ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 996 997 998 999 1000 1001 1002 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:03

LEANNE226 schreef:
Zelfs een blondine weet dat dat 2 totaal verschillende programma's zijn Mario Knipoog smiley

Heb de Beta-versie eraf gehaald en opnieuw Windows Live geïnstalleerd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:04

CARIN303 schreef:
Sinds 2 uur ben ik de trotse eigenaar van Kruimel, een heel lief katje van 7 jaar!
Net vond ze de plek achter de computer erg fijn en nu heeft ze rust gevonden in de kattenbak ( hmmmm.......moet maar even tegen haar zeggen dat de bank een stuk comfortabeler ligt) maar het komt helemaal goed.
Gezellig hoor , het geluid van trippelende pootjes op mn parket, mijn huis wordt weer een thuis Lachende smiley

Hey, leuk Carin...
Weer een kattenvriendinnetje Lachende smiley

Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden samen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:04

TESSYBEAR731 schreef:
Nina Ricci - L'air du temps

http://www.youtube.com/watch?v=PYVWsYT4Em4

Parfum dus! Knipoog smiley

Ben een man
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:08

De poppenkraam

http://www.youtube.com/watch?v=nuMvtlkncr8&feature=PlayList&p=36AEF50E403AC16F&playnext=1&index=86

Kanaal 13:

http://www.youtube.com/watch?v=28lxGSfq-N4&NR=1&feature=fvwp
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:10

Is iedereen gebleven op de hei ????????????? Verdwaald tussen de schaapjes.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:14

TESSYBEAR731 schreef:
Dat kan in een ander topic Grace Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En mannen...wegwezen nou!
Anders ga ik denk ik ook maar es stoppen met me aan de regels te houden, men vingers jeuken nu al! Engeltje smiley

Je weet toch niet waar ik woon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:18

Quote:
MARIO216 SCHREEF:
Je weet toch niet waar ik woon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar daarom weet ik je nog wel te vinden Duiveltje smiley

En voordat jullie mannen nou gaan schelden, tis Mario zen schuld! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:44

MARIO216 schreef:
Is iedereen gebleven op de hei ????????????? Verdwaald tussen de schaapjes.

Nee hoor Mario, de laatsten vertrokken zo tegen half 8 Lachende smiley

ik vond het weer een hele geslaagde middag!! Coole smiley met zonnebril

owwwwwwww ik vergat de bolussen... Kwijlende smiley heeeeerlijk!! Visser, bedankt!! Kussende smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op zaterdag 31 juli 2010, 20:51
Naar boven

Auteur Bericht
EJROCKS758

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:47

Word van dit onderwerp al snel een beetje kriegel, maar goed daar kan niemand hier iets aan doen, dus vergeef het me maar Verlegen lachende smiley

Voor jaren terug had mijn vader hier een leuk, goed lopend boerenbedrijfje, genoeg om het gezin van te onderhouden en leuk om mee te werken. Van lieverlee kwam er steed meer regelgeving vanuit den haag en gingen de kosten steeds meer omhoog, zodat je als boer wel gedwongen werd uit te breiden wilde je nog een beetje bestaan kunnen realiseren. De kleinere bedrijfjes gingen de één na de ander onderuit, en wat we nu uiteindelijk overhebben heet intensieve veehouderij. De meesten moeten zich drie slagen in de rondte werken om het hoofd boven water te houden, als je je precies aan elke letter v/d wet wilt houden loop je tegen enorme kosten en problemen aan, plus het risico van torenhoge boetes (bijv 800 euro boete voor een waterkraantje waar geen slotje op zit) en uitgekotst worden door je productafnemer.

De meeste agrariers zouden echt wel weer terug willen naar de tijd dat ze hun boterham met minder vee konden verdienen, natuurlijk zitten er ook geldwolven tussen voor wie dierewelzijn niet telt, maar het grote deel vind het ook niet leuk meer zo. Jaren en jaren hebben we te horen gerkegen dat alles moet groeien en werden we gedwongen om te groeien, en nu mag het in één keer weer krimpen en biologisch, want dat is zo goed voor de dieren. Geen wonder dat de meesten zo ongeveer finaal klaar zijn met het landbouwbeleid hier in nl.

mazl e-j

Laatst aangepast door
EJROCKS758
op zaterdag 31 juli 2010, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:59

RICHARDRI464 schreef:
In de Bijbel heb je een aantal redenen dat je mag gaan scheiden zoals overspel. In de tijd van Jezus gingen mensen de vrouw om allerlei redenen weg te zenden. Je kookte niet goed dus ga maar weg. Nu vind ik dat te ver gaan. Maar wat vinden jullie er van: Mag je als je gescheiden bent hertrouwen? In zo ja, op welke Bijbel tekst baseer je dat op?

Gal. 5,1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.

Deze tekst schoot me effe te binnen.

Fijne Avond!

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:59

RICHARDRI464 schreef:
In de Bijbel heb je een aantal redenen dat je mag gaan scheiden zoals overspel. In de tijd van Jezus gingen mensen de vrouw om allerlei redenen weg te zenden. Je kookte niet goed dus ga maar weg. Nu vind ik dat te ver gaan. Maar wat vinden jullie er van: Mag je als je gescheiden bent hertrouwen? In zo ja, op welke Bijbel tekst baseer je dat op?

Gal. 5,1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.

Deze tekst schoot me effe te binnen.

Fijne Avond!

Shanita
Naar boven

Auteur Bericht
RICHARDRI464

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:09

Ik denk wel dat die tekst in zijn context gelezen dient te worden.

Als ik de website van de EO lees: http://www.eo.nl/werkindekerk/8896959/8914533/page/Echtscheiding_en_hertrouwen/articles/article.esp?article=8914619 mag het niet?

In de kerk heb ik het volgende geleerd:

Als je gescheiden bent mag je niet nog een keer opnieuw trouwen (tenzij er sprake is van overspel) als je beiden gescheiden bent en je ex partner gaat toch trouwen dan ben jij ook weer vrij om te gaan trouwen. Ook ben je vrij om te gaan als je ex partner overleden is.

Maar als ik boekje van ds. Koekkoek lees is het wel weer toegestaan... Lastig onderwerp.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:12

MARIO216 schreef:
Een weekendknuffel voor iedereen die hem gebruiken kan.... Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

He Mario, thanks, net weer terug van vakantie en dan direkt al een knuffel te pakken!! Wat wil je nog meer?? Knipoog smiley

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:21

visser de bolussen waren heerlijk Kwijlende smiley

de kinderen en ik hebben genoten.
het was leuk weer nieuwe gezichten te zien en mensen te ontmoeten.
de kinderen vonden t ook leuk om weer mensen te herkennen en ja voor me zoon is het al genoeg om met takken te spelen,boom te klimmen en grote torren te zoeken al waren de meisjes van marco en hannah de kampioenen daarin,lol

en geen regen gehad ging rond 5 weer naar huis en hoe zuidelijker ik kwam,hoe harder de zon scheen Coole smiley met zonnebril

misschien toch nog eens iets in het zuiden organiseren, Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 31 juli 2010, 21:22
Naar boven

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:26

BEUN656 schreef:
Ik denk dat als je bekeert bent dat je dan überhaupt van die zondelast verlost bent. Goed, er is dan nog wel de dagelijkse bekering maar je zondigt niet meer zo gemakkelijk. En... God weet van je boezemzonde af... Volgens mij zou dat een geruststelling kunnen zijn.

Dat klinkt erg makkelijk, maar je kan regelmatig voor een keus komen te staan. En soms is het erg moeilijk om de goede keus te maken. Zonden kunnen erg verleidelijk zijn. En ook wanneer je verlost bent kan je soms behoorlijk worstelen, en soms (on)bewust de verkeerde keus maken. En of dat en verslaving, of iets anders is, dat laat ik in het midden.

Maar het mooie is, Jezus wist het al lang, en Hij houdt nog steeds van ons. Hij heeft het allemaal gedragen aan het kruis, voor ons, zodat wij allen rein zijn

Laatst aangepast door
BLOEMPJUH877
op maandag 2 augustus 2010, 15:57
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:37

TESSYBEAR731 schreef:
Ikkuh niet!

Sommige mannen neem ik allang niet serieus meer...maar zo heel af en toe vind ik dat ze er op gewezen mogen worden dat ze nu toch wel een beetje te ver gaan in het generaliseren Knipoog smiley

Offeh...zou dat dan toch mannenhaat zijn? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik las per ongeluk in het mannentopic dat er een man is die iedere avond vanaf 7 uur in de chatbox rondhangt! Die heeft blijkbaar niets beters te doen?!. Wat een beperkt interesseniveau voor een man hé Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Engeltje smiley

GrZing!

Laatst aangepast door
ZINGA672
op zaterdag 31 juli 2010, 21:37
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:37

ZINGA672 schreef:
Ik las per ongeluk in het mannentopic dat er een man is die iedere avond vanaf 7 uur in de chatbox rondhangt! Die heeft blijkbaar niets beters te doen?!. Wat een beperkt interesseniveau voor een man hé Verraste, verbaasde smiley

Engeltje smiley

GrZing!

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:44

Zaterdag 31 juli:

BELOOND GELOOF!

Denk veel na over MIJN dienstknechten van vroeger.
Hoe Abraham de belofte geloofde (toen hij nog geen kind had),
dat in zijn zaad alle volkeren van de aarde gezegend zouden worden.
Hoe Mozes de Israèlieten door de woestijn leidde, in de vaste overtuiging, dat zij tenslotte het Beloofde Land zouden verkrijgen.
Door de loop der eeuwen zijn er altijd mensen geweest, die gehoorzaamden in geloof zonder het te zien en hun geloof werd beloond.
Dit geldt ook voor jullie.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:55

SAM876 schreef:
Prima, ik respecteer ieders mening. Mijn mening is alleen dat de vergelijking tussen David Maasbach en een pastorale ramp erg misplaatst is. Maar als iemand graag direct iemand in een hokje wil proppen.... ga je gang!!!

Genuanceerd of niet; ik kan Davids opmerking wel begrijpen. Als mensen tot geloof komen, ervan overtuigd dat hun geloof in Jezus al hun problemen zal oplossen en hen welvaart zal brengen, en dit gebeurt vervolgens niet.... dan hebben die mensen er nog een probleem bij. Ik weet niet of dit bij Maasbach ook het geval is, maar er zijn mensen in geestelijke nood geraakt omdat ze denken dat hun geloof niet voldoende is, of omdat ze gaan wroeten naar onbeleden zondes die er zouden moeten zijn, omdat het ze niet allemaal voor de wind gaat.

GrZ!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:02

CHATULIEM619 schreef:
Ach Henk, wat is er verkeerd aan het hebben van idealen? Ik hoop nog steeds de vrouw te vinden, die inhoud heeft. Maar dit ideaal schijnt er niet te zijn, als ik zo de chatbox van de laatste maanden bekijk.

Bestaat die dan? De ideale vrouw?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:09

CARIN303 schreef:
Sinds 2 uur ben ik de trotse eigenaar van Kruimel, een heel lief katje van 7 jaar!
Net vond ze de plek achter de computer erg fijn en nu heeft ze rust gevonden in de kattenbak ( hmmmm.......moet maar even tegen haar zeggen dat de bank een stuk comfortabeler ligt) maar het komt helemaal goed.
Gezellig hoor , het geluid van trippelende pootjes op mn parket, mijn huis wordt weer een thuis Lachende smiley

Hartelijk gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding.

Dat word dan beschuit met roze muisjes eten zeker! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAURENS814

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:11

TESSYBEAR731 schreef:
*krabt zichzelf even op het hoofd*

Vloeken deert God niet Smiley die vol vragen zit
Dus dat er expliciet in de bijbel vermeld staat dat we Zijn naam niet ijdel dienen te gebruiken is gewoon pagina-vulling?

"Gij zult bij mijn naam niet vals zweren en zo de naam van uw God ontheiligen: Ik ben de HERE"
(Leviticus 19:12)

"Gij zult de naam van de HERE, uw God, niet ijdel gebruiken, want de HERE zal niet onschuldig houden wie zijn naam ijdel gebruikt"
(Exodus 20:7)

Ik geloof toch niet helemaal dat het God niet deert hoor...maar misschien sla ik de plank ff mis Twijfelende smiley

Tess, ff offtopic...dat weer wel!

Denk je dat God zich in zijn ego voelt aangetast als wij vloeken? Is hij dan zo'n egoist dat hij iedereen die niet naar zijn pijpen danst het liefste meteen in zijn persoonlijke eeuwige vuuroven wil gooien? Als dat zo zou zijn, dan verwerp ik deze 'god' meteen en wens hem alle vloeken der aarde toe.
Maar natuurlijk is God niet zo! Wie vloekt zet zich vrijwillig af tegen al wat goed en zuiver is, en trekt uiteindelijk aan het langste eind. Je graaft een kuil voor jezelf. Wie Gods naam verwenst heeft daar uiteindelijk alleen zelf het meeste last van.

Daarnaast kun je Gods naam of vele manieren ontheiligen, een vloek uitspreken is daar slechts een voorbeeld van. Je kunt bijvoorbeeld ook in naam van God kleine kinderen verkrachten of mensen in de gaskamers laten omkomen. Allemaal ellende dat de Heer van Hemel en Aarde een slechte naam bezorgt, waardoor mensen zich van God willen afkeren en zich afsluiten voor de verlossing en genade.
Ik denk dat de reden waarom we God niet mogen vervloeken (op welke manier dan ook) in eerste instantie bedoelt is om andere mensen niet voor het hoofd te stoten. God zelf zal er niet minder heilig door worden, mensen misschien wel.

Laatst aangepast door
LAURENS814
op zaterdag 31 juli 2010, 22:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:13

VISSER278 schreef:
Bestaat die dan? De ideale vrouw?

Het is toch altijd BBB Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:17

ZINGA672 schreef:
Ik las per ongeluk in het mannentopic dat er een man is die iedere avond vanaf 7 uur in de chatbox rondhangt! Die heeft blijkbaar niets beters te doen?!. Wat een beperkt interesseniveau voor een man hé Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Engeltje smiley

GrZing!

En dat hij daar tijd voor heeft????? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:19

VISSER278 schreef:
Hartelijk gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding.

Dat word dan beschuit met roze muisjes eten zeker! Lachende smiley

eeh...Muis past niet op een beschuit en is zéker niet roze! Clown smiley

Carin, gefeliciteerd met je nieuwe holbewoner! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:24

LAURENS814 schreef:
Ik ben van mening dat hemel en de hel op dezelfde ' plaats' te vinden zijn, namelijk in God. Volgens de Bijbel is God namelijk licht en vuur. Voor zijn vijanden is hij een verterend vuur. Zonde staat in de Bijbel gelijk aan duisternis, en duisternis kan het licht niet verdragenIk denk daarom dat zowel in hemel als in de hel een vuur is, namelijk het vuur van God.

De rechtvaardigen zijn vrij van zonde en delen in de goddelijk natuur (zonder zelf god te worden, natuurlijk). De heiligen zijn dus licht geworden, zoals God ook licht is. De rechtvaardigen kunnen de aanwezigheid van God daardoor verdragen, terwijl de onrechtvaardigen door datzelfde licht gepijnigd worden.
En omdat God eeuwig is, is ook deze staat van geluk of pijniging eeuwig.

Ik geloof dus niet dat 'hel' een plaats is waar God niet is. Dit suggereert namelijk dat er een plaats buiten God bestaat, en dat kan volgens de Bijbel niet. Gods aanweziheid is overal.
Ik geloof daarom ook niet dat hemel en hel twee 'plaatsen' zijn, het zijn mijn inziens twee eeuwige ervaringen.

Tsja, ik lees in mijn bijbel toch hele andere dingen hoor. Zoals bijv in Matteus 25: 41 Dan zal Hij ook tot hen, die aan zijn linkerhand zijn, zeggen: Gaat weg van Mij, gij vervloekten, naar het eeuwige vuur, dat voor de duivel en zijn engelen bereid is

Of in Mattheüs 8:12 maar de kinderen van het Koninkrijk zullen uitgeworpen worden in de buitenste duisternis; daar zal het geween zijn en het tandengeknars.

Lucas 13:28 Daar zal het geween zijn en het tandengeknars, wanneer gij Abraham en Isaak en Jakob zult zien en al de profeten in het Koninkrijk Gods, maar uzelf buitengeworpen.

Er zijn ongetwijfeld meer teksten te vinden. Maar stel jij je God mss niet een beetje teveel voor als een soort 'vage kracht'? Lees bijv. Ezechiël maar eens door of Openbaringen: God is een Persoon.
En het afschrikwekkende van de hel is nu juist dat God daar niet is. Er is dus ook helemaal niets meer, omdat alle geschapen dingen van God afkomstig zijn. Blijdschap is er niet meer; er valt niets meer te genieten.

GrZing
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:24

MARIO216 schreef:
Heb de Beta-versie eraf gehaald en opnieuw Windows Live geïnstalleerd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mannen......zucht.......met movie maker monteer je filmpjes,met windows live kun je chatten.......
Geef je over! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:26

LEANNE226 schreef:
Mannen......zucht.......met movie maker monteer je filmpjes,met windows live kun je chatten.......
Geef je over! Boze smiley

Het is een totaal paket, zucht Boze smiley vrouwen en pc's. Kijk maar eens bij alle programma's.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:30

MARIO216 schreef:
Het is een totaal paket, zucht Boze smiley vrouwen en pc's. Kijk maar eens bij alle programma's.

Heeft meneer het over windows live messenger?Das geen pakket hoor.......

vrouwen hebben altijd gelijk,vrouwen hebben altijd gelijk,vrouwen hebben a......
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:34

MARIEKE897 schreef:
Nee hoor Mario, de laatsten vertrokken zo tegen half 8 Lachende smiley

ik vond het weer een hele geslaagde middag!! Coole smiley met zonnebril

owwwwwwww ik vergat de bolussen... Kwijlende smiley heeeeerlijk!! Visser, bedankt!! Kussende smiley

allen bedankt voor de gezellige middag...
de zeeuwse bolus was idd. erg lekker... de donuts mochten er wat mij betreft ook zijn, en ow wat een hete tomaat, haha ('t bleek een pepertje te zijn Clown smiley )
Wanneer is de volgende Han ? Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 996 997 998 999 1000 1001 1002 ... 6194 Volgende
Pagina 999 van 6194