| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:22
|
|
|
|
Gefeliciteerd Chat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNELIES144
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:34
|
|
|
|
| MOTORMUIS997 schreef: | Hoi Annelies,
Een gezellige avond in Zeist is wat mij betreft helemaal leuk! Zeist is lekker in de buurt van Veenendaal dus voor mij bijna te lopen...! Maar eh... waarom wil je er geen mannen bij hebben?  |
hahah. Leek me zomaar eens leuk een lady'snight! Nou zaterdag ging niet door vanwege te weinig aanmeldingen, (1) dus het wordt nu verschoven naar 18 maart ! Als je het leuk lijkt, ben je welkom ! Annelies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:13
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Tuurlijk zijn de koppels welkom!! Zijn ze de afgelopen keren ook geweest.
Maar ik kan me voorstellen dat de (zich steeds herhalende) grapjes over een picknick-date niet meer zo leuk overkomen...Hannah heeft ondertussen al een paar keer geroepen dat het een leuk uitje is en dat het daten NIET de aanleiding is tot het organiseren ervan. |
Denk dat daten nooit de aanleiding moet zijn voor het organiseren van een uitje en dat deelname aan het uitje ook niet de bedoeling moet hebben om te daten. Gewoon leuk kennis maken met andere cm-leden in een ontspannen sfeer. Dat is tenminste wel wat ik tot nog toe leuk vond aan de twee uitjes waaraan ik heb deel genomen... En ik heb er een hele leuke vriendin aan over gehouden.. he Jasmyn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:17
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Ik weet niet wat jij dan voor mannen ontmoet!
De meeste van mijn vrienden ruiken heerlijk naar Jean Paul Gaultier. of naar een andere lekkere geur.  |
Same here.. Of Van Gils... Farenheit... Joop.. ook lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:20
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | stukje gehaald van een today messenger ... wel grappig , zie je wel die witte sokken
Wat zijn de afknappers tijdens een eerste date? Datingsite lexa.be heeft onderzocht waar je als single op moet letten voordat je gaat daten. Het gaat hierbij dan vooral om je uiterlijke verzorging en kleding. Hieronder staan de do’s en dont’s op een rijtje.
Waar knappen vrouwen op af? Single vrouwen vinden piercings en tatoeages onaantrekkelijk. Een snor, afgekloven nagels en overgewicht worden zelfs gezien als regelrechte afknappers. Verder draag je als single man geen (zichtbare) make-up, slecht zittende kleding, dassen met cartoons en witte sokken.
Waar knappen mannen op af? Als single vrouw kun je maar beter geen lelijk gebit hebben. Verder worden ook lichaamsbeharing en een zweetlucht niet geapprecieerd. De vrouwen zijn op het gebied van luchtjes minder uitgesproken dan mannen. Van een mannelijke zweetlucht of kleding die ruikt, wordt in de praktijk niet zo’n punt gemaakt. Tenslotte draag je als vrouwelijke single niet al te opvallende sieraden en doe je absoluut geen strikjes en staartjes in je haar.
Lichaam en gezicht Voor een eerste date staan vrouwelijke singles uren voor de spiegel om hun haar te stylen en hun gezicht goed te verzorgen. Opvallend is dat ze daarbij niet gelijk denken om ook hun eventuele lichaamsbeharing weg te halen. De mannen letten juist wel weer extra op hun haargroei. Ze hebben echter weinig tot geen aandacht voor het neushaar en dat is juist een afknapper. Tenslotte gebruikt meer dan de helft van de vrouwen bij hun eerste date het liefst een parfum. Mannen gebruiken liever een eau toilette dan een deodorant.
Kleding en accessoires Kleren maken nog steeds de man en ook de vrouwelijke singles uit dit onderzoek vinden hun eigen kleding belangrijk. Daar wordt dan ook door zowel door de mannen als vrouwen de meeste aandacht aan besteed. De single vrouw kleedt zich het liefst naar de laatste mode en de man gaat meer voor een casual look. Opvallend is, dat zowel de mannen als de vrouwen geen rekening houden met de eventuele kledingvoorkeur van hun date. Ze dragen iets waar ze zichzelf lekker in voelen.
Naast de juiste kleding maken gadgets ook vaak de man. Echter driekwart van de single vrouwen zegt hier niet gevoelig voor te zijn. Het heeft dus weinig zin om als single man proberen indruk te maken met een hip mobieltje, i-pod of autosleutel met label.
Wijze raad Maar alle lichaamsbeharing, witte sokken en zweetlucht ten spijt. Ook bij het daten gaat het uiteindelijk allemaal toch om die allereerste indruk. Mocht het bij jou de eerste keer toch niet helemaal goed zijn gegaan. Onthoud dan dat bijna 80 procent van de singles in Nederland vrij vergevingsgezind is en je graag een tweede kans gunt. Wanneer je na die eerste indruk bovendien ook nog mysterieus overkomt en een goed gesprek kan voeren, dan kan het eigenlijk niet meer stuk.
Succes.
Terug naar homepage |
Pffff... krijg bijna het gevoel dat ik een studie moet doen naar de do's en don'ts van een eerste date. Is het heel erg als ik gewoon lekker mezelf probeer te blijven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:35
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Kan per school verschillen hoorde ik Suus...  |
Klopt.. bij ons zijn de kids de hele week vrij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:39
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Klopt.. bij ons zijn de kids de hele week vrij  |
Bij ons dus ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:47
|
|
|
|
"In 2011 wordt er op en rond station Zwolle veel gebouwd. De tunnel onder de sporen door wordt breder gemaakt, er wordt een 4de perron aangelegd en Zwolle wordt aangesloten op de Hanzelijn. Deze bouw activiteiten zorgen voor hinder. In verschillende periodes zullen zijn er minder of helemaal geen treinen rijden rondom Zwolle."
Ik moet het nog ff afwachten... is het eindelijk dichterbij, krijg ik (vandaag) een mail met oa. dit bericht...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 22 februari 2011, 16:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:50
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Denk dat daten nooit de aanleiding moet zijn voor het organiseren van een uitje en dat deelname aan het uitje ook niet de bedoeling moet hebben om te daten. Gewoon leuk kennis maken met andere cm-leden in een ontspannen sfeer. Dat is tenminste wel wat ik tot nog toe leuk vond aan de twee uitjes waaraan ik heb deel genomen... En ik heb er een hele leuke vriendin aan over gehouden.. he Jasmyn  |
Zo is dat Lisa, ben het (bijna) helemaal met je eens. Wat Hannah , Chat , Herman en nog meerdere organiseert , zie dat als een leuk uitje, niet meer , niet minder. Wil je naar een uitje om perse te daten ........ ga dan naar een activiteit die CM organiseert, zoals laatst in Veenendaal of afgelopen Kerst in Hardinxveld . Zulke middagen / avonden , die zijn om te daten .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:52
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Bij ons dus ook...  |
Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas.  |
Hebben ze daar wel mei vakantie ? of wordt dat in Zeeland pas juni ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:00
|
|
|
|
mijn idee, lisa!! ik ben mezelf, en "iemand anders spelen" houd ik geen tientallen jaren vol, dus ik begin er maar niet aan.....
enneh......als hij dan toch een geurtje op doet; quasar!! dat blijft de lekkerste!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 22 februari 2011, 17:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:04
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hebben ze daar wel mei vakantie ? of wordt dat in Zeeland pas juni ?  |
'k zou het éch nie weten suus. Ik dénk 4 + 5 mei .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zo is dat Lisa, ben het (bijna) helemaal met je eens. Wat Hannah , Chat , Herman en nog meerdere organiseert , zie dat als een leuk uitje, niet meer , niet minder. Wil je naar een uitje om perse te daten ........ ga dan naar een activiteit die CM organiseert, zoals laatst in Veenendaal of afgelopen Kerst in Hardinxveld . Zulke middagen / avonden , die zijn om te daten . |
Klinkt bijna heftig de term of woord daten Visser. Persoonlijk hou ik de term ontmoetingen hoog in het vaandel...klinkt minder spannend en dus relaxter. Vanuit ontmoetingen kan er een groeiproces ontstaan. Als er vlinders komen of de pijl en boog komt uit de kast ...gaat het zeker goed komen met de liefde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:08
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mijn idee, lisa!! ik ben mezelf, en "iemand anders spelen" houd ik geen tientallen jaren vol, dus ik begin er maar niet aan.....
enneh......als hij dan toch een geurtje op doet; quasar!! dat blijft de lekkerste!! |
Anders moet je eerst op de toneelschool hannah om de relatie een kans te geven 
en je kunt het geurtje, misschien ook goedkoop kopen bij FM
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 22 februari 2011, 17:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:08
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Klinkt bijna heftig de term of woord daten Visser. Persoonlijk hou ik de term ontmoetingen hoog in het vaandel...klinkt minder spannend en dus relaxter. Vanuit ontmoetingen kan er een groeiproces ontstaan. Als er vlinders komen of de pijl en boog komt uit de kast ...gaat het zeker goed komen met de liefde |
Wie had het hier enkele berichten terug over een picknick-date
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:19
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Same here.. Of Van Gils... Farenheit... Joop.. ook lekker  |
En wat dacht je van Gyvenchi...das helemaal een aanrader
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANDRE235
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:31
|
|
|
|
Van Harte Gefelicteerd met je 50 jaar Chat Groeten van André 235
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Juist doordat jarenlang extra geld gepompt is in de Randstad hebben de kinderen op het platteland een achterstand.........ik weet niet wat beter is.M.i.zou het beter zijn de kinderen te "verdelen",geef het bijzonder onderwijs bijvoorbeeld minder handvaten om probleemkinderen te weigeren zodat de situatie niet scheeftrekt(geen rugzakjes op het bijz.onderwijs en teveel "probleem"kinderen op het openbaar onderwijs zijn helaas bestaande situaties) |
Het gaat hier om kinderen met een (ernstig) probleem, met name die kinderen die het echt nodig hebben worden straks wel de dupe, ben ik bang. Op "uitgesproken eo" ging het erover en dat zette mij wel aan het denken. Zulke kinderen komen straks wel thuis te zitten, en dan is die speciale aandacht er niet meer van deskundigen die er vanaf weten. Behalve dit filmpje wat ik op youtube vond (over dove kinderen en daarnaast soms nog andere 'stoornissen'), was er ook een voorbeeld van een jongen, die als het zo doorgaat juist zijn latere leven niet in de winkel werkt maar noodgedwongen thuiszit... deze kinderen hebben nu eenmaal hard die begeleiding nodig, dat is mij wel duidelijk. Het gaat hier om kinderen die die extra aandacht en zorg echt nodig hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=DNICJH0ajyQ
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 22 februari 2011, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:27
|
|
|
|
hier vakantie van s'middags 4 maart tot 13 maart en de mei vak van22 april tot8 mei zo nu is iedereen ff op de hoogte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:29
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Klinkt bijna heftig de term of woord daten Visser. Persoonlijk hou ik de term ontmoetingen hoog in het vaandel...klinkt minder spannend en dus relaxter. Vanuit ontmoetingen kan er een groeiproces ontstaan. Als er vlinders komen of de pijl en boog komt uit de kast ...gaat het zeker goed komen met de liefde |
Als je dan toch zou gaan voor een pijl en boog dan kan ik je de Hoyt aanraden .... Middenstuk: Hoyt Formula RX 27 Latten: Hoyt Formula 4 Carbon/Foam 70" en 30 lbs of meer .... Vizier: Sure-Loc Quest X Pijlen: Easton Arrow X-10 (en dan gelijk 12 stuks)
https://www.vbs-archery.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Succes gegarandeerd !!!!! (weet niet of de konijntjes er zo blij mee zijn)

..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 22 februari 2011, 18:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:33
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hier vakantie van s'middags 4 maart tot 13 maart en de mei vak van22 april tot8 mei zo nu is iedereen ff op de hoogte  |
Ik hou wel van een geintje op zijn tijd Grace, en als Visser bijv. hapt, is dat alleen maar lache toch ?
'k moet wel uitkijken natuurlijk, straks krijg ik geen bolussen meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:45
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Als je dan toch zou gaan voor een pijl en boog dan kan ik je de Hoyt aanraden .... Middenstuk: Hoyt Formula RX 27 Latten: Hoyt Formula 4 Carbon/Foam 70" en 30 lbs of meer .... Vizier: Sure-Loc Quest X Pijlen: Easton Arrow X-10 (en dan gelijk 12 stuks)
https://www.vbs-archery.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Succes gegarandeerd !!!!! (weet niet of de konijntjes er zo blij mee zijn)

.. |
Nou ik zie het al moet bij Cross in de leer....tjonge wat een ervaring met pijl en boog ...haha...kan ik ook een cursus volgen bij jou Cross???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:45
|
|
|
|
Een slecht moment vandaag: mijn dochter (bijna 24) is in september klaar met haar studie en per 3 oktober vertrekt ze een half jaar om te reizen, ze heeft een world ticket gekocht en gaat van Sjanghai naar Hong Kong en weet ik niet waar.........vertelde ze heel enthousiast.......en dat was een moment dat ik dacht: mijn kind en dan zo gaan backpacken, ik vind het helemaal niet goed! Ik heb toch met lood in mijn schoenen geprobeerd enthousiast te doen.....maar mijn hart
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 22 februari 2011, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:46
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wie had het hier enkele berichten terug over een picknick-date  |
Ja Visser een mens is nooit te oud om te leren en geniet nu van de contacten binnen CM....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:54
|
|
|
|
| SWANETTE250 schreef: | Bij CS zag ik dat ze 2e paasdag gingen bowlen. Lijkt mijzelf ook wel gezellig toe. Reageren voor 25 februari! Da's al snel!
Voor de duidelijkheid: ik organiseer dit niet zelf, maar misschien is het een idee dat meer CM-ers erheen gaan. Kunnen we elkaar ook eens in real life ontmoeten. www.christensingles.org voor de link |
Ik kan niet.. heb mijn kids de paasdagen thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:55
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het gaat hier om kinderen met een (ernstig) probleem, met name die kinderen die het echt nodig hebben worden straks wel de dupe, ben ik bang. Op "uitgesproken eo" ging het erover en dat zette mij wel aan het denken. Zulke kinderen komen straks wel thuis te zitten, en dan is die speciale aandacht er niet meer van deskundigen die er vanaf weten. Behalve dit filmpje wat ik op youtube vond (over dove kinderen en daarnaast soms nog andere 'stoornissen'), was er ook een voorbeeld van een jongen, die als het zo doorgaat juist zijn latere leven niet in de winkel werkt maar noodgedwongen thuiszit... deze kinderen hebben nu eenmaal hard die begeleiding nodig, dat is mij wel duidelijk. Het gaat hier om kinderen die die extra aandacht en zorg echt nodig hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=DNICJH0ajyQ |
Triest,dit kind is ziek,erg gehandicapt en ook voor haar zit straks de deur van de school dicht Vroeger werden zulke kinderen in tehuizen/inrichtingen geplaatst,is dat straks de enige mogelijkheid die overblijft of bezuinigen we die ook weg?Pfffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:56
|
|
|
|
| SWANETTE250 schreef: | Bij CS zag ik dat ze 2e paasdag gingen bowlen. Lijkt mijzelf ook wel gezellig toe. Reageren voor 25 februari! Da's al snel!
Voor de duidelijkheid: ik organiseer dit niet zelf, maar misschien is het een idee dat meer CM-ers erheen gaan. Kunnen we elkaar ook eens in real life ontmoeten. www.christensingles.org voor de link | Het is niet de bedoeling dat we reclame gaan maken voor een concurrent. En het is in mijn ogen ook niet gepast om mee te doen aan hun activiteiten.,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 18:56
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Het telefoontje dat ik "kreeg" vanmiddag met de mededeling "ik durf het toch niet aan .... "  |
Hoe is het nu met je Cross?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|