ChristianMatch

Forum

Wat is geloven en Wie bepaalt wat en wie jij wilt geloven?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2540 2541 2542 2543 2544 2545 2546 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:23

MARY052 schreef:
"Mijn" beeldschone vrouw???
Eh je hebt nu toch pas een eerste date??? Pfffffff je gaat wel heel snel.

Mary

Ik "moest" kiezen uit 3 dames en dan is het nog best een gebedstrijd om de juiste te kiezen, maar Hij kiest voor mij, want Hij weet alle dingen, die ik niet weet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:25

CHRISTEN307 schreef:
nog voordat ik bestond, had God het goede al met mij voor en niet het kwade, maar ook ik was de verloren zoon, die zijn deel opeiste en verkwistte, totdat ik tot mijzelf kwam, arm, hopeloos, en bijna dood, toen ben ik opgestaan en naar mijn Vader gegaan, belijdende mijn zonde van ongehoorzaamheid en.... toen kuste de Vader mij en omarmde mij en sloot mij in Zijn hart op Golgotha....en dat is voor een ieder, die verloren dreigt te gaan in deze wereld, bezin je en ga naar Vader toe....

Ik zie het verband niet tussen dit en auto bezit?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:29

CHRISTEN307 schreef:
Ik "moest" kiezen uit 3 dames en dan is het nog best een gebedstrijd om de juiste te kiezen, maar Hij kiest voor mij, want Hij weet alle dingen, die ik niet weet....

je moest kiezen? ....
van wie moest je kiezen?

je wilde/mocht kiezen...

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 27 juli 2011, 16:30
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:32

CHATULIEM619 schreef:
Ik probeer zo zorgvuldig mogelijk met je eigen woorden om te gaan. Maar ik begrijp niet, waarom jij dan zo gemakkelijk over dit principe heen gaat. Als God mensen Zelf bekleedt, het eerste offer dat gebracht is, zegt dat toch iets van hoe God erover denkt? Dan kun je wel stellen, daar heb ik als christen niks meer mee te maken, maar dat geldt in mijn ogen pas als je bij de Heer bent. Je hebt als wedergeboren christen nog steeds te maken met een zondige natuur, en daar zul je rekening mee moeten houden vind ik.
Dat je dan de verantwoording neerlegt bij iedereen die daar misschien niet zo mee kunnen omgaan, vind ik dus een verkeerde houding. In mijn ogen stelt God een voorbeeld voor ons mensen. En dat voorbeeld wil ik volgen. Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen, maar meer omdat ik wil doen wat God van me vraagt. Ik wil zijn zoals Hij, ook in dit gebied....(sorry, preek)

CROSSROAD317 schreef:
Waar zie ik het woord schaamte staan ?? Want daar viel je over ...
Dat jij invult voor de bijbel "zagen dat ze naakt waren = schaamte" is natuurlijk toegestaan ...

Je mag vinden dat ik "veel te grote woorden gebruik" maar dat doet er niets aan af, dat je mijn woorden verdraait en me iets in de schoenen wilt schuiven wat ik niet heb gezegd ...

Nogmaals jij geeft een invulling aan wat je leest, ik lees het woord schaamte niet in genesis ...
Nogmaals, je verdraait mijn woorden waardoor je mij iets in de schoenen schuift wat ik niet gezegd heb ...

Maar goed, voordat ik me op de kast laat jagen ... Smiley met dichtgeplakte mond -- Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:34

CROSSROAD317 schreef:
CROSSROAD317 schreef:
Waar zie ik het woord schaamte staan ?? Want daar viel je over ...
Dat jij invult voor de bijbel "zagen dat ze naakt waren = schaamte" is natuurlijk toegestaan ...

Je mag vinden dat ik "veel te grote woorden gebruik" maar dat doet er niets aan af, dat je mijn woorden verdraait en me iets in de schoenen wilt schuiven wat ik niet heb gezegd ...

Nogmaals jij geeft een invulling aan wat je leest, ik lees het woord schaamte niet in genesis ...
Nogmaals, je verdraait mijn woorden waardoor je mij iets in de schoenen schuift wat ik niet gezegd heb ...

Maar goed, voordat ik me op de kast laat jagen ... Smiley met dichtgeplakte mond -- [-
(

wel eerst effe de kast daar leeghalen...
en stof vrij....
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:40

CHRISTEN307 schreef:
Het is de bedoeling dat een ieder die reageert, zijn persoonlijke ervaringen en verwachtingen tracht te verwoorden en bij voorkeur niet wat derden er over schrijven, hoewel er wel een evt link geplaatst kan worden.
Maar vooral dus de persoonlijke beleving en de uitkomsten of evt " onverhoorde" gebeden

Hallo Christen. Op zich is er niets mis met jou vragen, hoewel ik wel jouw eigen persoonlijke beleving mis als je een topic als dit opent. En nu ik daar toch over begin, moet mij iets anders van het hart. Ik heb jouw bijdragen op het forum de laatste twee weken gevolgd en er niet of nauwelijks op gereageerd omdat ik telkens jouw eigen persoonlijke beleving mis. Ik zie jou voortdurend met spelden prikken naar anderen, de ene keer op een meer veroordelende manier dan de andere. Als je daadwerkelijk persoonlijke ervaringen en verwachtingen van anderen wilt horen, dan zul je ook een oprechte interesse in die ander moeten laten blijken zonder hen het gevoel te geven dat je daar meteen weer overheen gaat knallen met een uitspraak die aangeeft dat je het helemaal niet met hem of haar eens bent en meent dat jij het allemaal veel beter weet. Doe je dat niet, dan zal de situatie ontstaan dat mensen zich geremd voelen in het beantwoorden van jouw vragen. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Sommige mensen antwoorden toch wel en hen zal het waarschijnlijk een worst zijn hoe jij daar dan weer op reageert. Maar er zitten genoeg mensen op CM die meer dan eens gekwetst zijn in het leven en ik denk dat het goed is als je daar toch ook een beetje rekening mee houdt in de vragen die je stelt en de opmerkingen die je plaatst. Ik zou ditzelfde ook kunnen schrijven bij andere vragen waarmee je topics hebt geopend, maar ik laat het hier nu maar even bij.

Wat mijn persoonlijke beleving en ervaring met betrekkig tot bidden betreft (om toch een beetje on topic te blijven): bidden is voor mij een gesprek voeren met mijn vader in de hemel. Ik voer dat gesprek op dezelfde manier als waarop ik in gesprek ga met mijn vader hierop aarde: openhartig, eerlijk vertellen wat er in mij omgaat. En ja, ook dankbaarheid tonen voor de genade die Hij mij heeft getoond en voor de liefde en zegen die ik van Hem ontvang, iedere dag opnieuw.

Laatst aangepast door
LISA610
op woensdag 27 juli 2011, 17:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:46

CHRISTEN307 schreef:
Ik wil niet alleen zijn en dan bid ik om een partner en Hij heeft een databank met Zijn ingeschreven partners, dus die ingeschreven zijn in het Boek des Levens.. en die stuurt Hij dan naar de zoekers, die ook ingeschreven staan in het Boek des Levens, dus zo werkt het.
Laat je inschrijven en dan geldt: " die zoekt, die vindt"..
Doen joh, het helpt, nee Hij helpt....

Waar staat in de bijbel dat God een databank heeft?
Ik vind dat je hier te vergaat, met je uitleg wel of geen partner.

De hemel is geen huwelijksbureau.

In het boek des levens staan de namen van Zijn Kinderen.
Niets meer en ook niets minder.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:54

CHRISTEN307 schreef:
Ik wil niet alleen zijn en dan bid ik om een partner en Hij heeft een databank met Zijn ingeschreven partners, dus die ingeschreven zijn in het Boek des Levens.. en die stuurt Hij dan naar de zoekers, die ook ingeschreven staan in het Boek des Levens, dus zo werkt het.
Laat je inschrijven en dan geldt: " die zoekt, die vindt"..
Doen joh, het helpt, nee Hij helpt....

Is er in de Hemel data bank???
waar haal je dat vandaan??
Waaromzitten we hier allemaal dan op een contact site??
En bovenal waarom zit jij hier als je gelooft dat God een databank bijhoud??
Dan heb jij deze site toch helemaal niet nodig??

Laatst aangepast door
ERIKA129
op woensdag 27 juli 2011, 16:58
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 16:56

MARISKA601 schreef:
Ik zie het verband niet tussen dit en auto bezit?
Misschien met de auto gebracht???
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:09

THIRZA120 schreef:
het is wel wat kortzichtig om meteen tegen iemand te zeggen dat hij/verkeerd bidt als zijn/haar gebed niet wordt verhoord (als het zoals in dit geval om een partner gaat). Jij weet niet eens hoe andere cm-leden bidden.

Helemaal mee eens! Bovendien staan er in de Bijbel zelf voorbeelden genoeg van onverhoorde gebeden. Neem David bijvoorbeeld als hij op het idee komt om een tempel te bouwen. Toen zei God: nee, dat mag je zoon Salomo gaan doen. Snappie...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:12

CHRISTEN307 schreef:
Het is de bedoeling dat een ieder die reageert, zijn persoonlijke ervaringen en verwachtingen tracht te verwoorden en bij voorkeur niet wat derden er over schrijven, hoewel er wel een evt link geplaatst kan worden.
Maar vooral dus de persoonlijke beleving en de uitkomsten of evt " onverhoorde" gebeden

Bij mijn weten mag een ieder op een topic reageren zoals Hij/Zij wil en als jij het daar niet mee eens kunt zijn is dat een probleem voor jou!
Ik vind jou vraagstelling erg vreemd en waarom zet je niet gelijk neer hoe jij het vind of ervaart??
Naar boven

Auteur Bericht
KATHY142

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:24

CHATULIEM619 schreef:
Misschien met de auto gebracht???

Met privé chauffeur? Best handig altijd zo'n BOB bijdehand.....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:25

Ik lees, nog maar een keer het boek "Gezond leiderschap in de kerk" van Paul Ch. Donders & Jaap Ketelaar.

Uitvoerig belichten ze vijf aspecten van het geestelijk leiderschap: roeping, persoonlijke verantwoordelijkheid, sociale verantwoordelijkheid, sociale vaardigheid en bestuurlijke vaardigheid. Elk onderdeel heeft aandacht voor de kern, Bijbelse bakens, de praktijk, oefeningen (of workshops) en meditatie. Het is een groots, leerzaam, uitdagend, maar bovenal uniek werkboek voor vrijwilligers, betaalde krachten, pastoraal werkers en predikanten en allen die leiding hebben te geven en verantwoordelijkheid hebben te dragen in de kerk en daarbuiten.

Echt een aanrader voor iedereen ... niet alleen voor leidinggevenden Knipoog smiley

http://www.gideonboeken.nl/boeken/titel/gezond-leiderschap-in-de-kerk/terug/53/
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:28

God verhoort gebeden op Zijn manier en soms is dat anders dan wij graag zouden willen zien.
En soms kom je er pas veel later achter dat Hij je gebed toch heeft verhoort, maar dan anders, nog beter dan dat jij had kunnen bedenken.
Maar of dit topic is, volgens mij is er een topic over bidden en wel van Christen.
I think, back to topic!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:32

YELNIN491 schreef:
God verhoort gebeden op Zijn manier en soms is dat anders dan wij graag zouden willen zien.
En soms kom je er pas veel later achter dat Hij je gebed toch heeft verhoort, maar dan anders, nog beter dan dat jij had kunnen bedenken.
Maar of dit topic is, volgens mij is er een topic over bidden en wel van Christen.
I think, back to topic!!

Soms gebeurt het weleens dat er iets gezegd word, dat zowel hier kan plaatsvinden al op een ander topic.
Geeft niks hoor af en toe een uitstapje op het topic.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:42

ZEELAND736 schreef:
Je brengt me op een idee...ook hier is nog een vuurkorf...

Maar ik moest mijn luchtende dekbed redden, want het regent hier alweer..(niet veel)

Misschien dat ik dan vanavond weer een beetje opkikker...
Het is van binnen en van buiten een beetje donker in mijn gedachten!!!!!

You'r never alone, there's always One.

Het mooie en moeilijke bestaan naast elkaar. Soms is het licht en soms
is alles donker en moeilijk.
Bid voor je!!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 17:47

CHRISTEN307 schreef:
Rationeel denken is de grootste vijand van het geloof....

Dus niet he.. !!!

Rationeel denken is in feite verstandelijk denken. Dit is niet de grootste vijand van het geloof, want er staat niet voor niets geschreven heb God lief met heel uw hart, heel uw ziel en heel uw verstand. God verlangt niet dat iemand zijn of haar verstand uitschakelt.

Er is helemaal niets mis met rationeel denken, integendeel het wordt in feite zelfs van jou gevraagd. Het zijn juist mensen die rationeel denken in tegenstelling tot dieren. God heeft ons op die manier geschapen, dus als jij meent dat rationeel denken de grootste vijand van het geloof is dan doe je de schepping van God behoorlijk tekort. Als God niet wilde dat wij ons verstand gebruiken, dan had hij ons wel op een andere manier geschapen.

Het is een talent om rationeel te kunnen denken en dat talent moet worden gebruikt. Wel op de goede manier natuurlijk: niet op een manier waarmee je alles wat God in zijn Woord gegeven heeft in twijfel trekt of probeert te weerleggen. Ook niet op een manier waardoor je Gods Woord misbruikt om anderen te veroordelen om zo jezelf in een beter daglicht te zetten of te profileren. Maar veel eerder op een manier waardoor je kennis op doet van Zijn Woord zodat je in de gelegenheid bent om alles te onderzoeken, te toetsen en het goede te behouden en anderen de goede weg te wijzen. En daar is best wat gezond verstand voor nodig.....
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:00

CHRISTEN307 schreef:
nog voordat ik bestond, had God het goede al met mij voor en niet het kwade, maar ook ik was de verloren zoon, die zijn deel opeiste en verkwistte, totdat ik tot mijzelf kwam, arm, hopeloos, en bijna dood, toen ben ik opgestaan en naar mijn Vader gegaan, belijdende mijn zonde van ongehoorzaamheid en.... toen kuste de Vader mij en omarmde mij en sloot mij in Zijn hart op Golgotha....en dat is voor een ieder, die verloren dreigt te gaan in deze wereld, bezin je en ga naar Vader toe....

Tegen wie heb jij het nou eigenlijk? Het is net alsof jij je richt tegen mensen die niet gelovig zijn. Heb je wel in de gaten dat je op christian match zit.. een ontmoetingssite voor christenen? Ik vind het fijn om te horen dat jij God's enorme genade hebt leren kennen en weet dat je behouden bent. Dit geldt echter voor de meeste mensen die lid zijn van christian match. Jouw bijdragen komen op mij zo nu en dan bijna over alsof jij jezelf verheerlijkt in plaats van onze Vader in de hemel. Bovendien zijn ze off-topic. Neem deze discussie maar als voorbeeld. Die gaat over de vraag of autobezit noodzakelijk is voor een goede relatie en niet over de vraag of jij (of ik of wie dan ook) zich behouden weet....

En om dan meteen maar weer on-topic te gaan: autobezit is in mijn ogen niet noodzakelijk voor een goede relatie. Er zijn heel veel hele andere factoren die bepalen of een relatie wel of niet goed is . Autobezit is daar absoluut niet één van. Dat neemt niet weg dat het wel erg makkelijk is als je over eigen vervoer beschikt als de ander niet naast de deur woont. Maar goed, als de relatie echt goed zit dan vind je daar ook wel iets op.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:01

Een boek wat ik momenteel lees en kan aanbevelen:
'U bent waardevol', van Prince Julius.

In dit boek laat Prince Julius zien hoe God over ons denkt
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:02

LISA610 schreef:
Hallo Christen. Op zich is er niets mis met jou vragen, hoewel ik wel jouw eigen persoonlijke beleving mis als je een topic als dit opent. En nu ik daar toch over begin, moet mij iets anders van het hart. Ik heb jouw bijdragen op het forum de laatste twee weken gevolgd en er niet of nauwelijks op gereageerd omdat ik telkens jouw eigen persoonlijke beleving mis. Ik zie jou voortdurend met spelden prikken naar anderen, de ene keer op een meer veroordelende manier dan de andere. Als je daadwerkelijk persoonlijke ervaringen en verwachtingen van anderen wilt horen, dan zul je ook een oprechte interesse in die ander moeten laten blijken zonder hen het gevoel te geven dat je daar meteen weer overheen gaat knallen met een uitspraak die aangeeft dat je het helemaal niet met hem of haar eens bent en meent dat jij het allemaal veel beter weet. Doe je dat niet, dan zal de situatie ontstaan dat mensen zich geremd voelen in het beantwoorden van jouw vragen. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Sommige mensen antwoorden toch wel en hen zal het waarschijnlijk een worst zijn hoe jij daar dan weer op reageert. Maar er zitten genoeg mensen op CM die meer dan eens gekwetst zijn in het leven en ik denk dat het goed is als je daar toch ook een beetje rekening mee houdt in de vragen die je stelt en de opmerkingen die je plaatst. Ik zou ditzelfde ook kunnen schrijven bij andere vragen waarmee je topics hebt geopend, maar ik laat het hier nu maar even bij.

Wat mijn persoonlijke beleving en ervaring met betrekkig tot bidden betreft (om toch een beetje on topic te blijven): bidden is voor mij een gesprek voeren met mijn vader in de hemel. Ik voer dat gesprek op dezelfde manier als waarop ik in gesprek ga met mijn vader hierop aarde: openhartig, eerlijk vertellen wat er in mij omgaat. En ja, ook dankbaarheid tonen voor de genade die Hij mij heeft getoond en voor de liefde en zegen die ik van Hem ontvang, iedere dag opnieuw.

Fijne bijdrage Lisa!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:07

CHATULIEM619 schreef:
De kasten zijn niet meer aan te slepen, zoveel mensen zitten er nu op....Toch leuk zo'n forum.

Ik zit niet op de kast door de bijdragen van Christen!
Ik word er alleen maar kriebelig en verdrietig van.
Wie is Christen????
Christen: oordeel alsjeblieft niet zo! Wat wil je daar nu mee bereiken??

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:27

ROADY641 schreef:
Ik meen dat je je hierin ernstig vergist, beste broeder.
Ik proef hier pure hoogmoed.

Hij die meent te staan, zie toe dat hij niet valt...

Ik heb geen genadebeurs. Het werk van Jezus vergelijken met een portomonnee waarin ik Hem kan wegstoppen, sorry, maar dat slaat kant noch wal.

Wel mag ik 100% vertrouwen op de genade van God, die is er elke dag weer, MITS ik mij daaraan wil overgeven. En alles wat ik in Zijn naam mag uitvoeren, ja dat schrijft de Vader op mijn hemelse bankrekening.
Waarvan Hij overigens alleen het saldo kent....

Hoe genas Jezus de blindgeboorne, Hij nam slijk(modder) en spuugde in de ogen van de blindgeboorne en hij werd ziende, niet zo fris, maar wel verhelderend ,het werkt, Hij werkt..
En wat te denken van Ezechiél, die moest koeienstront eten om de goddeloosheid van Israél uit te beelden en te bestraffen als God's Profeet en Paulus die alle religieuze geleerdheid als stront op de mestvaalt deponeerde, gewoon nuchter vertaald, niks mis mee, dus Hij heeft ook een vette maaltijd aangericht, staat ook in de Schriften, jullie maken God heiliger, dan dat Hij Zelf Zich vernederd heeft, ja tot afval is Hij geworden om ons te redden of wil je zeggen, dat Golgotha een nette en opgeruimde executieplaats was...nee toch?
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:30

[ ...

Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 27 juli 2011, 20:35
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:33

CHRISTEN307 schreef:
Hoe genas Jezus de blindgeboorne, Hij nam slijk(modder) en spuugde in de ogen van de blindgeboorne en hij werd ziende, niet zo fris, maar wel verhelderend ,het werkt, Hij werkt..
En wat te denken van Ezechiél, die moest koeienstront eten om de goddeloosheid van Israél uit te beelden en te bestraffen als God's Profeet en Paulus die alle religieuze geleerdheid als stront op de mestvaalt deponeerde, gewoon nuchter vertaald, niks mis mee, dus Hij heeft ook een vette maaltijd aangericht, staat ook in de Schriften, jullie maken God heiliger, dan dat Hij Zelf Zich vernederd heeft, ja tot afval is Hij geworden om ons te redden of wil je zeggen, dat Golgotha een nette en opgeruimde executieplaats was...nee toch?

Ik zal niets ontkennen van wat je zegt.
Alleen jammer dat het TOTAAL niet aansluit op mijn reactie.....

Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:33

CHRISTEN307 schreef:

wat wil je hier nu mee zeggen christen??
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:44

CHRISTEN307 schreef:
Oh ja, en de discipelen in Jeruzalem, hielden gezamenlijk een bidden en smeken voor Petrus in de gevangenis en toen hij vrij kwam, geloofden ze het nog niet eens, wat is de bijbel toch eerlijk in tegenstelling tot wat mensen er van maken...

kun je misschien iets concreter aangeven wát mensen er dan van maken, christen?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

EGGIE989 schreef:
Om op het onderwerp terug te keren.

Bij de volgende date neem ik een klik-klak kikkertje mee.
Kan men achteraf nooit zeggen dat er geen klik is geweest Knipoog smiley

Of 't zo doen...het klik-klakt tussen deze twee aardig... Clown smiley
http://youtu.be/x5yNwVI-gJg
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

MARY052 schreef:
Fijne bijdrage Lisa!!!

Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 27 juli 2011, 20:34
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:45

Ik lees op dit moment een Nora Roberts roman........
lekker laag complex en heerlijk als je op de bank zit met een lekkere kop koffie erbij! En het loopt altijd goed af....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:47

Berichten die ik prive verstuur leveren een lege pagina op...naar de ontvanger toe
Weet iemand hoe dit komt???
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2540 2541 2542 2543 2544 2545 2546 ... 6194 Volgende
Pagina 2543 van 6194