| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:27
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Oke nu ben ik echt heeeeeeel blond ben de draad compleet kwijt  |
Dat: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken... Vind ik insinuerend overkomen, ik belde een vriend die vond het ook, maar dat mag, omdat Jol me weleens hielp, en ik hielp haar zeker nooit?
Ik wil hard werken nu, en ik heb geen zin om me in woordspelinkjes te verdiepen.
Zo ook, ik laat me niet door Roady Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 11:01 beschuldigen dat ik in handen van folteraars wordt gezet, omdat ik iemand niet vergeef, en dat ging over iemand die smeekte...mat 18. en niet iemand die ontkende.
Dus ja, dan wil ik de hele vergelijking er nog wel een keer inzetten.
Als Jol dat dan niet snapt, kan ze dat ook gewoon vragen. Ipv: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...
En ook: Geplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:38
LEANNE226 schreef: Op zich een mooie gedachte maar CM zit vol met alleenstaande ouders die deze keuzes niet kunnen maken. Deze ouders werken of zitten in de bijstand.De eerste groep kiest voor financiele zelfstandigheid,de tweede groep kiest ervoor zich te laten onderhouden..........hoe kijk je hier tegenaan?
Niemand kiest daarvoor is mijn mening, en ik heb al genoeg over me heen laten lopen in 'armoede in nederland'.
S. die nu keihard aan zichzelf wil werken en gewoon d'r mening blijft zetten, .......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:30
|
|
|
|
Jans: Waaruit begrijp jij dat Jol dat niet snapt? Kun je dat uitleggen, Shanita? Ik vind dit nu niet zo`n aardige uitspraak. En ik vind dit niet aardig: Jol: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:31
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik sta totaal perplex van je insinuatie. |
Dit is ook een insinuatie: JOL252 schreef: Shanita, ik denk dat je je boodschap nu duidelijk genoeg hebt neergezet... maar ik vraag me af wat en hoe je nu hiermee iets wilt bereiken... En daar stond ik weer perplext van...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 februari 2013, 18:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:33
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Vandaag de rouwkaart ontvangen van iemand van de huiskring waar ik tot voor kort naar toe ging. Ze kon het leven niet meer aan. Ik heb haar maar één keer ontmoet, maar het raakt me diep, dat er mensen in je omgeving zijn, die niet meer verder kunnen/durven leven, omdat het leven hen te zwaar valt. Als je er van uitgaat dat God alles voorbeschikt, had hij dan ook hier de hand in? |
wat erg om zoiets te ervaren!! (heb zelf ook ooit een keer zo'n situatie meegemaakt - 2 x eigenlijk al - en ik weet wat er dan ongeveer door je heen gaat en dat je het zóóó graag zou willen terugdraaien)
wat betreft "voorbeschikken": net zoals wij Zijn wil lang niet altijd ten gunste van die van ons kunnen bewegen... kan God op Zijn beurt ook niet altíjd "voorbeschikken", hij heeft ons gemaakt met een vrije wil dus het is voor hem ook respecteren c.q. afwachten wat wij al of niet doen of nadrukkelijk laten a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op vrijdag 8 februari 2013, 20:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:36
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | wat erg om zoiets te ervaren!! (heb ook ooit een keer zo'n situatie meegemaakt en je zou het zóóó graag willen terugdraaien)
wat betreft voorbeschikken: net zoals wij Zijn wil niet altijd ten gunste van die van ons kunnen bewegen... kan God op Zijn beurt ook niet altíjd "voorbeschikken", hij heeft ons gemaakt met een vrije wil dus het is voor hem ook respecteren c.q. afwachten wat wij doen als spontane actie of als antwoord op iets anders |
Even voor alle duidelijkheid: ik ga er niet van uit dat God alles voorbeschikt heeft, maar dat heb ik van de week ook duidelijk genoeg geschreven, dacht ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:40
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Even voor alle duidelijkheid: ik ga er niet van uit dat God alles voorbeschikt heeft, maar dat heb ik van de week ook duidelijk genoeg geschreven, dacht ik. |
Even voor alle duidelijkheid, mensen kunnen ook al op de hoogte zijn van het fenomeen "voorbeschikken" en alle ins en outs daarvan zónder dat er in dit forum al over zou zijn geschreven... a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op vrijdag 8 februari 2013, 18:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Dit is nog eens een geniale oplossing Dus je moet op relatiebureau Mens en Relatie in Oentsjerk zijn voor rijke mannen. Heb je het nummer?????????????  |
Zijn de jaarbeurshallen voor jou geen optie dan vorige week waren Bertha 1 en Bertha 2 in de aanbieding En die zijn aan de man gebracht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik ook dat vrouwen te veel beschermd worden, kinderen daar in tegen te weinig. In de de meeste, 90%, gevallen, krijgen vrouwen na een scheiding, de kinderen toe gewezen, ook al zijn zij vaak schuldig, in een scheiding.
Wij kennen dan ook weinig tot geen mannen die alimentatie krijgen, laat staan bijstand om de kinderen op te voeden. In die 50 jaar, is er qua emancipatie eigenlijk nog niets veranderd, en gaat dit fenomeen nog steeds op de oude voet verder. In 9 van de tien gevallen, krijgt de vrouw de kinderen toegewezen.
En in de meeste gevallen, wordt er na de scheiding, van man en vader, weer een nieuwe partner gezocht en gevonden. Die met de vrouw en moeder, een relatie aan gaat, en of er een klik is met de kinderen, is in veel gevallen ver te zoeken. |
Vind ik wel héél kort door de bocht om zomaar te zeggen dat een klik met de kinderen in veel gevallen ver te zoeken is . Mij lijkt het een zeer belangrijk iets dat als je voor een toekomstige partner kiest dat de kinderen die er zijn ook meetellen . Ik zal niet zeggen dat iemand dan een vader of moederrol moet gaan invullen , maar gewoon goed en leuk met de kinderen kunnen omgaan is m.i. wel iets heel belangrijks .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:43
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Vandaag de rouwkaart ontvangen van iemand van de huiskring waar ik tot voor kort naar toe ging. Ze kon het leven niet meer aan. Ik heb haar maar één keer ontmoet, maar het raakt me diep, dat er mensen in je omgeving zijn, die niet meer verder kunnen/durven leven, omdat het leven hen te zwaar valt. Als je er van uitgaat dat God alles voorbeschikt, had hij dan ook hier de hand in? |
Sterkte Jans, heftig hoor zoiets...... Ik ben ook van mening dat alles wel bij God bekend is, maar we hebben in dit leven ook onze eigen verantwoording gekregen, je kan niet zeggen dat God hier de hand in heeft, dan zouden we Hem de schuld geven, terwijl Hij niet uit is op ons verderf......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:48
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Pffff wat ben ik blij dat ik het gezeur allemaal niet heb. Alles zo lezende denk ik weleens, zijn er hier ook nog mensen zonder problemen? Helaas kom ik soms dankbaarheid tekort
Ontopic: Tipsch voor den man: - zich niet jeugdiger voordoen dan hij in den werckelyckheid isch - eerlykheid betrachten, ook kleine noodleugensch zyn leugensch - den man denckt vaak al dat hy den huidverkopen kan voordat de beer geschoten isch.  |
Ach Roosje, de ijzersterke beerinnen zijn nog op eenne vinger te tellen hier, om van Edelherten maar te zwijgen Hang....zw...tjes zat, en tipisch voor de man allang uit........n
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:51
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.
Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.
Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.
Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.
Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.
Bron Telegraaf  |
Lees dit maar even, heb ik ff van internet afgeplukt van iemand die ervaring heeft met deze datingsite
Ook ik heb een zeer zeer slechte ervaring met Mens @ Relatie.....pure geldklopperij.2000,-Euro kostte het mij,om heren te ontmoeten die totaal ,maar dan ook totaal niet mijn aan mijn zoekprofiel voldeden...verre van dat zelfs.
Sneu en pijnlijk voor deze heren,er was zelfs een man die halfzijdig verlamd was,daar had men mij helemaal niet over ingelicht,schandalig..........!!Ook voor deze man erg pijnlijk,zo wordt er daar met mensen omgegaan.....Ik heb bedankt na 3 afspraken ,dan maar mijn geld kwijt.....wat een zielige organisatie.In mijn kennissenkring heten ze nu dan ook Mens @ Frustratie..die naam past beter.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op vrijdag 8 februari 2013, 18:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vind ik wel héél kort door de bocht om zomaar te zeggen dat een klik met de kinderen in veel gevallen ver te zoeken is . Mij lijkt het een zeer belangrijk iets dat als je voor een toekomstige partner kiest dat de kinderen die er zijn ook meetellen . Ik zal niet zeggen dat iemand dan een vader of moederrol moet gaan invullen , maar gewoon goed en leuk met de kinderen kunnen omgaan is m.i. wel iets heel belangrijks . |
Ik begrijp je goed, Visser. Misschien heb jij geluk met het vinden van zo'n partner maar er zijn vast andere mensen die het het ook willen en heel goed hun best doen om die klik te vinden maar toch geen toegang krijgen. En wat dan? Einde relatie???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ...ik ben weeral wakker geworden...terwijl ik hoop dat het niet meer zo hoeft voor mij... |
Wat bedoel je Frank?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nou Roos, de bijstandsmoeders worden er ingeschreven maar er is nog eeeeh wat een gebrek aan rijke stinkerds en mannen met goede banen. Die hebben ook lak aan de wethouders van Dongeradeel en Dantumadeel, vrees ik althans en maken hun eigen keuze. Het is mogelijk een goede prikkel voor de dames. Je hoeft ook niet rijk te zijn als man: het criterium is dat je de desbetreffende dames uit de bijstand kunt houden. Door de slechte economische omstandigheden zijn nogal wat dames wel erg passief maar de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat er ook niet veel werk is in deze omgeving. Eerlijk gezegd vind ik het wat genant van de wethouders om dit soort dingen in te stellen. Er is ook nog zoiets als de menselijke waardigheid van de bijstandsvrouwen. We investeren in je en dan moet je zorgen dat je een man krijgt die je uit de bijstand haalt. Het gaat mij persoonlijk te ver.
Thomas, houdt van eerlijke berichtgeving en heeft dus een bloedhekel aan de Telegraaf. |
Begrijp ik wel hoor Thomas, Roos die nog steeds niet geloofd dat dit serieus is! Als het eind maart was dan zou ik denken dat het een 1 april grap is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:39
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Zijn de jaarbeurshallen voor jou geen optie dan vorige week waren Bertha 1 en Bertha 2 in de aanbieding En die zijn aan de man gebracht  |
nee dank u
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 20:38
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Wat bedoel je Frank? |
Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 20:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede... |
was je de afgelopen 7 dagen maar hier.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 20:50
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede...[/quot]
Zucht Frank kom op zeg je moet denken zij is jou niet waard. Je ben een goeie vent. En gewoon lekker door gaan niet gaan zoeken dan vind je haar niet. Ze komt van zelf er is geen hand vol maar een land vol. Blijf lekker je zelf. Deze is niet waard om bij de pakken neer te gaan zitten. Kom op zeg kijk wat je heb ziet wat je alleen hier doet op forum stuk je humor en gezelligheid wat jij brengt. Ga lachen en denk ze moet eens weten wat ze weg gooit zelf weten. Jij bent een top man en welke. Vrouw wil geen lieve aardige en humor volle vent. Op een dag kom ze maar niet op moment dat jij verwacht.
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op vrijdag 8 februari 2013, 20:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 21:37
|
|
|
|
Crises
In de wereld, ja, er komen weer betere tijden.
Gelukkig. Is al tijd al zo geweest.!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 februari 2013, 21:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 21:48
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Begrijp ik wel hoor Thomas, Roos die nog steeds niet geloofd dat dit serieus is! Als het eind maart was dan zou ik denken dat het een 1 april grap is  |
Nou, Mens en Relatie lijkt geen kantoor in Oentsjerk te hebben, wel een beetje raar....
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 22:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | jaloers op een blauwtje???  |
date met een smurf denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALINE891
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 22:35
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Misschien is vrij zijn weekend dan ook wat voor jouw Op vrij zijn kan je dat opzoeken op www en dan zie je vrij zijn weekend , Genezingsdienst Martin Koornstra ook daar ben ik aangeraakt, niet door hem maar door HEM JEZUS REDDER VAN ALLE MENSEN. Het zijn weekenden waar in een ieder persoonlijk door hem word aan geraakt soms niet maar wel nieuwe kracht krijgt om te dragen en te zien wie je werkelijk kan vertrouwen HEM alleen er is geen andere GOD dan HIJ En het maakt niet uit als Jezus maar centraal staat.
En dat is wat ik zoek Hem waar maakt niet uit HIJ geeft mij als ik me open stel mijn hart volledig open stel voor HEM mijn Koning. Niemand kan de troon van God roven nee niet één
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=43&Itemid=377
God is met jouw en allen die dit lezen. zegens en groet van mij Anita |
Het lijkt mij ook heel mooi,ik wil ook wel graag mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:05
|
|
|
|
|
een typisch Telegraafverhaal.....de sensatie en de onzin druipen ervan af zoals gebruikelijk.....waar zien ze de NoordFriezen voor aan? Het lijkt een beetje op vrouwenhandel.....een soort slavenmarkt...de huishoudster wordt gekoppeld aan de broodheer....niet van deze tijd en voor beide partijen een genante vertoning....ik geloof er niks van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:34
|
|
|
|
|
artikel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:37
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | een typisch Telegraafverhaal.....de sensatie en de onzin druipen ervan af zoals gebruikelijk.....waar zien ze de NoordFriezen voor aan? Het lijkt een beetje op vrouwenhandel.....een soort slavenmarkt...de huishoudster wordt gekoppeld aan de broodheer....niet van deze tijd en voor beide partijen een genante vertoning....ik geloof er niks van. |
ach, in tijd van nood leert men zijn/haar grenzen kennen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:46
|
|
|
|
| ALINE891 schreef: | | Het lijkt mij ook heel mooi,ik wil ook wel graag mee |
Aline het vrij zijn weekend zit al vol geboekt dat gaat denk ik niet meer. Even op de site kijken , van Vrij zijn .
wie weet dat je een volgende keer er naar toe kan gaan dacht eind zomer weer een vrij zijn weekend is .
Wens je Gods zegen toe
En ik heb eerder geschreven dat ik geen uitje regel maar mensen hier alleen attendeer op de mogelijk heden.
Mocht je gaan dan hoop ik dat je een fijne tijd zult hebben, Bij mij was dat wel zo als of ik aan het baden was in een heerlijk warm bad.
Nog even toevoegen Herman boon geweldig he om mee te maken . Weet je het is niet Herman boon dat zegt ie zelf ook altijd Het is de Heer die je nieuwe kracht geeft en zorgt dat je dichter bij hem komt wau ja zo heb ik het ook ervaren . wilde niet eens naar huis dacht blijf hier voor altijd wil niet meer hier weg .Zo fijn opgebouwd vorig jaar al weer maar zoals je schrijft ja zo heb ik ook ervaren.
Groet anita
Laatst aangepast door
|
ALTJE848
|
op vrijdag 8 februari 2013, 23:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAT170
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:54
|
|
|
|
|
Ik heb zelf geen kinderen maar vond het wel goed van een gelovige vrouw die haar kind van de basisschool had gehaald die dag. Ik dacht dat ze klassikaal met occulte dingen bezig waren en toen heeft ze haar kind opgehaald. Ik vond het goed wat ze had gedaan en ik denk dat ik hetzelfde had gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede... |
heb ook wel e s me momenten gehad dat ik dacht heb het effe gehad, toen bad ik tot god en zei hem alles en vroeg of ik in zijn armen mocht slapen en wel dat hielp, echt.ben er van overtuigd dat ik ook echt op die momenten in gods armen mocht slapen. dus gods armen dicht om je heen gewenst frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 00:00
|
|
|
|
en wat moet het forum zonder jou? weet je hoe veel mensen jou hier waarderen frank? je ze laat lachen ook, weet je hoe goed dat sommigge mensen hier doet, dus morgen voilà weer uit bed, slinger maar effe wat cm ers op de ban en doorgaan en ik blijf net zolang voor je bidden tot dat je die ene heb gevonden die bij jou hoort.
|
|
| Naar boven |
|
|