ChristianMatch
 


Forum

annette
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:45
 
MARIANNE129 schreef:
Nou meis, dan is het extra prettig om weer gewoon lekker thuis te zijn. Laat Pieter inderdaad maar een beetje hollen hoor, is goed voor zijn buikje zullen we dan maar denken he?
Enne als dat ukkie er dan straks is, mag ik toch wel komen kijken he? Geef je dan ook ff de maat door, want als ik Carin moet geloven dan start lang niet iedere baby tussen de maat 50 en de maat 68.

Goed een dikke knuf voor jullie allemaal (tenminste degene die hem hebben wil)

Sterkte, Marianne
Als de kleine geboren wordt is de kans groot dat Pieter dan ziek wordt. Die loopt de laatste tijd behoorlijk op zn tenen. Annette fijn dat je thuis bent, Pieter suc6!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Als de kleine geboren wordt is de kans groot dat Pieter dan ziek wordt. Die loopt de laatste tijd behoorlijk op zn tenen. Annette fijn dat je thuis bent, Pieter suc6!!!!!

Wat knap dat hij ineens op zijn tenen kan lopen.
Zal proberen ook eens wat dichter bij de zwangere vrouwen te komen , misschien kan ik dan ook op mijn tenen lopen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:55
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Lekker weer thuis! Nog even rust met zn viertjes en dan komt de grote dag......zo'n heerlijk klein wezentje in huis,lekker aanfrummelen met dat lutje dingkje.......zucht.........ik wil ook ...... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Sterkte met de laatste loodjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:58
 
CARIN303 schreef:
Op mijn werk hoor ik ook soms horror bevallingsverhalen maar nu waren er een nieuwe opa en oma die een kleinzoon kregen van 12 pond,dit om je moed in te praten Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley
Mijn dochtertje begon in maatje 45 haha,tis nog een klein meidje,bijna 12,135 cm en 31 kilo......zo'n mooi fijn dingetje Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 19:29
 
LEANNE226 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Mijn dochtertje begon in maatje 45 haha,tis nog een klein meidje,bijna 12,135 cm en 31 kilo......zo'n mooi fijn dingetje Verliefde smiley


Mijn dochter dr eerste pakje was direct een hoogwaterbroek Verlegen lachende smiley
Ik ging ook uit van een schattig klein ukkie dus 2 pakjes maatje 50 mee naar het ziekenhuis. Ze woog ruim 7 pond, vrij normaal dus, maar ze was 56 cm lang. Eerste pakje vast boxpakje met voetjes er aan vast....die kon dus niet dicht. Andere pakje fat ik bij me had, had gewone pijpjes maar die kwamen dus maar net over haar kuiten heen, en de 7/8 broek had toen nog niemand van gehoord Gefrustreerde smiley
Dus in de ziekenhuistas zitten nu pakjes in maatje 50/56. Het word nu geschat op 7 pond dus moet lukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 23:08
 
annet ik las dat je weer thuis was
fijn meis dat je nu ff thuis mag liggen
zullen je kiddo's en pieter blij mee geweest zijn
wens je sterkte en geniet zenog ff van pietjes verwennerij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 23:35
 
CARIN303 schreef:
Op mijn werk hoor ik ook soms horror bevallingsverhalen maar nu waren er een nieuwe opa en oma die een kleinzoon kregen van 12 pond,dit om je moed in te praten Knipoog smiley

Een kleinzoon van 12 pond? Dat is ongeveer 13.76 euro. Bij ons in Belgie (de goede kant van Europa) spreken ze over kilo's en grammen en niet in geldwaarde. Pfff, die Nederlanders...ik heb nog veel werk hier... heel erg Engeltje smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 00:07
 
Heerlijk Annette dat je weer thuis bent. Maak je niet druk hè.
Lijkt me wel heel moeilijk met al dat leven om je heen.
Ik zou me overal mee gaan bemoeien denk ik
Fijn om de kinderen en Pieter dicht bij je te hebben.
Heel veel sterkte hoor, knuf, denk aan jullie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 11:15
 
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan, annette, heerlijk dat je weer thuis bent, geniet er nog maar effe van en heel, heel veel sterkte voor wat komen gaat! (Geldt ook voor Pietje!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 14:07
 
ANGELIQUE327 schreef:
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan, annette, heerlijk dat je weer thuis bent, geniet er nog maar effe van en heel, heel veel sterkte voor wat komen gaat! (Geldt ook voor Pietje!)




WELKOM THUIS Knipoog smiley Annette, fijn dat je er weer bent, doe het rustig aan
met je gezinnetje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VOETBAL308





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 14:09
 
ja anette gezellier thuis met je manneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 14:36
 
fijn dat je weer thuis bent annette...sterkte verder en doe het rustig aan...

grtjs miekjes..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARKVOS129





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 15:21
 
Hey Annette

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.
En laat die Pieter maar lopen hoor.
Is wel eens goed voor hem Knipoog smiley
Veel plezier met het laten verwennen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 20:27
 
Welkom thuis Annette Lachende smiley

Ik zou zeggen beentjes omhoog, en vooral heel goed voor je laten zorgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:19
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Welkom Thuis Annette,
En nu je zelf ook HEEL ERG RUSTIG HOUDEN he!
Sterkte Roelfien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:12
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

He Annette,

Wat lees ik nu toch allemaal.
Meid het zit je niet mee he met de zwangerschap.
Heel veel sterkte gewenst hoop dat die kleine zich snel meld.

Groetjes ook aan Pietje
Erika.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:15
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Hoi Annet!!
Fijn dat je weer op honk bent......heel veel sterkte toegewenst met de laatste loodjes......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:26
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Welkom thuis Annette...
Ik hoop voor je dat de pijn uit te houden blijft... sterkte !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:07
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

ukkie? ... 2 ukkie's zei ik toch? ... en uuuh pieterrrrr ...
je verwent je vrouwtje toch wel hé ... koken, wassen, strijken Huilende smiley, smiley in tranen
stoffen, stofzuigen, dweilen, de kids met schone kleren aan naar school,
hun verhaal aan horen, info van school bij houden ... tussendoor met hun ff naar de dierentuin, en sávonds annete voorzien van een heerlijke masage ... wil je nog meer weten? ... ff prive dan Knipoog smiley


Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 4 oktober 2010, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:12
 
INKA401 schreef:
ukkie? ... 2 ukkie's zei ik toch? ... en uuuh pieterrrrr ...
je verwent je vrouwtje toch wel hé ... koken, wassen, strijken Huilende smiley, smiley in tranen
stoffen, stofzuigen, dweilen, de kids met schone kleren aan naar school,
hun verhaal aan horen, info van school bij houden ... tussendoor met hun ff naar de dierentuin, en sávonds annete voorzien van en heerlijke masage ... wil je nog meer weten? ... ff prive dan Knipoog smiley


ja, hij kookt zelfs!!! En nee, geen aviko maar verse kip terayaki vanavondUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hij zal ook wel moeten, zn mams belt me 3x per week om te vragen of hij toch wel alles doet in huis. En zo niet staat hem een preek van mama649 te wachten.....en die zijn nogal lang Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:20
 
ANNETTE792 schreef:
ja, hij kookt zelfs!!! En nee, geen aviko maar verse kip terayaki vanavondUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hij zal ook wel moeten, zn mams belt me 3x per week om te vragen of hij toch wel alles doet in huis. En zo niet staat hem een preek van mama649 te wachten.....en die zijn nogal lang Clown smiley

hahaha ... mmmm, heerlijk om te lezen ... ja, die terayaki kennen wij hier al héél lang,en is lekker hoor ... k'heb ál die dosie's van knor algehad hihi ... maar weet je wát lekker is? ...
inmiddels ons lievelings gerecht ... mioen van connymex... snel klaar en ó zo lekker ... mmmm jammieeeee ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:26
 
INKA401 schreef:
hahaha ... mmmm, heerlijk om te lezen ... ja, die terayaki kennen wij hier al héél lang,en is lekker hoor ... k'heb ál die dosie's van knor algehad hihi ... maar weet je wát lekker is? ...
inmiddels ons lievelings gerecht ... mioen van connymex... snel klaar en ó zo lekker ... mmmm jammieeeee ...


Anneke leert je nog eens koken he! Waar cm al niet goed voor isClown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:54
 
ANNETTE792 schreef:
Anneke leert je nog eens koken he! Waar cm al niet goed voor isClown smiley

niet alleen koken hoor ... pffff ... vullen elkaar perfekt aan ... we balen dat we dit jaar niet op wintersport gaan, maar er is zóóveel méér hé ...
anneke was hier op cm maar zó kort lid ... nu mijn schatje ... en alweer anderhalf jaar ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 01:22
 
INKA401 schreef:
niet alleen koken hoor ... pffff ... vullen elkaar perfekt aan ... we balen dat we dit jaar niet op wintersport gaan, maar er is zóóveel méér hé ...
anneke was hier op cm maar zó kort lid ... nu mijn schatje ... en alweer anderhalf jaar ...

je bent een bofkont. Heerlijk voor jullie......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:24
 
PIETER649 schreef:
Jetz gehts losssssss...

Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven.
Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.

Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(en ik eet voorlopig weer uit de muur... Huilende smiley, smiley in tranen )

Het is vandaag wel heel erg stil in de chat,
Hoe zou het toch gaan met onze Annet?
Pieter.... kom eens met leuk nieuws voor ons. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:39
 
CARIEN982 schreef:
Het is vandaag wel heel erg stil in de chat,
Hoe zou het toch gaan met onze Annet?
Pieter.... kom eens met leuk nieuws voor ons. Knipoog smiley

Geduld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:09
 
Hierbij even een update van mijn kant...

Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..

Annette en ik waarderen het meeleven enorm!!
Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over.
De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.

Maar goed...
De bevalling gaat zeer moeizaam.
Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag.
Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg.
Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAAIKE874





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:11
 
Veel Sterkte !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:13
 
Heel veel sterkte Pieter en Annet.
10-10-10 is idd een mooie datum.
Maar ik hoop voor jullie beiden dat het toch eerder komt.
Aangezien het een zware bevalling word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:15
 
PIETER649 schreef:
Hierbij even een update van mijn kant...

Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..

Annette en ik waarderen het meeleven enorm!!
Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over.
De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.

Maar goed...
De bevalling gaat zeer moeizaam.
Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag.
Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg.
Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij.

Dat wordt op de knieën voor jullie Pieter. Dat het beslist geen week gaat duren, maar dat het sneller zal gaan en voorspoedig.

God bless!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4