| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | blijkbaar zit ik hier op CM om geplaagd te worden door de andere. Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders...  |
Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig  |
Vandaag is ze erg lief, Visser. Ze heeft me vandaag al goed geholpen op het forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:42
|
|
|
|
Bedankt allemaal, tot ziens op de bovenste verdieping mocht ik je niet meer spreken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:49
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Waarom zou je niet scherp mogen zijn met je kritiek? Als je duidelijk bent, weet iedereen waar hij aan toe is. Uiteindelijk gaat het er toch om wat men denkt? Verder kun je toch niet komen met een geschreven woord. En vooraf voortdurend in moeten schatten of iets wel of niet pijnlijk is, zorgt er helemaal voor dat je niks meer durft op te schrijven. En het gaat zelfs verder. Soms staat men gewoon te liegen om de ander maar geen pijn te doen. En dat gebeurt in mijn ogen te vaak, zowel hier op het forum als in de chatbox. |
Kritiek en een oordeel is totaal iets anders. Niemand vraagt om te liegen. Je kan dan beter wijselijk je mond houden. Vleierij helpt ook geen mens vooruit. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Sommige mensen gaan zich liever verdedigen ipv eens na te denken over andere culturen binnen de christelijke geloofsgemeenschap. Neen, het is goed zo. Ik ben er zeker van als je nog eens goed nadenkt dat je nog wat hebt om de katholieken kerk aan te vallen. Hou je vooral niet in. Wees kritisch, veroordeel, beledig...imago animi sermo est
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:51
|
|
|
|
Nog 2 dagen te gaan dus maakt van die kans gebruik wat nuttige info en handvaten te geven voor degenen die interesse hebben.
Goede video....Ik kan veel zeggen over deze video, maar alles wat ik er kan over zeggen, laat ik zeggen door deze voorgangers:
http://www.holydesperation.com/index.php?topic=top12
Wou deze aan chatuliem prive geven omdat ik het op mijn hart had, maar denk dat het nuttig is voor een ieder. Dit zijn pinkster-voorgangest uit amerika, die niet met de derde golf en excessen zijn meegegaan, maar wel pinkster-evangelisch blijven. Maar wel het health and wealth evangelie afwijzen.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op maandag 20 juni 2011, 18:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:03
|
|
|
|
| Quote: | | Ik geloof dat er heel veel momenten zijn geweest dat Gods Geest uitgestort is over de mensen. De geschiedenis staat vol met opwekkingen. Maar Pinksteren is in die zin een heilsfeit. Want daar is de taak van Jezus overgenomen door de Heilige Geest. |
Goed gezegd. Vind de verhalen over de opwekkingen tijdens Jonathan Edwards. Maar dat is idd niet van hetzelfde karakter als pinksteren. Als we deze lijn-anologie aanhouden zien we ook dat we 1 keer worden wedergeboren, en erna met de geest kunnen worden vervult, of de geest bedroeven, maar er is maar 1x een wedergeboorte en inwoning van de Geest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Kritiek en een oordeel is totaal iets anders. Niemand vraagt om te liegen. Je kan dan beter wijselijk je mond houden. Vleierij helpt ook geen mens vooruit. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Sommige mensen gaan zich liever verdedigen ipv eens na te denken over andere culturen binnen de christelijke geloofsgemeenschap. Neen, het is goed zo. Ik ben er zeker van als je nog eens goed nadenkt dat je nog wat hebt om de katholieken kerk aan te vallen. Hou je vooral niet in. Wees kritisch, veroordeel, beledig...imago animi sermo est | Kijk Frank, dit is nu een goed voorbeeld. Jij bent katholiek en ik niet. Het is dus niet in te schatten hoe jij dat ervaart op het moment dat ik over algemene dingen schrijf van het katholicisme. Als je nu een leest hoe vaak de evangelische beweging aangevallen wordt en hoe vaak de reformatorische kerken onderdeel zijn van kritiek, en vaak hebben mensen niet door hoe hard het bij de ander aan komt. De vraag is daarom ook gerechtvaardigd waarom jij dit zo anders leest, dan dat het bedoeld is? En het geeft ook het probleem aan. Men gaat er te gemakkelijk van uit te weten wat gevoelige onderwerpen zijn. En als er dan een opmerking over komt denkt men al snel, die wil mij aanvallen. Terwijl het in principe nooit zo bedoeld is. Wat betreft de Maria verering, die vind ik verwerpelijk. Hetzelfde geldt trouwens ook voor kinderdoop en yoga....Beledig ik nu mensen of geef ik gewoon mn mening???
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 20 juni 2011, 19:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Anita, je voornemen om in overgave te leven is wel een mooie christelijke profilering maar denk je dat er alleen van ons een afwachtende houding wordt verwacht? Zou het niet kunnen zijn dat we ook wel eens iets moeten ondernemen om dat te verkrijgen wat we wensen? Zo zou je bijvoorbeeld geen lid kunnen zijn van CM en wachten tot de Vader je christelijke mensen stuurt waarmee je over het geloof kan praten. Zo zou je bijvoorbeeld niet moeten gaan werken en wachten tot Hij er voor zorgt dat je huur en andere kosten betaald worden. Ik denk dat je voornemen, je stelling, die je hierboven met de beste bedoelingen hebt gepost, toch iets te kort schieten. We moeten zelf ook wat doen al dan niet met Zijn hulp. Zo is het leven nu eenmaal.  |
Als ik mijn vertrouwen alleen op God doe Vader stel dan krij gik daar veel voor terug en ja ook mensen op mijn pad via gemeente maar ook op opwekking ik liep alleen tussen duizenden en toch heb ik mensen leren kennen zelfs die dicht bij wonen een gemeente hebben ik heb gekeken en t staat me heel erg aan dus ga ik een keer een kijkje nemen misschien is dat wat God van me wil als ik de vader blijf volgen in alle dingen dan mag ik straks zijn zoals hij mij bedoelt heeft en Hij heeft al veel gedaan ik ben Hem zeer dankbaar alles wat ik gedaan heb uit eigen kracht dat is fout gegaan in mijn leven ik verwacht echt alleen maar van Hem en mag ik dan geen mensen ontmoeten ja hoor maar ik hoef niet naarstig te zoeken God heeft zijn plan al klaar die ga ik niet meer dwarsbomen ik denk en geloof zelfs dat ze mooier zijn dan ooit te voren
Ik geloof wens U Gods zegen toe Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:26
|
|
|
|
Tip voor MARIA576
Ga dan verhuizen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:27
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | Lieve anita ik krijg gewoon trannen ervan van jou lieflijke teksten  |
Ook je tranen zijn geteld ook God wist dat je deze boodschap mag omarmen Hij houd van je met heel zijn hart mensen maar een stukje niets mis mee maar Bouwen aan een relatie kost moeite pijn verdriet omdat t soms niet gaat zoals we verwachten God verwacht niets van jou je mag met lege handen komen maar met dat wie je bent Hij kent je stil verdriet je vreugde ook Hij heeft een Plan met je leven als je je aan Hem geeft niet t plan dat wij verwachten maar zijn plan en dat zal zoveel mooier zijn Ik wacht elke dag opnieuw heeft Hij weer iets dat me doet verbazen een klein bloemetje waar ik van kan genieten de schepping de natuur ik krijg zoveel oog voor de mooie dingen alle wreedheid en alles wat ik in de hand wild e houden Heb ik mij Vader gegeven en ik ben vrij ik mag leven blijheid ervaren gelukkig zijn met mijn beperkingen Heerlijk een kind van de Vader te mogen zijn Hij is het die red Hij alleen daar kan geen relatie tegen op en verlang ik dan niet oo ja zeker wel maar dan als mijn Vader t geeft zal ik er ook klaar voor zijn
Ik wens je een fijne avond Gods zegen
lieve groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:28
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Tip voor MARIA576
Ga dan verhuizen |
flauw Herman! Geen optie voor ons...om zóveel redenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:29
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Bedankt allemaal, tot ziens op de bovenste verdieping mocht ik je niet meer spreken. |
Spreekverbod
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Tip voor MARIA576
Ga dan verhuizen |
tja, dat is een gedachte die vanwege mijn situatie in mij op is gekomen omdat ik zoveel last heb van de bovenbuur, maar in praktijk op het moment geen optie omdat een verhuizing nogal wat geld kost.
Bovendien ben ik alleen, dan is het gemakkelijker als voor een gezin, Maria heeft kind(eren) en dan is dat altijd al lastiger. Verhuizen in het geval van Maria lijkt me ook wel een drastische beslissing, als Maria er last van heeft zullen er vast meer gezinnen in de buurt zijn die daar hinder van ondervinden. Moet de hele buurt dan maar gaan verhuizen... ? zo draai je de rollen wel erg om lijkt mij.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 20 juni 2011, 19:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:40
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Gebedsgenezingsdiensten worden overal ter wereld gehouden. De aanpak zal daardoor ook heel verschillend zijn, van extreem tot sober, vol vreugde maar ook verdriet ... In Jezus naam mogen wij om genezing bidden, maar Gods wegen zijn nog steeds ondoorgrondelijk. Dat genezing plaats vind, door de kracht van gebed, dat staat voor mij vast, maar het staat voor mij ook vast dat het gebeurt op Zijn tijd. Zelf hou ik niet zo van die "uitbundige" diensten, maar ik heb ook daar echte wonderen zien gebeuren .... net als de wonderen die ik heb zien gebeuren in een huiskring ....
http://www.youtube.com/watch?v=2AmOxp3E-qA |
Mensen praten vaak over wonderen en gebedsgenezing, ik vraag me dan altijd even praktisch af of dat gewoon een behandeling aanslaat of dat het echt een gebedsgenezing is? Of alletwee? Men beleeft het dan als een wonder en een niet gelovige zegt dan gewoon: nou, gelukkig de behandeling heeft me goed gedaan........ Ik weet dat het hier wel een beetje gevoelig ligt maar lijkt me toch wel een boeiende discussie.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Frank is niet nieuwsgierig, hij is gewoon erg belangstellend Enne onzin schrijven ? Ik vind juist dat hij heel vaak zinnige dingen schrijft  |
Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 20 juni 2011, 19:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:47
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier. |
Het was helemaal niet serieus Susannah, natuurlijk wist ik dat wel..... Ik zat je een beetje te plagen en Frank zat je ook te plagen......... Niet te serieus opvatten hoor........  Ze plagen mij ook zo vaak......pfff
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 juni 2011, 20:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mensen praten vaak over wonderen en gebedsgenezing, ik vraag me dan altijd even praktisch af of dat gewoon een behandeling aanslaat of dat het echt een gebedsgenezing is? Of alletwee? Men beleeft het dan als een wonder en een niet gelovige zegt dan gewoon: nou, gelukkig de behandeling heeft me goed gedaan........ Ik weet dat het hier wel een beetje gevoelig ligt maar lijkt me toch wel een boeiende discussie..... |
Dat een behandeling aanslaat zou een gebedsverhoring kunnen zijn toch ? Het is ook zo dat niet ieder gebed wordt verhoord, waarom kunnen we als mensen niet weten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 20 juni 2011, 19:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:06
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier. |
Nou Sus had ik toch gedacht dat je me beter kende...maar ik wilde je niet kwetsen...sorry...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE285
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:14
|
|
|
|
Ik plaats eigenlijk nooit een reactie op het forum, maar m'n handen jeuken nu... Het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken maar volgens mij een opgave om anderen niet te kwetsen. En daar moet je dan misschien wel heel erg je best voor doen... het feit dat ik bijna nooit een reactie plaats heeft ook te maken met de soms zeer felle en kwetsende reacties. Ik denk dat het net zoals in het gewone leven is dat je soms per ongeluk iemand kunt kwetsen waarvoor je vervolgens je verontschuldiging aanbied. Daar leer je van en de volgende keer gebruik je het geleerde en bent wat voorzichtiger. En waarom willen sommigen altijd hun gelijk halen... er is niet één waarheid... God heeft ons zeer divers geschapen en ook ons intellect/ inzicht/ geweten/ sociale vaardigheden zijn divers. En Hij verwacht van ons dat we op een liefdevolle manier daarmee omgaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:21
|
|
|
|
| ANNEMARIE285 schreef: | Ik plaats eigenlijk nooit een reactie op het forum, maar m'n handen jeuken nu... Het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken maar volgens mij een opgave om anderen niet te kwetsen. En daar moet je dan misschien wel heel erg je best voor doen... het feit dat ik bijna nooit een reactie plaats heeft ook te maken met de soms zeer felle en kwetsende reacties. Ik denk dat het net zoals in het gewone leven is dat je soms per ongeluk iemand kunt kwetsen waarvoor je vervolgens je verontschuldiging aanbied. Daar leer je van en de volgende keer gebruik je het geleerde en bent wat voorzichtiger. En waarom willen sommigen altijd hun gelijk halen... er is niet één waarheid... God heeft ons zeer divers geschapen en ook ons intellect/ inzicht/ geweten/ sociale vaardigheden zijn divers. En Hij verwacht van ons dat we op een liefdevolle manier daarmee omgaan. |
Het is dat het zo vervelend voelt anders zou ik zeggen: hopelijk jeuken je handen wat vaker......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:21
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Maar ze stapten wel heel bewust in de lift ..... al moe bij de gedachte aan traplopen ..... |
wij niet hè!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKIIE969
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:22
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | waarom niet??? er is een tijd van feesten en een tijd van ...... zie prediker. |
Nja dat moet je wel relativeren. Denk niet dat God bedoelt dat je zondagnacht de beest uit moet hangen... En ja.... ik weet dat het heel erg schijnheilig overkomt wat ik nu zeg. Ik ben zelf niet zo'n disotheekbeest maar vind wel dat je tot 1 / 2 uur gezellig bij elkaar kan zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
|
|
|
|
Ik heb een tekst op de koelkast hangen dat me steeds herinnert mijn teleurstellingen van t leven achter me te laten t oude is voorbij t nieuwe is gekomen zie de tekst hieronder :
In een hart vol dankbaarheid is geen plaats voor teleurstelling
Ik merk hoe veel te meer ik dankbaar ben aan God in alle omstandigheden hoe meer ik van Hem terug ontvang Liefde rust blijdschap vrede in mijn hart.
Ik kan de wereld niet veranderen mijn teleurstellingen niet altijd plaatsen maar God weet een weg Hij zegt leg al je bekommernissen maar op mij en ik geef je vrede mooi toch ik hou van mijn Vader mijn Redder
lieve Groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | tja, dat is een gedachte die vanwege mijn situatie in mij op is gekomen omdat ik zoveel last heb van de bovenbuur, maar in praktijk op het moment geen optie omdat een verhuizing nogal wat geld kost.
Bovendien ben ik alleen, dan is het gemakkelijker als voor een gezin, Maria heeft kind(eren) en dan is dat altijd al lastiger. Verhuizen in het geval van Maria lijkt me ook wel een drastische beslissing, als Maria er last van heeft zullen er vast meer gezinnen in de buurt zijn die daar hinder van ondervinden. Moet de hele buurt dan maar gaan verhuizen... ? zo draai je de rollen wel erg om lijkt mij. |
Thanks Susannah! Financieel gezien kán ik gewoonweg niet verhuizen en met 4 kinderen dóé je dat ook niet zomaar éven. En je hebt gelijk: dan kan de hele buurt wel vertrekken naar elders.... Nee, niet wij maar zij zullen een andere plek moeten zien te vinden...waar ze anderen niet lastigvallen of tot last zijn.
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op maandag 20 juni 2011, 20:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MICHAEL592
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:35
|
|
|
|
|
Wij nodigen 33+ van harte uit voor 2 uur durende kanotocht vanuit Valkenswaard, op zaterdagmiddag 2 juli vanaf 15.00 uur! Aansluitend gezamelijk chinezen. Het kanoën kost € 13,-. Voorgaande uitjes beviel anderen bijzonder goed, dus Meld Je Aan! Er zijn nu al 20 aanmeldingen!Tot ziens! Michel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AMGELA759
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:40
|
|
|
|
| MAUREEN217 schreef: | Ik ben van mening, dat schoonheid diep in ieder mens zit. Het begint bij jezelf. As je niet van jezelf houd, en altijd maar kritiek op jezelf hebt en altijd maar zegt wat ben ik lelijk, zal je dat ook uitstralen. En à je omgeving dat bemerkt en tegen je zegt dat je lelijk bent, zal dat zijn uitwerking ook hebben. Maar kijk iedere dag in de spiegel, en zeg tegen jezelf, ik en mooi, want ik en een schepping van God, Hij heeftmij gemaakt en wat Godgemaakt heeft, is goed en mooi. Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, moet je opletten wat er gast gebeuren, je gaat het uitstralen. Al heb ik veel zorgen en veel dingen waar ik geen raad mee weet, toch hoor ik vaak Jensen tegen mij zeggen, goh meid, wat zie jij er goed uit, en dan denk ik , je moest eens weten, maar dat zeg ik niet, want ook al gaat het slecht gaat het nog goed. Dat straal je uit. En a, je ogen zijn de spiegel van je ziel. Daarom kijk ik de mensen ook graag aan in hun ogen, je Jan daar veel uit halen. |
Maar ik ben van mening dat als je mooi bent het leven ook niet altijd gemakkelijk is......soms juist niet daardoor.
Amgela
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:44
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | wij niet hè!!! |
Nee, het waren de ROKERS die de lift namen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:49
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | Thanks Susannah! Financieel gezien kán ik gewoonweg niet verhuizen en met 4 kinderen dóé je dat ook niet zomaar éven. En je hebt gelijk: dan kan de hele buurt wel vertrekken naar elders.... Nee, niet wij maar zij zullen een andere plek moeten zien te vinden...waar ze anderen niet lastigvallen of tot last zijn. |
Je zou daar gek zijn als je alweer gaat verhuizen, Maria. En ja, als het al echt onhoudbaar zou zijn geworden....Gelukkig hoef je nog niet over dat verhuizen na te denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:51
|
|
|
|
|
.... ik met pootje in mitella rondloop.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:53
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Je zou daar gek zijn als je alweer gaat verhuizen, Maria. En ja, als het al echt onhoudbaar zou zijn geworden....Gelukkig hoef je nog niet over dat verhuizen na te denken. |
Ik ga toch liever eerst het gesprek aan met de jongeren dan me weg te laten pesten. Ergens heb ik het gevoel dat ik ze nog kan bereiken...al is het best eng. Ik geloof namelijk dat hun gedrag meer voortkomt uit ellende, dan uit lamlendigheid. Nu ben ik ook hard bezig met buurbeheer en politie om te bekijken of er mogelijkheden zijn een buurtcentrum op te richten. Jongeren hebben hier helemaal NIETS en er zijn veel trieste verhalen te vertellen...het zijn soms zúlke etters...en tegelijkertijd heb ik met ze te doen. Maar van m'n dochter blijven ze af! Anders leren ze me pas écht goed kennen...
|
|
| Naar boven |
|
|