ChristianMatch
 


Forum

dringend gebed voor mezelf
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
PREMNATH106





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:31
 
Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 17:45
 
Ik wil en zal voor je bidden. Maar ik ben erg geschrokken van je foto's en het soort muziek dat je aanhangt. Dus, ik bid ook voor bevrijding.

Veel sterkte + Gods zegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:15
 
PREMNATH106 schreef:
Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte Huilende smiley, smiley in tranen

Ik kan die leegte niet voor je invullen maar wel aan je denken en voor je bidden.


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 9 mei 2010, 18:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PREMNATH106





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:17
 
[edit: geen persoonlijke links op het forum]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 12 mei 2010, 14:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:41
 
IMRE695 schreef:
Ik wil en zal voor je bidden. Maar ik ben erg geschrokken van je foto's en het soort muziek dat je aanhangt. Dus, ik bid ook voor bevrijding.

Veel sterkte + Gods zegen!


Hier wil ik me bij aansluiten.

Sterkte en Gods onmisbare zegen !!


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 9 mei 2010, 18:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:52
 
Hopelijk vind je hier een stukje invulling van die leegte. In elk geval geef je daartoe al opening door het plaatsen van deze oproep. Blijf delen, dan kun je ook groeien. Heel veel sterkte in de strijd, die je zeker niet alleen hoeft te doen! Knipoog smiley

Zie onze steun hier ook zo! Ook als het gaat om de waarschuwingen rond de muziek en dergelijke. Want ja, dat kan je wel extra in nood brengen, omdat je erdoor in verwarring gebracht kunt worden! Houd je sterk!


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 9 mei 2010, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE866





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 18:53
 
ook ik wil van deze gelegenheid gebruik maken je heel veel sterkte toe te wensen en inderdaad ben ook erg geschrokken van je foto's, muziek, ik zal er niet teveel over zeggen wil je zeker niet veroordelen maar ik ben van mening dat death metal niet samen gaat met de LIefde waar Christus voor staat....
Ik zal voor je bidden dat je werkelijk in Gods Licht mag komen en bevrijd mag worden van dat wat je in zijn greep houdt.
en dat je leegte mag gevuld worden met de kracht van de Heilige Geest.

wens je Gods onmisbare troost en zegen toe...

Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PREMNATH106





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 19:06
 
Bedankt voor jullie steun,een paar foto's zijn trouwens bandfoto's ,dat hoort een beetje bij de stijl......daarnaast maak ik zelf heel wat andere soort muziek,heel rustgevende piano muziek,dus niet alleen metal.

Ik kamp al jaren met de gedachte om uit het leven te stappen bij moeilijke situaties en daar wil ik heel graag van af,sinds ik doelbewust voor Jezus heb gekozen,heb ik die gedachtes nog steeds.Ik ben wel christelijk opgevoed,te streng christelijk trouwens,maar gelukkig is dat voorbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 20:54
 
This train is going nowhere
It's better that you don't go there
At next station you can step out
This train is going to a thundercloud

Come back
I'm begging you please
Come back
Fall down on your knees
Come back

When you follow that way
I can't come to you to say

Come back
I'm beggin' you please
Come back
Fall down on your knees
Come back

Oh I won't force you
But it drives me to do
I wish, if I could
Oh I pray, I surely would
Stop, make it stop
Oh stop that train
Come out, come back
Come out, come in


Ik schreef dit een hele tijd geleden eens, maar t kwam in mij naar boven toen ik voor je bad, om je dit te laten weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 21:38
 
PREMNATH106 schreef:
Bedankt voor jullie steun,een paar foto's zijn trouwens bandfoto's ,dat hoort een beetje bij de stijl......daarnaast maak ik zelf heel wat andere soort muziek,heel rustgevende piano muziek,dus niet alleen metal.

Ik kamp al jaren met de gedachte om uit het leven te stappen bij moeilijke situaties en daar wil ik heel graag van af,sinds ik doelbewust voor Jezus heb gekozen,heb ik die gedachtes nog steeds.Ik ben wel christelijk opgevoed,te streng christelijk trouwens,maar gelukkig is dat voorbij.



http://www.youtube.com/watch?v=o9wNDNQYwKM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 22:44
 
PREMNATH106 schreef:
Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte Huilende smiley, smiley in tranen


Hoii PREMINATH, je voelt je nu even heel rot, soms hebben wij dat nodig, om NOG dichter bij GOD te komen, blijf ook zelf in Gebed, ik bid voor jou
en we hebben hier een Gebedsroom, waar we voor jou nood zullen bidden, maar wil je ook vragen, om zelf eens een kijkje daar te nemen,
echt geloof me, bij GOD is niets onmogelijk Knipoog smiley

Veel sterkte en Gods kracht en liefde toegewenst van Eva.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 22:50
 
PREMNATH106 schreef:
Bedankt voor jullie steun,een paar foto's zijn trouwens bandfoto's ,dat hoort een beetje bij de stijl......daarnaast maak ik zelf heel wat andere soort muziek,heel rustgevende piano muziek,dus niet alleen metal.

Ik kamp al jaren met de gedachte om uit het leven te stappen bij moeilijke situaties en daar wil ik heel graag van af,sinds ik doelbewust voor Jezus heb gekozen,heb ik die gedachtes nog steeds.Ik ben wel christelijk opgevoed,te streng christelijk trouwens,maar gelukkig is dat voorbij.



http://www.youtube.com/watch?v=2KBrxmmT9z8











Lieve Broer, Ook Hij kent jou pijn en leef je niet alleen samen met Hem overwin je alle dingen mag Hij je helpen?

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 23:52
 
PREMNATH106 schreef:
Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte Huilende smiley, smiley in tranen

Pak Zijn hand, jongen, en houd 'm stevig vast. Weet dat je in het Licht van Zijn Liefde kunt vertoeven als je daar maar voor kiest. Het is de beste keuze die je kunt maken. Hij helpt je overal doorheen als je je maar op Hem blijft afstemmen. Zoek een gemeente in je omgeving waar je je op je gemak voelt en blijf naar de diensten gaan, zoek troost in de bijbel, die vind je zeker als je die zoekt. Hou je vast aan het goede dat God je biedt en dank Hem ervoor. Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 15:27
 
Hoi Premnath,

Al de reacties die je hebt gekregen, heb je veel aan!
Ik wil er wel iets aan toe voegen.
Voor de gronglegging van de wereld had God de Vader jou op het oog, heeft de Vader jou Lief net als Hij zijn Zoon Jezus lief heeft en had de Vader een plan met je. Vaak door andere en door verkeerde keuze te maken komen we niet in dat plan van de Vader. Beleid dat je verkeerde keuzes gemaakt hebt en vraag aan Jezus om te komen en je te helpen in deze moeilijke tijd. En weet je Jezus zal dat dan ook doen Hij is getrouw en wil dat het goed met je gaat. Alleen wacht Hij tot jij het hem vraagd, eerder komt Jezus niet.
Lees ook ps 23 en ps 91 elke dag als je dat kan en je zal zien dat er verandering zal komen.
Ik wens de de Liefde van Papa toe, die je troost. Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PREMNATH106





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 17:17
 
Ik heb hier zeker wat aan,wat ik kan gebruiken aan tips zal ik zeker doen,vind het al hartstikke lief van jullie door te reageren,groetjes

Premnath Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 mei 2010, 22:09
 
PREMNATH106 schreef:
Ik weet niet wat ik met mijn leven moet,heb 2 weken geleden flink wat tegenslagen gehad,enorm veel in een week tijd en nog te horen gekregen dat ik Borderline heb,daarna een week opgenomen geweest omdat ik het allemaal niet meer zag zitten,nu nog steeds niet,ik zoek God ook op,ook in mijn diepste momenten,maar heb zo'n eenzaam gevoel,een enorme leegte Huilende smiley, smiley in tranen

Premnath...ik hoop dat je ook kunt bidden... (tot Jezus) en dat je alles kwijt kan aan God... vertel Hem wat je op je hart hebt en wat je zo moeilijk vindt, Hij hoort je... !!
Sterkte !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: woensdag 12 mei 2010, 00:36
 
SUSANNAH475 schreef:
Premnath...ik hoop dat je ook kunt bidden... (tot Jezus) en dat je alles kwijt kan aan God... vertel Hem wat je op je hart hebt en wat je zo moeilijk vindt, Hij hoort je... !!
Sterkte !




Nog een bemoediging voor jou Premnath Knipoog smiley



Nog voordat je bestond,
kende Hij je naam.
Hij zag je elk moment
en telde elke traan.
Omdat Hij van je hield,
gaf Hij zijn eigen zoon.
Hij wacht alleen nog maar
tot dat je komt.

En wat je nu ook doet,
Zijn liefde blijft bestaan.
En niets wat jij ooit deed,
verandert daar iets aan.
Omdat Hij van je houdt,
gaf hij Zijn eigen Zoon.
En nu is alles klaar
wanneer jij komt.

Kom tot de Vader
kom zoals je bent.
Heel je hart,
al je pijn is bij hem bekend.
De liefde die Hij geeft,
de woorden die Hij spreekt.
Daarmee is alles klaar
wanneer jij komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHER606





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 22:16
 
he man, in matheus 11:28 staat,

Kom tot Mij allen die vermoeid en belast zijn en Ik zal u rust geven.

ga naar de Vader. Hij heeft al gezien dat je vermoeid en belast bent en Hij kan alleen maar helpen als je naar Hem toe gaat. Hij zal je opvangen in Zijn liefdevolle vader armen.

zoek Zijn rust en Vrede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1