ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:22
 
enfin ik ga naar bed, vast dromen over zeeland Lachende smiley
en heb me voorgenomen alleen nog maar in het weekend op cm te gaan, want zit eigenlijk nooit op internet veel, maar sinds 2 kinderen weg zijn gegaan, nog eentje op vakantie, lijkt het wel of ik de leegte vul met op cm zitten. het voelt alsof ik niet compleet zonder hun ben, 1 been mis ofzoiets, ha ha. terwijl ik er nog 4 thuis heb....maar ja
in ieder geval alle forumschrijvers fijne week toegewenst en dat de liefde van jezus op dit forum mag overheersen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:40
 
PETRA944 schreef:
enfin ik ga naar bed, vast dromen over zeeland Lachende smiley
en heb me voorgenomen alleen nog maar in het weekend op cm te gaan, want zit eigenlijk nooit op internet veel, maar sinds 2 kinderen weg zijn gegaan, nog eentje op vakantie, lijkt het wel of ik de leegte vul met op cm zitten. het voelt alsof ik niet compleet zonder hun ben, 1 been mis ofzoiets, ha ha. terwijl ik er nog 4 thuis heb....maar ja
in ieder geval alle forumschrijvers fijne week toegewenst en dat de liefde van jezus op dit forum mag overheersen Lachende smiley

Ik herken het...en begrijp je helemaal!!!
Daarom ben ik weer begonnen om mijn hobby op te pakken...en het werkt!!!
Even prive met iemand mailen is soms net zo fijn...toch???

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 09:07
 
ZEELAND736 schreef:
Ik herken het...en begrijp je helemaal!!!
Daarom ben ik weer begonnen om mijn hobby op te pakken...en het werkt!!!
Even prive met iemand mailen is soms net zo fijn...toch???

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

ha ha, en ben wakker en dacht effe kijken of iknog mail had. daar zat ik ook al aan te denken, meer piano gaan spelen op de lege momenten, misschien helpt dat. een week me computer uit laten, want lijk wel verslaafd aan internet. en nog bedankt voor je leuke gesprek gisteren Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 12:14
 
PETRA944 schreef:
maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben?
of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg....
een belg bij de zee...

Ja is z'n zwemdiploma wel in Nederland geldig? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:01
 
PETRA944 schreef:
ha ha, en ben wakker en dacht effe kijken of iknog mail had. daar zat ik ook al aan te denken, meer piano gaan spelen op de lege momenten, misschien helpt dat. een week me computer uit laten, want lijk wel verslaafd aan internet. en nog bedankt voor je leuke gesprek gisteren Lachende smiley

Piano spelen??
Kun je dat???
Zeker weer gaan doen...ook daar in kun je veel kwijt...
Verdriet...blijdschap....en zelfs boosheid denk ik...
Ik draai veel muziek...wordt ik rustig van en ondertussen doe ik dan de karweitjes die ik MOET doen...Ook dat werkt!!!

(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 00:56
 
ZEELAND736 schreef:
Piano spelen??
(...)

(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)

wat ik mij nog steeds afvraag...

wie dan zo kijkt naar profielen... ben je dan zelf ook een profiel? en wordt je dan ook prosexueel? en als een pro nu eens niet profiel is, wanneer komt hij dan uit de kast? wat als je stiekem profielen kijkt op internet? mag t op CM dan wel? waarom heeft dit onderwerp geen eigen topic: 'christen zijn en profiel' ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 01:08
 
ZEELAND736 schreef:
Piano spelen??
Kun je dat???
Zeker weer gaan doen...ook daar in kun je veel kwijt...
Verdriet...blijdschap....en zelfs boosheid denk ik...
Ik draai veel muziek...wordt ik rustig van en ondertussen doe ik dan de karweitjes die ik MOET doen...Ook dat werkt!!!

(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)

jewel hoort bij me hobbies, ha ha ,kan het niet goed,maar heb er plezier in en is een uitlaatklep voor emoties Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 07:17
 
BART347 schreef:
wat ik mij nog steeds afvraag...

wie dan zo kijkt naar profielen... ben je dan zelf ook een profiel? en wordt je dan ook prosexueel? en als een pro nu eens niet profiel is, wanneer komt hij dan uit de kast? wat als je stiekem profielen kijkt op internet? mag t op CM dan wel? waarom heeft dit onderwerp geen eigen topic: 'christen zijn en profiel' ?

Echt begrijpen doe ik dit niet...
Bart...zou je je wat nader willen verklaren???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 11:24
 
ZEELAND736 schreef:
Echt begrijpen doe ik dit niet...
Bart...zou je je wat nader willen verklaren???
Taalspelletje Zeeland. Net zoals homo-fiel homo-seksueel wordt wordt pro-fiel pro-seksueel.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 16 juli 2012, 12:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 01:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Taalspelletje Zeeland. Net zoals homo-fiel homo-seksueel wordt wordt pro-fiel pro-seksueel.

als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???

...zucht...


had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?



mogelijk: amateurfiel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger.... Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
BART347
op dinsdag 17 juli 2012, 01:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 11:01
 
BART347 schreef:
als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???

...zucht...


had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?



mogelijk: amateurfiel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger.... Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Verlegen lachende smiley
Ach, sommige mensen hebben altijd problemen met humor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:06
 
BART347 schreef:
als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???

...zucht...


had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?



mogelijk: amateurfiel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger.... Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Verlegen lachende smiley

zitten daar misschien niet op te wachten Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 20:17
 
XABIA794 schreef:
zitten daar misschien niet op te wachten Smiley met dichtgeplakte mond

volgens mij lezen de meesten het forum toch niet. Slapende smiley
zelfs mn ouders weten nog niet dat ik profiel ben. Clown smiley


bovendien hoeven de dames op mij niet te wachten....







ze mogen direct reageren! Coole smiley met zonnebril

maar ja,... ze lezen t foum niet, dussss... ('stilte'..................)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:49
 
BART347 schreef:
als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???

...zucht...


had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?



mogelijk: amateurfiel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger.... Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Kussende smiley Verlegen lachende smiley

Tuurlijk joh...ik was iemand die reageerde...iemand met een zeer laag IQ..

Maar ik voel me er zo prettig bij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:06
 
ZEELAND736 schreef:
Tuurlijk joh...ik was iemand die reageerde...iemand met een zeer laag IQ..

Maar ik voel me er zo prettig bij...



je deed een IQ test, en dacht toen: hoera!, eindelijk een keer een tien!!!

??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:29
 
BART347 schreef:
je deed een IQ test, en dacht toen: hoera!, eindelijk een keer een tien!!!

??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley

Welnee joh...weet je...ik heb zelf al een zoon van 31....
En ook daarvan denk ik wel eens...verstand komt met de jaren...
Maar wanneer dat dan komt...tja...dat stond niet op de gebruiksaanwijzing..dus ik blijf hopen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:29
 
ZEELAND736 schreef:
Welnee joh...weet je...ik heb zelf al een zoon van 31....
En ook daarvan denk ik wel eens...verstand komt met de jaren...
Maar wanneer dat dan komt...tja...dat stond niet op de gebruiksaanwijzing..dus ik blijf hopen...

hij heeft nu een IQ van 31 ???? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:26
 
Nou zo te horen komt het langzaam en gestaag!

Als het maar komt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:58
 
NICKY298 schreef:
Nou zo te horen komt het langzaam en gestaag!

Als het maar komt Lachende smiley



over 30 jaar is er nog geen pil waar je slim van wordt, wel oud, bv >210 jaar oid? wat als Zeeland's zoon die dan slikt? en wat als ik nu al gepiekt heb en niet slimmer wordt? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:01
 
BART347 schreef:
over 30 jaar is er nog geen pil waar je slim van wordt, wel oud, bv >210 jaar oid? wat als Zeeland's zoon die dan slikt? en wat als ik nu al gepiekt heb en niet slimmer wordt? Huilende smiley, smiley in tranen


Misschien wist je het nog niet maar mensen hebben elkaar nodig Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley .
In de Bijbel staat al dat je elkaar tot een hand en een voet moet zijn....en ook dat geen enkel onderdeel van het lichaam minder is. Alles is nodig om goed te functioneren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:36
 
INGE721 schreef:
Misschien wist je het nog niet maar mensen hebben elkaar nodig Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley .
In de Bijbel staat al dat je elkaar tot een hand en een voet moet zijn....en ook dat geen enkel onderdeel van het lichaam minder is. Alles is nodig om goed te functioneren Knipoog smiley

hoera!! ik ben de domme kr7!!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley








sorry, ik bedoelde natuurlijk: kr8 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:21
 
Je kijkt altijd hoe iemand zijn/haar Profiel eruit ziet. En aan de hand daarvan heb je wel enig idee van hoe of wat. Maar je leert pas echt iemand kennen als je hem of haar over en weer leert kennen. Het Profiel geeft alleen maar een bepaalde indruk van iemand.

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 02:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:31
 
PELLE852 schreef:
Je kijkt altijd hoe iemand zijn/haar Profiel eruit ziet. En aan de hand daarvan heb je wel enig idee van hoe of wat. Maar je leert pas echt iemand kennen als je hem of haar over en weer leert kennen. Het Profiel geeft alleen maar een bepaalde indruk van iemand.


En toch geeft het wel een indruk van iemand. Een bepaalde manier van schrijven of redeneren, kan wel degelijk iets zeggen. Als ik bijdragen op het forum lees met opgeklopte loze kreten die kennelijk het eigen ego moeten strelen en dan ook nog in een geheel eigen spelling of grammatica, dan geeft dat ook een, zij het negatieve, indruk. Bepalend is natuurlijk wat je zoekt. Het systeem op CM is toch een profiel lezen of bekijken, wat chatten, daarna wat bellen en eventueel een foto - en dan ontmoeten. Natuurlijk is het laatste bepalend maar de dingen die ik als daaraan voorafgaand noemde, zijn vaak veelzeggend. Na een tijdje chatten heb je toch wel een idee wat voor vlees je in de kuip hebt als je het met je volle verstand en intuïtie doet.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 27 december 2012, 16:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:38
 
Kijken op profielen heeft alleen zin als men een eerlijk profiel neerzet.

Dat sommigen een nickname hebben kan zijn om bijv een ex te ontlopen, niets mis mee. Hopelijk kan men zo ook via CM zo een vriendenkring opbouwen.
Volgens mij zijn er ook enkelingen die een nickname hebben om zo hun gal te kunnen spuien of zaken waar ze het zelf wel over eens zijn, tegen te spreken om zo de boel wat op te ruien.

In he laatste geval vind ik het zielig , dat men niet eerlijk durft te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:45
 
PELLE852 schreef:
Je kijkt altijd hoe iemand zijn/haar Profiel eruit ziet. En aan de hand daarvan heb je wel enig idee van hoe of wat. Maar je leert pas echt iemand kennen als je hem of haar over en weer leert kennen. Het Profiel geeft alleen maar een bepaalde indruk van iemand.

Laten we er niet flauw over doen. Profielen kijken is rechtevenredig met de foto's kijken. Hoe mooier de persoon op die foto hoe groter onze tolerantie wordt. De bepaalde afstand die men voor ogen had wordt plots vergroot wanneer er knap iemand op die foto staat. Het werk (status) begint ook al zo geen rol meer gaan te spelen. Schrijffouten in het profiel?!? Who cares...de persoon die op de foto staat ziet er immers knap uit. Laten we het maar proberen en hij of zij heeft wel een knappe kop maar al gaandeweg leren we ook het innerlijke kennen. Ook al verteld dat profiel van die persoon niet veel over zijn of haar innerlijkheid. Er kunnen zelfs zoveel fouten en kromme zinnen in staan waardoor het meer op Chinees dan Nederlands lijkt. Het is immers die knappe kop en die mooie kleren die ons aantrekt.

Een mens met een minder mooi uiterlijk mag de meest oprechte en foutloze tekst hebben toch zal hij of zij minder aangesproken worden. Of ze krijgen een mailtje met 'wat een leuke kat of hond heb je op je profiel' of 'gohhh, wat een mooie tuin'. Als het al zo ver komt natuurlijk want het is ook maar af te wachten. Profielen lezen? Foto's kijken...dat is een hemelsbreed verschil.

Ja, inderdaad, en wat met diegene die een mooi profiel hebben én die ook nog eens rad van vingers zijn op het forum en die toch geen foto hebben? Tja, die hebben de gebruikelijke redenen. Het kan niet omwille van mijn werk, er kunnen patienten of leerlingen zijn die me herkennen, mijn foto is te groot voor deze site, ik heb geen fototoestel, ik heb alleen oude foto's...voor alles en iedereen is er een reden om te doen met een profiel wat hij of zij wilt.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 27 december 2012, 20:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:16
 
FRANKT627 schreef:
Laten we er niet flauw over doen. Profielen kijken is rechtevenredig met de foto's kijken. Hoe mooier de persoon op die foto hoe groter onze tolerantie wordt. De bepaalde afstand die men voor ogen had wordt plots vergroot wanneer er knap iemand op die foto staat. Het werk (status) begint ook al zo geen rol meer gaan te spelen. Schrijffouten in het profiel?!? Who cares...de persoon die op de foto staat ziet er immers knap uit. Laten we het maar proberen en hij of zij heeft wel een knappe kop maar al gaandeweg leren we ook het innerlijke kennen. Ook al verteld dat profiel van die persoon niet veel over zijn of haar innerlijkheid. Er kunnen zelfs zoveel fouten en kromme zinnen in staan waardoor het meer op Chinees dan Nederlands lijkt. Het is immers die knappe kop en die mooie kleren die ons aantrekt.

Een mens met een minder mooi uiterlijk mag de meest oprechte en foutloze tekst hebben toch zal hij of zij minder aangesproken worden. Of ze krijgen een mailtje met 'wat een leuke kat of hond heb je op je profiel' of 'gohhh, wat een mooie tuin'. Als het al zo ver komt natuurlijk want het is ook maar af te wachten. Profielen lezen? Foto's kijken...dat is een hemelsbreed verschil.

Ja, inderdaad, en wat met diegene die een mooi profiel hebben én die ook nog eens rad van vingers zijn op het forum en die toch geen foto hebben? Tja, die hebben de gebruikelijke redenen. Het kan niet omwille van mijn werk, er kunnen patienten of leerlingen zijn die me herkennen, mijn foto is te groot voor deze site, ik heb geen fototoestel, ik heb alleen oude foto's...voor alles en iedereen is er een reden om te doen met een profiel wat hij of zij wilt.

Hey Frank, ik twijfel niet aan je oprechte tekst, maar de uitdrukking ``rad van vingers zijn`` ken ik niet, als het een foutloze uitdrukking is, krijg jij er van mij een puntje bij! (en gaat er bij mij een puntje af!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 23:51
 
JANS221 schreef:
Hey Frank, ik twijfel niet aan je oprechte tekst, maar de uitdrukking ``rad van vingers zijn`` ken ik niet, als het een foutloze uitdrukking is, krijg jij er van mij een puntje bij! (en gaat er bij mij een puntje af!)

Het is denk ik een eigen variatie van rap van tong, dat zou met chatten en CM rap van vingers zijn.

Thomas, die raadt maar wat nu....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:09
 
THOMAS968 schreef:
Het is denk ik een eigen variatie van rap van tong, dat zou met chatten en CM rap van vingers zijn.

Thomas, die raadt maar wat nu....


leuk gevonden, ja! hoewel rad ook rap, vlot, snel betekent ......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 00:16
 
THOMAS968 schreef:
Het is denk ik een eigen variatie van rap van tong, dat zou met chatten en CM rap van vingers zijn.

Thomas, die raadt maar wat nu....

Idd thomas, het is een zins-spelling...op het forum doen we het met onze vingers toch... Knipoog smiley

enne, het eigenlijke gezegde is 'rad van tong'...dus niet 'rap van tong'...


Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 28 december 2012, 00:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 01:03
 
FRANKT627 schreef:
Idd thomas, het is een zins-spelling...op het forum doen we het met onze vingers toch... Knipoog smiley

enne, het eigenlijke gezegde is 'rad van tong'...dus niet 'rap van tong'...


volgens het nederlandse woordenboek is het gezegde 'rap van tong' en niet 'rad van tong'......het belgische woordenboek dat je hebt geraadpleegd zegt wat anders...... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 8 van 9