ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JILL658
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JILL658
Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 02:32
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 (32)

Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 17:35


Johan schreef:
daar hou ik je aan Inka, in Rotterdam hebben ze sloop huizen ik bedoel opknap huizen die je voor een eurotje kan kopen.
Die mag jij helemaal onder tot boven moderniseren en op mijn aanwijzingen vanuit de luie stoel helemaal netjes aanpassen.
Uiteraard zonder de Witte wolkjes op het plafond.
hebben we een deal

JILL658 schreef:
Nou Johan wat mij betreft zie ik het wel zitten om zo`n sloophuis voor een eurotje te kopen...... enneh opknapen tja...... dat zien we dan wel

Relko schreef
sja euhm het cm klus team he dus johan inka en me


Zal ik de verbouwingstekeningen maken en de aankleding dan doen............. Knipoog smiley
Heb nog veel hout in mijn schuur liggen Lachende smiley


Laatst aangepast door
JILL658
op zaterdag 23 januari 2010, 02:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 01:17
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
Ten eerste ik heb het niet over wat bij mij werkt. Je kunt een gemeente niet vervangen met een bidstond/bijbelstudie onder broeders en zusters. De gemeente is nu eenmaal de plek waar mensen zijn, die het Woord van God spreken omdat ze daarvoor aangesteld zijn. Die je kunnen bemoedigen en geestelijk leiden, omdat ze door God daar geplaatst zijn.

Chat ben jij ooit is bevangen geraakt door de Heilige Geest en zo dronken geweest? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Ik heb zelf veel genezingen gezien en woorden en wijsheden gehoord door kinderen heen die God juist gebruikte, omdat wij moeten worden als kinderen. Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 01:01
BerichtOnderwerp: 'Te goed voor deze wereld'
 
CROSSROAD317 (47)

Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 00:37

Ok, als jullie zeggen dat Jezus niets "afdwingt" hoe zit het dan met de Geestesgaven?? mag je die onbenut laten, of heb je de verplichting om daar iets mee te doen ?

Ook hier is hetzelfde als je Jezus lief hebt, dan wil je ook zo dicht mogenlijk bij Hem komen cq zijn. Dan zoals in de bijbel beschreven staat op Pinsteren toen de Heilige Geest viel op allen die in de bovenkamer zaten , waren zij vervult met de Heilige Geest. Zo zullen wij ook de geestesgaven vanzelf aan ons gegeven worden en ben je zo vervult dat je uitstap en het ook gaat doen. Dan zul je niet meer koud of lauw zijn , maar vurig zijn om de dingen te doen voor Hem, die jou lief heeft. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 00:35
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
Voor een Zeeuwse ben je niet zuunig hoor. Op mijn Apple kun je ook gewoon een PC draaien, nog goedkoper.

Thomas

Ruilen dan Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 17:06
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
 
SUSANNAH475 schreef:

Ik mag toch zeggen als ik ergens geen zin in heb ? 't Wordt een keer tijd dat ik voor mezelf leer op te komen ... ik ben van mening dat God ook dat belangrijk vindt.
En die man heb ik inmiddels geblokkeerd ... wordt gek van zijn uitspraken ...


Goedzo Susannah, je mag wel degelijk opkomen voor jezelf, Knipoog smiley je moet zo denken eigen woorden heeft hij dan niet als alleen maar bijbelteksten Clown smiley
Zoals Thomas al zei je wordt lastig gevallen en dat is een kwalijke zaak.
Andere optie is dat je er ook een melding van kan maken naar cm, misschien hebben andere ook last van hem Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 15:39
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
RELLOK036 schreef:
ook geen liedje wel leuk en bijzonder... heeeel bijzonderhttp://www.youtube.com/watch?v=dfcW79HpFcI&feature=related

maar dat was mijn kaka Huilende smiley, smiley in tranen , en ik had zo gezegt geen bommetje Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 15:30
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
Johan schreef:
daar hou ik je aan Inka, in Rotterdam hebben ze sloop huizen ik bedoel opknap huizen die je voor een eurotje kan kopen.
Die mag jij helemaal onder tot boven moderniseren en op mijn aanwijzingen vanuit de luie stoel helemaal netjes aanpassen.
Uiteraard zonder de Witte wolkjes op het plafond.
hebben we een deal

Nou Johan wat mij betreft zie ik het wel zitten om zo`n sloophuis voor een eurotje te kopen...... Knipoog smiley enneh opknapen tja...... Boze smiley dat zien we dan Lachende smiley met blinkend witte tanden wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 14:51
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
CHATULIEM619 schreef:
De kracht van de gemeente ligt nl. ook in pastoraat, tucht en gezag.


De kracht van de gemeente is dat waar 2 of 3 bijeen zijn in Zijn Naam, God in hun midden is. In dat contact kan zeker sprake zijn van pastoraat: er voor de ander zijn. En ook van tucht: de ander wijzen op bepaalde keuzes en consequenties om hem/haar zo op andere gedachten te brengen. En gezag....weet niet of dat nu zo'n essentieel element is voor een gemeente, al moet er ook geen anarchie heersen natuurlijk... Maar is er al niet sprake van een soort gezagsverhouding door elkaar te accepteren en respecteren in het aanspreken van elkaar op bepaalde zaken? Vanuit je verdere reactie lijk je met dat gezag meer aan te sturen op Gods gezag in een gemeente. Is vanuit het bijeen zijn in Zijn Naam niet juist dat gezag leidend? Dus ja dan is ook gezag aanwezig waar 2 of 3 zijn vergaderd in Zijn Naam!

Laatst aangepast door HENK710

op donderdag 21 januari 2010, 23:12

Als we kijken naar de eerste gemeente, dan zien wij dat ze bij elkaar kwamen in een huis en daar gezamelijk aten. Ze deelden alles!!! Het geld werd bij elkaar gelegd zodat een ieder gelijk was en iedereen had wat ze nodig hadden. De gemeente zijn wij in de eerste plaats zelf.
Waar twee of drie te samen zij in Mijn Naam ben Ik in hun midden.
Als je van Jezus houd dan acht je de ander hoger dan je zelf. Dan wil je alleen maar dienen. Want Jezus kwam niet op aarde om te heersen maar om ons mensen te dienen!!!!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 14:37
BerichtOnderwerp: Kerk in de buurt
 
Welke kerk zal je naar toe gaan? Vraag aan God om je een bevestiging te geven!!!!
Hij zal het je geven, want Hij is getrouw. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 14:28
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
O wat een blunder, ik las in eerste instantie het onderwerp van de topic verkeerd. In plaats van 'Vrouw zoekt christelijke boer', las ik: 'Vrouw zoekt christelijke hoer' !
Toch maar even de bril poetsen denk ik !
Maar ja, dat krijg je als je te lang achter je compie zit, dan krijg je vierkante oogjes en lees je dingen niet zo scherp meer.

Laatst aangepast door LAURENS814

op donderdag 21 januari 2010, 19:47

jaja Laurens waar zat je met je gedachte???? Knipoog smiley Clown smiley
Heeft niet zozeer met vierkante oogjes te doen........... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 14:23
BerichtOnderwerp: 'Te goed voor deze wereld'
 
LIESBETH326 schreef:
Het volgen van Jezus is denk ik idd heel divers. Maar dat is niet omdat ieder mens zelf bepaalt in welke mate hij/zij Jezus volgt. Jezus vraagt van ieder van ons ons hele hart en totale gehoorzaamheid.
Nee, God heeft ieder mens uniek geschapen, met eigen liefhebberijen, zwakheden, gedachten, gevoelens, etc. Dat maakt denk ik dat het volgen van Jezus per persoon kan verschillen. Nauw contact met de Schepper is nodig om te weten wat het voor jou als individu betekent om Jezus te volgen.

Weet je Liesbeth Jezus vraagt niks van je. Als je Jezus lief hebt dan doe je vrijwillig wat Jezus graag zou willen. Jezus legt je niks op. Je hoeft niets te doen om zijn liefde te ontvangen. Hij geeft het om niet.
Het enige wat jij en ik moeten doen is Hem aannemen als de Zoon van God de Vader en dat Hij voor onze zonden aan het kruis is gegaan. Gestorven en begraven . Weder opgestaan is uit de dode en zittende aan de rechterhand van God de Vader.
Shaloom Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: donderdag 21 januari 2010, 12:18
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Nee thuis wonen gaan we niet meer doen, dan maak ik samen met René wel een feestje hier


Goed zo Beertje laat je niet op de kast jagen, ...... Knipoog smiley enneh dat feestje houden we dan te goed Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 00:52
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
Als ik zo jou tekst lees Inka dan begrijp ik het wel.
Raar of apart is dat we vaak eerst iets erg moeten mee maken, willen wij naar God omkijken. Want God kijkt altijd naar ons om, alleen kan hij niks doen zonder onze toestemming. Wij hebben immers een vrije wil gekregen.

Ik moest altijd mee naar de kerk en als klein meisje leer je dan al dat je snoepjes krijgt als de preek begint en dan kijk je om je heen en vele zitten dan te slapen. Sommige met een ernstig gezicht en of met boze trekken. Hoedjes voor de dames de ene mooier dan de ander. Zwarte kousen aan dat moet. Om mij heen kijken zie ik alles donker. Donkere kleding, sombere gezichten en een opgelegde stilte die niet natuurlijk is. Naar huis toe kom je mensen tegen die mijn ouders bijna slaaf groeten. Dan de maandag kom je dezelfde mensen tegen en ze groeten je niet. Rare wereld denk je dan als kind.

Toch was de bijbel iets ongrijpsbaar voor me, dus las ik de bijbel, statenvertaling, stiekum in mijn bed onder de deken. Tot mijn verbazing las ik alleen over de liefde van Jezus voor ons mensen. Waarom zijn de mensen dan niet blij, dacht ik.
Ik vroeg dat aan mijn vader, maar hij werd boos hierover. God straft en je komt in de hel was de boodschap die ik kreeg.
Voor mij geen leuk vooruitzicht, ik had een goede voorstellingsvermogen en dat was niet mis. Daar wou ik zeker niet komen.

Ik bleef maar de liefde van Jezus lezen in de bijbel. Dus mijn conclusie was God is niet lief, God is een straffende God, maar Jezus is wel lief. Jezus geeft om de mensen en het maakt niet uit hoe of wat ze gedaan hebben, Jezus houd van ze. Voor mij was dit op mijn 9de een geweldige ontdekking. Maar ik hield dat maar goed voor mij.
De Heilige Geest was ik nog niet mee bekent.
Toch weet ik nu dat de Heilige Geest mij wel inzicht gaf wat ik las.

Toen ik 15 jaar was niet meer naar de kerk gegaan. Ik had ook duidelijk meegekregen dat de kerk waar mijn vader toe behoorde de enige goeie kerk was en dat de andere kerken heidense kerken waren. Die mensen kwamen allemaal in de hel. Dus een andere kerk uit proberen lokte mij het aller minst.
Ik nam twee dingen mee die voor mij uit de bijbel sprongen en dat was en is :heb uw naasten lief, zoals u u zelf lief heeft en wat gij niet wilt wat u geschied doe dat ook een ander niet. Dat vond ik zo moeilijk dat ik daar wel naar wilde streven.

Toch een stap gewaagd en naar de geref kerk gegaan. Wat was dat nu voor een kerk, ik was zeer kritisch naar de mensen. Het viel me op dat ze wel vrolijker waren. Maar ook niet zo zwaar op de hand. Ik dacht dat kan nooit goed zijn, ze moeten toch weten dat ze naar de hel gaan. Hoe zit dat toch?
Ik nam elke dag Jezus liefde mee diep in mijzelf.
Tot dat ik op een punt kwam dat ik zei ik heb een wonder nodig. Ik ga nog maar een keer naar de kerk en als me dat niet bevalt dan ga ik noooooooooooooit meer.
Ik ben toen naar een evangelische kerk gegaan en dat was gelijk bingo en raakte het mijn hart. Wat een blijdschap en vrolijkheid heerste daar. Ook zag ik mensen gewoon hardop huilen en die werden ook getroost. Keek mijn ogen uit. Ik voelde dit is echt, dit is wat Jezus wil. Zijn Liefde was daar tastbaar. Vanaf die tijd ga ik wanneer ik kan naar de kerk. Ik sla het niet graag over. Pas enkele jaren geleden ben ik er pas achter gekomen dat God de Vader ook Liefde is. Hij is mijn Papa, op Hem vertrouw ik.
Shaloom Jill


Laatst aangepast door
JILL658
op woensdag 20 januari 2010, 07:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: maandag 18 januari 2010, 09:27
BerichtOnderwerp: 'Te goed voor deze wereld'
 
Met God springen ze over hun muur van zorgen (David). Gods kracht wordt in hun zwakheid volbracht (Paulus).

Hoe je tot zo'n visie komt? Door ons gesprek mét God, ons gebed: Ik laat U niet gaan tenzij U mij zegent. Tegen de berg zeggen hoe groot God is en tegen God hoe groot de berg is! Ons gebed is de kracht om verder te kunnen. Niet dat de situatie dan altijd anders wordt. Er is geen enkele garantie dat ik krijg wat ik vraag. Soms komt dat pas op de nieuwe aarde. Maar ík word anders in die situatie. Er tekent zich een regenboog af in de wolken. Die staat altijd tégen het noorden: juist waar de kou vandaan komt en 't donker is. En als er geen engel komt om uit de narigheid te halen, dan komt een engel je er dwars doorheen leiden.
W. van Herwijnen is protestants predikant in Zwijndrecht.

laatst aangepast door LIESBETH326

Mooi Liesbeth!
Al ga ik door een dal van diepe duisternis , ik vrees geen kwaad, want Uw stok en Uw staf vertroosten mij. U zalf mijn hoofd met olie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 17:03
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
Ik heb dit van het begin af aan gevolgd Huilende smiley, smiley in tranen
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen............. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 21:53

JILL658 schreef:
Wie kan er nou niet van dieren houden?


Kan ik me niet voorstellen, ik hou ontzettend van dieren! Ik eet zalm, koe, varken, tong, garnaal, kip en noem maar op! Heel lekker, er zat dood varken in mijn soep en goed gekruid.

Thomas

Laat de dierenbescherming het maar niet horen Thomas Knipoog smiley Wordt je van schrik vegetarier Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 21:49
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
Nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn.
Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat.
Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken.
( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig )

Nou en of komt heel wat meer bij kijken dan alleen achter de machines te staan Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Veel succes met je bedrijf Pieter het is een moeilijke tijd Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JILL658
op vrijdag 15 januari 2010, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 21:37
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
Pakte mijn post en daar was de afrekening van de energienota. Boze smiley Spannend heb ik het goed gedaan dit jaar. Moet ik bij betalen of krijg ik wat terug. Twijfelende smiley Elk jaar is dat steeds een streven van mij om minder te verbruiken, maar of dat werkelijk ook lukt is de vraag. Gefrustreerde smiley
Veel opgelet , steeds de lichten uit. Coole smiley met zonnebril De cv wat eerder zachter en toch lekker warm houden. Alle stekkers eruit voor de nacht, want ik heb gehoord dat ook al is het uit je apperatuur en de stekker zitten nog in het stopcontact dan blijft het energie pakken. Veel gemopper hier waarom zijn die stekker er steeds uit???? Woedende smiley
Ben benieuwd wat het me heeft opgeleverd? Smiley die vol vragen zit
Envelop open gescheurd en jawel hoor daar staat het
TE VEEL IN REKENING GEBRACHT bijna 70eurotjes. Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Het was dus de moeite waard, van al dat stekkergetrek!!! Knipoog smiley
Leuk begin van de dag Lachende smiley


Laatst aangepast door
JILL658
op zaterdag 16 januari 2010, 16:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 15:28
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
ROBBEDOES873 schreef:
Wie gaat er mee op zaterdag 13 maart stappen in Groningen?
Als je zin hebt laat het dan even weten via het forum...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd Knipoog smiley


tja voor mij wel aan de anderkant van nederland, dan alleen een avondje stappen............ Slapende smiley en terug Smiley die vol vragen zit 5uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 15:18
BerichtOnderwerp: lenen
 
BRIGHTBOY799 schreef:
We kunnen er allemaal wijsheden tegenaan gooien, maar hier een antwoord van Jezus op je vraag, hij heeft het erover in lucas 6

27 Maar tot u, die Mij hoort, zeg ik: Hebt uw vijanden lief, doet wel degenen, die u haten; 28 zegent wie u vervloeken; bidt voor wie u smadelijk behandelen. 29 Slaat iemand u op uw wang, keer hem ook de andere toe, neemt iemand u uw mantel af, laat hem ook het hemd nemen. 30 Vraagt iemand iets van u, geef het hem; neemt iemand het uwe, vraag het niet terug. 31 En gelijk gij wilt, dat u de mensen doen, doet gij hun evenzo. 32 En indien gij liefhebt, die u liefhebben, wat hebt gij vóór? Immers, ook de zondaars hebben lief, die hen liefhebben. 33 Want indien gij goed doet aan wie u goed doen, wat hebt gij vóór? Ook de zondaars doen dat. 34 En indien gij leent aan hen, van wie gij hoopt iets te ontvangen, wat hebt gij
vóór? Ook zondaars lenen aan zondaars om evenveel terug te ontvangen.


Dit stukje hoort er dan wel bij Knipoog smiley
Luc 6: 35 -Nee, heb je vijanden lief, doe goed en leen geld aan anderen zonder iets terug te verwachten; dan zullen jullie rijkelijk worden beloond, en zullen jullie kinderen van de Allerhoogste zijn, want ook hij is goed voor wie ondankbaar en kwaadwillig is. Lachende smiley
36 Wees barmhartig zoals jullie Vader barmhartig is. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 14:20
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
mijn zoontje melvin van 13 jaar had vandaag zijn éérste stage adres
bij een auto sloperij ...
had er erg veel zin in, al moest hij wel al om 17.15 zijn bed uit ...
kwam vandaag om 5 uur thuis ... en pappa was natuurlijk wel érg benieuwd hoe zijn dag eruit zag ...

Inka om 17.15 uur tot 5.00uur, moest ie s`nachts werken? Clown smiley Knipoog smiley
Leuk om je zoontje zo trots te zien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 09:46
BerichtOnderwerp: Leven is niet te koop
 
HENK710 schreef:
Via mijn mail kreeg ik een presentatie doorgestuurd met de volgende tekst, welke ik wel heel mooi vond. Zodoende deel ik hem graag met jullie.

OVER GELD

Met geld...

kun je een HUIS kopen
…maar geen THUIS

kun je een KLOK kopen
...maar niet DE TIJD

kun je een BED kopen
...maar geen SLAAP

kun je BOEKEN kopen
...maar geen KENNIS

kun je een DOKTER betalen
...maar geen GOEDE GEZONDHEID

kun je een POSITIE kopen
...maar geen RESPECT

kun je BLOED kopen
...maar geen LEVEN

kun je SEX kopen
...maar geen LIEFDE


kun je een BIJBEL kopen
... maar geen GELOOF!


Kun je iedereen omkopen
maar God niet............. Boze smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 09:15
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
JENNY524 schreef:
Haha het was niet om dialect af te kraken ofzo.. gewoon een grapje.. en die moet ik weer uitleggen.. en dan tja.. haha

met bah dieren.. daar bedoel ik mee: bah dieren. Ik hou niet van dieren. Ik wens ze geen pijn of wat dan ook toe.. maar ik hou gewoon niet van dieren.

Wie kan er nou niet van dieren houden? Gefrustreerde smiley Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 09:12
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
INKA401 schreef:
oke, een andere mogenlijkheid is om eens op klussen.nl te kijken
als je een paar werken binnen hebt, als een speer voor jezelf gaan beginnen ... suxes.

wat gaaf om dit te zien, elkaar helpen , Inka Voor jou een dikke knuffelKnipoog smiley
Rel jij veel sterkte en succes en natuurlijk ook een knuffel voor jou Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 21:36
BerichtOnderwerp: Durf Jij ... ???
 
Durf Jij ...??

Durf Jij anders te zijn!
Niet alleen in woorden
maar Juist te meer
in daden anders te zijn!

Door niet mee te doen
Met de rest
Durf Jij... ??
Jezelf te zijn !

God ziet je hart aan

Durf Jij...??


Uw woord is een lamp voor mijn voet
en een licht voor mijn pad. Psalm 119:105

Ja Anita dat durf ik, als Papa zegt doe dit dan doe ik dat ook, wat mensen daar dan ook van zeggen. Als je zo gaat leven dan spreekt Papa steeds meer tegen je, want Hij zoekt arbeiders, want daar zijn er te weinig van.
Jill



Auteur Bericht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 21:31
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?
 
Is God Liefde?

Laten wij het eens omdraaien is God een kwade toornige God? Wie wil er een God dienen die alleen maar toornig en boosaardig is?
Heeft hij daarom ons geschapen om boos op te zijn?
Ik denk dat God mensen maakte naar zijn beeld en gelijkenis met een eigen vrije wil. Zodat wij zelf kunnen kiezen om van God te houden. Zodat wij een liefdesrelatie met de Vader aan kunnen gaan.

Als je kijkt naar de uittocht van Egypte zie je dat je Israellieten vaak boos zijn op God en niet Zijn Wil doen, waardoor God straft.
Mozes was degene die steeds pleitte bij de Heer, zelf op een keer toen God iedereen wou doden, gaf Mozes zijn eigen leven aan God. Hij was een middelaar tussen het volk en God. En God deed het niet, Hij liet zich overhalen door Mozes!!!

Wat moest er gebeuren toen er de Tabernakel kwam?
De priesters moesten een schuldoffer, verzoeningsoffer brengen en het brandoffer dat altijd moest blijven branden.
Om de zonden weg te doen en dat er vergiffenis ontstond, waardoor de mens weer opnieuw kon beginnen. Schuldvrij!

In het oude Testament kun je veel lezen over Jezus die zal komen, om de totale schuld van onze zonden vrij te kopen.
Jezus kwam en deed alleen wat Zijn Vader wilde dat Hij deed.
Nooit was hij boos op mensen die gezondigd hadden, maar Liefdevol sprak Hij hun aan en zei zondig niet meer. Waardoor deze mensen zelf kozen om Hem te volgen.
Dat is Liefde!!! God de Vader`s Liefde!!!
Mogen wij dan zomaar doen waar wij zin in hebben en zondigen? Nee, maar als je Papa kent wil je dat ook niet meer doen en als je wel zondigd dan wil je heel gauw vergeving vragen voor datgene wat je verkeerd hebt gedaan. Omdat je niet van Zijn Liefde wil wijken.
Deze Papa God die wil ik dienen. Hij heeft ons uitgekozen en niet dat wij Hem hebben uitgekozen. Want voor de grondlegging van de wereld had Hij ons al lief!!!!

Ik kan nog wel veel meer zeggen, maar hier laat ik het maar even bij.

Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: woensdag 13 januari 2010, 20:39
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Gewoon kijken bij Anita324


Bedankt Henk zal ik doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Van Harte Annette een kroon jaar. Op naar de volgende 70 jaar..........
Gezellig feestje bouwen dan. Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 22:42
BerichtOnderwerp: Ken Hem in al uw wegen.
 
p de ijsbaan gebeurde het dus. Omdat ik het op ijshockeyschaatsen geleerd heb, sta ik stevig op het ijs. Vallen gebeurt dus niet zo snel. Maar ik zag de scheur niet en voordat ik het wist, viel ik lelijk op mijn zij. Ach ja vallen hoort erbij.
Maar ja, toen ik thuis kwam begon mijn knie op te spelen. Toen ik naar bed wilde, kon ik mijn knie niet buigen of strekken zonder pijn. Vanmorgen dus maar naar de dokter: ziijn conclusie was dat de pees behoorlijk opgezet is, gekneusd, ik met verband om de knie zit met mijn been zoveel mogelijk in ruste.

Wat zou er nu gebeurd zijn als ik wel had gebeden voor het schaatsen. Natuurlijk is daar geen absoluut antwoord op te geven. Maar het heeft me wel aan het denken gezet. "Ken Hem in al uw wegen", staat er in de bijbel. Misschien zouden we dit best wel letterlijk kunnen nemen. Ik weet nog dat ik vroeger als ik met mijn gezin op stap ging, begon met gebed om bescherming. Het valt natuurlijk niet te bewijzen, maar ik geloof dat God vaker mijn gebeden verhoord heeft dan ik zelf doorgehad heb.

Laatst aangepast door CHATULIEM619

op dinsdag 12 januari 2010, 20:16

Sterkte en ik bid dat je gauw mag herstellen, Chat Knipoog smiley
Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658 (69)





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 09:02
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Geplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 07:55

SOLAFIDE630 schreef:
Van harte gefeliciteerd Annette en ...... met Gods rijke zegen uiteraard.


Hier sluit ik mij bij aan


Ik ook
Nou Annette, gezellige dag met je verjaardag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JILL658
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Pagina 11 van 14