ChristianMatch
 


Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:44
 
XABIA794 schreef:
topic was gewoon waar men op let als men een profiel bekijkt...
ik geef maar weer wat ik daar zelf bij ervaar... meer niet. hoef je weer niet gelijk in de verdediging te gaan Smiley die vol vragen zit is alleen maar MIJN mening, geen oordeel. ieder gaat zen gang maar met zijn profiel, zolang het maar een eerlijk profiel is toch??

zo ist. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:49
 
BEUN656 schreef:
Ik heb inderdaad wel eens goede gesprekken gehad met een dame zonder foto in haar profiel. Meerdere keren eigenlijk. Maar ik prefereer een profiel met foto wel boven een profiel zonder...

En kan je ook toelichten waarom je een profiel met foto prefereert? Heb je een ander antwoord dan: 'ik zie liever tegen wie ik praat.'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 23:00
 
XABIA794 schreef:
topic was gewoon waar men op let als men een profiel bekijkt...
ik geef maar weer wat ik daar zelf bij ervaar... meer niet. hoef je weer niet gelijk in de verdediging te gaan Smiley die vol vragen zit is alleen maar MIJN mening, geen oordeel. ieder gaat zen gang maar met zijn profiel, zolang het maar een eerlijk profiel is toch??


Ik ga niet in de verdediging ik vind het gewoon zo kort door de bocht gedacht.......je kan er ook eens over na denken waarom het zo is zonder gelijk je mening klaar te hebben....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 23:36
 
FRANKT627 schreef:
En kan je ook toelichten waarom je een profiel met foto prefereert? Heb je een ander antwoord dan: 'ik zie liever tegen wie ik praat.'?

Ok, jij vind mijn eventuele antwoord cliché? Mag. Maar onthoud wel even dat je dan wel een betere indruk van iemand krijgt. Immers, beeld zegt meer dan duizend woorden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 00:23
 
BEUN656 schreef:
Ok, jij vind mijn eventuele antwoord cliché? Mag. Maar onthoud wel even dat je dan wel een betere indruk van iemand krijgt. Immers, beeld zegt meer dan duizend woorden...

In reallife geef ik je gelijk Beun, maar een digitale foto zegt letterlijk niet alles. Soms komt de foto totaal anders over en dus uiteindelijk de beeldvorming.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 09:00
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ga niet in de verdediging ik vind het gewoon zo kort door de bocht gedacht.......je kan er ook eens over na denken waarom het zo is zonder gelijk je mening klaar te hebben....




dan wordt aan het doel van het forum voldaan; ieder heeft een mening en kan die uiten.......

of was het nu een beleving................... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:17
 
HANNAH810 schreef:
dan wordt aan het doel van het forum voldaan; ieder heeft een mening en kan die uiten.......

of was het nu een beleving................... Engeltje smiley


Slapende smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 1 mei 2012, 11:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:24
 
FRANKT627 schreef:
En kan je ook toelichten waarom je een profiel met foto prefereert? Heb je een ander antwoord dan: 'ik zie liever tegen wie ik praat.'?

ik beken eerlijk dat profielen met foto mij meer zeggen dan zonder. Maar ook profielen waarin maar 1 of 2 regels persoonlijke dingen staan, zeggen mij ook niet zoveel.
En daar heb ik ook alleen maar cliché antwoorden op natuurlijk


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 1 mei 2012, 10:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:31
 
ROELANDE345 schreef:
ik beken eerlijk dat profielen met foto mij meer zeggen dan zonder. Maar ook profielen waarin maar 1 of 2 regels persoonlijke dingen staan, zeggen mij ook niet zoveel.
En daar heb ik ook alleen maar cliché antwoorden op natuurlijk

Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:25
 
FRANKT627 schreef:
Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is.

Ik heb hier lang over na zitten denken,uit sommige foto's kun je de leefomstandigheden van iemand halen,misschien is dat nog een reden?

Toen ik nog geen foto had kreeg ik steeds commentaar op dat feit,toen ik wel een foto plaatste kreeg ik daar weer commentaar op........daters zijn rare lui Knipoog smiley

Leanne,heel gelukkig met haar blind date Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:53
 
FRANKT627 schreef:
Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is.

Whhaha kan't bijna niet laten maar houd toch maar mn mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:57
 
Zou het ook kunnen zijn dat mensen het profiel zo schrijven dat het een bepaalde categorie aantrekt? Een bepaalde belangstelling, een opleidingsniveau of een omschrijving hoe met in het leven of geloof staat? Dat zal anderen afschrikken, welnu is dat zo erg? Ik heb in mijn profiel duidelijk omschreven waarom het in mijn geval onhandig is een foto te plaatsen. Je zult je verbazen hoe vaak ik de vraag krijg waarom ik dat niet gedaan heb. Ik reageer doorgaans vriendelijk maar eigenlijk zou het antwoord moeten zijn: de reden waarom ik dat niet doe is dat jij niet kunt lezen. En voor mij is het goed kunnen begrijpen van teksten misschien wel meer dan gemiddeld van belang. We zijn verschillend en zoeken echt niet allemaal hetzelfde type. Op een relatiesite als deze kijken mensen natuurlijk ook naar een foto maar gezien het specifieke karakter van CM toch ook naar andere zaken als een profiel en hoe men over een en ander denkt. Ik vind het niet erg als bijkt dat het niet gelezen wordt. Dan zijn dat niet de goede kandidaten en het selecteert zichzelf. Wie alleen maar een foto bekijkt en verwacht dat het bij een ander dan ook wel zo moet zijn, tsja, ga vooral je gang. Een smoeltje en direct contact kan je manier van doen zijn. Maar maak van die houding niet de norm op CM, die dan kennelijk voor iedereen maar moet gelden.

Thomas, we denken en zoeken niet allemaal op dezelfde wijze, gelukkig maar.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 1 mei 2012, 13:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:22
 
Op profielen keek ik of iemand gelovig was, en foto moet aanspreken.

Nou is het wel zo, dat als je iemand lang kent van 'bijdrages', en je ziet dán pas de foto, je een hele andere indruk kan krijgen, dan dat je gelijk de foto had gezien.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 1 mei 2012, 14:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:57
 
SHANITA130 schreef:
Op profielen keek ik of iemand gelovig was, en foto moet aanspreken.

Nou is het wel zo, dat als je iemand lang kent van 'bijdrages', en je ziet dán pas de foto, je een hele andere indruk kan krijgen, dan dat je gelijk de foto had gezien.

Shanita, het is onmogelijk je een beeld van het uiterlijk van iemand te vormen op basis van geschreven tekst over een onderwerp. Je krijgt daarmee hooguit een beeld van hoe iemand denkt, voelt of in het leven staat. In het profiel staan wel kaders in de zin van lengte, haarkleur en ongeveer te berekenen lichaamsbouw. Een voorstelling die je je maakt, klopt nooit. De stem bij de eerste keer bellen, zegt zomogelijk nog meer overigens. De klank van een stem verzin je al helemaal niet van te voren. Ik denk dat het ook niet erg is dat het van je beeld afwijkt. Bij een date is het altijd wennen het eerste half uur, juist vanwege dit soort dingen.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 1 mei 2012, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:41
 
THOMAS968 schreef:
Shanita, het is onmogelijk je een beeld van het uiterlijk van iemand te vormen op basis van geschreven tekst over een onderwerp. Je krijgt daarmee hooguit een beeld van hoe iemand denkt, voelt of in het leven staat. In het profiel staan wel kaders in de zin van lengte, haarkleur en ongeveer te berekenen lichaamsbouw. Een voorstelling die je je maakt, klopt nooit. De stem bij de eerste keer bellen, zegt zomogelijk nog meer overigens. De klank van een stem verzin je al helemaal niet van te voren. Ik denk dat het ook niet erg is dat het van je beeld afwijkt. Bij een date is het altijd wennen het eerste half uur, juist vanwege dit soort dingen.

Thomas


klopt helemaal Thomas.
ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had...
veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel.
via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... Verlegen lachende smiley
euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei Clown smiley

daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien.
want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:08
 
PIETER649 schreef:
klopt helemaal Thomas.
ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had...
veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel.
via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... Verlegen lachende smiley
euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei Clown smiley

daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien.
want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk Coole smiley met zonnebril

Als je gaat daten moet je een foto uitwisselen en wat mij betreft net zo belangrijk: bel elkaar op. Een stem, de manier van praten en wat je daar uit kunt halen. zegt naar mijn mening heel veel. Gaat het mis dan zeg je het gewoon al kunnen sommige afgewezen dames erg lelijk doen. En ja Pieter, zoveel kmappe Turkse en Oosterse vrouwen als jij gehad hebt, daar kan niemand tegen op. Geliukkig ben je ondanks alles gewoon gebleven en was een vrouw uit een Zuid-Hollands dorpje uiteindelijk de beste..Knipoog smiley

Thomas, gelooft veel,

maar alleen vandaag


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 2 mei 2012, 10:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 07:28
 
Een eerste indruk , een foto vind ik wel belangrijk.
Het is wel fijn een beetje te weten hoe de ander er uitziet.
In werkelijkheid ziet de ander er toch nog anders uit als je dacht.

Maar dan komt de binnenkant... en iemand van mijn leeftijd is niet meer te veranderen.


Alleen je zelf veranderen lukt.
Pieter.......gaat nooit lukken volgens mij hahaha
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANNA992





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 08:19
 
NICKY298 schreef:
Een eerste indruk , een foto vind ik wel belangrijk.
Het is wel fijn een beetje te weten hoe de ander er uitziet.
In werkelijkheid ziet de ander er toch nog anders uit als je dacht.

Maar dan komt de binnenkant... en iemand van mijn leeftijd is niet meer te veranderen.


Alleen je zelf veranderen lukt.
Pieter.......gaat nooit lukken volgens mij hahaha
Engeltje smiley

God veranderd mensen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 08:45
 
Bedankt voor alle reactie's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:34
 
JOHANNA992 schreef:
God veranderd mensen. Lachende smiley


Dat geloof ik als je de bijbel leest Lachende smiley
Maar ook probeert te doen wat er in zijn woord staat.


Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 2 mei 2012, 09:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:49
 
PIETER649 schreef:
klopt helemaal Thomas.
ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had...
veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel.
via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... Verlegen lachende smiley
euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei Clown smiley

daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien.
want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk Coole smiley met zonnebril
Ik heb juist een andere ervaring ermee gehad. Bij een date was het aan het begin al duidelijk dat er geen enkele klik tussen ons was en zou komen, we hebben toen een heel gezellige ontspannen middag gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 13:43
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb juist een andere ervaring ermee gehad. Bij een date was het aan het begin al duidelijk dat er geen enkele klik tussen ons was en zou komen, we hebben toen een heel gezellige ontspannen middag gehad.


Dat soort dates heb ik ook zat gehad en die waren ook over t algemeen heel gezellig.
Maar in dit specifieke geval had ik geen zin om de hele middag tegen de zus van Quasimodo aan te kijken, vandaar. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR608





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 19:00
 
PIETER649 schreef:
Dat soort dates heb ik ook zat gehad en die waren ook over t algemeen heel gezellig.
Maar in dit specifieke geval had ik geen zin om de hele middag tegen de zus van Quasimodo aan te kijken, vandaar. Verlegen lachende smiley

hihi....(ik lach niet...klein beetje maar) Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 00:00
 
ik heb toch de indruk dat ik dus niet alleen van mening ben dat een plaatje plaatsen toch voorkeur heeft en menig daar belang aan hechten toch Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:34
 
XABIA794 schreef:
ik heb toch de indruk dat ik dus niet alleen van mening ben dat een plaatje plaatsen toch voorkeur heeft en menig daar belang aan hechten toch Engeltje smiley

ja klopt , zelfs de redactie hier raad het je aan!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:31
 
VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN .
VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER.
WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI.
IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO
MINDER MOOI OVERKOMEN....
ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON .


Laatst aangepast door
DJES101
op vrijdag 4 mei 2012, 06:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:17
 
DJES101 schreef:
VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN .
VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER.
WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI.
IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO
MINDER MOOI OVERKOMEN....
ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON .

Zo is het ook...en God heeft de mens ook nog eens ZO geschapen...
De een met veel en de ander met minder talenten, maar we zijn allemaal van Grote Waarde!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:22
 
ZEELAND736 schreef:
Zo is het ook...en God heeft de mens ook nog eens ZO geschapen...
De een met veel en de ander met minder talenten, maar we zijn allemaal van Grote Waarde!!!!

daar ben ik het mee eens, maar we willen ook niet allemaal de zelfde man of vrouw he!@!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:12
 
DJES101 schreef:
VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN .
VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER.
WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI.
IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO
MINDER MOOI OVERKOMEN....
ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON .

Daarom begrijp ik ook niet goed dat men een uiterlijk niet durft openbaren Smiley die vol vragen zit Het is net belangrijk dat ieder mens zichzelf accepteert naar de creatie die God heeft gemaakt.
en dit bedoel ik niet persoonlijk gericht... er zijn wel redens om jezelf niet kenbaar te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:21
 
XABIA794 schreef:
Daarom begrijp ik ook niet goed dat men een uiterlijk niet durft openbaren Smiley die vol vragen zit Het is net belangrijk dat ieder mens zichzelf accepteert naar de creatie die God heeft gemaakt.
en dit bedoel ik niet persoonlijk gericht... er zijn wel redens om jezelf niet kenbaar te maken.

Als ik jouw foto zie loopt mij altijd het water in de mond als ik die taart zie....
Gaat liefde van de man nog steeds door de maag??? Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
Pagina 4 van 9