| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:47
|
|
|
|
Een knuffel voor Hannah... Je hebt het verdiend meid...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:52
|
|
|
|
Rell, ik las net , als er vragen of problemen zijn, dan kan ik die hier kwijt,.
Ik heb een vraag. Ben een verwoed visser, heb dit jaar 6 wedstrijden al gevist maar nog geen staart gevangen . Niemand van mn medevissers heeft dit voor mekaar gekregen . Ik heb al van alles geprobeerd ( vers aas , oud aas, zeemeermin gegoogled, heel veel aftershave opgedaan om de vis te lokken) maar niets helpt. Zaterdag weer wedstrijd en ik vrees nu al met grote vreze. Kan jij, wijsneus , mij helpen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:56
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Lees deze tekst eens goed: 10 Toen raakte een hand mij aan en deed me al bevend op handen en knieën steunen. 11 Hij zei tegen me: ‘Daniël, geliefde man, luister naar de woorden die ik tot je spreek en sta op, want ik ben naar je toe gestuurd.’
dit was een engel een boodschapper die gestuurd is. Die zegt:
Maar de vorst van het Perzische koninkrijk heeft mij eenentwintig dagen tegengehouden voordat Michaël, een van de voornaamste vorsten, mij te hulp schoot toen ik daar, bij de koningen van Perzië, zo alleen stond.
De veschijning van Daniël was Michaël, welke in de NT de Here Jezus zou zijn. Waarom omdat in de O.T. Zijn naam nog niet gegeven was door God onder de Hemelen. Pas toen er een engel bij Maria kwam en tegen haar heeft gezegd hoe haar kind zou gaan heten. |
Lees de tot in detail overeenkomst, hoe Daniel en Johannes het over dezelfde persoon hebben. Daniel geeft Hem geen naam, Johannes wist wie het was, namelijk Jezus zelf.
Daniel hoort dan van Hem dat hij opgehouden was, in een geestelijke strijd met de vorst van het Perzische rijk. Het gaat hier over een geestelijke strijd, een strijd tussen engelen en demonen, waarbij de hulp van de engel Michaël nodig was, om die strijd te beslechten, waardoor De Persoon, dus eindelijk vrij was, om naar Daniel te komen. Het gaat dus om 2 personen, een die bij Daniel kwam én Michaël. En niet om dezelfde.
Lees ook in dit verband Dan. 10:21 of Daniel 12: 1 icm Openbenbaring 12:7 en ook Judas 1:9
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:58
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Gelukkig heb je kennis van goed en kwaad, oftewel het onderscheidingsvermogen hierin gekregen....  |
kennis van goed en kwaad heeft iedereen, onderscheidingsvermogen is iets wat een gave is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:01
|
|
|
|
Ik snap echt niet wat je hier dan zoekt op CM. Wat een vreselijke wezens die vrouwen, haha. Ik zou de moeite maar besparen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Goed,even prikkelen. Stelling met de PVV kun je een beter kabinet vormen dan met de PvdA. |
Goed dat het een stelling is, en niet de werkelijkheid...... Ik denk dat een kabinet met de PVV binnen 4 jaar valt. Vanwege het feit dat de PVV nogal onvoorspelbaar zal reageren op politieke onderwerpen.
We moeten ook voorzichtig zijn met àl te rigoreus bezuinigen. Het moet niet zo zijn dat er maatschappelijke ongelukken gebeuren doordat er geen geld meer is..... Monumenten moeten gewoon gerestaureerd kunnen worden en je wilt toch wel dat ons land trots kan blijven op het Concertgebouw-orkest???
Misschien is het wel goed als de regering zich tijdelijk bemoeit met de bestuurslagen in de zorg. Het zou me niets verbazen als met goede reorganisaties een heleboel dure managers kunnen afvloeien. Maar daarvoor moet de regering wel tijdelijk de regie van zorginstellingen overnemen, anders gaat het nóóóit lukken om overbodige managers de laan uit te sturen......
Met vereenvoudiging van regelgeving en procedures kan men ook ambtenaren uitsparen. Maar we zitten nu eenmaal in een complexe samenleving, we kunnen niet meer terug naar de tijd waarin elke gemeente met enkele ambtenaren kon volstaan.
Het is dus èrg makkelijk om te roepen dat een regering van cda-vvd-pvv ons land goed kan leiden, men zal onherroepelijk op grenzen terechtkomen..... niet alles kan wat men wil.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:19
|
|
|
|
| WILLEMIEN943 schreef: | Ik snap echt niet wat je hier dan zoekt op CM. Wat een vreselijke wezens die vrouwen, haha. Ik zou de moeite maar besparen! |
Hé Willemien, wat zeg je nou...de moeite besparen en jij ook nog hier??
Nee joh....vrouwen zijn juist de perfecte aanvulling en andersom mannen.
t is juist de combinatie van beiden die een relatie zo aangenaam, indrukwekkend, interessant en leuk maakt. Open staan voor mekaar en mekaar ontdekken en aanvullen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:21
|
|
|
|
Wat mij afgelopen weekend enorm opviel was de stilte.
Echt waar, ik zei het nog tegen mijn kinderen.....luister eens, je hoort niets.
En nu net las ik op een ander forum, dat wel 10tallen anderen dat ook hadden ervaren.
En weet je wat er miste , dit weekend.....juist vliegtuigen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:22
|
|
|
|
| ARIENNEZ498 schreef: | dappere dodo! 'k ben blij dat jij het geplaatst hébt! je mag er best met een knipoog naar kijken én het erover hebben! Bedankt voor je bijdrage Jonathan, ik vind het in elk geval leuk! |
Ik hoop dat ik hier dan mee een grote wens van jullie heb volbracht...doe ik graag hoor, luisteren naar wensen van vrouwen, of ik er wat mee doe??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 23:31
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Moeten is dwang, maar wel een typerende reactie van een vrouw die denkt de mannen te kennen, zonder zich ook in hem verdiept te hebben. Helaas is dit meer regel dan uitzondering
http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM
Vandaar dat mannen vrouwen niet snappen, en vrouwen mannen niet WILLEN snappen .....  |
Lariekoek crossroad.........missschien moet jij je toch eens wat meer in de vrouw verdiepen...... En je vult het aardig in......moet je nooit doen, vooral niet bij vrouwen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:08
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Wat mij afgelopen weekend enorm opviel was de stilte.
En nu net las ik op een ander forum, dat wel 10tallen anderen dat ook hadden ervaren.
En weet je wat er miste , dit weekend.....juist vliegtuigen |
hmmm ... kan ik begrijpen ja... Maar is mij niet opgevallen, de buren maken nog net zoveel lawaai...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Rell, ik las net , als er vragen of problemen zijn, dan kan ik die hier kwijt,.
Ik heb een vraag. Ben een verwoed visser, heb dit jaar 6 wedstrijden al gevist maar nog geen staart gevangen . Niemand van mn medevissers heeft dit voor mekaar gekregen . Ik heb al van alles geprobeerd ( vers aas , oud aas, zeemeermin gegoogled, heel veel aftershave opgedaan om de vis te lokken) maar niets helpt. Zaterdag weer wedstrijd en ik vrees nu al met grote vreze. Kan jij, wijsneus , mij helpen? |
je moet ook niet gaan vissen met een haakje, maar met een lasso.... als de vis dan ff boven komt om te kijken, en weer onder water duikt, op dat moment gooi je de lasso om zijn staart ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lariekoek crossroad.........missschien moet jij je toch eens wat meer in de vrouw verdiepen...... En je vult het aardig in......moet je nooit doen, vooral niet bij vrouwen...... |
Hap hap hap, heb je de link geopend en gekeken ?? Wel doen hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 00:46
|
|
|
|
| NISHA834 schreef: | ...Het gaat er ook niet om of wij God snappen, maar:
Ken Hem in al uw wegen...
Maar ik lees ook verheugd, dat je inziet waar je wieg stond! |
ja idd. ... maar snapt van God soms écht niets ... terwijl het in ons menselijk denken zóó voor de hand liggend was ... jij snap? ... nou ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 01:57
|
|
|
|
zo kunnen we t ook lezen hoor meis geweldig fijn voor jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:22
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | je moet ook niet gaan vissen met een haakje, maar met een lasso.... als de vis dan ff boven komt om te kijken, en weer onder water duikt, op dat moment gooi je de lasso om zijn staart ....  |
nee cross dat werkt ook niet en is veel te inspannend... gooi gewoon wat dinamiet in het water (wel eerst aan steken anders doet ie het niet) dan boem en kan je met een schep net de vissen opvissen dat kan, of wat ook kan is euhm gewoon geduld hebben net zoals het geduld is met het vissen naar een relatie , moet je ook geduld voor hebben het andere geslacht wil niet altijd bijten he, en daar werkt dinamiet denk ik niet krijg je alleen maar kleine stukjes partner van das niet de bedoeling....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:23
|
|
|
|
|
ik zie wel een 5,6 voor inactieve profielen......sja....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUNFLOWER529
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:47
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen anita324
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 roos166 en vriendin joke en 2 kids
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah |
Hallo Hannah,
Heel erg bedankt voor je uitnodiging...maar ik moet helaas zeggen dat ik niet mee ga met mijn vier kinderen...het gaat niet lukken, deze datum...misschien een volgende keer... Ik wens jullie allemaal een hele gezellige middag toe...
Take care and God bless you all...
Groetjes Saskia
Laatst aangepast door
|
SUNFLOWER529
|
op dinsdag 20 april 2010, 07:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:49
|
|
|
|
jammer saskia, misschien kun je een volgende keer mee.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:53
|
|
|
|
dezelfde situatie kom je ook tegen bij abraham, wanneer hij bezoek krijgt, vlak voordat sodom en gomorra worden verwoest. ook daar verschijnt de Heere Jezus als engel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:55
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Een knuffel voor Hannah... Je hebt het verdiend meid...  |
dank je suus; en wanneer kom je 'm brengen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 07:58
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Een knuffel voor Hannah... Je hebt het verdiend meid...  |
dank je suus; en wanneer kom je 'm brengen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 08:46
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Rell, ik las net , als er vragen of problemen zijn, dan kan ik die hier kwijt,.
Ik heb een vraag. Ben een verwoed visser, heb dit jaar 6 wedstrijden al gevist maar nog geen staart gevangen . Niemand van mn medevissers heeft dit voor mekaar gekregen . Ik heb al van alles geprobeerd ( vers aas , oud aas, zeemeermin gegoogled, heel veel aftershave opgedaan om de vis te lokken) maar niets helpt. Zaterdag weer wedstrijd en ik vrees nu al met grote vreze. Kan jij, wijsneus , mij helpen? |
Een boot, een sonar-installatie en een groot net.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 08:48
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Wat mij afgelopen weekend enorm opviel was de stilte.
En weet je wat er miste , dit weekend.....juist vliegtuigen |
En een pure blauwe lucht, zonder condensstrepen veroorzaakt door vliegtuigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:06
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | | ik zie wel een 5,6 voor inactieve profielen......sja.... |
ja maar vergeleken met de andere sites is dat nog hoog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:17
|
|
|
|
Geen zonnetje vandaag,dus straal ik zelf maar
Maak wat van deze prachtige dag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:17
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | | ik zie wel een 5,6 voor inactieve profielen......sja.... |
Sja... niet alles kan volmaakt zijn heh.....
Omdat consumentenkwesties nogal eens mijn belangstelling hebben, heb ik een aantal reviews gelezen van diverse contactsites en de reviews met elkaar vergeleken. Zéér opvallend is het verschil tussen de contactsites die een hoge notering van Tros Radar kregen en de contactsites die een lage notering van Tros Radar kregen. Na bestudering van de reviews ben ik tot de conclusie gekomen dat contactsites die hoger / hoog genoteerd staan, terecht een hoge notering c.q. waardering gekregen hebben.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op dinsdag 20 april 2010, 09:20
|
|
| Naar boven |
|
|