ChristianMatch
 


Forum

Bloot
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: maandag 21 juni 2010, 22:59
 
Yess!! Het is zomer!!! ik hou van de zomer..heerlijk die zwoele zomeravonden. Buiten , op het terras, aan het strand, in de tuin, luisterend naar de kikkers, de musjes die bijna van het dak vallen Knipoog smiley op zoek naar het vogelbadje ter verfrissing van hun verenpak of de vleermuis, die in de late schemering mij beschermen wil tegen de mug...die mijn bloed wel kan drinken. Van mij mag het elke dag zomer zijn, de winter mag wegblijven forever.
Zomers geven mensen zich bloot. Letterlijk en figuurlijk. alle vetrollen, sixpacks, en kromme tenen worden zichtbaar, lichaamsdelen blijven onbedekt.
Het is het seizoen bij uitstek mensen te bekijken. Daarom hou ik ervan een terrasje te pikken en vanachter mijn zonnebril met mijn koptelefoontje in onder genot van een heerlijk zwoel muziekje een wit wijntje, ijsthee,rivella of speciaalbiertje, mensen kijken, zonder ze echt te leren kennen heb ik bij sommigen al wel mijn gedachten en gevoelens.
Raar eigenlijk, maar wel waar.
Zonder dat ik iets weet van iemand, let ik op uiterlijk, beweging, gedrag, uitstraling... hoe kijkt iemand hoe praat iemand?? Hoe komt diegene op mij over? Ach welnee ik weet dan nog helemaal niks van iemands achtergrond, passies en overtuigingen. waar zet ik mijn zonnebril voor af? aan wie durf ik en wil ik mij meer bloot geven?
Op een dating en contactsite lees ik eerst verhalen, soms met foto erbij en meer info over lengte postuur kerkelijke achtergrond etc etc..ook ik heb meegemaakt dat ik me enorm aangetrokken voelde tot mooie woorden geschreven in mail en later sms..maar op het moment dat we elkaar echt in de ogen keken was alles zo anders, dan dat ik het beleefde in die mail en sms.
Ik was er ondersteboven van, in verkeerde zin van het woord. Het bracht mij zo in verwarring. hoe is het mogelijk dat ik zo verliefd zo warm werd van woorden in mail en sms? Dat die woorden, zo waardevol en intens, opeens nauwelijks waarden bleken te hebben nadat we elkaar in de ogen aangekeken hadden? Mijn beeld van trots verliefdheid euforie, het smolt als sneeuw voor de zon.
waar knapte ik op af? waar is mijn zonnebril, waar mijn koptelefoon?
Ik weet het niet, ik kan het niet zeggen... ik voelde mij zo belachelijk dat weet ik wel. Had ik gezien en geweten aan wie ik schreef? aan wie ik smste? ik had die woorden toen echt niet geschreven. Het waren woorden waarop ik verliefd was, maakt niet uit door wie geschreven, het komt altijd uit een goed hart, I Know, maar...
Daarom ben ik voorstander van daten..
daten is weten.. weten of je echt in elkaar geínteresseerd bent en er basis is voor vele lieve intense mails en smsjes..en wie weet nog veel en veel meer. Mooie vriendschappen zijn ontstaan, nee niet die ene...met wie ik mijn leven zou willen delen, maar wel meerdere met wie ik veel wil delen.
Durf..en geef je bloot.
Ben benieuwd naar jou ervaringen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:13
 
Zo herkenbaar is dit.

Jaren geleden had ik dezelfde ervaring, wow ,wat een gave mailtjes kreeg ik.
De vlinders hadden vrij spel en een date was binnen 2 weken afgesproken.
Wat was ik zenuwachtig zeg, hij zou bij mij thuis komen!
Bij de eerste blik dacht ik al....hmmm Twijfelende smiley
Maar daar overheen gestapt.

Al gauw bleek hij behoorlijk anders dan in zijn mailtjes naar mij, ik vond dat heel erg vreemd, dacht nog even dat ik het mij inbeeldde.
Uiteindelijk het bij hem neergelegd en wat bleek.....hij liet de mailtjes naar mij schrijven door een goede vriendin !

Haha, dus eigenlijk was ik dus een beetje verliefd geworden op die goede vriendin van hem !

Aan het einde van de date vond hij het maar raar dat ik er geen herhaling van wilde maken,gek hè! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:18
 
MIEK114 schreef:
Yess!! Het is zomer!!! ik hou van de zomer..heerlijk die zwoele zomeravonden. Buiten , op het terras, aan het strand, in de tuin, luisterend naar de kikkers, de musjes die bijna van het dak vallen Knipoog smiley op zoek naar het vogelbadje ter verfrissing van hun verenpak of de vleermuis, die in de late schemering mij beschermen wil tegen de mug...die mijn bloed wel kan drinken. Van mij mag het elke dag zomer zijn, de winter mag wegblijven forever.
Zomers geven mensen zich bloot. Letterlijk en figuurlijk. alle vetrollen, sixpacks, en kromme tenen worden zichtbaar, lichaamsdelen blijven onbedekt.
Het is het seizoen bij uitstek mensen te bekijken. Daarom hou ik ervan een terrasje te pikken en vanachter mijn zonnebril met mijn koptelefoontje in onder genot van een heerlijk zwoel muziekje een wit wijntje, ijsthee,rivella of speciaalbiertje, mensen kijken, zonder ze echt te leren kennen heb ik bij sommigen al wel mijn gedachten en gevoelens.
Raar eigenlijk, maar wel waar.
Zonder dat ik iets weet van iemand, let ik op uiterlijk, beweging, gedrag, uitstraling... hoe kijkt iemand hoe praat iemand?? Hoe komt diegene op mij over? Ach welnee ik weet dan nog helemaal niks van iemands achtergrond, passies en overtuigingen. waar zet ik mijn zonnebril voor af? aan wie durf ik en wil ik mij meer bloot geven?
Op een dating en contactsite lees ik eerst verhalen, soms met foto erbij en meer info over lengte postuur kerkelijke achtergrond etc etc..ook ik heb meegemaakt dat ik me enorm aangetrokken voelde tot mooie woorden geschreven in mail en later sms..maar op het moment dat we elkaar echt in de ogen keken was alles zo anders, dan dat ik het beleefde in die mail en sms.
Ik was er ondersteboven van, in verkeerde zin van het woord. Het bracht mij zo in verwarring. hoe is het mogelijk dat ik zo verliefd zo warm werd van woorden in mail en sms? Dat die woorden, zo waardevol en intens, opeens nauwelijks waarden bleken te hebben nadat we elkaar in de ogen aangekeken hadden? Mijn beeld van trots verliefdheid euforie, het smolt als sneeuw voor de zon.
waar knapte ik op af? waar is mijn zonnebril, waar mijn koptelefoon?
Ik weet het niet, ik kan het niet zeggen... ik voelde mij zo belachelijk dat weet ik wel. Had ik gezien en geweten aan wie ik schreef? aan wie ik smste? ik had die woorden toen echt niet geschreven. Het waren woorden waarop ik verliefd was, maakt niet uit door wie geschreven, het komt altijd uit een goed hart, I Know, maar...
Daarom ben ik voorstander van daten..
daten is weten.. weten of je echt in elkaar geínteresseerd bent en er basis is voor vele lieve intense mails en smsjes..en wie weet nog veel en veel meer. Mooie vriendschappen zijn ontstaan, nee niet die ene...met wie ik mijn leven zou willen delen, maar wel meerdere met wie ik veel wil delen.
Durf..en geef je bloot.
Ben benieuwd naar jou ervaringen.

Het eerste wat door mijn hoofd schiet is dit: 80 % (ik weet het getal niet precies) van onze communicatie blijkt non-verbaal te zijn.
En ja, via privéchat en ook bellen zie je die ander niet... dus de communicatie ligt dan misschien in het uitwisselen van gedachten en elkaar daarin leren kennen.
Na mijn ervaringen denk ik dat het beter is om niet te lang te wachten met het ontmoeten, want dan leer je elkaar pas echt kennen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:22
 
CARIN303 schreef:
Zo herkenbaar is dit.

Jaren geleden had ik dezelfde ervaring, wow ,wat een gave mailtjes kreeg ik.
De vlinders hadden vrij spel en een date was binnen 2 weken afgesproken.
Wat was ik zenuwachtig zeg, hij zou bij mij thuis komen!
Bij de eerste blik dacht ik al....hmmm Twijfelende smiley
Maar daar overheen gestapt.

Al gauw bleek hij behoorlijk anders dan in zijn mailtjes naar mij, ik vond dat heel erg vreemd, dacht nog even dat ik het mij inbeeldde.
Uiteindelijk het bij hem neergelegd en wat bleek.....hij liet de mailtjes naar mij schrijven door een goede vriendin !

Haha, dus eigenlijk was ik dus een beetje verliefd geworden op die goede vriendin van hem !

Aan het einde van de date vond hij het maar raar dat ik er geen herhaling van wilde maken,gek hè! Knipoog smiley


haha meen je niet van die vriendin???
dan ben ik zeker een erg watje dat ik gedichten schrijf??

Maar in het hele verhaal van Miek...lees ik veel herkenbaars. Je bouwt een beeld op van iemand wat dan niet voldoet.

ik ben zelf iemand die dan een inschatting maakt, zie ik mogelijkheden, is er iets van diegene te zien vanuit die mails/chats.

Je bent beide anders door verwachting/onzekerheid... daar moet je tijd voor nemen, is mijn mening. Maar belangrijkste is....zie je kans die ander van die mails te ontmoeten. Is er geen belemmering die dat in de weg staat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 21 juni 2010, 23:39
 
CARIN303 schreef:
Zo herkenbaar is dit.

Jaren geleden had ik dezelfde ervaring, wow ,wat een gave mailtjes kreeg ik.
De vlinders hadden vrij spel en een date was binnen 2 weken afgesproken.
Wat was ik zenuwachtig zeg, hij zou bij mij thuis komen!
Bij de eerste blik dacht ik al....hmmm Twijfelende smiley
Maar daar overheen gestapt.

Al gauw bleek hij behoorlijk anders dan in zijn mailtjes naar mij, ik vond dat heel erg vreemd, dacht nog even dat ik het mij inbeeldde.
Uiteindelijk het bij hem neergelegd en wat bleek.....hij liet de mailtjes naar mij schrijven door een goede vriendin !

Haha, dus eigenlijk was ik dus een beetje verliefd geworden op die goede vriendin van hem !

Aan het einde van de date vond hij het maar raar dat ik er geen herhaling van wilde maken,gek hè! Knipoog smiley

Ik heb het meegemaakt dat iemand niet goed kon schrijven en iemand anders zijn mailtjes controleerde en het profiel invulde.
Ik vermoed dat hij het wel zelf ingevuld had, privechatten was geen optie, dus eigenlijk snel de telefoon gepakt.
Ik heb hem nooit ontmoet omdat ik vond dat het niet lekker liep en ik wel een goed gevoel had met een ander.
Maar jouw verhaal Carin is wel erg vreemd haha... ik vind dat niet kunnen, want je doet je dan anders voor dan je in werkelijkheid bent !


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 21 juni 2010, 23:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:05
 
waar ik een hekel aan heb, en gewoon een vorm van oplichting vind, is dat een vrouw soms fotoshopt of een oude foto van jaren terug neerzet, vanuit een goede hoek en met goed licht etc etc. en dat als je ontmoet het totaaaaaaaaaal niet klopt!(er gewoon niet op lijken, of 15kilo dikker) niet dat ik zeg dat je voor het uiterlijk moet gaan, maar dit soort dingen is toch echt wel valse reclame, en niet leuk voor beiden. dus daten is idd weten.

maar leuk stukje, zag heb ook al op funky fish staan.
zal deze reactie daar ook ff zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:10
 
DAVID923 schreef:
waar ik een hekel aan heb, en gewoon een vorm van oplichting vind, is dat een vrouw soms fotoshopt of een oude foto van jaren terug neerzet, vanuit een goede hoek en met goed licht etc etc. en dat als je ontmoet het totaaaaaaaaaal niet klopt!(er gewoon niet op lijken, of 15kilo dikker) niet dat ik zeg dat je voor het uiterlijk moet gaan, maar dit soort dingen is toch echt wel valse reclame, en niet leuk voor beiden. dus daten is idd weten.

maar leuk stukje, zag heb ook al op funky fish staan.
zal deze reactie daar ook ff zetten.

niet alleen vrouwen david,ook mannen zetten soms veel jongere foto's neer,dus het gaat voor beide zijden op. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 09:14
 
je hebt gelijk, had ''mensen'' neer moeten zetten, maar ik sprak uit eigen ervaring.

groet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALD265





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 12:35
 
verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALD265





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 12:40
 
verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 13:44
 
GERALD265 schreef:
Hoe is het mogelijk! Dacht dat dat soort dingen niet voorkwam. Wel dus!
Dat je hem al zo gauw bij je thuis vraagt? Ik zou het nooit doen! Ik zou toch liever afspreken zo'n eerste keer in een leuk koffietentje.

ik heb ook een date gehad bij mij thuis
we hadden een week lang gechat en ik had er een heel goed gevoel bij
ik ging met mijn zoon (7 jaar) gourmetten en heb hem daarbij uitgenodigd
mijn zoon is heel makkelijk wat contacten aangaan betreft en dat scheelt ook wel natuurlijk
ondertussen zijn we ruim 5 maanden verder en gaat het nogsteeds heel goed
zo goed zelfs dat ik al een trouwjurk heb gekocht Knipoog smiley
we zijn verloofd en hopen zo snel mogelijk te gaan trouwen
het kan dus wel heel goed gaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:03
 
Jaja ik ken ook een paar waarbij het na het daten ook super is gegaan.
Gefeliciteerd Renske. Ik zelf sta ontspannen in het daten...op "daten" wordt soms zo'n lading gelegd. waarom...?? ik denk dat je het ook leuk moet vinden nieuwe mensen te leren kennen. Ieder met zijn eigen achtergrond en eigen verhaal. Ook naar de kinderen toe hoeft het allemaal niet zo beladen wat mij betreft.
Iederen is welkom bij mij thuis. Ook onbekenden...ik wil graag en open huis zijn.. dus wat Renske deed haar toen nog niet verloofde uitnodigen voor een avondje lekker smikkelen.. ach ik zou het ook gedaan hebben.
Als je al vertrouwd met elkaar bent zo via mail.
Heb het ook eens gedaan...alweer paar jaar geleden. Ik was eerlijk en open, dat heeft de ander gekwetst, ik zag het niet zitten een relatie te beginnen waar hij op aandrong, die gevoelens had ik niet...
Maar deze ontmoeting is niet voor niks geweest, het heeft zijn ogen geopend en God is met hem verder aan het werk gegaan. Nu heeft hij zich laten dopen, liet hij onlangs weten, daarbij liet hij weten nog steeds gekwetst te zijn. Dat is jammer dat hij dat zo voelt, ik ben blij dat ik netjes en oprecht ben geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:55
 
RENSKE067 schreef:
ik heb ook een date gehad bij mij thuis
we hadden een week lang gechat en ik had er een heel goed gevoel bij
ik ging met mijn zoon (7 jaar) gourmetten en heb hem daarbij uitgenodigd
mijn zoon is heel makkelijk wat contacten aangaan betreft en dat scheelt ook wel natuurlijk
ondertussen zijn we ruim 5 maanden verder en gaat het nogsteeds heel goed
zo goed zelfs dat ik al een trouwjurk heb gekocht Knipoog smiley
we zijn verloofd en hopen zo snel mogelijk te gaan trouwen
het kan dus wel heel goed gaan Lachende smiley


Wauw Renske,wat ontzettend gaaf voor je! ( eh..jullie).
Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:55
 
Wat een ontzettend leuk en herkenbaar verhaal, Miek...en leuk verwoord! Knipoog smiley

Persoonlijk ben ik lid van CM om gewoon algemene contacten op te doen...
maar waar ik in eerste instantie liever eerst een poosje mailde alvorens echt persoonlijk contact aan te gaan, heb ik inmiddels geleerd dat je nog zo veel over iemand te weten kunt komen op die manier, iemand écht leren kennen doe je toch gewoon in persoon...
en waarom ook niet? Take it easy, relax...als je wat vaker "tijd met elkaar doorbrengt" leer je al snel genoeg of het goed genoeg klikt om een vriendschap aan te gaan. Zo niet, no hard feelings, toch? Als je maar gewoon eerlijk bent, lijkt me... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:59
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wat een ontzettend leuk en herkenbaar verhaal, Miek...en leuk verwoord! Knipoog smiley

Persoonlijk ben ik lid van CM om gewoon algemene contacten op te doen...
maar waar ik in eerste instantie liever eerst een poosje mailde alvorens echt persoonlijk contact aan te gaan, heb ik inmiddels geleerd dat je nog zo veel over iemand te weten kunt komen op die manier, iemand écht leren kennen doe je toch gewoon in persoon...
en waarom ook niet? Take it easy, relax...als je wat vaker "tijd met elkaar doorbrengt" leer je al snel genoeg of het goed genoeg klikt om een vriendschap aan te gaan. Zo niet, no hard feelings, toch? Als je maar gewoon eerlijk bent, lijkt me... Knipoog smiley

alleen
ik weet dat je daar zit,
alleen achter je computer
en je weet niet eens
dat ik weet dat je daar zit;
ik weet bijvoorbeeld
dat je een mooie vrouw bent,
dat je alleen bent
en de liefde van haar leven
tracht te vinden
in de regels van een email,
in de persoon achter de woorden
waarvan je hoopt dat het een man is
met veel gevoel voor romantiek;
een man die weet wat je voelt,
wat je nodig hebt;
jammer dat onze mailtjes
alleen maar uit woorden bestaan
en een onbedoelde realiteit zijn;
ze zijn meer want achter de woorden
schuilt eenzaamheid, verdriet,
het verlangen naar warmte,
genegenheid, liefde, geborgenheid;
weet je, dat kunnen die woorden
en zinnen allemaal uitdrukken;
de regels zeggen
hoe we onszelf voelen,
wat er in ons omgaat;
maar het meest is er
achter de woorden te lezen
dat er een groot verlangen is
naar de persoon achter de mail
en als we elkaar ontmoeten
zijn al die mails niet meer nodig
en gebruiken we onze handen
en vingers alleen nog maar
om elkaar te strelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:33
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wat een ontzettend leuk en herkenbaar verhaal, Miek...en leuk verwoord! Knipoog smiley

Persoonlijk ben ik lid van CM om gewoon algemene contacten op te doen...
maar waar ik in eerste instantie liever eerst een poosje mailde alvorens echt persoonlijk contact aan te gaan, heb ik inmiddels geleerd dat je nog zo veel over iemand te weten kunt komen op die manier, iemand écht leren kennen doe je toch gewoon in persoon...en waarom ook niet? Take it easy, relax...als je wat vaker "tijd met elkaar doorbrengt" leer je al snel genoeg of het goed genoeg klikt om een vriendschap aan te gaan. Zo niet, no hard feelings, toch? Als je maar gewoon eerlijk bent, lijkt me... Knipoog smiley


Helemaal juist Tess!
Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Knipoog smiley Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......

(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! Verraste, verbaasde smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:40
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal juist Tess!
Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Knipoog smiley Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......

(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! Verraste, verbaasde smiley )
stiekem toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 12:41
 
RENSKE067 schreef:
stiekem toch? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

valt het op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 16:49
 
Ik herken het wel wat je zegt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 17:06
 
LEANNE226 schreef:
Helemaal juist Tess!
Ik ben nogal een koppig persoontje......nou ja,nogal?vreeeeeeeeeeeselijk koppig Knipoog smiley Ik kom over als een heel zelfstandige dame die zich zonder hulp prima redt,is ook zo maar dat is mijn overlevingsmodus,daar prik je niet zomaar doorheen om de echte Leanne te ontdekken.De heren op CM zijn zacht(zeer goede eigenschap) maar niet doortastend genoeg voor mij(of ik heb ze nog niet ontdekt).Pas in het echt leer je mij kennen als je een beetje je best doet.......

(dit lijkt wel een contactadvertentie,dat was niet de bedoeling! Verraste, verbaasde smiley )

It takes time to do a good thing!

Een echt goeie kerel brengt dat geduld ook wel op hoor meis... Knipoog smiley

(Jaja, kom maar op mannen...met het commentaar) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 17:24
 
TESSYBEAR731 schreef:
It takes time to do a good thing!

Een echt goeie kerel brengt dat geduld ook wel op hoor meis... Knipoog smiley

Ik weet het,ik kreeg vandaag weer bloemen Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley (ik kan het ook niet helpen dames!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 09:13
 
MIEK114 schreef:
Yess!! Het is zomer!!! ik hou van de zomer..heerlijk die zwoele zomeravonden. Buiten , op het terras, aan het strand, in de tuin, luisterend naar de kikkers, de musjes die bijna van het dak vallen Knipoog smiley op zoek naar het vogelbadje ter verfrissing van hun verenpak of de vleermuis, die in de late schemering mij beschermen wil tegen de mug...die mijn bloed wel kan drinken. Van mij mag het elke dag zomer zijn, de winter mag wegblijven forever.
Zomers geven mensen zich bloot. Letterlijk en figuurlijk. alle vetrollen, sixpacks, en kromme tenen worden zichtbaar, lichaamsdelen blijven onbedekt.
Het is het seizoen bij uitstek mensen te bekijken. Daarom hou ik ervan een terrasje te pikken en vanachter mijn zonnebril met mijn koptelefoontje in onder genot van een heerlijk zwoel muziekje een wit wijntje, ijsthee,rivella of speciaalbiertje, mensen kijken, zonder ze echt te leren kennen heb ik bij sommigen al wel mijn gedachten en gevoelens.
Raar eigenlijk, maar wel waar.
Zonder dat ik iets weet van iemand, let ik op uiterlijk, beweging, gedrag, uitstraling... hoe kijkt iemand hoe praat iemand?? Hoe komt diegene op mij over? Ach welnee ik weet dan nog helemaal niks van iemands achtergrond, passies en overtuigingen. waar zet ik mijn zonnebril voor af? aan wie durf ik en wil ik mij meer bloot geven?
Op een dating en contactsite lees ik eerst verhalen, soms met foto erbij en meer info over lengte postuur kerkelijke achtergrond etc etc..ook ik heb meegemaakt dat ik me enorm aangetrokken voelde tot mooie woorden geschreven in mail en later sms..maar op het moment dat we elkaar echt in de ogen keken was alles zo anders, dan dat ik het beleefde in die mail en sms.
Ik was er ondersteboven van, in verkeerde zin van het woord. Het bracht mij zo in verwarring. hoe is het mogelijk dat ik zo verliefd zo warm werd van woorden in mail en sms? Dat die woorden, zo waardevol en intens, opeens nauwelijks waarden bleken te hebben nadat we elkaar in de ogen aangekeken hadden? Mijn beeld van trots verliefdheid euforie, het smolt als sneeuw voor de zon.
waar knapte ik op af? waar is mijn zonnebril, waar mijn koptelefoon?
Ik weet het niet, ik kan het niet zeggen... ik voelde mij zo belachelijk dat weet ik wel. Had ik gezien en geweten aan wie ik schreef? aan wie ik smste? ik had die woorden toen echt niet geschreven. Het waren woorden waarop ik verliefd was, maakt niet uit door wie geschreven, het komt altijd uit een goed hart, I Know, maar...
Daarom ben ik voorstander van daten..
daten is weten.. weten of je echt in elkaar geínteresseerd bent en er basis is voor vele lieve intense mails en smsjes..en wie weet nog veel en veel meer. Mooie vriendschappen zijn ontstaan, nee niet die ene...met wie ik mijn leven zou willen delen, maar wel meerdere met wie ik veel wil delen.
Durf..en geef je bloot.
Ben benieuwd naar jou ervaringen.

Hai

Mijn ervaring. Want ervaringén heb ik niet. Dit hier op
Christian Match is de éérste datingsite waar ik op zit in mijn hele leven.

En de eerste afspraak/date die ik had
hier, was
ook meteen ok.

En het mail contact ervoor was erg leuk, en eigenlijk
precies hetzelfde als in 'real life'.

En alleen door de foto's, ja die waren iets anders dan in het echt, zeg maar. En dan toch wel met veel herkenning, vooral de ogen.

Eigenlijk was het nog leuker en beter enzo, dan dat ik dacht.
En ik dacht al heel wat.
:)

Dusz, ik heb mazzel, geluk, God zorgt voor me enzo.
:)

Ja, en kerken en gelovige mensen die erachter staan, en vrienden en familie enzo :)

En natuurlijk
op de eerste plaats God die ik dank!

Want dit had ík
nooit verwacht.

Ik ging eigenlijk deze site ook op om te kunnen forummen over het geloof.

Fijne Dag!

Groet,

Shanita.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 12:34
 
SHANITA130 schreef:
Hai

Mijn ervaring. Want ervaringén heb ik niet. Dit hier op
Christian Match is de éérste datingsite waar ik op zit in mijn hele leven.

En de eerste afspraak/date die ik had
hier, was
ook meteen ok.

En het mail contact ervoor was erg leuk, en eigenlijk
precies hetzelfde als in 'real life'.

En alleen door de foto's, ja die waren iets anders dan in het echt, zeg maar. En dan toch wel met veel herkenning, vooral de ogen.

Eigenlijk was het nog leuker en beter enzo, dan dat ik dacht.
En ik dacht al heel wat.
:)

Dusz, ik heb mazzel, geluk, God zorgt voor me enzo.
:)

Ja, en kerken en gelovige mensen die erachter staan, en vrienden en familie enzo :)

En natuurlijk
op de eerste plaats God die ik dank!

Want dit had ík
nooit verwacht.

Ik ging eigenlijk deze site ook op om te kunnen forummen over het geloof.

Fijne Dag!

Groet,

Shanita.


Je hebt toch wel een bos bloemen gekregen Knipoog smiley
Gefeliciteerd .... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 09:36
 
CROSSROAD317 schreef:
Je hebt toch wel een bos bloemen gekregen Knipoog smiley
Gefeliciteerd .... Lachende smiley


Dank je wel, Crossroad ;)

Ik krijg ook bloemen en zóveel meer :)

Liefde is mooi en een geschenk van God, denk ik dan ;)

Fijne Dag!!!!

Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 12:11
 
CROSSROAD317 schreef:
Je hebt toch wel een bos bloemen gekregen Knipoog smiley
Gefeliciteerd .... Lachende smiley



Ik wil ook bloemen!!!!!!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 12:46
 
MARY052 schreef:
Ik wil ook bloemen!!!!!!!!!! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

ik ook Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
RENSKE067
op vrijdag 25 juni 2010, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 13:01
 
Voor Mary en Renske en alle anderen die wel een bosje kunnen gebruiken om de dag op te fleuren! Knipoog smiley





Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 25 juni 2010, 15:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 14:01
 
wel eerlijk samen delen he dames?
en niet alle geurende lelies er tussen uit zoeken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 16:21
 
TESSYBEAR731 schreef:
Voor Mary en Renske en alle anderen die wel een bosje kunnen gebruiken om de dag op te fleuren! Knipoog smiley




He Tess, bedankt voor de bloemen, daar word ik blij van!! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 17:02
 
TESSYBEAR731 schreef:
Voor Mary en Renske en alle anderen die wel een bosje kunnen gebruiken om de dag op te fleuren! Knipoog smiley




thanks Lachende smiley
mijn dag is weer goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2