ChristianMatch
 


Forum

Stemmen......op..
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:13
 
[quote=PIETER649]Je hebt gelijk...Jezus heeft nooit gestemd en daarom overweeg ik dat ook
om dat evt. niet te doen, want Jezus heeft zich inderdaad nooit met politiek bemoeit. Judas....die heeft zich wel met politiek beziggehouden...en hij was zo hypocriet als het maar zijn kan dus.

En kun je je niet eens wat meer genuanceerd uitdrukken voor een keer. Ik kan niets met je extreme uitlatingen, ik vind je de plank zo mis slaan als het maar even zijn kan..

De VVD helpt meestal mensen die zichzelf kunnen helpen..,.,.,dat is nou niet bepaald dagene, wat Jezus na aan het hart lag. Dat zijn de mensen, die dus hun eigen buik alleen maar weer spekken.\

Jezus had het erover, dat je juist diegenen moet helpen, die niets hadden om terug te doen of te geven.......

Geef, maar verwacht of vraag niets terug....tenminste als je Hem en Zijn woorden HOORT natuurlijk.......

Niet iedereen zal deze woorden echter kunnen vatten vrees ik en ze de goede plek kunnen geven.

Sommige mensen zijn nu eenmaal zwak en daar zal m.i. beschermend en voorzichtig mee omgegaan moeten worden. Ik zie niet, dat de VVD dit begrijpt....in tegendeel........

Wie zijn steeds weer diegenen, die de rekening gepresenteerd krijgen???
Ja....juist....de sociaal zwakken, die niet voor zichzelf kunnen opkomen, zoals de chronisch zieken, de ouderen, die grof gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt door de o zo genuanceerde (maar niet heus) ondernemers natuurlijk, want ben je over de 50 dan ben je volgens hen nergens meer toe in staat.
Omdat ze alleen maar in geld denken.

Kijk, wat er gebeurde in het kabinet CDA/VVD/D66 van Balkenende III. De AOW'ers en de chronisch zieken, die absoluut geen kans meer hebben op de arbeidsmarkt werden beknot in hun inkomen en diegenen, die een goede baan hadden, die kregen opeens een loonsverhoging. De werden bejubeld als zijnde Nederlands trots.....Vreselijk..... Dat vind ik nou niet te rijmen. De oudjes en de zieken zaten in de kou en diegnen, die het goed hadden, die kregen er niog eens iets bovenop........Dit valt niet te rijmen voor mij, Christelijk gezien.......zo krom als een hoepel........

Ik vind het triest hoor. Zieke smiley Kotsende smiley

Ik kots vaak van de VVD, het spijt me ontzettend..... Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 28 februari 2010, 17:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 17:19
 
[quote=SOLAFIDE630]
Je hebt gelijk...Jezus heeft nooit gestemd en daarom overweeg ik dat ook
om dat evt. niet te doen, want Jezus heeft zich inderdaad nooit met politiek bemoeit.





"Juist christen moet actief zijn in politiek"

Christenen moeten stevig aan het publieke debat meedoen en zich niet in een hoekje laten drukken. Dit zei mr. drs. Geert Jan Spijker donderdagavond. Hij zegt dat geloof alles te maken heeft met politiek. De voormalig student rechten en filosofie sprak voor ongeveer tachtig studenten van het Groningse CSFR-dispuut Yir’at Adonay, schrijft het Reformatorisch Dagblad.

Juist omdat christelijke partijen deel uitmaakten van de coalitie, vindt Spijker dat christenpolitici hun verantwoordelijkheid moeten beseffen. Christelijke politiek wordt volgens hem gekenmerkt door de macht ondergeschikt en dienstbaar te maken aan de gerechtigheid. Hij voegt toe dat het christendom nooit dwingend door een overheid kan worden opgelegd, maar alleen door God wordt gewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:49
 
[quote=SOLAFIDE630]


wie is hier nu ongenuanceerd???

die rot-ondernemers toch ook altijd he... walgelijk volk, ze denken alleen maar aan geld...

Als er iemand de plank misslaat nu SOLAFIDE630 ben jij het.
Schaam je dat je een complete groep zo demoniseerd.
Je praat als n kip zonder kop want je weet niet waar je het over hebt!

Die rot-ondernemers met hun dollartekens in hun ogen zijn wel degenen die het brood op tafel brengen bij miljoenen gezinnen in Nederland.
En wat is hun beloning?
4 a 5% van de omzet, als ze geluk hebben.
Als ze pech hebben, hebben ze een personeelslid die in zn vrije tijd gaat wintersporten en zn been breekt... dan mag de ondernemer daarvoor bloeden en in sommige gevallen gaan ondernemers daar aan failliet.
Voor een failliete ondernemer is geen vangnet.
Die mag toezien hoe een curator alle bezittingen verkoopt, vaak tegen ramsjprijzen, die mag zijn huis uit, toezien hoe de spaarbankboekjes van minderjarige kinderen worden geleegd in de honger van de aasgieren.
En dan mag hij de bijstand in.

Het is hoog tijd voor wat meer verantwoording. Wentel niet alle shit af op de werkgever, laat werknemers zelf een verzekering afsluiten voor hun eigen problemen.
Daar staat de VVD voor en daarom is dat ook mijn partij.

In Nederland heb ik, na een zoals boven beschreven ervaring, nooit geen personeel meer gewild... levensgevaarlijk!!

Nu in Duitsland heb ik wel personeel.
Oudere mensen, ook met handicaps, zoals in Nederland inderdaad kansarm op een baan.
Waarom ik het hier wel aandurf?
Simpel, bij ziektes of ongevallen, betaal ik hooguit 6 weken loon door.
Hiervan krijg ik 67% vergoed.
Na de 6 weken verdwijnen ze van mijn loonlijst, dan krijgen ze hun geld van de Krankenkasse.
Ik heb dus niet die hele administratieve romslomp.
En als ze weer gezond zijn, dan komen ze gewoon terug.

Zo zie je..
Juist door het op het eerste oog minder sociale systeem is het juist heel sociaal.
Mijn huidige werknemers hadden in Nederland NOOIT aan de bak gekomen, nu hebben ze wel een baan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:40
 
[quote=PIETER649
wie is hier nu ongenuanceerd???


Als er iemand de plank misslaat nu SOLAFIDE630 ben jij het.
Schaam je dat je een complete groep zo demoniseerd.
Je praat als n kip zonder kop want je weet niet waar je het over hebt!
[/quote]


Wat een fijn taalgebruik weer Pieter, mijn waardering, echt leerzame discussie.

demoniseren/kip zonder kop/godslastering/drol is een drol

dank je wel voor t bijbrengen van al die taalschoon. Ga vooral door met schrijven zonder na te denken, zonder schroom, zonder normen, zonder eenheid, zonder respect

Dan wordt t lijstje woorden vanzelf langer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:43
 
JONATHAN890 schreef:
Wat een fijn taalgebruik weer Pieter, mijn waardering, echt leerzame discussie.

demoniseren/kip zonder kop/godslastering/drol is een drol

dank je wel voor t bijbrengen van al die taalschoon. Ga vooral door met schrijven zonder na te denken, zonder schroom, zonder normen, zonder eenheid, zonder respect

Dan wordt t lijstje woorden vanzelf langer


als dat het enige leerzame is wat jij uit mijn bijdrages haalt, waren het ook nog eens paarlen voor de .......... ( ik zal me 1x inhouden) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:47
 
PIETER649 schreef:
als dat het enige leerzame is wat jij uit mijn bijdrages haalt, waren het ook nog eens paarlen voor de .......... ( ik zal me 1x inhouden) Lachende smiley

gokje....zwijnen


ik lees je berichten, denk er het zijne van, t goede onthou ik, rest vergeet ik
t stof veeg ik van mijn schoenen

over jouw opmerkingen direct gericht aan ander.......dat vind ik geen leerzaam iets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:56
 
JONATHAN890 schreef:
gokje....zwijnen


ik lees je berichten, denk er het zijne van, t goede onthou ik, rest vergeet ik
t stof veeg ik van mijn schoenen

over jouw opmerkingen direct gericht aan ander.......dat vind ik geen leerzaam iets.



gelukkig is er geen leesplicht op cm.
wellicht kun je mijn bijdrages beter overslaan in het belang van je humeur en je bloeddruk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:04
 
PIETER649 schreef:
gelukkig is er geen leesplicht op cm.
wellicht kun je mijn bijdrages beter overslaan in het belang van je humeur en je bloeddruk Knipoog smiley


leesplicht ik zie meer in een stemplicht

ik lees ieders bijdrage ook die van jou t is alleen jammer dat er hier op CM mensen zijn die met woorden een mening/zienswijze/beleving scherp aanvallen. Als je ergens mee zit, kan je t ook gewoon op een toon zeggen die behoort. Wij zijn allemaal kinderen van God.

en mijn humeur is perfect, bloeddruk geen enkele last van, gezondheid is perfect, gewicht ook, voel mij heel goed, zit prima in mijn vel, en geestelijk voel ik mij ook heerlijk. Fijne kerkdienst vanmorgen gehad, lekker veel praiseliederen gezongen, mooie verootmoedigingen, heerlijk allemaal. God is goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:13
 
JONATHAN890 schreef:
gokje....zwijnen


ik lees je berichten, denk er het zijne van, t goede onthou ik, rest vergeet ik
t stof veeg ik van mijn schoenen

over jouw opmerkingen direct gericht aan ander.......dat vind ik geen leerzaam iets.

Mat 10,14 En als ze je niet willen ontvangen noch naar je woorden willen luisteren, verlaat dan dat huis of die stad en schud het stof van je voeten.
Bijna goed Jonathan ..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:16
 
WILMA729 schreef:
Ik vind dat predikanten geen stemadvies mogen geven.
Ze moeten zich bewust zijn van de invloed die ze daarmee op vele kerkgangers kunnen hebben. Er zijn nog steeds veel mensen die blind achter dit soort adviezen aanlopen.
Daarmee gaan ze hun boekje te buiten, dat is niet hun taak.

Volgens mij is het niet echt een stemadvies, omdat ze niet zeggen op welke partij een christen wel "moet" stemmen..... er is niemand die zegt dat we op het cda, cu, sgp of pvda moeten stemmen!

Ik kan de actie van die predikanten wel waarderen, het is ingegeven uit zorg voor de medemens, het chr. geloof en de schepping. Dus het is totaal niet te vergelijken met het stemadvies dat in 1954 gegeven werd.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:21
 
CROSSROAD317 schreef:
Mat 10,14 En als ze je niet willen ontvangen noch naar je woorden willen luisteren, verlaat dan dat huis of die stad en schud het stof van je voeten.
Bijna goed Jonathan ..... Clown smiley

hahhaha misschien lees ik andere formulering
boodschap is t zelfde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:28
 
[quote=PIETER649]Ik heb zo mijn evaringen met zeer vooraanstaande ondernemers Pieter...dus zeg niet tegen mij, dat ik praat als een kip zonder kop. Ik heb midden tussen de HAPPYFEW geleefd en weet dus waar ik het over heb. Ik ben verloofd geweest met een ondernemer, waar ik overigens erg gek op was.

We hadden het over de VVD en we hadden het niet over jou persoonlijk.

Ik weet, dat er inderdaad zaken zijn in Nederland, die voor een ondernemer als wantoestanden betiteld kunnen worden, maar ik vraag me af, of diezelfde ondernemer ook niet daarvan zelf de schuld is, ergens......en let wel....ik heb het weer niet over jou persoonlijk. Vroeger had je andere wantoestanden, toen er nog geen vakbonden waren bijv.. De werknemer had toen totaal geen rechten en was aan de wilde spinnen overgeleverd. Dat was weer een ander uiterste..... Zo zeil je in Nederland van het ene uiterste in het andere, normaal schijnt het niet te kunnen gaan hier. Clown smiley

Maar goed, ik vind dat persoonlijk ook niet goed, dat je in Nederland nauwelijks personeel durft in dienst te nemen. Aan de andere kant gaat het nog niet zo slecht met de ondernemer...ook niet na de kredietcrisis, want de bonussen blijven uitgekeerd worden aan de topmanagers...dussssss................

Het is zeer in je te prijzen, dat je kansarme mensen een kans geeft....CHAPEAU!

Maar blijf a.u.b. wel bij het onderwerp en wordt niet al te persoonlijk en je taal.....daar mag je ook wel iets aan doen....vooral gezien hetgeen er actueel speelt hier op Christianmatch............ Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 28 februari 2010, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:32
 
Ik vind dat predikanten geen stemadvies mogen geven.
Ze moeten zich bewust zijn van de invloed die ze daarmee op vele kerkgangers kunnen hebben. Er zijn nog steeds veel mensen die blind achter dit soort adviezen aanlopen.
Daarmee gaan ze hun boekje te buiten, dat is niet hun taak.

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind dat ook Wilma, daarom adviseer ik de VVD.

ehhhh ik dacht dat jij voorganger bent?????


Laatst aangepast door
RENSKE067
op zondag 28 februari 2010, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:35
 
[quote=PIETER649]

Pieter, ik vind dat jij precies die mensen er uit haalt die misbruik van de situatie maken, en ja, ik vind ook dat daar meer op gelet moet worden.
Maar bedenk dan dat mensen die echt een reden hebben om bijv. niet te werken of om aan die voedselbank te kloppen daarmee wel de dupe worden.
Ik ben niet echt heel erg thuis in de partijen, maar denk dat de VVD eerder een partij is die de rijken rijker laat worden en de armen armer ... kan het mis hebben hoor, maar overtuig mij dan maar es.

Een knuffel geven is iets heel anders dan het opnemen voor de 'zwakkeren' in onze samenleving, als ik bijv. zie hoe lang het soms duurt voor mensen die een scoot-mobiel nodig hebben en dit ook echt nodig hebben er daadwerkelijk ook een toegewezen krijgen, dan denk ik wel eens, waar zijn we in NL mee bezig.

En ik ben er voor dat ieder zijn eigen verantwoordelijkheid neemt, en niet als een schaap achter de kudde aanloopt, ik zit ook wel eens te denken... wat moet ik nou stemmen, ben het toch niet met een partij 100% eens, maar aan de andere kant denk ik dan ... ik leef in een vrij land, laat ik daar dan ook gebruik van maken, in sommige landen mogen ze niet eens stemmen (of in elk geval ... kiezen).


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 28 februari 2010, 20:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:35
 
WILMA729 schreef:
Ik vind dat predikanten geen stemadvies mogen geven.
Ze moeten zich bewust zijn van de invloed die ze daarmee op vele kerkgangers kunnen hebben. Er zijn nog steeds veel mensen die blind achter dit soort adviezen aanlopen.
Daarmee gaan ze hun boekje te buiten, dat is niet hun taak.

Chatuliem619 schreef:
Ik vind dat ook Wilma, daarom adviseer ik de VVD.

RENSKE067 schreef:
ehhhh ik dacht dat jij voorganger bent?????
klopt.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 28 februari 2010, 23:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:38
 
CHATULIEM619 schreef:
klopt.

moet je de rest van de tekst niet weghalen he
zo kan ik ook reageren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:45
 
RENSKE067 schreef:
moet je de rest van de tekst niet weghalen he
zo kan ik ook reageren

Volgens mij Renske haalt C.M. die tekst vanzelf weg, miste dat ook bij mijn bijdrage, wel jammer, zo kan je moeilijker zien waar je nu op reageert, het oude forum was nog niet zo slecht ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:51
 
SUSANNAH475 schreef:
Volgens mij Renske haalt C.M. die tekst vanzelf weg, miste dat ook bij mijn bijdrage, wel jammer, zo kan je moeilijker zien waar je nu op reageert, het oude forum was nog niet zo slecht ... Clown smiley

Het quoten gaat inderdaad niet meer goed als iemand ook al een ander gequote heeft. Zou mooi zijn als dat toch weer terug kwam. Maakt alles toch wat overzichtelijker en makkelijker Knipoog smiley

Dus gewoon stemmen op de oude quotefunctie Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:54
 
HENK710 schreef:
Het quoten gaat inderdaad niet meer goed als iemand ook al een ander gequote heeft. Zou mooi zijn als dat toch weer terug kwam. Maakt alles toch wat overzichtelijker en makkelijker Knipoog smiley

Dus gewoon stemmen op de oude quotefunctie Clown smiley

ja das wel weer jammer dan idd
wordt het niet echt overzichtelijker van
sorry chat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:08
 
HENK710 schreef:
Het quoten gaat inderdaad niet meer goed als iemand ook al een ander gequote heeft. Zou mooi zijn als dat toch weer terug kwam. Maakt alles toch wat overzichtelijker en makkelijker

Dus gewoon stemmen op de oude quotefunctie
Renske:
ja das wel weer jammer dan idd
wordt het niet echt overzichtelijker van
sorry chat

Ik kan het wel haha Knipoog smiley
Kwestie van voorgaande kopiëren en plakken in nieuwe reactie en dan je eigen tekst er onder schrijven. Iets meer werk maar wel handig om te weten Clown smiley


Laatst aangepast door
INEZ910
op zondag 28 februari 2010, 21:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:17
 
HENK710 schreef:
Het quoten gaat inderdaad niet meer goed als iemand ook al een ander gequote heeft. Zou mooi zijn als dat toch weer terug kwam. Maakt alles toch wat overzichtelijker en makkelijker

Dus gewoon stemmen op de oude quotefunctie
RENSKE067 schreef:
ja das wel weer jammer dan idd
wordt het niet echt overzichtelijker van
sorry chat

INEZ910 schreef:
Ik kan het wel haha Knipoog smiley
Kwestie van voorgaande kopiëren en plakken in nieuwe reactie en dan je eigen tekst er onder schrijven. Iets meer werk maar wel handig om te weten Clown smiley

Het kan ook zeker wel, maar is inderdaad wat bewerkelijker.
Wel zou ik dan meer gebruik maken van de vierkante haken en de "quote" om het echt overzichtelijk te houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Anders moet er nog goed gekeken worden waar het door jou geciteerde deel ophoudt (zoals nu tussen de reactie van Renske en je eigen reactie: er staat wel een witregel, maar met de "quote" en de vierkante haken wordt het nog overzichtelijker (zie boven).


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 28 februari 2010, 21:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 21:23
 
HENK710 schreef:
Het kan ook zeker wel, maar is inderdaad wat bewerkelijker.
Wel zou ik dan meer gebruik maken van de vierkante haken en de "quote" om het echt overzichtelijk te houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Anders moet er nog goed gekeken worden waar het door jou geciteerde deel ophoudt (zoals nu tussen de reactie van Renske en je eigen reactie: er staat wel een witregel, maar met de "quote" en de vierkante haken wordt het nog overzichtelijker (zie boven).

Ja Henk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 14:39
 
DANIEL777 schreef:
das helemaal het domste wat je kan doen want de mensen die het harste roepen dat ze een slechte regering cq gemeenteraad hebben hebben zelf niet gestemd



Maar.........ik roep niet dat we een slechte regering hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:25
 
http://www.partijenwijzer.nl/Ga-naar-de-test


op deze pagina kan je een test doen welke partij het beste bij je past.

ik heb hem vluchtig gedaan.
ik kreeg 3 partijen voorgeschoteld.

1 SGP
2 Groen Links
3 SP
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:49
 
MARISKA601 schreef:
http://www.partijenwijzer.nl/Ga-naar-de-test


op deze pagina kan je een test doen welke partij het beste bij je past.

Dank je wel voor de link. Ik ben dan meteen nieuwsgierig welke partijen volgens de test het best bij mij zouden passen...
1. CDA
2. CU
3. PVV Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 20:51
 
beetje vreemd allemaal zo wel bij mij als bij jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:01
 
MARISKA601 schreef:
beetje vreemd allemaal zo wel bij mij als bij jou.

nog een vreemde, ik kreeg: cda/pvda/d66 Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:03
 
ANNETTE792 schreef:
nog een vreemde, ik kreeg: cda/pvda/d66 Geschokte, onthutste smiley


das idd heel vreemd, we moeten toch nog es praten..
vvd-pvv-cda ( en ja die laatste snap ik ook niet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:04
 
[quote=MARISKA601]http://www.partijenwijzer.nl/Ga-naar-de-test


op deze pagina kan je een test doen welke partij het beste bij je past.

ik heb hem vluchtig gedaan.
ik kreeg 3 partijen voorgeschoteld.

1 CDA
2 CU
3 PVDA

ik ga voor de middelste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 23:20
 
MARISKA601 schreef:
http://www.partijenwijzer.nl/Ga-naar-de-test


op deze pagina kan je een test doen welke partij het beste bij je past.

ik heb hem vluchtig gedaan.
ik kreeg 3 partijen voorgeschoteld.

1 SGP
2 Groen Links
3 SP

Niet te geloven zeg, mijn uitslag! Ik ben toch linkser, dan ik dacht. Twijfelende smiley De partij waar ik op ga stemmen, zit er niet eens bij. Twijfelende smiley Lijkt op jouw uitslag, Mariska.

1 SGP Twijfelende smiley
2 SP Smiley die vol vragen zit
2 Groen Links Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5