| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 15:27
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | | Is het interessant om te informeren hoeveel het zaaltje kost naast onze kerk? Er is een keuken bij. Blijft het 18 dec? | Ja en ja...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:14
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | en Roosje ook jarig?? Meid van harte gefeliciteerd, en ik hoop op een gezond, fijn jaar voor je..
ik hoop dat je er van kan genieten.....
Marianne |
Hannah en Roos, hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Tekst geboortekaartje:
Omringd door liefdevolle zorgen beveiligd als een kostbaar pand Zo ligt haar broos bestaan verborgen in de holte van Gods hand
Wij vragen u Heere voor dit kind dat U aan ons hebt willen geven Dat zij geluk en liefde vind en dicht bij U mag leven. |
Wat mooi, Pieter!
Krijgen we ook nog een foto van jullie dochter te zien? 'k Ben wel heel benieuwd op wie ze lijkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:27
|
|
|
|
Omringd door liefdevolle zorgen beveiligd als een kostbaar pand Zo ligt haar broos bestaan verborgen in de holte van Gods hand
Wij vragen u Heere voor dit kind dat U aan ons hebt willen geven Dat zij geluk en liefde vind en dicht bij U mag leven. |
Mooi Pieter! En gefeliciteerd met dit prachtige wonder van onze Hemelse Papa!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:28
|
|
|
|
| SMULPOTJE144 schreef: | Ik heb nog nooit aan een gebedsroom deel genomen... Als ik kom zal ik denk ik eerst observeren, mag dat ook...??? |
Dat doe ik ook vaak smulpotje en ik weet inmiddels dat dit helemaal geen probleem is!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | We moeten "bang" zijn voor de zonde, maar niet voor God..... |
Amen Chat, want daar zit een heel groot verschil tussen!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:31
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | gisteravond in de chatroom, bracht iemand mij op het idee om hier een "advertentie"neer te zetten. Ik doe maar eens een poging dus:
Ben met dit mooie najaarsweer bezig je tuin te verfrissen met nieuwe, mooie, moderne tegels en wil je die lelijke grindtegels kwijt??? Ik help je er graag vanaf. ik zoek nl. een stuk of 15 grindtegels............. maatje 50x50. Ik wil ze desnoods zelf wel uit je tuin halen, maare het moet wel binnen een redelijk te rijden afstand zijn voor mij. Niet in een uiterste hoek van ons landje dus.
Das ff wat anders dan de liefde van je leven he?? Ennuh ook makkelijker te vinden denk ik. Hoop ik. |
Haha succes Wilma!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:34
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Na wat gepuber in het topic (eindigt de puberteit ooit????) is dan eindelijk de draad weer terug! En met goede opmerkingen van zowel Chat en Pieter. Ik denk dat de door hen genoemde punten zeer noodzakelijke punten van aandacht zijn in het omgaan met elkaar als ouder en puber. Inka, ik hoop echt dat je er wat aan hebt en er wat mee doet. Dat verdienen zowel jij als je kind en de anderen die onderdeel van jullie gezin uitmaken. |
Als ik Inka was, zou ik de raad van 4 wijze vaders (Chat, Pieter, Cross en Henk) maar opvolgen.
En Henk, volgens mij eindigt de puberteit bij sommige mensen nooit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:35
|
|
|
|
Ik geloof eerder in bang zijn voor de straf op de zonde. Als kind zijnde deed je weleens iets, wat eigenlijk niet mocht, en je was bang voor de gevolgen, de straf die je ouders je zouden opleggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 16:57
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Hannah...van harte proficiat met je verjaardag, en hopen op nog vele jaren in gezondheid erbij. Dat je maar een grote meid mag worden 
Een hele fijne dag toegewenst..
Groetjes Carientju.  |
Hoi Carien, ik hoorde in de chatbox dat je gisteren jarig was .... (zag je alleen niet op de lijst van jarigen staan)
Maar goed, bij deze, alsnog van harte gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:02
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoi Carien, ik hoorde in de chatbox dat je gisteren jarig was .... (zag je alleen niet op de lijst van jarigen staan)
Maar goed, bij deze, alsnog van harte gefeliciteerd  |
Als dat zo is Carien, dan ook van mijn kant.....hartelijk gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Laten we het bij één activiteit houden, waarbij iedereen kan komen. Het staat je vrij mensen uit te nodigen, maar dan zal er ongetwijfeld een aantal mensen teleurgesteld worden. Bij de vorige CM kerstparty kwamen er meer dan 50 man. Zelf ga ik ervan uit dat er snel 30 man zullen komen. De richtprijs is 30 euro per persoon, daar zou het van moeten kunnen. Hoe meer mensen komen, hoe goedkoper het wordt. Dus, als de huur van de zaal meevalt, kunnen we ook goedkoper werken. |
30 euro pp.???Voor dat geld kun je ook in een restaurant een zaal met buffet bestellen,voor die prijs zit zelfs het drinken er bij in........(zolang je niet teveel zui... )
btw.is het een kerstVIERING of een kerstPARTY?
En.....sommige mensen willen graag gezelschap met de kerstdagen......wat gaan we daar aan doen?Ons huis openstellen?Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de kerstdagen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:21
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Dat doe ik ook vaak smulpotje en ik weet inmiddels dat dit helemaal geen probleem is!
Mary |
Tot vanavond dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:21
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoi Carien, ik hoorde in de chatbox dat je gisteren jarig was .... (zag je alleen niet op de lijst van jarigen staan)
Carien is volgens mij nog niet zo heel lang geleden jarig geweest? Carin was gisteren wel jarig, misschien lettertje te veel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:23
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik geloof eerder in bang zijn voor de straf op de zonde. Als kind zijnde deed je weleens iets, wat eigenlijk niet mocht, en je was bang voor de gevolgen, de straf die je ouders je zouden opleggen. |
Precies, bang zijn voor de straf....leert zonde besef..... Zonder straf is ook geen genade...... Men gaat dan voorbij aan de liefdevolle genade van God.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 14 oktober 2010, 17:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:29
|
|
|
|
| ZIVAATJE309 schreef: | Vannacht om 2.30u ik werd wakker omdat ik mn hondje hoorde janken. Toen ie begon te keffen wist ik dat ik er uit moest. Hij had diarree en haalde het gras net. Balen Kon daarna niet meer goed slapen | dat is het voordeel van het platte land hoef niet hondje uit te laten en kan s`nacht qau hondje heerlijk door slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:37
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Carien is volgens mij nog niet zo heel lang geleden jarig geweest? Carin was gisteren wel jarig, misschien lettertje te veel?  |
Dat gevoel had ik ook al. Nou ja, als 't niet zo is dan trek ik m'n felicitatie weer in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:44
|
|
|
|
Bedankt voor de felicitatie, er is denk ik iets fouts gegaan. Paar weken geleden stond ik hier als jarig vermeld.
Ik zal het wel ff aan Chris melden dat ik 13 oktober jarig ben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:46
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Bedankt voor de felicitatie, er is denk ik iets fouts gegaan. Paar weken geleden stond ik hier als jarig vermeld.
Ik zal het wel ff aan Chris melden dat ik 13 oktober jarig ben. |
Oh dus toch?!
Maar had wel goed onthouden dat je een paar weken terug bij de jarigen was haha...
Alsnog gefeliciflapstaart dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:46
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat gevoel had ik ook al. Nou ja, als 't niet zo is dan trek ik m'n felicitatie weer in.  |
De felicitatie blijft dus toch gewoon staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 18:46
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wat mooi, Pieter!
Krijgen we ook nog een foto van jullie dochter te zien? 'k Ben wel heel benieuwd op wie ze lijkt.  |
helaas lijkt ze sprekend op dr ouwe heer, met die handicap zal ze moeten leren leven... het lijkt me beter om geen zout in de wonde te strooien en haar aangezicht niet op cm te plaatsen..
(daarbij weet ik niet hoe ik een foto moet plaatsen hiero... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 18:54
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | mijn baalmoment vandaag was:
die oppashond uitlaten om een uur of 11 vanavond  |
tel je zegeningen.... toen je op mijn Gitta mocht passen, scheet ze eerst het tapijt onder en voerde je zoon alle vleeswaren aan haar op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 19:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | helaas lijkt ze sprekend op dr ouwe heer, met die handicap zal ze moeten leren leven... |
weet je in ieder geval wel dat ze er een van jou is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 19:57
|
|
|
|
Ik ben al een tijdje niet in orde. Geen ramp op zich. Wat wel een ramp is dat zijn mijn beide tuinen. Ik zou ze graag winterklaar willen hebben, deze maand. of volgende maand. Wie zou mij er bij kunnen helpen?
Het liefst deed ik het zelf allemaal, maar helaas zit dat er dit niet in. Ik heb vaak een schroom om mensen te vragen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 14 oktober 2010, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 20:02
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!
Ga je ook mee? Vul je eigen naam dan even in op het lijstje:
Tessybear731 Arianne566 Zinga672 Josina022 (onder voorbehoud) Rinske773 Chatuliem619 Mario216
Het adres is: Witte de Withstraat 16 3012 BP ROTTERDAM
Voor routebeschrijving auto en OV zie http://www.hotelbazar.nl
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan. Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?
Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!
Ik heb er zin an!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 20:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | 30 euro pp.???Voor dat geld kun je ook in een restaurant een zaal met buffet bestellen,voor die prijs zit zelfs het drinken er bij in........(zolang je niet teveel zui... )
btw.is het een kerstVIERING of een kerstPARTY?
En.....sommige mensen willen graag gezelschap met de kerstdagen......wat gaan we daar aan doen?Ons huis openstellen?Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de kerstdagen...... |
Helemaal mee eens. Op de 18e is het geen kerst. Wat mij betreft dus gewoon iets leuks organiseren op 1e of 2e kerstdag.
GrZing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:09
|
|
|
|

Een felicitatie voor 810! Een nieuw levensjaar stromend van levenslust wensen we je toe.
Henk en Does.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOEY284
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | vraag me niet waar het exact staat in de bijbel... maar er word een zegen beloofd aan degenen die Israel en de joden een warm hart toedraagt.. en een vloek aan degenen die er afbreuk aan wil doen...
kijk wat er gebeurde met polen en duitsland waar de pogroms uitliepen in een holocaust.. kijk wat er nu gebeurd met de usa... kijk wat er gebeurd met het cda nu prominenten als van agt zich openlijk tegen israel keren...
maar kijk ook hoe snel duitsland opbloeide na de 2e wereldoorlog. kijk hoe rijk land nederland werd
en kijk ook hoe hard de pvv groeit, want als er nog 1 partij is die onvoorwaardelijk achter israel staat, is het de pvv! |
Ik vraag mij inderdaad wel eens af in hoeverre de pro-Israel houding van Wilders/PVV een "zegen" voor ons land kan worden. God zegent wie Zijn land zegenen. Wellicht dat het daarom altijd zo goed is gegaan met Nederland; wij hebben Israel altijd gesteund. Bedenk wel dat de zgn. CDA mastodonten die tegen samenwerking met de PVV waren, allemaal belangen hebben in het pro-Palestijns front tegen Israel ! Daar hoorde je niemand over. Belangenverstrengeling alom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 21:13
|
|
|
|
Zeer passende naam bij dit gedicht gevonden. Want een ster staat hoog aan de hemel, waar God woont En ja, daar is geluk en liefde te vinden, want daar is God
Een gedicht dat duidelijk terugwijst naar haar schepper. Iets om te koesteren en met haar te delen als ze ouder wordt. Zo mag ze dit gedicht meedragen, het leven tegemoet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|