ChristianMatch
 


Forum

zak over je hoofd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 16:35
 
MARIEKE897 schreef:
ik kan het niet laten Lean...
mag ik je definitie van bravere vrouwtjes?? Aaaaaaaaahhh toe??????
Clown smiley

Vrouwtjes die niet alleen horen wat er gezegd wordt maar ook luisteren? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 17:38
 
MARIANNE129 schreef:

ROFL! PIMP!

Ik wil deze.......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:08
 
of deze...


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:10
 
[quote=LEANNE226]ROFL! PIMP!

Ik wil deze.......





Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zaterdag 12 juni 2010, 18:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:28
 
LOL!



Zo kunnen we ons nog uuuuuuuren vermaken Clown smiley

Die is van jou is wel heeeeel zeldzaam Marieke Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:52
 
Clown smiley Lean,
.


Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 9 februari 2011, 09:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:54
 
de eerste date.... Knipoog smiley


Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 18:58
 
MARIEKE897 schreef:
de eerste date.... Knipoog smiley


Clown smiley

Dat hapt vast lekker weg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maareh...wat hek gemist? Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 12 juni 2010, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:03
 
TESSYBEAR731 schreef:
Dat hapt vast lekker weg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maareh...wat hek gemist? Verraste, verbaasde smiley

hihi, gemist?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:07
 
op zich heeft n burka wel iets, daar geef je ook n goed signaal mee af, namelijk dat je je plaats weet als vrouw zijnde....
daarnaast kun je onherkenbaar op dn foto.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 19:18
 
MARIEKE897 schreef:
hihi, gemist?

Bezet, Leeuw (leo)...ik denk huh? ik heb wat gemist haha Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 20:29
 
TESSYBEAR731 schreef:
Bezet, Leeuw (leo)...ik denk huh? ik heb wat gemist haha Engeltje smiley Engeltje smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 23:55
 
MARIEKE897 schreef:
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf mag weten, en ook ik weet dat er mensen op CM zitten die door omstandigheden geen foto plaatsen!! Dat is hun keus en respect daarvoor is wel op zn plaats Boze smiley

wat is er mis met een beetje eigen initiatief? Mocht de binnenkant je bevallen kun je toch zelf om een plaatje van de buitenkant vragen? Dat heet 'eigen initiatief' en kan zelfs door anderen gewaardeerd worden! Engeltje smiley


vind ik de beste methode, Marieke. Het over en weer uitwisselen vind ik leuker dan smoeltjes kijken en daarop reageren, het gaat dan meteen meer over de mooie binnenkant he? Engeltje smiley Verlegen lachende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 01:44
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 08:56
 
GEHOLI202 schreef:
Hallo goedwillende Cmmers,

Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen.
Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd.......... Smiley die vol vragen zit

En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven. Verliefde smiley

Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! Lachende smiley


Hoi Geholic,

Als ik nu weer een profiel zou aanmaken zou ik bewust GEEN foto plaatsen.
Omdat ik zo vaak nu wordt beoordeeld op mn uiterlijk en sommige reactie`s werkelijk nergens over gaan.
Laten we het maar over iemand zn innerlijk gaan hebben.
En je kunt in je eigen profiel toch juist jezelf omschrijven en meer vertellen over wat je bezig houd dan dat iemand alleen maar afgaat op hoe je op het plaatje staat?

Dus,kom op foto vrienden.......delete je foto en laat onze mede CMers afgaan op de inhoud Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 09:17
 
CARIN303 schreef:
Hoi Geholic,

Als ik nu weer een profiel zou aanmaken zou ik bewust GEEN foto plaatsen.
Omdat ik zo vaak nu wordt beoordeeld op mn uiterlijk en sommige reactie`s werkelijk nergens over gaan.
Laten we het maar over iemand zn innerlijk gaan hebben.
En je kunt in je eigen profiel toch juist jezelf omschrijven en meer vertellen over wat je bezig houd dan dat iemand alleen maar afgaat op hoe je op het plaatje staat?

Dus,kom op foto vrienden.......delete je foto en laat onze mede CMers afgaan op de inhoud Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley Clown smiley



ben ik niet met je eens carin; ik heb graag een idee van degene waar ik mee in gesprek ben.....
vooral als het gesprek wat persoonlijker wordt.....
ik begrijp de reactie van geholi dus erg goed; ik heb ook graag een plaatje bij het geheel....

fijne zondag allen!



.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 13 juni 2010, 09:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 13:44
 
MARIJAN072 schreef:
Geweldig trouwens, jouw foto bij je profiel! Lachende smiley Daar valt iedere man op. Knipoog smiley Ik vind het trouwens ook een schatje. Clown smiley

Goed he , vers van het web geplukt kan niemand meer zeggen dat ik geen foto heb sta der nog mooi op ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 14:54
 
MARIEKE897 schreef:
de eerste date.... Knipoog smiley


Clown smiley

ik dacht al, marieke, wat ziet leo toch in mariek....
maar nu snap ik het eindelijk, wat ik fout doe;
gewoon zorgen dat er niets te zien valt!!
had je me niet eerder zo wijs kunnen maken, joh!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 16:21
 
HANNAH810 schreef:
ben ik niet met je eens carin; ik heb graag een idee van degene waar ik mee in gesprek ben.....
vooral als het gesprek wat persoonlijker wordt.....
ik begrijp de reactie van geholi dus erg goed; ik heb ook graag een plaatje bij het geheel....

fijne zondag allen!



.


Hoi Hannah,

Ik begrijp jou reactie hoor, reageerde net wat explosief hierop maar dat komt doordat ik het soms zoooo zat ben afgerekend en beoordeeld te worden door de foto op mn profiel.
Ik ben toch meer dan een virtueel plaatje, het gaat toch zeker om mn binnenkant??
Dat moest ik vanochtend gewoon even kwijt.
En natuurlijk vind ook ik het fijn als je je een beetje een beeld kunt vormen hoe iemand eruit ziet, al is dat zeker niet allesbepalend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 17:59
 
ANNETTE792 schreef:
Marieke, dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeel je profiel gaan lezen, wat een werk zeg! Plaatjes kijken gaat veel sneller.
En wie bedenkt er nou dat een vrouw die zwanger op een foto staat ook nog wel eens echt zwanger kan zijn en een relatie kan hebben, das echt heel vreemd toch?
Ik heb er een poosje op gelet, gemiddeld duurde het 6 minuten voordat er opeens geroepen werd: he, jij bent getrouwd! Duurde dus 6 minuten voordat de plaatjeskijkers eens verder gingen lezen(en ik heb in mn rijtje foto's zelfs mn trouwfoto staan!)

Eigenlijk kan ik de fotoloze dames best aanraden een foto te plaatsen, levert je nog eens een goeie lachbui op Knipoog smiley
Maar als ik toen ik lid werd geweten had wat ik nu weet had ik zelf toen ook gekozen om geen foto bij mn profiel te zetten.

hmmm, wat een werk om je profiel eens door te lezen ? nou, als dat al teveel is... pfff... foto's zegt ook niet alles, al is 't een 1ste indruk...
Ik heb er ook wel eens een opmerking over gekregen van een man, die mijn profiel te lang vond en zich stoorde aan mijn ... (puntjes)... pfff... nou dan niet... zijn probleem... Clown smiley maar dan mist ie wel een erg leuke vrouw.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Beetje minder lui mag van mij wel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:07
 
SUSANNAH475 schreef:
hmmm, wat een werk om je profiel eens door te lezen ? nou, als dat al teveel is... pfff... foto's zegt ook niet alles, al is 't een 1ste indruk...
Ik heb er ook wel eens een opmerking over gekregen van een man, die mijn profiel te lang vond en zich stoorde aan mijn ... (puntjes)... pfff... nou dan niet... zijn probleem... Clown smiley maar dan mist ie wel een erg leuke vrouw.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Beetje minder lui mag van mij wel... Knipoog smiley



.............................................................................. Clown smiley

Ofwel ben het helemaal met je eens...mensen die géén leestekens gebruiken, das pas vervelend, kom je iedere keer adem tekort Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:07
 
CARIN303 schreef:
Hoi Geholic,

Als ik nu weer een profiel zou aanmaken zou ik bewust GEEN foto plaatsen.
Omdat ik zo vaak nu wordt beoordeeld op mn uiterlijk en sommige reactie`s werkelijk nergens over gaan.
Laten we het maar over iemand zn innerlijk gaan hebben.
En je kunt in je eigen profiel toch juist jezelf omschrijven en meer vertellen over wat je bezig houd dan dat iemand alleen maar afgaat op hoe je op het plaatje staat?

Dus,kom op foto vrienden.......delete je foto en laat onze mede CMers afgaan op de inhoud Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley Clown smiley

Dat ben ik met je eens Carin, ik weet ook niet goed wat ik moet met een mailtje over mijn uiterlijk... ik bedank netjes, maar tot nu toe merk ik dat er verder maar weinig geschreven wordt... mailtjes uitwisselen over mijn uiterlijk vind ik saai worden... hoe goed het misschien ook bedoeld is... maar kan er zo weinig mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:10
 
SUSANNAH475 schreef:
Dat ben ik met je eens Carin, ik weet ook niet goed wat ik moet met een mailtje over mijn uiterlijk... ik bedank netjes, maar tot nu toe merk ik dat er verder maar weinig geschreven wordt... mailtjes uitwisselen over mijn uiterlijk vind ik saai worden... hoe goed het misschien ook bedoeld is... maar kan er zo weinig mee.


* Je hebt zulke stralende ogen...Verlegen lachende smiley
* Je hebt een ontwapenende lach...Engeltje smiley
* Je hebt tenminste iets om vast te houden...Geschokte, onthutste smiley

Een kleine greep uit de "complimenten" die k wel eens krijg...
weet je wat k dan zeg?!

"Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant" Knipoog smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 13 juni 2010, 18:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 13 juni 2010, 18:47
 
TESSYBEAR731 schreef:
* Je hebt zulke stralende ogen...Verlegen lachende smiley
* Je hebt een ontwapenende lach...Engeltje smiley
* Je hebt tenminste iets om vast te houden...Geschokte, onthutste smiley

Een kleine greep uit de "complimenten" die k wel eens krijg...
weet je wat k dan zeg?!

"Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant" Knipoog smiley Clown smiley




Die is goed, Tessybear, ga ik onthouden als ik ook weer es zo`n leuke mail krijg Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIELIE304





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: maandag 14 juni 2010, 17:52
 
TESSYBEAR731 schreef:
* Je hebt zulke stralende ogen...Verlegen lachende smiley
* Je hebt een ontwapenende lach...Engeltje smiley
* Je hebt tenminste iets om vast te houden...Geschokte, onthutste smiley

Een kleine greep uit de "complimenten" die k wel eens krijg...
weet je wat k dan zeg?!

"Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant" Knipoog smiley Clown smiley

Haha, die ga ik ook gebruiken op de chat lol! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 14 juni 2010, 18:34
 
LIELIE304 schreef:
Haha, die ga ik ook gebruiken op de chat lol! Clown smiley

Euhh...zit wel copyright op he! Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 14 juni 2010, 18:48
 
TESSYBEAR731 schreef:
* Je hebt zulke stralende ogen...Verlegen lachende smiley
* Je hebt een ontwapenende lach...Engeltje smiley
* Je hebt tenminste iets om vast te houden...Geschokte, onthutste smiley

Een kleine greep uit de "complimenten" die k wel eens krijg...
weet je wat k dan zeg?!

"Als je de buitenkant al zo mooi vind, dan zul je je echt verwonderen over de binnenkant" Knipoog smiley Clown smiley


Oke,die mailtjes krijg ik nooit he,nu begrijp ik waarom ze mij lief vinden Clown smiley (ook knap om dat uit een profiel te halen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 14 juni 2010, 19:15
 
TESSYBEAR731 schreef:
* Je hebt zulke stralende ogen...Verlegen lachende smiley
* Je hebt een ontwapenende lach...Engeltje smiley
* Je hebt tenminste iets om vast te houden...Geschokte, onthutste smiley
]

Dit zijn geen mails, maar MAILINGS!

Hoogste tijd dat Chris een 'mailmerge' functie inbouwt Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 11:48
 
Er zijn mensen die voortdurend lopen te beweren dat uiterlijk niks met innerlijk te maken heeft. Het is echter met elkaar verbonden. Vaak kun je aan mensen zien hoe zich voelen of hoe ze in het leven staan. Ogen zeggen heel veel, ze zijn immers de spiegel van de ziel. Stralen ze opstandigheid uit, vermoeidheid, liefde, verwildering, is allemaal af te lezen uit de ogen. Ik durf zelfs te beweren, dat ik soms kan zien, dat er ADHD ers tussen zitten. Dat is af te lezen aan de ogen.
Kleding zegt ook een heleboel, zien ze er verzorgd uit, hebben ze eigenwaarde, zijn ze netjes op zichzelf, zijn ze zichzelf aan het verwaarlozen?
Sommige foto's geven de indruk dat vrouwen gebukt gaan onder het verleden, andere foto's laten een opstandigheid zien.......
Is het niet zo, dat veel mensen geen foto durven te laten zien, omdat ze dan juist teveel van zichzelf prijsgeven in plaats van te weinig?????

Er zijn mannen die niet van dikke vrouwen houden, is dat erg? Er zijn mannen die niet van kleine vrouwen houden, is dat erg? Er zijn mannen die niet van blond houden, is dat erg??? Waarom zou je mensen veroordelen die een bepaalde voorkeur hebben. Zelf heb ik het niet zo op met Antilliaanse vrouwen. Betekent dat ik ze daarmee veroordeel, nee het betekent, dat ik weet dat dat niet bij me past. Dat is volledig subjectief, maar het is wel een feit waar ik rekening mee moet houden. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn, anders werkt het niet.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 15 juni 2010, 11:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 12:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Er zijn mensen die voortdurend lopen te beweren dat uiterlijk niks met innerlijk te maken heeft. Het is echter met elkaar verbonden. Vaak kun je aan mensen zien hoe zich voelen of hoe ze in het leven staan. Ogen zeggen heel veel, ze zijn immers de spiegel van de ziel. Stralen ze opstandigheid uit, vermoeidheid, liefde, verwildering, is allemaal af te lezen uit de ogen. Ik durf zelfs te beweren, dat ik soms kan zien, dat er ADHD ers tussen zitten. Dat is af te lezen aan de ogen.
Kleding zegt ook een heleboel, zien ze er verzorgd uit, hebben ze eigenwaarde, zijn ze netjes op zichzelf, zijn ze zichzelf aan het verwaarlozen?
Sommige foto's geven de indruk dat vrouwen gebukt gaan onder het verleden, andere foto's laten een opstandigheid zien.......
Is het niet zo, dat veel mensen geen foto durven te laten zien, omdat ze dan juist teveel van zichzelf prijsgeven in plaats van te weinig?????

Er zijn mannen die niet van dikke vrouwen houden, is dat erg? Er zijn mannen die niet van kleine vrouwen houden, is dat erg? Er zijn mannen die niet van blond houden, is dat erg??? Waarom zou je mensen veroordelen die een bepaalde voorkeur hebben. Zelf heb ik het niet zo op met Antilliaanse vrouwen. Betekent dat ik ze daarmee veroordeel, nee het betekent, dat ik weet dat dat niet bij me past. Dat is volledig subjectief, maar het is wel een feit waar ik rekening mee moet houden. Er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn, anders werkt het niet.

En daarom geeft uiterlijk zeker een goede eerste indruk, maar lang niet altijd de juiste!
Er is denk ik ook niemand hier die zich helemaal niet wil laten zien, maar wel mensen die eerst motivatie willen krijgen om zichzelf te laten zien.
Je houd niet van antilliaanse vrouwen zeg je, maar wie zegt niet dat er ergens een antilliaanse vrouw rondloopt die perfect bij je past? En die je dus bij voorbaat al afwijst enkel vanwege haar afkomst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4