| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik denk eerder dat de leiding hier veranwoordelijk voor was, maar hoe kan je nu het beste een worm uitbeelden????

Uploaded with ImageShack.us |
PREEK OP MAANDAG:
De aarde nu werd vervloekt en zou haar maximale opbrengst niet meer geven...
VRAAGJE: welk dier is het eerste gelukgevend onder alle dieren?
Antw. De worm, omdat hij de aarde weer vruchtbaar maakt.
De worm zal niet sterven...
VRAAGJE: welk dier kent niet de tweede dood?
Antw. De worm, die zal immers zelfs de tweede dood niet sterven!
Wie zich vernedert, om Christus wil, die zal verhoogd worden.
VRAAGJE: En wat is nu de 3e gelukzaligheid die men bij het uitbeelden van een worm ervaart?
Antw. De vernedering kan niet groter zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:32
|
|
|
|
Hoi Bloempjuh!
| Quote: | Heej ALOUS961,
Bedankt voor je reactie. Het laat mij zien dat je beter gelijk alle kaarten op tafel kan leggen wanneer je eventueel beperkingen hebt. Maar daarnaast lijkt het me ook erg belangrijk om van eventuele beperkingen geen hoofdzaak te maken. Je kan een ziekte hebben, maar daardoor BEN je niet de ziekte, het is een onderdeel van je, en het bepaalt misschien wel voor een deel hoe je bent, maar dat geldt ook voor je opvoeding, vrienden van vroeger (en nu) en nog veel meer. | Goed gezegd, vind ik.
Toch ben ik er vaak zelf niet zo voor om gelijk alle kaarten op tafel te leggen. Met name met een date ;) Dat komt zo: Ik heb zoiets van dat alle dingen z'n tijd hebben. Dat staat ook in Prediker. Duszzzz, ik had zoiets in die situatie van dat ik dingen zei, als het 'juiste' moment ervoor was. zeker de dingen die door 'opvoeding' zijn gekomen, zeg maar. Bij 'veel mensen' kán je niet eens van 'opvoeding' spreken, om effe niet té persoonlijk te worden.... Dit ís niét negatief bedoeld. ik doel hier op mensen die bijvoorbeeld als kind zijn mishandeld door de zogenaamde 'opvoeders'. In dit geval spreek ik liever over 'opgroeien'. Snappie?
Ik vind het erg goed gezegd, dat je van eventuele beperkingen géén hoofdzaak moet maken!!!!!
Want er zijn nog zóveel hele goede, mooie en lieve dingen in iemand die bijvoorbeeld een ziekte heeft als oorzaak van kindermishandeling of een beroerde jeugd. Hierbij wil ik wel even zeggen, dat lang niet alle psychische ziekten door kindermishandeling komen. Laat dat AUB duidelijk zijn.
Dingen kunnen ook erfelijk zijn en in de genen zitten. Of dingen kunnen een hele andere oorzaak hebben, dan omgeving!!!!! Ok.
Nou, een hele fijne dag gewenst!
Shanita
Nb: Ik heb je mail ontvangen en zodra ik weer eventjes de tijd heb, ga ik 'm zorgvuldig beantwoorden :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 16 augustus 2010, 15:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:33
|
|
|
|
wat voor ham?
schouderham, beenham?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:38
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | wat voor ham?
schouderham, beenham?
 |
Opletten grif, we gaan bbqen....grilham natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:44
|
|
|
|
verhip, bestaat dat ook al?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ken je God Mieke? |
Retraite:
Was het Huub Oosterhuis? Uit het liedboek der kerken, die het volgende lied schreef en componeerde:
GIJ DIE GROTER ZIJT... In aard en hemel zijt... groter dan dit heelal,
...
GIJ DIE MENS GEWORDEN ZIJT en zo toch in ons midden zijt...
GIJ DIE ONS KENT zoals geen ander ons kent...
het is, dat wij Hem kennen omdat Hij ons gekend heeft
en niet omgekeerd, maar juist 'dankzij!' is het wederkerig en is het dus geoorloofd om de vraag te stellen:
Kent gij Kent gij...
Dit laatste is al weer een Evangelisch lied en dan zie je direct al weer de omkering
in kennen en gekend worden
terwijl geloven wij beiden hetzelfde wensen uit te drukken
en zo hebben we dat waarschijnlijk ook allemaal zo gehoord en geleerd
Kent gij...
In sommige kerken, wordt dit lied wekelijks of maandelijks gezongen...
Die NAAM nog niet...
Het Evangelische komt hier toch weer bij het Joodse, door 'de naam' niet uit te spreken
Dat geeft onuitsprekelijk geluk: De mazzel!
P.S. DIT IS EEN RETRAITE IN EEN KLOOSTER:
ALLEEN FLUISTEREN !
EN STILTE !!!! !!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 15:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:01
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | ...gisteren was ik alleen thuis,ik zette de tv aan en.......viel prompt in slaap
|
'je wordt ouder mama, geef het maar toe'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | gênant |
complimenten voor het dakje op de e. he, kinderkamper *zie topic :
... ik was er nog een vergeten:
Hij kent ons alvoor ons wormloos bestaan...
Hij kent zelfs JOU Chatuliem !
Je mag er zelf even de juiste tekst bij zoeken en mij corrigeren. Weet niet waar de V van Victory zit op dit toetsenbord...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 16:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABEE354
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:08
|
|
|
|
| GOUDELSJE426 schreef: | Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard te laten knippen. Ze begonnen te discussiëren en spraken over vele zaken. Al gauw kwamen ze bij de bekende vraag of God wel bestaat.
De kapper zei: "kijk, ik geloof niet dat God bestaat." "Waarom zeg je zoiets"? vroeg de man.
"Nou, iemand hoeft alleen maar naar de wereld te kijken en hij zal zien dat dat God niet bestaat. Als God echt bestaat, zouden daar dan zoveel zieke mensen zijn? Zouden daar zoveel gehandicapte kinderen zijn? Nee, als Hij echt bestond, zou er geen ellende zijn op de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat een God dit allemaal kan toestaan.
De man was even stil maar zei verder niets.
De kapper was inmiddels klaar en de man verliet de zaak. Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en een ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET!"
"Maar ik ben toch een kapper en ik sta hier vlak voor je," antwoordde de kapper. "NEE!" Schreeuwde de cliënt. "Kapper bestaan gewoon niet. Als zij echt bestonden, zouden er geen mensen meer rond lopen met lang haar en ongetrimde baarden op de wereld."
De kapper antwoordde: "Ach, wij kappers bestaan zeker wel. Het zijn gewoon de mensen die niet naar ons komen."
"Exact!" ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar Hem gaan en Hem niet opzoeken. En daarom is er zoveel ellende op de aarde. |
Oeioeioei, het kraakte wel even bij me. Maar allereerst, lekker kort door de bocht van baardmans ! Tot bepaald inzicht komen, zeg maar.
Het gaat erom God te erkennen, dan kijgt alles een plekje. Zoiets?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:20
|
|
|
|
GEHOLI202 schreef: In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten. Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond. Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.
Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. Voor meer info:
http://www.selamusic.nl/
Reserveren kan via deze link
http://www.selamusic.nl/index.php?action=tickets
woensdag 15 september Ede
vrijdag 17 september Katwijk
zaterdag 18 september Zwolle
dinsdag 21 september Gorinchem
vrijdag 24 september Bunschoten geholi202 willemijn232 crossroad hannah (mits ze oppas heeft) anoniempje onder voorbehoud
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 augustus 2010, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:28
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gaat dit altijd op of alleen als het je goed uitkomt?..........
Ik lees je bijdrages graag Pieter maar nu kan ik je redenering echt niet meer volgen. |
Vergelijk het maar met mensen die gestopt zijn met roken.... geen grotere zei... eh zeurpietjes als die mensen wanneer er gerookt word. Terwijl ze zelf vroeger ongegeneerd overal de boel blauw zetten.
Vergelijk het maar met politici die nu hard gillen omdat PVV invloed in de regering zou kunnen krijgen... ze stellen dat PVV mensen uitsluit... en daarom moet de PVV uitgesloten worden. Net of dat niet inhoud dat een groep mensen (PVV-ers) uitgesloten gaat worden.
Datzelfde geld voor bepaalde mensen hier op forum.... ze geloven op hun manier en daar moet iedereen maar van uitgaan dat dat de enige en juiste manier is. Kritische vragen/ opmerkingen mogen niet. Maar zelf mogen ze wel zeggen dat n ander hopeloos ouderwets en waarschijnlijk zelfs neanderthaler is.
iets duidelijker nu?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:31
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Een correcte spelling is bij alle onderwerpen waarbij geschreven tekst aan te pas komt, altijd on-topic. Rare gedachte, Willemijn!
En dan nu weer Ten Picknick! |
Toch nog even niet, maar het is wel ontopic vlg. Thomas...
De correcte spelling is toch echt gedachteloos, dus zonder n! Waar zitten jullie toch met je gedachten??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOGITECH577
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:38
|
|
|
|
TV kijken is geen probleem, maar waar kijk je naar? Er zijn zenders die niets ander brengen dan het woord van God. Op deze zenders heb je programma,s van zeer bekende christenen. Helaas ontvangen wij deze zenders niet in Nederland. Heb je sateliet dan kan je ze ontvangen. Hoe jij je tyd indeelt met of zonder TV ligt aan jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:45
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hier word ik wel moe van hoor, kappen nou !! We zitten hier op een christelijk forum en ik ga er van uit dat mensen die op C.M. zitten serieus met geloof bezig zijn (al zal er vast een enkeling tussen zitten die dat niet doet). Meningsverschillen: Niks mis mee, maar laten we niet gaan twijfelen aan de intentie van christenen. Bemoedigen mag, iemand ergens op wijzen ook, maar afkraken niet ! (en dat alles is mijn mening, dus denk je er anders over, prima ). En nu weer verder over het onderwerp...  | Wordt het soms te confronterend? Ik geloof nl dat het evangelie altijd confronterend werkt. En dat we in die zin te lief zijn geworden voor mensen. Je kunt jezelf christen noemen hoewel je niet gelooft in de bijbel God of Jezus. Eerlijk gezegd heb ik behoefte aan nieuwe definities...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wordt het soms te confronterend? Ik geloof nl dat het evangelie altijd confronterend werkt. En dat we in die zin te lief zijn geworden voor mensen. Je kunt jezelf christen noemen hoewel je niet gelooft in de bijbel God of Jezus. Eerlijk gezegd heb ik behoefte aan nieuwe definities... |
nieuwe definities, nergens voor nodig.. een leeuw kan streepjes op zn velletje zetten, het word nooit geen tijger....
( ik vond dit een vriendelijkere vergelijking dan de wolf die schaapskleding aan kan doen, maar toch n wolf blijft.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:32
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | 'je wordt ouder mama, geef het maar toe'  |
Nu alleen nog pantoffels kopen,mn kin plukken(of juist niet),pijntjes verzinnen en flink gaan zeuren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Vergelijk het maar met mensen die gestopt zijn met roken.... geen grotere zei... eh zeurpietjes als die mensen wanneer er gerookt word. Terwijl ze zelf vroeger ongegeneerd overal de boel blauw zetten.
Vergelijk het maar met politici die nu hard gillen omdat PVV invloed in de regering zou kunnen krijgen... ze stellen dat PVV mensen uitsluit... en daarom moet de PVV uitgesloten worden. Net of dat niet inhoud dat een groep mensen (PVV-ers) uitgesloten gaat worden.
Datzelfde geld voor bepaalde mensen hier op forum.... ze geloven op hun manier en daar moet iedereen maar van uitgaan dat dat de enige en juiste manier is. Kritische vragen/ opmerkingen mogen niet. Maar zelf mogen ze wel zeggen dat n ander hopeloos ouderwets en waarschijnlijk zelfs neanderthaler is.
iets duidelijker nu? |
Duidelijk.........maar dat zie ik hier toch echt van alle kanten gebeuren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Nu alleen nog pantoffels kopen,mn kin plukken(of juist niet),pijntjes verzinnen en flink gaan zeuren  |
In de chatbox doe je al niet anders, dus zal je het thuis ook wel doen. Arme vrijbuiter ......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | In de chatbox doe je al niet anders, dus zal je het thuis ook wel doen. Arme vrijbuiter ......  |
Ik reageer mijn frustraties op jullie af,dan kan ik lief toen tegen mijn vrijbuiter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:56
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Toch nog even niet, maar het is wel ontopic vlg. Thomas...
De correcte spelling is toch echt gedachteloos, dus zonder n! Waar zitten jullie toch met je gedachten??  |
Oei , gelukkig heb ik alleen maar de vraag gesteld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:59
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | twee conclusies (of eigenlijk een vraag en een conclusie): 1. spreken wij elkaar over 10 jaar weer/nog?
2. ik blijf alleen. na 2 'relaties' vind ik het wel gezegend... |
Dat is duidelijke taal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:03
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Toch nog even niet, maar het is wel ontopic vlg. Thomas...
De correcte spelling is toch echt gedachteloos, dus zonder n! Waar zitten jullie toch met je gedachten??  |
Excussssssse me Gedachteloos en gedachtenloos worden beide gebruikt in de Nederlandse taal maar hebben verschillende betekenissen.Zonder N betekent het zoiets als "zonder nadenken handelen" met N betekent het "zonder gedachten" zijn,niet nadenken dus(eigenlijk onmogelijk)
(ik moest even een typfout corrigeren )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 16 augustus 2010, 18:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:06
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Leuk, zo'n topic!
@ Pieter en Jonathan: Jullie zullen geen vriendjes worden, so be it! Daar komt de rest van de wereld best overheen... Maar is het echt nodig om dat vervolgens op het forum helemaal uit te gaan zitten kauwen en elkaar de loef af te willen steken Doe me een lol...en hou dat gewoon lekker voor achter de schermen!
Zo, dat wilde ik ff kwijt...en ja, bewust op het forum omdat ik van mening ben dat openbaar gedrag in dit geval ook openbaar terecht gewezen mag worden.
Ik wens u allen een gezegende zondag verder... |
Het spijt mij, maar ik heb alleen mijn mening gegeven aangaande de tekstinhoud van een band als AC/DC. Waarbij ik van mening ben dat ik als christen, hier niet naar kan luisteren.
En inderdaad geef ik dan een reactie af, betreffende de engelse taal kennis van duitsers. Wat mij dan enkelt verbaast is dat iemand die zelf altijd scherp en ongenuanceerd naar anderen is, zich opeens moet gaan verdedigen. Dat leverde mij een -smile- op.....kom op beetje humor moet kunnen hoor. Terwijl ik zelf voor godslasteraar ben uitgemaakt op t forum in het topic over de 10-geboden. Dan verbaast mij de laconieke houding betreffende de tekstinhoud van muziek mij dermate.
Maar ik zal het niet meer doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA883
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:09
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | kan ik je een handje geven; met mij ook hoor.........  | Hierbij nog een hand..... .....met mij ook hoor.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:14
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Excussssssse me Gedachteloos en gedachtenloos worden beide gebruikt in de Nederlandse taal maar hebben verschillende betekenissen.Zonder N betekent het zoiets als "zonder nadenken handelen" met N betekent het "zonder gedachten" zijn,niet nadenken dus(eigenlijk onmogelijk)
(ik moest even een typfout corrigeren ) |
Van Dale schijnt het woord gedachtenloos niet te kennen, lees ik net op internet.
Weet je wat wel balen is? Ik ben zo druk met de woorden gedachteloos en gedachtenloos, dat ik de aardappels (of schrijf je aardappelen ) laat aanbranden. Hoezo gedachteloos/gedachtenloos.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 16 augustus 2010, 18:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:17
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Een goed en helder stuk! Het bewaken van je grenzen, kan wel een schuldgevoel opleveren. Je kunt het gevoel hebben dat je te vaak nee zegt en dat je je werk niet goed genoeg doet. Het kan voor je gevoel altijd beter. Ik denk wel dat juist de mensen die dat gevoel hebben, de mensen zijn die zich met hart en ziel in (willen) zetten. Het zijn de meest gemotiveerde en betrokken mensen, die je juist niet kunt missen. Dat is erg jammer en zeker iets waar verstandig beleid op gemaakt zou moeten worden. Zolang dat niet gebeurt, moet je zeker zelf stappen zetten. En het is heel belangrijk om plezier en uitdaging in je werk te houden, daar ook energie in te steken. Ook het benoemen van de dingen die leuk zijn, vind ik heel belangrijk. Een team is daar ook heel belangrijk in, stimuleer je elkaar of praat je elkaar de put in. En dan is er geen mooier vak, dan het onderwijs. Dit probleem zal vast in meerdere sectoren voorkomen, de maatschappij is ook veeleisender geworden. |
Marijan toch... 'geen mooier vak dan het onderwijs'. Je weet toch wel dat ik de leukste baan van Nederland heb?  Maar goed, leukste baan of niet, af en toe valt 'ie ook behoorlijk zwaar. Ik werk met mensen die in crisissituaties zitten en vaak al tig keer beschadigd zijn in hun vertrouwen in anderen, op wat voor gebied dan ook. Ik wil recht doen aan hen en dat kan door oa. mijn werk zorgvuldig en goed te doen. Daar ligt een dilemma...
Het is niet erg dat me dat soms vrije tijd en veel energie kost. Het levert me overigens ook veel voldoening en energie op... Goede arbeidsvoorwaarden zijn belangrijk (staan momenteel nogal onder discussie vanwege de (overheids)bezuinigingen), maar een prettig team waarin oog is voor elkaar, is van nog veel groter belang!
Ik blijf het lastig vinden om m'n grenzen goed te bewaken. Ik doe m'n werk met plezier, kan (werkdruk) veel en lang relativeren, ik kan veel taken aannemen, maar ze ook delegeren (als er tenminste collega's zijn aan wíe je kunt delegeren), mijn werk redelijk goed loslaten en toch... opeens blijkt dan soms die grens bereikt te zijn... Inmiddels heb ik geleerd om dan meteen orde op zaken te stellen, waardoor de boog weer wat minder gespannen komt te staan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:25
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Excussssssse me Gedachteloos en gedachtenloos worden beide gebruikt in de Nederlandse taal maar hebben verschillende betekenissen.Zonder N betekent het zoiets als "zonder nadenken handelen" met N betekent het "zonder gedachten" zijn,niet nadenken dus(eigenlijk onmogelijk)
(ik moest even een typfout corrigeren ) |
Niks ervan Leanne... Het woord gedachtenloos zul je niet vinden in de officiële woordenlijst van de Nederlandse taal, slechts in de alternatieve, niet-officiële spellinggids (zoals het Witte Boekje)...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:32
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Als ik niet het onderwijs wat ingegaan, was het zeker de zorg geworden. 'k Heb daar toen ook wel even over na moeten denken. Naast de gewone werkdruk in de zorg, lijkt het mij ook pittig om wisselende diensten te draaien. 't Onderwijs voelt wel als m'n bestemming wat betreft werk. Ieder z'n vak hè. Zit ook een beetje in de genen. |
Nou, onderwijs in die van mij duidelijk niet Marijan. ik ben natuurlijk vroeger leesmoeder, overblijfmoeder , schoolreisjesmoeder en wat nog meer voor moeder geweest en vond het een hele klus zo'n groepje te onderhouden, wat te leren en de rust te bewaren.......Laat staan dat ik er twintig of dertig bij elkaar zou hebben....... Maar ja, gelukkig heeft iedereen zijn eigen kwaliteiten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|