| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 14:14
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Nog even dit...
Misschien ben ik hier en daar wat fel in m'n bewoordingen geweest. Mogelijk dat ik mensen heb gekrenkt. Das is nooit de bedoeling geweest van dit hele onderwerp.
Al gauw ging het 'off-topic' door de mensen in de medische sector te bekritiseren.
Datgene wat ik heb gezegd, daar sta ik nog steeds achter. maar wellicht was het niet de juiste timing en de plaats om zo fel te zijn in m'n bewoordingen.
Aan degene die zich dan ook gekwetst voelen door mijn woorden, daar wil ik bij deze m'n excuses voor maken.
Vooralsnog hoop ik met dit onderwerp mensen aan het denken te mogen zetten, aangaande Gods heiligheid.
Net als God serieus met ons is, dienen we God ook serieus te nemen., in alle facetten. |
Ik hoop van harte dat JIJ er eens een andere blik van kijken op krijgt......en dat is wat ik je duidelijk probeerde te maken.........je biedt wel excuus aan maar je mening is hetzelfde........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 13 september 2010, 19:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 14:18
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik hoop van harte dat JIJ er eens een andere blik van kijken op krijgt......en dat is wat ik je duidelijk probeerde te maken.........je bied wel excuus aan maar je mening is hetzelfde........ |
Maar die mening mag hij hebben....zie niet in waarom hij er een andere kijk op moet krijgen? Zoals wij het niet met hem eens hoeven zijn, hoef hij dat ook niet met jou of mij toch? Hij bied zn excuus aan voor de manier waarop dingen besproken werden, dat vind ik al heel wat op dit forum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 14:22
|
|
|
|
| ROOS166 schreef: | Dank jullie wel allemaal!! Angeltje HOU VAN JE!
Operatie is achter de rug. Ze hebben tumor weggehaald.. Ze waren er heel vroeg bij en dat is hopelijk mijn redding.. Dit is de tweede keer, helaas moest al eerder mijn baarmoeder eruit.. Maar als je daarmee verder kan leven voor je andere twee kinderen is dat een GODSGESCHENK!! Ik moet nu afwachten op gesprek over twee weken, mogelijk nog bestraling...
Dank jullie allemaal....voor allles...ben er diep geroerd over en om.. GOds zegen voor allen
Liefs Roos |
mijn zus (43) maakt momenteel hetzelfde mee, al is ze wat verder in 'het proces'. na een operatie (niet borstbesparend) een aantal keer chemo gehad en nu 'aan de bestraling'. poortwachter- en lymfenklieren waren 'schoon' dus zijn blijven zitten.
tot nu toe gaat het boven verwachting goed.
in het verleden heeft mijn moeder het tot twee keer toe gehad (ik was toen 4, resp. 6 jaar). toen was de technologie nog niet zover als nu, dus bij haar zijn de lymfenklieren wel verwijderd. voor mijn zus is mijn moeder het levende bewijs dat borstK. niet het einde is. (moeder wordt in december 80!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NES843
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 14:35
|
|
|
|
| GEHOLI202 schreef: | In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten. Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond. Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.
Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. De kaarten kosten € 15,- plus €2,- administratiekosten Voor meer info:
http://www.selamusic.nl/
Reserveren kan via deze link
http://www.selamusic.nl/index.php?action=tickets
woensdag 15 september Ede NES843
vrijdag 17 september Katwijk
zaterdag 18 september Zwolle
dinsdag 21 september Gorinchem
vrijdag 24 september Bunschoten willemijn232 crossroad317 anoniempje onder voorbehoud loes550 geholi202 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA883
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 15:31
|
|
|
|
| BLOEMPJUH877 schreef: | | Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen) |
Ha Bloempje,
Tja....wat moet ik ervan zeggen....ik herken wel wat je zegt dat je minder reactie krijgt. Ik moet ook zeggen dat ik wel bemoedigende reacties heb gehad. en ook hele leuke spontane. Het is inderdaad waar dat mensen minder reageren als je eerlijk op je profiel en uitlegd dat je een beperking hebt. ik snap het enerzijds ook wel. Je overziet de situatie ook niet als je het enkel en alleen van uit een profiel leest. beste zou zijn als je life contact hebt zodat mensen je kunnen zien en je kunt communiceren en direct reageren op vragen of onduidelijkheden.... nu is het afwachten of er iemand is die de sprong durft te wagen..... (of zelf de sprong wagen...)
hoe het is om een relatie te hebben met iemand met een beperking welke aard dan ook zal je moeten ervaren (denk ik) Mijn leven is er wel anders door geworden maar niet minder leuk. Ik heb nog genoeg uitdaging. Ondanks mijn beperking kwijn ik echt niet weg achter de geraniums..... Ik leef als ieder ander....Ik werk....Ik sport veel....Ik onderneem veel leuke dingen met vriende en familie. Dan staat mijn beperking echt niet in de weg..... Nieuwste uitdaging is om van het voorjaar te gaan wintersporten....
Soms wordt je beperking opgelegd door mensen zonder beperking doordat ze beperkt denken.
groeten,
Petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 16:13
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Ik heb ook nog wat gezegd, over wanneer iedereen Gods rustdag hield en er dan ook nog mensen in het ziekenhuis liggen...
Dus toch beter lezen...  |
en de christelijke gehandicapteninstellingen dan lepeltje? die moeten maar mensen inhuren op de rustdag die onchristelijk zijn???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJOUKE879
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 16:23
|
|
|
|
Ze hebben vandaag de dag ook medicijnen tegen begeerlijke gevoelens en verlangens. Tenminste in Amerika worden die medicijnen al verkocht. Misschien is dat ook wel iets voor hier in Nederland. Las het laatst al eens op internet.
Wie weet dat zoiets de seks voor het huwelijk nog beter in te toomen valt.
sjouke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 16:26
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | en de christelijke gehandicapteninstellingen dan lepeltje? die moeten maar mensen inhuren op de rustdag die onchristelijk zijn??? |
Als de "kerk" zondags de gehandicapten zouden verzorgen!!! was het dus ook niet nodig geweest dat de wereld hun moet helpen. Zij moeten het wel, omdat de kerkleden aan hunzelf denken als het erop aankomt. Wat doet de kerk met bijstandsmoeders met kinderen als die het niet redden ook op financieel gebied????
Juist, niks dus, omdat er niet geluisterd wordt naar de hulpvraag!!!!!!
De Here Jezus is niet voor niets "De Herder" welke diegenen help die verloren is gegaan. Hij zoekt niet de "ellite".
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 13 september 2010, 16:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 16:30
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | en de christelijke gehandicapteninstellingen dan lepeltje? die moeten maar mensen inhuren op de rustdag die onchristelijk zijn??? | Aangezien dit dus 'off-topic' is, is dit het laatste wat ik zeg over mensen die in de zorg werken...
Iedereen weet kennelijk wel excuses te vinden, waardoor ze de rustdag niet persé hoeven te houden, zoals God die bedoeld heeft. Er is altijd een weg te vinden om datgene te doen, wat God van ons vraagt. Zie het als een zegen, als je de sabbath kan houden, zoals God het van ons verlangt. Als het echt niet anders kan, dan houdt het op, maar nogmaals, 'Waar een wil is, is een weg'.
Hier laat ik het verder bij, wat betreft de mensen die in de zorg ed. werken... Uiteindelijk ging het om het verschil tussen de zondagsviering en de sabbath.
Verwacht dus niet, dat ik verder nog zal reageren op mensen die alsnog dat over de zorg naar voren halen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 16:53
|
|
|
|
1 ding wil ik van mijzelf zeggen: ik heb "De God van Israel (YHWH)" boven alles lief, inclusief zijn inzettingen. Hij weet het van mij, doordat ik gehoorzaam ben waaraan Hij kan zien dat Hij mijn God is. Dus het 4e gebod "Heiligd de Sabbat opdat IK weet dat Ik de Here uw God ben" is een "teken" tussen Hem en mij. Meer is het niet en ook niet minder.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:17
|
|
|
|
|
Up!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:27
|
|
|
|
Beste NAAM,
Het magazine Eva (EO) zet in haar blad een ontmoetingsreportage op touw! Wil jij via het kerstnummer anderen ontmoeten? Stuur dan een berichtje met omschrijving naar eva@eo.nl.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
ha, mede cm-ers wie overweegt er om te mailen naar EVA? wie weet zeker hier ECHT NOOIT aan mee te doen? het lijkt me leuk om hier wat uit te wisselen over voor en nadelen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:33
|
|
|
|
| LEPELTJE037 schreef: | Mensen die zich uberhaupt niks aantrekken van God, die zondigen zowiezo, daar kun je niks aan veranderen. Maar jij zelf zou dan toch beter moeten weten... Je zou toch niet willen zondigen tegen God? Als je dat dan niet zou willen... Waarom dan toch willens en wetens op Gods rustdag aan het werk, terwijl het niet persé nodig is... er zijn genoeg anderen die werken op Gods rustdag. |
Huh? Dus het is absoluut onmogelijk dat deze mensen alsnog God leren kennen en van mening veranderen Sja...als je daar bij voorbaat al vanuit gaat!
Zal niet helemaal uitwijden hoe ik over dit onderwerp denk, dat weet je al, en sluit me dus bij Chat aan...We zijn niet afhankelijk van de wet, maar van de genade van God. maar moet me ook bij Annette aansluiten dat het er op lijkt dat je wilt zeggen dat we anderen maar moeten aanmoedigen om "de wet" te overtreden zodat wij het niet hoeven te doen, en dat lijkt me ook niet een strak plan...uiteindelijk willen we met ons gedrag natuurlijk een voorbeeld stellen voor anderen en hopen we op deze manier deze mensen aan het denken te zetten! Ons behoud ligt in ons hart, en niet in het nakomen van regeltjes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ha, mede cm-ers wie overweegt er om te mailen naar EVA? wie weet zeker hier ECHT NOOIT aan mee te doen? het lijkt me leuk om hier wat uit te wisselen over voor en nadelen...... |
Ik vind het helemaal geen gek idee maar welke vrijgezelle man leest de Eva???? Meer kansen voor de heren dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | Beste NAAM,
Het magazine Eva (EO) zet in haar blad een ontmoetingsreportage op touw! Wil jij via het kerstnummer anderen ontmoeten? Stuur dan een berichtje met omschrijving naar eva@eo.nl.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
ha, mede cm-ers wie overweegt er om te mailen naar EVA? wie weet zeker hier ECHT NOOIT aan mee te doen? het lijkt me leuk om hier wat uit te wisselen over voor en nadelen...... |
Huh? Waar gaat dit over dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:37
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Huh? Waar gaat dit over dan  |
Alle leden van CM hebben bovenstaand mailtje gehad van de redactie........toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:39
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
ha, mede cm-ers wie overweegt er om te mailen naar EVA? wie weet zeker hier ECHT NOOIT aan mee te doen? het lijkt me leuk om hier wat uit te wisselen over voor en nadelen...... |
ik weet zeker dat ik hier nooit aan mee doe de reden lijkt me duidelijik tegen die tijd ben ik getrouwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:39
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Blijven volharden Gert....dan komt die dag dat jij de hele moslim gemeenschap om je nek hebt hangen voor een knuffel  |
ik kijk wel linker uit, zo oud wilde ik ook weer niet worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Alle leden van CM hebben bovenstaand mailtje gehad van de redactie........toch? |
Ik heb even Google aan het werk gezet en vond dit:
"Eva is het grootste magazine in Nederland voor christenvrouwen."
Ik ben wel een christen...
Wat gebeurt er eigenlijk op zo'n avond dan? Ik vind er niets over.
Frank (geen vrouw )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:48
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
Een nadeel is dat je dan al bijvoorbaat een stempel krijgt, libelle gevoel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:50
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik vind het helemaal geen gek idee maar welke vrijgezelle man leest de Eva???? Meer kansen voor de heren dus  |
en al die familieleden, die nou eindelijk wel eens een schoonzus/dochter bij het kerst-diner zouden willen zien, dan? denk je niet dat die de eva even onder meneer zijn neus zullen schuiven?
t is wel goed tegen het taboe dat op een site als deze rust; tenslotte heb ik soms nog meer (lotgenoten-)contact met de dames, als met de heren op deze site!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:53
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | | Een nadeel is dat je dan al bijvoorbaat een stempel krijgt, libelle gevoel |
lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 17:57
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
Mij niet gezien! ECHT NOOIT! dus.
'k Krijg al visioenen van leerlingen, die met dit blad op school aankomen. Vinden ze vast geweldig interessant. Een aantal jaren geleden las ik dit blad ook al, toen hebben ze een aantal heren bereid gevonden om mee te doen. Ik ken iemand die er in heeft gestaan, maar hij is nu nog steeds vrijgezel. Hij is me toch druk geweest met al die brieven. Lijkt mij logischer om er mannen in te zetten, omdat het een blad is dat vooral door vrouwen gelezen wordt. Maar 't zal wel de bedoeling zijn, dat dames dit blad laten lezen aan hun vrijgezelle familieleden/kennissen/ enz.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:03
|
|
|
|
Heb je het verder een beetje onder controle, Tess? Zal een hele drukte zijn, zo'n aanstaande verhuizing.
Sterkte en succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:04
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Mij niet gezien! ECHT NOOIT! dus.
'k Krijg al visioenen van leerlingen, die met dit blad op school aankomen. Vinden ze vast geweldig interessant. Een aantal jaren geleden las ik dit blad ook al, toen hebben ze een aantal heren bereid gevonden om mee te doen. Ik ken iemand die er in heeft gestaan, maar hij is nu nog steeds vrijgezel. Hij is me toch druk geweest met al die brieven. Lijkt mij logischer om er mannen in te zetten, omdat het een blad is dat vooral door vrouwen gelezen wordt. Maar 't zal wel de bedoeling zijn, dat dames dit blad laten lezen aan hun vrijgezelle familieleden/kennissen/ enz. |
marijan; je moet er gewoon een beetje de humor van inzien; heb je toch wat te bespreken onder het kerst-diner??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:05
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | marijan; je moet er gewoon een beetje de humor van inzien; heb je toch wat te bespreken onder het kerst-diner?? |
Als jij meedoet Hannah, is mijn kerst-diner geslaagd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:14
|
|
|
|
Als "eva" een echte man wil ontmoeten???
Hier is ie dan!!! grijns
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:22
|
|
|
|
mijn mooiste moment was bij de revalidatiearts die vertelde dat mijn dochtertje stabiel was gebleven en dat ze zeer tevreden was en dat Dominique dus niet in een nachtspalk hoeft met haar benen dat haar terugslag van de vorige x waarschijnlijk gedeeltelijk de invloed was van haar groeispurt ook de uitslag van haar heupfoto's was perfect.
en ook de reactie van mijn dochter voor we naar de dokter gingen;nl; ze vroeg zou God iets speciaals met mij voorhebben dat Hij toegelaten heeft dat ik een spierziekte heb,misschien voor andere mensen als getuigenis???Want God kan alles dus ook mij genezen kijk dat noem ik nu vertrouwen hebben als een kind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 september 2010, 18:27
|
|
|
|
zit ik net op de bank, klimt mijn meisje op mn schouders; dat doet ze vaker, en ik neem haar dan op mn schouders mee het huis door, moet ik bukken, dan wordt het pas wérkelijk interessant.... aangezien ik nog niet overeind kwam vroeg ze; mama; ga je opstijgeren?
|
|
| Naar boven |
|
|