ChristianMatch

Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 15:58

MARISKA601 schreef:

CHRISTIANMATCH VAN HARTE GEFELICITEERD

Hier kan ik weinig zinnigs aan toevoegen.

Dus ook vanuit de polder: Van Harte gefeliciteerd

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op vrijdag 18 maart 2011, 15:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 16:39

http://www.youtube.com/watch?v=48iUjaHlar8
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 16:45

ja sorry hoor... het lijkt me hier steeds de bedoeling dat je hier heel serieus maar naar één bepaalde richting mag redeneren.....
owee als je een mening hebt die afwijkt van bepaalde "interpretaties" hier... waarom plaatsen jullie dan iets op een forum??? als het jullie toch geen bal uitmaak wat een ander beleefd?
Wil men hier een puur wetische benadering? okeej, zeg het er bij voorbaat bij. Hoef ik de moeite niet te doen om te reageren...
sorry voor hen die wat emotie durven te tonen en liefhebben aux serieus nemen, want dan zullen we maar beter een theekransje oprichten Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
XABIA794
op vrijdag 18 maart 2011, 16:46
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 16:57

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk wel dat je de ander 'los kan laten'zodat je verder met je leven kan........maar dat is misschien wel wat jij breken noemt?

Ik denk dat dat inderdaad is wat ik bedoel te zeggen. Wat ikzelf een beetje mis in dit forum is de manier waarop je in je gezin al kunt leren omgaan met vergeving. Wees zelf ook oprecht naar je kinderen toe als je onterecht boos bent geweest of een te zware straf hebt gegeven. Ik denk dat als je als gezin al omgaat met elkaar om fouten te onderkennen en toe te geven en weer verder te kunnen na een fikse ruzie dat vergeving in je aard gaat zitten en dat dan zelfs het onderwerp van chantage ondervangen wordt. Durf je als ouder ook open op te stellen en niet als de grote volmaakte kneiterharde rots waar een kind zich tegen te pletter loopt maar als een rots waarin hij kan schuilen. Jong geleerd is oud gedaan..............
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:14

LEONARD480 schreef:
Hoi Frankt,

Zal zeker op de site van Acer kijken....weet je zeker dat je goed zit

Ik weet het niet meer Leonard. Gisteren heb ik zoveel sites met drivers bezocht dat ik nu niet meer weet van welke site ik gedownload heb. Na het downloaden heb ik er niets meer mee gedaan.

Van welke site kan ik dan het beste de driver downloaden? Het moet wel een gemakkelijke handeling zijn want wanneer het te ingewikkeld word durf ik niets meer doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MUSIC808

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:22

MARISKA601 schreef:
Stel, iemand heeft je dus danig gekwetst waardoor je
een hoop pijn en verdriet voelt.
Die persoon bied zijn excusses aan en je zegt dan,
ik vergeef je je wat je mij hebt aangedaan,
Maar een dag later doet die persoon in kwestie het weer.
En zo gaat het maar door.
Is zo'n persoon wel vergeving waard denk ik dan.
God vraagt aan ons om toch te vergeven.
Ik kan zo'n persoon niet vergeven.
Is die persoon wel te vertrouwen?
Is mijn hart verhard in die dingen?

God scheidt persoon en gedrag. Het kan helpen dat heel bewust ook te doen.
Wees bewogen met de persoon. Dat is wat anders dan houden van. Het gedrag kun je fout verkeerd of soms wel ziek noemen. Afstand nemen is handig, daar je dan niet meer zo makkelijk gekwetst kunt worden.
Sterkte Music
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:30

FRANKT627 schreef:
Ik weet het niet meer Leonard. Gisteren heb ik zoveel sites met drivers bezocht dat ik nu niet meer weet van welke site ik gedownload heb. Na het downloaden heb ik er niets meer mee gedaan.

Van welke site kan ik dan het beste de driver downloaden? Het moet wel een gemakkelijke handeling zijn want wanneer het te ingewikkeld word durf ik niets meer doen.

Deze site Frankt

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

of

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2200.html

deze moet je hebben.....

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/travelmate_2200/driver/audio.zip

Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 18 maart 2011, 17:35
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:38

LEONARD480 schreef:
Deze site Frankt

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

of

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2200.html

deze moet je hebben.....

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/travelmate_2200/driver/audio.zip

Hoi Leonard,

Dank je wel voor de sites. Nu ik ze zie herinner ik mij dat ik deze heb gebruikt gisteren. Na het unzippen krijg je wel bestanden maar ik kan er niet uit opmaken welke ik moet gebruiken omdat ze niet verwijzen naar de realtek driver. Daarom heb ik na het unzippen er niets mee gedaan.

Frank (radeloos)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:42

HERMAN388 schreef:
Weer nieuwe aanmelders

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)
Marian096 49 jaar
jasmyn704 met zoon (leeftijd?)
Lisa610 42 jaar
carien982 31 jaar
wilma729 45 jaar
Aatje057 47 jaar
Christina 50 jaar
Cornelia889 54 jaar
Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud)
Mir111 18 jaar (onder voorbehoud)

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar o.v.
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 48 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370
jves252 35 jaar
Portio 57 jaar
Eloy997 45 jaar
Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar

Er kan nog meer bij!!
Han en Lief hebben er zin an!

... Lachende smiley als ik de lijst zo eens bekijk gaan er te weinig tafeltjes zijn en zal de tent van Hannah veeeel te klein zijn indien er hemelvocht zou neerdalen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:52

XABIA794 schreef:
ja sorry hoor... het lijkt me hier steeds de bedoeling dat je hier heel serieus maar naar één bepaalde richting mag redeneren.....
owee als je een mening hebt die afwijkt van bepaalde "interpretaties" hier... waarom plaatsen jullie dan iets op een forum??? als het jullie toch geen bal uitmaak wat een ander beleefd?
Wil men hier een puur wetische benadering? okeej, zeg het er bij voorbaat bij. Hoef ik de moeite niet te doen om te reageren...
sorry voor hen die wat emotie durven te tonen en liefhebben aux serieus nemen, want dan zullen we maar beter een theekransje oprichten Smiley die vol vragen zit

Mag ik dan ook meedoen?? zorg ik voor de libelle en margriet .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:58

FRANKT627 schreef:
... Lachende smiley als ik de lijst zo eens bekijk gaan er te weinig tafeltjes zijn en zal de tent van Hannah veeeel te klein zijn indien er hemelvocht zou neerdalen... Knipoog smiley

Ik neem een partytent mee Frank, misschien dat er meerdere zijn die dat willen/kunnen doen Lachende smiley

Of gewoon de Coole smiley met zonnebril op, en ervan uitgaan dat het mooi weer wordt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:05

CROSSROAD317 schreef:
Ik neem een partytent mee Frank, misschien dat er meerdere zijn die dat willen/kunnen doen Lachende smiley

Of gewoon de Coole smiley met zonnebril op, en ervan uitgaan dat het mooi weer wordt Knipoog smiley

...het is nog een maand dat het weer de tijd heeft om hélemaal te veranderen. Laat ons hopen dat het lukt want zoals het vandaag is nodigt dit niet erg uit om te gaan picknicken...ik heb alleen een picknick-dekentje en geen tent...een Coole smiley met zonnebril heb ik wel...en aangezien dat ik zie dat jij ook gaat ga ik een harnas zoeken...want je gooit veel te goed... Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 19 maart 2011, 04:11
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:20

CHATULIEM619 schreef:
Op velerlei verzoek:

Zaterdag 19 maart om 14:00 een voorjaarswandeling in Bakkeveen. We verzamelen ons bij Bospaviljoen "De Dwaler" Mjûmsterwei 16c 9243 SK Bakkeveen Dit is het adres!

En om 16:00 gezellig wat drinken. Wie gaat er mee?

Weersverwachting voor morgen, Zon en 10/11 graden .... Coole smiley met zonnebril

Kom op mensen, aanmelden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:23

FRANKT627 schreef:
...het is nog een maand dat het weer de tijd heeft om hélemaal te veranderen. Laat ons hopen dat het lukt want zoals het vandaag is nodigt dit niet erg uit om te gaan picknicken...ik heb alleen een picknick-denkentje en geen tent...een Coole smiley met zonnebril heb ik wel...en aangezien dat ik zie dat jij ook gaat ga ik een harnas zoeken...want je gooit veel te goed... Boze smiley

Kom op Frank, hier was het prima weer vandaag, met redelijk veel zon ....
En ik beloof je dat ik niet ga gooien, ja misschien wat afval in de prullenbak Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:27

FRANKT627 schreef:
Hoi Leonard,

Dank je wel voor de sites. Nu ik ze zie herinner ik mij dat ik deze heb gebruikt gisteren. Na het unzippen krijg je wel bestanden maar ik kan er niet uit opmaken welke ik moet gebruiken omdat ze niet verwijzen naar de realtek driver. Daarom heb ik na het unzippen er niets mee gedaan.

Frank (radeloos)

Nou zie na het uitpakken een complete software met daarbij een setup ...die moet je dus gebruiken ....Frankt Knipoog smiley

en klaar is Clara Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:29

Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:31

HENK710 schreef:
proficiat henk en does
Naar boven

Auteur Bericht
ADELAAR559

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:32

Coole smiley met zonnebril

Haha ....

Maar dames en heer ...... het was immers ook om polsh
oogte te nemen

Clown smiley

Dank voor de reacties
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:33

HENK710 schreef:
Veel plezier henkie
en nu je rijervaring opdoen he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:35

dat blijkt dat mijn kinderen gevoel voor muziek hebben,vooral mijn zoon die op gehoor op het keyboard op ontdekkingsreis is en met voorgeprogrameerde muziek op gehoor de juiste toetsen weet te vinden. Coole smiley met zonnebril
echt gaaf,ik ben dus een trotse mamie Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 18 maart 2011, 19:35
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 19:39

xabia, niet in de slachtofferrol duiken, in een debat/discussie, dus op een forum, gelden regels, het gaat om argumenten en inhoudelijke reacties.

wat bedoel je met wettisch? weet je wel wat dat Bijbels betekend?
ik denk het niet, anders zou je ons niet in die contex benaderen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:30

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik niks mis met je houding of je bijdrages..en liefde en lief zijn is een groot verschil. Denk maar zo, beter een stevige waarheid dan een zachte leugen. Ga gewoon door David, want die zgn. lieve dametjes hier die je kop gek zitten te zeuren om je toon, laat die dan maar een theekransje beginnen of gezellig picknicken. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen... Moet opeens aan Libelle denken....

Nou nou Chat, ik ben genuanceerder van je gewend. En een stevig standpunt- wat waarheid is, bepalen we zelf wel - kan ook met overtuigingskracht en respect gebracht worden. Sneren naar vrouwen, de picknick of de Libelle deed je al eerder en zonder veel positief resultaat. Het bevordert de discussie niet en is beneden je niveau, zeker als voorganger.
Niet alles is onder de noemer van ironie te brengen. Het zwijgen van een aantal mensen is ook veelzeggend.

Thomas, die vindt dat mildere mensen ook wel in de keuken van CM mogen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 18 maart 2011, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:38

FRANKT627 schreef:
...het is nog een maand dat het weer de tijd heeft om hélemaal te veranderen. Laat ons hopen dat het lukt want zoals het vandaag is nodigt dit niet erg uit om te gaan picknicken...ik heb alleen een picknick-denkentje en geen tent...een Coole smiley met zonnebril heb ik wel...en aangezien dat ik zie dat jij ook gaat ga ik een harnas zoeken...want je gooit veel te goed... Boze smiley

Eikels gooien bedoel je Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:49

DAVID923 schreef:
xabia, niet in de slachtofferrol duiken, in een debat/discussie, dus op een forum, gelden regels, het gaat om argumenten en inhoudelijke reacties.

wat bedoel je met wettisch? weet je wel wat dat Bijbels betekend?
ik denk het niet, anders zou je ons niet in die contex benaderen.

slachtofferrol???
regels voor het forum??? dat men hier geen andere mening mag hebben?
of dat men moet vasthouden aan "sommige" hun interpretatie?
Zoniet, hoort men ineens in een vrouwelijk theekransje thuis?

Ga jij bepalen hoe ik een bijbel moet begrijpen?
wettisch wil bij mij bijbels zeggen dat men de liefde naar zijn naaste niet als prior stelt ten opzichte van de dogma's. Net waar Jezus zoveel uitspraken over deed naar de schriftgeleerden en Farizeers.
Ik heb er geen moeite mee hoor als je hier theologisch wilt uitpakken... ik vroeg me alleen af wat het nut ervan was als men er toch geen mening over mag hebben die afwijkt van "jullie" wijsheid.

en inderdaad, ik dacht dat een forum vooral diende om met "elkaar" te kunnen debateren en gedachten te delen. Tot opbouw!

Er zijn zoveel boeiende uitspraken van Jezus ... mssch een tip !!!

Laatst aangepast door
XABIA794
op vrijdag 18 maart 2011, 20:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:51

http://www.youtube.com/watch?v=BdDBLbsykTA
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:52

Ik zag vanochtend op een nummerplaat voor me:
"Ik weet wat mijn probleem is! Wat is het jouwe?"
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 20:54

Vrijdag 18 maart, 1 Sam. 7: 2-9; Wegdoen.

In het voorjaar komen de meeste vrouwen de grote schoonmaak. Alles krijgt weer een goede beurt. En wat oud is, versleten of kapot, gaat weg. Soms zie je allerlei rommel op de stoep staan is die tijd: kapotte stoelen, verroeste kachels en bergen oud-papier. Weg ermee! Je moet die rommel een keer opruimen. Gewoon: wegdoen!
Het volk Israël houdt ook een grote schoonmaak. De richter Samuël roept het volk op zich te bekeren tot God. Dan zal Hij redden uit de macht van de Filistijnen.
En zo halen de Israëlieten hun huizen leeg. De beelden van Baäl en Astarte worden op de stoep gezet. Weg ermee! De Heer alleen is God! Die beelden zijn stom. God alleen spreekt. Baäl en Astarte zwijgen in alle talen. De God van Israël – die heeft het eerste en het laatste woord!
Het is goed om je van tijd tot tijd eens af te vragen welke goden je aanbidt. Welke machten beïnvloeden mijn leven? Aan wie wijd ik mijn uren, mijn zilver en mijn goud? Aan de goden rook en nicotine? Aan de beelden van de buis? Aan de heb-zucht of de krijg-lust? Aan de goden van geld en geweld?
Het is goed om steeds weer grote schoonmaak te houden. Laten we ze opruimen, de goden van deze eeuw! Wegdoen! Vandaag!
Naar boven

Auteur Bericht
JAN786

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 21:03

Laat Arjan Baan hier nou net over gesproken hebben gisteren:

"Overgrote deel zondagschristenen is naar de hel gegaan"

"Ik geloof liever in een onprettige waarheid, dan in een prettige vergissing. De hel is realiteit en we kunnen voor eeuwig verloren gaan als we weigeren de Heere Jezus in ons hart te laten." Dat stelde Arjan Baan gisteravond op een jongerenavond van Stichting JijDaar tijdens een preek die hier terug te luisteren is.

Baan: "Ik wil eerst graag enkele passages uit een preek van Jonathan Edwards lezen: 'Als je onbekeerd bent, ben je veroordeeld tot de hel. Ieder onbekeerd mens hoort in de hel thuis. Jij gaat beslist naar die plaats als je niet gelooft. De toorn van God brandt tegen jou en de put en het vuur is gereed, de vuuroven is gereed om jou te ontvangen, de vlammen gloeien en woeden, de duivelen staan klaar als gulzige hongerige leeuwen die hun prooi zien. Onbekeerde mensen lopen over de put
van de hel die een rot deksel heeft. Het overgrote deel van keurige zondagschristenen die gestorven zijn, is ongetwijfeld naar de hel gegaan'," aldus Jonathan Edwards volgens Arjan Baan.

"Wat een aangrijpende boodschap is dit", betoogt Baan. "We leven in een tijd waarin we het wreed vinden om met mensen te spreken over dit helse vuur. Is het wreed dat ik vandaag deze waarheid verkondig? Als ik over een spoorlijn loop en ik kom bij een ravijn waar ik zie dat de spoorlijn over het ravijn is ingestort, is het dan wreed dat ik bedenk dat er over 10 minuten een trein aankomt met een feestende menigte? Is het dan wreed dat ik terugren en er alles aan doe om die trein te stoppen? Weet je wat wreed is? Als ik die feestende menigte niet waarschuw, maar bij het ravijn blijf staan, de trein het ravijn in zie storten, terwijl ik de wanhopige kreten van de mensen hoor."

Ben je nog steeds ongehoorzaam aan Gods woord? Ben je al tot geloof gekomen? heb je jezelf al overgeven aan de Zoon van God? Zo, niet dan rust de toorn van
God nu nog op jou, je hoeft straks maar naar buiten te gaan en er hoeft een hersencel niet te functioneren, of een bloedvat te knappen of een auto van de
verkeerde kant te komen en je slaat je ogen op in de eeuwige rampzaligheid. Buiten Jezus rust de toorn van God op jou. Ik roep jou vanavond op: kom tot Jezus, op
het zelfde ogenblik zal de toorn van God niet langer op jou rusten. Mensen die niet geloven dreigen om te komen in de hel, maar ook zij die zeggen dat ze geloven maar niet bereid zijn om te breken met de zonde."

"Is er een escape naar de hel? In de hel is geen nooduitgang, daar zullen we moeten blijven voor eeuwig. Hier op aarde is het genadetijd, en die genadetijd gaat voorbij. Ik verkondig jullie dat er maar een ontsnapingsroute is, is er dan een middel om die welverdiende straf te ontgaan en wederom tot genade te komen? Jazeker, daar is een middel, daar is een ontsnappinsroute, een weg tot behoud, een middelaar Gods tussen God en de mensen, Zijn Naam is Jezus, Hij is volkomen God en volkomen mens. Er is er Een die de straf op de zonde heeft gedragen. deze Middelaar, onze Heere Jezus Christus die ons van God tot een volkomen verlossing geschonken is. De Heere Jezus zegt: als jij verloren gaat, is dat niet omdat God je geen genade
wilde schenken of omdat je niet uitverkoren was, dan is dat omdat jij niet hebt gewild. Er is echter voor iedereen een Uitweg, die uitweg is de Heere Jezus Christus."

bron: www.cip.nl
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 21:05

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik niks mis met je houding of je bijdrages..en liefde en lief zijn is een groot verschil. Denk maar zo, beter een stevige waarheid dan een zachte leugen. Ga gewoon door David, want die zgn. lieve dametjes hier die je kop gek zitten te zeuren om je toon, laat die dan maar een theekransje beginnen of gezellig picknicken. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen... Moet opeens aan Libelle denken....

Toch blij Chatuliem dat je hier de dames lief vindt..........en wat is er mis met een theekransje of de Libelle????,
Jij geeft misschien meer om voetballen en de Voetbal international......... Gefrustreerde smiley
En natuurlijk mag David vinden wat hij vindt, het is een openbaar forum en een goede discussie is nooit weg....
Ik vraag me alleen af waarom je nu dit soort dingen zegt? Het is zeker geen zinvolle bijdrage aan een discussie ......kijk eens in mildheid naar de ander zou ik zo zeggen ook al is het jouw levensvisie niet en hou jij niet van picknick en Libelle.....Er zijn mensen die er wel van houden......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 18 maart 2011, 21:42
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 21:11

MARYLIEN613 schreef:
Dank je Martin,
het kan best zijn dat ik haar niet meer zie,
maar ik kan ook niet anders dan ervoor bidden,
soms is het leven zo hard voor mensen hé!

Maar het is wel de realiteit van het leven Marylien.......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2076 2077 2078 2079 2080 2081 2082 ... 6194 Volgende
Pagina 2079 van 6194