ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHRISTIANMATCH
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIANMATCH
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 10:13
BerichtOnderwerp: Platte praat in de chatbox
 
Het was gisteravond weer pet in de chatbox. Als er geen ruzie is in de chatbox, dan is het wel het algehele niveau dat ons voor een probleem stelt. Dat laatste was gisteravond ook weer eens het geval. Bijna iedereen in de lobby maakte zich schuldig aan platte praat, en bijna niemand zei er iets van.

Dit is geen getuigenis. En dit willen we niet hebben. Op ChristianMatch kan veel, er kan hier bijvoorbeeld over seks gepraat worden, als dat op een respectvolle manier gebeurt.

Ik wil jullie allemaal dringend vragen je verantwoordelijkheid te nemen.

Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 12:13
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
Zo. Flink opgeschoond hier. Jonge jonge jonge...

Renske, het taalgebruik en je houding in sommige posts van jou wordt niet getolereerd op ChristianMach. Punt.

Sola, ik heb het al eerder gezegd maar jou manier van discussieren kan ook niet. Ik verwacht gewoon beter van jou. Je weet dat ik een stevige, inhoudelijke discussie tolereer, maar jij gaat verder. Jij weet veel van de bijbel, hebt levenswijsheid, en zou zo een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan het forum. Maar die wijsheid gaat bij jou vaak verloren door je houding.

Robbedoes, what were you thinking? Anderen hebben het volste recht om kritisch te zijn, en je te waarschuwen als ze zich zorgen maken, als ze dat beargumenteerd doen. Dat heb ik je al verteld. Als jij daar moeite mee hebt, waarom begin je dan zo'n heikele discussie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 14:31
BerichtOnderwerp: Score Cm bij Tros radar........
 
MARIO216 schreef:
En wat vind chris eigenlijk van de uitslag.

We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren Coole smiley met zonnebril

Ik ben trots. Coole smiley met zonnebril

En dankbaar vanwege jullie goede beoordelingen. Verliefde smiley

We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:17
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
We gaan weer vrolijk door met elkaar virtueel de hersens inslaan. Is het dan onmogelijk voor christenen om op een volwassen manier van gedachten te wisselen? Ik kreeg de suggestie om het hele forum dicht te gooien, is dat wat jullie willen dan? Sola, vooral van jou verwacht ik toch niet dat je op de man speelt.

Slotje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 16:03
BerichtOnderwerp: Speeddaten in Zwolle op 24 april
 
We hebben nog te weinig mannen (30-50 jaar) voor de speeddate-avond in Zwolle! Heren, ik heb lang gelobbyd om op veler verzoek toch in het noorden iets te organiseren, dus laat me niet in de steek!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:19
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
Bedankt voor jullie reacties! We hebben een lokatie gekozen en de speeddate is gepland in Zwolle op zaterdag 24 april. Dus vrienden uit het noorden, schrijf je in, en tot ziens op de eerste speeddate in het noorden van Nederland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 13:13
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in de chat deel 2
 
Het lukt nog niet echt om aardig te zijn voor elkaar Twijfelende smiley

Ik sluit ook dit topic maar.

Meer nog: Alles is nu wel gezegd. Ik wil niet meer dat er over deze kwestie in het openbaar gesproken wordt. Want als we het niet in een positieve context kunnen doen, dan maar helemaal niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 21:30
BerichtOnderwerp: onaardig gedoe in de chat deel 2
 
De redactie bepaalt wie geband wordt, en van wie de ban wordt opgeheven. En of Rellok kan terugkomen hangt wat mij betreft toch vooral van hem zelf af.

Ik ben blij dat we hier gaan proberen een nieuwe start te maken.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:13
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Spannend, gaan Chatuliem en Henk170 elkaar hier knuffelen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 16:12
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
Laat ik hier inderdaad maar een slotje op gooien, want dit werkt zo niet. Ik hoop echt dat we met z'n allen wakker worden en beseffen dat we zo niet bijdragen aan de eenheid van Christus. Met iemand van mening verschillen, iemand liefdevol terecht wijzen, is iets totaal anders als er met gestrekt been invliegen. En dat gebeurt in dit topic toch wel (en dan kijk ik deze keer vooral in de richting van Chat en Henk).

Daarom sluit ik deze discussie en wil ik de hoofdrolspelers uitdagen elkaar een knuffel te geven in de bekende knuffelhoek...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 18:27
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
Iedereen mag op ChristianMatch altijd zijn/haar mening geven. En je mag van mij ook vinden dat mijn optreden onterecht is, daar heb ik ook geen moeite mee. Dat is de issue hier dus helemaal niet. Laat ik dat vooraf even heel helder gesteld hebben.

Ik heb regelmatig gewaarschuwd, ik heb duidelijk gemaakt dat het tegen de regels van ChristianMatch is, maar er wordt gewoon niet door iedereen geluisterd. Er wordt doorgegaan met respectloos gedrag, en als ik of iemand anders hen erop aanspreekt, dan wordt het afgedaan als niet zo erg.

Als je je niet aan de regels van ChristianMatch wilt houden (zoals je beloofd hebt toen je je inschreef) dan kun je beter op zoek naar een andere website.

Daarentegen is elke christen hier welkom die zich aan onze regels wil houden.

Ik vind het vervelend zo op te treden maar ik wil echt heel graag de sfeer op het forum en in de chat verbeteren. Ik wil graag dat we elkaar hier weer gaan opbouwen in plaats van afbreken, dat we elkaar weer gaan bemoedigen, helpen, en zonodig liefdevol terecht wijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 10:45
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
Hoppa. Weer twee mensen geband. Ik hoop dat de boodschap luid en duidelijk overkomt. Ik ben het zat. Wie wil de volgende zijn?

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 27 februari 2010, 10:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:15
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
Ik wil nog één keer de hardheid en onvriendelijkheid die ik bespeur op het forum en in de chatbox aankaarten. Ik baal er enorm van als mensen publiekelijk in de zeik genomen worden, en daar treden we dan ook hard tegen op.

Ik baal ook enorm van het gebrek aan zelfreinigend vermogen hier. Als er bijvoorbeeld in de chatbox dingen gebeuren die niet kunnen, denigrerende zaken, dan moet je er wat van zeggen, dan moet je dat melden. Of, laat ik het eens van een wat liberaler standpunt zeggen, als je merkt dat iemand niet goed tegen een bepaalde grap kan, dan respecteer je dat, dan hou je je in, dan bied je je excuses aan, dan laat je die persoon met rust. Dat is de christelijke weg die Paulus beschrijft: Je houdt rekening met elkaars gevoeligheden. En je probeert elkaar op te bouwen in plaats van af te breken.

Ik weet dat er hier mensen zijn die soms lijnrecht tegenover elkaar staan. Dat is niet erg. Maar laten we elkaar in ieders waarde laten. Laten we ons niet verlagen tot flauwe grappen op de man, die niets met het verschil van inzicht te maken hebben.

Weet je wat bijvoorbeeld niet christelijk is? Als je in mails of privéchats met je 'medestanders' eens lekker los gaat over hoe vervelend je die man of vrouw wel niet vindt. Want wat is daar de christelijke functie van?

Nogmaals, wij staan met ChristianMatch een site voor waar iedereen zich geaccepteerd en veilig voelt, waar mensen elkaar opbouwen en dichter bij God brengen. Als je niet bereid bent om daar aan bij te dragen, dan is ChristianMatch niet de website voor jou.

Zo. Ik heb het gezegd. Niemand kan nu zeggen 'maar je hebt me niet gewaarschuwd' als die het slachtoffer is geworden van onze maatregelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 10:08
BerichtOnderwerp: De rooie balk deel 2
 
Voor mensen die nog steeds last hebben van de rode balk:

Probeer te achterhalen of anderen tegelijkertijd met jou last hebben van de rode balk. Zo ja, dan is het een probleem van de server van ChristianMatch. Zo nee, dan ligt het aan je eigen computer of internetverbinding.

Ligt het aan de server van ChristianMatch?

Rapporteer het dan en mail ons op info@christianmatch.nl, vermeld ook de tijd en de duur van de rode balk. Je hoeft de rode balk om 1 uur 's nachts niet te melden. Deze wordt veroorzaakt door de nachtelijke backup, deze gaan we naar een later tijdstip verplaatsen zodat deze geen problemen veroorzaakt.

Ligt het aan je eigen computer of internetverbinding?

Een aantal mensen hebben gemeld dat de rode balk werd veroorzaakt door een slechte draadloze verbinding, je zou hier eens naar kunnen kijken.

Verder is het ook goed om je computer schoon en up to date te houden: controleer je pc regelmatig op spyware en virussen, zorg voor een recente browser (zoals Firefox 3 of Internet Explorer 8).

Als dit niet helpt en je nog steeds regelmatig problemen hebt met de rode balk, dan willen we samen met jou zoeken naar een oplossing. Ook dan kun je ons mailen op info@christianmatch.nl. We hebben dan wel meer uitgebreide informatie nodig, en we vragen je dan vriendelijk deze informatie bij te voegen in je mail:

1) Welke toolbars en invoegtoepassingen heb je geinstalleerd bij je browser? Dit kun je als volgt zien:
* Klik in je browser op "Extra";
* Klik op "Invoegtoepassingen beheren";
* Klik op "Invoegtoepassingen in- of uitschakelen"
Nu krijg je een lijst te zien van invoegtoepassingen (geinstalleerde toevoegingen op je browser), vermeld deze lijst alsjeblieft in je mail;

2) Als je een rode balk hebt, zie je dan ook linksonderin een geel driehoekje met een uitroepteken? Dit is een zogenaamde Javascript-foutmelding en ik zou daar dan graag de details van willen weten. Je kunt me deze gegevens als volgt doorgeven:
* Klik op het gele driehoekje links onderin beeld;
* Klik op de "Kopieer"-knop in het venster dat geopend wordt;
* In je mail naar ons, klik Ctrl-V om de foutmelding in de mail te plakken;


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 24 februari 2010, 10:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 14:54
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
Hopeloos offtopic, dan maar slotje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
Hallo Christian Matchers uit "Zwolle en omgeving",

Op veler verzoek willen we in april voor jullie een speeddate avond in Zwolle of directe omgeving gaan organiseren. Vorig jaar hebben we daar ook een poging toe ondernomen, maar door ons gebrek aan kennis van die omgeving lukt het maar niet om een geschikte locatie te vinden.

Daarom vragen wij jullie hulp!

Wij zijn dringend op zoek naar een locatie die aan de volgende criteria voldoet:

* Beschikbaar op een zaterdagavond in april
* Flexibel in te richten
* Geschikt voor 60 - 80 personen
* Goed bereikbaar met OV en auto
* Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving
* Mogelijkheid voor eigen catering

Als je iets weet kun je mailen naar:
daphne@thegameworx.nl of bellen met Daphne op 06-22231012

Alvast heel erg bedankt!
IK HOOP DAT HET LUKT!!!

Daphne


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 19 februari 2010, 17:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 22:19
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
HENK710 schreef:
Of er dansen heel wat mensen echt in en uit, of je bent wel heel vaak en lang aan het herstarten...het is echt een komen en gaan in de chat in een behoorlijk tempo

Ik denk het eerste, want de chat loopt als een zonnetje en is erg snel. Ik zie ook geen rode balken. En nee het herstarten van de server is nu wel voorbij. Vanochtend is de server nog verder geoptimaliseerd dus alles moet nu lekker snel gaan hiero.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 12 februari 2010, 22:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:50
BerichtOnderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee
 
Sja er werd erg off-topic gereageerd. Die posts heb ik verwijderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:47
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
ROBBEDOES873 schreef:
De afgelopen tijd was het steeds al feest met rode balken,
Maar vanmiddag was het echt feest Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Om de 2 minuten een rode balk Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
mensen blijf het svp melden bij chris en hier op het forum na 2 jaar toch wel eens tijd dat het voorbij is lijkt mij....

Gewoon een herstart van de server...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 13:42
BerichtOnderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee
 
De knop is toegevoegd om de redactie efficiënter en effectiever te laten reageren op klachten. Het is een mechanisme dat breed gebruikt wordt op blogs en fora. Meld je een reactie als niet okee, dan komt dat bij de redactie terecht die dat vervolgens beoordeelt.

Helaas is controle/moderatie ook nodig op christelijke fora (*). Hier op ChristianMatch hebben we de afgelopen 2 maanden al een paar incidenten gehad op het forum - incidenten die geen getuigenis naar buiten zijn, en weinig uitnodigend zijn voor anderen om lid te zijn/blijven. We willen ChristianMatch een plaats maken waar alle christenen zich veilig en geaccepteerd mogen voelen.

Ik zie totaal niet in hoe de knop de discussie zou gaan beinvloeden, behalve dat we inderdaad hopen dat er een preventieve werking van uit gaat, en dat mensen meer bij zichzelf te rade gaan voordat ze iets posten.

Het is de bedoeling dat deze functionaliteit overal gaat terugkomen in de loop van het jaar: bij profielen, in de chat, en in de mailbox. De knop is dus niet alleen bedoeld om onvriendelijke reacties te melden, maar ook mails/chatsessies waar vrouwen worden lastig gevallen, of mails/profielen van oplichters (zoals sms-dating-oplichting).

(*) Of misschien zelfs juist omdat het christelijk is. Het valt mij persoonlijk op (op blogs en fora) dat christenen harder zijn naar elkaar toe dan niet-christenen, en dat christenen veel minder kunnen hebben van elkaar. Maar dat kan ik niet wetenschappelijk staven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 11 januari 2010, 16:51
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
Ik sluit dit topic. Ik vind het jammer dat er toch op een ongezonde manier gediscussieerd wordt nu. Ik mis de inhoudelijke discussie, de argumentatie. En dat komt vooral omdat er te sensitief wordt gereageerd op bepaalde scherpe uitspraken, en omdat er bepaalde dingen geroepen worden zonder zorgvuldig de ander te willen begrijpen: je eigen mening (over de ander) roepen wordt dan belangrijker dan goed lezen (wat de ander schrijft) en desnoods om verduidelijking te vragen. Dat is niet respectvol en dat is geen goede manier van discussieren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 12:40
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
Ik heb een aantal mails ontvangen over deze discussie. Ik heb 'm helemaal doorgelezen en heb geen berichten hoeven te verwijderen. Er wordt stevig gedebatteerd, maar ga niet zo ver te zeggen dat er op de man gespeeld wordt. Er moet ruimte zijn op ChristianMatch om stevig van gedachten te wisselen, en er moet ook ruimte te zijn "to agree to disagree".

Maar een stevig/hard debat hoeft vriendelijkheid, broederliefde en wederzijds respect niet uit te sluiten. Soms miste ik die broederliefde hier inderdaad. Maar soms zie ik dat mensen in mijn ogen een stevig debat verwarren met gebrek aan broederliefde. We hoeven niet altijd te knuffelen inderdaad.

Mensen die zich in zo'n stevig debat mengen adviseer ik om 1) bij elk bericht dat ze plaatsen goed na te gaan of ze met hun posting de ander respecteren en in hun waarde laten, en 2) om zich niet te snel persoonlijk aangevallen te voelen als iemand stevig laat merken het fundamenteel oneens met je te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 17:59
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
Zo. Slotje dan maar. Zullen we nu gaan bidden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 10:53
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
JONATHAN890 schreef:
ik zal nog ff een setje melden : Lachende smiley


ik heb een relatie met iedereen die ook in God gelooft...

WE ZIJN BROEDERS EN ZUSTERS


denk hier eens over na

Mooi gezegd. Ik hoop dat iedereen dat goed onthoudt hier op het forum. Ik hoop ook dat iedereen beseft dat het forum niet bedoeld is om persoonlijke kwesties uit te vechten of tentoon te spreiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 december 2009, 12:45
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
SYLA060 schreef:
dan een dikke knuffel voor does en natuurlijk voor chris omdat het forum er weer is

Ik geef de knuffel door aan GERRIT783 die het overgrote gedeelte van het forum heeft gemaakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIANMATCH
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16
Pagina 16 van 16