
Nee, tis midden-nederland .... 
(of is het nog net zuid-nederland)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 7 februari 2011, 23:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Is het nou ineens een probleem Thomas...misschien heb je nog fans  |
google maar eens op je naam met christian match daarna, ik deed dat en ik schrok er toch van. Hiervan moet je op de hoogte worden gesteld als je lid wordt van cm. Dit is schending van privacy en niet zo'n beetje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:25
|
|
|
|
| LAURENS814 schreef: | | Ik zoek God. Waar vind ik hem? |
Wat denk je van Bidden Laurens en dat de Heilige Geest in je mag werken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:27
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | google maar eens op je naam met christian match daarna, ik deed dat en ik schrok er toch van. Hiervan moet je op de hoogte worden gesteld als je lid wordt van cm. Dit is schending van privacy en niet zo'n beetje. |
Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:31
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet  |
Nou...... misschien de pubers aan wie je lesgeeft of je ex die je zoekt of je ouders die lezen wat je op het forum zet of je klanten.........
etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:33
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wie zou er belang bij hebben Mieke.......de meeste denk ik niet  |
het gaat me om het principe, Leonard. Dit forum hoort alleen voor leden te lezen te zijn, niet voor iedereen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Nou...... misschien de pubers aan wie je lesgeeft of je ex die je zoekt of je ouders die lezen wat je op het forum zet of je klanten.........
etc. |
Nou aan pubers geef ik geen les ...alleen aan volwassen dames. de ex ach laat ze maar.... ouders ....heb alleen nog een vader.... en mijn klanten zullen niet meer bijkomen van het lachen ...zucht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:37
|
|
|
|
| EGGIE989 schreef: | | PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF |
Je raakt een beetje vermoeid Eggie ..................pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:37
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Nou aan pubers geef ik geen les ...alleen aan volwassen dames. de ex ach laat ze maar.... ouders ....heb alleen nog een vader.... en mijn klanten zullen niet meer bijkomen van het lachen ...zucht  |
Hoe oud is je vader,ik heb nog een leuke moeder
Oeps,off-topic..........ik bedoelde het in het algemeen leo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hoe oud is je vader,ik heb nog een leuke moeder
Oeps,off-topic..........ik bedoelde het in het algemeen leo |
Jammer net te laat Leanne ..had last van de vlinders en is in december getrouwd en is 71 jaar trouwens.........
sneller dan zijn zoon he....oeps
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) Carien.... (als ik weg kan... dus onder voorbehoud) 29 dames en 30 heren........ er kan nog veeeeel meer bij!!
*= introducee of ex-christianmatch-lid |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEFFREY984
|
|