| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 19:36
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 7 mei 2010, 16:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 19:39
|
|
|
|
| SOLAFIDE630 schreef: | Wat mij betreft kun je blijven Robbedoes.........
Ik hou het hier op dit forum voor gezien en sla het stof van mijn voeten..... Gods zegen iedereen! |
wat een hoogmoedige reactie....ik sla het stof van mijn voeten
je kan beter de hand eens in eigen boezem steken en inzien dat je niet voor niets een ban hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 19:42
|
|
|
|
nu snap ik waarom je gaat carien... hakko en mais... het schrijven lukt niet meer goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 19:45
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hahaha.... ik heb een paar dagen getwijfeld......abonnement zou 2 mei aflopen. Wat doe ik....verder met CM ?? Ik weet het niet. Waarom zou ik t wel doen? Omdat dit een dating-site is? Ik weet wel wat ik graag wil, maar ik weet ook dat God mij 'haar' op mijn weg moet brengen. En Hij heeft zijn kans gehad.... ben 6mnd lid of zoiets geweest nu.... maar waarvoor? Gevonden wat ik zoek, nee jammer genoeg niet. Maar wel leuke kontakten 
Twijfel alom......maar ik heb besloten.....heb weer €20 euri in de pot gegooid....
Jullie zijn nog niet van me af.... maar ik zoek wel iemand die mij van jullie afhelpt  |
Haha Jonathan, zo heb ik ook lopen twijfelen en denken en malen, ga ik door, stop ik, wil ik wel stoppen, maar ook ik heb besloten om nog even lid te blijven, ik heb geen €20,00 in de pot gestopt maar voorlopig even €10 ,00.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 19:51
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 7 mei 2010, 16:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:03
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | je kan beter de hand eens in eigen boezem steken en inzien dat je niet voor niets een ban hebt |
.....das heel wat anders dan een knuffel(hoekje)
gelukkig zijn we nu allemaaaal op de hoogte van deze ban
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:09
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik moet mezelf nog steeds bij de lurven pakken om de afwas te doen
maar ik heb de hele dag al naar mijn lurven lopen zoeken. heb zelfs internet geraadpleegd. maar niks hielp |
Misschien toch wat kabouterjes inhuren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:12
|
|
|
|
| SANDRA206 schreef: | .....das heel wat anders dan een knuffel(hoekje)
gelukkig zijn we nu allemaaaal op de hoogte van deze ban  |
Dan kunnen we het knuffelhoekeje nu weer in gebruik nemen zoals het hoort!
Een knuffel voor iedereen ................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:13
|
|
|
|
Solafide is zelf uitgevlogen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:15
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Misschien toch wat kabouterjes inhuren?  |
hoe kan ik die kaboutertje bereiken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:16
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nou ..... eh.. Chris heeft alles weggehaald, wat niet over t onderwerp ging. Dus dan hoop ik dat we t daar weer -gewoon- over kunnen hebben |
Ja, gelukkig maar dat ie er geen slotje op heeft gezet, anders vervalt er gelijk weer een interessant forumonderwerp...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | hoe kan ik die kaboutertje bereiken?  |
Is eigenlijk een ander topic.... Plopperdeplop in Plopsaland....
Of anders: de boeken van Rien Poortvliet raadplegen. Volgens hem doen kabouterjes hèt namelijk ook....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:18
|
|
|
|
|
ik dacht dat het onweerde, maar het was een motor die voorbij kwam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:21
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | idd, dat griekse beeld staat bij mij gewoon voor de sier. Trouwens die goden uit die tijd, Zeus, Afrodite etc bestaan niet eens meer
(Af)Goden van deze tijd: werk, muziek, voetbal, partner, sex, sport
ook die dingen kunnen je contact met God geheel verstoren.
wat dacht je van geld ...?
En dan gaf ik eerder al aan bepaalde muziek waar iedereen naar luistert en meeblert. Bohemian Rapsodie van Queen, Hotel Calafornia van the Eagles, Paradise by the dashboard light, acdc etc Daar luisteren christenen ook naar, zingen het mee. Dan vraag ik mij af of die invloed niet veel en veel directer is. Dan kan je met allerlei...gij zult geen geneden beeld- teksten komen, maar dan kan je dus elk beeldje wegdoen, van een hond/kat/paard/mens/dier etc, want alles zou je als afgod kunnen gaan zien. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:25
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | ik dacht dat het onweerde, maar het was een motor die voorbij kwam |
Een Harley???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:27
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Een Harley???  |
kon het niet zien, maar vele harley rijders hebben een pispot op hun hoofd. stomme helmen zijn dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:33
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | dat bedoel ik dus. er zijn vele voorwerpen in huis , waar wij niet meer zonder kunnen. het gaat er om, wat doe je ermee, en waar gebruik je het voor. ook in de muziek kunnen we wel een opruiming gaan houden. muziek speelt op je emotie. dat is bij mij zo. | Dat is onder andere zo. Maar een Buddha beeld is en blijft occult. En dat kun je niet wegredeneren wat je in mijn ogen nu wel doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:35
|
|
|
|
jaren geleden heb ik ergens een discussie gevolgd en dat ging over dopen van adoptie kinderen. er waren mensen die bezwaren hadden, omdat ze niet wisten of de kinderen wel geboren waren uit gelovige ouders.
graag alleen reacties van mensen die de achter de kinderdoop staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:38
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ja, gelukkig maar dat ie er geen slotje op heeft gezet, anders vervalt er gelijk weer een interessant forumonderwerp... |
onderwerp kan je gewoon weer starten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:44
|
|
|
|
lees wat ik eerder heb geschreven chat. ik beredeneer niks weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:44
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Dan kunnen we het knuffelhoekeje nu weer in gebruik nemen zoals het hoort!
Een knuffel voor iedereen ................  |
sorry sorry sorry...... maar ik vond de reactie niet geplaatst om nog even een steek onderwater te geven. En dat met woorden van Jezus, die ze tegen de discipelen zei om aan te geven dat ze dat moesten doen, als ze geen gehoor vonden. Dus een hoogmoedige reactie vond ik t. Vandaar.
Maar ook van mij voor iedereen een knuffel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:46
|
|
|
|
Wat mij betreft dan gewoon laten dopen, ze krijgen bij hun adoptie ouders de christelijke opvoeding waar je in dit geval als adoptie ouders ja tegen zegt voor de doop van je adoptiekind. Of de ouders van het kind al dan niet gelovig zijn doet m.i. niet ter zake.
Bij God is iedereen welkom, wie de ouders ook zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | jaren geleden heb ik ergens een discussie gevolgd en dat ging over dopen van adoptie kinderen. er waren mensen die bezwaren hadden, omdat ze niet wisten of de kinderen wel geboren waren uit gelovige ouders.
graag alleen reacties van mensen die de achter de kinderdoop staan. |
Dan kun je slechts als volwassene gedoopt worden: als je zelf gelooft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:54
|
|
|
|
Lucky Ajax
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | kon het niet zien, maar vele harley rijders hebben een pispot op hun hoofd. stomme helmen zijn dat |
Als ze een pispot op hun hoofd hebben dat mogen ze wel uitkijken dat er geen pis op hun hoofd krijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:58
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Dan kun je slechts als volwassene gedoopt worden: als je zelf gelooft. |
En wat is je onderbouwing hiervoor dan, waarom moeten ze eerst zelf geloven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 20:58
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Mooi geanalyseerd Mieke. Ik kan me er in vinden... op één ding na... Ik zou de mens geen sociaal dier willen noemen, maar een sociaal wezen... Mijns inziens doet dat meer recht aan onze Schepper! |
Dank je, Liesbeth, dat had ik kunnen weten....)). Ik betwijfel of mijn woordgebruik iets toedoet aan recht doen aan onze Schepper, hoor! Dat is meer voor ons mensen. Ik twijfelde of ik het woord zou laten staan, en besloot dat toch te doen omdat ik daarmee duidelijk aangaf dat het samenleven van mensen een instinctieve behoefte is, die sterker is dan welke redenatie dan ook. Trouwens in ons gelegd door onze Schepper, daar zullen we het over eens zijn! )).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 21:07
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | sorry sorry sorry...... maar ik vond de reactie niet geplaatst om nog even een steek onderwater te geven. En dat met woorden van Jezus, die ze tegen de discipelen zei om aan te geven dat ze dat moesten doen, als ze geen gehoor vonden. Dus een hoogmoedige reactie vond ik t. Vandaar.
Maar ook van mij voor iedereen een knuffel  |
nou dan doe ik ook mee... haha ... iedereen een knuffel van mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 21:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Lucky Ajax  |
nou.....lucky....stom feijenoord, domme keepersfout en toen gefrustreerd ongeconcentreerd verder, en gelijk weer een doelpunt erbij
tja..... dom feijenoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|