ChristianMatch
 


Forum

Wat heb je geluisterd naar de preek?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 3 juni 2012, 21:31
 
Hand. 3 : 1- 10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 3 juni 2012, 22:06
 
VISSER278 schreef:
Hand. 3 : 1- 10



dat was de tekst....maar de vraag is : heb je geluisterd naar de preek....


Knipoog smiley

Ja Visser,ik hou je in de gaten..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 3 juni 2012, 22:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
dat was de tekst....maar de vraag is : heb je geluisterd naar de preek....


Knipoog smiley

Ja Visser,ik hou je in de gaten..... Knipoog smiley


Nee nee , de vraag was .... WAT heb je geluisterd naar de preek?

Maar ik heb ook geluisterd hoor ondanks dat het koud was. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304





Berichten: 205

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 14:53
 
Tip: Lachende smiley

Voor hun die engels verstaan dan de link hieronder is een
goeie preek om naar te luisteren, onderwerp: belt of truth.

http://www.streamsministries.com/video/?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Product+Reminder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 17:59
 
FLOWERFUL304 schreef:
Tip: Lachende smiley

Voor hun die engels verstaan dan de link hieronder is een
goeie preek om naar te luisteren, onderwerp: belt of truth.

http://www.streamsministries.com/video/?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Product+Reminder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 10:48
 
Wat ik hoorde vanmorgen was:

Paulus stelde een vraag in Efeze aan Christenen( als wij). Zij hadden best wat geleerd van Apollos, ze waren (ook) gedoopt en ze stelden zich goed op in het leven. Zij probeerden op hun manier Jezus te belijden en Hem te volgen in hun leven, zoals wij dat ook doen. Toch ontbrak er iets aan! Paulus merkte dat direct. En hij stelde zijn vragen: "Zijn jullie ook gedoopt met de Heilige Geest; hebben jullie ook de Heilige Geest ontvangen, toen jullie tot geloof zijn gekomen? "Hebben jullie /u/jij ook de Heilige Geest ontvangen?

Met die vraag mocht(oa) ik naar huis gaan. Blij en dankbaar voor me zelf zingend (opwekking 277)

Machtig God, sterke Rots,
U alleen bent waardig.
Aard' en hemel prijzen U,
glorie voor uw naam.

Lam van God, hoogste Heer,
heilig en rechtvaardig,
stralend Licht, Morgenster,
niemand is als U.

Prijst de Vader, prijst de Zoon.
Prijst de Geest, die in ons woont.
Prijst de Koning der heerlijkheid.
Prijst Hem tot in eeuwigheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 13:34
 
Mooi Yes!!

Wij hadden het vanmorgen over Gods verhoring op het gebed en specifiek die keren dat er in de Bijbel staat "op de tijd van het avondoffer"en in het NT "op het uur van gebed"' Gods antwoord aan Elia op de Karmel aan Ezra aan Daniel. En Gods antwoord aan Cornelius in Handelingen en de verlamde man.
Maar ook God zwijgen Als Jezus aan het kruis roept Mijn God Mijn God waarom hebt U mij verlaten. Toen kon God geen antwoord geven want Hij hing daar voor jou en mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:20
 
Geloof hoop en liefde, deze volgorde wordt vaak gebruikt.
In de dienst vanmorgen las in in mijn bijbel en hoorde ik een net andere volgorde (1Tess1:1-4) vers 4 Geloof Liefde en Hoop.


Paulus begint deze brief (in tegenstelling op de meeste andere brieven) Niet met zij eigen naam, Om vervolgens uit te leggen wie hij is en uit naam van wie hij zijn brieven schrijft.

Hij voelt en weet zich dus geaccepteerd in deze de gemeente. (Waar hij “maar” 3 weken gepreekt heeft Handl.)
Omdat ze 1 zijn in de Vader! (kinderen van 1 Vader) Hij schrijft de brief ook uit naam van Silvanus (Silas) en Timótheüs.
Ieder met zijn eigen aardig heden. Mogen ze een(s)gezin(s) zijn.
Gezin van de Vader.

“jij bent een kind door God bemind. Voor het Eeuwig Geluk geschapen”
Ben(t) jij/u een Kind van je Vader? Met die vraag mochten we naar huis.

Onze Vader die in de hemelen zijt,
Uw Naam worde geheiligd;
Uw koninkrijk kome;
Uw wil geschiede,
gelijk in de hemel alzo ook op de aarde.
Geef ons heden ons dagelijks brood;
en vergeef ons onze schulden,
gelijk ook wij
vergeven onze schuldenaren;
en leid ons niet in verzoeking,
maar verlos ons van de boze.
Want van U is het koninkrijk
en de kracht en de heerlijkheid
in eeuwigheid.
Amen.


Laatst aangepast door
YES356
op maandag 2 juli 2012, 08:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 17:28
 
Meer dan overwinnaars was het thema, in de preek ook een stukje van de clip van Thomas, ee ndocumaintaire die is uitgezonden door EO.
Hij wist dat hij overwinnaar was.
http://www.eo.nl/programma/doordewereld/2009-2010/page/-/NPOSilverlightPlayer/index.esp?aflid=12476478&program=11080918 eerst wat anders, maar het Thomas verhaal begint op 10.45


Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 17 juni 2012, 17:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 10:59
 
onder andere ging de preek ook over dat god een positieve manier heeft om naar jouw omstandigheden te kijken.
jij zegt;het is onmogelijk
god zegt: alle dingen zijn mogelijk(luk.18-27

jij zegt;ik ben te moe
god zegt:ik zal je rust geven(math 11 28-30

jij zegt:ik kom er niet uit
God zegt: ik baan voor jouw de weg(spreuken 3 5-6

Jij zegt; ik kan hetniet
god zegt; je kunt alles(fil 4-13

jij zegt:ik kan het niet aan
god zegt: ik zal in alje behoeften voorzien(fil 4-19

jij zegt:het is het niet waard
god zegt: het zal de moeite waard zijn(rom 8-28

jij zegt:ik benniet slim genoeg
god zegt: ik geef je wijsheid( 1cor 1-30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:09
 
over jozua vers 1 tot en met 9
mozes ging dood en toen kon jozua niet meer op mozes leunen,zoals wij soms leunen op onze voorganger,
hebben we het moeilijk gaan we naar hem toe.Inplaats van zelf naar god te gaan.
jozua moest de jordaan oversteken, de jordaan staat voor iets wat je moeilijk kan oversteken.
En god spreekt, niemand zal voor u stand houden al de dagen van uw leven.Zoals ik met mozes geweest ben zal ik met u zijn,ik zal u niet begeven en u niet verlaten, wees sterk en moedig etc,
en nog twee keer zeg god, wees sterk en moedig , en sidder niet en word niet verschrikt, want de here uw god is met u,overal waar u gaat.

En zo moeten wij ook leren om zelf gods stem te verstaan. het is leuker om zelf de stem van god te verstaan

Waar je gaat zal er iets gebeuren in jezus naam, want je bent gezalfd met de heilige geest.
Het land is er om ingenomen te worden, loop er gewoon in en god doet de rest.
ik zal je niet begeven en verlaten, de heilige geest is altijd ook bij jou.
Ook als je er een zooitje van maakt.( hoera, geweldig om te horen,want ik maak er nog wel es een zooitje van...)

En ook al heb je zelf soms angst,zelfs grote geloofshelden hebben wel es angst, god ziet je anders als jij jezelf soms, wees sterk en moedig, wees vastberaden, wees standvastig
god wil boven natuurlijke moed geven.Wij moeten vol geloof en moed vastberaden zijn en niet opgeven. De heilige geest zal je nooit verlaten.

Dus als je ook een jordaan over moet steken,doe het samen met jezus.
De geest van ontmoediging gaat weg alsje bij god bent.

Enfin klein stukje van de preek,jaja, op woensdag avond, de kerk gaat weer wat avonden door, zeer vermoeiend,maar als je er eenmaal zit,zo de moeite waard.
ik zag iemand genezen van beenlengte verschil.
Ook waren er enkele mensen uit afghanistan,precies zoals weken eerder is geprofeteerd dat er mensen uit afghanistan zouden komen.
Er werd voor gebeden en ik zat er vlak bij en het was alsof jezus zelf vlak bij me was, alsof jezus de afghaan zelf aanraakte en zegende

Enfin stukje van een preek, die weer geweldig was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 05:46
 
Zondag een preek die mij tot nadenken stemde. De predikant had het over de motivatie van de mens, ten diepste wat hen drijft. Hij was scherp, dat wel. Confrontatie met mezelf bleef dan ook niet uit. Maar lees en misschien heb je er iets aan. Ik heb de woorden van de predikant gewoon neergepend gecopiëerd van de cd Knipoog smiley .

Thema - Motivatie: Herodes was erg listig (Mat 2:1-2 nbv en verder het hoofdstukje door in nbg).

"Herodes zet de pokerface op. Het kan verschillen, zegt exact dezelfde woorden als de magiërs -die op zoek zijn naar het kindeke Jezus- maar vanuit een totaal andere motivatie. Zijn hart was helemaal op een andere manier met deze dingen beter. De magiërs wilden dit kind echt vinden. Maar hij, werd verteert door woede en verschrikking.

Wat is de motivatie achter woorden en daden ? Waarom doen mensen bepaalde zaken, waarom zeggen mensen dingen ? We kunnen het soms niet aflezen aan het gezicht, nee dat kunnen we niet.
De Heer weet het wel. Je kunt me gemakkelijk iets wijsmaken. Geen probleem. Je kunt de pokerface opzette en andersom ook. Maar wat er van binnen leeft, wat er écht leeft dat laten we dikwijls niet zien. En we hebben allemaal een beetje Herodes in ons. Een mens moet echter integer zijn. Je moet thuis dezelfde zijn als dat je hier bent, in de kerk. Dezelfde zijn overal waar dat je gaat, ze moeten u herkennen, dat is die persoon.

De Herodes in ons is, is niet goed, die moet eruit. Geen stiekem gedoe, geen geheimdoenerij. Want hij riep ze in het geheim bijeen! Niks in het verborgene, geen slechte bedoelingen, geen valsheid, geen schone schijn, er zijn genoeg wolven in schapenvacht.

Herodes is een slecht man, en al wat in ons is van Herodes moet er ook uit" Aldus de predikant.


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 23 juni 2012, 06:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:16
 
een grote "make-over" dus, herman?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 12:57
 
Handelingen 19
Zo werd dan Petrus in de gevangenis bewaakt, en door de gemeente werden voortdurend gebeden tot God voor hem opgezonden.

Wij hebben veel contact met mensen tegenwoordig. Mobiele telefoons, ifhone,twitter,facebook enz enz.

Maar zijn die er ook voor ons ?
Zijn die altijd bereikbaar?
Horen ze ons?

Voor Petrus werd gebeden door mensen.(die hadden al eerder voor een ander gebeden en dat was niet verhoord) toch baden ze voor Petrus.

Pertus was gebonden met kettingen. Er zijn in de wereld plekken waar mensen die voor Jezus kiezen en daar voor in de gevangenis belanden.
Kunnen wij die in alle vrijheid mogen leven ook ergens aan gebonden zijn? Met kettingen die onze Vrijheid in Jezus belemmeren?

God is altijd bereikbaar en wil ons vrijmaken!!
Is er altijd! Wonderlijk is dat dat als we ergens om bidden en het gebeurd wat we vragen. Kunnen we het soms eerst niet geloven zoals Rodé en de mensen die aan het bidden waren!



Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd)
5015!! : (Verduidelijking: psalm 50 vers 15) En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.



(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind…………………..


Laatst aangepast door
YES356
op zondag 1 juli 2012, 21:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:21
 
Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd)
5015!! : En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.



(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind…………………..[/quote]

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 13:23
 
YES356 schreef:
Handelingen 19
Zo werd dan Petrus in de gevangenis bewaakt, en door de gemeente werden voortdurend gebeden tot God voor hem opgezonden.

Wij hebben veel contact met mensen tegenwoordig. Mobiele telefoons, ifhone,twitter,facebook enz enz.

Maar zijn die er ook voor ons ?
Zijn die altijd bereikbaar?
Horen ze ons?

Voor Petrus werd gebeden door mensen.(die hadden al eerder voor een ander gebeden en dat was niet verhoord) toch baden ze voor Petrus.

Pertus was gebonden met kettingen. Er zijn in de wereld plekken waar mensen die voor Jezus kiezen en daar voor in de gevangenis belanden.
Kunnen wij die in alle vrijheid mogen leven ook ergens aan gebonden zijn? Met kettingen die onze Vrijheid in Jezus belemmeren?

God is altijd bereikbaar en wil ons vrijmaken!!
Is er altijd! Wonderlijk is dat dat als we ergens om bidden en het gebeurd wat we vragen. Kunnen we het soms eerst niet geloven zoals Rodé en de mensen die aan het bidden waren!



Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd)
5015!! : En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.



(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind…………………..

Mooi Yes, en een mooie reactie van je zoontje!

Wij zongen vanmorgen een erg oud lied, maar nog steeds erg mooi:

Welgelukzalig is ieder te noemen, die Jakobs God als helper heeft!
Wat zou hem schaden, wie zou hem verdoemen, die dag aan dag met Christus leeft!
Wie met de Heer te rade gaat, die staat Hij bij met raad en daad.
Halleluja! Halleluja!

Roemt dan, gij mensen, en lofzingt tezamen, Hem die zo grote dingen doet.
Alles wat adem heeft roepe nu amen, zinge nu blijde: God is goed!
Love dan ieder die Hem vreest, Vader en Zoon en Heil'ge Geest!
Halleluja! Halleluja!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:45
 
YES356 schreef:
Handelingen 19
Zo werd dan Petrus in de gevangenis bewaakt, en door de gemeente werden voortdurend gebeden tot God voor hem opgezonden.

Wij hebben veel contact met mensen tegenwoordig. Mobiele telefoons, ifhone,twitter,facebook enz enz.

Maar zijn die er ook voor ons ?
Zijn die altijd bereikbaar?
Horen ze ons?

Voor Petrus werd gebeden door mensen.(die hadden al eerder voor een ander gebeden en dat was niet verhoord) toch baden ze voor Petrus.

Pertus was gebonden met kettingen. Er zijn in de wereld plekken waar mensen die voor Jezus kiezen en daar voor in de gevangenis belanden.
Kunnen wij die in alle vrijheid mogen leven ook ergens aan gebonden zijn? Met kettingen die onze Vrijheid in Jezus belemmeren?

God is altijd bereikbaar en wil ons vrijmaken!!
Is er altijd! Wonderlijk is dat dat als we ergens om bidden en het gebeurd wat we vragen. Kunnen we het soms eerst niet geloven zoals Rodé en de mensen die aan het bidden waren!



Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd)
5015!! : En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.



(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind…………………..

Soms als je zulke dingen hoort (leest) zou je weer willen worden als een kind en denken als een kind!
Mooi Yes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:06
 
YES356 schreef:




Wat we als Ps(je) nog meekregen was een belangrijk nummer om op te slaan ik onze mobiel! (hoofd)
5015!! : En roep Mij aan in den nood: zo zal Ik u redden, en gij zult Mij prijzen.




(Mijn zoontje las mee terwijl ik dit typ zegt hij “Hey!!!moet je doen!!! dat nummer intikken!! Krijg je God aan de lijn…….) Als ik niet wordt als een kind…………………..

okeeej, ik ben Belg... maar ik vat 'm ff niet, het nummer
Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:40
 
Bij ons ging het vandaag over de Gemeente op bouwen!!

Dat iedereen belangrijk is en iedereen nodig.

En dat we elkaar moeten helpen. Maar er ook voor elkaar zijn!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:43
 
XABIA794 schreef:
okeeej, ik ben Belg... maar ik vat 'm ff niet, het nummer
Verlegen lachende smiley

Ach je kunt ook 112 bellen , maar dan kun je kiezen uit politie ambulance of brandweer!


God is 2 x 5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 17:52
 
XABIA794 schreef:
okeeej, ik ben Belg... maar ik vat 'm ff niet, het nummer
Verlegen lachende smiley

Psalm 50 vers 15............5015 dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:24
 
NICKY298 schreef:
Ach je kunt ook 112 bellen , maar dan kun je kiezen uit politie ambulance of brandweer!


God is 2 x 5

Ik blijkbaar ook een belg.

maar het klopt er staat , Roep mij ter hulp!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:36
 
JANS221 schreef:
Psalm 50 vers 15............5015 dus.

Lachende smiley merciekes hé, ook weer wat tofs geleerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 21:13
 
over dat we onze ogen op jezus gericht moeten houden, hoe onze omstandigheden ook zijn

paulus en silas werden in de gevangenis gestopt,en hielden hun ogen op jezus gericht,
jozef in de gevangenis,
stefanus die gestenigd werd en onderhand zijn ogen had gericht op jezus
en job.
job 31 vers 1: ik had met mijn ogen een verbond gesloten

als je een verbond met god hebt, is dat voor eeuwig.

job10 vers 12:
leven en genade hebt ge mij geschonken
en uw zorg heeft mijn geest bewaakt.

dit schreef hij nadat hij van alles had verloren, zijn kinderen, zijn rijkdom, ziek werd

als je de keuze hebt gemaakt,je ogen gesloten ,gericht op jezus, hoe je omstandigheden ook zijn, ondanks alles richt je ogen op jezus

en als je je ogen gericht op jezus houd worden de diepste putten uit je leven promotie artikelen voor god.

over diepe putten gesproken, de voorganger vertelde hoe mooi hij de getuigenis van me kinderen met de doopdienst vond, die vertelden hoe ze tot geloof waren gekomen door dat ze zagen hoe god me hielp toen ik in een diepe put zat en voor me kinderen moest zien te zorgen.
En hij vroeg of ik na voren wou komen om wat te vertellen, dus ik stond daar voor in de kerk , met hartkloppingen... en zag velen ogen hoopvol kijkend naar me, en het was alsof jezus langs me stond, ik zag de mensen glimlachen toen ik wat vertelde, over dat god voor ons zorgt, zonder voorwaarden want zelf ben ik niet zo perfect, toen ik in mijn nood naar god ging hielp hij. en het voelde fijn om mensen te kunnen bemoediggen, hoeveel mensen zouden er tussen hebben gezeten die omstandigheden hadden en misschien niet meer wisten.. hoe verder?
Een ervaring die alshet me van te voren was gevraagd,had ik gedacht,neee dat durf ik niet. het was een bijzonder moment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 21:43
 
XABIA794 schreef:
Lachende smiley merciekes hé, ook weer wat tofs geleerd

Ligt meer aan de onduidelijkheid van die Nederlander die dat schreef. Dan aan de intelligentie van de Belgen den ik!! Ik zal het er ff verduidelijken. (ondanks dat Jans het al fijn gedaan had) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 00:48
 
Mijn mooiste moment nou er waren er meerdere vandaag!!!

één daar van was de dienst die ik met mn kinderen meegemaakt heb
(ff kerkelijk wezen “shoppen”van af de camping.)


De dienst had als thema:
Gods majesteit wordt verkondigd in woordeloze taal.

1. Hemelhoog;
2. Altijddurend;
3. Wereldwijd;



Er was een hele mooie beamer presentatie tijdens de dienst die ontzettend mooi aansloot bij wat de predikant ons doorgaf.

Twee er van wil ik in elk geval delen. Dat waren de twee die( voor mij persoonlijk) ontzettend waardevol binnen kwamen nl:


Dia 1 : met de tekst er in: Vakantie=Kansen voor geloofsgroei!

Dia 15: met de tekst er in: Gebruik je tijd, ook je vakantietijd, om te luisteren naar Gods getuigenis!

De hele dienst is te zien en te beluisteren op.


http://www.gkvheemse.nl/#


Laatst aangepast door
YES356
op maandag 23 juli 2012, 00:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2