ChristianMatch
 


Forum

eerst maar mailen... (eindeloos?)
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:54
 
HENK710 schreef:
Voor mijn eerste huwelijk 1. Daarna 2, waarvan de laatste nu weer een huwelijk is geworden Verlegen lachende smiley
Dus nee, ben geen dater Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dus je laatste mislukte date is toch een huwelijk geworden?

Er is nog hoop! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 20:58
 
IMRE695 schreef:
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. Smiley die vol vragen zit


Imre, die heel goed is in mailen! Engeltje smiley

Een date waar geen relatie uit voortkomt, hoeft toch niet per definitie een mislukte date te zijn Smiley die vol vragen zit Je zou terug kunnen zien op een leuke en gezellige avond. Ook kan er een vriendschappelijk contact overblijven. Mislukt klinkt zo negatief, alsof je gefaald hebt. Twijfelende smiley Je kunt zo'n date ook zien als een leuke herinnering en weer een ervaring rijker. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:56
 
HENK710 schreef:
Hoezo vernederen?
Ik denk je leest nu dingen die er niet zijn, beste Imre. Met de zinspeling timeout/knockout, doelde ik puur, zoals in de reactie ook duidelijk mag worden op het blijkbaar gevallen zijn van jou voor iemand, wat ik juist helemaal geweldig voor je vindt. Knipoog smiley Dus vanwaar vernedering Smiley die vol vragen zit


Dat is niet de gehele inhoud. Ik heb aangegeven dat een geintje op zijn tijd wel moet kunnen, maar dat het niet zo moet zijn dat elk topic erin verzandt...da's toch net even wat anders... Boze smiley

In de eerste plaats: sorry Nico dat jouw topic voor dit relletje gebruikt wordt, maar het kan even niet anders. Het mag best openbaar gebeuren.

Een 'knockout' betekent in mijn wereld, dat iemand zo hard gemept is, dat hij als verliezer de ring wordt uitgedragen. Dat is iets anders dan voor iemand gevallen zijn. Dat laatste hoort thuis in de categorie ' een knieval maken'. Dat is 1.

Twee is dat hoe iemand het bedoelt en hoe het voor iemand voelt, heel erg kan verschillen. Dat heeft te maken met je referentiekader, gevoels- en gedachtenwereld en het aperte gebrek aan directe communicatie op dit soort sites: geen oogcontact kunnen maken, geen non-verbale communicatie. Slechts lettertjes en emoticons, die ook nog verschillend kunnen worden uitgelegd. Exact formuleren is een must, evenals je weetje kennen en de feiten goed op orde hebben (Pieter!).

Tot slot, ik denk dat ik morgen toch ga verzoeken om mijn account hier te beƫindigen. De woorden 'gezellig' en 'aardig' en 'christelijk' zijn toch vaak ver te zoeken. Er past ook mij een Mea Culpa, want ook ik kom vaak in de verleiding ongenuanceerd te zijn of te gaan grappen en grollen. Al doe ik dat laatste meestal in m'n eigen hoekje (het off-topic topic). Maar goed, deze site is toch een soort one-horse-town en voor schietende cowboys veel te klein!!

En Pieter: stel je niet zo aan! Jij deelt vaak, zo niet altijd, de eerste slag uit. 'Haantjesgedrag' heet dat in de gedragsleer. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICO498





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 22:58
 
in de eerste plaats bedankt voor de reacties
met sommige kan ik wel wat mee

misschien maak ik er nog n's een topic over en kijk of dat dan zonder relltjes kan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 23:00
 
NICO498 schreef:
in de eerste plaats bedankt voor de reacties
met sommige kan ik wel wat mee

misschien maak ik er nog n's een topic over en kijk of dat dan zonder relltjes kan


Nogmaals mijn excuses. Schrijven kent ook zo z'n beperkingen. In die zin heb je wel gelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 23:01
 
NICO498 schreef:
in de eerste plaats bedankt voor de reacties
met sommige kan ik wel wat mee

misschien maak ik er nog n's een topic over en kijk of dat dan zonder relltjes kan

Daar maak je weinig kans op. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 10:47
 
PIETER649 schreef:
jaja... een cursus gegeven door iemand die zelf nog vruchteloos op deze site zit Geschokte, onthutste smiley
kijk... als ik nou een cursus dates regelen zou organiseren, dan weten de cursisten in elk geval dat ze les krijgen van de meester Coole smiley met zonnebril



heb je daar wel tijd voor dan, (bijna) papa pietur? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 11:25
 
PIETER649 schreef:
jaja... een cursus gegeven door iemand die zelf nog vruchteloos op deze site zit Geschokte, onthutste smiley
kijk... als ik nou een cursus dates regelen zou organiseren, dan weten de cursisten in elk geval dat ze les krijgen van de meester Coole smiley met zonnebril
Deze opmerking geeft mij de mogelijkheid je een paar adviezen te geven. Het eerste waar je aan moet denken, is dat je uit moet gaan van jezelf. Je hebt vast en zeker positieve eigenschappen en een goede vrouw kan daar doorheen zien. Misschien ben je onzeker van jezelf en durf je jezelf niet zo goed te uiten. Waarom zou je dat zijn, iedereen heeft zijn positieve en negatieve kanten en er is vast en zeker een vrouw, die bij je past...

Durf ook duidelijk te zijn. Laat niet met je sollen. Sommige vrouwen vinden aandacht wel leuk, maar willen zich nog niet binden. En dat wordt een eindeloos en hopeloos verhaal. Durf initiatief te nemen en durf ook nee te zeggen. Hoe moeilijker je te krijgen bent, hoe interessanter jij wordt. En vrouwen zijn dol op mannen die wat anders zijn en die niet zo gemakkelijk te krijgen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 11:54
 
HANNAH810 schreef:
heb je daar wel tijd voor dan, (bijna) papa pietur? Clown smiley

Hannah...durf jij het aan met meester Pieter? Smiley die vol vragen zit
Als jij je op geeft doe ik het ook. Clown smiley

Denk wel dat we lol hebben......en misschien kan Pietju nog wel iets van ons leren. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 31 mei 2010, 11:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:16
 
HENK710 schreef:
Hoezo vernederen?
Ik denk je leest nu dingen die er niet zijn, beste Imre. Met de zinspeling timeout/knockout, doelde ik puur, zoals in de reactie ook duidelijk mag worden op het blijkbaar gevallen zijn van jou voor iemand, wat ik juist helemaal geweldig voor je vindt. Knipoog smiley Dus vanwaar vernedering Smiley die vol vragen zit


Dat is niet de gehele inhoud. Ik heb aangegeven dat een geintje op zijn tijd wel moet kunnen, maar dat het niet zo moet zijn dat elk topic erin verzandt...da's toch net even wat anders... Boze smiley
Eerlijk gezegd vind ik dat niet Henk. Ik lees de bijdragen van Imre met plezier, en zijn humor is juist verfrissend. Hetzelfde is met Pieter, het is jammer dat dit nu zo moet eindigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 12:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat niet Henk. Ik lees de bijdragen van Imre met plezier, en zijn humor is juist verfrissend. Hetzelfde is met Pieter, het is jammer dat dit nu zo moet eindigen.

Ik geloof dat de term "knockout" in dit geval vergeleken mag worden met de engelse term "knock me of of my feet" ...en dus helemaal niet verkeerd bedoeld is...
vind het dus ook erg jammer dat Imre, die op zijn beurt ook gewoon heel leuk uit de hoek kan komen dit nu aangrijpt om zijn abo op te zeggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:37
 
CARIEN982 schreef:
Hannah...durf jij het aan met meester Pieter? Smiley die vol vragen zit
Als jij je op geeft doe ik het ook. Clown smiley

Denk wel dat we lol hebben......en misschien kan Pietju nog wel iets van ons leren. Knipoog smiley

k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ Geschokte, onthutste smiley
maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd.... Clown smiley
ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker Smiley die vol vragen zit



.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 31 mei 2010, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:48
 
CHATULIEM619 schreef:
Deze opmerking geeft mij de mogelijkheid je een paar adviezen te geven. Het eerste waar je aan moet denken, is dat je uit moet gaan van jezelf. Je hebt vast en zeker positieve eigenschappen en een goede vrouw kan daar doorheen zien. Misschien ben je onzeker van jezelf en durf je jezelf niet zo goed te uiten. Waarom zou je dat zijn, iedereen heeft zijn positieve en negatieve kanten en er is vast en zeker een vrouw, die bij je past...

Durf ook duidelijk te zijn. Laat niet met je sollen. Sommige vrouwen vinden aandacht wel leuk, maar willen zich nog niet binden. En dat wordt een eindeloos en hopeloos verhaal. Durf initiatief te nemen en durf ook nee te zeggen. Hoe moeilijker je te krijgen bent, hoe interessanter jij wordt. En vrouwen zijn dol op mannen die wat anders zijn en die niet zo gemakkelijk te krijgen zijn.


Mooie theoretische uitleg Chatuliem, hoewel ik het niet helemaal met je eens ben. Waar jij vrouwen invult kan je ook heel goed mannen invullen......

Maar de praktijk is wat weerbarstiger denk je niet?

Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:49
 
HANNAH810 schreef:
k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ Geschokte, onthutste smiley
maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd.... Clown smiley
ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker Smiley die vol vragen zit



.

We kunnen wel vast een begin maken met de cursus Clown smiley

ZDZJNIEC(Zulke Dingen Zeg Je Niet In Een Chat):
Hoe lang sta je al droog?
Zou je seks met me willen hebben op onze eerste date?
Ik hou niet van vrouwen met emoties en zo......
Ik zie dat je kinderen hebt......lastig........

Zieke smiley

Iemand nog meer afknappers? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 13:56
 
LEANNE226 schreef:
We kunnen wel vast een begin maken met de cursus Clown smiley

ZDZJNIEC(Zulke Dingen Zeg Je Niet In Een Chat):
Hoe lang sta je al droog?
Zou je seks met me willen hebben op onze eerste date?
Ik hou niet van vrouwen met emoties en zo......
Ik zie dat je kinderen hebt......lastig........

Zieke smiley

Iemand nog meer afknappers? Knipoog smiley

Ben jij een beest in bed?

Sja... Zieke smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 31 mei 2010, 13:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:02
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ben jij een beest in bed?

Sja... Zieke smiley


Verraste, verbaasde smiley ROFL

En als je vraagt waarom ze het steeds over seks hebben krijg je als antwoord:"ik wil niet dat je tegenvalt".
Daar val ik als een blok voor......... Verliefde smiley Clown smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:58
 
LEANNE226 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ROFL

En als je vraagt waarom ze het steeds over seks hebben krijg je als antwoord:"ik wil niet dat je tegenvalt".
Daar val ik als een blok voor......... Verliefde smiley Clown smiley Kussende smiley

Jippie daar krijg je toch helemaal warme gevoelens van Verliefde smiley Clown smiley Lachende smiley
Ahum .......
Over afknappers gesproken......


Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op maandag 31 mei 2010, 14:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:08
 
LEANNE226 schreef:
We kunnen wel vast een begin maken met de cursus Clown smiley

ZDZJNIEC(Zulke Dingen Zeg Je Niet In Een Chat):
Hoe lang sta je al droog?
Zou je seks met me willen hebben op onze eerste date?
Ik hou niet van vrouwen met emoties en zo......
Ik zie dat je kinderen hebt......lastig........

Zieke smiley

Iemand nog meer afknappers? Knipoog smiley

Ik ken ook nog wel wat afknappers (door vrouwen gezegd)

Kun je mij ook zo'n mooie dochter maken...... Zieke smiley
Tis wel een eind rijden, zullen we gelijk maar een kamer boeken..... Gefrustreerde smiley
Ik ben een knuffelbeertje, ik weet niet of me dan kan inhouden..... Smiley die vol vragen zit
Ben jij groot geschapen.....?? Zieke smiley Zieke smiley
Je zult wel hierheen moeten verhuizen, want hier woont al mijn familie..... Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley
O ja euh, je gaat naar de baptisten, tja das de verkeerde kerk..... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:16
 
Mensen, moet dit echt?? Ik word er haast onpasselijk van...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 15:39
 
HANNAH810 schreef:
k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ Geschokte, onthutste smiley
maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd.... Clown smiley
ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker Smiley die vol vragen zit



.

Volgens mij is dat ook een cursus enkel voor mannen. Moet zeggen dat het hoofdstuk: wat te doen als je date zo tegenvalt dat je direct weg wilt wel erg grappig was Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:22
 
ANNETTE792 schreef:
Volgens mij is dat ook een cursus enkel voor mannen. Moet zeggen dat het hoofdstuk: wat te doen als je date zo tegenvalt dat je direct weg wilt wel erg grappig was Duiveltje smiley



nou makie mu nieuwsgierug.......... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:33
 
HANNAH810 schreef:
k weet niet hoor, of pieter wel iets van me leren kan........ Geschokte, onthutste smiley
maar wieweet helpt het een beetje, hihi, ik ben vast niet volleerd.... Clown smiley
ik hoop wel dat de mail-cursus dan een beetje in de buurt wordt gegeven, want een buitenlandse reis is wel erg intensief om aan de man te komen, zeker Smiley die vol vragen zit



.

Ach... wat een lieve foto Clown smiley
lammetjes of geitjes blijven lief. Lachende smiley

Hannah, jij staat er ook heel schattig op,
je lijkt wel op zo n lief lammetje. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:34
 
HANNAH810 schreef:
nou makie mu nieuwsgierug.......... Knipoog smiley


Hannah...of zullen wij zo n cursus gaan geven? Kussende smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:40
 
HANNAH810 schreef:
nou makie mu nieuwsgierug.......... Knipoog smiley


ik zal het verhaal uit eerste hand vertellen...

ik heb 2 mobiele abonnementen, 1 via kpn met een nederlands nummer, en 1 via vodafoon met een duits nummer.
Dates regelde ik over t algemeen vrij vlot, soms al binnen een week na de digitale kennismaking.
Zeker bij de dates zonder foto had ik altijd mn nl nummer ingeprogrammeerd in mn duitse mobieltje.

Het is enkele keren gebeurd dat een date zooo tegenviel dat ik maar 1 ding dacht: Waar is hier de nooduitgang!!! Geschokte, onthutste smiley
Om dat op een nette manier te doen, belde ik vanuit mn broekzak het mobieltje in mn borstzak.
Daarna begon ik een gesprek met de "medewerker" die mij belde Geschokte, onthutste smiley , dat gesprek ging ongeveer als volgt:

Ja, Pieter hier
---
Ja hallo
---
hoezo, de machine staat stil?
---
heb je de reset gedaan?
---
krijg je m echt niet aan de gang dan??
---
ik dacht dat jij meer herses had!!
---
ja, maar het MOET nu afgemaakt worden, we hebben een levertijd, weet je nog!!
---
okee. bedankt voor t verpesten van mn uitje, ik kom er aan en los die storing zelf wel weer op!!


Hierna verontschuldigde ik me bij de dame in kwestie en nam overhaast de nooduitgang en reed met gierende banden weg Coole smiley met zonnebril
Want tja, zaken gaan voor t meisje he Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:43
 
Soms is het echt zo'n enorme....... Gefrustreerde smiley . maar dat maakt hem ook wel weer schattig Verliefde smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:47
 
PIETER649 schreef:
ik zal het verhaal uit eerste hand vertellen...

ik heb 2 mobiele abonnementen, 1 via kpn met een nederlands nummer, en 1 via vodafoon met een duits nummer.
Dates regelde ik over t algemeen vrij vlot, soms al binnen een week na de digitale kennismaking.
Zeker bij de dates zonder foto had ik altijd mn nl nummer ingeprogrammeerd in mn duitse mobieltje.

Het is enkele keren gebeurd dat een date zooo tegenviel dat ik maar 1 ding dacht: Waar is hier de nooduitgang!!! Geschokte, onthutste smiley
Om dat op een nette manier te doen, belde ik vanuit mn broekzak het mobieltje in mn borstzak.
Daarna begon ik een gesprek met de "medewerker" die mij belde Geschokte, onthutste smiley , dat gesprek ging ongeveer als volgt:

Ja, Pieter hier
---
Ja hallo
---
hoezo, de machine staat stil?
---
heb je de reset gedaan?
---
krijg je m echt niet aan de gang dan??
---
ik dacht dat jij meer herses had!!
---
ja, maar het MOET nu afgemaakt worden, we hebben een levertijd, weet je nog!!
---
okee. bedankt voor t verpesten van mn uitje, ik kom er aan en los die storing zelf wel weer op!!


Hierna verontschuldigde ik me bij de dame in kwestie en nam overhaast de nooduitgang en reed met gierende banden weg Coole smiley met zonnebril
Want tja, zaken gaan voor t meisje he Verlegen lachende smiley



ik hoef hier volstrekt NIET om te lachen!!!!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:51
 
PIETER649 schreef:
ik zal het verhaal uit eerste hand vertellen...

ik heb 2 mobiele abonnementen, 1 via kpn met een nederlands nummer, en 1 via vodafoon met een duits nummer.
Dates regelde ik over t algemeen vrij vlot, soms al binnen een week na de digitale kennismaking.
Zeker bij de dates zonder foto had ik altijd mn nl nummer ingeprogrammeerd in mn duitse mobieltje.

Het is enkele keren gebeurd dat een date zooo tegenviel dat ik maar 1 ding dacht: Waar is hier de nooduitgang!!! Geschokte, onthutste smiley
Om dat op een nette manier te doen, belde ik vanuit mn broekzak het mobieltje in mn borstzak.
Daarna begon ik een gesprek met de "medewerker" die mij belde Geschokte, onthutste smiley , dat gesprek ging ongeveer als volgt:

Ja, Pieter hier
---
Ja hallo
---
hoezo, de machine staat stil?
---
heb je de reset gedaan?
---
krijg je m echt niet aan de gang dan??
---
ik dacht dat jij meer herses had!!
---
ja, maar het MOET nu afgemaakt worden, we hebben een levertijd, weet je nog!!
---
okee. bedankt voor t verpesten van mn uitje, ik kom er aan en los die storing zelf wel weer op!!


Hierna verontschuldigde ik me bij de dame in kwestie en nam overhaast de nooduitgang en reed met gierende banden weg Coole smiley met zonnebril
Want tja, zaken gaan voor t meisje he Verlegen lachende smiley

Pieter... wat zeg je mij nou????
dus je werd niet weg geroepen?

toene...... dat had ik echt nooit van jou gedacht! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 31 mei 2010, 17:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKIIE208





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:53
 
Face-to-face is idd het handigst pieter, weet je gelijk waar je aan toe ben Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:00
 
CARIEN982 schreef:
Pieter... wat zeg je mij nou????
dus je werd niet weg geroepen?

toene...... dat had ik echt nooit van jou gedacht! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


tja... ik had ook verwacht dat je WEL een lekker ding was en die foto van je hond was... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:04
 
PIETER649 schreef:
tja... ik had ook verwacht dat je WEL een lekker ding was en die foto van je hond was... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik weet wel wat het was!!
ik had niet genoeg stalraampjes.

Tsja en dat ik er maar gewoontjes uitzie,
kan ik ook niks aan doen Pietju. Kussende smiley
Het gaat om de binnenkant, da witte toch onderhand wel? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar wel eerlijk blijven heh...pas op! Clown smiley


Laatst aangepast door
CARIEN982
op maandag 31 mei 2010, 18:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3