ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 februari 2014, 14:21
BerichtOnderwerp: daten
 
Ja, blijft moeilijk Petra en anderen. Ik heb ook die momenten dat ik weer iemand zou willen tegenkomen en andere keer denk ik: al die vrijheid die ik nu heb is ook wel lekker. Lekker flierefluiten zoals Shanita zegt en toen ook gelukkig was met dat leventje. Maar wij hebben niet net als zij een paar exen waar je veel contact mee hebt. Knipoog smiley

Maar ik denk wel dat je er hard aan moet werken. Als ik wel eens een mailtje krijg zeg ik nogal makkelijk dat het op dit moment niet zo uitkomt omdat.........nou vul maar in. Eigenlijk gewoon een beetje angst overgehouden na de laatste verbroken relatie. Is toch al 5 jaar geleden, maar heeft een behoorlijke inpact gehad.

Ik laat het los en kijk b.v. naar Shanita en Roelande Verliefde smiley , het kan opeens zomaar uit de lucht komen vallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 3 februari 2014, 10:46
BerichtOnderwerp: Luisteren
 
Ja, luisteren inderdaad en naast luisteren je proberen in te leven omdat een ander nou eenmaal wel ergens last van kan hebben

Men vult zo gemakkelijk in wat jij zou moeten/kunnen doen. Goed bedoeld misschien maar dan denk ik: laat maar ik zeg er niks meer over en ga er alleen nog maar mee naar God toe. HIJ begrijpt het wel en zal wel met een oplossing komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 3 februari 2014, 10:37
BerichtOnderwerp: Nieuws
 
@Shanita

Je kan je tijd veel beter besteden aan lekker lezen, mooie muziek luisteren of een mooie film(gedateerde?) klassiekers oid.

Of Het kleine huis op de prairie Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 12:10
BerichtOnderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
 
ELINE392 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb al wel verschillende topic discussies gelezen. Nu wil ik een nieuw topic starten: Ik ben diaken in 'mijn' gemeente (PKN-geref) en vraag me af, is dit nog een bezwaar in kerkelijk Nederland of zijn we heden-ten-dage wel zover dat dit geen discussie onderwerp meer is...
Ik ben benieuwd...

Ik ben pas in een nieuwe PKN gemeente en daar is sinds kort de vrouw in het ambt getreden.
Vanochtend zaten er drie vrouwen in de ouderlingen banken.Ik heb er geen moeite mee.

In mijn vorige gem was dat ook al sinds 2 jaar, ook PKN.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 12:03
BerichtOnderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
 
Alle tien leuk, maar vooral 9 en 10 Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 2 februari 2014, 11:55
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
 
PETRA373 schreef:
zegen, morgen is het zondag en dan moet je niets!!! yeahhh Lachende smiley

Ja, je moet naar de kerk Petra (grappie) we mogen naar de kerk (zegen)

Fijne zondag


Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 2 februari 2014, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 22:49
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ZEELAND736 schreef:
Dank je Jane...ook voor je mooie bijdrages...hier...
Soms...is het zo moeilijk(voor mij) om iets te verwoorden...
De woorden...mijn eigen gedachten...ze waren er wel, maar kwamen hier niet (altijd)..maar ze waren in mijn hart...


Dat hebben we wel aangevoeld Zeeland, je bijdrages waren ook waardevol, zie je wel aan alle reactie`s. Lachende smiley

sjaloom, Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 17:15
BerichtOnderwerp: hoe gaan we het beste met elkaar om in een relatie ?
 
Quote Shanita,

Oh van dat laatste stukje is nieuw voor mij, dat de gebeden van de man belemmerd worden als hij niet goed voor zijn vrouw zorgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 12:34
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Het ga je goed Zeeland, goed dat je je hobby`s weer opgepakt hebt.
Wel herkenbaar dat je jezelf dan terugtrekt, ik heb ook die neiging, maar met Gods hulp kan ik ook mijn ding wel blijven doen, al zeg ik nog wel eens te snel iets af, waar ik dan later spijt van heb.

Het beste,Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 januari 2014, 12:22
BerichtOnderwerp: hoe gaan we het beste met elkaar om in een relatie ?
 
PETRA373 schreef:
snap ik, maar zoals die evangelist het zegt, zou je kunnen denken, vergeet je eigen wil, eigen grenzen, de bedoeling is je in zetten voor een ander. De bedoeling is de ander gelukkig maken... zeg dat ook nog es tegen cristenen, waarvan de mannen denken dat het vrouws recht alleen het aanrecht is...

ik heb het ook zo begrepen toen ik 20 was en aan me huwelijk begon.
je hoort vaak in de kerk, je inzetten voor een ander, opofferen, maar zo weinig over ook goed voorjezelf zorgen, je eigen grenzen.
Dat irriteert me dus aan het stuk, het gaat alleen over inzetten voor de ander.

Zat er vanochtend nog over na te denken, jezus gaf ook zijn eigen grenzen aan, zette zich 100 procent in voor mensen. Toch gaf hij ook zijn eigen grenzen aan, voor een grote menigte, trok hij zich op een gegeven moment terug, zeker weten als hij alleen aan de mensen had gedacht, die hadden wel nog wat langer met hem willen zijn.

Petra je schrijft over opofferen en hoe denkt Jezus hierover?

Jezus heeft zichzelf volledig opgeofferd voor zijn gemeente, HIJ heeft zelf wel het goede voorbeeld gegeven.

Ik las net een stukje waarin Jezus aangeeft hoe Hij het bedoeld heeft:

Vrouwen doe wat u man van u vraagt, ook als u een man hebt die zelf niet doet wat God van hem vraagt. Als hij ziet hoe zuiver u leeft en hoeveel ontzag u voor God hebt, zal hij zonder woorden voor de Heer gewonnen worden.

En nu de mannen: Zo moeten ook de mannen hun vrouw lief hebben en verzorgen als hun eigen lichaam. Want als de man zijn vrouw liefheeft, heeft hij ook zichzelf lief.
Dat gaf je ook aan hè (jezelf liefhebben) dat gaat dan blijkbaar automatisch (mooi toch) is zeker belangrijk om van jezelf te houden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 30 januari 2014, 21:10
BerichtOnderwerp: hoe gaan we het beste met elkaar om in een relatie ?
 
PETRA373 schreef:
en toch, moet je zelf ook lekker in je vel zitten in een relatie , je eigen alleen maar inspannen voor de ander, opoffferen voor de ander....je eigen dus niet ontwikkelen....
het doel om d e ander gelukkig te maken, beter doel lijkt me samen gelukkig zijn... niet helemaal opofferen voor de ander, je eigen grenzen bewaken.... nee ik zou niet met iemand trouwen als die zei: het doel is dat jij mij gelukkig maakt... en natuurlijk is liefde ook geven, wel eens opofferen, etc. maar dit geeft de indruk als je steeds dat moet doen,

stukje grenzen bewaken, wat heel belangrijk is, in een relatie, hoor je ook niets over, eerder de boodschap, ga over je grens, stel je zelf als offer... en das een fout denk ik, om zo in een relatie te stappen, met die gedachte....

denk dat dat toch een fout is die cristenen maken in een relatie, zich zelf verliezen, door zulk soort gedachten, leert jezus niet van anderen te houden, net zoals van ons zelf??? dus jij bent er ook wel degelijk in een relatie ....

Ik denk dat je het niet zo zwart wit moet zien Petra. Je mag jezelf best ontwikkelen en de ander gelukkig maken houd m.i. ook in om elkaar vrijheid te gunnen.

Over elkaars grenzen gaan is ook niet de bedoeling, eerder hèèl goed naar elkaar luisteren en zo je in te leven wat die ander precies bedoeld.

Het is zeker niet bedoeld om je zelf helemaal op te offeren, maar wat zou er op tegen zijn om met goeie gedachten en goede bedoelingen de ander gelukkig te willen zien in een huwelijk?

En dan zou het mooi zijn dat het ook bij de ander zo werkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 30 januari 2014, 16:44
BerichtOnderwerp: hoe gaan we het beste met elkaar om in een relatie ?
 
PETRA373 schreef:
met de hoop, dat er op een respectvolle manier hier over dat onderwerp kan worden gecommuniceerd.
de vraag, hoe gaan we het beste met elkaar in een relatie van man en vrouw???
Hoe ziet God het? Hoe zien wij het?

Een evangelist had hier de volgende mening over:

Hij vroeg aan jonge mensen die bij hem kwamen, met het verzoek om hen te trouwen: Waarom willen jullie met elkaar trouwen? Nou om gelukkig te worden was het antwoord.

De evangelist zei toen, dan kan je beter niet gaan trouwen als je er zo over denkt.

Zijn mening was: je gaat trouwen met het doel om de ander gelukkig te maken.

Ja, ik denk als je er beide zo aan begint dat het wel een goede kans van slagen heeft.
Je echt inspannen om het de ander naar de zin te maken, veel over te hebben voor de ander, dan werkt het waarschijnlijk andersom ook zo. De ander vooral niet willen veranderen


Laatst aangepast door
JANE410
op donderdag 30 januari 2014, 16:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 29 januari 2014, 12:22
BerichtOnderwerp: Kan je als christen drinken, roken, of überhaupt niet?
 
SHANITA130 schreef:
Hallo,

Kan je wel als christen roken en/of drinken?

Ik bedoel, ik was verbaasd toen ik zag dat je op je profiel ook kon invullen of je rookt en drinkt en zo ja, hoeveel.

Misschien omdat ik weleens bij kerken/gemeentes was waar gewoon roken drinken, etc, not done was. dat deed mij wel goed.

Maar ja, er ís ook een verschil, denk ik, rook je weinig, zo 5 per dag niet meer, en ook dagen helemaal niets', of drink je weinig, zo enkele keren per maand een paar, zelfde met hasj, ja, tis wel legaal, rook je er enkele per maand en dan nog van die kleintjes, of ja, elke dag..

Daar zit volgens mij Het Grote verschil, of je het elke dag doet, of enkele keren per maand, graag meningen.

Hoi Shanita,

Ik denk dat je beter niet kunt roken als christen, omdat je er nou eenmaal erg ziek van kan worden en je lichaam een tempel van God is, daar zou je denk ik wel zuinig mee om willen gaan.
De huid van mensen die roken ziet er meestal ook niet echt gewelding uit (jammer denk ik dan) Ik heb respect voor mensen die stoppen uit geloofs overtuiging.

Maar begrijp ook dat het heel erg moeilijk kan zijn als je al heel lang rookt om dan te stoppen.

Drinken met mate lijkt me prima, ook omdat het drinken van wijn (1 per dag b.v.) wel gezond blijkt te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 16:58
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
SHANITA130 schreef:
Wel jammer Jane!

Ja, mijnes loopt ergens in februarie af, en ja, dan ben ik bijna 4 jaar!!! lid...

En ja, alle onderwerpen zo'n beetje gehad, en ja, dan overweeg ik soms, om even te stoppen en dan nu en dan es een maand.

Toen ik mezelf in februari voor een jaar lid maakt dacht ik en dacht ik te weten/aan te voelen, ja er gaat wat veranderen, en ja, ik heb veel kunnen delen, leren, veel herkenning, ook mailcontacten, en ja, die deden en doen me goed.

Dus, ja, ik weet het nog niet zeker hoor, maar/en kan je wel begrijpen, je kan op een punt komen waarvan je denkt, dat je alle onderwerpen nu al meerdere keren voorbij hebt zien komen.

Ik doen misschien nu en dan eeens een maandje, of ik blijf toch lid, of ik denk, ja, dit 'tijdperk' is nu voobij, ales van belang is gezegd.

Ja, nu neig ik weer naar toch lid blijven, ja er zijn hier meerderen die ik dus ook al jaren ken en ja, dat vind ik bemoedigend, daar dacht ik laatst nog aan, wat een wonder eigenlijk, allemaal christenen, uit verschillende kerken bijmekaar, die belangrijke en minder belangrijke dingen schrijven, het voel(de) voor mij aan als een soort kerkje.

dus ja, misschien, grote kans denk ik nu weer, blijf ik toch, ja, ik heb nu net een relatie en ja, daar moet je ook een weg en een plek enzo in vinden, en het intergreren.
En dat vind ik mischien leuk/belangrijk, ook zeker voor mezelf om te delen.

Maar ja, ik begrijp je wel, omdat ik, nu en dan hetzelfde voel, en ik vind het ook heel erg jammer, ja, ik ga iemand waarderen na een tijdje!

Zegens!

Ha Shanita,

Nee ik heb nog niet alle onderwerpen voorbij zien komen en vind het nog steeds leuk om de topic`s te lezen.

En ik waardeer jullie ook zeker, ga jullie vast missen Huilende smiley, smiley in tranen `k ben wel vaker even weg geweest.
Ja, het is ook leuk om dingen te delen en herkenning te vinden in wat andere schrijven.

Ik zie veel andere ook steeds even weggaan en weer terugkomen (Petra b.v.)
Ja ik ga het zeker missen dus misschien in januari al weer terug Lachende smiley

Jij ook zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 18 december 2013, 19:11
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Morgen loopt m`n abbonnement af, ik ga even niet verlengen. Ik wens jullie allemaal fijne en gezegende kerstdagen toe en vast wel tot ziens Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 15:55
BerichtOnderwerp: bevrijdingen zoals de bijbel verwijst naar jesaja
 
BZBJRMP983 schreef:

of hebben we ook te leren met mijn genade is u genoeg .........

Ja dat denk ik wel, er is nu eenmaal lijden in dit leven. Ik vind dat je zeker mag laten bidden voor genezing of bevrijding. Het kan zomaar gebeuren dat je wordt genezen.

Wel een teleurstelling voor de mensen die niet genezen worden. Maar als je in Vrede en relatie met de Hemelse Vader mag leven vind ik ook al een wonder.

Als ik ernstig zieke mensen in alle rust met hun lijden om zie gaan, dat ze zo gedragen worden, ja daar kan ik stil van worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 december 2013, 13:02
BerichtOnderwerp: Inbreuk op aanmelding CM
 
Ik had eerst ook hitman pro en een ander anti virus programma.

Een pc programmeur zei tegen mij dat je beter geen 2 verschillende antivirus prog. kunt gebruiken. Dus dat doe ik nu niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 16 december 2013, 17:43
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
2 gekookte eitjes, na een kerstborrel met hapjes wel genoeg

En een toetje rijstevla, want een toetje kan ik niet buiten (nou ja als het moet wel natuurlijk) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 15 december 2013, 14:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Boerenkool met worst

Spek meegekookt maar dat eet ik niet op Kotsende smiley

Vanille vla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 december 2013, 10:24
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ZEELAND736 schreef:
Vertrouwen is niet iets wat je hebt en vervolgens wacht je af.
Wanneer je vertrouwen hebt, kom je in beweging.

Ja mooie kreet Zeeland, wanneer je vertrouwd kom je in beweging
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 december 2013, 19:17
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
 
SHANITA130 schreef:
Vervelend: compleet ingestort, burn out zoals ze weleens noemen, of overspannenheid..

Zegen: Nog nooit meegemaakt weet ik ook weer wat dat is....

En Zegen: Me man!!!!, en 2 goede vrienden, kan de hele dag rusten....

Nou, da`s een zegen dat je drie mensen om je heen hebt en dus alle rust kan nemen die je nodig hebt.

Wens je een spoedig herstel toe Shanita en pak vooral die rust die je nu nodig hebt.

Beterschap Shanita en Gods zegen

En maar veel Slapende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 december 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd ivm met overspannenheid' .
 
SHANITA130 schreef:
Hai Jane,

En ja, wat idd zeker helpt is even hier gebed vragen want ik weet men leest en men bidt, ook al reageert niet iedereen.

Ja, dat geloof ik zeker dat er vele zijn die voor je bidden Lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 december 2013, 14:00
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd ivm met overspannenheid' .
 
SHANITA130 schreef:
Is ook zo! Bedankt!

Ik wou alsnog, weer gebed vragen, voel me ingestort, bedankt vast!!!

Ach meid, niet instorten hoor, ja je hebt opeens zo`n druk leven, ik heb dat ook een tijdje gehad toen ik een relatie had. Was best intensief, had toen nog een baan en in het weekend altijd weg, m`n vriendinnen boos dat ik geen tijd meer voor ze had. Wel een hele mooie tijd maar o zo anders als je al een hele tijd alleen bent geweest.

Wens je sterkte Shanita Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 december 2013, 13:54
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ROADY558 schreef:
Het was leuk, goed, gezellig en mooi om hier weer een maandje lid te zijn geweest.

Iedereen heel erg bedankt met wie ik goede en opbouwende gesprekken mocht hebben.

Ongetwijfeld tot ziens.

Road

Jij ook bedankt Roady en we zien je vast wel weer terug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 23:05
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
http://youtu.be/zZH0sNsaAz4

lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 20:52
BerichtOnderwerp: Vrouwen, waarvan knappen wij op bij een man?
 
VLINDER656 schreef:
Eh als mannen es reageren op een mailtje? Smiley met dichtgeplakte mond

Ja daar zou je van opknappen vlinder Knipoog smiley , al is het antwoord dan niet positief, beter een eerlijk antwoord dan helemaal niks terug mailen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 9 december 2013, 17:19
BerichtOnderwerp: vergeven........
 
VLINDER656 schreef:
ik denk dat wanneer je met iemand helemaal breekt omdat je anders bang bent om bitter te worden je die persoon niet vergeven hebt. Je juist nog emotioneel vast zit.
Wanneer je bid of God die persoon wil doen en het frustreert je dat het niet gebeurt dan verwacht je dat God doet wat jij wilt en dat dit frustrerend is als God wat anders voor ogen heeft snap ik. Loslaten is volgens mij ook bidden voor die persoon maar met Uw wil geschiede er achteraan. Erop vertrouwen dat God ook dat in Zijn handen heeft. Erom vragen of Hij je dat vertrouwen ook wil geven.

Vlinder je kan iemand vergeven (echt gemeend) maar toch willen breken met die persoon. Gewoon omdat het te pijnlijk kan zijn om nog contact te hebben, dus uit bescherming voor jezelf.

Dan hoef je niet verbitterd te zijn. En loslaten is heel moeilijk maar ook dan is bidden voor diegene erg goed om te doen.

En ja God heeft alles in zijn handen, maar de pijn daar zullen we zelf mee verder moeten. Vaak denk ik: nu is het weg, maar dan opeens kan het weer zo aanwezig zijn, vooral in deze maand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 december 2013, 20:43
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Ha Petra,

Misschien na de verbouwing dat je er weer bent. Doen Bob de bouwers het goed?

Nou meid veel sterkte met al dat geklus

Groet en zegen,Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 december 2013, 11:06
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/SXh7JR9oKVE

vanaf 0.30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 5 december 2013, 18:45
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE050 schreef:
....en het dondert en het bliksemt en het regent meters b......... Clown smiley

http://youtu.be/UxAd0WtMKAk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 Volgende
Pagina 5 van 19