ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:02
 
MARISKA601 schreef:
waarom maakt men zich altijd druk over taalfouten in profielen.
er zijn lui in de lobby die constant taalfouten maken en daar word niks van gezegd.

niet iedereen heeft de gramatica binnen 5 minuten onder de knie.
en niet iedereen leert even makkelijk.



als chatuliem onze onderwijzer zou zijn geweest hadden we nooit een diploma in onze handen gekregen.

niemand is volmaakt....
iedereen maakt fouten...
de een taalfouten...
de ander rekenfouten...


ik ben wel blij met mijn iq van een rotte winterpeen.... Clown smiley
tja, waarom maakt men zich druk om sportsokken of leggings? Waarom maakt men zich druk over geschoren/ongeschoren? Men heeft toch het recht om zich daar druk over te maken? En als je weet, dat dat invloed kan hebben op de ander, waarom zou je daar geen rekening mee houden? Het heeft niks met iq te maken, want je kunt kinderen op de basisschool de spellingsregels aanleren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:09
 
CHATULIEM619 schreef:
tja, waarom maakt men zich druk om sportsokken of leggings? Waarom maakt men zich druk over geschoren/ongeschoren? Men heeft toch het recht om zich daar druk over te maken? En als je weet, dat dat invloed kan hebben op de ander, waarom zou je daar geen rekening mee houden? Het heeft niks met iq te maken, want je kunt kinderen op de basisschool de spellingsregels aanleren.


jij maakt je altijd zo druk om wat anderen fout doen...
of wat fout is in jouw ogen...

des te kritischer je op een datingsite kijkt naar een geschikte partner,
des te minder het slagen van het vinden van een...

de perfecte vrouw moet nog geboren worden,
evenals de perfecte man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:20
 
CHATULIEM619 schreef:
tja, waarom maakt men zich druk om sportsokken of leggings? Waarom maakt men zich druk over geschoren/ongeschoren? Men heeft toch het recht om zich daar druk over te maken? En als je weet, dat dat invloed kan hebben op de ander, waarom zou je daar geen rekening mee houden? Het heeft niks met iq te maken, want je kunt kinderen op de basisschool de spellingsregels aanleren.
je kunt nog zo hard leren meneer de basisschool directeur maar als dyslexie is aangeboren dan kan je lesgeven wat je wilt maar helpen doet het dan niet Gefrustreerde smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:23
 
MARISKA601 schreef:
jij maakt je altijd zo druk om wat anderen fout doen...
of wat fout is in jouw ogen...

des te kritischer je op een datingsite kijkt naar een geschikte partner,
des te minder het slagen van het vinden van een...

de perfecte vrouw moet nog geboren worden,
evenals de perfecte man.

Maris...wat een wijze woorden.....
Zo is het ook...zo zal het blijven.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:26
 
CHATULIEM619 schreef:
tja, waarom maakt men zich druk om sportsokken of leggings? Waarom maakt men zich druk over geschoren/ongeschoren? Men heeft toch het recht om zich daar druk over te maken? En [b][b]als je weet, dat dat invloed kan hebben op de ander, waarom zou je daar geen rekening mee houden? [/b][/b]Het heeft niks met iq te maken, want je kunt kinderen op de basisschool de spellingsregels aanleren.

waarom zou je bij het invullen van je eigen profiellijst rekening moeten houden met een ander Verraste, verbaasde smiley je bent toch op zoek naar degene die (zo goed mogelijk) bij je past Smiley die vol vragen zit
waarom zou ik mij anders voor doen dan ik ben Verraste, verbaasde smiley
volgens mij ga je dan al niet op de juiste manier een relatie in.
ik vind dat het opzetten van een masker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:33
 
MARISKA601 schreef:
jij maakt je altijd zo druk om wat anderen fout doen...
of wat fout is in jouw ogen...

des te kritischer je op een datingsite kijkt naar een geschikte partner,
des te minder het slagen van het vinden van een...

de perfecte vrouw moet nog geboren worden,
evenals de perfecte man.


ik ben het niet geheel met je eens Maris......... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:37
 
aan wie zou ik mijn taalgebruik op mijn profiel moeten aanpassen?

jantje 1234?
pietje 5678?
keesje0987?
kareltje 4321?

of aan chatuliem619?

wie het weet mag het zeggen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 19:19
 
PIETER649 schreef:
ik ben het niet geheel met je eens Maris......... Coole smiley met zonnebril



Vaak...eigenlijk te veel...stinkt het hier op het forum... Knipoog smiley
Deze keer komt de lucht van over landsgrenzen....jeweetwel, daar waar alles beter is.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 19:36
 
Bedankt voor alle reactie ook weer tot nu toe..hopelijk komen er meer bij Knipoog smiley
leuke reactie's en voor een deel toch ook weer heel opbouwend Lachende smiley

Maar laten we het weer meer hebben over..op profielen kijken Clown smiley
wat zijn belemmeringen voor mij,en waar wordt ik anthousiast van..

Wat is de bedoeling om herhaaldelijk bij de ander te kijken op haar of zijn profiel Knipoog smileyis het meer uit nieuwsgierigheid..of willen we de ander het liefst daarmee iets duidelijk maken? Verlegen lachende smiley

fijne avond..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 30 april 2012, 19:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 19:39
 
ZEELAND736 schreef:
Vaak...eigenlijk te veel...stinkt het hier op het forum... Knipoog smiley
Deze keer komt de lucht van over landsgrenzen....jeweetwel, daar waar alles beter is.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Ja , makkelijk praten zeg als er voor de rest geen cm-leden in dat zelfde gehucht wonen waar jij woont.
Maar laat ik er nou eens een heeeel klein beetje bekend zijn ..... Zeeland, die juunfabriek staat toch ècht bij jullie op't dorp hoor.
En die friietfabriek ..... das ook maar een kippeneindje bij dat gehucht vandaan hoor. Dus..... ècht binnen jouw landsgrenzen , miss Zeeland. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 19:48
 
CHATULIEM619 schreef:
dat is weer een aanname van jou. Je weet niet hoe ik in het leven sta. Ik schrijf dit juist, omdat ik weet dat er meerdere mensen zijn, die als ze eerlijk zijn ook wel moeite hebben met het schrijfgedrag hier op de site. En het is toch een visitekaartje. Hoe je dat wendt of keert, je laat toch iets zien op dat moment. En het is niet aan ons om te bepalen wat de ander belangrijk vindt. Verzorgd taalgebruik is iets waar je wat aan kunt doen en waarom zou je er niet voor zorgen dat je profiel netjes is. Als je een officiële brief schrijft, ga je er toch ook over heen om te kijken of alles goed gespeld is??

Er is natuurlijk wel een verschik tussen een scripie, sollicitatiebrief of het reageren in de chatroom.....Door het adrem willen reageren maak ik ook veel taalfouten maar dat zal me worst zijn.......
Ik tik dit op de ipad dus maak nu ook aanmerkelijk meer fouten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:07
 
ELSA673 schreef:
Sjonge ,jonge het lijkt steeds meer op een sollicitatie.Het maakt wel een beetje uit, maar ik let echt niet op de d of t ,(he Frank Knipoog smiley ) maar wel hoe een verhaal in elkaar steekt. Als je elkaar maar begrijpt .Soms zijn daar geen woorden voor nodig.

Gelukkig is mijn tolerantie eindeloos, Elsa, en aanvaard ik het maar. Sint Augustinus zei ooit eens: 'Als we de anderen niet kunnen veranderen zoals wij het willen moeten we hen maar aanvaarden zoals ze zijn...' Ik neem je d en t perikelen er maar bij...ik zou het wel prettig vinden indien je mijn taallessen ter harte zou nemen maar dat streelt mijn egoe weer en dan komt mijn nederigheid in het gedrang. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:17
 
Graag weer wat meer over..kijken op profielen.
Of is hier niets meer over te zeggen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:18
 
BEUN656 schreef:
Enfin, volgens mij heb jij het gesprek niet helemaal gevolgt... Gefrustreerde smiley

gevolgd Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:22
 
LEANNE226 schreef:
gevolgd Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik heb het idd niet kunnen volgen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:22
 
HEIDE115 schreef:
Bedankt voor alle reactie ook weer tot nu toe..hopelijk komen er meer bij Knipoog smiley
leuke reactie's en voor een deel toch ook weer heel opbouwend Lachende smiley

Maar laten we het weer meer hebben over..op profielen kijken Clown smiley
wat zijn belemmeringen voor mij,en waar wordt ik anthousiast van..

Wat is de bedoeling om herhaaldelijk bij de ander te kijken op haar of zijn profiel Knipoog smileyis het meer uit nieuwsgierigheid..of willen we de ander het liefst daarmee iets duidelijk maken? Verlegen lachende smiley

fijne avond..

zelf kijk ik wel eens meerdere keren op iemand profiel omdat ik het de namen niet direct onthoud.
vooral als er veel mensen op mijn profiel gekeken hebben en ik "terug" ga kijken, kom ik wel tot de ontdekking dat ik al eens gekeken heb Verlegen lachende smiley

er zijn ook mensen die terug kerend kijken. of zij dat doen omdat ze wel belangstellend zijn of " gewoon" nieuwsgierig kan ik je niet vertellen.
hoewel ik wel mijn vraagtekens erbij kan zetten als ik iemand binnen 1 dag 4 keer terug zie komen. Verraste, verbaasde smiley (dan zou je als je zelf " ook" geinteresseerd bent iets kunnen mailen Smiley die vol vragen zit ) tot slot kan dat spelletje heeeeel lang doorgaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:23
 
MARISKA601 schreef:
jij maakt je altijd zo druk om wat anderen fout doen...
of wat fout is in jouw ogen...

des te kritischer je op een datingsite kijkt naar een geschikte partner,
des te minder het slagen van het vinden van een...

de perfecte vrouw moet nog geboren worden,
evenals de perfecte man.
We hebben het hier alleen maar over hoe je schrijft op je profiel. En ik vind dat je daar best wel aandacht aan mag besteden. Want ook hier geldt de eerste indruk. En die indruk mag best wel verzorgd zijn. Als je ergens naar toe gaat, wil je toch ook een goede indruk maken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:25
 
DANIEL777 schreef:
je kunt nog zo hard leren meneer de basisschool directeur maar als dyslexie is aangeboren dan kan je lesgeven wat je wilt maar helpen doet het dan niet Gefrustreerde smiley Woedende smiley
Als iemand dyslexie heeft, worstelt hij niet alleen met de d of t....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:25
 
TINEKE986 schreef:
zelf kijk ik wel eens meerdere keren op iemand profiel omdat ik het de namen niet direct onthoud.
vooral als er veel mensen op mijn profiel gekeken hebben en ik "terug" ga kijken, kom ik wel tot de ontdekking dat ik al eens gekeken heb Verlegen lachende smiley

er zijn ook mensen die terug kerend kijken. of zij dat doen omdat ze wel belangstellend zijn of " gewoon" nieuwsgierig kan ik je niet vertellen.
hoewel ik wel mijn vraagtekens erbij kan zetten als ik iemand binnen 1 dag 4 keer terug zie komen. Verraste, verbaasde smiley (dan zou je als je zelf " ook" geinteresseerd bent iets kunnen mailen Smiley die vol vragen zit ) tot slot kan dat spelletje heeeeel lang doorgaan Lachende smiley

Leuke reactie Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:25
 
HEIDE115 schreef:
Graag weer wat meer over..kijken op profielen.
Of is hier niets meer over te zeggen? Knipoog smiley

je kan ze 1 ding nageven. ze geven niet snel op Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:36
 
TINEKE986 schreef:
je kan ze 1 ding nageven. ze geven niet snel op Knipoog smiley

Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

oke Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:37
 
als ik iemand leuk vind en ik zie dat die persoon in kwestie iets aan zijn profiel heeft verandert, dan ga ik ook wel eens terug kijken...
voorbeeld nieuwe plaatjes... ik ben ook zeer verstrooid, dus inderdaad kijk ik ook wel eens terug op een profiel. Of tijdens de chatroom, weet ik soms niet wie het is, en dan ga ik natuurlijk ook eens zien...

even een tip over plaatjes
ontdanks dat sommige mannen denken dat je er op zen best moet uitzien, en zich presenteren...
ik vind het altijd een topie als men meerdere foto's durft plaatsen ook in gewone dagelijkse poses. dat geeft me makkelijker een uiting van zijn persoonlijkheid.
okeej, misschien zie ik als kunstenaar de dingen weer anders...
foto's van bloemen en vogeltjes en zo van die dingen vind ik als profielfoto echt een afknapper...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:49
 
XABIA794 schreef:
als ik iemand leuk vind en ik zie dat die persoon in kwestie iets aan zijn profiel heeft verandert, dan ga ik ook wel eens terug kijken...
voorbeeld nieuwe plaatjes... ik ben ook zeer verstrooid, dus inderdaad kijk ik ook wel eens terug op een profiel. Of tijdens de chatroom, weet ik soms niet wie het is, en dan ga ik natuurlijk ook eens zien...

even een tip over plaatjes
ontdanks dat sommige mannen denken dat je er op zen best moet uitzien, en zich presenteren...
ik vind het altijd een topie als men meerdere foto's durft plaatsen ook in gewone dagelijkse poses. dat geeft me makkelijker een uiting van zijn persoonlijkheid.
okeej, misschien zie ik als kunstenaar de dingen weer anders...
foto's van bloemen en vogeltjes en zo van die dingen vind ik als profielfoto echt een afknapper...

grappig dat je dat zegt. Lachende smiley zelf vind ik dat juist heel erg leuk. ik loop zelf bijna dagelijks met mijn camera rond (als ik de hond ga uitlaten, dan kan zij rennen en maak ik foto's van de dingen die mij interesseren zoals bloemen, futen met kuikentjes, bomen half in blad of vol in bloei. wanneer ik dan bij de ander zulke foto's zie hebben ze bij mij al snel een streepje voor Lachende smiley ik krijg ze alleen niet op mijn profiel Smiley die vol vragen zit ook niet als ik ze verklein Verraste, verbaasde smiley echter de aanhouder wint Lachende smiley (wat foto's plaatsen op mijn profiel dan he Knipoog smiley )


Laatst aangepast door
TINEKE986
op maandag 30 april 2012, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:12
 
XABIA794 schreef:
als ik iemand leuk vind en ik zie dat die persoon in kwestie iets aan zijn profiel heeft verandert, dan ga ik ook wel eens terug kijken...
voorbeeld nieuwe plaatjes... ik ben ook zeer verstrooid, dus inderdaad kijk ik ook wel eens terug op een profiel. Of tijdens de chatroom, weet ik soms niet wie het is, en dan ga ik natuurlijk ook eens zien...

even een tip over plaatjes
ontdanks dat sommige mannen denken dat je er op zen best moet uitzien, en zich presenteren...
ik vind het altijd een topie als men meerdere foto's durft plaatsen ook in gewone dagelijkse poses. dat geeft me makkelijker een uiting van zijn persoonlijkheid.
okeej, misschien zie ik als kunstenaar de dingen weer anders...
foto's van bloemen en vogeltjes en zo van die dingen vind ik als profielfoto echt een afknapper...




Je kan het een afknapper vinden maar je kan je ook afvragen waarom iemand zijn foto er niet bijzet.....Dat kunnen heel reële redenen zijn.....
dus als je dat gelijk al een afknapper vind zegt het ook wat over jou......
Ik zou zo zeggen, oordeel niet gelijk maar vraag ook eens het hoe en wat....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:15
 
MARISKA601 schreef:
de perfecte vrouw moet nog geboren worden,
evenals de perfecte man.

Heel nuchter opgemerkt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:16
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan het een afknapper vinden maar je kan je ook afvragen waarom iemand zijn foto er niet bijzet.....Dat kunnen heel reële redenen zijn.....
dus als je dat gelijk al een afknapper vind zegt het ook wat over jou......
Ik zou zo zeggen, oordeel niet gelijk maar vraag ook eens het hoe en wat....

zoist..mooie gedachte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan het een afknapper vinden maar je kan je ook afvragen waarom iemand zijn foto er niet bijzet.....Dat kunnen heel reële redenen zijn.....
dus als je dat gelijk al een afknapper vind zegt het ook wat over jou......
Ik zou zo zeggen, oordeel niet gelijk maar vraag ook eens het hoe en wat....

Ik heb inderdaad wel eens goede gesprekken gehad met een dame zonder foto in haar profiel. Meerdere keren eigenlijk. Maar ik prefereer een profiel met foto wel boven een profiel zonder...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:28
 
LEANNE226 schreef:
gevolgd Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Fijn, mevrouw heeft bijdehandjes gegeten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 30 april 2012, 21:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:34
 
TINEKE986 schreef:
grappig dat je dat zegt. Lachende smiley zelf vind ik dat juist heel erg leuk. ik loop zelf bijna dagelijks met mijn camera rond (als ik de hond ga uitlaten, dan kan zij rennen en maak ik foto's van de dingen die mij interesseren zoals bloemen, futen met kuikentjes, bomen half in blad of vol in bloei. wanneer ik dan bij de ander zulke foto's zie hebben ze bij mij al snel een streepje voor Lachende smiley ik krijg ze alleen niet op mijn profiel Smiley die vol vragen zit ook niet als ik ze verklein Verraste, verbaasde smiley echter de aanhouder wint Lachende smiley (wat foto's plaatsen op mijn profiel dan he Knipoog smiley )

ik bedoel als "profiel" foto en voor de rest niks anders .... blijft een afknapper voor me... je mag er anders nog 14 bloemetjes en beesjes bijzetten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:41
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan het een afknapper vinden maar je kan je ook afvragen waarom iemand zijn foto er niet bijzet.....Dat kunnen heel reële redenen zijn.....
dus als je dat gelijk al een afknapper vind zegt het ook wat over jou......
Ik zou zo zeggen, oordeel niet gelijk maar vraag ook eens het hoe en wat....

topic was gewoon waar men op let als men een profiel bekijkt...
ik geef maar weer wat ik daar zelf bij ervaar... meer niet. hoef je weer niet gelijk in de verdediging te gaan Smiley die vol vragen zit is alleen maar MIJN mening, geen oordeel. ieder gaat zen gang maar met zijn profiel, zolang het maar een eerlijk profiel is toch??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
Pagina 3 van 9