| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:55
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | | Laat me graag culinair verrassen met een blije kip of schotse zalm op z'n Mandarrijns |
Culinaire verrassingen zijn altijd leuk, maar ik weet wel dat je die kip of zalm op zijn Mandarijns op je buik kunt schrijven bij De Mandarijn...het is namelijk geen chinees/indisch restaurant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:58
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | kinderen kunnen ook wel tegen verschil in regels. Wat bij de ene ouder mag, hoeft bij de ander niet te mogen. Immers ze worden altijd geconfronteerd met dat de omgeving de regels stelt. bv. school of voetbalvereniging... |
Toch is er wel degelijk een verschil tussen school en de voetbalclub enerzijds en de ouders anderzijds. Gevoelsmatig is het geregeld moeilijker om de ongelijkheid in regels te rijmen bij de gescheiden ouders vanuit het loyaliteitsvraagstuk waar een kind mee te maken heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:02
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd  |
Wow! Wat romantisch! Gefeliciteerd Grace! Al vastgesteld wanneer de grote dag zal zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:13
|
|
|
|
Hallo Henk, ik mag de kinderen zien eens in de twee weken 1 uurtje onder toezicht van de pleegzorgwerker/ gezinsvoogd. Ik neem dan altijd spelletjes mee, maar kan mijn kinderen niet vrij spreken, ik moet ze bezig houden, en wanneer ik dat niet doe bestaat de kans dat ik ze nog minder kan gaan zien in de toekomst. Ook ik heb net zoals jij een jongen en een meisje, en moet dus voor beiden iets meenemen. In het verleden nam ik dan ook iets te snoepen mee, maar dat mag niet meer. Mijn kinderen vragen iedere keer wanneer ze weer bij mij mogen komen, en dan moet ik ze een ontwijkend antwoord geven, het komt ook nogal eens voor dat ze te laat zijn, en zo mijn tijd ingekort wordt, mijn en onze tijd, en wanneer ik hierdoor emotioneel word moet ik mij in houden, wat zo zegt de toeziende persoon dat ik dan mijn emoties de baas moet kunnen zijn. Ik heb het vertrouwen dat God over ze zal waken, ook al is dat voor mij toch nog een reden om mij zorgen over te maken, uiteindelijk zijn ze door God aan mij toevertrouwd, maar ik wil erdan zo goed mogelijk voor blijven zorgen. Wanneer je meer wilt weten mail me maar, prive dan wel te verstaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:18
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd  |
Grace en Sjaak, van harte gefeliciteerd !!! Heel veel geluk gewenst samen met de kinderen. We horen nog wanneer de grote zal zijn hé ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:25
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Robbedoes zegt: FF voor mezelf sprekend ( ik ben dus Does) Ik zou niet weten waar ik 4 gangen zou moeten laten... En ik wil toch eigenlijk wel heel graag zelf uitzoeken wat er op men bord komt te liggen... Ben nu eenmaal een kieskauwer Kunnen we niet lekker gaan wokken in bv (ik roep maar wat) Kampen?
Henk zegt: Wie heeft het over doorschransen, Chatuliem? Zoals Robbedoes al aangeeft is 4 gangen ook zonder schransen al een behoorlijk maak voor een aantal mensen. Dan is het jammer als je voor 4 gangen opdraait, terwijl je er misschien maar hooguit 2 weet weg te werken.
Ik ben overigens ook al even wat verder aan het informeren naar mogelijkheden waar je wel meer vrijheid hebt om te kiezen. Al kan ik me best voorstellen dat voor de wat kleinere restaurants het met zo'n groep makkelijker is om een zo vast mogelijk menu te hebben, het is wellicht toch prettiger voor mensen om zelf nog wat meer inbreng te hebben. Let wel, ik ben zelf wel iemand die best in is voor een verrassing met zo'n diner, maar ik ben dan ook een alleseter  |
Eehmmmm...ik ben ook geen grote eter! 4 gangen? gaat me NIET lukken, dat weet ik nu al, zelfs al zou ik de gehele dag niets eten. Ik zou het niet heel erg belangrijk, maar wel jammer vinden als ik het voedsel dat ik op m'n bord krijg, niet lust, alhoewel ik geen lastige eter ben. Ook is het fijn als ik zélf de prijs kan bepalen door zelf te kiezen wat ik op m'n bord wil hebben, dus als het kan? dan graag wat meer zelf kunnen kiezen...! Maarre..ik lig niet dwars hoor, pas me makkelijk aan! De gezelligheid vind ik belangrijker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:29
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: | Hallo Henk, ik mag de kinderen zien eens in de twee weken 1 uurtje onder toezicht van de pleegzorgwerker/ gezinsvoogd. Ik neem dan altijd spelletjes mee, maar kan mijn kinderen niet vrij spreken, ik moet ze bezig houden, en wanneer ik dat niet doe bestaat de kans dat ik ze nog minder kan gaan zien in de toekomst. Ook ik heb net zoals jij een jongen en een meisje, en moet dus voor beiden iets meenemen. In het verleden nam ik dan ook iets te snoepen mee, maar dat mag niet meer. Mijn kinderen vragen iedere keer wanneer ze weer bij mij mogen komen, en dan moet ik ze een ontwijkend antwoord geven, het komt ook nogal eens voor dat ze te laat zijn, en zo mijn tijd ingekort wordt, mijn en onze tijd, en wanneer ik hierdoor emotioneel word moet ik mij in houden, wat zo zegt de toeziende persoon dat ik dan mijn emoties de baas moet kunnen zijn. Ik heb het vertrouwen dat God over ze zal waken, ook al is dat voor mij toch nog een reden om mij zorgen over te maken, uiteindelijk zijn ze door God aan mij toevertrouwd, maar ik wil erdan zo goed mogelijk voor blijven zorgen. Wanneer je meer wilt weten mail me maar, prive dan wel te verstaan. | doe ik Gods zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:30
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Toch is er wel degelijk een verschil tussen school en de voetbalclub enerzijds en de ouders anderzijds. Gevoelsmatig is het geregeld moeilijker om de ongelijkheid in regels te rijmen bij de gescheiden ouders vanuit het loyaliteitsvraagstuk waar een kind mee te maken heeft. | Het vereist wat meer uitleg, maar het systeem kennen ze wel..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:34
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het vereist wat meer uitleg, maar het systeem kennen ze wel.. |
Het systeem blijft gevoelsmatig wel moeilijk voor kinderen, dat mag duidelijk zijn...zelfs voor volwassenen kan het nog lastig zijn om het systeem op een juiste manier te benaderen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:38
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Het systeem blijft gevoelsmatig wel moeilijk voor kinderen, dat mag duidelijk zijn...zelfs voor volwassenen kan het nog lastig zijn om het systeem op een juiste manier te benaderen  | Dat klopt, ik hoor hier wel eens de klacht: bij mn ex mogen ze andere dingen dan bij mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:41
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Eehmmmm...ik ben ook geen grote eter! 4 gangen? gaat me NIET lukken, dat weet ik nu al, zelfs al zou ik de gehele dag niets eten. Ik zou het niet heel erg belangrijk, maar wel jammer vinden als ik het voedsel dat ik op m'n bord krijg, niet lust, alhoewel ik geen lastige eter ben. Ook is het fijn als ik zélf de prijs kan bepalen door zelf te kiezen wat ik op m'n bord wil hebben, dus als het kan? dan graag wat meer zelf kunnen kiezen...! Maarre..ik lig niet dwars hoor, pas me makkelijk aan! De gezelligheid vind ik belangrijker  | Ik denk dat het meer klinkt als dat het is hoor. De prijs is naar verwachting, ik denk dat je dit snel ook kwijt bent als je een menu wilt samenstellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:44
|
|
|
|
Waaauw Grace, gefeliciteerd !! Ik vermoed dat je deze dag, waarop Sjaak jarig was, niet snel zult vergeten... Het is je van harte gegund... geniet ervan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat het meer klinkt als dat het is hoor. De prijs is naar verwachting, ik denk dat je dit snel ook kwijt bent als je een menu wilt samenstellen. |
Niet als je het bij 2 gangen houdt...dat scheelt toch altijd weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:06
|
|
|
|
als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:13
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum.  |

Madelief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:13
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum.  |
WOW Grace Gefeliciteerd!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:25
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zou het
Nee, mijn tweelingzus zit hier niet. Dan zou 't zo verwarrend worden.  |
Jammer, ik zou wel eens met jullie beide willen wandelen .... inhaken maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:35
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Eehmmmm...ik ben ook geen grote eter! 4 gangen? gaat me NIET lukken, dat weet ik nu al, zelfs al zou ik de gehele dag niets eten. Ik zou het niet heel erg belangrijk, maar wel jammer vinden als ik het voedsel dat ik op m'n bord krijg, niet lust, alhoewel ik geen lastige eter ben. Ook is het fijn als ik zélf de prijs kan bepalen door zelf te kiezen wat ik op m'n bord wil hebben, dus als het kan? dan graag wat meer zelf kunnen kiezen...! Maarre..ik lig niet dwars hoor, pas me makkelijk aan! De gezelligheid vind ik belangrijker  |
Ik ga ook voor een zelf te bepalen menu.
Gaan we na het eten nog ergens stappen ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | de lijst: Pieter en Annette Henk 710 en Robbedoes Willemijn Chatuliem Siem Britte Rellok/WMG marianne en henduk maria576 en partner Sonja008+vriendin Crossroad |
Lijst even aangevuld door mij
| CROSSROAD317 schreef: | | Ik ga ook voor een zelf te bepalen menu. | Er loopt al een onderzoek naar andere mogelijkheden met meer keuzeopties
| CROSSROAD317 schreef: | Gaan we na het eten nog ergens stappen ??  | Daar is ieder natuurlijk vrij in
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 6 maart 2011, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:56
|
|
|
|
O Grace super Van Harte Gefeliciteerd En Sjaak natuurlijk ook ben echt super blij voor jullie.
Liefs Erika.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 22:00
|
|
|
|
|
De Daisy sisters van Henning Mankell, over drie generaties vrouwen, mooi!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 22:10
|
|
|
|
Sorry Sjaak
te laat te laat Leuke verjaardag gehad? Alsnog gefeliciteerd en groetjes aan grace
Herman en Marian
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 7 maart 2011, 14:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 22:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat het meer klinkt als dat het is hoor. De prijs is naar verwachting, ik denk dat je dit snel ook kwijt bent als je een menu wilt samenstellen. |
Is ook weer waar...want 3 kleine prijsjes bij elkaar..is één grote! Ach, 't geeft ook niet, als het maar gezellig is! (zolang ik maar geen spruitjes hoef te eten, vind ik alles best! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 22:34
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Lijst even aangevuld door mijEr loopt al een onderzoek naar andere mogelijkheden met meer keuzeopties
Daar is ieder natuurlijk vrij in  |
Stappen kan wel goed in Zwolle ....toen ik er studeerde, heul lang geleden, hebben we er regelmatig tot zonsopgang rondgedarteld .
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op zondag 6 maart 2011, 22:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 23:15
|
|
|
|
|
mens erger je nieten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 23:21
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Maureen. Ik wilde je alleen vertellen dat ik niet het gevoel heb dat ik autistisch ben ik moet je ook zeggen dat ik me er weinig bij kan voorstellen. Sjalom. Martin |
Ik ook niet Martin, maar het is blijkbaar een hot item bij een hoop vrouwen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 23:32
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dat klopt, ik hoor hier wel eens de klacht: bij mn ex mogen ze andere dingen dan bij mij. |
Duidelijke afspraken tussen de twee ex-partners is van essentieel belang voor de opvoeding van kinderen. Kinderen kunnen er misbruik van maken als ze in de gaten hebben dat er naast de scheiding ook problemen zijn in de communicatie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 00:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Duidelijke afspraken tussen de twee ex-partners is van essentieel belang voor de opvoeding van kinderen. Kinderen kunnen er misbruik van maken als ze in de gaten hebben dat er naast de scheiding ook problemen zijn in de communicatie. |
idd. Leonard, daarom denk ik ook dat het belangrijk is dat je aan je kids duidelijk laat weten dat er bij mama nu andere regels gelden als bij papa... (en andersom) en dan wel als ouder consequent blijven, ik vermoed dat dat de goede manier is, ook al is theorie altijd gemakkelijker dan de praktijk.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 7 maart 2011, 00:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 09:17
|
|
|
|
Doordenkertje .........
Een oude dame stuurt haar familiebijbel via de post , aangetekend, naar haar broer......
de postbeambte vraagt:
"Zit er nog iets breekbaars in?? "
" Alleen de 10 geboden ",
antwoordt de dame......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 09:20
|
|
|
|
Sorry Sjaak, was het inderdad even vergeten de datum...... Evengoed van harte met deze dag en een gezegend jaar gewenst. Veel geluk voor jullie als stel /gezin maar ook alleen..
hartelijke groet .....
|
|
| Naar boven |
|
|