ChristianMatch
 


Forum

Frusty
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 08:00
 
MARISKA601 schreef:
Ik lig van die dingen niet wakker...
Jij misschien wel...

En die dingen van het lijstje zijn geen dingen waar ik heb over lopen klagen de laatste tijd.

Maar wel iemand anders.
En nu leg je dit bij mij neer?
Wie is dit topic gestart?

Ik niet.
Ik geef hier weer wat ik zie.

En ik zie dat er iemand is die even gaat bepalen hoe het forum beschreven moet worden.
Onzin op het forum hoort niet thuis want je laat je zelf niet zien?

Ik laat mijn humoristische kant zien.
En dat er iemand is die die de humor er niet van inziet is dat mijn probleem?

Als iemand dyslectisch is en taalfouten maakt, en er word beweerd
dat je je slecht profileerd , is dat die persoon zijn probleem?

Als iemand taalkundig niet goed ontwikkeld is en geen diepgang
kan geven in een discussie, is dat zijn probleem?

Moeten die personen dan hulp ergens gaan aanvragen , omdat er iemand is die problemen heeft met deze dingen?

Zijn die problemen pas opgelost als die personen zich aanpassen aan degenen die overal een probleem van maakt?


Er is ook nog het woord aanpassen.
Als men niet mee wilt doen aan libellesfeer in de chat, kan men ergens anders diepgaande discussies voeren.
Of men doet mee.
De keus is aan de chatter zelf.

De meeste chatters hebben geen zin om zich aan te passen aan iemand die leiding wilt hebben over de hele chat.

Sommige chatters zijn overduidelijk aanwezig.
Die willen alles bepalen in de chatbox.
En als het niet gaat vlgs hun regels dan heb je ruzie.
En dan gaat men klagen over vijanden.

Vele chatters zijn het geklaag beu.

CM heeft bepaalde gedragsregels opgesteld.
En niet de chatters.

Ook het forum heeft bepaalde gedragsregels.
Ook die zijn opgesteld door CM.
En dat wordt niet bepaald door chatters zelf.

En als men vind dat CM niet is wat ie verwacht had,
dan denk ik , waarom blijf je dan lid?

Sommigen vinden zich zelf heel belangrijk voor CM,
omdat ze bang zijn dat zonder hun CM instort.

En dan zeggen ze ook nog ach CM is maar internet.
Dus aan de andere kant vinden ze zichzelf dus toch iets minder belangrijk
dan dat ze denken.

ik snap wat jij hier allemaal mee bedoeld
en dan kan ik enkel zeggen wie de schoen past trekke hem aan,maar tja moet men wel begrijpen van wie die schoen is Knipoog smiley
weet dat het niet mijn schoen is Clown smiley
of is de kat op zijn staart getrapt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 08:44
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat een onzin zeg. Als een discussie toevallig niet de goede kant op gaat maar meteen klagen dat de anderen je verketteren? Ze waren het gewoon niet met je eens, maar ze hebben je nooit als ongelovige neergezet. Als je niet tegen hun argumenten op kan, ga dan niet achteraf klagen dat je niet begrepen bent. Dit soort opmerkingen verpest een goede discussie hier....



In het forum, zijn de artikelen verwijderd dat mensen verketterd werden.
Er werd gezegd dat ze het satanspad aan het volgen waren.
Toont dat respect voor een anders denkende?
En ik klaag er niet over.
Ik zeg alleen wat er allemaal gezegd is op het forum.
En dat dat een van de redenen is dat men geen bijdrages meer neerzet.


En wat het geklaag betreft....
Laat een ieder kijken naar zichzelf en niet de vinger altijd naar een ander wijzen.

Wie ogen heeft die leest...
Wie oren heeft die hore....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:03
 
MARISKA601 schreef:
In het forum, zijn de artikelen verwijderd dat mensen verketterd werden.
Er werd gezegd dat ze het satanspad aan het volgen waren.
Toont dat respect voor een anders denkende?
En ik klaag er niet over.
Ik zeg alleen wat er allemaal gezegd is op het forum.
En dat dat een van de redenen is dat men geen bijdrages meer neerzet.


En wat het geklaag betreft....
Laat een ieder kijken naar zichzelf en niet de vinger altijd naar een ander wijzen.

Wie ogen heeft die leest...
Wie oren heeft die hore....

En je bent dan niet snugger genoeg om die extreme bijdrages naast je neer te leggen? Ik kan me dat niet herinneren dat iemand zoiets geschreven heeft. Wel kan ik me veel positieve bijdragen herinneren waarbij we duidelijkheid aan elkaar gaven hoe we over het topic dachten. Het ligt er maar aan waar je de nadruk op legt. Niet elke bijdrage is even positief, en de kunst is om te weten hoe je daarmee omgaat. De keuze die jij maakt is in mijn ogen niet de goede. Ik hoop dat je je wat positiever kunt opstellen, want je kunt je wel alles aantrekken wat hier geschreven is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:16
 
CHATULIEM619 schreef:
En je bent dan niet snugger genoeg om die extreme bijdrages naast je neer te leggen?
IK KAN ME DAT NIET HERINNEREN DAT IEMAND ZOIETS GESCHREVEN HEEFT.
Wel kan ik me veel positieve bijdragen herinneren waarbij we duidelijkheid aan elkaar gaven hoe we over het topic dachten. Het ligt er maar aan waar je de nadruk op legt. Niet elke bijdrage is even positief, en de kunst is om te weten hoe je daarmee omgaat. De keuze die jij maakt is in mijn ogen niet de goede. Ik hoop dat je je wat positiever kunt opstellen, want je kunt je wel alles aantrekken wat hier geschreven is...

last van geheugenverlies Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 22 juni 2011, 09:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:20
 
CHATULIEM619 schreef:
En je bent dan niet snugger genoeg om die extreme bijdrages naast je neer te leggen? Ik kan me dat niet herinneren dat iemand zoiets geschreven heeft. Wel kan ik me veel positieve bijdragen herinneren waarbij we duidelijkheid aan elkaar gaven hoe we over het topic dachten. Het ligt er maar aan waar je de nadruk op legt. Niet elke bijdrage is even positief, en de kunst is om te weten hoe je daarmee omgaat. De keuze die jij maakt is in mijn ogen niet de goede. Ik hoop dat je je wat positiever kunt opstellen, want je kunt je wel alles aantrekken wat hier geschreven is...




Ik zie dit als een persoonlijke aanval naar mij toe.
Alsof alles aan mij ligt wat ik neerzet op het forum.
Ik moet /mag reageren op het topic zoals jij het wilt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:34
 
MARISKA601 schreef:
Ik zie dit als een persoonlijke aanval naar mij toe.
Alsof alles aan mij ligt wat ik neerzet op het forum.
Ik moet /mag reageren op het topic zoals jij het wilt?
Dat is gemakkelijk, Mariska. Je valt me voortdurend aan, en ik geef toch ook gewoon antwoord? Je schildert nl. wel een erg negatief beeld van het forum, en dat gebaseerd op enkele bijdragen van mensen. Vind je het dan gek, dat je weerwoord krijgt? Ik geloof er nl. niets van dat alles zo negatief is, als dat jij de hele tijd doet voorstellen. Je doet veel mensen tekort door zulke extreem negatieve uitspraken (en onderhuidse beschuldigingen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:36
 
GRACE585 schreef:

last van geheugenverlies Smiley die vol vragen zit
Er was een tijd, dat je gewoon aan de discussie meedeed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat is gemakkelijk, Mariska. Je valt me voortdurend aan, en ik geef toch ook gewoon antwoord? Je schildert nl. wel een erg negatief beeld van het forum, en dat gebaseerd op enkele bijdragen van mensen. Vind je het dan gek, dat je weerwoord krijgt? Ik geloof er nl. niets van dat alles zo negatief is, als dat jij de hele tijd doet voorstellen. Je doet veel mensen tekort door zulke extreem negatieve uitspraken (en onderhuidse beschuldigingen).



Dit is weer een persoonlijke aanval.

Verder ga ik er niet op in, want dat is persoonlijkl.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 09:49
 
MARISKA601 schreef:
Dit is weer een persoonlijke aanval.

Verder ga ik er niet op in, want dat is persoonlijkl.
Wat een houding zeg, 'k sta er versteld van. De laatste weken probeer je iedereen te overtuigen hoe slecht je behandeld bent. En als iemand daar tegen in gaat, voel je je aangevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 11:15
 
SLOTJE A.U.B.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 16:28
 
Ik schrijf de laatste tijd ook niet zo heel veel meer op het forum, in de chatbox kom ik nog maar zelden en dat heeft wel degelijk een oorzaak.

Op het forum is de toonzetting de oorzaak dat ik bijna niet meer reageer ..
Al eerder schreef ik iets over discussies voeren en het respect wat je daarin moet hebben voor de persoon waarmee je in discussie bent.
Ik denk dat je er altijd van uit moet gaan alsof je met iemand een mondelinge discussie voert ... Niet zoals hier op het forum, "als jouw standpunt anders is dan dat van mij .... dan respecteer ik dat niet want ik alleen heb gelijk ..."

Ik merk het bij mezelf ook wel eens, dat mijn standpunt over een bepaald onderwerp zo vaststaand is, dat ik de ander met minder respect antwoord dan wanneer ik een mondelinge discussie zou voeren ... Reden voor mij om mezelf dan maar minder of mogelijk zelfs helemaal niet meer in een discussie te mengen ...

Voor de chatbox ligt het wat anders. Ik merk de laatste tijd dat er weinig tot geen ruimte meer is voor elkaar. Een aantal mensen is heel goed in het naar voren brengen, elke avond opnieuw, hoe de chatbox er wel of niet uit zou moeten zien. Sterke argumenten als "waarom dit en waarom dat" ... "te luchtig of te zwaar" ... "nietszeggend" ... "voor bijbelstudie ga ik wel naar de kerk" ... enz. enz. vliegen regelmatig door de chatbox ... En daarom zie je mij dus niet zo vaak meer in de chatbox ... Engeltje smiley

Een ander punt waarom ik niet meer zo vaak reageer op het forum of in de chatbox is toch ook omdat ik bang ben voor de "klagers". Mensen die om het minste of geringste Judith een mailtje sturen dat er weer iets gezegd of geschreven is wat, in hun ogen, niet door de beugel kan. En op een ban zit ik niet te wachten ... Engeltje smiley

Frusty ... ik zeg maar niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 16:51
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik schrijf de laatste tijd ook niet zo heel veel meer op het forum, in de chatbox kom ik nog maar zelden en dat heeft wel degelijk een oorzaak.

Op het forum is de toonzetting de oorzaak dat ik bijna niet meer reageer ..
Al eerder schreef ik iets over discussies voeren en het respect wat je daarin moet hebben voor de persoon waarmee je in discussie bent.
Ik denk dat je er altijd van uit moet gaan alsof je met iemand een mondelinge discussie voert ... Niet zoals hier op het forum, "als jouw standpunt anders is dan dat van mij .... dan respecteer ik dat niet want ik alleen heb gelijk ..."

Ik merk het bij mezelf ook wel eens, dat mijn standpunt over een bepaald onderwerp zo vaststaand is, dat ik de ander met minder respect antwoord dan wanneer ik een mondelinge discussie zou voeren ... Reden voor mij om mezelf dan maar minder of mogelijk zelfs helemaal niet meer in een discussie te mengen ...

Voor de chatbox ligt het wat anders. Ik merk de laatste tijd dat er weinig tot geen ruimte meer is voor elkaar. Een aantal mensen is heel goed in het naar voren brengen, elke avond opnieuw, hoe de chatbox er wel of niet uit zou moeten zien. Sterke argumenten als "waarom dit en waarom dat" ... "te luchtig of te zwaar" ... "nietszeggend" ... "voor bijbelstudie ga ik wel naar de kerk" ... enz. enz. vliegen regelmatig door de chatbox ... En daarom zie je mij dus niet zo vaak meer in de chatbox ... Engeltje smiley

Een ander punt waarom ik niet meer zo vaak reageer op het forum of in de chatbox is toch ook omdat ik bang ben voor de "klagers". Mensen die om het minste of geringste Judith een mailtje sturen dat er weer iets gezegd of geschreven is wat, in hun ogen, niet door de beugel kan. En op een ban zit ik niet te wachten ... Engeltje smiley

Frusty ... ik zeg maar niet meer

Het is heel begrijpelijk wat je schrijft Cross. Ik heb ook eens een tijdje het forum gelaten voor wat het is. Ik merk ook wel dat op sommige postings helemaal niet gereageerd wordt. Misschien zijn het postings met een te sterke moraal en dus niet zo sensationeel. Het is makkelijker om op een provocatieve posting te reageren waarin gescholden wordt zodat het sensatiegehalte verhoogd wordt. Wat dan ook weer na verloop van tijd een afkeer voor het forum bewerkstelligt. Het is niet zozeer de verschillende geloofsstrekkingen die botsen dan wel de karakters van sommige schrijvers hier in de CM-krant.

Tja, de klagers die met opgestoken vinger naar de juf lopen is ook weer zoiets eigenaardigs. Wetende dat sommige ‘klagers’ niet bepaald vriendelijk zijn voor hun mede CM-lid en toch het lef hebben om wat te gaan aankaarten. Het is zo’n beetje de wereld op zijn kop. Soms heb ik zo’n heldere dag dat ik het allemaal tracht te begrijpen of te relativeren. Die heldere dagen worden schaars en de onderwerpen te zwaar. Wat moet ik dan nog willen begrijpen?

Een slotje op deze topic? Ja, waarom niet. De eerste week zal het dan iets rustiger zijn en daarna wordt er wel weer iets geplaatst en dan kunnen we weer opnieuw beginnen. Het forumlandschap zal dan iets veranderen maar zullen sommige heethoofden dan ook mee veranderen? Ik betwijfel het.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 22 juni 2011, 16:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 18:46
 
Het gaat hier maar over een forum wat je vrijwillig kan en mag lezen........
En als er iets staat wat je niet zint kan je of reageren of het laten.........Als ik dit zo allemaal lees vraag ik me serieus af hoe mensen dan reageren op tegengas in het echte leven? Als je je al op een forum verketterd voelt hoe voelt dat dan in het echte niet elektronische leven? Daar kom je dit soort dingen heftiger tegen dan wat tegengas of wat ''onbehoorlijke'reacties hier. Welkom in het echte leven denk ik als ik al deze reacties zo lees......
Ik maak me nu werkelijk niet druk over 'klagers' of wat dan ook, als mensen willen klagen doen ze dat maar......vind ik helemaal niet zo boeiend.........
Laten we even realistisch zijn: het is maar een forum en geen verplichte kost voor niemand niet.....
En wat 'men'vindt is nog nooit interessant geweest , ga voor wat je zelf vindt en ervaart.......en bekijk het eens met een positieve bril........


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 22 juni 2011, 19:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 12:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het gaat hier maar over een forum wat je vrijwillig kan en mag lezen........
En als er iets staat wat je niet zint kan je of reageren of het laten.........
Als ik dit zo allemaal lees vraag ik me serieus af hoe mensen dan reageren op tegengas in het echte leven? Als je je al op een forum verketterd voelt hoe voelt dat dan in het echte niet elektronische leven? Daar kom je dit soort dingen heftiger tegen dan wat tegengas of wat ''onbehoorlijke'reacties hier. Welkom in het echte leven denk ik als ik al deze reacties zo lees......
Mijn ervaring in het "echte" leven is dan waarschijnlijk toch anders, zeker als het gaat om discussies. Heb veel discussies gevoerd en meegemaakt, en vele waren op het scherpst van de snede, maar wat ik altijd merkte was dat er respect was voor elkaar. Wanneer het hard tegen hard gaat, wanneer je veel tegengas krijgt, is dat nog geen vrijbrief om elkaar te beledigen of bij de grond af te branden. En dat is wat ik de laatste tijd steeds meer merk hier op CM, nee, ik wou dat dit forum het echte leven was, dan was er meer respect voor elkaar dan op dit moment ....
Ik maak me nu werkelijk niet druk over 'klagers' of wat dan ook, als mensen willen klagen doen ze dat maar......vind ik helemaal niet zo boeiend.........
Laten we even realistisch zijn: het is maar een forum en geen verplichte kost voor niemand niet.....
En wat 'men'vindt is nog nooit interessant geweest , ga voor wat je zelf vindt en ervaart.......en bekijk het eens met een positieve bril........
Op dit moment is het dus wel belangrijk en interessant wat "men" vindt, want juist daardoor moet je heeeeeel voorzichtig zijn met wat je schrijft. Voordat je het weet is er weer een "klager" die zijn of haar ongenoegen uit naar Judith, wat me een ban kan opleveren .... en aangezien ik al eens een ban heb gehad ..... Dus de mening van een ander doet er (voor mij) wel degelijk toe, al is het dan niet op de positieve manier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 19:16
 
CROSSROAD317 schreef:


Ik voer in het echte leven ook zinnige discussies maar jij weet net zo goed als ik dat het echte leven zeker niet altijd rozegeur en maneschijn is en dat je daar ook tegenwerking en tegengas krijgt en daar doelde ik op.......niet op alleen maar discussies die je voert in real life........
En als je bang bent om een ban te krijgen moet je toch misschien eens kritisch kijken naar wat je zegt of schrijft? Anders hoef je daar toch niet bang voor te zijn? Ik neem toch aan dat de redactie van CM toch wel kritisch krijgt als ze een klacht krijgt......
En nogmaals, het is geen verplichte site, het is vrijblijvend.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 20:16
 
CROSSROAD317 schreef:
Op dit moment is het dus wel belangrijk en interessant wat "men" vindt, want juist daardoor moet je heeeeeel voorzichtig zijn met wat je schrijft. Voordat je het weet is er weer een "klager" die zijn of haar ongenoegen uit naar Judith, wat me een ban kan opleveren .... en aangezien ik al eens een ban heb gehad ..... Dus de mening van een ander doet er (voor mij) wel degelijk toe, al is het dan niet op de positieve manier.
Eerlijk gezegd denk ik dat je angst overtrokken is. Ik veronderstel dat ik een van de personen ben die regelmatig op het klachtenlijstje voorkomt, heb echter niks gemerkt...Er wordt hier heel veel toegelaten, en terecht, zolang je niet iemand beledigt of ongewenste taal gebruikt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 21:03
 
Er zijn tijden geweest dat heel veel mensen elke dag op het forum keken. En geloof me: die discussies werden echt gewaardeerd. Via het forum werd er gereageerd maar persoonlijk kreeg ik ook nogal wat mail met opmerkingen en vragen van mensen die het vaak wat eng vonden om direct op het forum te reageren of die zaken wilden aankaarten die niet iedereen hoefde te lezen. Veel mensen gaven aan van het forum te leren en dat is toch grote winst?
En laten we man en paard noemen: het gezeur is vooral van een groepje mensen naar Chatuliem toe en lijkt er op gericht om hem als persoon aan te vallen. Er moet toch wel een ernstige drang zijn om iemand onderuit te schoppen als je de kwalijke suggesties - waartegen je je gewoon niet kunt verdedigen - uit, zoals die naar Chat gedaan zijn. Als je zijn stukken leest en de moeite neemt om er uit te filteren wat hij echt bedoelt, dan prik je heel makkelijk door de soms wat ongelukkige uitingen, vaak vanuit een persoonlijk ervaren, heen.

Chatuliem en ik hebben in het verleden de degens behoorlijk gekruist en we zijn het over een aantal zaken fors oneens, maar mijn respect voor hem als persoon heeft daar nooit onder geleden. De twee vrouwen die mij als persoon en als christen aanvielen heb ik ook met argumenten van repliek gediend. Merkwaardig dat sommigen het opvatten als een vorm van onvriendelijk zijn als je het alleen maar met elkaar oneens bent.

Kijk naar elkaars standpunten of het je inzicht vergroot en maak je eigen keuzes of je er wat mee kunt of wilt. En dat gedoe om die ban lijkt me overdreven. Ik heb hier erg controversiële onderwerpen ingebracht en van een ban of een opmerking van CM is nog nimmer sprake geweest. Ik zou ze dat ook ernstig kwalijk nemen.

En zorg ervoor dat je beseft dat Christenen ook heel divers zijn. De opvattingen in je eigen kerk zijn niet de enige wijze om met het geloof om te gaan en zijn zeker niet de exclusief christelijke. Het gaat om de inhoud en de argumentatie en wat mij betreft ook over het gevoel bij een standpunt. Met enige moeite laat je elkaar heel. Persoonlijk mis ik de goede en inhoudelijke bijdragen.

Thomas, gelooft dat een goede discussie het inzicht verscherpt.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 23 juni 2011, 21:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 21:13
 
THOMAS968 schreef:
dat gedoe om die ban lijkt me overdreven. Ik heb hier erg controversiële onderwerpen ingebracht en van een ban of een opmerking van CM is nog nimmer sprake geweest.

Thomas, gelooft dat een goede discussie het inzicht verscherpt.

die gedachte schoot mij ook al een aantal keren door het hoofd, ja.
ik ben toch al een poosje lid, en heb nog nooit de dreiging van "een ban" gevoeld.
ik kan me niet voorstellen dat je "om niets" van de site wordt verwijderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 21:51
 
nou ik heb helaas toch wel eens in de chat te horen gekregen moet ik judith mailen en dat terwijl ik zeker weet dat ik niks onbehoorlijks gezegd had ,dat dit een ban voor mijn lief opleverde was echt niet enkel aan mijzelf maar ook aan bepaalde klokkenluiders
neem daarbij enkele roddels en het recept is gereed om op te stappen
dus ik kan heel goed begrijpen dat men op zulke zaken niet zit te wachten
en men hier dan maar vertrekt en/of niet meer verlengt


Laatst aangepast door
GRACE585
op donderdag 23 juni 2011, 21:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:30
 
GRACE585 schreef:
nou ik heb helaas toch wel eens in de chat te horen gekregen moet ik judith mailen en dat terwijl ik zeker weet dat ik niks onbehoorlijks gezegd had ,dat dit een ban voor mijn lief opleverde was echt niet enkel aan mijzelf maar ook aan bepaalde klokkenluiders
neem daarbij enkele roddels en het recept is gereed om op te stappen
dus ik kan heel goed begrijpen dat men op zulke zaken niet zit te wachten
en men hier dan maar vertrekt en/of niet meer verlengt
Het is zo gemakkelijk een ander de schuld te geven van je eigen gedrag. Heb je er eens bij stilgestaan waarom je toen geband bent? Ik kan me nog wel herinneren dat Judith drie keer op het forum gewaarschuwd heeft dat dit gedrag niet toelaatbaar was. En ook dat het initiatief volledig van Judith zelf uitgegaan is om een ban te geven.
Vreemd dat mensen zichzelf als volledig onschuldig betitelen, terwijl ze weten wanneer ze de regels overtreden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:37
 
Er werd door 1 persoon een grote heisa gemaakt toen....
Als die klokkenluider had gezwegen was er niks gebeurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:55
 
MARISKA601 schreef:
Er werd door 1 persoon een grote heisa gemaakt toen....
Als die klokkenluider had gezwegen was er niks gebeurt.
Ik dacht dat ik iemand anders aansprak, kan ze zelf haar zegje niet meer doen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 23:03
 
ik was niet geband chat maar een ander wel en wij hadden dat stuk op het forum niet gelezen daarbij is die heisa idd wel ontstaan doordat je er een topic aan wijdde en erover begon te zeuren sorry en met die dreigementen ben ik dus helemaal afgeknapt verder weet je heel goed wat je wel en niet gedaan hebt er zijn al voorbeelden genoeg gegeven dus je hoeft m daat niet op af te katten ,sorry moest dit echt ff kwijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 11:49
 
CHATULIEM619 schreef:
De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty.

Ik heb een tijdje van buitenaf het forum gevolgd omdat ik twijfelde of ik wilde betalen om hier weer te zijn maar het kleuterniveau heeft mij doen wachten op andere tijden........ik hou van een geintje maar er zat zelfs geen humor meer in.........
En nu wat meer diepgang he,ik heb al betaald nl.! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:26
 
he, leanne; welcome back!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 20:26
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb een tijdje van buitenaf het forum gevolgd omdat ik twijfelde of ik wilde betalen om hier weer te zijn maar het kleuterniveau heeft mij doen wachten op andere tijden........ik hou van een geintje maar er zat zelfs geen humor meer in.........
En nu wat meer diepgang he,ik heb al betaald nl.! Knipoog smiley

Jij trapte ook in de 2 maanden voor 12.50 aanbieding?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 20:54
 
ANNETTE792 schreef:
Jij trapte ook in de 2 maanden voor 12.50 aanbieding?

Knipoog smiley

Leuk je weer te zien, niet frusty voor mij dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 00:23
 
MARIO216 schreef:
Leuk je weer te zien, niet frusty voor mij dus!



Het frustygehalte zal behoorlijk zakken nu er zoveel bekenden weer terug zijn.
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 11:19
 
VISSER278 schreef:
Het frustygehalte zal behoorlijk zakken nu er zoveel bekenden weer terug zijn.
Clown smiley

Of die raken frusty door het hoge frustygehalte Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 12:11
 
Weer dit topic omhoog . Wanneer stopt dit gefrustyeer nou eens. Boze smiley
kijk naar buiten , zie de zon, voel de zomer, geniet , maar niet meer van frusty. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 4 van 7