| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 21:56
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | Ben ik de eerste die terug thuis is allee... twas ne keileuke namiddag en ik heb me keigoe geamuseerd... toch moet ik nog nadenken wie dat wie was maar als ik al weer een paar hollanders kan onthouden is het toch een geslaagde dag geweest... niet ????  |
leuk dat je je belgische smiley meegenomen had xabia; nodig je je introducee ook uit voor een volgende picknick?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:03
|
|
|
|
Ik ben ook weer thuis, vond het super gezellig, voor herhaling vatbaar... Sweetlady heel veel dank voor het halen en brengen en de gezelligheid , leuk al die oude bekenden weer te zien en weer nieuwe mensen te ontmoeten...
Enne... Erika, beterschap (gelukkig dat je nog bij de picknick aanwezig kon zijn...)
allemaal: hartelijk bedankt voor jullie gezelligheid !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 16 april 2011, 22:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:05
|
|
|
|
dank je, Marian, kan iedere keer die url niet vinden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:29
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | dank je, Marian, kan iedere keer die url niet vinden.....  |
8 oranje vakjes onder "plaats reactie" de meest rechtse is de bewuste URL.
succes..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BIANCABB146
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:30
|
|
|
|
|
Inmiddels dik 9 weken verkering :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:30
|
|
|
|
Ik kende het niet..maar wát leuk Willemijn..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:44
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik ben ook weer thuis, vond het super gezellig, voor herhaling vatbaar... Sweetlady heel veel dank voor het halen en brengen en de gezelligheid , leuk al die oude bekenden weer te zien en weer nieuwe mensen te ontmoeten...
Enne... Erika, beterschap (gelukkig dat je nog bij de picknick aanwezig kon zijn...)
allemaal: hartelijk bedankt voor jullie gezelligheid !!  |
pffff word ik als goeie vriend al weer niet genoemd.heb nog zo wel met je lopen slijmen suus valt me een klein beetje van je tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:46
|
|
|
|
'oude bekende' weer niet goed genoeg voor meneer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:47
|
|
|
|
hannah,bedant hannah bedankt hannah hannah bedankt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:51
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | 'oude bekende' weer niet goed genoeg voor meneer?  |
nope griff,krijg graag aandacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik loop op het strand En in de verte ruist de zee De golven met hun witte schuimkoppen Rollen donderend af en aan
Het vele zand onder mijn voeten Maakt dat het lopen zwaar valt Het gaat stapje voor stapje Ik moet moeite doen om vooruit te komen
Het maakt me moe, maar ik ga door Want straks wordt het lopen lichter Hoe dichter ik bij de zee kom Hoe gemakkelijker het gaat
Want daar is het zand glad gemaakt Zodat ik er dansend overheen kan gaan Met het geluid van de zee naast me Wordt het een bevrijdingsdans
Toch moet ik weer terug naar het mulle zand En weer gaat het lopen zwaar Ik kijk naar het zand, ik moet er doorheen Want daar leidt de weg mij verder
Ik kijk nog eens achterom En zie de zee met het gladde strand En ik weet, ik kan telkens weer terug Naar waar ik dansen mag |
Heel herkenbaar, Mario, leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:03
|
|
|
|
pffff, ik vond er niets aan. Het was goed weer, het gezelschap was leuk, er was héél veel kaas en kaas...en dan die chocolade dinges van Sofie...Sweet die Ikea-flappen mee had gebracht (neen, het was geen bouwpakket), er waren hele lekkker zelf gebakken cakes die aangeboden werden door 2 schattige meisjes, een overvloed aan snoep... Waarover moet ik nu klagen
Op een bepaald moment zat Suus met een mond vol chocolade, in de ene hand had ze een mars of iets dergelijks en in de andere hand een hele hoop kaas. Op haar schot lag een appelflap. Nadat ze alles mooi had opgegeten stond ze recht en zei ze: 'We gaan nog een hapje eten ergens in Ede of waar dan ook.' Ik was potdorie al 2 kilo aangekomen van haar te zien eten...ik begrijp er geen snars van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | midden op de heide werd speciaal voor mij, met een prachtige diepe stem, een liefdesliedje gezongen onder begeleiding van de gitaar.........
(oke, zijn vrienin zat tussen ons in,maar dat vermelden we er voor het gemak even niet bij ) |
sweet caroline was ook niet mis allias lien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:07
|
|
|
|
Lieve mensen, ook ik ben thuis. Het was super gezellig, vrienden ontmoet, nieuwe mensen, super gezellig. Met sussus kwamen mooi op t station en ook nog op de hei.
Zekers ga ik de 21 mei weer. en misschien n idee als we ons weer op de lijst zetten, en voor wie dat natuurlijk zelf willen, ons regio nr erbij melden, zodat er meer gecarpooled zou kunnen worden. Lijkt me leuk en ik had n gezellige auto vol vrolijkheid, is echt aan te raden beste mensen
Voor degene die niet konden, heel jammer en veel sterkte voor degene die t nodig hebben. Erika ook sterkte, hopelijk wordt je niet al te ziek.
Groetjes en veel leifs voor allen, Sweets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:11
|
|
|
|
| SWEETLADY943 schreef: | Lieve mensen, ook ik ben thuis. Het was super gezellig, vrienden ontmoet, nieuwe mensen, super gezellig. Met sussus kwamen mooi op t station en ook nog op de hei.
Zekers ga ik de 21 mei weer. en misschien n idee als we ons weer op de lijst zetten, en voor wie dat natuurlijk zelf willen, ons regio nr erbij melden, zodat er meer gecarpooled zou kunnen worden. Lijkt me leuk en ik had n gezellige auto vol vrolijkheid, is echt aan te raden beste mensen
[u] Gezelligheid??? Je had Dini en Suus toch bij je in de wagen zitten??? De ene kwebbelt heel de tijd en de andere eet de hele tijd....[/u]
Voor degene die niet konden, heel jammer en veel sterkte voor degene die t nodig hebben. Erika ook sterkte, hopelijk wordt je niet al te ziek.
Groetjes en veel leifs voor allen, Sweets |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 16 april 2011, 23:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:28
|
|
|
|
| ELISABETH227 schreef: | | Zo heb ik het ook geleerd, ongeveer dan. Mensen die werkelijk nooit het evangelie hebben gehoord zullen naar hun geweten geoordeeld worden, heb ik altijd geleerd. Ik weet intussen ook dat een geweten gevormd wordt door de cultuur waar je in opgroeit. Blijkbaar is een schoon geweten voor God voldoende in zo'n geval. Kun je nagaan hoe genadig Hij is. |
God kennen is iets anders dan Jezus Christus kennen. De mensen die wel gehoord hebben van Jezus Christus maar Hem niet kennen als Verlosser en Zaligmaker, voor hun staat het oordeel al vast (Joh. 3:18). Voor de mensen die nooit van Jezus Christus hebben gehoord is het denk ik zoals jij en Martin schrijven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:29
|
|
|
|
Lieve mensen, allemaal bedankt voor de gezellige middag !!!
Hannah en Madelief, leuk dat jullie ons allen weer uitnodigen om 21 mei ook van de partij te zijn. Bij deze, tot over 5 weken.
hannah810 38 jaar met pleegdochter en twee vriendinnetjes madelief469 40 jaar
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:42
|
|
|
|
Zoo, héhé...ik ben ook weer thuis. Wat een gezellige middag heb ik gehad. Fijn om iedereen weer of voor het eerst te ontmoeten. Hannah bedankt meid voor de organisatie!
Heb bij thuiskomst de kikkerdril ff verdeeld. 1 deel in de vijver, waarbij ik gelijk weer een dode kikker ontdekte en het andere deel in een jampotje om voor educatieve doeleinden te gebruiken. Ik ben heel benieuwd wat dat allemaal gaat worden met die dril, er zaten overigens al dikkopjes in ook .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:44
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Zoo, héhé...ik ben ook weer thuis. Wat een gezellige middag heb ik gehad. Fijn om iedereen weer of voor het eerst te ontmoeten. Hannah bedankt meid voor de organisatie!
Heb bij thuiskomst de kikkerdril ff verdeeld. 1 deel in de vijver, waarbij ik gelijk weer een dode kikker ontdekte en het andere deel in een jampotje om voor educatieve doeleinden te gebruiken.
educatieve doeleinden??? Wat moet ik me daar bij voorstellen???
Ik ben heel benieuwd wat dat allemaal gaat worden met die dril, er zaten overigens al dikkopjes in ook .....  | Er zat toen ik je de dril gaf meer leven in dan vanochtend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | educatieve doeleinden??? Wat moet ik me daar bij voorstellen???
Er zat toen ik je de dril gaf meer leven in dan vanochtend... |
Ik wil morgen mijn kleinzoon de kikkerdril laten zien......vandaar het jampotje.
Ja idd er zat behoorlijk leven in de drilbrouwerij......je had zeker de temperatuur in je auto flink opgestookt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:52
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik wil morgen mijn kleinzoon de kikkerdril laten zien......vandaar het jampotje.
Ja idd er zat behoorlijk leven in de drilbrouwerij......je had zeker de temperatuur in je auto flink opgestookt  |
Wel, ik was ook net aan het denken dat het misschien door de temperatuur zou gekomen zijn. Hopelijk overleven ze het in het in de vijver...misschien had je ze beter apart gehouden om te ze te laten groeien? Kan je misschien doen met die van het jampotje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 23:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wel, ik was ook net aan het denken dat het misschien door de temperatuur zou gekomen zijn. Hopelijk overleven ze het in het in de vijver...misschien had je ze beter apart gehouden om te ze te laten groeien? Kan je misschien doen met die van het jampotje  |
Misschien doe ik dat ook wel. Lijkt me wel leuk om dat weer eens van dichtbij te volgen allemaal...........de jampotjes met dril in de vensterbank op school is per slot van rekening al heeeeeel lang geleden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 00:05
|
|
|
|
Heel mooi moment was natuurlijk vanmiddag op de hei
Maar een ander leuk moment was op de terugweg. Ik wilde even een hapje eten bij de Mac in Holten, dus terwijl ik de drive in wil rijden hoor ik een getoeter naast me ....staan mijn zoon schoondochter (uit eindhoven) daar hun Mac-hapje op te eten. Echt een leuk moment......samen onverwacht eten in de auto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 00:12
|
|
|
|
Bij deze wil ik 2 personen nog heel hartelijk bedanken voor wat zij voor mij hebben gedaan. ik ga geen namen noemen, ik hoop bij deze dat ze het begrijpen.
Knuffies voor jullie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 08:09
|
|
|
|
Veronderstel nu dat er mensen zijn die er stellig van overtuigd zijn dat er geen God is. Generaties lang is het een familie die vrijzinnig leefde, geen God aanbaden en toch een relatief goed en bijna een foutloos (in onze ogen: christelijk leven) hebben geleid. Zouden deze mensen na hun sterven ‘ontvangen’ worden door God? Zouden ze op de vingers getikt worden door God? Of geprezen voor wat ze aan goeds deden? Ik bedoel maar: je heb tijdens je leven een keuze.
Je gelooft in een religie of je gelooft er niet in. Veronderstel dat je gelooft en je wordt gedoopt en je verbind je aan de levenswijze die van jou als christenen wordt gevraagd en verwacht. In dit geval kan ik me heel goed voorstellen dat je dan wel door Hem beoordeeld zal worden. Maar wat met de mensen die niet geloven? Mensen, die nooit een verbintenis aangingen met God. Zou het fair zijn dat ze door God na hun dood beoordeeld zullen worden? Ergens klopt dit toch niet? Het zou erop duiden dat geloven en handelen ernaar een verplichting is. Dat je geen keuze hebt gehad. Of misschien wel een keuze hebt gehad maar met de onderliggende maatregel erbij van: het is gelijk welke keuze je maakt, je zult later, na de dood, toch beoordeeld, geprezen en gestraft worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 10:02
|
|
|
|
hoi mensen. Het was erg gezellig, jammer dat ik er de volgende keer niet bij kan zijn. Ik zit nog vol van de kaas, chocolade en appelflappen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 10:09
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Misschien doe ik dat ook wel. Lijkt me wel leuk om dat weer eens van dichtbij te volgen allemaal...........de jampotjes met dril in de vensterbank op school is per slot van rekening al heeeeeel lang geleden....  |
De leerkracht van groep 1 heeft ze nu weer in de groep, toch elke keer weer fascinerend he...alleen moet je niet vergeten ze voor de meivakantie mee te nemen, want anders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 10:14
|
|
|
|
over twee dagen is het zover: dan ga ik ook op grijs. verlengen doe ik niet, om eens te zien wat 'de liefde waard is'.
waarschijnlijk scheelt het me een koude douche.
|
|
| Naar boven |
|
|