ChristianMatch
 


Forum

Vrijheid van meningsuiting op het forum
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 09:40
 
Wat ik de laatste tijden merk is ,
is dat er veel heisa is op het forum rondom het geschrevene.

Nu is er iemand die kritiek heeft op mijn postings.
En heeft de redactie gemaild.

In hoe verre is er vrijheid van meningsuiting op het forum?

Kan en mag je alles maar zeggen?
Mag je kritiek hebben op iemand mening?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 10:06
 
MARISKA601 schreef:
Wat ik de laatste tijden merk is ,
is dat er veel heisa is op het forum rondom het geschrevene.

Nu is er iemand die kritiek heeft op mijn postings.
En heeft de redactie gemaild.

In hoe verre is er vrijheid van meningsuiting op het forum?

Kan en mag je alles maar zeggen?
Mag je kritiek hebben op iemand mening?


als ik dit lees is de eerste vraag die bij mij boven komt of degene die kritiek op jouw postings heeft, jou dit ook persoonlijk heeft laten weten.
Iedereen heeft zijn/haar eigen interpretatie over het geschrevene. Het kan soms verhelderend zijn om eerst navraag te doen wat er precies bedoeld wordt.

Tuurlijk mag je kritiek hebben op iemands mening, maar ga wel met respect met elkaar om. We moeten elkaar niet gaan (ver)oordelen. Wel mogen/moeten we elkaar vermanen, maar wel in liefde! We zitten hier op een christelijke site, en hebben ook een voorbeeld te geven...
Het gaat uiteindelijk om het geschrevene en niet om de persoon zelf.


Laatst aangepast door
THIRZA120
op vrijdag 29 juli 2011, 10:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 10:33
 
THIRZA120 schreef:
als ik dit lees is de eerste vraag die bij mij boven komt of degene die kritiek op jouw postings heeft, jou dit ook persoonlijk heeft laten weten.
Iedereen heeft zijn/haar eigen interpretatie over het geschrevene. Het kan soms verhelderend zijn om eerst navraag te doen wat er precies bedoeld wordt.

Tuurlijk mag je kritiek hebben op iemands mening, maar ga wel met respect met elkaar om. We moeten elkaar niet gaan (ver)oordelen. Wel mogen/moeten we elkaar vermanen, maar wel in liefde! We zitten hier op een christelijke site, en hebben ook een voorbeeld te geven...
Het gaat uiteindelijk om het geschrevene en niet om de persoon zelf.

Kan mij hier volledig bij aansluiten!
Vaak geef je een reactie op wat er staat geschreven en ja soms kan je die persoon ermee raken( heb dat zelf ook ervaren).
Maar moeten we dan daar gelijk mee naar de redactie?
Zijn we niet allen volwassenen?
En als je je voeld aangevallen misschien even niet reageren een optie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 10:56
 
MARISKA601 schreef:
Wat ik de laatste tijden merk is ,
is dat er veel heisa is op het forum rondom het geschrevene.

Nu is er iemand die kritiek heeft op mijn postings.
En heeft de redactie gemaild.

In hoe verre is er vrijheid van meningsuiting op het forum?

Kan en mag je alles maar zeggen?
Mag je kritiek hebben op iemand mening?

Persoonlijk vind ik dat je alles mag en kan zeggen, mits je dat maar op een tactvolle manier doet. Ik heb meer moeite met mensen die zich op een hele ongenuanceerde manier uitdrukken en daardoor soms kwetsend over komen op andere mensen. Ik ga er echter wel van uit dat het niet iemand zijn of haar bedoeling is om de ander te kwetsen. Dus als je merkt dat wat je hebt geschreven wel zo over komt, dan lijkt me dat je dat in de eerste plaats jezelf aan moet trekken en niet op de ander moet projecteren. Anders gezegd: als je merkt dat iemand gekwetst is door wat jij hebt geschreven, ga er dan niet vanuit dat dit aan de ander ligt, dat die zo snel gekwetst is, maar denk na over wat dit zegt over de manier waarop jij hebt geschreven wat je hebt geschreven. En zoek dan ook even persoonlijk contact met diegene om het recht te zetten.

Wat betreft het hebben van kritiek op andermans mening, daar ontkom je niet aan als je een discussie voert. Als iedereeen het met elkaar eens is, heb je weinig reden tot discussie. Dus ja, ik vind dat je best kritiek mag hebben op elkaars mening. Ik denk ook dat het goed is als je open staat voor kritiek op je eigen mening, juist omdat je daar dan ook weer van kunt leren. Kritiek kan immers ook opbouwend zijn. Maar ook hier geldt weer: zorg ervoor dat je kritiek op een opbouwende manier verwoord. Blijkt dat je kritiek anders over komt dan je hebt bedoeld, doe daar dan ook wat mee.

Als je kritiek hebt op de postings van iemand anders, dan is het een beetje flauw om daar meteen de redactie over te mailen, tenzij het postings zijn die absoluut niet door de beugel kunnen. Dat is in het verleden ook wel eens het geval geweest, maar die kwamen niet van Mariska. En als ik kijk naar wat Mariska de laatste tijd heeft geschreven, dan zie ik daarin ook geen ongepaste bijdragen. Dus als iemand dan problemen heeft met wat zij schrijft, is het gepast om even rechtstreeks contact te zoeken via de pv-chat of de mail. Die mogelijkheden zijn er immers niet voor niets. En volgens mij is dat ook een meer christelijke instelling dan meteen je beklag te doen bij derden. Er staat niet voor niets in de Bijbel dat je eerst zelf iemand ergens op moet aanspreken....(zie matteüs 18:15). Helpt dat niet dan kun je er altijd nog anderen (zoals de redactie) bij betrekken, maar meteen naar de redactie schrijven omdat iemand iets geschreven heeft wat je niet zint, getuigt in mijn beleving van een gebrek aan moed om diegene even zelf te benaderen. Maar goed, ik zei al: er zijn in het verleden ook bijdragen geweest die absoluut niet konden en dan is het uiteraard een heel ander verhaal. (gaan we nou straks een discussie krijgen over bijdragen die niet konden of weet iedereen nog wel waar ik op doel... )

Hoe dan ook, ik meen dat iedereen tot op zekere hoogte vrij moet kunnen zijn om te schrijven wat hij of zij wil schrijven, maar dat een ieder er ook goed aan doet om even goed na te denken over de manier waarop hij of zij verwoord wat hij of zij wil zeggen. Blijkt dat iets niet over komt zoals je het hebt bedoeld, trek dat dan in de allereerste plaats jezelf aan en doe daar wat mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 13:08
 
Meer nog dan in normale discussies telt voor de discussies op het forum: het is de toon die de muziek maakt!
In normale discussies heb je nog de gezichtsuitdrukking, de toonhoogte van een stem etc etc.
Dat alles ontbreekt op een forum zoals hier op CM.
En ik ben het met Lisa eens: lieve mensen heb respect voor elkaar en dan hoef je het niet met elkaar eens te zijn!

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 17:20
 
MARISKA601 schreef:
Wat ik de laatste tijden merk is ,
is dat er veel heisa is op het forum rondom het geschrevene.

Nu is er iemand die kritiek heeft op mijn postings.
En heeft de redactie gemaild.

In hoe verre is er vrijheid van meningsuiting op het forum?

Kan en mag je alles maar zeggen?
Mag je kritiek hebben op iemand mening?

Uiteraard mag je reageren op elkaars stukjes.
Ik denk dat mensen gauw het gevoel hebben dat zij PERSOONLIJK worden aangevallen, terwijl hooguit hun mening bekritiseerd wordt.

Een beetje objectiviteit kan hierin absoluut geen kwaad.

En als je al een reactie geeft, hou het bij jezelf. Geef je eigen mening, vertel hoe je het ZELF ziet. Wijzen op een ander is zo makkelijk, maar er wijzen dan nog altijd drie vingers naar jezelf...

En als je dan ook nog bescheiden en vriendelijk blijft... wie zou er dan nog wat op- of aan te merken hebben op je reactie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 18:42
 
Op vele serieuze forums is een metadiscussie verboden,oftewel discussies óver discussies (of over de manier van discussiëren)
Lijkt me zalig als dat privé gekissebis hier ook over zou zijn,zulke dingen regel je met de persoon in kwestie en mocht dat niet lukken dan is er nog de redactie.

En we zijn allemaal volwassen,niet reageren is ook een optie.

(beetje te b*tchy?ik glimlach wel even lief Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 18:59
 
eigenlijk wordt op elke topic steeds hetzelfde herhaalt...het begint met een bepaalde vraag en dan wordt er van de schrijvers een psyché analyse gegeven, waar eigenlijk niemand om vraagt, of er wordt uitgelegd hoe het wel of niet moet... Ik vraag me dan af of het eens niet beter zou zijn om alles maar dan ook alles te wissen van dit forum en dan trachten met een schone lei te beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 19:13
 
LEANNE226 schreef:
En we zijn allemaal volwassen...


ja???









.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 29 juli 2011, 19:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 19:27
 
FRANKT627 schreef:
eigenlijk wordt op elke topic steeds hetzelfde herhaalt...het begint met een bepaalde vraag en dan wordt er van de schrijvers een psyché analyse gegeven, waar eigenlijk niemand om vraagt, of er wordt uitgelegd hoe het wel of niet moet... Ik vraag me dan af of het eens niet beter zou zijn om alles maar dan ook alles te wissen van dit forum en dan trachten met een schone lei te beginnen.


Om een herhaling van zetten te krijgen Frank ??

Voor een deel ben ik het wel met Mariska eens, ik heb dat ook al eens eerder geschreven "een mening geven is prima, maar soms heb ik de indruk dat je niet kunt schrijven wat je zou willen schrijven omdat men dan in de pen klimt om de redactie in te lichten ..."
Ook heb ik de indruk dat sommige CM leden het leuk vinden om anderen "op de kast te jagen". Dan afwachten op een reactie die niet door de beugel kan, af dat er een overtrokken reactie gegeven wordt, zodat ze daarna de "zielepiet" kunnen uithangen, zich niet begrepen voelen, en weer een reden hebben om de redactie in te lichten over de "reactie van de desbetroffen persoon" -- Die ze zelf notabene, met hun uitspraken "op de kast hebben weten te jagen" ...
Natuurlijk zou de persoon die zich "op de kast laat jagen" beter niet kunnen reageren ((de standaardantwoorden zijn vaak "je hoeft niet te lezen of je hoeft niet te reageren ..)) ... maar als je wel "op de kast zit" is het niet gemakkelijk om niet te reageren ...
Ligt de verantwoording dan bij de persoon die reageert, zich "op de kast liet jagen", of bij de persoon die er een sport van maakt om andere CM leden "op de kast te jagen"??

Ik hoop dat Judith, CM, eens duidelijke regels opstelt (weet niet eens of ze er zijn, heb ze niet kunnen vinden in de algemene voorwaarden) voor wat betreft de communicatie regels in zowel de chatbox als op het forum ... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 19:34
 
MARY052 schreef:
Meer nog dan in normale discussies telt voor de discussies op het forum: het is de toon die de muziek maakt!
In normale discussies heb je nog de gezichtsuitdrukking, de toonhoogte van een stem etc etc.
Dat alles ontbreekt op een forum zoals hier op CM.
En ik ben het met Lisa eens: lieve mensen heb respect voor elkaar en dan hoef je het niet met elkaar eens te zijn!

Mary

nou inderdaad mary, ik ben het het helemaal met je eens!
anders zouden we helemaal noooooit meer terug komen op CM....
jammer toch??
Laten we het leuk houden....en gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 21:44
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik hoop dat Judith, CM, eens duidelijke regels opstelt (weet niet eens of ze er zijn, heb ze niet kunnen vinden in de algemene voorwaarden) voor wat betreft de communicatie regels in zowel de chatbox als op het forum ... Twijfelende smiley

Hebben wij als volwassen mensen nu echt regels nodig om gewoon, respectvol met elkaar van gedachten te wisselen ,want dat is toch het doel van een forum of heb ik het mis ? Maar ik snap je reactie wel hoor Crossroad ..
En dat klagen over iemand naar de redactie toe , tja dat heb ik hier nog nooit begrepen en 'k doe me er nu ook al geen moeite meer voor ...
We roepen in het ware leven toch ook geen hulp in als we een meningsverschil hebben ? of wel ?
Of zijn wij Belgen gewoon toleranter naar anderen toe ? Ik begin het zo een beetje te peinzen .... en of dat van domheid is , ( ja ik weet het , we hebben die naam al eens bij onze buurlanden ) laat ik maar in het midden ... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:09
 
CROSSROAD317 schreef:


Ik hoop dat Judith, CM, eens duidelijke regels opstelt (weet niet eens of ze er zijn, heb ze niet kunnen vinden in de algemene voorwaarden) voor wat betreft de communicatie regels in zowel de chatbox als op het forum ... Twijfelende smiley

Volwassenen hebben dit soort regeltjes niet nodig en daarom horen ze ook niet nodig te zijn. Bij een discussie moet het over feiten en onderbouwde meningen gaan en een enkel gevoelsargument kan ook geen kwaad. Maar het lijkt wel of hier vetes worden uitgevochten, waarbij men maar blijft dooremmeren over wie er gelijk heeft of zo. En regeltjes? Judith grijpt achter de schermen maar in, het is geen kleuterjuf die de regeltjes opstelt. Het is niet aan de orde en ik laat me dat niet gebeuren ook. Je mag elkaar in een discussie rustig heel laten, daar is echt niks mis mee. Mensen die ruziën moeten maar eens samen een kalmoesbeerenburger drinken of zo. Jezus veranderde water in wijn, een eigenschap die ik helaas niet bezit, dus zo slecht is dat vast niet als je wat uit de wereld wil hebben.

Wat wil je, gelijk of geluk?

Thomas, voelt zich gelijk gelukkig.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 29 juli 2011, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:11
 
THOMAS968 schreef:
Volwassenen hebben dit soort regeltjes niet nodig en daarom horen ze ook niet nodig te zijn. Bij een discussie moet het over feiten en onderbouwde meningen gaan en een enkel gevoelsargument kan ook geen kwaad. Maar het lijkt wel of hier vetes worden uitgevochten, waarbij men maar blijft dooremmeren over wie er gelijk heeft of zo. En regeltjes? Judith grijpt achter de schermen maar in, het is geen kleuterjuf die de regeltjes opstelt. Het is niet aan de orde en ik laat me dat niet gebeuren ook. Je mag elkaar in een discussie rustig heel laten, daar is echt niks mis mee. Mensen die ruzien moeten maar eens samen een kalmoesbeerenburger drinken of zo. Jezus veranderde water in wijn, een eigenschap die ik helaas niet bezit, dus zo slecht is dat vast niet als je wat uit de wereld wil hebben.

Wat wil je, gelijk of geluk?

Thomas, voelt zich gelijk gelukkig.

Thomas heeft gelukkig gelijk... Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 29 juli 2011, 22:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:35
 
SOFIE807 schreef:
Hebben wij als volwassen mensen nu echt regels nodig om gewoon, respectvol met elkaar van gedachten te wisselen ,want dat is toch het doel van een forum of heb ik het mis ? Maar ik snap je reactie wel hoor Crossroad ..
En dat klagen over iemand naar de redactie toe , tja dat heb ik hier nog nooit begrepen en 'k doe me er nu ook al geen moeite meer voor ...
We roepen in het ware leven toch ook geen hulp in als we een meningsverschil hebben ? of wel ?
Of zijn wij Belgen gewoon toleranter naar anderen toe ? Ik begin het zo een beetje te peinzen .... en of dat van domheid is , ( ja ik weet het , we hebben die naam al eens bij onze buurlanden ) laat ik maar in het midden ... Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 30 juli 2011, 00:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 15:47
 
MARISKA601 schreef:
Wat ik de laatste tijden merk is ,
is dat er veel heisa is op het forum rondom het geschrevene.

Nu is er iemand die kritiek heeft op mijn postings.
En heeft de redactie gemaild.

In hoe verre is er vrijheid van meningsuiting op het forum?

Kan en mag je alles maar zeggen?
Mag je kritiek hebben op iemand mening?
Eigenlijk vind ik datgene wat je schrijft enorm hypocriet. Je beledigt mensen en dan klaag je dat iemand naar de redactie mailt omdat hij er zat van is zulke beledigingen te lezen. Ik zou me maar diep schamen Mariska. Nu zoek je steun bij andere mensen in de hoop, dat het dan allemaal wel meevalt. Een betere houding zou m.i. zijn om je excuus aan te bieden en de beledigende bijdrages te verwijderen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 30 juli 2011, 16:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 16:15
 
CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk vind ik datgene wat je schrijft enorm hypocriet. Je beledigt mensen en dan klaag je dat iemand naar de redactie mailt omdat hij er zat van is zulke beledigingen te lezen. Ik zou me maar diep schamen Mariska. Nu zoek je steun bij andere mensen in de hoop, dat het dan allemaal wel meevalt. Een betere houding zou m.i. zijn om je excuus aan te bieden en de beledigende bijdrages te verwijderen.


Laat ik aan de redactie over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 16:20
 
MARISKA601 schreef:
Laat ik aan de redactie over.
Om nu in te gaan op je vraag: is er vrijheid van meningsuiting op het forum? Jazeker, zolang je maar de gewone grenzen in de gaten houdt. Verder klop je dit hele verhaal op om te laten zien hoe onschuldig je wel niet bent. In mijn ogen is dat zeer laf.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 30 juli 2011, 16:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:49
 
CHATULIEM619 schreef:
Eigenlijk vind ik datgene wat je schrijft enorm hypocriet. Je beledigt mensen en dan klaag je dat iemand naar de redactie mailt omdat hij er zat van is zulke beledigingen te lezen. Ik zou me maar diep schamen Mariska. Nu zoek je steun bij andere mensen in de hoop, dat het dan allemaal wel meevalt. Een betere houding zou m.i. zijn om je excuus aan te bieden en de beledigende bijdrages te verwijderen.


Nu ga je wel heel ver op de persoon zelf in, Chat! Wees volwassen en 'vecht' dit even onderling uit.
(over zielig doen gesproken....)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:31
 
Ik heb sterk de indruk dat dit topic niet is geopend om door middel van een discussie tot meer heldere inzichten te komen. In een discussie gaat het er niet om wie gelijk heeft of krijgt. Persoonlijke tegenstellingen moeten mensen ook maar persoonlijk uitvechten. Een topic waar mensen rollend over straat gaan, is weinig verheffend, ook op CM niet.

Overigens betekent het recht van vrijheid van meningsuiting niet dat je de vrijheid hebt om alles te mogen zeggen. Bij een mening gaat het over een standpunt dat met argumenten is onderbouwd. Dat is heel wat anders dan roepen dat het een mening is en het onder het mom van vrijheid van meningsuiting gezegd mag worden. Als het bijvoorbeeld mijn mening zou zijn dat de Paus een hypocriete pedofielenvriend is, dan mag ik dat daarom nog niet zeggen en moet ik mijn mening onderbouwen. Anders is het een nogal ernstige verdachtmaking. Voor alle duidelijkheid, ik vind dat niet, ik geef een voorbeeld. Vrijheid van meningsuiting betekent dus niet dat je alles maar kunt zeggen omdat je iets toevallig vindt.


Thomas, meent meestal wel wat hij zegt.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 30 juli 2011, 22:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:32
 
THIRZA120 schreef:
Nu ga je wel heel ver op de persoon zelf in, Chat! Wees volwassen en 'vecht' dit even onderling uit.
(over zielig doen gesproken....)
tja Thirza, als het aan mij gelegen had, was dit topic niet geopend. Maar nu het beeld geschapen wordt, dat CM aan censuur doet, vind ik het wel tijd worden om eens een keer te vertellen wat er echt aan de hand is. De censuur van CM is niet willekeurig, zoals men wil beschrijven, soms kunnen er echte duidelijk redenen aan ten grondslag liggen.
In het verleden is er heel vaak onrust geweest, nu is het gelukkig wat kalmer op dat gebied. Als ik niet gereageerd had, kwam CM hiermee in een kwaad daglicht te staan.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 30 juli 2011, 23:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:17
 
Moeten wij al Christenen niet de ongelovegen jaloers maken om ons geloof en als men dit dan leest dan weten ze gelijk waarom ze dat niet moeten doen .
Dus laten we ophoudne op deze manier en het eventueel via mail te doen.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 10:53
 
Als CM redactie na een melding het nodig vind om iemand te waarschuwen of direct te bannen, zal die persoon het er wel naar gemaakt hebben.

Dit alles op basis van de CM regels, waar we natuurlijk niet altijd verplicht begrip voor hoeven te hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 15:25
 
Dit topic krijgt een slotje omdat ik het gevoel heb dat het niet om de daadwerkelijke vraag gaat, maar om een issue tussen leden.

Over vrijheid van meningsuiting kan en wil ik heel duidelijk zijn: die vrijheid is er. En op het moment dat je niet kritisch naar jezelf hoeft kijken, hoef je ook niet bang te zijn of de redactie wel of niet gemaild wordt.

Ter advies: stop met op elkaar reageren wanneer je het pertinent niet met elkaar eens kunt zijn. Het wordt nutteloos en andere leden hoeven hier niet in betrokken te worden. Soms moet je accepteren dat je lijnrecht tegenover elkaar staat, zonder dit steeds onder de aandacht te brengen.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 31 juli 2011, 15:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1