ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 21:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
16.00 uur een sms van Dennis: geslaaaaaaaaaaagd!

gefeliciteerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
HANNAH810 schreef:
de twee uur zijn voorbij, roelande;
doe je een dansje door de kamer, of ben je druk met een paar doosjes tissue's? Knipoog smiley

Ja hoor een rondedansje
Good-bey 20jaar middelbare school

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 18:28
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
HERMAN388 schreef:
Mijn jongste dochter is geslaagd voor VMBO gt (mavo)
Knalfeest Clown smiley YIPPIEEEEEEEEEEEEEEE

Jij ook gefeliciteerd Herman met je dochter, die van mij deden ook GT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 17:56
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Het moment dat ik een vlag met 2 tassen eraan kon buiten hangen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 15:22
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
De aankomende 2 uur. Zolang moet ik nog wachten om te weten dat mn 2 jongsten geslaagd zijn. (of korter natuurlijk als ze gezakt zijn, want dan komt er voor die tijd een mentor langs)
En ik was vergeten hoe zenuwachtig we ons dan met zn allen voelen


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 13 juni 2012, 15:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 14:38
BerichtOnderwerp: belang van geloofs overtuiging bij het kiezen van een date
 
WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk wil iedereen een partner die dezelfde geloofsovertuiging cq een christen is....maa rik vind het wel erg kort door de bocht om te stellen dat het niets is omdat je partner "niets: is....Je kan die ervaring hebben dat het een wissel op je huwelijk kan trekken, dat kan natuurlijk.....maar is dat dan de enigste reden waarom een huwelijk strandt? Dat geloof ik nl niet.....bij een goede dialoog en respect voor elkaar kom je er wel uit........
Ik hoop op een partner die mij respecteert om wie ik ben en wat ik geloof.....christen of niet......
En er zijn denk ik naast de nare ervaringen ook veel positieve ervaringen.....
Dus mensen: niet zo beperkt denken!

Dat is natuurlijk heel persoonlijk hoe je hierover denkt. Ik zelf vind dat ik het allerbelangrijkste in mn leven nml mn relatie met God, met mn partner moet kunnen delen. Daar wil ik ook met hem 1 in zijn.
Dus een partner zonder een levend christelijk geloof valt voor mij af.

@Roelande, die op dit gebied graag heel beperkt wil denken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 11:07
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
you are beautiful I know because I made you

God
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:14
BerichtOnderwerp: RUST VOOR DOOP...
 
Geweldig Gloria! Gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 15:43
BerichtOnderwerp: RUST VOOR DOOP...
 
Ben benieuwd hoe het gegaan is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 15:42
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mooi Willem! Ja Goed is goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 15:54
BerichtOnderwerp: Veertig dagen
 
XABIA794 schreef:
Ik heb er echt moeite mee als men zomaar uit zichzelf gaat vasten voor een bepaald doel dat God je niet oplegt... En dan nog volgens een eigen bepaald patroon
Smiley die vol vragen zit

Waarom heb jij daar moeite mee als iemand anders dat doet???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 11:04
BerichtOnderwerp: Veertig dagen
 
FLOWERFUL304 schreef:
Als ik werk gaat het gewoon op dezelfde manier door. Met 1 sneetje brood of zonder. Maar ik doe zittend werk. Misschien een appeltje of een bakje mixed fruit als lunch inlassen is een optie.

Bij herman boon doen ze het nog strenger voor 10dgn.

zie http://www.hermanboon.nl/bidden-en-vasten

Ik hoor wel goede berichten over die meetings van kennissen van mij die daaraan mee hadden gedaan.

Ja maar bij Herman Boon doen ze die 10 dagen niks anders, als je er bij moet werken en je fysiek zwaar werk hebt kan het heel lastig zijn.
Overigens inderdaad erg goed die 10 dagen van Herman, een aantal van mijn kinderen hebben daar ook aan meegedaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 10:58
BerichtOnderwerp: Dilemma of niet………..
 
PETRA411 schreef:
Dankje thomas en yes, nou nog een "slachtoffer" zien te vinden Knipoog smiley
Maar serieus, inderdaad bij mij raakt het verstand een beetje op de achtergrond als ik verliefd word.

bij de meesten denk ik hoor Petra. En het schijnt dat je als vrouw vooral voor de geur van een man gaat (vandaar dat die date met een schapenboer niks werd haha)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 14:14
BerichtOnderwerp: Dilemma of niet………..
 
JOL252 schreef:
yep... mooie combi is dat. Afhankelijk van God en vertrouwen maar ook weten dat Hij vertrouwen heeft in je. Ik denk ook dat Hij op Zijn beurt weer "afhankelijk" is van de stappen/beslissingen die wij nemen... waar geen beweging is kan Hij ook niet helpen sturen....

Ja inderdaad!
Heb ooit (inde grijze oudheid hihi) een toespraak van Joni Tada, toen Eareckson, gehoord waarin zij een mens vergeleek met een vliegtuig,. zij zei als een vliegtuig veilig op de basis blijft staan kan het in geen enkele richting gestuurd worden maar als het begint met vliegen kun je altijd nog bijsturen.
Vond ik wel een mooie vergelijking. gewoon op weg gaan in afhankelijkheid van Hem. Hij stuurt je wel bij indien nodig


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 10 juni 2012, 14:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: Dilemma of niet………..
 
JOL252 schreef:
... mooi gezegd : geen angst, geen kramp, gezond verstand gebruiken, daar is al zoveel mee gewonnen... Hij geeft ons Zijn vertrouwen mee; mooi uitgangspunt. Knipoog smiley

Ja inderdaad mooi gezegd God heeft ons ons gezonde verstand gegeven. Daarom geloof ik ook niet dat we stilletjes moeten gaan zitten afwachten tot onze partner voorbij komt. Wel dat we al onze stappen in afhankelijkheid van hem moeten doen. En dat kan natuurlijk best via internet zijn maar misschien ook alleen biddend opzien naar Hem
Hij weet of de keuze die wij gemaakt hebben de goede is of niet en zal die als wij in vertrouwen op Hem leven bijsturen


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 10 juni 2012, 13:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 13:34
BerichtOnderwerp: Wat heb je geluisterd naar de preek?
 
Mooi Yes!!

Wij hadden het vanmorgen over Gods verhoring op het gebed en specifiek die keren dat er in de Bijbel staat "op de tijd van het avondoffer"en in het NT "op het uur van gebed"' Gods antwoord aan Elia op de Karmel aan Ezra aan Daniel. En Gods antwoord aan Cornelius in Handelingen en de verlamde man.
Maar ook God zwijgen Als Jezus aan het kruis roept Mijn God Mijn God waarom hebt U mij verlaten. Toen kon God geen antwoord geven want Hij hing daar voor jou en mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 13:27
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
van een moeder speciaal voor alle "jonkies" onder ons:

Nothing is really lost until your mom can't find it


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 10 juni 2012, 13:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:10
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:
Brrrrrrrrrr......... waar blíjft die zomerrrrrrrrr??? Zieke smiley
Ja en ik heb zo een verjaardags feestje buiten


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zaterdag 9 juni 2012, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 13:23
BerichtOnderwerp: RUST VOOR DOOP...
 
YES356 schreef:
Het beste er mee! En geniet er van!! Overmorgen. Zal aan je denken in mn gebed (was ik al weer even vergeten) Twijfelende smiley

Ja ik was het ook weer even kwijt, maar ik begin er weer mee hoor.
Hoop dat jouw doop voor jou een echt geweldig fijn moment is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 18:26
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
THOMAS968 schreef:
Arsenicum is rattenvergif. Het zit in Heinekenbier. In Duitsland kent men het Reinheitsgebot en dat omschrijft precies wat er in bier mag zitten. en arsenicum hoort daar echt niet bij. Het eten van zoet- en kleurstoffen is voor de ene mens schadelijker dan voor de andere. Mijd suiker en vet, eet zo weinig mogelijk bewerkt voedsel, vermijd alle ballastvoer, vervang varkensvlees door vis en spring af en toe ook eens uit de band, dan is het wel vol te houden. Meegenomen is dat je afvalt. Het is een goede gedachte je lichaam gezond te houden maar praat jezelf ook niet een te groot plichtsgevoel aan en geniet gewoon ook eens van wat lekkers. Verzuren is voor niemand goed en bewaak je geestelijk evenwicht net zo goed als je lichamelijke: ze hangen samen want zo zitten we in elkaar.

Thomas.

Dank je Thomas jij kunt altijd zo lekker balans aanbrengen in het forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: Vrouwen en telefoonnummers
 
Nee die telefoonlijn is juist heel goed!! Maar daar gaat het hier niet om.
Ik vrees dat ik schuldig ben ik wis een telefoon nr ook pas na een lange tijd. Want ja je kan nooit weten.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:12
BerichtOnderwerp: Gebed altijd verhoord
 
Volgens mij verhoort God niet al onze gebeden, Hij hoort ze wel allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:10
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
Vind het een interessant topic. precies 14 dagen geleden heb ik besloten om gezonder te gaan leven na dat ik het boek 100% gifvrij had gelezen. Ik eet alleen biologisch vlees en duurzaam gekweekte vis. Vooral de bladgroente biologisch. Geen suiker meer. Resultaat: 5 kilo eraf en ik voel me veel fitter en slaap toch lekker. Gebruik ook alleen schoonmaak middelen die beter zijn voor het milieu. Doe dit niet alleen voor mn eigen gezondheid maar ook om een schonere aarde na te laten voor mn kinderen. Maar het is natuurlijk een heel persoonlijke keuze. Ook hier geld dat je het voor God moet doen en niet voor mensen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: Thuiszorg
 
HERMAN388 schreef:
Ik zal voor je bidden of de Heere Zijn zegen mogen gebieden dat jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden.
Of jij een nieuwe baan uit Zijn Hand mogen ontvangen.

Wat bedoel je Herman met jij niet waardig om zijn kind genaamd te worden?
Joh 1:12 Maar allen die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven kinderen van God te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;

zo staat het in het Woord van God toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 20:57
BerichtOnderwerp: Thuiszorg
 
ZEELAND736 schreef:
Volgende week maandag op sollicitatiegesprek bij buurtzorg!!!

oh dat gaat helemaal goed komen let maar op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 20:56
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
WILLEM618 schreef:
Petra,

Eerlijk stukje, mooi.
Ik denk dat het in het samenleven helemaal niet gaat om allemaal regels die we met elkaar hebben bedacht. Het gaat er in het leven om, dat we waardevol met de schepping omgaan. En laten we eerlijk zijn, iedereen die een relatie achter de rug heeft, heeft ook ervaring met gevoelens delen met een ander. Voor het huwelijk sex hebben is voor een gescheide persoon niet meer mogelijk, want het is in alle gevallen NA het huwelijk. Maar gaat het hier echt om?
Een huwelijk om sex is een huwelijk waarin je de ander geen recht doet, maar ook jezelf niet. Waardevol met het leven van jezelf en van de ander omgaan, dat is het tweede gedeelte van de samenvatting van de wet. Je naaste liefhebben als jezelf. Ik denk, als je echt bewust voor elkaar kan kiezen, en die keuze ook uitspreekt, dan is dat een verbintenis. In heel veel gevallen waar ik van weet, lag de nadruk van geen sex voor het huwelijk er zo dik op, dat de weg om elkaar te leren kennen niet eens bewandeld kon worden. En wat is er nu juist belangrijk om "een verbintenis voor het leven te KUNNEN aangaan?". Het ELKAAR leren KENNEN. En als er door het kennen liefde ontstaat, en vanuit die liefde sex plaats heeft, is dat waardevol met elkaar omgaan, is dat liefde. En dat is niet goedkoop, dat is niet gebasseert op eigen behoeftes alleen, dat is geen pure lust, dat is niet verkeerd. En zondig? Zelfs onze beste werken met zonden bevlekt zijn. Is dat een goedpraten? Nee, een besef. En ik geloof niet, dat we alleen moeten kijken naar wat mag en niet mag. Heel ons leven moet doordrongen zijn van het besef, dat er uit ons geen GOED kan komen, en daarom niet meer ONS leven is, maar dat ons LEVEN Christus is. En dat houd is, dat de Levenden weten dat ze sterven moeten, en de doden weten helemaal niets. En sterven is, niet dood gaan, maar een poort doorgaan, naar het Eeuwige leven. En in dat licht, mag je waardevol genieten van wat God geeft, en wat God ons schenkt. Ook in de omgang met je geliefde.

he mooi beschreven Willem, geeft weer een paar eye openers
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 23:37
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
PETRA411 schreef:
wanneer je met lege handen komt te staan,niet wetende hoe je je kinderen te eten moet geven en je komt met die zorg naar god, ga je wonderen meemaken en ontdek je dat god voorziet in de dingen die je nodig hebt via allerlei manieren. Dingen kwamen me gewoon toegewaaid,via mensen,zonder dat ik iemand wat had gezegd van me nood,ofwat had gevraagd. Dat is mijn ervaring toen ik ooit financieel het moeilijk had. Sindsdien maak ik me niet zon zorgen meer over financiele zekerheid, so wat dan krijg je echte armoede, de allerhoogste staat tot onze schutse en zal in onze noden voorzien. Hij geeft zelfs meer dan we vragen aan hem.

Ja Petra dat is ook mijn ervaring, Hij geeft wat nodig is zelfs als je helemaal niets meer hebt. Daar heb ik ook heel wat voorbeelden van
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 15:17
BerichtOnderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw
 
THOMAS968 schreef:
Een man die met een gescheiden vrouw met kinderen gaat en die mee opvoedt, handelt die in strijd met de Bijbel en vinden mensen nu echt dat deze man en vrouw fout zitten als ze gaan trouwen? Veel vrouwen in deze situatie bidden er om.


Thomas, want ja je mag niet met een gescheiden vrouw trouwen, voilgens sommigen dan.

Hoe kan zo'n man die dus een regelrechte gebedsverhoring is nu fout zitten. Ik geloof dat God ook in dit soort situatie's de regie heeft Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 20:54
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
En wat is een opleiding EVV, ben je dan een eindverantwoordelijke voor cliënten?
Maar fantastisch nieuws, ook al is me niet helemaal helder wat het inhoudt......
Ja EVV betekent eerste verantwoordelijke verzorgende, je bent dan verantwoordelijk voor 12 cliënten in mijn geval. 't Is een stapje hoger op de ladder met het daarbij behorende salaris
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 4 juni 2012, 18:56
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Toen ik zojuist een smsje kreeg van mijn teamleider, dat ik de opleiding E.V.V. mag gaan doen in oktober, ook al heb ik nog niet mn diploma verzorgende IG. (En t leukste was dat zij het net zo graag wilde als ik dat ik deze opleiding ga doen)
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 85 Volgende
Pagina 80 van 85