ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 11:26
BerichtOnderwerp: Zou het haalbaar zijn ...?
 
Waar zijn we mee bezig als een seksloze relatie als een soort heilig ideaal wordt gezien............bizar,een relatie zonder intimiteit...........
Wanneer gaan we seks zien als iets moois en niet als iets smerigs wat je zelfs uit een een vaste relatie moet bannen?
Die paar uitzonderingen moeten we niet als norm gaan nemen.

Leanne,heeft nog nooit een wild voorstel gehad op een date(terwijl die site beweerd dat daten daar volledig om draait,ligt vast aan mijn bmi/uiterlijk/innerlijk/kookkunsten Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:32
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Vandaag gezien op een kerkje op Schiermonnikoog:

Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft, heeft de gehele wet vervuld.(rom.13 vers 8)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:28
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Vrijdag,in die hitte,de tuin gedaan.........vervolgens geshopt in Bremen en gefietst op Schiermonnikoog(en gelijk lekker bijgekleurd)
Morgen verder met het verven van de buitenboel.

Tegen de tijd dat ik aan rust toe ben is mijn vakantie voorbij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 23:39
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Geluk bestaat wel degelijk,het is dat oergevoel in je hart dat je opbouwt in je (goede)huwelijksjaren.Het gaat voorbij aan de ellende,het maakt je samen sterk,het geeft je vertrouwen.
Het gaat niet om bloemen of kaarsjes maar om die onzichtbare hand op je rug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 18:59
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
JOL252 schreef:
L.. alles wat het huwelijk niet meer tot huwelijk maakt ...

Dat kan alles zijn,van ziekte tot onmacht,van kinderloosheid tot luiheid kunnen dan redenen zijn om een huwelijk niet meer als huwelijk te zien,dat lijkt me veel te ruim.

Ik denk dat je kunt stellen dat een huwelijk over is als er geen sprake meer is van liefde voor elkaar,wat daarvan de oorzaak ook mag zijn.Uit liefde kun je veel van elkaar verdragen,is die liefde weg dan is er alleen maar ergernis en strijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 juli 2013, 14:23
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Ik vraag me af hoe het in de praktijk werkt als je hier iemand tegen zou komen die 3x gescheiden is,zouden jullie zo iemand kunnen vertrouwen op zijn/haar woord?Ik heb er moeite mee(zeg ik eerlijk),het is nl. nooit zwart/wit maar de waarheid ligt ergens in het midden,het is de vraag of je die waarheid ooit boven tafel krijgt.

Bestaat er zoiets als een schuldloze scheiding?(ik heb het hier uiteraard niet over mishandeling)In een huwelijk hebben partners vele wapens zoals onthouding,zwijgen,roddelen,geldzaken achterhouden etc.,al die factoren kunnen een scheiding veroorzaken.

(Dit is niet als commentaar bedoeld maar als serieuze vraag.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 28 juli 2013, 22:22
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
ZEELAND736 schreef:

(Ja Mamy...en dan ook nog zeeuws knuffelvlees....!!)


Zeeuws spek is zaaaaaaalig ! Knipoog smiley

Leanne,ook weelderig gebouwd.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 01:02
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Wat is dan die "andere mening"?Ik zie hier alleen verschillende inzichten maar geen mensen die elkaar belachelijk maken.
Ik geloof niet dat God al mijn zonden bij voorbaat vergeven heeft maar dat ik me zal moeten verantwoorden.

Maar goed,ik weet niet wat van God van 1,2 of zelfs 3 scheidingen vindt,ik kan er alleen een persoonlijke mening over geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 00:49
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
CORTAZAR588 schreef:
Hij is de vervulling van de wet maar heeft de wet niet ongegrond verklaard.

Hij alleen kan en kon de Middelaar zijn tussen God en mensen.
Dat is de waarheid, maar de wet die zegt dat men mensen moet stenigen etc is onderwijll al zo vaak hier aangehaald om de zgn liefdelozen onder ons belachelijk te maken , dat het geen verder betoog behoeft dat het een dooddoener is.

Niemand propageert de lijfstraffen.

en zonder zonde werpe de eerste steen is de 2e dooddoener uit het kamp van de alle Menschen werden Heilig.
Er is een / komt een confrontatie met de Eeuwige op het moment van ons sterven.
Dan kunnen we niet aankomen met goed gevoel en mantel der liefde kletskoek.

God speelt geen spelletje van 3 vragen achter de deur.
Wie raadt het juiste antwoord ?

Het antwoord is vlees geworden en heeft onder ons gewoond.
Yeshua ha Nazrie Wu melech Ha Yehudiem.
Hij sprak niet over lijfstraffen wel over de eeuwige duisternis.
dat het niet strookt met wat wij eerlijk en redelijk vinden zij zo.

Maar niemand zal ooit kunnen zeggen : ik wist het niet.
Wie ogen heeft omte lezen leze......

en oren om te horen ........

Bijbelteksten dooddoeners noemen is niet zo netjes van je,belachelijk maken is niet mijn bedoeling en vast ook niet de jouwe(mag ik hopen)
Als ik je goed begrijp denk jij dus dat gescheiden mensen een grote kans maken in de hel terecht te komen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 22:43
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Als we het Oude testament tot op de letter volgen dan zouden we de overspeligen moeten stenigen maar iedereen kent het verhaal over "wie zonder zonde is" etc.............
Welk verhaal heeft dan meer waarde?De tekst in het Oude testament of volgen we Jezus?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:42
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Mijn eerste gedachte is dat ze in een nieuwe relatie wellicht veel meer tijd moet nemen de andere te leren kennen.Misschien past een andere vorm van relatie beter bij haar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 00:03
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
Moeilijk werk lijkt me, heb je ook een vangnet voor jezelf waar je over dit soort dingen kunt praten? Of wordt je geacht gewoon door te gaan?

Het is mijn werk niet,ik kwam er viavia terecht(meer kan ik niet zeggen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:38
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
Heftig... is denk ik iets waar je daarna even van los van moet komen maar ja... zoiets raakt je...

Die kinderen zo zien,dat raakt je want die hebben geen keus...........ik begrijp uithuisplaatsingen nu wel beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Vanavond ergens geweest waar ik ondersteboven van ben,een gezin wat nog lager dan de onderkant van de samenleving zit,anders kan ik het niet omschrijven. Volledig versmeerd huis,asociaal gedrag,prostitutie,enorme geldproblemen etc........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 00:12
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Veel beloven...en weinig doen...jullie zijn me een stelletje daar in het Noorden!!!!

Dan ik...als zeeuwse...BELOOF ik cake...dan KRIJG je ook cake...
BELOOF...ik een cornetto....dan KRIJG je ook een cornetto...

Jullie zijn gewoon wat te traag,is niet erg hoor maar we kunnen er niet altijd rekening mee houden..........

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 23:42
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Slechter moment kan haast niet...
Ik...die geweldig veel zin had in cake...en de trein nam...
En nu...onderweg....lees...dat HIJ...alsnog het laatste plakje cake opgegeten heeft...
Moet je nagaan...helemaal uit Zeeland!!!! Woedende smiley Woedende smiley

Dan had je hier bij mij als troost een overheerlijke caramelkoffiecornetto kunnen eten............

als ik niet net de laatste opgegeten had..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Dank voor de reacties,het is schoonfamilie,wordt er niet minder erg om,dat niet......

Zij kwam in Nederland om te werken,kreeg van hem een verblijf en kost tegen "hand en spandiensten"..........ahum............er zijn namen voor zulke mensen maar die mag ik hier niet neerzetten Knipoog smiley
Zijn pleziertje van 3 maanden is bijna om,hij baalt dat hij betrapt is en zij haalt haar schouders op Zieke smiley

We slepen mijn schoonzus er wel doorheen al zal de schade groot zijn voor haar en de kids.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Nou,het was meer een slecht weekend...........(getrouwde)zwager bleek er nog een vrouw op na te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 23:46
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
Afgelopen weekend zijn we naar de film "spijt" geweest,naar het gelijknamige boek van Carry Slee.
Een tienerfilm over pesten op school.Ik dacht dat ik me zou vervelen maar het verhaal grijpt je meteen vast,het was een behoorlijk heftig verhaal en voor een Nederlandse film goed geacteerd.

Mijn kinderen vonden dat de film op elke school getoond zou moeten worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 01:10
BerichtOnderwerp: straatkrant
 
Veel van die verkopers hebben overduidelijk een verslaving,geven jullie daar ook aan? (Een bijdrage voor het volgende shot?)
Ik denk/hoop dat het geld beter terecht komt als je het aan de organisaties schenkt,LDH bijv.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 23:29
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Omdat ik vandaag moest werken en laat thuis zou zijn heb ik gisteravond een heerlijke pan mihoen en saté gemaakt.........kreeg ik een smsje van zoon:"ik zou de bloemen verplaatsen die op het aanrecht stonden toen ik het eten op wilde warmen en toen vielen die om.........over de pannen......."Gefrustreerde smiley Boze smiley

Dus aten wij een boterham.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 12:44
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
 
Hij geneest zoals Hem dat goed lijkt.....dat deed Hij toen al en nu nog.

Mijn partner werd ziek en steeds zieker tot hij uiteindelijk overleed.Hij doneerde zijn organen.......toen ik tijden later hoorde dat er 5 mensen mee geholpen waren besefte ik ineens dat de genezing waar we om gebeden hadden(en dat waren op een gegeven moment geen vriendelijke gebeden meer Knipoog smiley ) wel degelijk had plaatsgevonden,niet zoals wij dat wensten maar zoals God het wilde.

Later kreeg ik een brief van een man die 30 jaar lang aan huis gebonden was maar dankzij de nieuwe longen een berg beklommen had.......
Een ander ziet het misschien als een normaal gegeven maar voor mij is het een genezingswonder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 12:53
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Ik vind dit een hele moeilijke discussie,ik kom uit een hoek waarin ziekte en dood(vaak) gezien werden als een straf van God.
Deze ouders leven niet alleen met het besef dat hun kinderen ziek zijn omdat ze niet laten inenten maar ook nog met de angst dat God ze zal straffen met ernstige ziektes of zelfs de dood.

Ik was eens op een begrafenis van een mooie jonge blom van 17 die op haar fiets geschept was door een automobilist en meters was meegesleept.......de dominee zei:hoe zondig moet dit kind wel niet geweest zijn dat God haar zo straft.........kippevel!(en walging)

Ik ben vervloekt door deze zijde van de familie omdat mijn vader zich heeft laten cremeren ,omdat mijn broer gescheiden is en omdat mijn partner ernstig ziek werd(straf voor.......???)De hel schijnt nog te goed voor mij te zijn......mensen die hier jaren over de vloer kwamen werden door de kerk verboden hier ooit nog een stap over de drempel te zetten.

Ik bid voor kracht en wijsheid voor de ouders en dat de zieke kinderen hier ongeschonden uit mogen komen.

Leanne,moet en kan zelf beslissingen nemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 22:09
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MAMALOE463 schreef:
Ik heb het ff opgezocht want ik was er ook wel ineens benieuwd naar, en het water schijnt te verdampen door de motor van de koelkast

Knipoog smiley

Gelukkig........ik kan vannacht rustig slapen!(terwijl de kabouters schoonmaken)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 21:57
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ANNA415 schreef:
Moet je eens goed kijken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja als je het niet schoonmaakt hoopt het zich op onder de groentela(heb ik eens horen vertellen uche uche Engeltje smiley )maar daarna?

Misschien loopt het wel naar de kabouters die onder de vloer wonen en 's nachts stiekem mijn huis poetsen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 21:46
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Een heeeeeel belangrijke vraag! Knipoog smiley

Waar blijft het water dat door het gaatje onderin de koelkast wegloopt????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:29
BerichtOnderwerp: Gebed gevraag voor astma.
 
Van hieruit ook veel sterkte,lijkt me erg akelig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:27
BerichtOnderwerp: straatkrant
 
Ik kocht wel eens eentje van zo'n man met trekkast maar sinds hij mijn fietstas leegjatte kan hij wat anders van me krijgen als ik hem nog eens zie Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:24
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
MAMALOE463 schreef:
Wie schrijft er hier dan dat we een man om welke reden af zouden keuren? Als je goed gelezen hebt staat er iets heel anders dan dat.
Jij maakt toch zelf ook een vrouw belachelijk in een joggingbroek in de bilnaad? Ik vind persoonlijk dat ook een afknapper daar kom ik gewoon voor uit. Maar jij zegt de ene avond het ene en schrijft de andere middag dat je je ergert aan mensen die enz enz.....

Sorry maar ik vind nog steeds dat je jezelf duidelijk tegenspreekt hierin.
In het hele topic kan je geen enkele reactie vinden van iemand dat we een man zouden afkeuren op basis vsn kleding/ uitkering/afkomst.... Afkomst snap ik zowieso al niet dat iemand daarop afgekeurd kan worden. Wel werd er geschreven waaraan je je kan ergeren waaronder dus foute kleding. En daar deed jij zelf aan mee!

Als

We verschillen van mening, dat kan.Ik spreek mezelf niet tegen hoor,lees maar eens na,ik ga hier geen tijd verspillen aan het kopieeren van alle reacties,lijkt me nutteloos.
Als je uitleg wilt waar je het vaag vindt kan dat ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:21
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
MAMALOE463 schreef:
Ik begrijp je reactie Leanne, maar dan verwijs ik je toch ook even naar je eigen berichtje op het topic waar knappen jullie mannen op af bij een vrouw, waarin jij zelf antwoorde, een vrouw met een roze joggingbroek die in de bilnaad zit, zoiets dergelijks schreef jij zelf toch?
Dus, als het over bepaalde kleding gaat waar jij je aan ergert, spreek je jezelf nu lichtelijk tegen met je commentaar van gisteren
Verraste, verbaasde smiley

Als je het hebt over het afkeuren van potentiele partners vanwege hun uiterlijk/kleding/uitkering/afkomst etc vind ik dat iets anders dan je ergens aan ergeren.Ik zeg nergens dat ik een man met dergelijke broek alleen daarom zou afkeuren/a-sociaal zou vinden of wat dan ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 100 Volgende
Pagina 3 van 100