ChristianMatch
 


Forum

partner met beperking of toch liever niet.......
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BLOEMPJUH877





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:49
 
Heej ALOUS961,

Bedankt voor je reactie. Het laat mij zien dat je beter gelijk alle kaarten op tafel kan leggen wanneer je eventueel beperkingen hebt. Maar daarnaast lijkt het me ook erg belangrijk om van eventuele beperkingen geen hoofdzaak te maken. Je kan een ziekte hebben, maar daardoor BEN je niet de ziekte, het is een onderdeel van je, en het bepaalt misschien wel voor een deel hoe je bent, maar dat geldt ook voor je opvoeding, vrienden van vroeger (en nu) en nog veel meer.

Dat is in elk geval iets wat het voor mij (soms) minder groot maakt. Ik ben gewoon Christa, die toevallig Borderline heeft....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 23:08
 
Hallo allemaal,

Wat super leuk dat er nog zoveel mensen op gereageert hebben. ik had dat niet verwacht. ik moest even een fikse drempel over (niet echt handig in een rolstoel) maar ik begrijp wel dat er meer mensen zijn die hier mee rond liepen.

Ik ben blij met de vele eerlijke positieve reacties dat geeft de burger weer wat moed.... Knipoog smiley

heeft in ieder geval een stormloop op mijn profiel opgeleverd.

Ik weet niet meer wie het zij maar het is waar als je een beperking hebt is het lastig om via een dating site in contact te komen met anderen. ten diepste kun je niet op papier zetten wie je bent. maar dat geld trouwens voor iedereen. alleen schrikt dat woordje beperking zo vreselijk af. daar baal ik soms wel van.
ik heb er wel eens stiekum over gedacht om nog een profiel te maken zonder melding van beperking Verlegen lachende smiley kijken wat dan verschil is.....maar ik heb dat toch maar niet gedaan Engeltje smiley

Ik ben benieuwd of er nu ook nog mannen zijn die daadwerkelijk geintereseerd zijn er zelf ook over die drempel heen te stappen..... Verlegen lachende smiley

groetjes......

petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 23:17
 
PETRA883 schreef:
Hallo allemaal,

Wat super leuk dat er nog zoveel mensen op gereageert hebben. ik had dat niet verwacht. ik moest even een fikse drempel over (niet echt handig in een rolstoel) maar ik begrijp wel dat er meer mensen zijn die hier mee rond liepen.

Ik ben blij met de vele eerlijke positieve reacties dat geeft de burger weer wat moed.... Knipoog smiley

heeft in ieder geval een stormloop op mijn profiel opgeleverd.

Ik weet niet meer wie het zij maar het is waar als je een beperking hebt is het lastig om via een dating site in contact te komen met anderen. ten diepste kun je niet op papier zetten wie je bent. maar dat geld trouwens voor iedereen. alleen schrikt dat woordje beperking zo vreselijk af. daar baal ik soms wel van.
ik heb er wel eens stiekum over gedacht om nog een profiel te maken zonder melding van beperking Verlegen lachende smiley kijken wat dan verschil is.....maar ik heb dat toch maar niet gedaan Engeltje smiley

Ik ben benieuwd of er nu ook nog mannen zijn die daadwerkelijk geintereseerd zijn er zelf ook over die drempel heen te stappen..... Verlegen lachende smiley

groetjes......

petra

en 1 is al genoeg he Knipoog smiley
Komt vast wel goed je bent volgens mij een prachtmens!

Lieve Groet,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 23:19
 
PEACEDOVE820 schreef:
en 1 is al genoeg he Knipoog smiley
Komt vast wel goed je bent volgens mij een prachtmens!

Lieve Groet,
Peacedove

1 is idd genoeg ja.....je weet nooit of ze in de rij gaan staan dan kan ik nog kiezen ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VANDAM845





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:47
 
hallo,behappy,
inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds.
bedankt,vriendelijke groet,
vandam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:14
 
VANDAM845 schreef:
hallo,behappy,
inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds.
bedankt,vriendelijke groet,
vandam

Hi Vandam,

Dank voor je bedankje.
Ja, die ene website was makkelijk gevonden.

De voornaam Joni, noemde jij.
De achternaam, Erickson, kwam spontaan in herinnering.

Maar nu zoeken op google voor echte praktische informatie...
Dat valt niet mee.

Via Wikipedia, is te zien, dat ze 35 boeken heeft geschreven
NA HAAR VERLAMMING LEERDE ZIJ TE SCHILDEREN MET HAAR MOND.

Ja, dat weten vele jongeren nu misschien niet...
Maar het is me nog niet gelukt, om een schilderij van haar 'mond' te vooorschijn te googelen...

Wie kan dat wel???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:16
 
PEACEDOVE820 schreef:
en 1 is al genoeg he Knipoog smiley
Komt vast wel goed je bent volgens mij een prachtmens!

Lieve Groet,
Peacedove

Zal het je sterker vertellen Smiley die vol vragen zit

Man en vrouw zijn SAMEN ÉÉN.
Dus,
aan een HALVE heb je al genoeg.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:53
 
VANDAM845 schreef:
hallo,behappy,
inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds.
bedankt,vriendelijke groet,
vandam

http://www.stenoomen.com/blogs/us/ontmoeting-met-marc-de-hond

Hier een link naar een verslag van een actueel radioprogramma.

Hier is te lezen dat ook 'Superman' van zijn paard viel en verlamd raakte.
Het kan raar lopen. Je speelt de hoofdrol in de film 'superman' en je raakt tijdens de opnamen verlamd voor de rest van je leven...

De wijze waarop Joni Eareckson Tada na haar fatale duik in het water, waar ze haar nek brak, weer opgeklommen is uit het dal:
ze leerde schilderen met haar mond, ook zingen enz.
is nog steeds inspirerend voor veel mensen.

Verder lukt het me nog steeds niet om schilderijen van haar te vinden.
Ja, eentje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABEE354





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:00
 
Jazeker...!
Ontopic in dit geval... Knipoog smiley

Van heel andere orde. Ik ben slechthorend.
Dit heb ik niet in mijn profiel hier vermeld, maar zal er zeker gauw mee komen in een contact. Ik ben me er van bewust dat het voor mij alleen maar goed zal zijn dat de ander ervan weet.

Hoorapparaten zijn in mijn geval wel zichtbaar, maar ook dan denken veel mensen dat je 'gewoon' kunt horen.
Een 1op1 gesprek is onder goede -redelijk stille- omstandigheden goed te doen. Maar zo gauw er storing optreedt in de vorm van afstand, achtergrondlawaai, windgeruis en dergelijke, wordt het moeilijk.
Het vergt extra inzet om mee te komen en soms zal ik simpel genoeg zaken missen. Kom dus soms voor verrassingen te staan.
Humor lost veel op Lachende smiley en duidelijk zijn scheelt een hoop.

Ik merk dat ik het onderwerp in principe een beetje voorbijschiet, maar een beperking is het. Ook het eventueel afzien van contact om die reden.
Hier op papier is er ook geen prrrobleem, dus de praktijk is een heel ander verhaal. Communicatie he. Onmisbaar.

groet,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:30
 
KABEE354 schreef:
Jazeker...!
Ontopic in dit geval... Knipoog smiley

Van heel andere orde. Ik ben slechthorend.
Dit heb ik niet in mijn profiel hier vermeld, maar zal er zeker gauw mee komen in een contact. Ik ben me er van bewust dat het voor mij alleen maar goed zal zijn dat de ander ervan weet.

Hoorapparaten zijn in mijn geval wel zichtbaar, maar ook dan denken veel mensen dat je 'gewoon' kunt horen.
Een 1op1 gesprek is onder goede -redelijk stille- omstandigheden goed te doen. Maar zo gauw er storing optreedt in de vorm van afstand, achtergrondlawaai, windgeruis en dergelijke, wordt het moeilijk.
Het vergt extra inzet om mee te komen en soms zal ik simpel genoeg zaken missen. Kom dus soms voor verrassingen te staan.
Humor lost veel op Lachende smiley en duidelijk zijn scheelt een hoop.

Ik merk dat ik het onderwerp in principe een beetje voorbijschiet, maar een beperking is het. Ook het eventueel afzien van contact om die reden.
Hier op papier is er ook geen prrrobleem, dus de praktijk is een heel ander verhaal. Communicatie he. Onmisbaar.

groet,



kan ik je een handje geven kabee, ik heb ook van die prachtige dingen in mn oren, alleen zie je ze bij mij niet.
zoals mn meisje zegt; mama heeft batterijen in haar oren...... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:37
 
he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:48
 
GRIFFIN748 schreef:
he?

seggie?? BATTERIJEN IN HAAR OREN!!! MAMA'S OORTJES ZIJN KAPOT!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:52
 
HANNAH810 schreef:
seggie?? BATTERIJEN IN HAAR OREN!!! MAMA'S OORTJES ZIJN KAPOT!!!

en bedankt...de mijne nu ook Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:59
 
Ik lees dit met verbazing,mensen die je zelfs afwijzen om een hoorprobleem?

Ik begin hoe langer hoe meer een hekel te krijgen aan het oppervlakkige internetwereldje.........wat is een mens nog waard???
Ik ben geen optelling van wensen,ik ben ik!
Ik ben een compleet pakket,daar is 44 jaar aan gewerkt,bijgeschaafd,opgekrikt,buitenkant en binnenkant etc en ik hoop dat ik in die jaren een beter mens geworden ben,geen kerel die daar uit mag kiezen wat hem goeddunkt!
Schop mij onderuit en ik sta meteen weer op !Knappe kerel die mij aan kan Duiveltje smiley

(verder is alles goed hoor Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 12:19
 
LEANNE226 schreef:

Knappe kerel die mij aan kan Duiveltje smiley
(verder is alles goed hoor Knipoog smiley )


kan ik je een handje geven; met mij ook hoor......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABEE354





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:51
 
LEANNE226 schreef:
Ik lees dit met verbazing,mensen die je zelfs afwijzen om een hoorprobleem?

Ik begin hoe langer hoe meer een hekel te krijgen aan het oppervlakkige internetwereldje.........wat is een mens nog waard???
Ik ben geen optelling van wensen,ik ben ik!
Ik ben een compleet pakket,daar is 44 jaar aan gewerkt,bijgeschaafd,opgekrikt,buitenkant en binnenkant etc en ik hoop dat ik in die jaren een beter mens geworden ben,geen kerel die daar uit mag kiezen wat hem goeddunkt!
Schop mij onderuit en ik sta meteen weer op !Knappe kerel die mij aan kan Duiveltje smiley

(verder is alles goed hoor Knipoog smiley )

Ha, goed bezig geweest de 'laatste' jaren blijkbaar, Leanne!
Kick 'em!

Wat dat afwijzen betreft, zoals je reageert, dat is via internet niet gebeurd hoor. Het is meer de werkelijkheid die me leert dat niet iedereen goed weet om te gaan met zichtbare handicap.
Raar en vreemd, niet normaal..., hiuverig en afstandelijk zijn mensen dan al snel.
Maar ook, bij deze, aan ondergetekende is geschaafd en bijgewerkt....
Let it go, let such flow. Als je werkelijk contact met iemand krijgt, ziet die persoon ook de binnenkant. En dat telt!
zie ander topic ook trouwens....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:57
 
[quote=KABEE354] Raar en vreemd, niet normaal..., hiuverig en afstandelijk zijn mensen dan al snel.
[quote]

... ben taxi-chauffeur. Op een gegeven moment, gaan alle mensen wel eens een keer naar het ziekenhuis, of revalidatie...

Niets is vanzelfsprekend in dit leven!


Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op maandag 16 augustus 2010, 14:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:32
 
Hoi Bloempjuh!

Quote:
Heej ALOUS961,

Bedankt voor je reactie. Het laat mij zien dat je beter gelijk alle kaarten op tafel kan leggen wanneer je eventueel beperkingen hebt. Maar daarnaast lijkt het me ook erg belangrijk om van eventuele beperkingen geen hoofdzaak te maken. Je kan een ziekte hebben, maar daardoor BEN je niet de ziekte, het is een onderdeel van je, en het bepaalt misschien wel voor een deel hoe je bent, maar dat geldt ook voor je opvoeding, vrienden van vroeger (en nu) en nog veel meer.
Goed gezegd, vind ik.

Toch ben ik er vaak zelf niet zo voor om gelijk alle kaarten op tafel te leggen.
Met name met een date ;)
Dat komt zo: Ik heb zoiets van dat alle dingen z'n tijd hebben.
Dat staat ook in Prediker.
Duszzzz, ik had zoiets in die situatie van dat ik dingen zei, als het 'juiste' moment ervoor was. zeker de dingen die door 'opvoeding' zijn gekomen, zeg maar. Bij 'veel mensen' kán je niet eens van 'opvoeding' spreken, om effe niet té persoonlijk te worden.... Dit ís niét negatief bedoeld. ik doel hier op mensen die bijvoorbeeld als kind zijn mishandeld door de zogenaamde 'opvoeders'. In dit geval spreek ik liever over 'opgroeien'. Snappie?

Ik vind het erg goed gezegd, dat je van eventuele beperkingen géén hoofdzaak moet maken!!!!!

Want er zijn nog zóveel hele goede, mooie en lieve dingen in iemand die bijvoorbeeld een ziekte heeft als oorzaak van kindermishandeling of een beroerde jeugd.
Hierbij wil ik wel even zeggen, dat lang niet alle psychische ziekten door kindermishandeling komen. Laat dat AUB duidelijk zijn.

Dingen kunnen ook erfelijk zijn en in de genen zitten. Of dingen kunnen een hele andere oorzaak hebben, dan omgeving!!!!! Ok.

Nou, een hele fijne dag gewenst!

Shanita

Nb: Ik heb je mail ontvangen en zodra ik weer eventjes de tijd heb, ga ik 'm zorgvuldig beantwoorden :)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 16 augustus 2010, 15:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:09
 
HANNAH810 schreef:
kan ik je een handje geven; met mij ook hoor......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Hierbij nog een hand..... Lachende smiley .....met mij ook hoor..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:55
 
PETRA883 schreef:
Hierbij nog een hand..... Lachende smiley .....met mij ook hoor..... Knipoog smiley

Hand in hand...kameraaaaaaaaduuhhh Lachende smiley met blinkend witte tanden



Sorry kon het ff niet laten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:33
 
een partner al dan niet met een beperking?

ik denk dat het er maar helemaal aan licht wat voor berperking men heeft en wat voor gevolgen die beperking met zich meebrengt.
heb een kennis gehad die met mij verder wilde ,helaas had hij terminale kanker en ik zeg eerlijk dat ik die relatie niet aangegaan ben gewoon omdat ik het niet aandurfde om binnen een paar maanden al dan niet paar jaar er weer alleen voor zou komen te staan met alle emotionele
kanten vandien.
kijk je weet natuurlijk nooit van te voren wat iemand voor ziekte kan krijgen maar ik zou er dus niet voor kiezen als je het van te voren weet.
als voorbeeld ook van een vriendin die als 2e partner iemand had die borderline heeft,haar hele leven stond op z'n kop evenals die van haar kids.ook hierin zou ik afstand houden,teveel ellende ervan gezien.
een lichamelijk beperking zou eraan liggen in hoeverre,je dat op kunt vangen.
ik ken het voorbeeld van Joni zoals hierboven eerder beschreven en heb respect voor de verzorgende personen die haar omringen.
maar denk dat ik er zelf niet voor zou kiezen.
begrijp me goed dit is geen afwijzing naar gehandicapte personen als zijnde een fijne persoonlijkheid ,want ik heb wel gehandicapte personen als fijne vriendschappen in mijn omgeving maar zou ze dus niet kiezen als partners in mijn leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:43
 
GRACE585 schreef:
heb een kennis gehad die met mij verder wilde ,helaas had hij terminale kanker en ik zeg eerlijk dat ik die relatie niet aangegaan ben gewoon omdat ik het niet aandurfde om binnen een paar maanden al dan niet paar jaar er weer alleen voor zou komen te staan met alle emotionele
kanten vandien.(...............)
begrijp me goed dit is geen afwijzing naar gehandicapte personen als zijnde een fijne persoonlijkheid ,want ik heb wel gehandicapte personen als fijne vriendschappen in mijn omgeving maar zou ze dus niet kiezen als partners in mijn leven.

Ik lees hier vaker het woord "kiezen" maar mijn ervaring is dat kiezen niet ter sprake komt als het om echte liefde gaat,dat gaat zo diep..........
Ik geloof ook niet in het zelf kiezen van een partner,teveel "toevalligheden",naar mijn mening brengt God iemand op je pad,het is dan jouw keuze om te luisteren.........of niet Knipoog smiley
Je weet(of denkt te weten)dat iemand bij je past of hoort,veel later weet je of het de juiste keuze was,that's life Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 16:20
 
LEANNE226 schreef:
Ik lees hier vaker het woord "kiezen" maar mijn ervaring is dat kiezen niet ter sprake komt als het om echte liefde gaat,dat gaat zo diep..........
Ik geloof ook niet in het zelf kiezen van een partner,teveel "toevalligheden",naar mijn mening brengt God iemand op je pad,het is dan jouw keuze om te luisteren.........of niet Knipoog smiley
Je weet(of denkt te weten)dat iemand bij je past of hoort,veel later weet je of het de juiste keuze was,that's life Knipoog smiley

maar die diepe liefde is er niet zomaar vanzelf ,dat is een proces wat groeit en om die al dan niet te laten groeien heeft voor mij wel degenlijk met keuzes te maken,of die pers al dan niet een handicap heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 16:29
 
GRACE585 schreef:
maar die diepe liefde is er niet zomaar vanzelf ,dat is een proces wat groeit en om die al dan niet te laten groeien heeft voor mij wel degenlijk met keuzes te maken,of die pers al dan niet een handicap heeft.

Daarin zijn we blijkbaar verschillend alhoewel ik natuurlijk ook niet elke vent achterna loop Knipoog smiley
Ik vind het jammer omdat je door die "voorselectie" op het oog de "keuze" erg beperkt maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 16:38
 
LEANNE226 schreef:
Ik lees hier vaker het woord "kiezen" maar mijn ervaring is dat kiezen niet ter sprake komt als het om echte liefde gaat,dat gaat zo diep..........
Ik geloof ook niet in het zelf kiezen van een partner,teveel "toevalligheden",naar mijn mening brengt God iemand op je pad,het is dan jouw keuze om te luisteren.........of niet Knipoog smiley
Je weet(of denkt te weten)dat iemand bij je past of hoort,veel later weet je of het de juiste keuze was,that's life Knipoog smiley

Mooi gezegd, Leanne!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DORA218





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:47
 
Hallo allemaal

Met grote interesse heb ik zitten lezen.
Heb zelf duidelijke beperkingen die niet zichtbaar zijn maar wel op het lichamelijke vlak liggen.
Heb het niet bij mijn profiel staan,is nooit bij mij opgekomen om dat te doen.Maar als ik met iemand mail dan vertel ik het met de tweede of derde mail dus wel.
Vind het heel moeilijk om in te schatten hoever het meespeelt in het verdere contact,vermoed van wl.
Ik geloof wel dat als er van liefde sprake is ,het geaccepteerd word maar er is volgens mij toch echt wel tijd nodig voor het zover is,en dat heb je dan niet.
Blijf het moeilijk vinden.

groetjes

Thea
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 21:31
 
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 15:31
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)

Ha Bloempje,

Tja....wat moet ik ervan zeggen....ik herken wel wat je zegt dat je minder reactie krijgt. Ik moet ook zeggen dat ik wel bemoedigende reacties heb gehad. en ook hele leuke spontane. Het is inderdaad waar dat mensen minder reageren als je eerlijk op je profiel en uitlegd dat je een beperking hebt. ik snap het enerzijds ook wel. Je overziet de situatie ook niet als je het enkel en alleen van uit een profiel leest. beste zou zijn als je life contact hebt zodat mensen je kunnen zien en je kunt communiceren en direct reageren op vragen of onduidelijkheden....
nu is het afwachten of er iemand is die de sprong durft te wagen..... Verlegen lachende smiley (of zelf de sprong wagen...)

hoe het is om een relatie te hebben met iemand met een beperking welke aard dan ook zal je moeten ervaren (denk ik)
Mijn leven is er wel anders door geworden maar niet minder leuk. Ik heb nog genoeg uitdaging. Ondanks mijn beperking kwijn ik echt niet weg achter de geraniums.....
Ik leef als ieder ander....Ik werk....Ik sport veel....Ik onderneem veel leuke dingen met vriende en familie. Dan staat mijn beperking echt niet in de weg.....
Nieuwste uitdaging is om van het voorjaar te gaan wintersporten....

Soms wordt je beperking opgelegd door mensen zonder beperking doordat ze beperkt denken. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


groeten,

Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:32
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)

ja wat moet ik hier oven zegen vind het top van je dat je het erkent dat je bordelaine heb .En ik snap bes wel dat andere daar broblemen mee hebben en ook weer niet jij kan er niets aan doen dat je het heb Zelfs ben ik getrouwd geweest ben een vrouw wie dit heeft en wilo wel zeggen het is geen pretje ,nu nog niet ,maar als er weer iemand op mijn pat kom wie dit heb ga ik me wel even goed oven na denken . maar ik zal zeggen manen ga eens naar haar profiel en leerd haar eens kennen dan zal alles bes mee vallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 18:58
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)

Ik vind het heel moedig wat je hier neer zet.
Juist omdat ik weet wat het inhoud om 18 jaar getrouwd te zijn geweest, een partner te hebben gehad die dat heeft gehad.

Liefde overwint alles.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3