| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 10:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik moet het even kwijt.......wilde het heel klein schrijven maar ach......
De geschiedenis herhaalt zich(?).......duizeligheid,trillingen in ledematen,doofheid.......vanmiddag gaat mijn vriend door de hersenscan.Ik ben hoopvol maar toch blijft het kriebelen......
Misschien willen jullie een klein beetje aan ons denken? |
Natuurlijk zal ik dat doen! Sterkte big sister!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 10:24
|
|
|
|
| BART817 schreef: | oeoeoehhh... jij bent dus zo lekker speels.....
nee,.. ik zie je heus niet zomaar van boom naar boom springen... daar bedoel ik ook nix mee...
en nog es  |
 lielie die stil valt
| TESSYBEAR731 schreef: | Nou, tis officieel!
Dit topic begon al met weinig niveau, maar tis nu absoluut afgedaald tot het minpunt  |
ik heb er een talent voor om het niveau naar beneden te halen Tess Maar waar wil jij het over hebben? [
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 10:36
|
|
|
|
| Quote: | | je wilt niet weten hoevaak ik te horen heb gekregen, dat je als getrouwd persoontje niet op een dating-site thuishoort, terwijl christianmatch zelf aangeeft, dat cm is bedoelt om mede-christenen te ontmoeten. | Ik kan me heel goed voorstellen dat je in zo'n situatie behoefte hebt aan mede-christenen voor steun en een klankbord. Deze site leent zich prima voor vriendschappen. Daarbij bied de site ook nog de mogelijkheid om dat zelfs op meerdere plekken aan te geven in de meerkeuze antwoorden. In mijn optiek zijn de mensen die aangeven dat je niet op Cm thuishoort erg kortzichtig en niet in staat om zich in te leven in anderen. Zolang je duidelijk aangeeft wat je intentie met iemand is, lijkt me het geen problemen geven. En moeten diegene die zich wat bedrogen uitvoelen komen, misschien een profiel lezen van iemand i.p.v. alleen plaatjes (foto's) kijken....
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op woensdag 8 december 2010, 10:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:07
|
|
|
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 11:05 GRACE585 schreef: GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? 7. chatuliem619 8. nes158 9. crossroad317 10. herman388 11. liahack200???? 12. alous961 13 .sofie807 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 ??? 18. henduk927 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. B?????? 23. mosterd 24. teuni992 25. 26. marina999(onder voorbehoud) 27. jannos602 28. bert168??? 29. griffin748 30 loretta200
dit is de laatste aangepaste lijst deze week gaat de laatste info mail de deur uit
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 10 december 2010, 11:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Kinderen zijn de flexibelste mensen die er bestaan. Ze kunnen best wel tegen aanpassingen. Het geheim is goede communicatie en een goede relatie. Het punt is, dat je ze de gelegenheid moet geven om zich aan te passen en dat gaat ook gepaard met conflicten. Want zoals terecht opgemerkt is, is, zij vragen niet om die nieuwe partner. Moet je dan geen relatie hebben vanwege de kinderen? Nee, want je bent meer dan ouder, je bent ook een persoon, die iemand nodig heeft die gelijkwaardig aan je is. Bovendien kunnen de kinderen je schuldgevoel gebruiken om een relatie in de weg te staan. Kinderen zijn kinderen, zij hoeven niet je geluk in de weg te staan. En denk je dat ze aan jou denken als ze uit huis willen? Nee, dan kiezen ze ook hun eigen weg, en terecht. Dan heb je jezelf dingen onthouden voor ze en uiteindelijk blijf jezelf eenzaam achter. Het geheim is tijd. Geef ze de tijd.... |
ja daar kan ik me wel in vinden en ook ik sta weer open voor een relatie maar deze keer wel op mijn voorwaarden, klinkt misschien egoïstisch maar dat is het juist niet. Na een zeer turbulente periode gun ik mijn kinderen juist die rust en stabiliteit en ben niet van plan om te gaan verhuizen. Mijn insteek in deze is voorlopig een lat en later meer. Maar wel op mijn eigen tempo. Dus ja of dat dan onder bindingsangst valt? ik denk eerder gezond verstand. Spreek ik wel voor mijzelf he.
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik moet het even kwijt.......wilde het heel klein schrijven maar ach......
De geschiedenis herhaalt zich(?).......duizeligheid,trillingen in ledematen,doofheid.......vanmiddag gaat mijn vriend door de hersenscan.Ik ben hoopvol maar toch blijft het kriebelen......
Blij dat je het WEL schreef halve Drent .... sterkte !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:22
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Mss zou een thema-chat een leuk idee zijn? Bijvoorbeeld 1x per 2 weken een chatavondje over een vantevoren vastgesteld thema in een aparte room.
GrZ! |
Open een nieuw topic en kom maar met een eerste voorstel .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:52
|
|
|
|
heel veel sterkte leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:52
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: |  lielie die stil valt
ik heb er een talent voor om het niveau naar beneden te halen Tess Maar waar wil jij het over hebben? [ |
Niveau ?? Welk niveau
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 8 december 2010, 11:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:54
|
|
|
|
|
Heel veel sterkte en liefs voor jou en je drent, Leanne...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 12:01
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Niveau ?? Welk niveau
.. |
Crossroad, ben je hier toch weer????? Niet voor jouw leeftijd, weet je toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 12:07
|
|
|
|
| MAR907 schreef: |  Heb jij klompen Hannah??? |
't zou me niks verbazen. en 't zou haar nog elegant staan ook
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 8 december 2010, 12:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 12:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Crossroad, ben je hier toch weer????? Niet voor jouw leeftijd, weet je toch? |
Ach Willemijn, wat geeft ut? IK voel me inmiddels zelfs al een beetje te oud voor dit topic!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 8 december 2010, 12:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 12:36
|
|
|
|
ehm.......ja! witte klompen.......
working on a farm, remember?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 8 december 2010, 12:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 13:01
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | ja daar kan ik me wel in vinden en ook ik sta weer open voor een relatie maar deze keer wel op mijn voorwaarden, klinkt misschien egoïstisch maar dat is het juist niet. Na een zeer turbulente periode gun ik mijn kinderen juist die rust en stabiliteit en ben niet van plan om te gaan verhuizen. Mijn insteek in deze is voorlopig een lat en later meer. Maar wel op mijn eigen tempo. Dus ja of dat dan onder bindingsangst valt? ik denk eerder gezond verstand. Spreek ik wel voor mijzelf he.
gr majaro |
Ben het helemaal met jou eens! Kinderen hebben stabiliteit nodig en daar horen idd voorwaarden bij die jij als ouder heel duidelijk voor ogen moet houden. Jij bent tenslotte degene (als hoofd van het gezin) die weet wat goed is voor je kids. En dat betekent soms jezelf wegcijferen in meer of mindere mate en misschien zelfs voor langere duur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 13:03
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ehm.......ja! witte klompen.......
working on a farm, remember?
. |
mevroUUUUUwtje cowgirl ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 13:28
|
|
|
|
|
waarom hannah nu zo plagen..ze gaf toch een serieuse reactie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 13:55
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik bewonder je vaste geloof en je vurige vertrouwen in God onze Hemelse Vader.
En zeker geloof ik dat God wonderen kan doen en zeker ook zal doen al is het soms op een ander manier dan wij denken of willen.
Je hoeft niet bang te zijn al gaat de storm tekeer leg maar gewoon je hand in die van onze Heer.
Sterkte.. |
zo eenvoudig, zo moeiteloos, net als een kind dat zou doen bij mama en papa. het evangelie is OOk simpel. maar...nu het doen he... en ik ben me daarin aan het trainen, elke dag opnieuw.. gewoon................. DOEN!!... dank je voor je woorden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 13:59
|
|
|
|
snik snik snik....heb hier geen linc s.....hele lage score...dat is nu bakken vol jammeren dus...
sja....hoe moet ik mijn profiel populair gaan maken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 15:26
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Ach Willemijn, wat geeft ut? IK voel me inmiddels zelfs al een beetje te oud voor dit topic!  |
Ik voel met je mee Tess, Bij deze een knuff van een hoogbejaarde Jolan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 15:41
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Niveau ?? Welk niveau
.. |
Donald Duck niveau
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 16:41
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ik voel met je mee Tess, Bij deze een knuff van een hoogbejaarde Jolan  |
Kijk! Zie je dat het topic nut heeft!  Een senioren-knuffie terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 16:50
|
|
|
|
VERLOS ONS VAN DIE SFEER
De wereld viert haar kerstfeest weer... Haar feest van romantiek en sfeer... Men schaart zich om de kerstboom heen en zingt van 't lieve kindje kleen of van de engelen die zacht door 't luchtruim zweven in de nacht
De wereld viert haar kerstfeest weer... met kerstgans, kaarsje en zo meer... Men prijst het kind dat vrede biedt maar kent de ware Christus niet. En ondanks alle lichtgeflonker blijven de harten leeg en donker.
O heilig Kind, om onze zonden werd Gij in windselen gewonden... Om onze schuld, om onze val werd Gij geboren in een stal. En bij Uw schamele krib weleer vond men geen romantiek en sfeer.
Uw leven was een bange wee... Door 't bitterst lijden bracht Gij vree voor hen die luisteren naar Uw stem: die niet slechts gaan naar Bethlehem maar door het licht van Uw gena U volgen, ook naar Golgotha.
(Coosje van Kampen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 16:56
|
|
|
|
Bedoel je misschien zo iets.....?
Begin deze week iemand aangesproken die bij me in de buurt woont. Ff gezellig gechat en afgesproken voor een bakkie koffie .(met gebak) Ik laat de visite net weer uit en het was erg gezellig Dus zomaar ff een leuke ontmoeting via CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 16:58
|
|
|
|
Wow........bedankt allemaal!
Waarschijnlijk komen alle klachten uit het oor vandaan(definitieve uitslag komt volgende week),een operatie staat gepland voor volgende maand.........goed nieuws dus (euh herstel:voor hem is een operatie natuurlijk niet zulk goed nieuws maar het komt allemaal goed!)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 8 december 2010, 17:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 17:12
|
|
|
|
Waarschijnlijk komen alle klachten uit het oor vandaan(definitieve uitslag komt volgende week),een operatie staat gepland voor volgende maand.........goed nieuws dus (euh herstel:voor hem is een operatie natuurlijk niet zulk goed nieuws maar het komt allemaal goed!)[/quote]
'K snap je helemaal , soms komt ook minder goed nieuw ..... positief over .
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op woensdag 8 december 2010, 17:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 17:20
|
|
|
|
ik vroeg me vandaag op me werk (ja ik heb soms tijd op me werk om te denken)... stel ik ben in noem eens een arabisch land bv. Marokko geboren zou ik dan ook christen zijn of was ik dan moslim? Of als ik Inda geboren zou zijn, zou ik dan een boedist zijn? Kijk ik bedoel ik ben hier in Nederland geboren althans zolang Weert in Nederland ligt... ik ben Christelijk opgevoed en ben ook waarde en geloof gevonden in het christendom. maar stel ik ben dus ergens anders geboren zou ik dan ook christen zijn?
Zelf denk ik van niet want het christendom is taboe in bv India en Marokko. dan zou ik denk ik eerder moslim of boedist zijn en dat voor waar aan nemen, of (doe ik nu ook) twijfelen of de godsdienst die ik aanhang waar is.
Twijfel is misschien een groot woord eerder een afvragen heb ik het wel bij het juiste eind? en ik denk dat soms zo denken je ook wakker houd bij het geen wat je geloofd, als je denk ik niet afvraagd is het waar. Wat voor waarde heeft het geloof hetzij moslim hetzij boedist hindoist of wat dan ook?
voor mij staat wel als een paal boven water er is meer tussen hemel en aarde tis mij te toevallig dat een oerknal is geweest en dat er leven op aarde is. Wat voor mij op dit moment de doorslag geeft qua Christendom is dat het euhm makkelijk is.je hebt geen twijfel een jood komt misschien in de hemel een moslim idem een boedist kan terug komen als mens maar kan ook terug komen als dier. Wat is er dan makkelijker als het Christendom? je hoeft maar te geloven dat Jezus voor jouw zonden aan het kruis gestorven is en op gestaan is uit de dood zodat ik straks in de hemel kom. Dat is toch makkelijk?
maar terug ff naar me vraag zou jij in een ander land christen zijn of toch moslim of boedist of hindoïst of atheïst?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 17:33
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Prima, dat de man het hoofd van het gezin is, maar dan wel graag op een juiste manier. Een man die alleen zijn eigen ikje boven alles stelt kan beter geen hoofd zijn van het gezin. Eh, vat dit niet op alsof jij het niet op de goede manier doet, want weet ik natuurlijk niet. Ik heb ervaring dat een narcist zich op stelde als hoofd van het gezin, nou bedankt, dan maar een vrouw als hoofd. Als mijn kinderen mij om mijn mening vragen doen ze dat uit belangstelling en niet persé omdat ik alle wijsheid in pacht zou hebben, ook kinderen kunnen een hele goede nuchtere kijk hebben op dingen en om daar over in discussie te treden met hun is hartstikke leuk en gezond. Ik vind het een eng idee dat kinderen mij maar klakkeloos zouden moeten volgen, alleen omdat ik hoofd van het gezin ben. En ik hoef al helemaal niet ergens boven te staan.
gr majaro eh volgens mij dwaal ik af van het onderwerp |
Majaro, er is een groot verschil tussen jou verleden en die van mij en mijn kinderen. Ik reageer vanuit een geval dat ik weduwnaar ben en mijn kinderen moederloos zijn geworden. Elke relatie die ik zou aangaan daar zien mijn kinderen als een toekomstige stiefmoeder. Dat is in jou geval niet zo. Stel dat ik zou kiezen voor een lat relatie dan brengt dat juist veel onrust en afwijzing bij mij kinderen teweeg. Ergens hebben mijn kinderen recht om weer een moeder te hebben waar zij naar toe kunnen gaan en hun dingen daarmee kunnen delen.... Daarom is het voor mij om zorgvuldig om te gaan met een eventuele relatie. Voor mijn gezin speelt liefde een belangrijke rol. Zelf zou ik nooit kunnen accepteren om alleen een lat relatie aan te gaan, dat zou ik niet eens moeten willen als vader. Tijdelijk kan het wel als de omstandigheden dat met zich mee brengt. Er zijn ook andere mannen dan welke jij ervaren hebt. Niet alle mannen zijn het zelfde. Ik vind het zelf al erg genoeg dat op een datingsite grotendeels bestaat uit gebroken relatie's. Ik ken het niet.... Ik wil het vanuit een positieve kant de dingen belichten en ook vanuit bijbelse grondvestigingen belichten.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 8 december 2010, 17:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 17:37
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Majaro, er is een groot verschil tussen jou verleden en die van mij en mijn kinderen. Ik reageer vanuit een geval dat ik weduwnaar ben en mijn kinderen moederloos zijn geworden. Elke relatie die ik zou aangaan daar zien mijn kinderen als een toekomstige stiefmoeder. Dat is in jou geval niet zo. Stel dat ik zou kiezen voor een lat relatie dan brengt dat juist veel onrust en afwijzing bij mij kinderen teweeg. Ergens hebben mijn kinderen recht om weer een moeder te hebben waar zij naar toe kunnen gaan en hun dingen daarmee kunnen delen.... Daarom is het voor mij om zorgvuldig om te gaan met een eventuele relatie. Voor mijn gezin speelt liefde een belangrijke rol. Zelf zou ik nooit kunnen accepteren om alleen een lat relatie aan te gaan, dat zou ik niet eens moeten willen als vader. Tijdelijk kan het wel als de omstandigheden dat met zich mee brengt. Er zijn ook andere mannen welke jij ervaren hebt. Niet alle mannen zijn het zelfde. Ik vind het zelf al erg genoeg dat op een datingsite grotendeels bestaat uit gebroken relatie's. Ik ken het niet.... Ik wil het vanuit een positieve kant de dingen belichten en ook vanuit bijbelse grondvestigingen belichten. |
Weet je wat jij gemakshalve even vergeet? Iedereen hier heeft zijn verleden alleen jij noemt het in ieder stukje wat je schrijft..... Een ander heeft dat ook maar gaat meer op het onderwerp in dan op zijn/haar verhaal..........
Denk je nu werkelijk dat anderen hier niets meemaken? kom op zeg......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 17:40
|
|
|
|
Omdat ik de laatste tijd in een enorme knuffelbui ben, vandaag maar eens een dikke knuffel voor Ton818. (Das vast om te wennen Ton!) Angy
|
|
| Naar boven |
|
|