| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:38
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Wel Marylien, eerlijk gezegd heb ik dat gevoel ook weleens..of ik op het verkeerde feestje ben.. Er zijn er natuurlijk die elkaar ontmoet hebben en chatten in de chatbox... en toch...
Maar om zo'n mail naar iemand toe te sturen en hem eigenlijk daarmee het naar de picknick gaan bij voorbaat al onmogelijk te maken door hem het plezier te misgunnen? erg fraai van die persoon..
En het lijkt wel een déja vu..was er ook niet zo iets gaande met een etentje een tijdje terug?
Kunnen sommige personen zich wellicht een beetje volwassener en respectvoller gedragen?  |
Marian, ik ben ook helemaal niet akkoord met zo'n mail ècht niet hoor! Het was gewoon de aanzet voor mij om eens te uiten hoe ik me hier soms voel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kunnen we dat??? 70 maal 7 maal??? (ik kan goed rekenen...dat is 490x...wat veel he??)
Ik in ieder geval niet...ook al heb ik veel geduld..
Zouden er mensen zijn die dit wel kunnen??? Dan heb ik er veel respect voor....
Wij struikelen allen in vele...toch??? Helemaal in het vergeven.... |
Je vergevingsgezindheid bepaalt de kwaliteit van de rest van je leven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:44
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Marian, ik ben ook helemaal niet akkoord met zo'n mail ècht niet hoor! Het was gewoon de aanzet voor mij om eens te uiten hoe ik me hier soms voel. |
Ik begrijp jou zeker wel en het is goed dat je het eens duidelijk zegt.. En ik geef je gelijk met wat je zegt...we moeten iedereen nemen zo ie is en het elkaar niet zo moeilijk maken..het gaat erom dat er goed met iedereen omgegaan moet kunnen..jen dat iedereen zijn of haar zegje doet ja toch?
En dat zonder elkaar verwijten te maken of dingen te misgunnen of te schelden...pijn doen.....hoe min kun je zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:47
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Wie weet wordt hij die ene druppel op de gloeiende plaat die er nu net voor zorgt dat de plaat afkoelt (Welkom terug trouwens Arend) |
Als je leert van de geschiedenis, dan zal dat niet zo snel gebeuren, maar zeg nooit nooit! Dank voor je welkom terug Henk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 22:56
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Hey Willemijn , ik snap het wel hoor ... maar dacht opeens aan de mails die ik wel eens stuur bij verjaardagen ... ik breng gelukwensen ook nooit via forum ... gemakzucht waarschijnlijk , hoef ik niet op het forum te zoeken ... en ja , ik stuur graag een ecard ...
Verder meteen ook reactie over de zin ...… ik ben je strontzat aan het worden en ik denk zelfs dat ik blij ben als je zaterdag niet komt…
Ik vind zo een manier van schrijven op zich al niet kunnen ... vind ik héél kwetsend , respectloos , ja zelfs onbeleefd en al helemaal als het van iemand komt waar men dan meer contact mee heeft ... die men waarschijnlijk zelfs als " een vriend " al ziet ... Als ik persoonlijk iemand liever niet ontmoet dan blijf ik wel zelf weg ... voor mij hoeft niemand een uitje te laten ... Ik vraag me hier wel vaker af .... Waarom zijn mensen zo hard naar elkaar toe ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 23:30
|
|
|
|
[color=indigoDon't be affraid, I'm comming thanks to Siem!!! Thanks Siem! Thanks Visje for asking.etc.][/color]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 23:38
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Uiteraard mag dit via mail, heb me verkeerd uitgedrukt als dit negatief blijkt.
Verder denk ik wel aan de basisregels voldaan te hebben zoals eerlijk en oprecht zijn, doch kan mij niet ontdoen van het gevoel dat het forum "zijn" leden heeft en dat anderen weinig van tel zijn. |
Hi Marylien,
Beroepshalve kom ik op meerdere forums op het internet. En meestal is het maar een heel klein groepje mensen, dat actief is op een forum. Hier dus niet anders. Het is wel triest dat mensen zulke dingen schrijven. Vooral van mede-christenen verwacht je dat niet.
Aan de andere kant is dit wel de realiteit van internet. Jongeren op school hebben heel veel met dit soort onbeschofte dingen van doen. Helaas is het heel moeilijk daar wat aan te doen. Want internet is open en iedereen kan doen en laten wat hij wil. Het enige wat je kunt is balen en het dan achter je neergooien.
sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 23:43
|
|
|
|
Vrijdag 20 mei, Klaagl. 3: 13-27; Groot is uw trouw.
Dat moet je maar kunnen zeggen, als je hele leven in puin ligt. De stad Jeruzalem is ingenomen; de tempel verwoest; de inwoners van Juda gedeporteerd, meegenomen als ballingen naar Babel. Weg huis, weg land, weg verleden, weg toekomst… Hoe kan God dat allemaal toelaten, denk je dan. Is God zó? Het is om te tandenknarsen! Hij liet mij de tanden op kiezel stukbijten. Hij drukte mij neer in het stof. Ik ben vergeten wat geluk is; ik dacht: vergaan is mijn kracht, vervlogen mijn hoop…. De dichter van dit klaaglied ziet nog maar één lichtpunt: Gods barmhartigheid. Daar klampt hij zich aan vast: dat is het enige wat hem nog houvast geeft: ‘Zijn barmhartigheden houden niet op, elke morgen zijn zij nieuw! Groot is Uw trouw!’ Trouw. Wat is dat eigenlijk? Trouw is: dat je meegaat, dat je vasthoudt, dat je volhardt. Trouw is: niet loslaten, niet voor altijd laten schieten, niet uit handen geven. Trouw is: dwars door het oordeel heen genadig zijn. Je kunt van God zeggen wat je wilt, maar niet dat Hij niet trouw is. Zelfs in het ongeloof, zelfs in de ongehoorzaamheid, zelfs in het oordeel laat Hij Zijn volk niet los.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 21 mei 2011, 09:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 23:56
|
|
|
|
|
Het is beter een beeld van God te zijn dan een beeld van Hem te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 23:58
|
|
|
|
|
Prettige dag morgen, bijna vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 00:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | .
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.
Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...
De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent  |
HIj vergeet Mario216
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 00:19
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Het is beter een beeld van God te zijn dan een beeld van Hem te maken. |
Ergens vind ik die niet kloppen, de mens is beeld(drager) van God, dat wel, maar een beeld van Hem maken is volgens mij niet de bedoeling... dat beter klopt dan niet denk ik...
Snap je 't ? of neem ik het te letterlijk ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 02:30
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik vraag me ineens af of dieren ook verkouden worden... |
niet alle dieren denk ik hooguit die kikker als je hem kust
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:13
|
|
|
|
|
tot straks allemaal!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:46
|
|
|
|
Aan allen die naar de picknick gaan wens ik een héél aangename , zonnige en gezellige namiddag en avond ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:47
|
|
|
|
vanuit Frankrijk een gezellige dag gewenst! ik hoop dat jullie net als ik een warme, zonnige dag hebben. de lucht is hier al strakblauw en de temperatuur is inmiddels al om van te zweten (20+)
gelukkig heb ik een open dakkie (tsja: de aircopomp is kaduuk maar die is dan ook 'made in Japan')
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE849
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 10:46
|
|
|
|
|
Ik ga niet mee, sorrie. Wel wens ik een ieder de wel meegaat een fijne dag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 10:54
|
|
|
|
het is wel oftopic maar ben jij fotomodel joke..jouw foto lijkt zo gemaakt.. heb je nog meer foto,s van jouw zelf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 10:59
|
|
|
|
zo; mijn aangebrande petit pains zitten in de mand; lets make it fun!!
*pakt sleutels en is onderweg*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 11:45
|
|
|
|
| JOKE849 schreef: | | Ik ga niet mee, sorrie. Wel wens ik een ieder de wel meegaat een fijne dag. | Nou moe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 12:13
|
|
|
|
Hoi allemaal,
Het gaat me niet lukken om te komen. (te druk met moestuin en dergelijke). k Wens jullie heel veel plezier vandaag!
groetjes, Klaproos
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 12:50
|
|
|
|
Lijden - dat is de enige oorsprong van kennis. Dostojewski
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 12:51
|
|
|
|
Er is picknick en heel het forum ligt plat..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOKE849
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 13:07
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | het is wel oftopic maar ben jij fotomodel joke..jouw foto lijkt zo gemaakt.. heb je nog meer foto,s van jouw zelf? |
Is jou foto niet gemaakt dan? volgens mij zijn alle foto s eens gemaakt.
en ja je bent erg off topic, deze vraag had je ook via de mail kunnen stellen of is het jou manier om iemand publiekelijk te..............(mag jij invullen)
En zeker heb ik meer foto s van mezelf, of heb jij maar 1 foto.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 15:22
|
|
|
|
back on topic:
Lisa en ik vonden het wel weer eens tijd worden voor een gezellig uitje.
Wie gaat er mee op vrijdag 17 juni? Eten en daarna wat drinken in Groningen. Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt en daarna zien we wel waar we terecht komen...
Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...)
Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!): Lisa610 Jasmyn704 Billy701 (o.v.) Chatuliem619 Crossroad317
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 15:24
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | He Inez. Voor jou is t gewoon een thuiswedstrijd. Dus ga je ook mee? Zet je naam dan ook ff op de lijst  |
Als ik mee ga zal ik dat doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 16:37
|
|
|
|
http://youtu.be/z7-Tb_FsWRw
Een oud liedje in een nieuw jasje......niet zo mooi als Bob Dylan maar komt er in de buurt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERARD658
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 17:43
|
|
|
|
lijkt zo gemaakt..word wat anders mee bedoelt weet jij ook wel.. maar goed was maar een vraagje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 19:24
|
|
|
|
Laat jouw spiegelbeeld, zien wie je wezen wilt Niet eenzaam en alleen ... Jouw pad leidt ergens heen ... de toekomst Dat is het levende bewijs
http://www.youtube.com/watch?v=QIJntB1R0F4
|
|
| Naar boven |
|
|