| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:08
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Heeft iemand ervaring met het energiebedrijf OXXIO, volgens eigen zeggen de goedkoopste van Nederland? |
Dat zeggen ze allemaal volgens mij Marijan... ik ben ooit zo dom geweest om over te stappen op Greenchoice... ik ben er niet rijker van geworden helaas...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:13
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Is CDA ook goed Chat  |
die mogen wel eens betere filmpjes maken... die vrouw met die tatoo op haar lijf is wat mij betreft juist het bewijs dat het CDA steeds wereldser wordt en haar waarden en normen steeds meer verlegt... als je daarmee indruk wilt maken doe je dat m.i. op de verkeerde manier...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:24
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Maar als je dan trouwt ervaar je misschien de echte liefde eggie en weet je ...knipogen hoeft dan ook niet meer in het bejaardenhuis. Er is een discussie hier op CM geweest hoe ouder de man hoe aantrekkelijker dat hij wordt...misschien dat de vrouwen daar eens diep over na kunnen denken. |
Yep, klopt.... er is een gezegde voor: mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:25
|
|
|
|
Mannen zijn niet autistisch, naar mijn mening, er schuilt meer een klein jongetje in hun, in de meeste gevallen zijn mannen niet helemaal volwassen, de vrouw daarintegen is sneller volwassen en heeft ook een scoort ook hoger in het onthouden, van verschillende dingen. En wat betreft wat ik eerder zei dat een vrouw zich moet terughouden, achterstellen, ja ik heb misschien verkeerde woorden gebruikt, soms heb ik moeite met bepaalde woorden ik zeg dit, maar bedoel dat. Ik bedoelde eigenlijk doordat een vrouw meer tijd heeft dan een man( als ze tenminste niet werkt buitenshuis), deze tijd kan benutten om te bidden voor haar man, want als het hem goed gaat, is het in het belang oor het hele gezin, je ziet en merkt de uitwerking van het gebed. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, sorry dat ik jullie op een dwaalspoor hebt gebracht. Tuurlijk is op basis van samenwerking en gelijkwaardigheid, het hele gebeuren is samen, daar is het hele huwelijk op gebaseerd, dat weet ik ook wel. Basis voor een goed huwelijk is communicatie, samenspel een zijn en een goed sexueel beleving, zoals God het heeft bedoeld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:30
|
|
|
|
Ik vond die uitzending op DWDD (ma. 28-02-2011) wel grappig, inclusief boer Gijsbert en Femke en boer Frank en zijn Anita.
http://www.youtube.com/watch?v=gL8ITmuOIoI
Deze link was er ook te zien... ik vond vooral het stukje met Gijsbert erg om te lachen... erg goed gevonden... , gelukkig maar dat Gijsbert er zelf en Frank ook om konden lachen, Annemarie en Marcel vonden het niet leuk en waren daarom ook blijkbaar niet bij DWDD.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 2 maart 2011, 20:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:51
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Een goed voorbeeld Zeeland. Zo zie je maar weer, je bent in staat van de ander te houden ook al houd je niet van jezelf....En als je van de ander een bepaalde vorm van liefde terugkrijgt, kun je ook weer leren meer van jezelf te houden. Je zelfrespect groeit als je merkt dat je tot zegen bent voor anderen. |
Jammer dat je het generaliseert Chat... Hoewel het in het geval van Zeeland blijkbaar wel werkt, kun je haar situatie niet als uitgangspunt nemen. Voor Zeeland mag het goed uitgepakt hebben, er bestaat ook een gevaar aan. Je kunt namelijk ook -juist door jezelf in te zetten voor een ander- jezelf meer en meer kwijtraken, bijv. als je vanuit een vluchtgedrag met de ander bezig bent... immers, je hoeft dan niet met jezelf aan de slag.
Nogmaals, het is fijn dat Zeeland er positieve ervaringen mee heeft, maar ik geloof dat het van wezenlijk belang is dat je ook stilstaat bij jezelf... en jezelf niet voorbij te lopen... ik ben van mening dat dat in balans moet zijn... Jezelf liefhebben is al een uitgangspunt, een ander liefhebben is een opdracht... Vanuit het besef dat God jou liefheeft en kent, kun je (juist) ook de ander liefhebben... !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:12
|
|
|
|
Ik wel Marijan het bevalt me heel goed!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Imke, we vallen in een gat , gelukkig hebben we dit topic nog  |
Ze willen nu dat ook homo boeren gaan reageren Boerin zoekt boerin of boer zoekt boer............... Hebben we niks geen herkenbare luduvedutjes meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:27
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Ze willen nu dat ook homo boeren gaan reageren Boerin zoekt boerin of boer zoekt boer............... Hebben we niks geen herkenbare luduvedutjes meer  |
Nou, in DWDD hield Yvonne het voor mogelijk, dat is iets anders dan er naar zoeken he.
Thomas, hetero vergaderboeren doen niet mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:36
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laat ik dan eens advocaat van de duivel spelen. Het is gemakkelijk gezegd, dat een man maar mee moet betalen aan de alimentatie van zn kinderen. Maar stel je eens voor, je hebt een baan, je gaat scheiden. Opeens word je geconfronteerd met een verdubbeling van je lasten: Je moet naast de huur/hypotheek en andere vaste lasten die gewoon doorgaan, opeens honderden euro's extra gaan betalen aan alimentatie. Voeg daar dan bij, dat de ruzie met je ex gewoon doorgaat, en zij gewoon lekker thuis kan zitten en genieten van de bijstand. De sociale dienst betaalt dit niet volledig, ze kloppen bij jou aan om de alimentatie te kunnen vangen. Dus...zij heeft de uitkering, en zij heeft het huis en zij heeft ook nog de kinderen. Ik kan me goed voorstellen dat de man in dit voorbeeld er behoorlijk bekaaid van afkomt. Vaak staat iedereen ook nog voor haar klaar en krijg jij de schuld van de echtscheiding, dus je staat er werkelijk alleen voor. Dit is zomaar een voorbeeld, en ik ken een aantal mannen die idd door dit proces heen hebben moeten gaan. Dan vormt de alimentatie daar misschien maar een klein onderdeel daarvan, het probleem is echter veel groter dan dit alleen. Vooral omdat ons mannen hier op het forum ook nog verweten wordt dat we autisten zijn... |
Alimentatie is aftrekbaar bij de belastingdienst dus zoveel betaald de man ook weer niet. Bovendien word door de rechter altijd gekeken naar het inkomen en de vaste lasten van de man. Als je getrouwd was gebleven had je toch ook voor de studies van je kids betaald? En geloof mij van een uitkering leven, daar word je niet rijk van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:36
|
|
|
|
Zou je jezelf beledigen als je voor de spiegel staat? Zou je ongevoelig zijn tegenover jezelf? Zou je slecht praten over jezelf? Ik neem aan dat je niet elke dag tegen je zelf zegt, “Laat ik mezelf eens lekker slecht behandelen.” Het koninkrijk van God is de plek waar vrede, rust en veiligheid heerst. Daar is geen plek al die zaken waar Paulus over schreef. Daar gaat Gods tien geboden over en vooral de laatste 5, “Hou van je naaste net zo veel als jezelf”
In een andere brief van Paulus schrijft hij “Jij, man, vrouw van God, je moet alle slechte dingen uit de weg gaan. Streef naar gerechtigheid vroomheid, geloof, liefde en zachtmoedigheid. Span je in voor de goede wedloop van het geloof en behaal de prijs van het eeuwige leven.”
Iedereen wil goed doen uit eigen kracht. En op het eerste gezicht LIJKT daar niet mis mee. Maar schijn bedriegt: Veel mensen denken dat ze hun naaste maar goed genoeg helpen.. als je al hun tijd en energie steken in het helpen van mensen, zodat de slagbomen van de eeuwige koninkrijk vanzelf op zullen gaan. En dan ze kun zeggen, “ kijk dit heb ik gedaan..” Wat de bijbel zegt van deze manier van handelen. In matteus 6 vers 1 staat het volgende geschreven “Denk erom dat je Gods wil niet doe om op te vallen bij de mensen. Want dan kan je Vader in de hemel je er NIET voor belonen. Als jij iemand in nood helpt, bazuin het niet rond in de kerken en op straat, zoals schijnheiligen dat doen om door anderen in het openbaar gezien te worden, want zo zegt Jezus later in mat 7:21 Niet iedereen die roept, Here, Here komt het hemelse Koninkrijk binnen, maar alleen wie de wil doet van God mijn Vader in de hemel. Op de dag van het oordeel, dat is dat wanneer Jezus terugkomt, zullen velen zeggen Here, Here, heb ik niet geprofeteerd in Uw naam, Heb ik niet demonen uitgedreven en vele wonderen gedaan in Uw naam en dan zal Jezus zeggen, Ik heb jullie nooit gekend jullie werkers der wetteloosheid, verdwijn uit mijn ogen.
Als wij zorg hebben voor ons naaste, als wij niet alleen naar onszelf kijken. Dan mogen wij een daad stellen.. dat mogen wij mensen helpen.. waar hulp nodig is... dan mogen wij bidden voor onze naaste en ter zijner tijd ons loon ontvangen.. Niet omdat wij gezien willen worden. Niet omdat wij het doen om in de hemel te komen.
Wij doen het omdat Jezus, zorg voor ons had.. Jezus de mensen op de wereld lief heeft en hij een daad heeft gesteld. Jezus heeft ons geholpen... daar door is de weg vrij... vrij naar het Hemels Koninkrijk. Is je paspoort voorzien van het wapen van Gods Koninkrijk. Echte normen en waarden vind je in dit boek.. Een levend Evangelie die redt.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 2 maart 2011, 21:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:51
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Heel goed nieuws, onze broer is zo goed hersteld dat hij huiswaarts mag! nu 11 dagen is zijn toestand omgekeerd, en zo vlug gebeterd dat hij naar huis kan.
Dank aan God en aan alles die gebeden hebben! |
Dit is toch prachtig en de HEER zij geloofd. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:52
|
|
|
|
Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:55
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Huh juffrouw Tok |
Ja Ja, zolang er maar niet te veel haantjes gedrag is, dan wordt het vast wel gezellig, wat getok ach, dat valt niet op tussen het geblaad van de schaapjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:02
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | De stelling die chat inbracht was als volgt: Autisme is een uiterste vorm van mannlijk gedrag. |
Dus niet he.... Mijn vrouw dacht ook dat het voortkomt van mannelijk geslacht (gelezen)... We hebben zelf een zoon met autisme waardoor ze wilde dat ik ook getest werd op autisme, helaas had ze ongelijk gekregen en keerde haar veroordeling (stempel) op onze zoon terug bij haar zelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:03
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin |
Hé Martin: gefeliciteerd met je hondje. Dus vanaf vandaag is er weer altijd iemand die dolblij is als jij thuis komt ha ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | He Martin , even wat recht zetten hoor. Ík ga die dag niet mee hoor , m'n zoon hoopt een dag ervoor namelijk terug te keren uit Bangladesh, dus wil ik liever die dag thuis zijn, snappie?
Gr, visser die het wel leuk lijkt om een keer een pintje te drinken met Martin. |
Hallo Visser
Dat vins ik nu jammer maar ja het is niet anders en op je kinderen moet je erg zuinig zijn vind ik en neem maar een pilsje op mijn rekening als hij er is hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:05
|
|
|
|
even een vraagje hoe zet je je zelf er bij op de lijst want mijn geheugen heeft een heel kort termijn. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laat ik dan eens advocaat van de duivel spelen. Het is gemakkelijk gezegd, dat een man maar mee moet betalen aan de alimentatie van zn kinderen. Maar stel je eens voor, je hebt een baan, je gaat scheiden. Opeens word je geconfronteerd met een verdubbeling van je lasten: Je moet naast de huur/hypotheek en andere vaste lasten die gewoon doorgaan, opeens honderden euro's extra gaan betalen aan alimentatie. Voeg daar dan bij, dat de ruzie met je ex gewoon doorgaat, en zij gewoon lekker thuis kan zitten en genieten van de bijstand. De sociale dienst betaalt dit niet volledig, ze kloppen bij jou aan om de alimentatie te kunnen vangen. Dus...zij heeft de uitkering, en zij heeft het huis en zij heeft ook nog de kinderen. Ik kan me goed voorstellen dat de man in dit voorbeeld er behoorlijk bekaaid van afkomt. Vaak staat iedereen ook nog voor haar klaar en krijg jij de schuld van de echtscheiding, dus je staat er werkelijk alleen voor. Dit is zomaar een voorbeeld, en ik ken een aantal mannen die idd door dit proces heen hebben moeten gaan. Dan vormt de alimentatie daar misschien maar een klein onderdeel daarvan, het probleem is echter veel groter dan dit alleen. Vooral omdat ons mannen hier op het forum ook nog verweten wordt dat we autisten zijn... |
Waar ging het nu ook al weer over? Toch de verantwoording voor de kids?
Is het niet terecht dat een vader alimentatie voor de kids betaald dan? Partner alimentatie is natuurlijk een heel ander onderwerp. Maar ook daar kun je beide mee te maken krijgen hoor. Als je als vrouw toevallig een beter inkomen had dan je man, dan moet je als vrouw alimentatie betalen voor je man (zeker wanneer hij toevallig van een uitkering moet rondkomen). Dan heb je dus als vrouw en de zorg voor de kids, en ook nog eens de financiele last voor je ex. Maar goed, ik denk dat (om bij het onderwerp te blijven) beide ouders naar draagkracht voor de kinders moeten blijven zorgen, en dat geld dan zowel financieel maar ook in de opvoeding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:12
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Heeft iemand ervaring met het energiebedrijf OXXIO, volgens eigen zeggen de goedkoopste van Nederland? |
Veel van die "goedkope" energie aanbieders vertellen alleen de energie-prijzen, maar "vergeten" gemakshalve dat je ook voor de transportkosten moet betalen. Dan krijg je later nog een aparte rekening voor het transport van gas en elektriciteit, en dat is gem. 30 euro per maand .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:18
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin |
Mooi bericht Martin .......altijd leuk een hondje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:24
|
|
|
|
| MAUREEN217 schreef: | Mannen zijn niet autistisch, naar mijn mening, er schuilt meer een klein jongetje in hun, in de meeste gevallen zijn mannen niet helemaal volwassen, de vrouw daarintegen is sneller volwassen en heeft ook een scoort ook hoger in het onthouden, van verschillende dingen. Misschien dat ze beter kunnen onthouden waar de leuke winkeltjes staan .... maar voor de verdere rest vind ik het grote onzin wat je hier schrijft. En wat betreft wat ik eerder zei dat een vrouw zich moet terughouden, achterstellen, ja ik heb misschien verkeerde woorden gebruikt, soms heb ik moeite met bepaalde woorden ik zeg dit, maar bedoel dat. Ik bedoelde eigenlijk doordat een vrouw meer tijd heeft dan een man( als ze tenminste niet werkt buitenshuis), deze tijd kan benutten om te bidden voor haar man, want als het hem goed gaat, is het in het belang oor het hele gezin, je ziet en merkt de uitwerking van het gebed. En waar blijf je zelf als vrouw in dit hele verhaal .... of valt dit onder de noemer jezelf "wegcijferen" ?? Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, sorry dat ik jullie op een dwaalspoor hebt gebracht. Tuurlijk is op basis van samenwerking en gelijkwaardigheid, het hele gebeuren is samen, daar is het hele huwelijk op gebaseerd, dat weet ik ook wel. Basis voor een goed huwelijk is communicatie, samenspel een zijn en een goed sexueel beleving, zoals God het heeft bedoeld. | Vind het wel goed van je dat je je mengt in deze discussie, ook al kan ik me er niet zo in vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:27
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Die 2 puntjes krijgen we vast nog te horen. Cross houdt de spanning erin, zo blijft dit topic in ieder geval levend(ig).
Marijan, moet eigenlijk ook weer naar de kapper en is blij dat niet heel Nederland een mening heeft over (de lengte van) haar haar.  |
Ik hoorde dat jouw kapster 2 maand met vakantie is ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:29
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | even een vraagje hoe zet je je zelf er bij op de lijst want mijn geheugen heeft een heel kort termijn. Sjalom. Martin |
He Martin .....gij staat al op de lijst . Hoef je niks meer voor te doen.
En.........vergeet het niet in je agenda te zetten he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:34
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Jammer dat je het generaliseert Chat... Hoewel het in het geval van Zeeland blijkbaar wel werkt, kun je haar situatie niet als uitgangspunt nemen. Voor Zeeland mag het goed uitgepakt hebben, er bestaat ook een gevaar aan. Je kunt namelijk ook -juist door jezelf in te zetten voor een ander- jezelf meer en meer kwijtraken, bijv. als je vanuit een vluchtgedrag met de ander bezig bent... immers, je hoeft dan niet met jezelf aan de slag.
Nogmaals, het is fijn dat Zeeland er positieve ervaringen mee heeft, maar ik geloof dat het van wezenlijk belang is dat je ook stilstaat bij jezelf... en jezelf niet voorbij te lopen... ik ben van mening dat dat in balans moet zijn... Jezelf liefhebben is al een uitgangspunt, een ander liefhebben is een opdracht... Vanuit het besef dat God jou liefheeft en kent, kun je (juist) ook de ander liefhebben... !! | Ik geloof niet zo in balans, mensen zijn niet zo vaak in balans, want in balans zijn betekent geen emoties hebben. Ik geloof ook niet in navelstaren of zelfonderzoek, dat geeft de neiging dat men stil blijft staan. Ik geloof dat over het algemeen rouwverwerking een vrij natuurlijk proces is, waar we weinig invloed op kunnen uitoefenen. Je groeit er vanzelf doorheen. En littekens, wie heeft die niet? Je kunt me verwijten dat ik veralgemeniseer, een argument dat vaker gezegd wordt, wat naar mijn idee nergens op slaat. Als je het met me eens bent, veralgemeniseer ik niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:39
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Waar ging het nu ook al weer over? Toch de verantwoording voor de kids?
Is het niet terecht dat een vader alimentatie voor de kids betaald dan? Partner alimentatie is natuurlijk een heel ander onderwerp. Maar ook daar kun je beide mee te maken krijgen hoor. Als je als vrouw toevallig een beter inkomen had dan je man, dan moet je als vrouw alimentatie betalen voor je man (zeker wanneer hij toevallig van een uitkering moet rondkomen). Dan heb je dus als vrouw en de zorg voor de kids, en ook nog eens de financiele last voor je ex. Maar goed, ik denk dat (om bij het onderwerp te blijven) beide ouders naar draagkracht voor de kinders moeten blijven zorgen, en dat geld dan zowel financieel maar ook in de opvoeding. |
Precies ja.....naar DRAAGKRACHT. En dan beide evenveel . Maar niet dat de gene die alimentatie betaald zichzelf het ape...moet werken om de centen te betalen en dan weet de gene die die centjes ontvangt lekker zwart bijverdient , uitkering trekt , 3 keer per jaar vakantie viert ,huisje verbouwt en noem maar op.
Visser, die heel blij is dat de alimentatie aftrekbaar is van de belasting.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:39
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Dag 3 , zit thuis met oorontsteking erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg ,  |
Lidocaïne helpt niet?
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:42
|
|
|
|
Voor mensen die niet zonder boer zoekt vrouw kunnen kijk dan even op: Dorp zoekt vrouw.
Dit gaat over het plaatsje Westeremden waar ze op zoek zijn naar vrouwen voor 6 vrijgezellen in dat dorp.
Lijkt het je iets kijk dan op: www.deviskenij.nl voor de profielen van de vrijgezellen.
Of kijk op YouTube onder: Dorp zoekt vrouw voor het filmpje met een plaatselijke dame in de rol van Yvonne Jaspers.
http://www.youtube.com/watch?v=x8WFWTWC1vE
Laatst aangepast door
|
MADED321
|
op donderdag 3 maart 2011, 14:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:45
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik hoorde dat jouw kapster 2 maand met vakantie is ....  |
Kan niet Cross......dat kennen ze alleen maar in het onderwijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:48
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Waar ging het nu ook al weer over? Toch de verantwoording voor de kids?
Is het niet terecht dat een vader alimentatie voor de kids betaald dan? Partner alimentatie is natuurlijk een heel ander onderwerp. Maar ook daar kun je beide mee te maken krijgen hoor. Als je als vrouw toevallig een beter inkomen had dan je man, dan moet je als vrouw alimentatie betalen voor je man (zeker wanneer hij toevallig van een uitkering moet rondkomen). Dan heb je dus als vrouw en de zorg voor de kids, en ook nog eens de financiele last voor je ex. Maar goed, ik denk dat (om bij het onderwerp te blijven) beide ouders naar draagkracht voor de kinders moeten blijven zorgen, en dat geld dan zowel financieel maar ook in de opvoeding. |
De titel is de rol van de vader bij de echtscheiding. Onder andere gaat het over alimentatie...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |