| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ach Willemijn, denk je dat ik dit alleen maar vanuit mezelf uitspreek. Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, die hetzelfde uitwijzen. Dat je dat niet leuk vindt, vertelt veel meer over jou dan over mij. Het feminisme kan de natuur van de mens niet veranderen, hoewel ze dat nu al jaren proberen... |
Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo...... Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 4 juli 2011, 12:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:41
|
|
|
|
Ik ben van mening dat je alles uit je bijbel kunt leren Valse profeten staat toch ook ergens en je moet toetsen of t goed of kwaad in de zin heeft en t woord zuiver is wat gezegd word mijn (exvriend) heeft me zoals HIJ zegt me gebruikt door t woord van GOD Ik was vorig jaar op t randje lag op ic mijn vriend toen geen relatie met hem maar vrienden volgens hem werd gebeld door mijn moeder om te vertellen hoe t met me was hij vervolgend zegt ik heb afspraken met haar gemaakt ik bel wel Ik was twee dagen van t ic af en ik belde hem ik had een goede vriend nodig hij had beloofd nog langs te komen maar was er niet toen ik kantje boord lag telefoon mijn vriend ik zeg ik wil je iets vertellen ik zeg ja ik ook ik zeg ga maar je gang dacht als ie zegt ik hou van jou is t wel weer goed niet dus Hij zegt ikmoet alles met je verbreken in Jezus naam ik was dood ziek sorry dat kan niet van Jezus zijn Ik kreeg een brief van zijn toen vriendin geschreven woord profetes zogenaamd ?? zij had geschreven Hij heeft veranderd en naar me opgestuurd Sorry ik was nog ernstig ziek wel net weer thuis maar no gherstellende las ik de brief duivels wat ik er uit haalde ikdacht je bent bezeten heb t terug gezonden en verteld in de hoop dat hij zich naar Jezus zou wenden en biddend om los te laten die oculte wereld vreselijk liefde vragen elkaar geven en je ocult bewegen Ik hoop nooit meer met deze mensen in aaraking te komen We Ik heb hem vergeven wat hij me heeft aangedaan we hebben nog geprobeerd een relatie op te bouwen nadien maar t kon niet Ik hoop dat hij nooit terug komt naar mij terwijl hij zegt we moeten maar eens een lagere tijd niet bij elkaar zijn want als ik je zie dan ??? en de wonden moeten maar eerst helen sorry boelschit Ga naar God vergeven is voor mij verder leven maar niet in de zelfde schuit maar de boot die God tot rust deed brengen op de zee bij de vissers In die boot vaar ik nu en als hoge golven komen dan is God bij me Hij leid me nu in alle dingen en ik ik sta verbaasd de goede dingen Hij leert mij de bijbel echt te kennen te lezen en brengt me op paden die ikniet had durven dromen mooi wegen op weg naar een eeuwige weg de toekomst tegemoet met mijn God mijn Heer en mijn meester Ik bid en leef met God zijn plan niet meer de mijne nooit meer amen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:45
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Heel erg waar Henkwal, maar hiermee ga je fors offtopic 
FF nieuw leven erin blazen... Moeten we Griekenland financieel blijven steunen?? Ik zeg: laat maar ploffen die corrupte hap, hoppa de Euro uit, en snel |
Eens! NL mag dan ook gewoon volgen om de euro te verlaten.  Terug naar de florijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo...... Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven....... |
Ik ben het helemaal met je eens Willemijn. De tijd waarin we leven brengt met zich mee dat ook vrouwen in staat moeten zijn om hun eigen brood te verdienen.
Maar om even bij het topic te blijven... ik denk dat of je voor het innerlijk of uiterlijk gaat ook wat met leeftijd te maken heeft. Hoe ouder je wordt en hoe meer je meegemaakt hebt, hoe belangrijker het innerlijk van de mens wordt. Je hebt zo weinig aan een lege mooie buitenkant. Een mooie doos zonder kadootje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTEN924
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 13:02
|
|
|
|
Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen. Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn. Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.
Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 13:13
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Alle ups hebben ook een down. Alle downs hebben ook een up.
Probeer van elke up de down te negeren en van elke down de up te zien. Niets is makkelijker dan je bij een down neer te leggen en te zwelgen in zelfmedelijden, misschien is dat zelfs wel helend als het niet te lang duurt. Beter is wel om snel te werken aan verbetering. Ora et Labora noemen ze dat, geloof ik, bid EN werk. Werk biddend aan je relatie met God. Werk aan je leven, relatie, gezondheid, etc etc.
Pieter, always look on the bright side of life!! | Tsja, een bekende quote, maar dat gaat niet altijd zomaar.
Helaas zitten sommige mensen sneller en langer in een dip dan anderen. Gister werd er nog naar een verlanglijstje gevraagd. Natuurlijk zijn er altijd dingen die je wilt "hebben", maar weet je wat ik zei? "Wat zou ik nog willen? Ik heb Jezus!" Sommige mensen plegen zelfmoord of zitten ergens "bij te komen" omdat ze het niet meer zien zitten. Je kunt best wel eenzaam zijn,m aar weet dat God je nooit alleen laat. Denk maar eens aan het gedicht van "voetstappen". Hoe vaak ik me wel niet "gedragen" heb gevoeld, achteraf gezien, he. Ontelbaar vaak in mijn leventje.
Als er geen down is, dan ervaar je de up ook niet. Ik heb een tijdje aan zo'n soort "medicijn" gezeten, dat je zo afvlakt. Toen heb ik dat allemaal weer aan God terug gegeven, radikaal er mee gestopt en toen ik de arts terug zag, zag hij dat ik compleet "anders" was, volledig strijdbaar, weerbaar. en waarom? Omdat ik weer was waar ik hoorde!
Jezus heeft ook Zijn Ups en Downs gehad, zelfs tot het laatste moment. Wat denk je als je helemaal verlaten bent en elke ademteug je pijn doet? Maar Hij wist waar "het Einde" was, in die gigantische "Up", de plek, staande naast zijn Vader, ons allen in Liefde opwachtend.....
Als je dat voor ogen hebt, dan weet je dat elke "down" die je dan nog tegen komt, op een knikkergaatje lijkt......
Vandaag was mijn tekst Johannes 4:13-14. Ook jouw "down" kan Hij wegnemen, als je het Hem vraagt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 13:19
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Eens! NL mag dan ook gewoon volgen om de euro te verlaten.  Terug naar de florijn  |
zou dat dan de gulden middenweg zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:08
|
|
|
|
| MARTEN924 schreef: | Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen. Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn. Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.
Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto |
Jammer voor jou dat je ook op cm zit ... ben benieuwd waar jij op afging, op de foto of alleen op het profiel ... Iemand afrekenen op iemands uiterlijk is niet volwassen zeg je, maar er is ook nog zoiets als "persoonlijke smaak / voorkeur". Ik kijk zeker naar de foto, voel ik me tot de persoon aangetrokken (ik kijk vooral naar de ogen) dan kijk ik naar de leeftijd (+0 -/-8) en de regio, valt dat ook binnen mijn voorkeur, dan kijk ik dan pas naar haar profiel ... Binnen haar profiel kijk ik naar kerk/gemeente, opleiding en kinderwens ... Als ik dan denk hmm leuke vrouw, dan is de volgende stap een mail of een chatgesprek.
Je kunt met elkaar schrijven, chatten of telefoneren, maar je eerste indruk krijg je pas als je elkaar in real life ontmoet, daar bepaal je hoe het voor jou voelt ... Dan valt elk beeld wat je van haar hebt gemaakt weg ... Voelt het goed dan zullen je positieve gedachtes alleen maar sterker worden, maar voelt het niet goed, dan weet je, hoe hard de eerste indruk, je met beide voeten weer op de grond kan zetten ...
Dus iemand afrekenen op uiterlijk is volwassen gedrag, het wordt bepaald door jouw smaak en voorkeur. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer je niet afgaat op je eigen smaak en voorkeur dit overkomt als "wanhopig op zoek zijn" naar een relatie en dus maar genoegen neemt met "elke vrouw" die op je weg komt, of waar je aandacht van krijgt ... !!!
Aan de andere kant heb je ook wel gelijk, niet elke "mooie" vrouw is van binnen ook "mooi", maar gelijktijdig niet elke "minder mooie" is "mooi" van binnen ...
Als laatste wil ik nog een opmerking maken over je zin "Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn." ... In jouw stellingname kan dit dus niet ... jij gaat alleen voor een mooi innerlijk en dan ga je niet voor het uiterlijk, dus hoe wil je dan bepalen of ze "een mooi uiterlijk heeft" ?? Ergens moet je toch een referentiekader hebben om te bepalen wat "een mooi uiterlijk is ..."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:23
|
|
|
|
| MARTEN924 schreef: | Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen. Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn. Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.
Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto |
Jij heb het over 'afrekenen', is het niet meer een kwestie van sorteren, zonder kwade bedoeling erachter?
De keuze is nogal groot op cm, je moet wel ergens op sorteren lijkt me. Dat iemands foto je niet direct aanspreekt wil nog niet zeggen dat je iemand ook meteen afwijst. Als je de persoon op een cm uitje tegenkomt maak je er vast wel gewoon een praatje mee.
Een foto zegt niks over iemand, maar een profiel net zo min. Je kan er van alles inzetten, ik kan me hier voordoen als bankdirecteur of als vuilnisman, maar ik ben het geen van beiden.
Dus eigenlijk gaat heel deze stelling nergens over, het gaat niet om of het een, of het ander.
Annette, die al voorzien is van een hele mooie man (en of dat innerlijk mooi of uiterlijk mooi is vul je zelf maar in )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:36
|
|
|
|
Als je mij toch niet had... 
hier dan het bijgewerkte lijssie. als er personen bij 'moeten', dan dus deze lijst kopiëren en aanvullen 
personen die mee hopen te gaan:
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid]
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... en volgt cursus bij Crossroad jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030
moet je natuurlijk wel kijken of ze allemaal op het lijstje staan, Griffie...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 5 juli 2011, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit. |
kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:39
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...) |
Nope, we willen de kwaliteit niet naar een dieptepunt laten zakken grif
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nope, we willen de kwaliteit niet naar een dieptepunt laten zakken grif  |
nâh...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:58
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | zou dat dan de gulden middenweg zijn  |
Helemaal mee eens.
Hebben we ook weer knaken, kwartjes en dubbeltjes en wordt het salaris meteen weer verdubbeld
Helaas de prijzen ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 15:03
|
|
|
|
Ik las nog even Pieter van jou en las dat je het steeds over mensen hebt Ik weet heb ervaring en zal ook wel weer eens struikelen maar er staat ook in de bijbel vertrouw niet op mensen is het dan niet zo om toch te toetsten wat God de bijbel spreekt voor je met iemand in zee gaat en vervolgens om komt door de golven God wil de storm stillen en zijn wil is dat je Hem leert kennen door alles heen Ik ben blij met deze God maar betreur dat ik leef in een wereld vol onrecht ik vind dat erg moeilijk en zou t liefst alles goed doen ook dat is niet mogelijk maar god ziet t hart aan en weet dat we vallen (gevallen mensen zijn zelfs ) en zegt telkens weer KOM Mooi toch dat God ook werkt door deze pijnen van verdriet dat je zelf weet dat je verkeerd gedaan hebt en belijd dat is waarom er ook denk ik verkeerde dingen moeten gebeuren om je inzicht te geven En als je kan van te voren mag voorkomen maar soms kan dat niet Ik wens iedereen Gods zegen toe en dat elk hart zich mag bekeren naar zijn wil
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 16:30
|
|
|
|
wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
ik zoek een vrouw die lief , zorgzaam , open , eerlijk , zacht van karakter , spontaan , gezellig , nieuwsgierig is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 16:32
|
|
|
|
mijn slechte moment was dat iemand anders denkt over mijn agenda te kunnen beschikken..... overkomt dus niet nog es.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 16:45
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | mijn slechte moment was dat iemand anders denkt over mijn agenda te kunnen beschikken..... overkomt dus niet nog es..... |
ik ken er ook zoeen...'moeders'. die denkt elk moment dat ik vrij ben te kunnen inpikken. zo van:'we kunnen toch wel even daar of daar naartoe rijden?'. hallo: ik zit de hele dag al achter 't stuur...ze verwacht ook dat ik altijd maar voor iedereen (lees: broer en zussen) klaar sta. sinds ik hier woon (en da's nu 5 jaar) hebben ze nog geen spijker voor me in het hout geslagen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 17:52
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Bleef je dan met Hem in de put, hielp Hij je uit de put of gaf Hij je handvatten om uit de put te komen ... ?? |
Tja, mooie vragen. Ik weet het niet zo goed. Ik weet wel dat "eruit klimmen" niet werkt. Ik denk dat ik mijn put niet meer ervaar omdat de liefde en kracht van Jezus nu in me leeft.
Achteraf gezien heeft een put voor mij veel met angst en eenzaamheid te maken gehad. Of angst voor eenzaamheid/verlating/etc. Ook heeft het te maken met teveel dingen nog niet op orde hebben. Dat geeft zorgen en angst.
Als alles lekker loopt, hoef je maar af en toe bij te sturen. Daarbij hou ik Gods Woord dagelijks bij de hand, als een licht op mijn pad. Hij behoedt me voor grove misstappen (waardoor ik weer in een put zou geraken).
Gehoorzaamheid aan Gods Wil is hierin een sleutelwoord.
Maar goed, er is veel over te zeggen als iemand in een "put" geraakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:38
|
|
|
|
Vandaag schrijf ik eens niets op het forum. Ik heb toch geen inspiratie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:39
|
|
|
|
In Duitsland is grote politieke ophef ontstaan, nadat is gebleken dat met het eerste reddingspakket van € 110 miljard, vooral tijd blijkt te zijn gekocht! Tijd, waarin Europese banken en verzekeraars massaal hun Griekse belangen van de hand kunnen doen.
Een 'zachte' herstructurering van de Griekse staatsschuld werd geschreven door de top van de private banken voor het oplossen van de Griekse crisis, zodat het land een 7 jaar lange adempauze krijgt voor het terugbetalen van zijn schulden. Dat Griekenland feitelijk failliet is, is al meer dan een jaar bekend. Het risico van een officieel bankroet van Griekenland, waar de banken zo'n € 300 miljard aan geleend hadden, werd door middel van het noodfonds afgewenteld op de Europese burgers. Het eerste, € 110 miljard grote reddingspakket voor Griekenland zou dan ook geschreven zijn, met als doel dat Griekenland de Europese banken 'terug' kan betalen, en niet om het land zelf op de been te houden.
dit is een hoogst bedenkelijk gang van zaken dat een minister van Financieen de belangen van de banken vertegenwoordigt in plaats van die van het volk. Het door de Europese burgers opgebrachte belastinggeld dat bedoeld zou zijn voor Griekenland verdween achter de schermen rechtstreeks in de zakken van de banken en verzekeraars. Het begint erop te lijken dat de banken te machtig zijn geworden en dat een land klaarblijkelijk niet wordt geregeerd door politici, maar door de topmannen van de centrale en private banken. De banken lijken de dienst uit ge gaan maken en het financiële beleid van een land of van een monetaire unie zoals de EU bepalen. Nu dit steeds duidelijker wordt rijst de vraag hoelang de gewone man nog zal willen blijven meewerken met het in stand houden van dit door-en-door corrupte financiële systeem, waarin een puissant rijk en eliteclubje in steeds sneller tempo de totale macht en controle naar zich toe trekt.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 4 juli 2011, 19:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo...... Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven....... | Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.
Laat ik je eens zelf citeren vanuit je eigen profiel:
| Quote: | | ideale match is voor mij iemand vinden waar je je bij thuis voelt en waar je kan zijn wie je bent. |
En je gedicht zegt: | Quote: | Als jij mijn licht bent, vrees ik niemand Als jij mijn rots bent sta ik sterk. | Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.
En je gedicht zegt: Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid.... |
Ik denk dat ieder mens naar zekerheid en geborgenheid zoekt. Dit allemaal zonder haar of zijn identiteit te prijs te geven. We willen immers leven (in zekerheid en geborgenheid) en niet geleeft worden.
Ik begrijp Willemijn haar stelling dus heel goed. We zijn eigenlijk erg off-topic aan het gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vandaag schrijf ik eens niets op het forum. Ik heb toch geen inspiratie.  |
ja, leuk idee, vind je 't erg als ik het ook doe?.....
...................'niets'..............................
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 4 juli 2011, 19:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:47
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.
En je gedicht zegt: Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid.... |
Natuurlijk, ik geloof wel in wederzijdse liefde en geborgenheid, met nadruk op het woord wederzijds dan even. Maar waarom ik werk noem is, omdat ik dat zelf heel belangrijk vind dat je in je eigen onderhoud kunt voorzien als dat nodig is en niet afhankelijk hoeft te zijn van je partner.......Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid zoiets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:49
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
ik zoek een vrouw die lief , zorgzaam , open , eerlijk , zacht van karakter , spontaan , gezellig , nieuwsgierig is |
sucses
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik denk dat ieder mens naar zekerheid en geborgenheid zoekt. Dit allemaal zonder haar of zijn identiteit te prijs te geven. We willen immers leven (in zekerheid en geborgenheid) en niet geleeft worden.
Ik begrijp Willemijn haar stelling dus heel goed. We zijn eigenlijk erg off-topic aan het gaan. |
Je hebt gelijk Frank en ik ben het met je eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:52
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jammer voor jou dat je ook op cm zit ... ben benieuwd waar jij op afging, op de foto of alleen op het profiel ... Iemand afrekenen op iemands uiterlijk is niet volwassen zeg je, maar er is ook nog zoiets als "persoonlijke smaak / voorkeur". Ik kijk zeker naar de foto, voel ik me tot de persoon aangetrokken (ik kijk vooral naar de ogen) dan kijk ik naar de leeftijd (+0 -/-8) en de regio, valt dat ook binnen mijn voorkeur, dan kijk ik dan pas naar haar profiel ... Binnen haar profiel kijk ik naar kerk/gemeente, opleiding en kinderwens ... Als ik dan denk hmm leuke vrouw, dan is de volgende stap een mail of een chatgesprek.
Je kunt met elkaar schrijven, chatten of telefoneren, maar je eerste indruk krijg je pas als je elkaar in real life ontmoet, daar bepaal je hoe het voor jou voelt ... Dan valt elk beeld wat je van haar hebt gemaakt weg ... Voelt het goed dan zullen je positieve gedachtes alleen maar sterker worden, maar voelt het niet goed, dan weet je, hoe hard de eerste indruk, je met beide voeten weer op de grond kan zetten ...
Dus iemand afrekenen op uiterlijk is volwassen gedrag, het wordt bepaald door jouw smaak en voorkeur. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer je niet afgaat op je eigen smaak en voorkeur dit overkomt als "wanhopig op zoek zijn" naar een relatie en dus maar genoegen neemt met "elke vrouw" die op je weg komt, of waar je aandacht van krijgt ... !!!
Aan de andere kant heb je ook wel gelijk, niet elke "mooie" vrouw is van binnen ook "mooi", maar gelijktijdig niet elke "minder mooie" is "mooi" van binnen ...
Als laatste wil ik nog een opmerking maken over je zin "Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn." ... In jouw stellingname kan dit dus niet ... jij gaat alleen voor een mooi innerlijk en dan ga je niet voor het uiterlijk, dus hoe wil je dan bepalen of ze "een mooi uiterlijk heeft" ?? Ergens moet je toch een referentiekader hebben om te bepalen wat "een mooi uiterlijk is ..." |
Hallo ?? Een eikel ben ik zeker niet en mooi ben ik wel althans hoor t vaker heb mijn foto maar verwijderd mannen die kijken en niet mailen of maar een leuk berichtje achter laten zo hoef ik geen contacten mijn binnenkant word enorm gevormd op dit moment door mijn Vader Dus zowel mijn uiterlijk als innerlijk worden gevormd nu Als ik me een parel mag noemen omdat mijn Vader dat zegt dan geld dat voor iedereen ongeacht mooi lelijk innerlijk of uiterlijk En ik ik ben niet opzoek ik word gevonden door genade van mijn Vader of niet t is niet meer mijn keuze als t klikt is dat omdat je voor elkaar bestemd bent en mensen die kijken naar uiterlijk en innerlijk zijn op eigen dunken af voor mijn gevoel t laatste weet ik niet of dat zo is maar daar gaan veel huwelijken mee naar de grond op eigen initiatieven alles maar zelf doen Laat je een leven leiden door God dan word je een nieuw mens word je opnieuw geboren en kun je ook bij iemand horen die je lief kunt hebben met heel je hart je lijf en leden en kun je samen alles delen Een wens van mij is te zijn als mijn Jezus Jezus had een ieder lief ongeacht kleur vorm of wat dan ook we moeten niet kijken naar t mooie maar wat God ons geeft en doen wat Hij ons opdraagt in alle dingen ook al denken wij dat nooit dat kan t mooist zijn wat je krijgt en als je Gods wensen voldoet zal hij je geven wat je hart verlangt Hij heeft alls al van te voren bestemd ..ook mijn evt partner toekomst van welke aarda dan ook
veel succes liefs anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:54
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
ik zoek een vrouw die lief , zorgzaam , open , eerlijk , zacht van karakter , spontaan , gezellig , nieuwsgierig is |
Nieuwsgierig zal toch wel lukken bij een vrouw?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |