| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:55
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | Het is een bekend gegeven dat velen de puberfase niet ontgroeien en hun hele leven zo blijven reageren. Hoeveel volwassenen vertonen nog steeds kind/tienergedreag wanneer zij bijvoorbeeld bij hun ouders zijn . Stop, wordt anders een college over ontwikkelingspsychologie. Al het chat en forum gedrag is verklaarbaar uit de psychologie. Dus best ook daar werk aan de winkel. |
ik stop hij stopt wij stoppen ik stopte hij stopte wij stopten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:08
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | | ik denk wel dat het echt waar is. Zij is in Gouda de enige die een kameel in de tuin heeft staan en een parkeerontheffing heeft voor het centrum en af en toe met een vliegend tapijt het luchtruim onveilig maakt. Moet je echt wel kindje van de sjah zijn hoor!!! |
Geniaal Willem...hihi...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Griekenland hoort niet bij Midden Oosten Dus geen vliegende tapijten. Wel prachtige tempels en arena's |
En inktvissen, die je met wel 8 armen omarmen Herman...wel wat voor jou he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:11
|
|
|
|
de winnaar
je bent een winnaar als je kunt verliezen in dit leven. Je bent een ster als je jezelf durft weg tegeven. Je bent een held [als je smelt].Je trotse hart verbroken.
Je wilt je laten gelden, je wilt de beste zijn. Maar geluk ligt in een offer. Dus maak je klein. Ook al doet het pijn. Je zult een winnaar zijn.....
Je wilt je macht bewijzen, je wilt de grootse zijn. Maar kracht ligt in een offer. Dus maak je klein. ook al doet het pijn. Je zult een winnaar zijn.....
presteren,begeren,altijd maar proberen de beste te wezen, de snelste te zijn. Maar mijn wereld draait als een gek rond. Weg van de vredeen recht in de afgrond. Ik overschreeuw de mensen om me heen, maar van binnen blijf ik alleen. Egoisme neemt me mee naar een bodemloze zee. Oh trek me weer aan boord. Voed me met met Uw woord. Oh voed me met uw Woord en maak me klein.
tekst gerald troost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:11
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | ik stop hij stopt wij stoppen ik stopte hij stopte wij stopten
 |

Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 30 januari 2011, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:18
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | ik stop hij stopt wij stoppen ik stopte hij stopte wij raakten verstopt
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:19
|
|
|
|
dat internet en telefonie er uit liggen in Egypte, kan ik niet bellen / skypen met mn vrienden.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:20
|
|
|
|
Hebbie gedaan dan ???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:24
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Iedereen zeker BZV kijken................. |
Jij toch ook Mario?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:24
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | dat internet en telefonie er uit liggen in Egypte, kan ik niet bellen / skypen met mn vrienden.........  |
Op zondag???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:25
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | dat internet en telefonie er uit liggen in Egypte, kan ik niet bellen / skypen met mn vrienden.........  |
In Egypte hebben veel mensen nog veel slechtere momenten, vrees ik.
Thomas, sfinx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij toch ook Mario?????  |
Ik niet nie, laat de boer eens zelf de wereld in gaan inlaats van op zijn "eilandje" te blijve.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 30 januari 2011, 21:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:31
|
|
|
|
De ogen van Annemarie spraken boekdelen,dies vliefd op Harry !  Dit keer was Marcel saai en zeurde die.......bendrnaamvergeten......over de wind.Hou eens op zeg,tis een boerderij hoor Gijsbert was lekker relaxed en Frank.......tja,volgens mij gaat die toch echt voor blond......... Richard blijft met lege handen achter,de sukkel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:34
|
|
|
|
| ELSKE510 schreef: | MMMM,
Ik heb de scriptie van Jan Eric van Groen ook gelezen. Interessant dat wel, maar wat doe je er zelf mee? |
Mij verlichten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:34
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ik niet nie, laat de boer eens zelf de wereld in gaan inlaats van op zijn "eilandje" te blijve.....  |
Welke boer heb je het nu over???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Welke boer heb je het nu over???????  |
de algemene boer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:39
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | de algemene boer... |
Ik bedoel het niet vervelend Mar, maar je kan echt niet meepraten met BZV en je weet niet wat je mist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:41
|
|
|
|
alle zeilen bijzetten dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 30 januari 2011, 21:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoel het niet vervelend Mar, maar je kan echt niet meepraten met BZV en je weet niet wat je mist  |
haha, Willemijn, that is the different, ZZV..... 
BZV is voor mij hetzelfde als "Tina" lezen, 35 jaar terug...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 30 januari 2011, 21:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:47
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | maar toch TOF wanneer je je ondanks alles transparant en kwetsbaar kan blijven opstellen Xabia, ik moet toegeven dat ik dit niet altijd evengoed kan! |
denk nou niet dat het mij altijd zo goed afgaat hoor... elke keer denk je dan toch van het anders te doen. Maar uiteindelijk is jezelf zijn toch nog altijd het beste zoals ik al eerder zei... wat de ene net goed aan je vind loopt de andere tegen aan ik heb gewoon een hekel aan onuitgesproken gedrag. Jammer vind je dat hier ook... je krijgt hier soms ook al een stempel opgedrukt zonder men je eigenlijk kent, of men die moeite neemt je te leren kennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:51
|
|
|
|
Ik vond Frank wel errug ontroerend vanavond.......ach gut...... je zou hem gelijk een dikke knuffel geven....
Bij Annemarie was het nu een leuke gezellige boel, bij Marcel...tsja...wind en zand en Ksenia staat haar mannetje wel...
En Richard.......tsja....Richard.....heeft het een beetje onhandig aan gepakt
Oeps......vergeet ik Gijsbert......yep Leanne...ik denk ook dat hij voor blond gaat
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zondag 30 januari 2011, 21:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij toch ook Mario?????  |
Vond het mooi dat die koe ging kalveren, en die geiten kijken altijd zo lief.
Mario, dierenlefhebber.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:54
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ik vond Frank wel errug ontroerend vanavond.......ach gut...... je zou hem gelijk een dikke knuffel geven....
Bij Annemarie was het nu een leuke gezellige boel, bij Marcel...tsja...wind en zand en Ksenia staat haar mannetje wel...
En Richard.......tsja....Richard.....heeft het een beetje onhandig aan gepakt |
Ja, die Frank, je zou hem zo onderstoppen met zijn knuffel...... maar ik denk dat hij voor de kapster kiest.....
Richard had een klein probleempje vertelde hij de dames.......Hoezo klein
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:03
|
|
|
|
Balen meis! sterkte! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:04
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op donderdag 2 juni 2011, 10:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:27
|
|
|
|
In de geestelijke gezondheidszorg heeft men veel problemen met mensen die vinden dat iemand die aan psychoses lijdt demonisch gebonden is. Is een psychose satanisch of is het gewoon een ziekte in de hersenen?
Zelf ben ik van mening, dat alleen mensen die zich bewust bezig houden met het occulte, demonische bezeten kunnen zijn. Is dat niet het geval, dan kunnen ze ook niet bezeten zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:28
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Hebbie gedaan dan ??? |
bij MARIA167 heeeeeeeeeeerlijke soep gegeten, met vers gebakken stokbroodjes, salade en kweet niet wat al! heb je nog meer info nodig billy?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 31 januari 2011, 08:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zéker wel wat gemist . Wat dacht je van al die op- en aanmerkingen over de boeren en boerinnen die meedoen in het programma Boer zoekt Vrouw? Iedere dag was er wel wat te lezen op het BZV-topic. 'k zou als ik jou was maar gauw forum gaan lezen.  |
Forum daarover ga ik niet lezen! Zo nietszeggend! Omdat iedereen dat kijkt moet ik het ook doen? Sorry, ik heb m'n eigen leuke leven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:34
|
|
|
|
Kan ook een dwaallicht zijn.
Laatst aangepast door
|
ELSKE510
|
op zondag 30 januari 2011, 23:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:37
|
|
|
|
Zondag 30 januari:
DE STRIJD VAN DE ZIEL!
Als IK met je ben, kan geen kwaad je overkomen, het kwaad dat HIJ zegent, komt ons ten goede. Telkens wannèèr je wordt uigeschakeld, is dit een tijd van bezinning op een stille plek met MIJ. Wees daar niet bang voor, want op die plek zul je herstel en kracht en blijdschap en genezing vinden.
Jullie moeten nu en dan retraite-dagen bepalen, dagen, waarin je allèèn met MIJ bent, om dan uigerust en verfrist - lichamelijk, psychisch en geestelijk, het werk voort te zetten, dat IK je gegeven heb. IK zal je nooit een last opleggen, die zwaarder is dan je kunt dragen.
Sta open voor liefde, blijdschap en vrede, laat ze nooit verdrijven door persoonlijke gevoelens of gedachten, die op jezelf gericht zijn. Elk op zich verrichten zij al wonderen in een mensenleven, maar samen kunnen ze alles bewerken, wat nodig is op stoffelijk, psychisch en geestelijk niveau.
Alle succes is gelegen in deze eigenschappen van het Rijk der wonderen, je moet erop toezien, dat je innerlijk leven is, zoals het behoort te zijn en dan is het werk volbracht. Niet door grote drukte en activiteiten op het materiële vlak, worden deze dingen verkregen, maar op het slagveld van de ziel.
|
|
| Naar boven |
|
|