| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:13
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | De echte sieraad van een vrouw zit van binnen... Je mag van mij best een voorkeur hebben voor lang (of kort ) haar, maar ik kan het me indenken Marijan dat dat ff niet goed viel... je bent wel meer dan je haar... toch ?  |
Ik hoop 't wel, Suus.
En toch......als je haar (voor je eigen gevoel) maar goed zit. 
Wat heeft dit ook alweer met BZV te maken , oh ja.......het haar van Gijsbert.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 4 maart 2011, 17:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:24
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik hoop 't wel, Suus.
En toch......als je haar (voor je eigen gevoel) maar goed zit. 
Wat heeft dit ook alweer met BZV te maken , oh ja.......het haar van Gijsbert. |
Wat het haar van Gijsbert al te weeg kan brengen he???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat het haar van Gijsbert al te weeg kan brengen he???  |
Het kan je ineens confronteren met allerlei frustraties, ahum....., uit het verleden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:53
|
|
|
|
In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:
“Wees niet mijn rem…. Maar geef mij tijd om zelf te remmen
LUISTEREN Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij begint mij adviezen te geven Dan doe je niet wat ik je vraag.
Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij begint mij te vertellen, waarom ik iets niet zo moet voelen als ik het voel Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.
Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij denkt dat je iets moet doen om mijn problemen op te lossen Dan laat je me in de steek, hoe vreemd dat ook mag lijken.
Dus, alsjeblieft, Luister naar mij En probeer me te begrijpen En als je wilt praten, wacht dan even En ik beloof je Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 18:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Het kan je ineens confronteren met allerlei frustraties, ahum....., uit het verleden.  |
Ik ben in de verste verte geen refo zoals je weet, maar vind lang haar wel mooi. Na je veertigste kun je het beter wat korter hebben als vrouw, al geldt dat niet altijd. En die jongen uit Staphorst moet eens de betekenis opzoeken. Vrouwen met kort haar waren in Bijbelse tijden vaak prostituee. Vandaar dat men kort haar een schande vond. Vandaag de dag is dat uiteraard niet van toepassing. Dat krijg je als een tekst al te letterlijk genomen wordt. Vrouwen met kort haar zijn net zo goed Gods kinderen, wat de jongen in Staphorst ook beweert.
Thomas, vindt lang haar mooi maar niet als het moet van de kerkgemeenschap.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 4 maart 2011, 18:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 20:00
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Zou je jezelf beledigen als je voor de spiegel staat? Zou je ongevoelig zijn tegenover jezelf? Zou je slecht praten over jezelf? Ik neem aan dat je niet elke dag tegen je zelf zegt, “Laat ik mezelf eens lekker slecht behandelen.” Het koninkrijk van God is de plek waar vrede, rust en veiligheid heerst. Daar is geen plek al die zaken waar Paulus over schreef. Daar gaat Gods tien geboden over en vooral de laatste 5, “Hou van je naaste net zo veel als jezelf”
In een andere brief van Paulus schrijft hij “Jij, man, vrouw van God, je moet alle slechte dingen uit de weg gaan. Streef naar gerechtigheid vroomheid, geloof, liefde en zachtmoedigheid. Span je in voor de goede wedloop van het geloof en behaal de prijs van het eeuwige leven.”
Iedereen wil goed doen uit eigen kracht. En op het eerste gezicht LIJKT daar niet mis mee. Maar schijn bedriegt: Veel mensen denken dat ze hun naaste maar goed genoeg helpen.. als je al hun tijd en energie steken in het helpen van mensen, zodat de slagbomen van de eeuwige koninkrijk vanzelf op zullen gaan. En dan ze kun zeggen, “ kijk dit heb ik gedaan..” Wat de bijbel zegt van deze manier van handelen. In matteus 6 vers 1 staat het volgende geschreven “Denk erom dat je Gods wil niet doe om op te vallen bij de mensen. Want dan kan je Vader in de hemel je er NIET voor belonen. Als jij iemand in nood helpt, bazuin het niet rond in de kerken en op straat, zoals schijnheiligen dat doen om door anderen in het openbaar gezien te worden, want zo zegt Jezus later in mat 7:21 Niet iedereen die roept, Here, Here komt het hemelse Koninkrijk binnen, maar alleen wie de wil doet van God mijn Vader in de hemel. Op de dag van het oordeel, dat is dat wanneer Jezus terugkomt, zullen velen zeggen Here, Here, heb ik niet geprofeteerd in Uw naam, Heb ik niet demonen uitgedreven en vele wonderen gedaan in Uw naam en dan zal Jezus zeggen, Ik heb jullie nooit gekend jullie werkers der wetteloosheid, verdwijn uit mijn ogen.
Als wij zorg hebben voor ons naaste, als wij niet alleen naar onszelf kijken. Dan mogen wij een daad stellen.. dat mogen wij mensen helpen.. waar hulp nodig is... dan mogen wij bidden voor onze naaste en ter zijner tijd ons loon ontvangen.. Niet omdat wij gezien willen worden. Niet omdat wij het doen om in de hemel te komen.
Wij doen het omdat Jezus, zorg voor ons had.. Jezus de mensen op de wereld lief heeft en hij een daad heeft gesteld. Jezus heeft ons geholpen... daar door is de weg vrij... vrij naar het Hemels Koninkrijk. Is je paspoort voorzien van het wapen van Gods Koninkrijk. Echte normen en waarden vind je in dit boek.. Een levend Evangelie die redt. |
idd, uiteindelijk komt het daar op neer... confrontatie met zelfonderzoek.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 20:11
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:
LUISTEREN Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij begint mij adviezen te geven Dan doe je niet wat ik je vraag.
Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij begint mij te vertellen, waarom ik iets niet zo moet voelen als ik het voel Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.
Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij denkt dat je iets moet doen om mijn problemen op te lossen Dan laat je me in de steek, hoe vreemd dat ook mag lijken.
Dus, alsjeblieft, Luister naar mij En probeer me te begrijpen En als je wilt praten, wacht dan even En ik beloof je Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren. |
Fraai, heel fraai.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 20:25
|
|
|
|
Op 16 april is er ook de speeddate van Christan Match. Omdat we niet alle picknickgangers kunnen bereiken laten we deze datum WEL staan voor de picknick!!!
Picknick 16 april 2011

Let op: de picknick is tegenover het restaurant op de hei!! Zie routebeschrijving hier onder.
verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
Ieder neemt zijn/haar eigen eten en drinken mee, een kleedje of stoel is handig (denk aan de koude grond het is pas april!)
Een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
• Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
• Volg de A50 richting Nijmegen. • Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. • Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. • Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, o.v. evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an!!
Laatst aangepast door
|
MADELIEF469
|
op vrijdag 4 maart 2011, 20:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 21:48
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | | idd, uiteindelijk komt het daar op neer... confrontatie met zelfonderzoek. | Het blijft jammer dat jullie niet inzien dat de opdracht van Jezus juist gaat om je naaste lief te hebben. Ik geloof niet dat Jezus erbij zegt: doe maar eerst je best jezelf lief te hebben. Het is jammer dat jullie ten eerste jezelf centraal stellen en de ander op de tweede plaats zetten. Ik stop maar met argumenteren, het heeft klaarblijkelijk geen zin...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 21:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wie nadenkt komt een heel eind. Ik geloof niet dat mensen er nog steeds van overtuigd zijn dat ze in sommige gevallen wel zonder hulp kunnen. En ik denk dat de drempel om professionele hulp te vragen enorm verlaagd is. | Het is waar dat er steeds meer bereidheid is om hulp te aanvaarden/vragen. Toch blijft dit niet eenvoudig. Zo kunnen mensen heel makkelijk overkomen alsof ze geen hulp willen en zullen ze blijven doen alsof ze het zelf wel kunnen. Toch geloof ik dat diep van binnen deze mensen ook wel graag geholpen worden, alleen zijn ze enorm bang zich afhankelijk op te stellen. Mensen zijn nu eenmaal wezens die veelal moeilijk iets uit handen geven, zeker als het om dingen rond de persoonlijke levenssfeer/emoties gaat.
| CHATULIEM619 schreef: | | Door de nadruk te leggen op de pijn, en proberen de pijn weg te halen, loopt men de kans meer op het gebied van therapie terecht te komen in plaats van het verkondigen van het evangelie. | Er zijn voor de ander is al evangelie op zich in deze individugerichte maatschappij En ja, natuurlijk moet je oppassen geen vervangende therapie te doen. Maar je mag zeker wel over gevoel praten met elkaar!
| CHATULIEM619 schreef: | Lijden hoort bij het leven, je moet er mee leren omgaan. En uit eigen ervaring kan ik zeggen, dat dat zeer goed te doen is, zeker met de hulp van God. Het verrijkt je leven en verdiept je geloof in God. Ik denk dat God die pijn gebruikt om je te vormen en te kneden. Als ik de pijn alleen maar negatief zou benaderen, zou ik ook de momenten dat God troost bood ook negatief benaderen. En zou ik de positieve dingen in mijn leven ook negatief benaderen, want door de pijn is mijn geloof verdiept, verrijkt en vernieuwd. Ik zie pijn dus als iets positiefs, niet iets waar ik van bevrijd of genezen moet worden, maar juist als leermomenten om te groeien naar Gods beeld. Het vervult me iedere keer met dankbaarheid hoe God mij kon vormen in die periodes. Pijn in je hart is nooit een belemmering een ander lief te hebben. In tegenstelling, je kunt de ander nog meer liefhebben. Vanuit je eigen kwetsbaarheid kun je de kwetsbaarheid van de ander accepteren. Je beseft je immers nog meer, dat je zelf niet volmaakt bent, dus kun je ook accepteren dat de ander niet volmaakt is. |
Het is inderdaad altijd goed om te beseffen dat iets negatiefs ook iets positiefs kan uitwerken. Alleen voelt dat vaak op de pijnmomenten niet zo. Dat brengt een mens vaak in een spagaat met zichzelf. En ja, dat kan zich ook vertalen in een spagaat naar een ander. Want je wilt er soms zijn voor een ander, zonder dat je precies weet hoe. En die ander kan dan op een bepaalde manier ermee omgaan, waardoor je ergens terugschrikt en onzekerheid zich meester van je kan maken. Het is dan juist goed om er met die ander over te praten, want zo kom je dichter bij elkaar en tegelijk ook dichter bij jezelf!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 22:01
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hey Leo , als je hier weg gaat , dan meld je het wel even he? Staat wel zo netjes vind ik.  |
Hij komt wel weer terug hoor Visser.. even één dagje geduld [/quote]
Relaxed......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 22:18
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | daarom is het dus een optie ....  |
midden in de nacht chatten? en dat noemen ze dan het slechtste moment van vandaag? lijkt me meer voor het topic "het mooiste moment van vandaag"
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 4 maart 2011, 22:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 22:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het blijft jammer dat jullie niet inzien dat de opdracht van Jezus juist gaat om je naaste lief te hebben. Ik geloof niet dat Jezus erbij zegt: doe maar eerst je best jezelf lief te hebben. Het is jammer dat jullie ten eerste jezelf centraal stellen en de ander op de tweede plaats zetten. Ik stop maar met argumenteren, het heeft klaarblijkelijk geen zin... |
Ik heb eens nagedacht en rondgekeken, 'k ben in mijn verleden gedoken en ik kwam tot (voor mezelf) de verrassende ontdekking dat het wel degelijk kan: je naaste liefhebben zonder eerst jezelf lief te hebben. Je kán jezelf niets waard vinden, zelfs een hartgrondige hekel aan jezelf hebben maar toch vreugde putten uit hetgeen je kunt/mag doen voor je naaste! Als een soort 'pleister op je ziel' voor je eigen leed. Misschien niet zo fraai omschreven, maar zo zou ik het toch willen verwoorden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 23:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het blijft jammer dat jullie niet inzien dat de opdracht van Jezus juist gaat om je naaste lief te hebben. Ik geloof niet dat Jezus erbij zegt: doe maar eerst je best jezelf lief te hebben. Het is jammer dat jullie ten eerste jezelf centraal stellen en de ander op de tweede plaats zetten. Ik stop maar met argumenteren, het heeft klaarblijkelijk geen zin... |
Inderdaad jammer als het niet gezien wordt dat de opdracht eigenlijk meer is om God boven alles lief te hebben en je naaste zoals jezelf bent liefgehad!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 23:44
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Inderdaad jammer als het niet gezien wordt dat de opdracht eigenlijk meer is om God boven alles lief te hebben en je naaste zoals jezelf bent liefgehad! | Dat is een vreemde uitleg van die tekst Henk..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:04
|
|
|
|
Hey Sjaak , van harte gefeliciteerd , wens jou samen met Grace en kids fijne dag toe , en nog vele gelukkige en gezonde jaren
Groetn uut Grunn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:04
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | geen gerommel duckie ?? veroordeel ik jou tot een middagje handje loslaten en alleen zitten ....  |
Gaat vast wel lukken hoor Cross, we zullen genoeg te kletsen hebben met andere gezellige cm'ers. Dus handje vast houden zullen we netjes bewaren tot na de picknick (of daarvoor).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:06
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hey Sjaak , van harte gefeliciteerd , wens jou samen met Grace en kids fijne dag toe , en nog vele gelukkige en gezonde jaren
Groetn uut Grunn  |
Sjaak,
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes aan Grace en de kids.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:14
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik ben in de verste verte geen refo zoals je weet, maar vind lang haar wel mooi. Na je veertigste kun je het beter wat korter hebben als vrouw, al geldt dat niet altijd. En die jongen uit Staphorst moet eens de betekenis opzoeken. Vrouwen met kort haar waren in Bijbelse tijden vaak prostituee. Vandaar dat men kort haar een schande vond. Vandaag de dag is dat uiteraard niet van toepassing. Dat krijg je als een tekst al te letterlijk genomen wordt. Vrouwen met kort haar zijn net zo goed Gods kinderen, wat de jongen in Staphorst ook beweert.
Thomas, vindt lang haar mooi maar niet als het moet van de kerkgemeenschap. |
Is een duidelijk verhaal, Thomas. Het komt inderdaad voor dat meisjes/vrouwen, vanwege hun achtergrond, verplicht lang haar moeten hebben. Meestal staat het ze goed, als ze er maar wel model in hebben. Want soms....... En sommigen staat, ook voor hun 40ste, kort(er) haar beter. Ze zouden er zoveel vlotter en leuker uit kunnen zien. Maar goed, ieder zijn/haar overtuiging.
Marijan, kan de opmerking van de Staphorster gelukkig relativeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:23
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Is het heel raar als ik denk dat de betreffende juf haar eigen problemen op de kinderen projecteert. In een normale schoolklas zitten doorgaans enkele kinderen met gedragsproblemen, dus als die juf op ieder kind een etiketje probeert te plakken en het liefste heeft dat ze allemaal een pilletje krijgen waardoor ze rustiger worden ben ik geneigd te denken dat juf zelf problemen heeft met het in de hand houden van de klas. Vraag is dan of dit aan de kinderen ligt. Natuurlijk de klassen zijn tegenwoordig groot en dat valt niet altijd mee voor sommige juffen.... Aan de andere kant: 50 jaar terug waren de klassen soms nog veel groter en toen speelden dit soort problemen toch minder simpelweg doordat er heldere en duidelijke regels golden die ook consequent gehanteerd werden.
Ook tegenwoordig zijn er gelukkig genoeg juffen en meesters die een grote klas prima in de hand weten te houden de kinderen op een positieve manier weten te stimuleren door hun manier van lesgeven en door de wijze waarop zij omgaan met de kinderen. Zo zorgen zij ervoor dat de kinderen zich gewaardeerd voelen en zich goed kunnen ontwikkelen. En weet je, dat geldt dan niet voor de kinderen zonder gedragsproblemen, maar juist ook voor de kinderen die een beetje anders zijn. Hulde aan dat soort juffen en meesters! |
Mooi gezegd, Lisa! 'k Denk dat je helemaal gelijk hebt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 5 maart 2011, 00:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff  |
Je hebt even een dagje rust, Visser. Maar hij komt vast weer terug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNELIA889
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:54
|
|
|
|
|
is de plek per openbaar vervoer te bereiken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 02:03
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Sjaak,
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes aan Grace en de kids. | ha morgen vrij hoef nie mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 05:10
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:
Dus, alsjeblieft, Luister naar mij En probeer me te begrijpen En als je wilt praten, wacht dan even En ik beloof je Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren. |
Blijft mooi Marian, ik had het hier al eens onder het topic gedichten gezet omdat ik eens in de chatbox was en iedereen door elkaar zat te kakelen.....Had het jaren op mijn toilet hangen toen mijn kinderen nog thuis woonden......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 09:00
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je hebt even een dagje rust, Visser. Maar hij komt vast weer terug.  |
Ik alleen?????????????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 09:07
|
|
|
|
| CORNELIA889 schreef: | | is de plek per openbaar vervoer te bereiken? |
Nee er stopt geen bus daar. Je kan een oproepje plaatsen of je met iemand kan meerijden, of dat er iemand is die je van het station haalt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 10:42
|
|
|
|
Heerlijk ontspannend, licht en luchtig boek..
Confessions of a Shopaholic. van Sophie Kinsella.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 11:56
|
|
|
|
Hier grote internet problemen. Ben dus niet weg van cm.
Tot ooit.
Sitecom kan ik pas maandag bellen.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 5 maart 2011, 13:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 11:57
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Gaat vast wel lukken hoor Cross, we zullen genoeg te kletsen hebben met andere gezellige cm'ers. Dus handje vast houden zullen we netjes bewaren tot na de picknick (of daarvoor).  |
Hihi Marianne, en wie reageren er weer als haantjes de voorste
Beste picknickers,
Ik ben wel bereid om mensen in Ede op te halen van huis/station. Als mijn tommetje niet op de hen slaat dan komen we vast zonder al te veel omweg, weer bij juffrouw Tok uit.
Veel liefs
|
|
| Naar boven |
|
|