ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LAURA291
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11
ChristianMatch forum index » Berichten van LAURA291
Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 6 januari 2014, 11:29
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
SHANITA130 schreef:
He-le-maal niets.....(burn out)

Ja, even verplicht Zieke smiley naar de hulpverlening zeg maar, ja, maar ja, dat is dan ook álles, ja, behalve ff boodschappen en de rest van de dag Rust....

Gelukkig, kan ik slapen....

Ik dacht nog toen ik hier schreef dat alles zo goed ging enige maanden terug, van 'wie meent te staan zie toe dat hij niet valle', (Bijbeltekst)
En ik dacht, 'wat nou vallen hoe kan ík nú vallen?'

En ja, nu is het zaak de goede dingen weer te zien, en veel Rust, daarom heb ik er ook zo de pest in, weer de stad in(gelukkig heb ik me fiets), maar ja, dan hoef ik morgen niets te doen....

Misschien is het juist wel goed voor je dat je er iedere dag ff uit bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 6 januari 2014, 10:09
BerichtOnderwerp: Wees onderdanig aan je man!
 
SHANITA130 schreef:
Algemene vraag. Wat houdt het woordje 'huwelijk' nou nog in als 50% scheidt Smiley die vol vragen zit

Nieuw topic? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 6 januari 2014, 10:07
BerichtOnderwerp: The roman empire rules today!
 
PIETER619 schreef:
Behoed je voor het doemdenken, niet christenen proberen te overtuigen dat God bestaat. Met teksten uit de Bijbel zal je niet lukken al hoe waar ze ook zijn, het heeft eerder een averechts effect.

Mbt evangeliseren is mijn ervaring dat je persoonlijke getuigenis nog de meeste indruk maakt. Daarbij luisterend naar de persoon en de Heilige Geest die je de juiste woorden wil ingeven.

Toch bedenk ik me ook weleens dat men toch echt niet meer om de bijbel als profetisch boek heen kan. Zoveel voorspellingen komen uit en dat wordt alleen maar meer naarmate de tijd vordert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 23:24
BerichtOnderwerp: Wees onderdanig aan je man!
 
JOSEF872 schreef:
De man moet zijn leven overgeven aan Christus en Hem gehoorzamen. De baas willen zijn en de vrouw gebieden dit en dat te doen. Als broos vaatwerk behandelen is niet commanderen maar met zorg eerbied en liefde behandelen.

Werk aan de winkel voor ons allemaal.

Das toch alleen voor gehuwden? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 23:18
BerichtOnderwerp: Eenheid in de Gemeente: waarom zijn er zoveel scheuringen?!
 
JOSEF872 schreef:
Helemaal waar. Maar vergis je niet JC kende het OT heel goed.
Na voorbede gaat Hij regeren en strijden. Want de satan is nog vernietigd!

Ik bedoelde eigenlijk dat als wij het voorbeeld van JC willen volgen, de voorbede door ons wel es iets meer aandacht en tijd zou mogen krijgen....


Laatst aangepast door
LAURA291
op zondag 5 januari 2014, 23:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 18:31
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
REGINA565 schreef:
Dank voor je reactie, Laura! Vooral het zinnetje "waar besteed ik mijn tijd, geld en energie aan?" herinner ik me van de Bijbelstudie over rentmeesterschap.

Ja, wij zijn geroepen om de werken te werken die God van te voren heeft bereid. Ik ken iemand die al jaren strijd tegen een zonde in zijn leven waar hij maar niet vrij van kan komen. Zal het zo kunnen zijn dat hij hier overwinning op kan krijgen als hij zijn focus anders legt? De dingen zoekt die boven zijn. Maar er kan mogelijk ook sprake zijn van een gebondenheid. In het laatste geval zal dit van invloed zijn op zijn identiteit in Christus.

Ik denk/vind niet dat dit zijn identiteit in Christus beïnvloedt. Wel het ervaren ervan misschien. Maar hij is en blijft kind van God. Om te weten of iemand bevrijding danwel genezing nodig heeft is het belangrijk om daar samen met andere christenen voor te bidden die dat onderscheid kunnen maken. Het 1 sluit het ander natuurlijk niet uit; integendeel zelfs. Er is wel heel goed onderwijs over dit onderwerp.

Ik denk dat het zeker helpt wanneer je je focus verlegt. Hoe meer je wandel met God zich verdiept hoe verder je je van de zonde afbeweegt. Ik heb ook ervaren dat je na verloop van tijd bepaalde zondes gaat haten. Omdat je ziet wat het aanricht, of waar het vandaan komt. En dan taal je er niet meer naar.


Laatst aangepast door
LAURA291
op zondag 5 januari 2014, 19:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 18:22
BerichtOnderwerp: Eenheid in de Gemeente: waarom zijn er zoveel scheuringen?!
 
JOSEF872 schreef:
Wat betreft genezingen. Ons voorbeeld JC ging eerst naar school leerde de bijbel. Hij werd volgens de joodse traditie in de schriften onderwezen.
Ging na zijn doop de woestijn, werd verzocht, vastte 40 dagen ging in de kracht van de Geest de bediening in die voor Hem alleen was.

Soms betrap ik mezelf er wel is op dat ik de laatste dingen ook wil. Lekker mensen genezen, maar vergeet wel even al die andere zaken die de Heer deed. Het zou zomaar kunnen dat als wij de weg gaan die God voor ons bedacht heeft de ruzies en twisten in de gemeenten ook stukken minder zullen worden.

Ik hoorde ooit, in het kader van "waar ligt het zwaartepunt van de bediening van JC" de volgende onderverdeling: 33 jaar rustig 'familieleven', 3 jaar rondtrekken, prediken en wonderen doen, en nu ruim 2000 jaar voorbede.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 18:05
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
CHATULIEM368 schreef:
Toevallig is dat vanuit Bijbels perspectief wel hetzelfde, in die zin, dat de wedergeboorte door God gegeven wordt aan een ieder die gelooft en gedoopt is.
De vraag is of mensen ook op een andere manier wedergeboren kunnen worden en daar geeft de Bijbel geen antwoord op. Toen hadden ze ook niet de kunstmatige constructie van kinderdoop en belijdenis.



Wat apart; dat heb ik nooit geweten. Waar staat dat in de bijbel?

Brengt mij wel een dilemma, want waarom laat iemand zich dopen? Toch meestal omdat of nadat de persoon wedergeboren is. Zo is het bij mij wel gegaan.

Ik heb altijd gedacht dat de doop een teken was van de wedergeboorte. Niet het feitelijke gebeuren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 18:00
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
JOSEF872 schreef:
Ik zie vooral in de reacties wat wij doen en laten. Keuzes maken, vlees of Geest. Maar nergens dat wij door wedergeboorte in een totaal nieuwe positie zijn getild?! Ik heb sinds een klein weekje weer is een lijstje van Neil Anderson (De bevrijder) geopend en daaruit de bijbelse identiteit van de christen in een document geplakt. Deze zeg ik nu 2x dag hard op om helder te krijgen voor mijn ziel en de geestelijke wereld(lees:demonen) dat ik weet dat ze geen recht op mij hebben. Nu na een dag of vier merk ik al verandering in mijn keuzes en hartsgesteldheid ten opzichtte van momenten waar ik op moet reageren.
Lees is Joh.13:3-5
Jezus weet wie Hij is en vernederd zich om de ander te dienen.
Laat die gezindheid ook bij ons zo zijn!?

Er is over het leven in geloof idd veel meer te zeggen dan alleen welke keuzes wij maken en onze levenshouding. Gedrag vloeit daar wel uit voort; je geloof wordt zichtbaar uit je werken. Deze items zijn denk ik ook het makkelijkste te omschrijven.

Daarnaast zijn er geestelijke aspecten die wat moeilijker onder woorden te brengen zijn. Voor mij althans. De positie die je als wedergeboren kind van God inneemt, je autoriteit, het leven uit geloof is feitelijk een geestelijk leven en ik zou niet weten hoe ik dat moet uitleggen. Je denken wordt vernieuwd. En je gaat God aanbidden; je brengt tijd door met Hem. Je hebt een levende relatie met Hem. Zijn Woord gaat voor je open. En er is zoveel meer over te zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 15:22
BerichtOnderwerp: Surpriseparty
 
Dan is het 1e cadeau voor…. *tromgeroffel* Anna415!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je cadeau is wat groot uitgevallen, maar t stond nu 1x op je verlanglijst.

Veel plezier met je kudde olifanten!
http://www.youtube.com/watch?v=6y4EWPXz_nc&list=PLt7eYuo5iaT9VPxYdji0SQOUNV53drx29

Als je geen Frans verstaat wil ik het gesprek van Tippi met haar moeder wel voor je samenvatten.

De hele documentaire over Tippi vind je hier:http://www.youtube.com/watch?v=y8zZ_NGRoJo

Voor degenen die Tippi Degré niet kennen: dit meisje (inmiddels volwassen) is geboren in Namibië en opgegroeid in de wildernis. Bij gebrek aan kinderen speelde ze met wildebeesten. Ze werd ook opgenomen in een dorpsgemeenschap van "Bushmen".


Laatst aangepast door
LAURA291
op zondag 5 januari 2014, 15:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 15:12
BerichtOnderwerp: Surpriseparty
 
Omdat digitale cadeautjes ook heel leuk zijn, hier een topic waarin je mensen kunt verrassen met een mooi 'digi-cadeau'. Iemand kan jarig zijn, verliefd, verloofd, getrouwd of het volgens jou gewoon verdienen.

Zoek iets leuks op speciaal voor degene die jij in het zonnetje wilt zetten. Coole smiley met zonnebril

Oh ja; ruilen doen we niet Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 01:15
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Weergaloos....

http://m.youtube.com/watch?v=iXQUOmNRykc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DiXQUOmNRykc


Laatst aangepast door
LAURA291
op zondag 5 januari 2014, 01:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 01:04
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
REGINA565 schreef:
Op het moment dat ik tot geloof kwam en besloot ik om een volgeling van Jezus te worden, ontdekte ik - zoals Shanita al aangeeft - dat ik mezelf mocht zijn. Ik deed mijn best om te leven op de wijze zoals God het heeft bedoeld. Ik probeerde Hem gehoorzaam te zijn en legde mezelf allemaal geboden op. Om eerlijk te zijn, raakte ik nogal gefrustreerd want het lukte vaak niet en ik werd me steeds meer bewust van mijn zondigheid.

Jij schrijft, Laura, dat het realiseren van deze nieuwe identiteit te maken heeft met geloof, wedergeboren zijn en het bedenken van de dingen die boven zijn. Ik geloof dat je daarmee een belangrijk punt aanhaalt. Welke dingen van boven bedoel je precies? Ervaar jij een stuk overwinning op jouw oude identiteit en de zonde?

Je stelt veel vragen die ik niet zo eenduidig kan beantwoorden. Ik ervaar groei in mijn geloof en het kennen van God. Soms ervaar ik overwinning. Soms stel ik mijzelf teleur.

Met het zoeken van de dingen die boven zijn doel ik op het stellen van prioriteiten. Waar leef je voor? Waar besteed ik mijn tijd, geld en energie aan? In de bijbel staat dat wij geroepen zijn om de goede werken te doen die voor ons liggen. Wil je dat? Of trek je liever je eigen (levens-)agenda? Ben je bereid om offers te brengen voor Hem of hecht je nog teveel aan je comfortzone? Als je God liefhebt boven alles dan breng je met liefde de offers die Hij vraagt, dus niet gedwongen, omdat het moet of in de bijbel staat. Dingen die boven zijn, zijn volgens mij zaken zoals liefde, barmhartigheid, vergeving, liefdadigheid.

Zo een beetje verduidelijkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 5 januari 2014, 00:45
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
CHATULIEM368 schreef:
Denk je nu echt dat ik een topic ga openen om voorgangers te bashen???

Heb ik zoiets voorgesteld dan? Vreemde uitspraak. Ik geef aan dat ik graag van gedachten wil wisselen over het praktisch toepassen van bijbelse richtlijnen mbt orde in de gemeente. Jij stelt voor een nieuw topic te openen en nu verdraai je het zo dat ik voorgangers wil bashen... Laat maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:41
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ANNA415 schreef:
Zat je haar wel goed dan? Knipoog smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Ja.
En ik had 2 dezelfde schoenen aan (voor mij niet zo vanzelfsprekend…)
En een regenjas.
En ook kleren onder die regenjas…

De volgende keer ga ik ze zlaan. Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 18:38
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
CHATULIEM368 schreef:
Zullen we dit anders in een nieuw topic behandelen? Dit heeft niet zoveel meer te maken met Joyce Meyer.

go ahead
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 17:29
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
… waarom er van die dagen zijn dat iedereen die je tegenkomt zo naar je kijkt? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 17:11
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
CHATULIEM368 schreef:
Ik ken weinig gemeentes die dit niet toepassen..Het beeld dat de voorganger alleenheerser is over de gemeente is achterhaald, de meeste gemeentes beseffen dat dat niet goed is.

Ben het ten dele met je eens wat dit voorbeeld betreft maar heb ook hier wel een nuancering. Je kunt als leider best een heel team om je heen hebben, maar als je je er niets van aantrekt en toch je eigen wil doordrukt heers je toch nog alleen.

Zo heb ik meegemaakt dat een nieuwe voorganger het voltallige team van zijn voorganger afzette en een compleet nieuw team liet aantreden. Dat uit JA-knikkers bestond. In de maanden die volgden zijn ook nagenoeg alle vrijwilligers de laan uit gestuurd.

Met betrekking tot het vermanen van kerkleden heb ik meegemaakt dat een echtpaar zonder vorm van proces uit de kerk werd gezet. Dit is 6 weken lang verborgen gehouden voor de rest van de gemeente (ivm de vele gastsprekers; de leiding wilde niet dat het elders bekend werd). De 'zonde' van dit echtpaar is nooit bekend gemaakt. (Ze beweerden dat het "zo erg" was dat ze het niet konden zeggen.)
Ik heb hemel en aarde bewogen om de bijbelse manier van vermanen toe te passen, maar daar wilden ze niet eens naar luisteren.

k Ken ook een gemeente waar helemaal niet vermaand wordt. Daar tiert de (grove) zonde welig.

Nadat ik de eerstgenoemde gemeente verliet kwam ik erachter dat bijna alle vrije groepen in die omgeving een 'pact' met elkaar hadden gesloten om geen leden van elkaar over te nemen. Toen ik mij wilde aansluiten bij een andere gemeente is mij bulderend de toegang geweigerd want ik 'hoorde' bij die andere gemeente.

Er zijn leiders die geen enkele supervisie accepteren.

Er zijn kerken / groepen waar je alleen lid van kunt worden als je direct aangeeft hoeveel je per maand gaat bijdragen. Sommige eisen zelfs je tienden.

Ik heb in al die jaren best wat 'missers' gezien. En ik weet wel dat het 'mensenwerk' is, hoewel anderzijds ook niet helemaal. Maar wat mij het meest verbaasd heeft is dat veel gemeenten de bijbelse aanwijzingen m.b.t. het leiden, vermanen, verantwoording afleggen etc niet gewoon toepassen.

Sommige zaken vind ik in 'reguliere' kerken (dus niet vrije groepen) vaak beter geregeld. Het zou mooi zijn als diverse denominaties elkaar hiermee zouden helpen en van elkaar zouden willen leren.


Laatst aangepast door
LAURA291
op zaterdag 4 januari 2014, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 14:49
BerichtOnderwerp: Wie je bent in Christus.
 
REGINA565 schreef:
Zo is dan wie in Christus is een nieuwe schepping; het oude is voorbijgegaan, zie, het nieuwe is gekomen (2 Kor. 5:17).

Weet jij hoe God naar je kijkt als je in Christus bent?

Ik wil met jullie nadenken over wat het betekent om een nieuwe identiteit te hebben (een nieuwe schepping te zijn) in Christus.

(zie ook: www.2minuten.net)

Ik denk dat mijn nieuwe identiteit leeft vanuit geloof. Niet vanuit het vleesch dus. De wedergeboren mens bedenkt de dingen die boven zijn. Zoiets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 januari 2014, 13:42
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
De bijbel geeft toch richtlijnen mbt supervisie, sanctionering ed. Zou dit niet voldoende zijn wanneer kerken dit gaan toepassen? Ik ken weinig kerken (in de charimatische hoek) die dit serieus toepassen. Maar wellicht is dit voer voor een ander topic....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: donderdag 2 januari 2014, 16:49
BerichtOnderwerp: Fijne feestdagen, gelukkig nieuwjaar!
 
Warm & zonnig 2014.

May all your dreams come true...


http://m.youtube.com/watch?v=UFatVn1hP3o&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DUFatVn1hP3o
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: woensdag 1 januari 2014, 11:37
BerichtOnderwerp: bordspellen-liefhebbers op CM?
 
DANIEL777 schreef:
wie wilt dat nu niet uitjes vlak bij hem of haar Knipoog smiley

Mensen die er nodig es helemaal uit moeten, hihi Lachende smiley

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Mss moet ik er zelf maar es tussenuit Clown smiley


Laatst aangepast door
LAURA291
op woensdag 1 januari 2014, 11:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:09
BerichtOnderwerp: Goede voornemens!
 
Ik heb me voorgenomen dit jaar iets leuks te gaan doen wat er al die jaren nooit van is gekomen. En mss wel meerdere zaken. Hoewel, een jaar is zo weer om Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:05
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
STEENTJE178 schreef:
Plopperdeplopperdeplop, we zijn er weer ff :-D
*zwaait naar iedereen hierzo*

WB!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 30 december 2013, 00:01
BerichtOnderwerp: Terug van weggeweest.......
 
LUDOVIS586 schreef:
Ben ook een tijdje weggeweest, loop af en toe de lobby binnen en wat denk je : geen kip, zit je daar in je eentje aan de bar. Waar is iedereen?

De kippen zijn op. Kerst geweest he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 december 2013, 18:56
BerichtOnderwerp: bordspellen-liefhebbers op CM?
 
MOTORMUIS997 schreef:
Grappig!!! Ik ben benieuwd naar verdere reacties op CM. Om de week speel ik met een vast groepje spellenvriendjes bordspellen. Ik vind het een erg leuk tijdverdrijf Lachende smiley

Leuk, als het bij mij in de buurt is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 december 2013, 08:23
BerichtOnderwerp: Wie heeft er wel eens van Joyce Meyer gehoord?
 
JOSEF872 schreef:
Fijne kerst gehad Annette.
Kijk maar en luister naar dit filmpje.
http://youtu.be/DNdeixX6drg

Ik vind dit filmpje geen met argumenten onderbouwde mening maar pure laster. Er wordt 1 zin van haar uit een betoog geknipt, daar wordt een niet zo flatterende foto bij gezocht, daaronder wordt dramatische muziek gezet en meer dan de helft van het filmpje bestaat uit insinuerende plaatjes. Ik begrijp niet dat mensen dit soort filmpjes serieus kunnen nemen. Maar het is me wel opgevallen dat idd de predikers die het meest radicaal zijn en veel betekenen voor Gods Koninkrijk op een harde manier door het slijk gehaald worden.

Waarbij het niemand opvalt dat het op deze manier 'wegzetten' van predikers (ik heb zelfs vervloekingen gelezen waar de haat vanaf droop) nu ook niet bepaald christelijk te noemen is. Helaas blijkt dit soort suggestief mediagebruik
nog steeds zn uitwerking niet te missen. We hebben nog niets geleerd....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LAURA291
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11
Pagina 11 van 11