ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENK030
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK030
Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 20:32
BerichtOnderwerp: Mijn zoon
 
MARY052 schreef:
Hallo allemaal,

Gistermiddag werd ik gebeld.........Karst(mijn zoon van 17) had zijn pink in een machine gehad en het zag er slecht uit.
Naar het UMCG in Groningen.........
Daar de hele middag op de spoed eisende hulp gezeten en wachten wachten wachten.
Uiteindelijk is hij om 21.45 uur geopereerd aan zijn pink. Ze kunnen nu nog niet zeggen of zijn pink herstelt of .........dat de pink af gaat sterven.......Willen jullie bidden voor algeheel herstel? en om rust en vrede voor Karst en mij?

Thanks!
Groet Mary

teurlijk Mary bid voor je ,zoon voor herstel rust in je en voor genezing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 18:30
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
He jullie vergeten me ik ga ook naar Arnhem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 21:03
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
broeders en zusters wil je dit vertellen ga niet in de waarzegenrij of naar een paranos je maak alles kapot in je .wil je dit vertellen toen ik nog geen chisten was had ik hier een praktijk .De mensen wie hier kwamen misten wat in hun leven ze zochten naar hun ik of ze haden pijn en zochten genezing of naar andwoorden.Hier in mijn huis moest alles gezuiverd woorden maar ook bij mijn zelf .Jezus is de weg HIJ geef je de andwoorden en genees je en geef je liefde .Dus ga niet naar vreemde praktijken wand dan heeft de duivel vrij spel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 21:34
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
ik heb er ook zin in om naar arnhem tegaan moet nog wel even afwachten hoe het op 18 maart gaat meschien dat ik de kids dan krijg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 05:01
BerichtOnderwerp: Henk030
 
SOLAFIDE630 schreef:
Geweldige opmerkingen Henk!
ik merk alleen nu dat ik mijn zwakhijd laat zien dat ik nu meer in de woestijn zit help mijn Heer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 december 2009, 04:16
BerichtOnderwerp: Gezellige feestdagen!?
 
SKAYLA241 schreef:
ik ken het gevoel van inka heel goed.
ook ik ben voor 5jaar terug net na het nieuwe jaar,mijn man en vader van mijn kinderen verloren.met deze dagen doet het nog veel pijn dat we iemand missen,niet meer kompleet zijn.en of het nog niet genoeg is,is vorig jaar maart op jonge leeftijd ook mijn schoonzoon en man van mijn dochter en vader van een kleine van toen 5mnd plotseling overleden.
het verdriet en gemis is heel erg met deze dagen.en al is het al langer geleden dit gevoel blijft ook bij de kinderen.maar met Gods steun gaan we verder.
ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een heel gelukkig 2010

ook ik bid voor jou
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 24 december 2009, 18:29
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
INKA401 schreef:
ik vind dit een mooi onderwerp van discussie ... en voorál omdat dit zo dicht bij jezelf komt ... jezelf laten zien ... en moet je maar durven hé ...
ik wil hier op reageren, het is iets wat mij hóóg zit en tegelijkertijd komt er iets in mij boven van ... shit inka , stel je niet zo aan ... en dát is nou net wat mij hoog zit ...
ik kan nu wel roepen dat ik na het overlijden van mijn vrouw zo druk ben, maar so what ... das mijn probleem toch? ... mag ik dan klagen?
nee ik klaag niet ... ik ben dankbaar dat het op dit moment goed gaat ... maar de manier waarop? ...daarvan krijg ik toch wel een héél erg nare bijsmaak hoor ... en uit je niet zomaar naar buiten toch? ...
ja voor de buitenwereld heeft inka alles op de rit ... tgaat uuuh super met zijn gezin ... heeft een eigen zaak, administratie maar niet geteld , een leuk huis ... organiseerd leuke feesten, en heeft ook nog een nieuwe lieve vriendin ... nou, wat wil je nog méér ... mooi toch? ...
mijn famile denkt nét zo, ... óóó die inka red het wel hoor ... túúúrlijk ...en alwéér krijg ik een náre smaak in mijn mond ...
niemand beseft hoe druk ik met alles bent ... grrrr ...
alleen mijn huis al met die mooie tuin die ik had .. ja hád ...mijn tuin is het bewijs dat alles in één klap zo anders is geworden ... en gaat elk jaar weer zover van mij af ... en dat stoort mij best hoor ... mijn beestjes rondom mijn huis verzorg ik nog goed... maar jullie moesten eens weten hoeveel ik hoor van, ruim die beesten nou is op ... dit kost je veel te veel energie ... maar wil ik dat? ... nee dus ... vroeger was dit voor mij ontspanning .. nu een moéten ... jullie snap?
ik wil hiermee maar zeggen, dat als iemand aan je vraagd van hoe is het met je? ... je zelf toch beter voordoet als je eigenlijk bent ... tenzij ... je het écht aan je allerbeste vriend verteld hoe het nou werkelijk in elkaar steekt ... en dan zeg ik soms dat het eigenlijk helemáál niet gaat ... ik bedoel véél te druk met alles ... of iemand dit snapt intereseert mij niet zoveel... weet zelf wel beter, sorry ... tgaat dus wel goed met inka ...
hum hum ...

Laat je zwakhijd zien zo dat Hij verder kan met je En wil dit zegen dat ik ook gauw zeg hoe gaat het met je .Heb nu geleerd om het anders tezegen .Als ik vraag van hoe gaat het met je kun je vaak aan de gezicht zien van die perzoon hoe het gaat .als ik dat zie dat het wat minder gaat vraag ik hoe gaat het werkelijk met je ,en dan komen ze vaak los en dan kun je voor hun biden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 24 december 2009, 17:01
BerichtOnderwerp: Gezellige feestdagen!?
 
INKA401 schreef:
ik wil hier wel op reageren ...

je snijd voor mij en mijn gezin best een emotioneel onderwerp aan ...
om even kort door de bocht te gaan, mijn vrouw en lieve moeder van haar kinderen is overleden op oudejaarsdag 2002 ...
laat ik maar eerlijk wezen ... een rotterige dag kan ik mij niet voorstellen oké ... het is met het a's nieuwjaar al 7 jaar geleden, maar zo werkt het nou eenmaal niet ...
ik heb 4 kids ... van 13 tot 25 jaar ... 3 thuiswonend, en ieder kind ervaard dit op zijn eigen manier ...
pappa is ruimdenkend, en weet best dat het de tijd was voor mijn allerliefste pauline ... hoe graag ik ook haar bij mij wilde houden,
maar leg dit maar eens uit aan je kids ... dit kán gewoon niet ... en een knap iemand die mij dit wél kan uitleggen
rond kerst en oud en nieuw proef ik weer de diepte van hun gemis van hun lieve moeder ... uuuh ... ik zet mijzelf nu wel even op de achtergrond hoor, en hoop op jullie begrip ... ik zeg grrrr ....
elk jaar leggen wij rond oudejaarsdag op het graf van pauline een mooi nieuw bloemstuk ... is voor ons zó waardevol , maar tegelijk zo emotioneel ... ik wil hierbij niet zielig overkomen lieverds
jullie kennen inka niet ... maar inka is wél gebaat met medeleven ... reaktie's ... dat doet mij goed ... écht wel ... al is het voor ons nu al 7 jaar geleden ... rond deze tijd ervaren wij dit als de dag van gisteren ...

groetjes inka

Ik schik hier van En bid voor je gezin voor kracht in deze moeilijke dagen En zal aan je denken broeder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:32
BerichtOnderwerp: Eenzame feestdagen.
 
SIMONKWET418 schreef:
Mary daar ben ik het dus helemaal mee eens.
Ik ben ook alleen met die dagen, en zie er echt tegenop.
bid voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 18:39
BerichtOnderwerp: Kleine wonderen in het dagelijks leven
 
had vandaag mijn kleine meid aan de telefoon ze zij papa ik hou meer van jou dan jij van mijn dit doet zo goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 11:57
BerichtOnderwerp: Eenzame feestdagen.
 
MARISKA601 schreef:
Laten we de komende tijd eens stilstaan bij mensen die
de kerstdagen alleen doorbrengen.
Door welke omstandigheden dan ook.
Sta stil bij de dak en thuislozen die geen warm huis hebben.
Deze mensen voelen zich vaak verlaten.
Laat hun merken dat zij zich niet verlaten hoeven te voelen.
Ook Jezus kwam voor hun.

Al zouden zij die vergeten,toch vergeet ik u niet Jesaja49;15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 10:06
BerichtOnderwerp: Henk030
 
Helemaal mee eens.Henk Wannt Als ik zwak ben, dan ben ik machtig. 2 korintiers 12; 10 De bijbel lijk een boek vol tegenstrijdigheden.Aan de ane kant woord gezegd DAT wij Sterk en Moedig Moeten zijn en aan de andere kant zegt Paulus; Als ik zwak ben, dan ben ik machtig: Wat is het nu? Is het zwak om sterk te willen zijn van het sterk is om zwak te willen zijn? Ik denk zelf als je zwak heid laat zien op wat voormanier ook DAT God verder kan gaan. En wij mannen laten DAT niet altijd zien. Ik geloof DAT er een kracht kan er vrij komen als wij zwak zijn in onszelf.daarom wil ik bidden voor alle mannen Jezus ik wil DAT Uw kracht in onze zwakheid openbaar komt.

Laatst aangepast door
HENK030
op zaterdag 19 december 2009, 10:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:41
BerichtOnderwerp: gebed voor mezelf en de genen die ronddom mij...
 
[quote = ROBBEDOES873] Ik zal niet snel gebed aanvragen voor mezelf, maar het begint me de afgelopen tijd, toch behoorlijk over de hoge schoenen te lopen, en ik heb een beetje boel moeite om mannen kop over eind te houden en opgewekt door te gaan ...
Zoals al eerder Aangegeven in dit onderwerp had ik gebed aangevraagd voor mijn vader. Daar zijn inmiddels allerlei ontwikkelingen geweest ...
Hij is afgelopen woensdag ontslagen uit het ziekenhuis (er waren bedden te kort, ze wisten niet wat er aan de hand was en thuis Moest de onderzoeken maar afwachten, helaas was er niets aan de toestand veranderd) ... Hij is woensdag op Donderdagnacht erg slecht doorgekomen, donderdags dus toch maar de huisarts laten komen ...
Deze vermoede een trombose is (ggevorderd tot boven de leugens) en meerdere longembolies ... Dus hij is donderdag weer Opgenomen, we hopen DAT Hij nu goed te plek is en niet eerder weg mag voor er echt duidelijkheid is,
Tussen deur is mannen Gevallen Engel (henk710) van de zolder gestort en zit met een gebroken arm boven bij mij thuis)
Mijn moeder zit nu zonder mijn vader bij Haar thuis met 2 handen die ze amper kan gebruiken (rechts inmiddels helemaal niet meer) te wachten tot ze als donderdag geopereerd kan worden (deze operatie is helaas al 2x uitgesteld ).... Dus ik Huppel heen en weer between Huis en mannen moeder ...
Tussen deur probeer ik 2 beschadigde kereltjes in het gareel te houden, de Jongste Moet nu ook naar de ggz Omdat het totaal niet gaat ...
De oudste trekt Zich meer en meer in zichzelf terug ...
Nu de vader van de oudste "rustig" is heeft de vader van de Jongste Besloten om me een rechtzaak aan te doen ...
Ik heb af en toe moeite om uitbed te komen om de dag tegemoed te zien ...
Nee ik ben niet zielig maar ergens zou ik wel wat Steun Kunnen gebruiken om toch het hooofd boven water te houden en me niet te laten lijden door negatieve gevoelens ...
Dus ja ik heb de stap gezet om toch om gebed te vragen ...
Alvast bedankt. [/ Quote]

bid voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 20:38
BerichtOnderwerp: Henk030
 
HENK710 schreef:
Ik wil, nu het andere topic door de dwaalsporen en insinuaties is gesloten, op deze plaats alsnog gebed vragen voor Henk030, voor zijn dochter en voor haar moeder!

dank je Henk is nodig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 20:54
BerichtOnderwerp: bedankt
 
Broeders en zusters bedankt voor alle moedige woorden dit geef mijn Steun en kracht, En ik wil dit zegen DAT er mensen bedenkingen hebben er oven is berijpelijk ben daar ook niet kwaad om. Ook Omdat daar totaal geen sprake is van misdrijf DAT neem van mijn aan . Meschien kun je ook voor mijn dochter Biden. Ze is als klein kind bij mijn gekomen en heb mijn Haar opgevoed als mijn dochter. En het voeld ook zo van binnen.Bid voor haar ik denk DAT ze niet weet wie ze is. Waar ze bij hoord .haar bio vader ken ze niet ze heeft hem voor het eerst gezien twee jaar geleden op zijn beravenis

Laatst aangepast door
HENK030
op vrijdag 18 december 2009, 17:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 17:03
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ben ik er een beetje huiverig voor. Ik weet jullie achtergrond niet en ik zou ook graag het verhaal van je dochter willen horen.

Ik snap dat je er huiverig voor ben je hoord zo vaak rare dingen maar ik kan je zegen dat dat totaal geen spraken van is en ik zal ook graag het verhaal willen horen van mijn dochter dan kan ik er wat mee doen en over praten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 22:58
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
zal graag willen dat jullie voor mijn bid .Dat ik mijn dochter weer contact met mijn krijg .Het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik ze niet gesproke heb wat er is gebeurd weet ik nu nog niet.En ik geloof dat gebed heel veel waarde heb en kracht geef
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030 (61)





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:26
BerichtOnderwerp: Gebed voor evangeliseren
 
Op 7 december komt shockrocker Marilyn Manson naar Nederland .Hij is eenpraktiserend satinist als muzikant provoceerd en shockent .Op een persbijeenkomst zei hij .Ik hoop dat mensen mij als ik sterf herrinneren als de man die een einde bracht aan het Christendom .Dit is schokkend .Er zijn daar Christen zijn gaan gesprekken aan met deze duistene invloeden Zij gaan daar evangeliseren in de hoop daar mensen te bekeren .Bid voor verhindering van het concert.Bid voor de mensen wie gaan evangiliseren .Bid voor de bezoekers van het concert.Bid dat zij de liefde van Christus mogen ontdekken .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK030
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2