ChristianMatch
 


Forum

Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:47
 
SHANITA130 schreef:
Onkuisheid is gewoon meerdere sexpartners, of vreemdgaan.

Niet meer en niet minder: geniet van je relatie, je kan zo zien dat het een lieve sympathieke man is, en nog good looking ook ;)

Ben zo blij voor je!!!!

Onkuis is wel wat meer omvattender dan alleen............. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:03
 
GERRIT084 schreef:
Onkuis is wel wat meer omvattender dan alleen............. Geschokte, onthutste smiley

Ja, p sites bezoeken, ook.

Maar verder, ja, ik geloof niet in sprookjes, ik vind dat als iemand van rond 40/50 jaar, echt niet hoeft te wachten totdat ze getrouwd zijn hoor, wat een onzin!

Kijk, ik heb 2 vrienden, en ja, daar ga ik toch echt niet mee ....

Kijk daarom zijn het ook vrienden.

En vergis je niet: vrienden zijn van onschatbare waarde!

Maar ja, als ik hier zo'n leuke busdriver had, ja, dan spreken we van weer een héle andere situatie.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:19
 
PETRA373 schreef:
zit te denken onkuisheid is een handeling tegen de sexuele normen toch???

zelfbevrediging wordt ook als onkuisheid beschreven. Maar waar in de Bijbel staat dat het zo is? Als jij met je liefje vrijt, zonder dat je gehuwd bent, ben je dan onkuis?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:28
 
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect, hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede. Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn. Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen. Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook. Geniet ervan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:52
 
JANS221 schreef:
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect, hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede. Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn. Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen. Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook. Geniet ervan!

Dus vrijen voor het huwelijk kan en is geen onkuisheid? Want daar gaat het om. En, ja, het is een steeds een weer voorkomend onderwerp. Waarom is dat zo? Wel omdat we mondiger zijn geworden. Vroeger bestond dat immers ook al. Laten we daar zeker niet flauw over doen.


Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 14 februari 2013, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:17
 
SHANITA130 schreef:
Ja, p sites bezoeken, ook.

Maar verder, ja, ik geloof niet in sprookjes, ik vind dat als iemand van rond 40/50 jaar, echt niet hoeft te wachten totdat ze getrouwd zijn hoor, wat een onzin!

Kijk, ik heb 2 vrienden, en ja, daar ga ik toch echt niet mee ....

Kijk daarom zijn het ook vrienden.

En vergis je niet: vrienden zijn van onschatbare waarde!

Maar ja, als ik hier zo'n leuke busdriver had, ja, dan spreken we van weer een héle andere situatie.. Knipoog smiley

Onkuisheid, is ook onwelvoeglijke taal, gedrag, daar vallen alle woorden op seksueel gebied ook onder, die te pas en onpas worden gebruikt.
En buitensporig gedrag.

Dan nog dit, volgens uw mening hoeft men na een bepaald levensjaar niet meer te wachten, bullshit , men wacht met zoiets wat ik denk wat u bedoeld, tot men echt van elkander houd.
Trouwen kan altijd nog, maar hoeft niet, per slot van rekening ben je dan al gehuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:21
 
FRANKT627 schreef:
zelfbevrediging wordt ook als onkuisheid beschreven. Maar waar in de Bijbel staat dat het zo is? Als jij met je liefje vrijt, zonder dat je gehuwd bent, ben je dan onkuis?

Nee.

Als jij met je huwelijkspartner vrijt, waar je al jaren niet meer van houdt, en alleen nog voor de omgeving bij elkaar blijft, wat ben je dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:22
 
JANS221 schreef:
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect, hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede. Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn. Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen. Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook. Geniet ervan!

Hai Jans!

Ik vind wel dat jij de dingen altijd zo goed en zo mooi kan verwoorden!

Dat is ook een gave he?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:34
 
SHANITA130 schreef:
Nee.

Als jij met je huwelijkspartner vrijt, waar je al jaren niet meer van houdt, en alleen nog voor de omgeving bij elkaar blijft, wat ben je dan?

iemand die de knop omdraait om te overleven Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:35
 
PETRA373 schreef:
iemand die de knop omdraait om te overleven Smiley die vol vragen zit

ik weet daar ook van Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:44
 
PETRA373 schreef:
iemand die de knop omdraait om te overleven Smiley die vol vragen zit

Ja, zoiets...én het is niet eerlijk naar de omgeving toe, en het is niet eerlijk naar God toe.

En dan doel ik niet op een crisisje, wat je wel vaker ziet, maar echt op mensen die al jaren, voor de omgeving de schone schijn ophouden.

En hoe Jans net zo mooi verwoorde: JANS221 schreef:
Het belangrijkste lijkt mij een relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect,

hoe je die relatie vorm wil geven is een tweede.

Een ander samenlevingsvorm dan het huwelijk hoeft niet per definitie vrijblijvender te zijn.


Gelukkig mag/kan je samen die keuze maken

en kan je die keuze na verloop van tijd ook nog bijstellen.

Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook.

Geniet ervan!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:54
 
LIES146 schreef:
Ik vind het een lastig onderwerp. Nog niet eens heel lang geleden heb ik voor die keuze gestaan met een, nog steeds, heel dierbare vriend van me. De wens om meer te zijn dan vrienden, maar ook het besef dat door verschillende omstandigheden we niet, nooit echt volledig bij elkaar zouden kunnen wonen. Latten dus. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen die weg niet te gaan. Niet omdat ik zeker weet dat God het zou afkeuren, want dat weet ik niet. maar omdat we wisten dat die relatie imperfect zou zijn, niet de afspiegeling van het huwelijk dat we allebei eigenlijk graag wilden. We gunden elkaar het héle plaatje, van elke ochtend wakker worden naast de man/vrouw van wie we hielden. Wij hebben om die reden afstand genomen van die wens. Toch kan ik me ook goed voorstellen dat anderen wel die weg lopen. Het leven is helaas niet zwart/wit...


Laatst aangepast door
PETRA373
op vrijdag 15 februari 2013, 09:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:18
 
Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus..........
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem

Sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:21
 
en

Laatst aangepast door
PETRA373
op vrijdag 15 februari 2013, 09:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:27
 
LEANNE226 schreef:
Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus..........
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem

Sterkte.

je hebt gelijk, heb het al verwijderd, dankje leannae, ik ben nu eenmaal zo dat ik altijd schrijf wat er in me hart omgaat. stom. voel me gewoon ook klote. ha ha thanks, ik zeg maar effe niks meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:30
 
PETRA373 schreef:
je hebt gelijk, heb het al verwijderd, dankje leannae, ik ben nu eenmaal zo dat ik altijd schrijf wat er in me hart omgaat. stom. voel me gewoon ook klote. ha ha thanks, ik zeg maar effe niks meer

Je hart luchten kan wel lekker zijn he?Het moet er toch uit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:33
 
LEANNE226 schreef:
Je hart luchten kan wel lekker zijn he?Het moet er toch uit Knipoog smiley

ha ah ik ben gewoon een beetje een emotionele rand debiel ha ha ha, komt goed Twijfelende smiley zou willen ik wat nuchterder soms was.... ma ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:40
 
emotionele rand debiel (!!!!!!!!!!!)

Niet zeggen...niet schrijven van jezelf!!!

Je bent toch een mens...geschapen door God???
Met een helder verstand???

Ik schrijf dit niet met een opgeheven vinger , maar heb er heel veel moeite mee als mensen zo vernederend over zichzelf praten...

Je zult het zo zeker niet bedoeld hebben...
(Ineke die zelf ook wat nuchterder moet denken...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 15 februari 2013, 09:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 10:50
 
PETRA373 schreef:
ha ah ik ben gewoon een beetje een emotionele rand debiel ha ha ha, komt goed Twijfelende smiley zou willen ik wat nuchterder soms was.... ma ja

Je bent een spin tegengekomen denk ik,1 van die vrouwen die niet contact met 1 man willen,nee ze wil ze allemaal in haar web(en ze lopen nog harder als een man aandacht schenkt aan een ander).........om ze daarna knetterhard af te wijzen,kicken ze blijkbaar op........

Houd de eer aan jezelf meid,wie weet blijft er nog een fijne vriendschap over met je driver? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:19
 
LEANNE226 schreef:
Je bent een spin tegengekomen denk ik,1 van die vrouwen die niet contact met 1 man willen,nee ze wil ze allemaal in haar web(en ze lopen nog harder als een man aandacht schenkt aan een ander).........om ze daarna knetterhard af te wijzen,kicken ze blijkbaar op........

Houd de eer aan jezelf meid,wie weet blijft er nog een fijne vriendschap over met je driver? Knipoog smiley

ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:21
 
PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag


Doe eens rustig aan dan spinnigie en denk ook eens aan Petra zelf! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:29
 
ERIKA129 schreef:
Doe eens rustig aan dan spinnigie en denk ook eens aan Petra zelf! Kussende smiley

dankje erika, lief van je. ik ga es beginnen Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Verlegen lachende smiley Smiley die vol vragen zit Duiveltje smiley volgesn mij lopen al mijn doosjes door elkaar, ik wil echt ook zo,n empty box die mannen hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:55
 
PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag

deze randdebiel ? Clown smiley


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op vrijdag 15 februari 2013, 11:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:02
 
LEANNE226 schreef:
Je bent een spin tegengekomen denk ik,1 van die vrouwen die niet contact met 1 man willen,nee ze wil ze allemaal in haar web(en ze lopen nog harder als een man aandacht schenkt aan een ander).........om ze daarna knetterhard af te wijzen,kicken ze blijkbaar op........

Houd de eer aan jezelf meid,wie weet blijft er nog een fijne vriendschap over met je driver? Knipoog smiley

Dit is een openlijk forum en ik wil hier openlijk mijn reactie op geven, ongeacht wie dit leest of niet.
Ik heb petra haar verhaal niet gelezen, dat hoeft ook niet, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt, als dat niet zo is, dan neem ik mijn woorden terug.

Mijn verhaal, berend en ik hebben een aantal weken geleden telefoonnummers uitgewisseld wat betreft het wokken en dat ik met hem kon meerijden.
We hebben elkaar toen eenmalig gesproken door de telefoon over het wokken en geregel daaromheen.
Berend heeft kort daarna een date gehad met petra en het resultaat weten jullie, ik heb hem zelfs nog gepushet toen petra de afspraak afgezegd had, omdat zij vond dat berend dichter bij mij woonde dus wij moesten maar gaan daten met elkaar, volgens petra.
Ik heb petra per bericht op cm laten weten dat zij de date met berend een kans moest geven en dat het jammer zou zijn voordat ze hem gezien heeft er al een punt achter zetten, puur omdat berend dichter bij mij wwoont!
Die date is doorgegaan en jullie weten het resultaat.
Berend gelukkig, petra gelukkig, en ik heb hem toen hij mij een apje stuurde, veel geluk gewenst met petra, en petra ook per mailtje hier op cm.
Ik heb op 1 x na, nog nooit uit mezelf contact gezocht met berend, het contact kwam van zijn kant per app, en hij zou graag op vriendschappelijke basis contact willen houden en ik ook, de appjes waren oppervlakkig en minimaal.
Tot vanmorgen toen appte berend mij dat petra het uitgemaakt heeft, omdat ze problemen zag voor de toekomst, en dat ze ook wat boos was op mij omdat wij contact met elkaar hadden.
Dit punt verdedig ik nu dan ook plein public hier omdat ik juist degene geweest ben die of petra, of berend iedere x weer bij elkaar gestuurd hebben, heb berend vanmorgen erop gewezen dat zij zo verliefd zijn dat ze dat niet zomaar opmoeten geven en het een kans moeten geven.
En ook heb ik gezegd, ik trek me terug, ook al hadden we vriendschappelijk minimaal contact, wat dan op 1 x na altijd van zijn kant kwam, ik heb berend gezegd, voor petra haar rust is het beter dat wij ook al is het minimaal, niet meer appen met elkaar.
Er is niets tussen berend en mij, en er komt niets tussen berend en mij, laat dit duidelijk zijn, ik ben niet die spin zoals lianne iets opschreef, maar ik voelde me wel geroepen openlijk dit uit te leggen omdat er nu dingen gezegd of gesuggereerd worden die totaal naast de waarheid liggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:26
 
MAMALOE463 schreef:
Dit is een openlijk forum en ik wil hier openlijk mijn reactie op geven, ongeacht wie dit leest of niet.
Ik heb petra haar verhaal niet gelezen, dat hoeft ook niet, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt, als dat niet zo is, dan neem ik mijn woorden terug.

Mijn verhaal, berend en ik hebben een aantal weken geleden telefoonnummers uitgewisseld wat betreft het wokken en dat ik met hem kon meerijden.
We hebben elkaar toen eenmalig gesproken door de telefoon over het wokken en geregel daaromheen.
Berend heeft kort daarna een date gehad met petra en het resultaat weten jullie, ik heb hem zelfs nog gepushet toen petra de afspraak afgezegd had, omdat zij vond dat berend dichter bij mij woonde dus wij moesten maar gaan daten met elkaar, volgens petra.
Ik heb petra per bericht op cm laten weten dat zij de date met berend een kans moest geven en dat het jammer zou zijn voordat ze hem gezien heeft er al een punt achter zetten, puur omdat berend dichter bij mij wwoont!
Die date is doorgegaan en jullie weten het resultaat.
Berend gelukkig, petra gelukkig, en ik heb hem toen hij mij een apje stuurde, veel geluk gewenst met petra, en petra ook per mailtje hier op cm.
Ik heb op 1 x na, nog nooit uit mezelf contact gezocht met berend, het contact kwam van zijn kant per app, en hij zou graag op vriendschappelijke basis contact willen houden en ik ook, de appjes waren oppervlakkig en minimaal.
Tot vanmorgen toen appte berend mij dat petra het uitgemaakt heeft, omdat ze problemen zag voor de toekomst, en dat ze ook wat boos was op mij omdat wij contact met elkaar hadden.
Dit punt verdedig ik nu dan ook plein public hier omdat ik juist degene geweest ben die of petra, of berend iedere x weer bij elkaar gestuurd hebben, heb berend vanmorgen erop gewezen dat zij zo verliefd zijn dat ze dat niet zomaar opmoeten geven en het een kans moeten geven.
En ook heb ik gezegd, ik trek me terug, ook al hadden we vriendschappelijk minimaal contact, wat dan op 1 x na altijd van zijn kant kwam, ik heb berend gezegd, voor petra haar rust is het beter dat wij ook al is het minimaal, niet meer appen met elkaar.
Er is niets tussen berend en mij, en er komt niets tussen berend en mij, laat dit duidelijk zijn, ik ben niet die spin zoals lianne iets opschreef, maar ik voelde me wel geroepen openlijk dit uit te leggen omdat er nu dingen gezegd of gesuggereerd worden die totaal naast de waarheid liggen.

Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:29
 
MAMALOE463 schreef:
Dit is een openlijk forum en ik wil hier openlijk mijn reactie op geven, ongeacht wie dit leest of niet.
Ik heb petra haar verhaal niet gelezen, dat hoeft ook niet, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt, als dat niet zo is, dan neem ik mijn woorden terug.

Mijn verhaal, berend en ik hebben een aantal weken geleden telefoonnummers uitgewisseld wat betreft het wokken en dat ik met hem kon meerijden.
We hebben elkaar toen eenmalig gesproken door de telefoon over het wokken en geregel daaromheen.
Berend heeft kort daarna een date gehad met petra en het resultaat weten jullie, ik heb hem zelfs nog gepushet toen petra de afspraak afgezegd had, omdat zij vond dat berend dichter bij mij woonde dus wij moesten maar gaan daten met elkaar, volgens petra.
Ik heb petra per bericht op cm laten weten dat zij de date met berend een kans moest geven en dat het jammer zou zijn voordat ze hem gezien heeft er al een punt achter zetten, puur omdat berend dichter bij mij wwoont!
Die date is doorgegaan en jullie weten het resultaat.
Berend gelukkig, petra gelukkig, en ik heb hem toen hij mij een apje stuurde, veel geluk gewenst met petra, en petra ook per mailtje hier op cm.
Ik heb op 1 x na, nog nooit uit mezelf contact gezocht met berend, het contact kwam van zijn kant per app, en hij zou graag op vriendschappelijke basis contact willen houden en ik ook, de appjes waren oppervlakkig en minimaal.
Tot vanmorgen toen appte berend mij dat petra het uitgemaakt heeft, omdat ze problemen zag voor de toekomst, en dat ze ook wat boos was op mij omdat wij contact met elkaar hadden.
Dit punt verdedig ik nu dan ook plein public hier omdat ik juist degene geweest ben die of petra, of berend iedere x weer bij elkaar gestuurd hebben, heb berend vanmorgen erop gewezen dat zij zo verliefd zijn dat ze dat niet zomaar opmoeten geven en het een kans moeten geven.
En ook heb ik gezegd, ik trek me terug, ook al hadden we vriendschappelijk minimaal contact, wat dan op 1 x na altijd van zijn kant kwam, ik heb berend gezegd, voor petra haar rust is het beter dat wij ook al is het minimaal, niet meer appen met elkaar.
Er is niets tussen berend en mij, en er komt niets tussen berend en mij, laat dit duidelijk zijn, ik ben niet die spin zoals lianne iets opschreef, maar ik voelde me wel geroepen openlijk dit uit te leggen omdat er nu dingen gezegd of gesuggereerd worden die totaal naast de waarheid liggen.

Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:32
 
CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes

ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:43
 
LEANNE226 schreef:
Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus..........
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem

Sterkte.

Ja, ik las het vanmorgen, was teleurgesteld.

Waarom zou ze dat eigenlijk moeten verwijderen?

Ik kan me best voorstellen dat iemand ff in de war is, twijfelt..

Iemand wou altijd iemand in de buurt...

Ik vind desbetreffende personen juist goed bij mekaar passen.

Nou is ze veel meer in de war, juist omdat ze het heeft verwijderd mi.
Gefrustreerde smiley

S. heeft een sterke intuïtie en denkt dat X te vertrouwen is.

Júist!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 12:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:46
 
CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes

Jol: ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen Ik ook... Knipoog smiley

Ik denk ook niet zozeer jalousie, tuurlijk niet, gewoon ff in de war, ja het is niet niks, dat kan hoor, ff twijfelen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 februari 2013, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:49
 
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
Pagina 4 van 10