| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 20:39
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | knap voornemen... ben erg benieuwd of het je lukt haha... succes ! |
Anders geef je even je msn als hulplijn, Sus Jij hebt het tenslotte 11 dagen zonder CM weten te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 20:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Even voor de duidelijkheid, dit topic ging juist over de vraag of we niet te tolerant zijn geworden en daar past ook deze discussie in. Het is jammer dat je alleen maar over de toon praat en niet over de inhoud. Daarom zie ik mij weer genoodzaakt te herhalen dat de vrbondstheologie niet onbijbels is, maar slechts éém vam de vele theologiëen. Ik heb de Dordtse leerregels een doorgelezen en een aantal dingen valt m ij daaraan op. Het eerste is dat het niet een leerstuk is, maar dat het een stuk is gericht tegen andere leringen en dwalingen. Het is dus meer anti dan pro. Verdeer staan de aspecten als predestinatie en verbond centraal. Maar in plaats van een credo (ik geloof) is het meer een non credo (ik geloof niet) en dan worden de leringen benoemd en wwerlergd. En de volgenlingen van dwaalleren worden opgeroepen zich te bekeren. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 20:48
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Of het leven op CM  |
To be or not to be...
Ik verleng dus ik besta!
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:08
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | over het algemeen doe ik het toch wel zonder fouten...meester?? Ik word nu erg onzeker van je. Dacht dat ik de taal redelijk onder de knie had.
en beste chat.... ik begrijp ook wel dat je die fouten ziet van anderen, ik zie ze ook wel, maar ieder mens, handelt naar zijn kunnen, sommigen doen het met taal iets minder. Maar de inhoud van het geschrevene is volgens mij altijd het zelfde als je over die dingen heen leest.
En verder....kids kunnen tegenwoordig alleen nog maar msn taal...dat is pas 1 groot foutje...zeg je er wat van ...dan krijg ik steevast het antwoord...je begrijpt toch wat er staat??? | Juist omdat je zo goed kunt schrijven, dacht uj dat je een opmerking wel kon verdragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik hoop echt dat jouw eerste zin sarcastisch is.... Als werkgever word ik een beetje gestoord van al die feestdagen die ik "gewoon" moet doorbetalen. Het zijn nu 3 weken op een rijtje hier, hemelvaartsdag, pinksteren en froleichnam. In totaal 3 dagen vrij geven en doorbetalen terwijl ze geeneens naar de kerk gaan of uberhaupt weten waar deze dagen voor staan. Voor mijn part schaffen ze al die verplichte dagen lekker af. Eens zien hoeveel mensen dan 2e pinksterdag nog vrij nemen... Neem in de winter maar vrij als het vriest, dan ligt de economie toch stil en het scheelt mij verwarmingskosten! |
Typisch een werkgeversstandpunt. Een kleine middenstander met een kruideniersmentaliteit. Als je je personeel geen vrije dag kunt geven, lees als ondernemer kunt veroorloven om ze vrij te geven, dan stop je toch lekker en je neemt zelf een baas. Dan ben je ook lekker doorbetaald vrij met zulke dagen en kun je wellicht nog in het vorstverlet ook en dan lekker zwart bijklussen.
Imre, die vindt dat ondernemers niet moeten zeuren. Want het is hun eigen keuze!
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zaterdag 29 mei 2010, 21:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:18
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 30 mei 2010, 14:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | In totaal 3 dagen vrij geven en doorbetalen terwijl ze geeneens naar de kerk gaan of uberhaupt weten waar deze dagen voor staan. Voor mijn part schaffen ze al die verplichte dagen lekker af. |
Wel bijzonder om elders op het forum te lezen dat je wel vindt dat ieder zijn eigen feestdag mag vieren... Of ben je wel bereid tot het geven van 6 door de werknemer zelf nader in te vullen vrije dagen bovenop de vakantie-uren voor eventuele feestdagen en dergelijke (vaak zijn er 6 doordeweekse feestdagen per jaar als we de christelijke en Nederlandse feestdagen volgen), zoals elders voorgesteld?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:22
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Sure,ik moet toch wachten he.......... |
Goed, ik heb gebeld met het Korps Mariniers. Ze hadden niemand beschikbaar dit weekend. Ze vroegen of een aantal stoere marrechaussees ook goed was. Of anders een compleet arrestatie- en bijstandsteam. Je kunt nog kiezen!
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zaterdag 29 mei 2010, 21:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:24
|
|
|
|
Filosofische vraag:
Mensen houden van dieren. Maar.... houden dieren ook van mensen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik vind het een mooi geschreven stukje suus.
. |
Het goede van het stukje vond ik dat er ook positief naar zelfbevrediging wordt gekeken... als iets wat hoort bij seksualiteit als onderdeel van ons mens zijn. Ook de gevaar zijde die wordt beschreven, namelijk het gevaar om er aan verslaafd te raken.
Het stukje is misschien nog wat voorzichtig ("af en toe"); ik denk zelf dat er geen standaard norm is voor hoe vaak het 'mag' of 'zou mogen'. Denk dat een ieder dat voor zichzelf wel weet... ik ga daar geen uitspraak over doen, want ik vind dat ik niet voor een ander kan bepalen hoeveel kan en hoeveel niet kan. Het is misschien een voorzichtige stap naar meer openheid, maar het is in elk geval een begin van dat seksualiteit hoort bij het mens zijn, ook voor een single christen... Jouw schrijven Hannah, vind ik een prima aanvulling...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:27
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Tessybear!
Ik bedoelde eigenlijk voor een deel leren kennen. Doordat je dan veel te weten komt. Een beeld vormen van iemand, zeg maar.
Iemand echt leren kennen, ja, dat kan natuurlijk alleen in real life :)
Fijn Weekend!!!!
Shanita.
 |
Chatten is beperkt op het eerste gezicht, maar je vormt je wel een beeld - en het kan ook hevig zijn. Het is ook zo dat je al flink 'gepraat' hebt voordat je elkaar ziet he. En dan het beeld nog kloppend krijgen. Veel hangt wel af van je typevaardigheid en ook een beetje taalbeheersing kan geen kwaad. Bij een ontmoeting heb je dan toch het gevoel dat je elkaar een beetje kent. En dat kan behoorlijk helpen, het eerste half uur is mogelijk wat onwennig.
Thomas, die een op een chatten niet zo gek vindt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:31
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Filosofische vraag:
Mensen houden van dieren. Maar.... houden dieren ook van mensen?  |
Ik hou van dieren..... zolang ze maar op veilige afstand blijven... Helaas houdt niet elk dier daarvan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:33
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Ik hou van dieren..... zolang ze maar op veilige afstand blijven... Helaas houdt niet elk dier daarvan...  |
Ik heb er vandaag ook wel een paar gezien waarvan ik vrij zeker weet dat ze best van mensen houden...sterker nog, ze vinden ze om op te eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:43
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=3xRy8zx878w&playnext_from=TL&videos=KlaB5tzsJSE
O zo waar! 
I hide me far away from trouble The world outside me grows darker by the day So I promise to stay here close beside Him Surely God would want His children safe Then reading, how my eyes were opened I find that He is leading us out into the world Into the middle of fallen saints and sinners Where a little grace is needed most
CHORUS Come take the Light to darker parts Share His truth with hardened hearts We are not like the world but we can love it Come bring the Hope to hopeless men Until the lost are found in Him He came to save the world So let us be... in it, not of it
Wait a minute If we say we love them, why are we not in it Why we run and hide Entertain a stranger Maybe entertain an angel The danger is if our worlds don't collide
CHORUS
We've cursed the darkness far too long We need to hold the candle high We have to go and right the wrongs We need to touch the world with love With His love
Wait a minute If we say we love them, why are we not in it Why are we not in it
CHORUS 2X
Wait a minute If we say we love them, why are we not in it
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 29 mei 2010, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOY050
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:44
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | He Joy komt er nu wel of geen bbq?? Ik ga voor de 3 juli,................... | ik kan niet op 3 juli maar jij kan dan wel wat organiseren toch !!!!!! Het blijft op 17 juli in sappemeer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGHTBOY799
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:47
|
|
|
|
Njah, die real-life site zit er op sommige punten ook wel echt falikant naast betreffende dit onderwerp, en trekt teksten gruwelijk uit de context...
Vind het dan wel lastig om van zo'n site iets aan te nemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:48
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Typisch een werkgeversstandpunt. Een kleine middenstander met een kruideniersmentaliteit. Als je je personeel geen vrije dag kunt geven, lees als ondernemer kunt veroorloven om ze vrij te geven, dan stop je toch lekker en je neemt zelf een baas. Dan ben je ook lekker doorbetaald vrij met zulke dagen en kun je wellicht nog in het vorstverlet ook en dan lekker zwart bijklussen.
Imre, die vindt dat ondernemers niet moeten zeuren. Want het is hun eigen keuze!  |
De VOC mentaliteit is idd ver te zoeken heden ten dage... Natuurlijk ga ik niet voor een baas werken.... ik haal mn zwarte centjes toch wel binnen, kan een villa bouwen, vette bmw met 232pk rijden en net zo vaak op vacantie als ik wil. Weet jij trouwes wat n kick het geeft in mn fabriek te zien hoe personeel zich afbeuld om mijn luxe te betalen??
Pieter, die vind dat werknemers ook hun verantwoording moeten nemen, hard werken voor de baas want als het bij de baas niet regent zal het bij hun ook niet druppelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOY050
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:48
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Ik woon toevallig half uurtje van Sappemeer vandaan he dus dan snap je wel dat midden het zuiden het uitje van CM erg te ver weg voor mij is. Dus waarom niet op 3 juli een BBQ houden? Lijkt mij erg leuk om ook eens de noordelingen te ontmoeten als broeders en zusters onder elkaar.
Shalom,
Anita |
3 juli kan ik niet Maar waarom organiseer jij niet wat!!!! Groetjes Joy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOY050
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:51
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Stadskanaal is wel een leuke plaats om te bbq-en. Mijn laatste bbq daar is lang geleden  |
Maar het is in Sappemeer!!!!! Dus ook geen memories in Stadskanaal we kunnen daar op een andere tijd wel een kop koffie drinken!!!!! Groetjes Joy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOY050
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:53
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Ik woon toevallig half uurtje van Sappemeer vandaan he dus dan snap je wel dat midden het zuiden het uitje van CM erg te ver weg voor mij is. Dus waarom niet op 3 juli een BBQ houden? Lijkt mij erg leuk om ook eens de noordelingen te ontmoeten als broeders en zusters onder elkaar.
Shalom,
Anita |
3 juli kan ik niet maar waarom organiseer jij niet wat?
Groetjes Joy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:56
|
|
|
|
| BRIGHTBOY799 schreef: | Njah, die real-life site zit er op sommige punten ook wel echt falikant naast betreffende dit onderwerp, en trekt teksten gruwelijk uit de context...
Vind het dan wel lastig om van zo'n site iets aan te nemen |
Als je dat vindt zou ik de bijbel erbij halen... kijken wat je daarover kunt vinden... denk dat het altijd als je iets leest het heel belangrijk is dat je dit blijft toetsen, maar dat geldt voor zoveel dingen. Ook als je een preek hoort, denk ik dat het het beste is dit te toetsen of het echt klopt. En als je iets onderzoekt helpt het denk ik om het biddend te lezen. Als je ergens niet uitkomt, kun je naar iemand die je vertrouwt vragen hoe die erover denkt. Maar 't belangrijkste is denk ik om het bij God neer te leggen. Succes !
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 29 mei 2010, 22:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGHTBOY799
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:05
|
|
|
|
Herb ik dus gedaan, en dan zie je dat die site dingen echt uit de context trekt. Ik heb er wel een stevige eigen mening over hoor 
Maar ik vind het vervelend dat deze sites op het World Wide Web staan, omdat die de bijbel aanhalen, maar niet naar eer en waarheid, en daardoor de bijbel dus geen recht doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan misschien even een prikbord berichtje plaatsen op hun profiel? hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat zij ook mee willen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
voorlopig begrijp ik dat er al een aantal mensen mee willen;
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met TAXI en kind lielie met TAXI peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met vijf !!!!! vriendinnen ysha217
martien579 dirkjan071 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 (onder voorbehoud) hans521 (onder voorbehoud)
zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:09
|
|
|
|
| BRIGHTBOY799 schreef: | Herb ik dus gedaan, en dan zie je dat die site dingen echt uit de context trekt. Ik heb er wel een stevige eigen mening over hoor 
Maar ik vind het vervelend dat deze sites op het World Wide Web staan, omdat die de bijbel aanhalen, maar niet naar eer en waarheid, en daardoor de bijbel dus geen recht doen. |
Doet die site dat? of misschien gewoon de mensen... die geheel menselijk, allemaal een eigen visie op het geheel hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGHTBOY799
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Doet die site dat? of misschien gewoon de mensen... die geheel menselijk, allemaal een eigen visie op het geheel hebben  | En dat mag, maar niet als je de bijbel daarbij aanhaalt als zijnde God's woord, en dan de boel maar uit de context trekken zodat het past bij jou boodschap.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:33
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | zie je, het wordt een echte "meiden-picknick..... waar blijven de andere heren met aanmelden??
. |
tjonge..... wat voel ik me aangesproken zeg.. Gillen ze niet om je..... dan gaan ze op je gevoel inpraten.
Jonathan...die zelf wel gaat beslissen of hij komt of niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKIIE208
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:43
|
|
|
|
Hoe kan je nou zeggen dat echtscheiding geen zonde is??? Dit is basiskennis .. tien geboden zeggen onder andere dit:
" gij zult niet echtbreken"
Simpel toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:44
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De VOC mentaliteit is idd ver te zoeken heden ten dage... Natuurlijk ga ik niet voor een baas werken.... ik haal mn zwarte centjes toch wel binnen, kan een villa bouwen, vette bmw met 232pk rijden en net zo vaak op vacantie als ik wil. Weet jij trouwes wat n kick het geeft in mn fabriek te zien hoe personeel zich afbeuld om mijn luxe te betalen??
Pieter, die vind dat werknemers ook hun verantwoording moeten nemen, hard werken voor de baas want als het bij de baas niet regent zal het bij hun ook niet druppelen  |
Beste Pieter,
Volgens mij heb je mijn punt gemist. Zolang als je meedraait op deze planeet weet je toch dat er een aantal vrije dagen vaststaan per jaar: christelijke feestdagen en (dat verschilt per land) een aantal nationale feestdagen of de 1 mei-viering. Kortom, als je een eigen bedrijf hebt, dan weet je toch dat je mensen een aantal dagen per jaar vrijaf hebben.
Als ze niet weten waarom met christelijke feestdagen, dan ligt er voor jou als christelijke werkgever, die eigenlijk niet wil dat andere mensen voor eeuwig verloren gaan, een dankbare taak om je werknemers iets te vertellen over Christus die gestorven is voor onze zonden. Ik neem aan dat je dat wel durft en dat je hart daar ook naar uitgaat als gelovige hier op CM en in je dagelijks leven.
Verder heb ik geen medelijden met jou: huwelijksreis, nieuw huis, baby op komst; we hebben het allemaal meebeleefd hier op CM. Je hebt kennelijk genoeg vertrouwen in de (economische) toekomst. Ik gun het je van harte! Maar dat piepen door ondernemers als hun mensen een (extra) dagje vrij hebben, dáár word ik pas echt sarcastisch van.
Imre, die best begrip heeft voor het vrije ondernemerschap, maar zich als ZZP-'er-in-wording ook bewust is van de risico's.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:47
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ik zou graag eens willen weten of iedereen het goed vind dat Nederland ver-islamiseerd. Mogen wij het toleren dat Nederland wordt volgebouwd met bijv. moskeeen terwijl de kerken leeglopen. Moeten wij maar accepteren dat Tweede Pinksterdag wordt ingeruild tegen het Suikerfeest. Tweede Pinksterdag is immers commercie net zo goed als Tweede Paasdag. |
Het is maar wat je onder islamiseren verstaat. Het aantal islamieten is fors toegenomen en onze grondwet garandeert vrijheid van godsdienst. Je mag dus niet alleen geloven wat je wilt, je mag het ook praktizeren met eigen gebouwen en al. Dat is een consequentie van een rechtsstaat.
Wat wel bedreigend is, is het gegeven dat veel islamitische mensen de rechtstaat niet erkennen en er de overtuiging op na houden dat niet-moslims inferieur zijn aan moslims. De uitingen daarvan kennen de inwoners van Utrecht, Den Haag en Gouda maar al te goed. Dat is ook hetgeen wat mensen als islamisering beschouwen. Of de mentaliteit van deze Marokkaanse jochies de Islam weerspiegelt is een punt van discussie. Voor deze jongens is de Islam vaak geen geloofsovertuiging maar een identiteit - ze behoren tot een machtig geheel, een gegeven waar Osama bijvoorbeeld sterk op inspeelt. Maar democratie is maar in weinig Islamitische landen aan te treffen en dit heeft invloed op de achtergronden van het denken.
Ik denk dat Nederland niet snel Christelijke feestdagen zal inruilen voor islamitische. Daar is de weerstand veel te groot voor. Het CNV stelde dit ooit voor in een laatste oprisping van het streven naar een multicultureel begrip maar heeft dit na veel kritiek maar snel ingeslikt. Het is ook niet nodig, iedere islamiet kan, desnoods met een snipperdag, rustig het Suikerfeest vieren. Het feit dat Nederlanders vasthouden aan de Christelijke feestdagen is maar voor een deel een uiting van Christelijke levensovertuiging. Het merendeel van de Nederlandse bevolking wil wel vrij maar heeft echt geen idee wat Pinksteren is. Nederland is een van de meest seculiere landen in de wereld.
Hoe het verder zal gaan met een groeiende islamitische minderheid die in wezen de Nederlandse samenleving afwijst en er zeer slecht in integreert is een tweede.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 29 mei 2010, 22:52
|
|
| Naar boven |
|
|