| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:52
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | mensen die een oordeel geven op iemand zn uiterlijk staat zo ie zo al niet netjes dus ze schade zich zelf dr ook mee maar je mag zelf de keuze maken of je het bericht toe laat |
ik laat de mensen maar denken wat ze van mijn profielfoto vinden. de persoon die er achter zit is belangrijker. het uiterlijk zegt niks over het innerlijke.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:55
|
|
|
|
Imre je kan beginnen met een nieuw onderwerp ben bijna bij de Z
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:12
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | | Alle goede initiatieven om het Evangelie te verkondigen moeten worden gesteund, vind ik. | Als ze daar eens een keer mee zouden beginnen Arjan, dan zou het al een stuk beter zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:16
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als ze daar eens een keer mee zouden beginnen Arjan, dan zou het al een stuk beter zijn. |
Verbeter de wereld...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:22
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als ze daar eens een keer mee zouden beginnen Arjan, dan zou het al een stuk beter zijn. |
Er zijn kerken die dat doen.. die staan zaterdags ergens op de markt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:28
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Leanne,
Wat een goeie tip zeg, ik bestel kaartjes voor mezelf en de boys. Misschien is het ook leuk om met een aantal van CM af te spreken.
Marianne |
Vorig jaar waren de kaartjes gratis.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:35
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Er zijn kerken die dat doen.. die staan zaterdags ergens op de markt. | Meestal lopen juist die kerken niet leeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:39
|
|
|
|
|
Een leuke avond gehad. Ajax is nu slechts één punt verwijderd van het kampioenschap. Laten we duimen voor de komende wedstrijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:45
|
|
|
|
| JEANFRITS816 schreef: | | geen 2012 ihih |
Liefde is.... het oog van de man!
(ff twee topics door elkaar halen, hihi)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:46
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Heehee, dr is maar 1 cluppie en dat is PSV!  | de laatste letter klopt wel ja rest is ook VV
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:53
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Liefde is.... het oog van de man!
(ff twee topics door elkaar halen, hihi) |
Ohooo....oh...Arján toch! burgerlijke...ofwel: CM-ongehoorzaamheid? Had ik niet achter jou gezocht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:59
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | de laatste letter klopt wel ja rest is ook VV  |
Rel wat heeft VVV het weekend ookal weer gedaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 23:13
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Rel wat heeft VVV het weekend ookal weer gedaan?  | euhm sterker nog vandaag weer verloren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 23:23
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Verbeter de wereld...  |
En Henk begint .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 23:26
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | euhm sterker nog vandaag weer verloren  |
mettu hoeveul???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 23:28
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Meestal lopen juist die kerken niet leeg. |
1 ding weet ik, men huppelt van de ene kerk naar de andere.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 23:54
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | 1 ding weet ik, men huppelt van de ene kerk naar de andere. |
Dan zijn ze in elk geval vrolijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 01:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Imre je kan beginnen met een nieuw onderwerp ben bijna bij de Z  |
kan je zelf niks verzinnen dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 05:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
ik laat de mensen maar denken wat ze van mijn profielfoto vinden. de persoon die er achter zit is belangrijker. het uiterlijk zegt niks over het innerlijke. |
Nou, het zegt wel iets over levensstijl.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 05:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Imre je kan beginnen met een nieuw onderwerp ben bijna bij de Z  |
Nou, ik had al een kleine aftrap gegeven met Amsterdam en Rotterdam, maar wat dacht je van songs met een plaatsnaam in de titel? Daar zijn er honderden, zo niet duizenden van!
New York, New York (Frank Sinatra) Oh, oh Den Haag Ik neem de 1e trein naar Zandvoort In de bus van Bussum naar Laren (gaf ik haar een zoen) Barcelona! Daat gaat naar Den Bosch toe In die grote stad Zaltbommel
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op donderdag 15 april 2010, 05:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 07:24
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | | mettu hoeveul??? | 4-2 ze moeten nu van NEC winnen en RKC dan zijn ze veilig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 07:28
|
|
|
|
laten we hier aub niet verder op in gaan op die foto's is dacht ik al dik en dik en zeer dik besproken. ALs iemand gene foto wil plaatsen moet die persoon zelf weten dacht ik zo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 08:10
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | 4-2 ze moeten nu van NEC winnen en RKC dan zijn ze veilig |
Ze zijn eigenwijs in Venlo, ze hadden eerder met die betonvloer moeten beginnen..... (of beter gaan spelen, en niet vergeten te winnen )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 09:11
|
|
|
|
Als de zon schijnt Andre van Duin.
Als ie boven aan de hemel staat, is 't net of alles beter gaat. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Iedereen komt uit z'n winterslaap, door die mooie rooie koperen knaap. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Niemand is zich meer van kwaad bewust, alle narigheid wordt uitgeblust. O wat is het leven fijn als de zon schijnt. En de allergrootste pessimist, wordt een veelgevraagde humorist. O wat is het leven fijn als de zon schijnt.
Heel de wereld is een bloemtapijt, en de buurvrouw een mooie meid. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Zilveren vogels vliegen door de lucht, ieder drama wordt een dolle klucht Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Alle ziekenhuizen raken leeg, en de bakkersvrouw rolt door het deeg. O wat is het leven fijn als de zon schijnt. Ja, de wereld krijgt een nieuwe kleur, overal hangt zo'n zalig, zoete geur. O wat is het leven fijn als de zon schijnt
O wat is het leven fijn als de zon schijnt . En terrasjes zitten overvol, alle mensen raken uit hun bol. o wat is het leven fijn in de zon Als de zon er toch niet was geweest, was er nooit een reden voor een feest. O wat is het leven fijn als de zon schijnt .
[url]http://www.youtube.com/watch?v=eXgX6IfwE0c&feature=related[url]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 09:13
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Dan zijn ze in elk geval vrolijk  |
Als ik sommige mensen zie kijken...
daar word ik niet vrolijk van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 09:35
|
|
|
|
Kerken die leeg lopen, zouden bij zichzelf te rade moeten gaan, wat de reden is van de terugloop.
Als in een gemeente 10 mensen zich zullen ontrekken, krijg je misschien 10 verschillende antwoorden.
Hoeveel van die 10 mensen sluiten zich aan bij een andere gemeente? Hoeveel van die 10 mensen gaan helemaal niet meer naar de kerkdiensten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 10:04
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Dit meen je toch niet, Denniss? Dat het goed is dat kerken leeglopen?
Kerken hebben de laatste 15 jaar geprobeerd om - ieder op hun manier - aantrekkelijk te zijn voor mensen die het zo zeker niet meer weten. Dat is een hele opgave in deze tijd van individualisme en onverschillig- heid. Sommige plaatselijke gemeenten hebben een beetje succes in de strijd tegen de leegloop, andere juist niet. De leegloop van kerken maakt dat mensen zich machteloos voelen i.p.v. zich uitgedaagd voelen om een verstofte prediking nieuw leven in te blazen. Eerlijk gezegd vind ik het anno 2010 echt niet kunnen om de kerken een trap na te geven door te zeggen dat het goed is dat ze leeglopen.....
In deze tijd zou men de veelgeplaagde kerkbesturen en predikanten beter een hart onder de riem steken en steunen waar men maar kan. Dáár hebben we tenminste iets aan. Alle goede initiatieven om het Evangelie te verkondigen moeten worden gesteund, vind ik. Dáár hebben zowel kerkgangers als buitenkerkelijken iets aan. Als het dan toch niet meer lukt om méér kerkgangers binnen te krijgen, dan vind ik dat men de overgebleven mensen moet bemoedigen. Een stelling als "het is goed dat kerken leeglopen" doet alleen maar intense pijn, het voelt aan als een keiharde schop in de maag....... |
Ik ben het helemaal met je eens Arjan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 10:12
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als de zon schijnt Andre van Duin.
Als ie boven aan de hemel staat, is 't net of alles beter gaat. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Iedereen komt uit z'n winterslaap, door die mooie rooie koperen knaap. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Niemand is zich meer van kwaad bewust, alle narigheid wordt uitgeblust. O wat is het leven fijn als de zon schijnt. En de allergrootste pessimist, wordt een veelgevraagde humorist. O wat is het leven fijn als de zon schijnt.
Heel de wereld is een bloemtapijt, en de buurvrouw een mooie meid. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Zilveren vogels vliegen door de lucht, ieder drama wordt een dolle klucht Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Alle ziekenhuizen raken leeg, en de bakkersvrouw rolt door het deeg. O wat is het leven fijn als de zon schijnt. Ja, de wereld krijgt een nieuwe kleur, overal hangt zo'n zalig, zoete geur. O wat is het leven fijn als de zon schijnt
O wat is het leven fijn als de zon schijnt . En terrasjes zitten overvol, alle mensen raken uit hun bol. o wat is het leven fijn in de zon Als de zon er toch niet was geweest, was er nooit een reden voor een feest. O wat is het leven fijn als de zon schijnt .
http://www.youtube.com/watch?v=eXgX6IfwE0c&feature=related |
Wat een tekst zeg... Vol onzin en onwaarheden... Ik zou het niet mee willen / kunnen zingen...
Hoewel ik volop geniet van het zonnetje dat schijnt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 10:29
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Wat een tekst zeg... Vol onzin en onwaarheden... Ik zou het niet mee willen / kunnen zingen...
Hoewel ik volop geniet van het zonnetje dat schijnt...  |
Als de zon schijnt, moet ik altijd aan dit liedje denken. Het is inderdaad een liedje vol onzin en onwaarheden.
|
|
| Naar boven |
|
|